abonnement Unibet Coolblue
pi_180846843
Calvin Verdonk bij Feyenoord, verdediger :)

Sommige verhoudingen lijken een beetje scheef. Clint Leemans van PEC is 1.000.000, terwijl de eerstvolgende middenvelder van PEC 800.000 kost.

En misschien kan er voor komend jaar gekeken worden om de waardes van de duurste spelers nog wat meer op te hogen. Zodat je niet halverwege het seizoen al een heel team van Ajax, PSV en Feyenoorders hebt. Al heb ik nog geen suggestie hoe je dat precies in zou moeten vullen ;-)
Why?
Because we f*cking can! And because we can, we will!!
  dinsdag 31 juli 2018 @ 10:45:38 #27
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180850457
Jammer dat ik mij niet kan aanmelden.
Oh.
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 11:59:06 #28
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_180851795
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 10:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat ik mij niet kan aanmelden.
:?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 31 juli 2018 @ 12:08:27 #29
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180852036
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 11:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:?
De linkjes doen het niet bij mij.
Oh.
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 14:14:58 #30
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_180854204
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De linkjes doen het niet bij mij.
Raar.gif
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_180871172
Kan er ook een team NVT worden toegevoegd als Favoriete Teams.

Wil mijn titel wel verdedigen, maar ga natuurlijk niet de overstap maken naar een andere club.
pi_180873620
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 03:44 schreef stpn het volgende:
Calvin Verdonk bij Feyenoord, verdediger :)

Sommige verhoudingen lijken een beetje scheef. Clint Leemans van PEC is 1.000.000, terwijl de eerstvolgende middenvelder van PEC 800.000 kost.

En misschien kan er voor komend jaar gekeken worden om de waardes van de duurste spelers nog wat meer op te hogen. Zodat je niet halverwege het seizoen al een heel team van Ajax, PSV en Feyenoorders hebt. Al heb ik nog geen suggestie hoe je dat precies in zou moeten vullen ;-)
Denk dat je dit dan eerder had moeten aanpassen. Ik heb bijvoorbeeld nu al mijn team rond met de huidige waardes.
U MAD?
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:24:01 #33
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_180913386
Ben er al weer uit en meld dat het shirtje van fortuna kaduk is. Ik deel mijn opstelling en redenatie met opzet omdat ik vorig jaar een hele slechte start had:



- Vitesse speelt tegen Groningen thuis en vind de verdediging goed in elkaar zitten op papier. Vandaar de keeper+verdedigers van vitesse;
- Sol en Crowley kunnen scoren en zijn erg goedkoop omdat ze bij willem2 spelen. Willen2 speelt tegen VVV en heeft dus kans op puntjes;
- Semedo was speler van het jaar (15 goals en 15 assists) in de eerste divisie en mark diemers hebben ze gekocht, welke ook in de race was voor de gouden stier. Fortuna moet tegen excelsior dus ook kans op puntjes;
- Eiting speelde alles in de voorbereiding van Ajax & ik verwacht dat Feyenoord Clasie haalt voor de basis en niet voor de bank.

De enige die nog zou kunnen worden verhandeld voor de deadline is Fran Sol, maar ik verwacht niet dat deze nu nog wordt verkocht, omdat zijn top waarschijnlijk heerenveen is ofzo en voor deze club is hij te duur. Waarschijnlijk wordt ik laatste dit seizoen. Kopieer de opstelling vooral niet. :+

Edit/aanvulling: Onderschat vitesse dit seizoen niet. Ze hebben op papier een topkeeper, ze hebben die karavaev gehaald die van sparta praag en cska moskou komt en championsleague ooit heeft gespeeld. En die Thelander is kampioen geworden in een andere bananencompetitie die gelijkwaardig is aan de eredivisie. Het middenveld en de voorhoede biedt perspectief. Ik denk dat Vitesse dit jaar de AZ wordt van vorig seizoen. Die selectie ziet er goed uit.
Bij Voetbalinside maken ze misschien lol over die coach, maar hij heeft goede spelers gehaald vind ik. Het is zeerzeker geen domme gozer die dansende rus en zijn transfers zien er beter uit dan de transfers van feyenoord en ajax (als tenhag wint dan wint "veel geld hebben" wat nooit zal worden toegeschreven aan tenhag zijn coaching, en vanbronckhorst deed alles fout afgelopen seizoen incluis zijn invloed op het belabberde transferbeleid).

