abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 juli 2018 @ 21:13:15 #201
117098 Hathor
Effe niet
pi_180728518
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 18:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, precies. Dan ga je maar discrimineren.
Als jij dat discrimineren wil noemen dan is het maar zo, ik noem het lijfsbehoud, risico's tot een minimum beperken nadat je al meerdere keren leergeld hebt betaald. Die "discriminatie" komt niet zo maar uit de lucht vallen, werkgevers die niet met bepaalde lui in zee willen gaan hebben daar meestal ook een reden voor.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180728544
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als jij dat discrimineren wil noemen dan is het maar zo, ik noem het lijfsbehoud, risico's tot een minimum beperken nadat je al meerdere keren leergeld hebt betaald. Die "discriminatie" komt niet zo maar uit de lucht vallen, werkgevers die niet met bepaalde lui in zee willen gaan hebben daar meestal ook een reden voor.
Discriminatie komt natuurlijk in deze voort uit generalisatie. :7
  woensdag 25 juli 2018 @ 21:19:52 #203
117098 Hathor
Effe niet
pi_180728673
quote:
16s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Discriminatie komt natuurlijk in deze voort uit generalisatie. :7
Je bent er op den duur gewoon een beetje klaar mee als het steeds dezelfde types zijn die te laat komen, een grote bek hebben en stelen als ze de kans krijgen. Jammer voor die enkele goedwillende die er ongetwijfeld zal tussenzitten, maar het zekere voor het onzekere nemen is de meest logische keuze.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180728751
Mevrouw kende het verhaal/achtergrond van de Afghaan/vluchteling, of gewoon "oh het is er een dus ik ga lekker vervelend doen"?
  woensdag 25 juli 2018 @ 21:29:40 #205
117098 Hathor
Effe niet
pi_180728883
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:23 schreef havanagila het volgende:
Mevrouw kende het verhaal/achtergrond van de Afghaan/vluchteling, of gewoon "oh het is er een dus ik ga lekker vervelend doen"?
Ik had ook al zoiets van als je Zweden niet eens in komt dan is er iets goed mis. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180728902
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juli 2018 05:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dit lijkt mij de enige relevante vraag hier. Als jij moeilijk doet in een vliegtuig voor opstijgen dan lijkt mij dat de enige zinnige respons is dat je (desnoods hardhandig) wordt weggesleept door beveiliging.

Waarom iedereen haar spelletje meespeelt snap ik echt niet.
Eensch.
pi_180728908
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:23 schreef havanagila het volgende:
Mevrouw kende het verhaal/achtergrond van de Afghaan/vluchteling, of gewoon "oh het is er een dus ik ga lekker vervelend doen"?
Hoe weet deze vrouw trouwens dat het een Afghaan is?

Aan hoe deze vrouw handelt, ze blijft consequent hetzelfde verhaal herhalen (of het nu klopt of niet, ze is consequent) en laat zich niet intimideren of op anderen gedachten brengen.

Ik denk dat het voorbereid is en niet geïmproviseerd.

En aangezien ze succes heeft, de man is van het vliegtuig gehaald (maar moet later alsnog vertrekken) en ze heeft media-aandacht gekregen. Zal het ook wel gekopieerd worden door andere mensen.
  woensdag 25 juli 2018 @ 21:33:53 #208
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180728974
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als jij dat discrimineren wil noemen dan is het maar zo, ik noem het lijfsbehoud, risico's tot een minimum beperken nadat je al meerdere keren leergeld hebt betaald. Die "discriminatie" komt niet zo maar uit de lucht vallen, werkgevers die niet met bepaalde lui in zee willen gaan hebben daar meestal ook een reden voor.
Je kunt het verpakken hoe je wilt, maar als je iemand uitsluit vanwege zijn afkomst, is dat discriminatie.
pi_180729011
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je bent er op den duur gewoon een beetje klaar mee als het steeds dezelfde types zijn die te laat komen, een grote bek hebben en stelen als ze de kans krijgen. Jammer voor die enkele goedwillende die er ongetwijfeld zal tussenzitten, maar het zekere voor het onzekere nemen is de meest logische keuze.
Discriminatie dus. Mensen afrekenen op wat iemand anders - die toevallig ook ouders heeft die in hetzelfde land geboren zijn - heeft gedaan. Veel achterlijker wordt het niet.
pi_180729043
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hoe weet deze vrouw trouwens dat het een Afghaan is?

