abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180708838
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Tering. Dit geloof jij echt? We gaan het zien dit jaar. Wat één kampioenschap in 20 jaar met je kan doen. Mooi om te zien dat ze het in Rotterdam weer zien zitten _O_
Hendrix heb ik me compleet de tyfus om gelachen in die bekerwedstrijd. Wat een slap excuus van een voetballer is dat.

Waarschijnlijk gaat hij zonder zijn maatje Van Ginkel gewoon weer doen waar hij goed in is. Mokerhard falen.
blablablabla
pi_180708883
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Hendrix heb ik me compleet de tyfus om gelachen in die bekerwedstrijd. Wat een slap excuus van een voetballer is dat.

Waarschijnlijk gaat hij zonder zijn maatje Van Ginkel gewoon weer doen waar hij goed in is. Mokerhard falen.
Gelukkig falen jullie als club vanzelf al jaren mokerhard. Lol. Met de tandem Clasie - Boetius ga je echt geen kampioen worden. Maar zolang jij er in gelooft: prima jongen.
U MAD?
pi_180708982
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Gelukkig falen jullie als club vanzelf al jaren mokerhard. Lol. Met de tandem Clasie - Boetius ga je echt geen kampioen worden. Maar zolang jij er in gelooft: prima jongen.
Tandem van Persie Clasie wel.

ARE YOU WATCHING JORRIT??? :)
blablablabla
pi_180708986
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Hendrix heb ik me compleet de tyfus om gelachen in die bekerwedstrijd. Wat een slap excuus van een voetballer is dat.

Waarschijnlijk gaat hij zonder zijn maatje Van Ginkel gewoon weer doen waar hij goed in is. Mokerhard falen.
Je mist echt behoorlijk wat inzicht. Dat blijkt nu en uit de interactieve IQ-test van een aantal dagen geleden.
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 23:26:00 #105
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180709058
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Laten we voorop stellen dat Blind niets bijzonders is, maar nogal een factor 10 beter dan Clasie.
Blind heb ik zelden nooit op een wedstrijd kunnen betrappen waarin hij bepalend was. Van Clasie wel. Maar goed, ik moet het nog maar zien met Clasie.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_180709072
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:23 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Je mist echt behoorlijk wat inzicht. Dat blijkt nu en uit de interactieve IQ-test van een aantal dagen geleden.
Nee jij scoort punten hier met je infantiele gedrag.

Gelukkig ben ik nog niet op het punt dat ik klaasweetalles meen te moeten imiteren.

Log uit.
blablablabla
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 23:27:30 #107
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180709112
Mr.Maul wordt persoonlijk. Dan weet je dat hij niet langer in staat is iets constructiefs bij te dragen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_180709127
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee jij scoort punten hier met je infantiele gedrag.

Gelukkig ben ik nog niet op het punt dat ik klaasweetalles meen te moeten imiteren.

Log uit.
Gelukkig zag je het patroon meteen zelf al :')
pi_180709161
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:27 schreef onlogisch het volgende:
Mr.Maul wordt persoonlijk. Dan weet je dat hij niet langer in staat is iets constructiefs bij te dragen.
Niet langer? Dat is het grootste compliment dat ik hier ooit ontvangen heb :)
pi_180709177
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:27 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Gelukkig zag je het patroon meteen zelf al :')
Donder gewoon op uit dit topic met je blinde Feyenoord haat. Mongool.
blablablabla
pi_180709239
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Donder gewoon op uit dit topic met je blinde Feyenoord haat. Mongool.
Volg je eigen advies maar op. Beetje geilen op Feyenoord is wel constructief wil je zeggen :')
pi_180709413
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:31 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Volg je eigen advies maar op. Beetje geilen op Feyenoord is wel constructief wil je zeggen :')
Zelfs jij met je anderhalve hersencel begrijpt hopelijk wel dat dat wel een beetje de essentie van een clubtopic is he?