[ Bericht 6% gewijzigd door govie op 03-08-2018 10:45:20 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_180920777
Hmm, mag ik met mijn bescheiden mening daarop reageren?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:04:09 #35
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_180923634
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:52 schreef RudyL het volgende:
Hmm, mag ik met mijn bescheiden mening daarop reageren?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede argumentatie, zo dacht ik vorig seizoen een beetje en het seizoen daarvoor haalde ik aardig wat punten met eenzelfde redenatie. Maar de groep mensen die de lijst domineerde vorig seizoen waren de mensen met veel pec vanaf de start in de basiself. Die wonnen de eerste tig wedstrijden ofzo en de spelers waren erg goedkoop want je kon heel de basis van pec opnemen in je basiself. Dus dit seizoen probeer ik eens te spelen op niet zozeer individuele prestaties maar gewoon winnen. Vandaar ook die onderbouwing voor of ze kans hebben de eerste wedstrijd te winnen, ik heb dus ook bij mijn weten niemand opgenomen die moet spelen tegen ajax/psv/az/feyenoord/vitesse in de eerste wedstrijd. Ik ben dus ook van plan vaker te gaan wisselen dan de voorgaande twee seizoenen, omdat ik winnaars wil selecteren en niet zozeer dure spelers van ajax/psv/feyenoord. Het is ook gewoon weer een leidraad om uit te testen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_180924234
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:04 schreef govie het volgende:

[..]

Goede argumentatie, zo dacht ik vorig seizoen een beetje en het seizoen daarvoor haalde ik aardig wat punten met eenzelfde redenatie. Maar de groep mensen die de lijst domineerde vorig seizoen waren de mensen met veel pec vanaf de start in de basiself. Die wonnen de eerste tig wedstrijden ofzo en de spelers waren erg goedkoop want je kon heel de basis van pec opnemen in je basiself. Dus dit seizoen probeer ik eens te spelen op niet zozeer individuele prestaties maar gewoon winnen. Vandaar ook die onderbouwing voor of ze kans hebben de eerste wedstrijd te winnen, ik heb dus ook bij mijn weten niemand opgenomen die moet spelen tegen ajax/psv/az/feyenoord/vitesse in de eerste wedstrijd. Ik ben dus ook van plan vaker te gaan wisselen dan de voorgaande twee seizoenen, omdat ik winnaars wil selecteren en niet zozeer dure spelers van ajax/psv/feyenoord. Het is ook gewoon weer een leidraad om uit te testen.
Hmm, domineren is een groot woord, maar ik heb volgens mij vooral het gehele seizoen aan spreiding van de winkansen gedaan. Twee spelers van Zwolle mee gestart, dat zal nu bijv kunnen met Vitesse die gelijkwaardig zijn geprijst aan PEC vorig seizoen.
pi_180927804
Vraagje: wanneer worden de meeste mutaties doorgevoerd?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:40:42 #38
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_180929155
Emmen en Fortuna-shirtjes zijn toegevoegd w/

Transfers gaan we dit weekend verwerken.
pi_180929622
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:40 schreef Pino112 het volgende:
Emmen en Fortuna-shirtjes zijn toegevoegd w/

Transfers gaan we dit weekend verwerken.
Top.

Hebben jullie nog hulp nodig met het zoeken naar transfers? Anders kijk ik woensdag of donderdag nog even.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180930158
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:40 schreef Pino112 het volgende:
Emmen en Fortuna-shirtjes zijn toegevoegd w/

Transfers gaan we dit weekend verwerken.
En de nvt team? Alleen voor profiel
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 23:27:21 #41
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_180930315
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:20 schreef RudyL het volgende:

[..]

En de nvt team? Alleen voor profiel
Dit idd. Heb zelf maar PSV ingevuld omdat ik die de titel wel gun (ben voor FC Twente).
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:17:36 #42
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_180935753
Voor mijn gevoel kan je dit seizoen meer kopen aan spelersmateriaal met je startbudget dan in voorgaande jaren, dat is wel leuk en geeft meer variatie in opstellingen denk ik.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_180974823
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 10:17 schreef govie het volgende:
Voor mijn gevoel kan je dit seizoen meer kopen aan spelersmateriaal met je startbudget dan in voorgaande jaren, dat is wel leuk en geeft meer variatie in opstellingen denk ik.
Dit geeft zoveel variatie dat we straks voor de winterstop allemaal bijna alleen maar spelers hebben van de topploegen. Denk niet dat het echt een goede zet is.
Why?
Because we f*cking can! And because we can, we will!!
  maandag 6 augustus 2018 @ 08:01:02 #44
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_180974899
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 07:54 schreef stpn het volgende:

[..]

Dit geeft zoveel variatie dat we straks voor de winterstop allemaal bijna alleen maar spelers hebben van de topploegen. Denk niet dat het echt een goede zet is.
Kan zijn dat ze de winstpremies wat moeten verlagen, maar ik vind het team samenstellen wel wat leuker omdat je meer mogelijkheden hebt.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:27:53 #45
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_180989029
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 03:44 schreef stpn het volgende:
Calvin Verdonk bij Feyenoord, verdediger :)

Sommige verhoudingen lijken een beetje scheef. Clint Leemans van PEC is 1.000.000, terwijl de eerstvolgende middenvelder van PEC 800.000 kost.

En misschien kan er voor komend jaar gekeken worden om de waardes van de duurste spelers nog wat meer op te hogen. Zodat je niet halverwege het seizoen al een heel team van Ajax, PSV en Feyenoorders hebt. Al heb ik nog geen suggestie hoe je dat precies in zou moeten vullen ;-)
Eens. Zeker dat van Leemans. En ik vind de 'toppers' ook nog best goedkoop. Maar ze worden snel duurder.