Aan hoe deze vrouw handelt, ze blijft consequent hetzelfde verhaal herhalen (of het nu klopt of niet, ze is consequent) en laat zich niet intimideren of op anderen gedachten brengen.

Ik denk dat het voorbereid is en niet geïmproviseerd.

En aangezien ze succes heeft, de man is van het vliegtuig gehaald (maar moet later alsnog vertrekken) en ze heeft media-aandacht gekregen. Zal het ook wel gekopieerd worden door andere mensen.
Blijkbaar het geval ja.
pi_180729062
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 20:52 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Afghanistan is niet zo welvarend en veilig als Nederland, maar het is niet zo dat Afghanistan voor de gemiddelde Afghaan zo gevaarlijk is dat je leven gelijk gevaar loopt.

De levensverwachting is trouwens niet 35, maar 60,72 jaar.

[ afbeelding ]
Het was ooit 35. Wel flink omhoog gegaan dus.
Een stuk veiliger dan ik verwacht had. Maar nog altijd zijn er veel gebieden waar gevochten wordt.

Ik zou willen zien dat er een gebied van 100km bij 100 km met een hoge muur wordt omringd. Het gebied wordt wapenvrij gemaakt en door VN militairen bewaakt. Dit gebied wordt dan een voorbeeldgebied gemaakt voor de rest van het land, met goed onderwijs en goede gezondheidszorg. Dit gebied wordt veilig verklaard. Vluchtelingen uit het hele land kunnen hier naartoe.
pi_180729084
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:36 schreef havanagila het volgende:

[..]

Blijkbaar het geval ja.
Vandaar ook dat ze riep niets strafbaar te doen.
pi_180729101
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je bent er op den duur gewoon een beetje klaar mee als het steeds dezelfde types zijn die te laat komen, een grote bek hebben en stelen als ze de kans krijgen. Jammer voor die enkele goedwillende die er ongetwijfeld zal tussenzitten, maar het zekere voor het onzekere nemen is de meest logische keuze.
Is ook gewoon niet meer dan logisch.
pi_180729137
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je bent er op den duur gewoon een beetje klaar mee als het steeds dezelfde types zijn die te laat komen, een grote bek hebben en stelen als ze de kans krijgen. Jammer voor die enkele goedwillende die er ongetwijfeld zal tussenzitten, maar het zekere voor het onzekere nemen is de meest logische keuze.
...nofi, i got only lobi for you jwz.. maar je komt echt een beetje over als Trump.

quote:
They're sending people that have lots of problems, and they're bringing those problems with us. They're bringing drugs. They're bringing crime. They're rapists. And some, I assume, are good people.


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2018 21:40:35 ]
pi_180729352
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

...nofi, i got only lobi for you jwz.. maar je komt echt een beetje over als Trump.

[..]

Zegt onze kleine Erdogan.
pi_180729391
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zegt onze kleine Erdogan.
Je pikkie is klein.
pi_180729403
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je pikkie is klein.
Maar niet besneden.
pi_180729420
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Maar niet besneden.
Kan je nagaan.
pi_180729431
Overigens, hoe weet je nou of iemand, in een willekeurige plek in Afganistan, wel of niet veilig is, ik heb geen idee namelijk. En het vermoeden dat kennis van mevrouw nou niet bepaald verder gaat.

Mooie actie. Maar even claimen "“I am doing what I can to save a person’s life" terwijl het enige wat je weet is dat ie niet in Zweden mag blijven, en verder niks, om vervolgens alles meteen op twitter te pleuren....

Zoek dan ook even op waar ie precies terecht zal/wil komen, hoe het met de lokale veiligheid zit, en wat er NA verwijdering uit het vliegtuig gaat gebeuren. Anders is het wel erg makkelijk.
pi_180729451
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kan je nagaan.
Eigenlijk moet ik niet eens op je piemelobsessie ingaan.
pi_180729492
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:50 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Eigenlijk moet ik niet eens op je piemelobsessie ingaan.
Klopt. gewoon houden bij je Erdogan/Islam obsessie anders wordt het teveel voor je.
Je Triggershot obsessie is wel een beetje homo-erotisch overigens. :o

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2018 21:52:25 ]
pi_180729527
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

...nofi, i got only lobi for you jwz.. maar je komt echt een beetje over als Trump.