Als je per se met je gehandicapte Brabantse vriendjes Feyenoord wilt afkraken doe je dat lekker in je eigen clubtopic.
blablablabla
pi_180709592
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Zelfs jij met je anderhalve hersencel begrijpt hopelijk wel dat dat wel een beetje de essentie van een clubtopic is he?

Als je per se met je gehandicapte Brabantse vriendjes Feyenoord wilt afkraken doe je dat lekker in je eigen clubtopic.
Dat zou helemaal niet de essentie moeten zijn. Dit is geen tokkiekroeg, alhoewel....
  dinsdag 24 juli 2018 @ 23:42:25 #114
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180709595
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het is echt schattig hoe weinig kijk jij op voetbal hebt.

En dapper dat je je er ook totaal niet voor schaamt.
Als je niet hebt gezien dat Clasie in zijn laatste seizoen gewoon erg goed heeft gepresteerd in de Eredivisie, heb je er zelf ook niet echt kijk op óf je doet weer het Feyenoord bash trucje.

Koeman en van Gaal dachten er in ieder geval anders over en die schat ik toch hoger in.
pi_180709918
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:42 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Dat zou helemaal niet de essentie moeten zijn. Dit is geen tokkiekroeg, alhoewel....
Het is in elk geval niet de plek om alles omtrent Feyenoord af te zeiken.

We gaan het wel zien met Clasie, hij is qua aankoop/huurling wederom weinig origineel verder maar in zijn kwaliteiten heb ik wel vertrouwen.
blablablabla
  woensdag 25 juli 2018 @ 00:02:39 #116
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_180710085
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 21:48 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hierom

Voor de rest matige voetballer
Wat een ongelofelijke homp verdriet.
Dit, dus.
pi_180710725
https://www.fr12.nl/nieuw(...)euw-aan-larsson.html

Larsson voor een goed bedrag weg laten gaan. Ik zie hem niet slagen in Rotterdam.
Zou denk ik in Nederland bij een meer gemoedelijke club zoals Psv beter uit de verf zijn gekomen, want voetballen kan die wel. Past alleen niet bij de Rotterdamse mentaliteit. Sommige type voetballers renderen gewoon niet bij Feyenoord. Pereiro bijv. zou bij Feyenoord helemaal niks klaarmaken door zijn flegmatieke/luie houding. Pikt het publiek hier ook veel minder.
pi_180710740
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 00:54 schreef F.M.D. het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)euw-aan-larsson.html

Larsson voor een goed bedrag weg laten gaan. Ik zie hem niet slagen in Rotterdam.
Zou denk ik in Nederland bij een meer gemoedelijke club zoals Psv beter uit de verf zijn gekomen, want voetballen kan die wel. Past alleen niet bij de Rotterdamse mentaliteit. Sommige type voetballers renderen gewoon niet bij Feyenoord. Pereiro bijv. zou bij Feyenoord helemaal niks klaarmaken door zijn flegmatieke/luie houding. Pikt het publiek hier ook veel minder.
5 a 6 miljoen, gaat V Geel ook echt mee akkoord :X
blablablabla
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 08:02:18 #119
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180712756
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:42 schreef fetX het volgende:

[..]

Als je niet hebt gezien dat Clasie in zijn laatste seizoen gewoon erg goed heeft gepresteerd in de Eredivisie, heb je er zelf ook niet echt kijk op óf je doet weer het Feyenoord bash trucje.

Koeman en van Gaal dachten er in ieder geval anders over en die schat ik toch hoger in.
Ja en als je niet hebt gezien dat Clasie bij Southampton de bank warm houdt en bij Club Brugge ook geen potten kon breken doe je ook een beetje aan wishfull thinking.