Vraag is nu; wat zijn de koopjes...
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:36:00 #46
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_180989223
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 10:24 schreef govie het volgende:
Ben er al weer uit en meld dat het shirtje van fortuna kaduk is. Ik deel mijn opstelling en redenatie met opzet omdat ik vorig jaar een hele slechte start had:

[ afbeelding ]

- Vitesse speelt tegen Groningen thuis en vind de verdediging goed in elkaar zitten op papier. Vandaar de keeper+verdedigers van vitesse;
- Sol en Crowley kunnen scoren en zijn erg goedkoop omdat ze bij willem2 spelen. Willen2 speelt tegen VVV en heeft dus kans op puntjes;
- Semedo was speler van het jaar (15 goals en 15 assists) in de eerste divisie en mark diemers hebben ze gekocht, welke ook in de race was voor de gouden stier. Fortuna moet tegen excelsior dus ook kans op puntjes;
- Eiting speelde alles in de voorbereiding van Ajax & ik verwacht dat Feyenoord Clasie haalt voor de basis en niet voor de bank.

De enige die nog zou kunnen worden verhandeld voor de deadline is Fran Sol, maar ik verwacht niet dat deze nu nog wordt verkocht, omdat zijn top waarschijnlijk heerenveen is ofzo en voor deze club is hij te duur. Waarschijnlijk wordt ik laatste dit seizoen. Kopieer de opstelling vooral niet. :+

Edit/aanvulling: Onderschat vitesse dit seizoen niet. Ze hebben op papier een topkeeper, ze hebben die karavaev gehaald die van sparta praag en cska moskou komt en championsleague ooit heeft gespeeld. En die Thelander is kampioen geworden in een andere bananencompetitie die gelijkwaardig is aan de eredivisie. Het middenveld en de voorhoede biedt perspectief. Ik denk dat Vitesse dit jaar de AZ wordt van vorig seizoen. Die selectie ziet er goed uit.
Bij Voetbalinside maken ze misschien lol over die coach, maar hij heeft goede spelers gehaald vind ik. Het is zeerzeker geen domme gozer die dansende rus en zijn transfers zien er beter uit dan de transfers van feyenoord en ajax (als tenhag wint dan wint "veel geld hebben" wat nooit zal worden toegeschreven aan tenhag zijn coaching, en vanbronckhorst deed alles fout afgelopen seizoen incluis zijn invloed op het belabberde transferbeleid).
Leuk, dank voor je toelichting. Voor mij de reden om toch weer wat te wisselen.

Ik ga voor de wat meer solide defensie en wil vanuit daar verder bouwen. Plus daarnaast wat 'subtoppers' (Beerens, Larsson), met daarna wat goedkopere goden.

Vitesse denk ik ook ja dat dat wat kan worden (helaas ~O> ), daarom ook 2 spelers daar van er in. Zijn op zich wel goedkoop ja.
Crowley heb ik ook; Sol vind ik dan toch wel prijzig.
Verder MOET ik als Superboer natuurlijk El Jebli kopen; een goedkope speler van de Graafschap die zeker punten gaat pakken met doelpunten en assists.
Zwolle gaat de zwakker broeder worden ben ik bang, maar die Genreau heeft het goed gedaan in de voorbereiding en daar wordt veel van verwacht. Is ook niet te duur.

Ook al heb ik niet veel vertrouwen in Feyenoord, ze speelden zaterdag wel compact en hecht en gaven weinig weg. Met een programma tegen de Graafschap (uit) en Excelsior (thuis) heb ik dan ook 2 verdedigers van Feyenoord er ingezet. Ik wilde er eigenlijk 3-4 in zetten, maar toch maar gekozen voor spreiding met Taglafico (goede aanvallende back, gaat punten pakken netzoals vorig jaar) en Thelander (redenen hierboven).
  maandag 6 augustus 2018 @ 20:36:27 #47
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_180989235
Ps. mensen die mee willen doen met de subleague Toppers van Weleer, stuur even een PB voor het wachtwoord.
  Moderator maandag 6 augustus 2018 @ 21:26:32 #48
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_180990525
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 20:36 schreef SnuggLe het volgende:
Ps. mensen die mee willen doen met de subleague Toppers van Weleer, stuur even een PB voor het wachtwoord.
Moet je al een X aantal jaar hebben meegedaan om bij TvW te mogen komen? Of een bepaalde eindpositie hebben gehaald? :P Doe sinds 2009 ofzo mee, maar eindig nooit hoog, doelstelling is meestal bij de eerste 50 :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 6 augustus 2018 @ 21:27:34 #49
9859 crew  Karina
Woman
pi_180990556
Oe ik ga morgen weer even puzzelen. Ik ga dit keer voor een plek bij de best 75 :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:35:44 #50
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_181014924
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Moet je al een X aantal jaar hebben meegedaan om bij TvW te mogen komen? Of een bepaalde eindpositie hebben gehaald? :P Doe sinds 2009 ofzo mee, maar eindig nooit hoog, doelstelling is meestal bij de eerste 50 :')
Bepaalde eindpositie. Hoger dan plek 50 zit er met jouw paniekstrategie toch nooit in...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')