abonnement Unibet Coolblue
pi_180739079
Ik merk wel hoe warmer het weer hoe erger de zin in ongezonde meuk. Vanavond maar een lekkere maaltijd salade halen O+
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:04:53 #177
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180739132
En 4 bollen ijs daarna
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:06:10 #178
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180739158
quote:
17s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:04 schreef Rauw. het volgende:
En 4 bollen ijs daarna
Ik ben stuk, denk ik. Vriezer ligt vol (water)ijs, maar ik pak niks. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180739179
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:43 schreef Cue_ het volgende:
Nog steeds is het geen antwoord op de vraag. Want daar heeft ze nu niets aan. Jah leuk dat elke kilo die eraf gaat helpt, maar als er nog maar max 5kilo af hoeft zal het niet super veel schelen. En gaat 't nog steeds om de methodiek.
Ik pretendeerde ook geen antwoord op een vraag te geven. Jij wel?
pi_180739717
Vanavond echt koken, ik lijk wel gek ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:46:14 #181
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180739912
Bizar inderdaad.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_180739945
De afgelopen dagen vooral restjes uit de vriezer in de magnetron gegooid. Nu zin in vers eten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:53:39 #183
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180740067
Ik heb gewoon braaf iedere avond normaal gekookt. Sterker nog, morgen ook normaal/gezond ipv de gebruikelijke vrijdagbende, want sportafspraak in de vroege avond. :+

Enige "voordeel" aan dat vele sporten, zonder fatsoenlijk eten is dat gewoon niet fijn. Nadeel is dat ik continu boven de pannen sta omdat ik als eerste thuis ben. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:57:20 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_180740158
Ik kook stoom vanavond zelfs bloemkool :')

Lijstje gisteren:
W: 72,1
O: 2 wilde perziken, anderhalve boterham kipfilet (de andere helft werd gestolen door mijn zoon). 2 koffie suiker.
T: 250 gram kersen
L: 2/3 salade avocado/linzen/tomaatjes/tonijn ( het andere deel werd gestolen door mijn dochter)
T: boterham smeerkaas, dubbellikker ijsje, maiswafel
D: Wraps van ijsbergsla met kip, linzen, ananas, paprika, komkommer en guacamole
T: Mini magnum, rolletje zwartwit pastilles, 1 nectarine
Totaal zo'n 1800 kcal.
B: Fietsen naar en lopen over het kabouterpad. Potje voetbal met de kinderen.

Ik heb sinds een paar dagen de stappenteller op mijn telefoon in gebruik en wat ik niet wilde is toch gebeurd, ik krijg een stappenobsessie :') Gisteren op mijn vrije dag dus rond de 10k uitgekomen (niet heel secuur want ik draag mijn telefoon niet 24/7 bij me) terwijl ik op mijn kantoordagen significant lager scoor. Nou fiets ik op kantoordagen wel 18 kilometer dus dat vind ik ook tellen, maar de stappenteller dus niet.
Als antwoord op de stomme stappenteller heb ik vanmorgen dus maar de trap genomen van de fietsenkelder naar de 10e en weer terug. En dat ga ik zo nog een keer doen. :6 dat zal 'm leren.
disclaimer
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:58:48 #185
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180740191
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Nou fiets ik op kantoordagen wel 18 kilometer dus dat vind ik ook tellen, maar de stappenteller dus niet.
Dat telt de mijne mee. O+

* IJsdraakje is serieus fan van het ding
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:59:27 #186
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_180740206
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kook stoom vanavond zelfs bloemkool :')

Lijstje gisteren:
W: 72,1
O: 2 wilde perziken, anderhalve boterham kipfilet (de andere helft werd gestolen door mijn zoon). 2 koffie suiker.
T: 250 gram kersen
L: 2/3 salade avocado/linzen/tomaatjes/tonijn ( het andere deel werd gestolen door mijn dochter)
T: boterham smeerkaas, dubbellikker ijsje, maiswafel
D: Wraps van ijsbergsla met kip, linzen, ananas, paprika, komkommer en guacamole
T: Mini magnum, rolletje zwartwit pastilles, 1 nectarine
Totaal zo'n 1800 kcal.
B: Fietsen naar en lopen over het kabouterpad. Potje voetbal met de kinderen.