[..]

Beide kanten op wordt overdreven.

Maar uiteindelijk is de asielweteving er niet voor bedoeld om alleen leuke mensen te beschermen, en overigens ook niet erop ingericht om de zwaksten te beschermen.
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 21:53:09 #223
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180729530
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:50 schreef luxerobots het volgende:


quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:51 schreef Triggershot het volgende:


Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 21:54:22 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180729570
ZWEEDS MEISJE, VLIEGTUIG, VLUCHTELING

vanaf nu, go!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180729614
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:49 schreef havanagila het volgende:
Overigens, hoe weet je nou of iemand, in een willekeurige plek in Afganistan, wel of niet veilig is, ik heb geen idee namelijk. En het vermoeden dat kennis van mevrouw nou niet bepaald verder gaat.

Mooie actie. Maar even claimen "“I am doing what I can to save a person’s life" terwijl het enige wat je weet is dat ie niet in Zweden mag blijven, en verder niks, om vervolgens alles meteen op twitter te pleuren....

Zoek dan ook even op waar ie precies terecht zal/wil komen, hoe het met de lokale veiligheid zit, en wat er NA verwijdering uit het vliegtuig gaat gebeuren. Anders is het wel erg makkelijk.
Dat is allemaal te ingewikkeld. Met haar statement laat ze de andere passagiers die gewoon op bestemming aan willen komen zielig lijken, die zijn niet bezig met het redden van een leven.

Daarbij trekt ze ook nog wat andere passagiers mee, die weten ook van niets en willen ook geen bloed aan hun handen hebben.

Het past perfect bij de twittercultuur en de waan van dag.
pi_180729644
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:53 schreef Igen het volgende:

[..]

Beide kanten op wordt overdreven.

Maar uiteindelijk is de asielweteving er niet voor bedoeld om alleen leuke mensen te beschermen, en overigens ook niet erop ingericht om de zwaksten te beschermen.
True.
pi_180729870
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:55 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat is allemaal te ingewikkeld. Met haar statement laat ze de andere passagiers die gewoon op bestemming aan willen komen zielig lijken, die zijn niet bezig met het redden van een leven.

Daarbij trekt ze ook nog wat andere passagiers mee, die weten ook van niets en willen ook geen bloed aan hun handen hebben.

Het past perfect bij de twittercultuur en de waan van dag.
gewoon lekker hysterisch brullen en gillen, dan hoef je tenminste nooit de realiteit onder ogen te zien of serieus na te denken.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_180730332
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 22:04 schreef Harlon het volgende:

[..]

gewoon lekker hysterisch brullen en gillen, dan hoef je tenminste nooit de realiteit onder ogen te zien of serieus na te denken.
En waarom zou je, instant 1001 virtuele schouderklopjes. Dat die arme Afghaan ondertussen in een detentiecentrum nog langer in de stress mag zitten doet er niet toe. Want ik "help" mensen.
pi_180730757
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:37 schreef polderturk het volgende:

[..]

Het was ooit 35. Wel flink omhoog gegaan dus.
Een stuk veiliger dan ik verwacht had. Maar nog altijd zijn er veel gebieden waar gevochten wordt.

Ik zou willen zien dat er een gebied van 100km bij 100 km met een hoge muur wordt omringd. Het gebied wordt wapenvrij gemaakt en door VN militairen bewaakt. Dit gebied wordt dan een voorbeeldgebied gemaakt voor de rest van het land, met goed onderwijs en goede gezondheidszorg. Dit gebied wordt veilig verklaard. Vluchtelingen uit het hele land kunnen hier naartoe.
Dan maken die vluchtelingen elkaar daar af en kunnen niet vluchten ivm de muren en militairen van de VN die malaria meebrengen.
pi_180731339
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:54 schreef sp3c het volgende:
ZWEEDS MEISJE, VLIEGTUIG, VLUCHTELING

