abonnement Unibet Coolblue
pi_180852924
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 14:51 schreef SuperNeger het volgende:
Hierom moet roken dus verboden worden op balkons en in tuinen tenzij je vrijstaand woont en andere mensen er geen last van hebben.

Zelf ook geregeld last van rokende buren. En ik zit nog wel in en goede buurt ook :(

Of nog beter zou zijn om rokers in container parken op te sluiten. Want rokers zijn gewoon aso's hoe je het ook bekijkt. En voor aso's hebben we aso woningen.
Ik woon vrijstaand maar als de achterbuurman buiten rookt, ruik ik dat ook gewoon hoor.
pi_180852975
..of trek de buis van je afzuigkap los en verleng hem tot aan het raam waar je uren onder staan. En dan flink wat sterk-geurende gerechten gaan bereiden.
  Spellchecker dinsdag 31 juli 2018 @ 13:47:23 #53
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180853714
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:03 schreef naiipajiiau het volgende:
..of trek de buis van je afzuigkap los en verleng hem tot aan het raam waar je uren onder staan. En dan flink wat sterk-geurende gerechten gaan bereiden.
Uien snijden onder de afzuigkap ..... en iets met oester- of vissaus ....
pi_180853801
Wettelijk mag het gewoon. Dus je hebt geen poot om op te staan. Je kunt met ze praten, maar denk niet dat dat gaat werken. Je kunt inderdaad iets van spruitjes gaan koken of erwtensoep met de ramen open. Niet om te pesten, maar dat ze bij jou komen klagen, dan heb je gelijk een mooi gesprek.

Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180854779
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 13:51 schreef Sigaartje het volgende:
Wettelijk mag het gewoon. Dus je hebt geen poot om op te staan. Je kunt met ze praten, maar denk niet dat dat gaat werken. Je kunt inderdaad iets van spruitjes gaan koken of erwtensoep met de ramen open. Niet om te pesten, maar dat ze bij jou komen klagen, dan heb je gelijk een mooi gesprek.

[ afbeelding ]
Kettingrokers staan niet bekend om hun verfijnde reukzin.
pi_180865530
varkensstront in hum tuin
dat is t beste
  woensdag 1 augustus 2018 @ 06:52:19 #57
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_180867662
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:00 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Ik woon vrijstaand maar als de achterbuurman buiten rookt, ruik ik dat ook gewoon hoor.
Moet je nagaan als je onder je slaapkamerraam een balkon zou hebben.
Man of Steal.
pi_180869553
quote:
14s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 06:52 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Moet je nagaan als je onder je slaapkamerraam een balkon zou hebben.
Dan ruik je het continue...kun je je raam wel sluiten maar komt t waarschijnlijk nog door de ontluchtingsroosters of kieren. Maar zoiets is het allerergste juist op een slaapkamer. Want in bed ga je woelen en draaien om te proberen het niet te ruiken al is het maar even, tenminste dat deed ik. Mijn ouders zijn beide kettingrokers. In het ouderlijk huis had je houten vloeren met gigantische kieren. Langs de kieren trok de rook dan omhoog mijn slaapkamer op, alsof het 1 ruimte was. En je ging het ruiken in alles wat daar lag, kleding, beddengoed etc. Je kon het wel wassen maar het rook nooit fris. Rokers (ook mijn ouders deden dat) doen dan vaak alsof je je aan stelt. Ze doen alsof ze er iets mee willen maar hun verslaving maakt dat ze toch gewoon weer terugvallen in hun ingesleten patroon. En als je er weer over begint stel je je aan en ben je lastig. Want ze hebben toch een poos "wat minder" gerookt? Wat minder was nog steeds sterke overlast voor mij. Als ik daar nu kom en 3 minuten binnen ben dan ruik ik later dat zelfs de huid op mijn handen naar rook ruikt. Ik kom er ook bijna niet (heeft ook nog wat andere redenen) maar ook omdat het zo'n gore bende is daar. Bank vol sigaretten brandplekjes, overal voorwerpen die geen asbak zijn maar daar wel voor gebruikt worden; glazen, blikken koektrommels, koffiemokken etc. Dat hele huis en alles erin schreeuwt rokers. Mijn moeder die midden in de nacht vaker ging roken als ze niet kon slapen en iedereen wakker hield met der herrie. Zelfs op de wc moest gerookt worden en de peuken werden dan door de afvoer van de wasbak gepropt.

Wat het later nog moeilijker maakte was dat mijn vriend een vorm van astma had en blijven slapen was niet bepaald een succes. Genoeg gebroken nachten gehad; met momenten waarop met -11 graden het raam wagenwijd open moest en hij er half uit hing omdat hij anders geen lucht kreeg. Ik heb op een gegeven moment uit wanhoop alle kieren met plastic vuilniszakken en speciale tape proberen dicht te plakken, over de hele vloer. Het zag er niet uit maar hielp een klein beetje... Snel opleiding afgemaakt en uit huis gegaan.

Ik denk wel dat het ooit zover komt dat buiten roken verboden gaat worden. Los je bovenstaande niet mee op, maar misschien jouw probleem wel.
pi_180876137
Wow @naiipajiiau dat is wel erg heftig!!! Gelukkig ben je daar weg, het klinkt inderdaad ontzettend goor. Mijn beide ouders rookten ook elke dag sigaretten. Zijn beide al wel overleden voor hun 60ste. Het is zo mega ongezond, bah!
pi_180904255
zooooo niet echt een leuke jeugd gehad zo te horen.
egoistische ouders zeg!
hoop dat je nu gelukkig bent.
pi_180904378
Klinkt wel hel treurig eigenlijk dat wonen in Amsterdam.
It All Goes Back in the Box
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')