Ik heb sinds een paar dagen de stappenteller op mijn telefoon in gebruik en wat ik niet wilde is toch gebeurd, ik krijg een stappenobsessie :') Gisteren op mijn vrije dag dus rond de 10k uitgekomen (niet heel secuur want ik draag mijn telefoon niet 24/7 bij me) terwijl ik op mijn kantoordagen significant lager scoor. Nou fiets ik op kantoordagen wel 18 kilometer dus dat vind ik ook tellen, maar de stappenteller dus niet.
Als antwoord op de stomme stappenteller heb ik vanmorgen dus maar de trap genomen van de fietsenkelder naar de 10e en weer terug. En dat ga ik zo nog een keer doen. :6 dat zal 'm leren.
haha, ach, dat zijn de betere obsessies moet je maar denken!

Ik probeer ook braaf de 10k te halen elke dag, en lukt me bijna elke keer wel. Tenzij ik bijvoorbeeld op zaterdag een festival heb gehad en mijn stappenteller de 30k heeft aangetikt, dan wil ik de zondag nog weleens rustig aan doen :+

Gister ging ik behang steken bij een vriend. Stond al op de 8k toen ik daar begon, aan het eind (3-4 uurtjes verder) er nog eens 8k bij :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 26 juli 2018 @ 12:01:17 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_180740239
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat telt de mijne mee. O+

* IJsdraakje is serieus fan van het ding
Ja, daarom wil ik nu ook zo'n horloge, die zijn aardiger voor me. En die heb ik ook altijd om!
disclaimer
pi_180740242
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kook stoom vanavond zelfs bloemkool :')

Lijstje gisteren:
W: 72,1
O: 2 wilde perziken, anderhalve boterham kipfilet (de andere helft werd gestolen door mijn zoon). 2 koffie suiker.
T: 250 gram kersen
L: 2/3 salade avocado/linzen/tomaatjes/tonijn ( het andere deel werd gestolen door mijn dochter)
T: boterham smeerkaas, dubbellikker ijsje, maiswafel
D: Wraps van ijsbergsla met kip, linzen, ananas, paprika, komkommer en guacamole
T: Mini magnum, rolletje zwartwit pastilles, 1 nectarine
Totaal zo'n 1800 kcal.
B: Fietsen naar en lopen over het kabouterpad. Potje voetbal met de kinderen.

Ik heb sinds een paar dagen de stappenteller op mijn telefoon in gebruik en wat ik niet wilde is toch gebeurd, ik krijg een stappenobsessie :') Gisteren op mijn vrije dag dus rond de 10k uitgekomen (niet heel secuur want ik draag mijn telefoon niet 24/7 bij me) terwijl ik op mijn kantoordagen significant lager scoor. Nou fiets ik op kantoordagen wel 18 kilometer dus dat vind ik ook tellen, maar de stappenteller dus niet.
Als antwoord op de stomme stappenteller heb ik vanmorgen dus maar de trap genomen van de fietsenkelder naar de 10e en weer terug. En dat ga ik zo nog een keer doen. :6 dat zal 'm leren.
Hahahaha de stappentellerobsessie ken ik. Ik heb een fitbit daarvoor. Maak jezelf er niet gek mee...

En al die jattende kinderen ;) Arme jij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 26 juli 2018 @ 12:04:02 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_180740304
Oh en dan vandaag ook nog maar even:

O: yoghurt met banaan, blauwe bessen en muesli en koffie met suiker
T: Honey/nut bar, 2 koffie met suiker
L: Salade spinazie/ijsbergsla/komkommer/gerookte forel
T: 300gr cherrytomaten
D: Gestoomde bloemkool, gebakken krieltjes en een rundersaucijs. Hollandse winterkost, want ik ben een rebel. :')
T: iets ijzigs gok ik. En misschien nog een ijsdecafé :P

B: 7,5k fietsen, 7,5 k wandelen. 650 traptreden omhoog. 8-)
disclaimer
pi_180740313
Plan voor deze dag:
O. 2 boterhammen, roomkaas sweetpepper
T. Doosje bevroren fruit
L. 2 boterhammen, roomkaas sweetpepper
T. Cracker eventueel
D. 2 wraps met prei en bonen
T. Lolly
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 26 juli 2018 @ 12:05:05 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_180740329
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaha de stappentellerobsessie ken ik. Ik heb een fitbit daarvoor. Maak jezelf er niet gek mee...