vanaf nu, go!
wat nou vluchteling :')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_180742030
Ik ga vooral echt intens genieten als de airliner achter haar aangaat, dit soort typetjes die vinden dat alles en iedereen maar moet wijken voor hun idealen mogen ook wel even heel erg hard de consequenties van hun daden ondervinden
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  donderdag 26 juli 2018 @ 17:33:34 #232
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180748055
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:35 schreef Harlon het volgende:
Ik ga vooral echt intens genieten als de airliner achter haar aangaat, dit soort typetjes die vinden dat alles en iedereen maar moet wijken voor hun idealen mogen ook wel even heel erg hard de consequenties van hun daden ondervinden
Ja, dat hoop ik ook. Laat dr maar lekker de schade die de vertraging met zich meebracht vergoeden. Inclusief de kosten die de passagiers hebben, omdat ze bijv. een aansluitende vlucht hebben gemist.
  donderdag 26 juli 2018 @ 17:46:18 #233
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180748407
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Je kunt het verpakken hoe je wilt, maar als je iemand uitsluit vanwege zijn afkomst, is dat discriminatie.
Als je alle plantjes water geeft maar de Afrikaantjes overslaat ook :Y
pi_180754928
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 17:33 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ja, dat hoop ik ook. Laat dr maar lekker de schade die de vertraging met zich meebracht vergoeden. Inclusief de kosten die de passagiers hebben, omdat ze bijv. een aansluitende vlucht hebben gemist.
Alsof ze zich aan zo'n soort reputatieschade gaan wagen, binnen 2 tellen staat twitter vol met plaatjes van veewagens vol joden om je vliegtuigmaatschappij zwart te maken.
  donderdag 26 juli 2018 @ 22:55:04 #235
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180755662
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 22:27 schreef havanagila het volgende:

[..]

Alsof ze zich aan zo'n soort reputatieschade gaan wagen, binnen 2 tellen staat twitter vol met plaatjes van veewagens vol joden om je vliegtuigmaatschappij zwart te maken.
Alsof ze daarvan wakker liggen. Dat is men 2 weken later weer vergeten en mensen gaan echt niet met een andere maatschappij vliegen die 100 euro duurder is omdat 'Turkish Airlines' een onruststoker heeft aangeklaagd om de schade die ze heeft aangericht te vergoeden.

Vergeet niet dat TA helemaal niets fouts doet in dit verhaal.
pi_180761337
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2018 18:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik vind het arrogant om geen discussie aan te gaan en gewoon maar een vliegtuig aan de grond te houden terwijl er een gerechtelijke uitspraak ligt. En moedwillig zon situatie op te zoeken.

De hele fundering voor haar argumenten haal je daarmee in een klap onderuit.
Deze hele actie was betaald door vluchtelingen hulp, ja lievemensen daar gaan jullie centjes naar toe als je doneert!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  vrijdag 27 juli 2018 @ 08:41:21 #237
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_180761379
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:37 schreef polderturk het volgende:

[..]

Het was ooit 35. Wel flink omhoog gegaan dus.
Een stuk veiliger dan ik verwacht had. Maar nog altijd zijn er veel gebieden waar gevochten wordt.

Ik zou willen zien dat er een gebied van 100km bij 100 km met een hoge muur wordt omringd. Het gebied wordt wapenvrij gemaakt en door VN militairen bewaakt. Dit gebied wordt dan een voorbeeldgebied gemaakt voor de rest van het land, met goed onderwijs en goede gezondheidszorg. Dit gebied wordt veilig verklaard. Vluchtelingen uit het hele land kunnen hier naartoe.
Kolonialisme is nooit een goede oplossing.

Ze hebben een eigen regering, laat ze het zelf oplossen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_180761555
Echt een dom schaap is dat meisje. Je ziet de achterlijkheid en naïviteit uit die doppen stralen haha.
pi_180878071
Ik stel voor dat we hulp aan een crimineel toevoegen aan de tenlastelegging:
http://www.foxnews.com/wo(...)ced-for-assault.html
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180878131
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 16:51 schreef Oostwoud het volgende:
Ik stel voor dat we hulp aan een crimineel toevoegen aan de tenlastelegging:
http://www.foxnews.com/wo(...)ced-for-assault.html
Het zal ook eens niet....

Die foto past er ook echt PERFECT bij

Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 1 augustus 2018 @ 17:03:14 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_180878256
Nou is Fox niet altijd even betrouwbaar, maar zou echt weer een soort van grappig zijn als het klopt, als het niet zo intriest typisch zou zijn :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 1 augustus 2018 @ 17:09:14 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180878356
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:37 schreef polderturk het volgende:

[..]

