abonnement Unibet Coolblue
pi_180713167
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 08:01 schreef RobinOok het volgende:
Hulde aan de Hema. Shame on de juf van Bollo.
O+
Van mensen in het onderwijs vind ik het nog erger.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_180713174
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 08:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat het hier steeds vaker uren achtereen over kinderen gaat is niet genoeg? Nou moeten ook nog de topics in OUD hier besproken worden? -O-

(Dit zeg ik als user en niet als mod)
:D
Eigenlijk hoeft het niet, zelfs Robin heeft gister in OUD zelf gepost.
We kunnen de CULSC wel opheffen zo.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_180713188
Zo maar eens ontbijten. Vroegopstaankind is uit logeren dus we hadden rust in huis tot half 9 O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_180713282
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 09:01 schreef Vanyel het volgende:
Zo maar eens ontbijten. Vroegopstaankind is uit logeren dus we hadden rust in huis tot half 9 O+
ooh dat is relaxt! Hier was het kwart voor 6...
Voordeel kan wel goed doorluchten nu. Banketbakkersroom staat te koelen. Straks nog slagroom draaien en dan Zwitserse room maken😄
En zo maar eens op pad moet nog wat boodschappen hebben
pi_180713297
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 08:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]

O+
Van mensen in het onderwijs vind ik het nog erger.
Eens.
Inzake het aan den lijve ondervinden: de oma's en opa hier gaan bij Günther onmiddellijk in de 'Wat ben je een lekkere grote/sterke/stoere/ondeugende jongen'- en 'Kijk eens wat een mooie vrachtwagen daar voorbij komt!'-modus. Met die zaken is op zichzelf niks mis, maar de onafwendbare opeenstapeling van genderspecifieke opmerkingen tegen ukkies is evident en het is pertinente onzin dat dat nergens op van invloed is een dat jongetjes helemaal vanzelf 'echte jongens-jongens' en meisjes helemaal vanzelf 'echte meisjes-meisjes' worden. De wereld vergaat er heus niet van, maar het gaat me wel een beetje aan het hart dat een spruit van net een half jaar oud door familie al in een hokje wordt geduwd. }:|

Maar goed, OUD is elders. Ik at in de magnetron ontdooide broccoli-muffins als ontbijt. Geen feest. Tijd voor een boodschap maar het regent zowaar flink hard! :o Daarmee valt de jaarlijkse Sint Jacobus Paardenmarkt in het dorp wel in het water. Net goed, daar niet van! :7

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 25-07-2018 09:37:38 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_180713332
Oh regen klinkt heerlijk maar net op het verkeerde moment voor de liefhebbers

Mijn jongens lopen in roze, hebben een Barbie en hebben met een roze tasje rond gelopen en spelen vadertje en moedertje. Het komt wel goed
pi_180713358
Goeiemorgen! Gisteren was het 35 graden op kantoor :')

Vanmiddag heb ik vrij genomen en ga dan naar het strand *O*
Moet die grijze lucht wel weggaan.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_180713362
Alsof Barbie en vadertje& moedertje spelen geen iconen van een ultraseksistische maatschappij zijn! :+ ;)

Ik eet vanavond gewoon wéér die hot bunny-pasta, helft van saus was nog over. Yay! Is lekker :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_180713369
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 09:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Gisteren was het 35 graden op kantoor :')