En al die jattende kinderen ;) Arme jij
Zij zijn m'n biologische caloriebeperking. Naast cockblocken zijn ze ook goed in obesiblocken.
disclaimer
pi_180740375
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zij zijn m'n biologische caloriebeperking. Naast cockblocken zijn ze ook goed in obesiblocken.
Oké, ik ga kinderen krijgen bij deze ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 26 juli 2018 @ 12:07:41 #193
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180740393
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, daarom wil ik nu ook zo'n horloge, die zijn aardiger voor me. En die heb ik ook altijd om!
Ik heb in jaren niet zo lang een horloge omgehad. _O- Enige nadeel aan deze is dat 'ie relatief vaak opgeladen moet, in ieder geval iedere 4 dagen. Maar dat kan ook gewoon 's nachts of als ik ga douchen ofzo. (Dat laatste kan 'ie hebben hoor, maar vind ik zelf irritant en onnodig.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 26 juli 2018 @ 12:08:41 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_180740416
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb in jaren niet zo lang een horloge omgehad. _O- Enige nadeel aan deze is dat 'ie relatief vaak opgeladen moet, in ieder geval iedere 4 dagen. Maar dat kan ook gewoon 's nachts of als ik ga douchen ofzo. (Dat laatste kan 'ie hebben hoor, maar vind ik zelf irritant en onnodig.)
ooh ik kan dat ook niet nee. Ik kan ook geen kip snijden met ringen om bijvoorbeeld :') het MOET af.
disclaimer
  donderdag 26 juli 2018 @ 12:13:24 #195
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_180740531
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ooh ik kan dat ook niet nee. Ik kan ook geen kip snijden met ringen om bijvoorbeeld :') het MOET af.
Hrrr, daar kan ik ook niet mee omgaan nee. Die ene ring die ik draag, gaat dan ook af.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180741174
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2018 08:20 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Herkenbaar, ik Squat op een bovenverdieping. Als ik dan voldaan en voelende als het beest wat je je voelt na zo'n training de trap af moet lopen sta je gelijk weer even met beide benen op de grond. Zo'n soort abseilen langs de trapleuning :')
Mooie mental image wel :')

SQ! Held, hoe lang ren je op die afstand? Future goals. Sprak zij met een buik vol lunch :P

Ochtend T was paar hapjes blueberry muffin, L werd D, koninginnehapje met friet met mayo, wat groen en appelcompote. Vanavond maar een karig maaltje, denk ik *burp.
pi_180741416
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik merk wel hoe warmer het weer hoe erger de zin in ongezonde meuk. Vanavond maar een lekkere maaltijd salade halen O+
Ja, hier ook :')

En mijn ouders hadden half-warm (van de bakker, niet het weer) maisbrood. Dat eet ik nooit (altijd volkoren, liefst Allinson) Maar goed, weinig anders in huis, dus dat maar gepakt. Rázende honger nu. Gewoon achterlijk veel :X Ik kan zo 10 van die plakken op en zweer dat ik dan nog honger heb.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180741538
Nog zo een... ongezond eten zonder moeite... maar goed... vanavond wraps met prei en bonen en ui
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 26 juli 2018 @ 13:18:29 #199
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180741749
:W
ik ging een paar daagjes naar parijs, waar het NOG warmer was.. ik at minder, en dronk meer, en hield al het vocht vast.. :o

vanavond uit eten in een snikhete tram.. dus benieuwd..

lijstje van vandaag:
O: volle kwark met kiwi
t:-
L: champignonnensoep, half stokbrood met garnalen
t:-
D: trammmm
+ VEEEEL water!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180742256
Morgenochtend naar de diëtist...Ik ben zo nerveus, ik heb er zelfs nachtmerries over gehad vannacht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')