Het was ooit 35. Wel flink omhoog gegaan dus.
Een stuk veiliger dan ik verwacht had. Maar nog altijd zijn er veel gebieden waar gevochten wordt.

Ik zou willen zien dat er een gebied van 100km bij 100 km met een hoge muur wordt omringd. Het gebied wordt wapenvrij gemaakt en door VN militairen bewaakt. Dit gebied wordt dan een voorbeeldgebied gemaakt voor de rest van het land, met goed onderwijs en goede gezondheidszorg. Dit gebied wordt veilig verklaard. Vluchtelingen uit het hele land kunnen hier naartoe.
daar hebben we het geduld niet voor, als je dingen als Afghanistan of Irak wil doen dan kan dat wel maar dan moet je daar minstens 1 generatie voor uittreken

hier worden al kamervragen gesteld als het na 3 weken nog niet gelukt is en na 2 doden staan ze op de dam om te eisen dat de arme troepen terug gehaald moeten worden

doe het goed of doe het niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180878360
Indien ze veroordeeld wordt, kan ze een boete betalen of 6 maanden brommen: https://www.independent.c(...)prison-a8463881.html
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180878419
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 16:51 schreef Oostwoud het volgende:
Ik stel voor dat we hulp aan een crimineel toevoegen aan de tenlastelegging:
http://www.foxnews.com/wo(...)ced-for-assault.html
:')
pi_180878468
Die staat over een paar jaar trouwens gewoon op de kieslijst bij een van die linkse Zweedse partijen. Daar kunnen we wel op rekenen.

Maar hopelijk pakt deze stunt verkeerd uit en krijgt Zweden een centrum-rechtse minderheidsregering met gedoogsteun van de Zweden Democraten. In Nederland heeft zo'n constructie niet gewerkt (en ik hoef Geert ook nooit meer in de buurt van het torentje te zien, infantiele kleuter), maar in andere landen werkt het prima en de situatie in Zweden is best wel urgent.
pi_180879852
Ik geloof niet dat zij haar mening zal bijstellen als blijkt dat hij veroordeeld is, ongeacht waarvoor.

Zover ik weet is het in Zweden ook zo dat (uiteindelijk) de rechters (en daarmee de wet) bepaalt wie er wel of niet mag blijven. In Zweden zullen ze al helemaal niet makkelijk denken over een uitzetting (naar Afghanistan). Als ze het niet eens is met die wetten, kan ze beter de politiek in gaan.

Ik zou het wel gepast vinden als ze hier op de een of andere manier negatieve consequenties van ondervindt. Anders dan een boete of schadevergoeding, want die heeft ze ongetwijfeld zo bij elkaar ge-crowdfund. Een gevangenisstraf lijkt me dan ook weer niet nodig.
pi_180879944
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 16:51 schreef Oostwoud het volgende:
Ik stel voor dat we hulp aan een crimineel toevoegen aan de tenlastelegging:
http://www.foxnews.com/wo(...)ced-for-assault.html
Zoiets vermoedde ik al, je moet het als immigrant wel heel erg bont hebben gemaakt wil je Zweden uitgezet worden. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator woensdag 1 augustus 2018 @ 18:52:00 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180880018
zo makkelijk is Zweden ook allang niet meer volgens mij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180880144
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 16:51 schreef Oostwoud het volgende:
Ik stel voor dat we hulp aan een crimineel toevoegen aan de tenlastelegging:
http://www.foxnews.com/wo(...)ced-for-assault.html
Tja, illegalen die al anderszins met justitie in contact zijn geweest hebben ervaring en connecties en daardoor een voorsprong als het gaat om het verhinderen van een uitzetting.

Maar het resultaat blijft ironisch. Menigeen maakt zich het meeste hard voor criminele en gewelddadige illegalen, en denkt daarmee de zwakkeren te helpen.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 19:52:51 #250
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180881123
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 17:03 schreef HeatWave het volgende:
Nou is Fox niet altijd even betrouwbaar, maar zou echt weer een soort van grappig zijn als het klopt, als het niet zo intriest typisch zou zijn :').
Wat andere bronnen dan voor je.

http://www.dailymail.co.u(...)st-jail-assault.html
https://www.rt.com/news/434789-sweden-migrant-deported-assault/
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005768909.html
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')