Clasie was bij zijn vertrek een sterkhouder van Feyenoord. Maar we moeten ook niet doen alsof Feyenoord een extreem goede selectie heeft gehad de afgelopen 10 jaar. Je bent al gauw een sterkhouder. Ik moet nog maar zien wat er van terugkomt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 25 juli 2018 @ 08:08:09 #120
279824 Mansjester
City>United
pi_180712784
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 00:55 schreef Elan het volgende:

[..]

5 a 6 miljoen, gaat V Geel ook echt mee akkoord :X
Vind het nog vrij veel voor een wisselspeler van Feyenoord die niks heeft gepresteerd. Zou in mn handjes knijpen als ik jou was.
pi_180712789
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 00:54 schreef F.M.D. het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)euw-aan-larsson.html

Larsson voor een goed bedrag weg laten gaan. Ik zie hem niet slagen in Rotterdam.
Zou denk ik in Nederland bij een meer gemoedelijke club zoals Psv beter uit de verf zijn gekomen, want voetballen kan die wel. Past alleen niet bij de Rotterdamse mentaliteit. Sommige type voetballers renderen gewoon niet bij Feyenoord. Pereiro bijv. zou bij Feyenoord helemaal niks klaarmaken door zijn flegmatieke/luie houding. Pikt het publiek hier ook veel minder.
Wat vindt jij een goed bedrag dan? En wie zou dat neer gaan leggen?

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:42 schreef fetX het volgende:

[..]

Als je niet hebt gezien dat Clasie in zijn laatste seizoen gewoon erg goed heeft gepresteerd in de Eredivisie, heb je er zelf ook niet echt kijk op óf je doet weer het Feyenoord bash trucje.

Koeman en van Gaal dachten er in ieder geval anders over en die schat ik toch hoger in.
Af en toe neem je een gokje, dat hebben ze eerder gedaan en nu weer met Clasie. Je kunt niet ontkennen dat Clasie gewoon op alle mogelijke fronten door het ijs is gezakt. Destijds werd er gezegd dat hij waarschijnlijk te licht was voor de PL (letterlijk en figuurlijk) en toen zeiden de meeste Feyenoorders dat hij zich er voetballend wel kon redden, dat bleek niet zo te zijn..

Nu zijn we een aantal jaar verder. Wie zegt dat hij nog net zo goed is als toen hij vertrok? Dat is geen gegeven feit natuurlijk.
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 08:11:04 #122
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180712793
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 08:09 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Wat vindt jij een goed bedrag dan? En wie zou dat neer gaan leggen?


vind*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_180712924
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 08:08 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Vind het nog vrij veel voor een wisselspeler van Feyenoord die niks heeft gepresteerd. Zou in mn handjes knijpen als ik jou was.
Snap ik maar het is meer dat het vrij onwaarschijnlijk is dat V Geel bereid zal zijn hem met verlies te laten gaan al na 1 seizoen.
blablablabla
  woensdag 25 juli 2018 @ 08:40:42 #124
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180712988
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 08:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja en als je niet hebt gezien dat Clasie bij Southampton de bank warm houdt en bij Club Brugge ook geen potten kon breken doe je ook een beetje aan wishfull thinking.

Clasie was bij zijn vertrek een sterkhouder van Feyenoord. Maar we moeten ook niet doen alsof Feyenoord een extreem goede selectie heeft gehad de afgelopen 10 jaar. Je bent al gauw een sterkhouder. Ik moet nog maar zien wat er van terugkomt.
Zoveel waarheid in deze post.
pi_180713093
Even een toevoeging : in alle competities heeft Clasie bij Brugge 25 wedstrijden gespeeld volgens Transfermarkt en hierin een totaal van 1227 minuten gemaakt. Dit komt neer op ongeveer 49 minuten per wedstrijd. In de Jupiler Pro League heeft hij 935 minuten gemaakt in 17 wedstrijden, wat neerkomt op 55 minuten per wedstrijd.

Het is dus niet zo dat hij in België amper aan spelen is toegekomen.
blablablabla
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')