Vanmiddag heb ik vrij genomen en ga dan naar het strand *O*
Moet die grijze lucht wel weggaan.
Nogmaals, geen vrije dagen inleveren voor een probleem dat de verantwoordelijkheid van je werkgever is! Bel de Arbo! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_180713370
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juli 2018 07:28 schreef Lonaa het volgende:
Over iets meer dan een uur naar de kaakchirurg. Wat zouden jullie doen, wel of geen pijnstilling?
Sinds gisterenmiddag 4 uur al niks meer gehad :o en ik hou me redelijk. Begint nu, omdat ik dingen doe, wel iets meer te zeuren.
hoop dat de pijn eindelijk minder word! Alleen als je pijn begint te voelen een molletje innemen en kijken of dit genoeg is?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_180713381
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 09:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Nogmaals, geen vrije dagen inleveren voor een probleem dat de verantwoordelijkheid van je werkgever is! Bel de Arbo! :*
Nu wel maar heb gezegd, na advies van manager om de middagen vrij te nemen, dat ik niet alles in wil leveren maar ergens in het midden tegemoet wil komen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_180713382
Hier ook regen. Praktisch, aangezien mijn vader hier speciaal naartoe is gekomen om voor de hitte een raam te komen verven.
Spoilers!
pi_180713424
De regen komt hier niet naar toe -O- hele dag regen lijkt mij heerlijk!
pi_180713431
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 09:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nu wel maar heb gezegd, na advies van manager om de middagen vrij te nemen, dat ik niet alles in wil leveren maar ergens in het midden tegemoet wil komen.
Je moet echt beter voor jezelf opkomen hoor FFT. Je laat een loopje met je nemen. Zo verandert er nooit iets daar.
Spoilers!
pi_180713435
Shit deuren enzo moeten al weer dicht is al weer 26 graden buiten en binnen 26.5
Krijg het niet meer koeler binnen -O-
2 dagen geleden begon ik nog met 22 graden smorgens en eindigde ik op 27... Nu begin ik bijna op 27 :o
pi_180713453
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 09:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nu wel maar heb gezegd, na advies van manager om de middagen vrij te nemen, dat ik niet alles in wil leveren maar ergens in het midden tegemoet wil komen.
ik lever helemaal niks in! Moeten ze voor goede werkomstandigheden zorgen.
Ik heb makkelijk praten heb vakantie.. wel jammer op m'n werk hebben ze airco
pi_180713456
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je moet echt beter voor jezelf opkomen hoor FFT. Je laat een loopje met je nemen. Zo verandert er nooit iets daar.
Dat dus, 28 gr is volgens arbeidsinspectie het maximum wat mag voor kantoorwerk en licht magazijn werk. Als je de arbeidsinspectie belt zouden ze de boel best dicht kunnen doen.
Zij zijn nalatig, en jij levert in.
We have far more in common than that which devides us..
pi_180713474
Kaakchirurg heeft me goedgekeurd *O* Pijnstillers bij pijn maar niet meer spoelen, poeren whatsoever. 'Geef het maar even rust'. Dat leek mij ook verstandig. Hij was oprecht blij voor me. O+
Dus YAY.

On the other hand: auto kapot. Boehhh.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180713476
Ik overweeg wel om morgen en overmorgen maar gewoon in de kantine van het hoofdkantoor van Coolblue te kamperen. Er is kunstgras, picknicktafels, eten en drinken in overvloed én airco! 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_180713484
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juli 2018 09:33 schreef Lonaa het volgende:
Kaakchirurg heeft me goedgekeurd *O* Pijnstillers bij pijn maar niet meer spoelen, poeren whatsoever. 'Geef het maar even rust'. Dat leek mij ook verstandig. Hij was oprecht blij voor me. O+
Dus YAY.

On the other hand: auto kapot. Boehhh.
Phew, niet meer spuiten! ^O^

Wat is er mis met de auto? -O-
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 25 juli 2018 @ 09:36:25 #96
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180713493
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 09:18 schreef Goitske het volgende:
Oh regen klinkt heerlijk maar net op het verkeerde moment voor de liefhebbers

Mijn jongens lopen in roze, hebben een Barbie en hebben met een roze tasje rond gelopen en spelen vadertje en moedertje. Het komt wel goed
Dat het met je jongens wel goed komt maakt het toch niet goed dat iemand ze echte jongens noemt terwijl ze bedoelt dat ze lekker stoer zijn?
pi_180713499
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 09:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Phew, niet meer spuiten! ^O^

Wat is er mis met de auto? -O-
Uitlaat afgebroken. Dit keer niet achteraan de auto, maar vooraan. :')
Morgen wegbrengen naar de garage.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180713503
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juli 2018 09:33 schreef Lonaa het volgende:
Kaakchirurg heeft me goedgekeurd *O* Pijnstillers bij pijn maar niet meer spoelen, poeren whatsoever. 'Geef het maar even rust'. Dat leek mij ook verstandig. Hij was oprecht blij voor me. O+
Dus YAY.

On the other hand: auto kapot. Boehhh.
He wat lekker! Niet meer terugkomen ook?

Auto is minder nieuws, enig idee wat?
We have far more in common than that which devides us..
pi_180713516
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 09:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

He wat lekker! Niet meer terugkomen ook?

Auto is minder nieuws, enig idee wat?
Als het niet weer erger wordt hoef ik niet meer terug *O*
Denk dat ik met 'het met rust laten' ook al wel een heel eind kom. Alles voelt ook gewoon gemangeld, stijf, blauw, van al het gepruts in mn bakkes.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180713596
Goed nieuws, Loon. En succes zo met het tentamen!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')