abonnement Unibet Coolblue
pi_180686820
Komt door deze, ik deed nl een heel eerlijk verhaal en er is nooit echt iets van sex gekomen
Maar laten we deze discussie eens voortzetten

NWS / België: seks met 14-jarige niet langer strafbaar

Nou we zijn geloof ik nog niet uitgepraat dus nieuw deel.

Ik kon niet dezelfde TT houden omdat die gewijzigd is door een mod dus maar even zo dan.
Do what you love, love what you do!
pi_180686873
We gaan weer herhalen?

Seksueel ongewenst gedrag heeft een duidelijk omschrijving: Elke vorm van seksueel gedrag of seksuele toenadering, in verbale, non-verbale of fysieke zin, opzettelijk of onopzettelijk, die door degene die het ondergaat als ongewenst of gedwongen wordt ervaren; en /of plaatsvindt binnen een ongelijke machtsverhouding (volwassene-kind, met en zonder verstandelijke beperking) ; en/of andere handelingen of gedragingen die strafbaar zijn volgens het Wetboek van Strafrecht.
pi_180686876
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik lees anders wat hij schrijft. Er is lichamelijk niks gebeurd omdat hij niks heeft gedaan, niet omdat zij het niet gewild had.
juist zo bedoelde ik het ook.
Do what you love, love what you do!
pi_180686899
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:40 schreef kree het volgende:

[..]

juist zo bedoelde ik het ook.
Gelukkig maar.
pi_180686938
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:40 schreef Raskolnikow het volgende:
We gaan weer herhalen?

Seksueel ongewenst gedrag heeft een duidelijk omschrijving: Elke vorm van seksueel gedrag of seksuele toenadering, in verbale, non-verbale of fysieke zin, opzettelijk of onopzettelijk, die door degene die het ondergaat als ongewenst of gedwongen wordt ervaren; en /of plaatsvindt binnen een ongelijke machtsverhouding (volwassene-kind, met en zonder verstandelijke beperking) ; en/of andere handelingen of gedragingen die strafbaar zijn volgens het Wetboek van Strafrecht.
Jij herhaalt van dit bovenstaande was nooit sprake namelijk.
Het was gewoon legaal geweest als ik seks met haar had gehad, wat dus helemaal niet is gebeurt.
Herhaal ik het ook nog maar heb haar met geen vinger aangeraakt niet gezoend helemaal niks.
Zelfs ondanks dat het gewoon legaal had geweest.
Do what you love, love what you do!
pi_180686974
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:42 schreef kree het volgende:
Het was gewoon legaal geweest als ik seks met haar had gehad
Het dringt maar niet door. Jij gaat jezelf nog eens tegenkomen. Hopelijk voordat er iemand de dupe wordt van jouw goedpraterij.
  maandag 23 juli 2018 @ 23:44:13 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_180686980
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:42 schreef kree het volgende:

[..]

Jij herhaalt van dit bovenstaande was nooit sprake namelijk.
Het was gewoon legaal geweest als ik seks met haar had gehad, wat dus helemaal niet is gebeurt.
Herhaal ik het ook nog maar heb haar met geen vinger aangeraakt niet gezoend helemaal niks.
Zelfs ondanks dat het gewoon legaal had geweest.
Nou, dan had een deel twee ook niet meer gehoeven, wel?

Ik voorspel een eindeloze herhaling van zetten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_180687036
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, dan had een deel twee ook niet meer gehoeven, wel?

Ik voorspel een eindeloze herhaling van zetten.
Dat was deel 1 al..
pi_180687042
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, dan had een deel twee ook niet meer gehoeven, wel?

Ik voorspel een eindeloze herhaling van zetten.
dat gaan we vanzelf zien toch :)
Ik moet mezelf steeds opnieuw uitleggen omdat niet iedereen dus leest/ dan wel snapt wat ik bedoel.

Zolang er nog steeds mensen zijn die het als onwijs fout zien dan heb ik het niet goed genoeg uitgelegd denk.
Do what you love, love what you do!
  maandag 23 juli 2018 @ 23:46:56 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_180687056
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:46 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat was deel 1 al..
Ja, daarom.
The love you take is equal to the love you make.
pi_180687074
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, dan had een deel twee ook niet meer gehoeven, wel?

Ik voorspel een eindeloze herhaling van zetten.
Het ergste is dat kree waarschijnlijk gaat denken dat ie gelijk heeft omdat ie straks als enige overblijft in dit kuttopic. Iedereen haakt af want hij is stronteigenwijs. En dan denkt ie vast dat ie de 'discussie gewonnen heeft'. Of omdat het te stil wordt gaat ie weer iets wat niet kan roepen om weer aandacht te krijgen. Misschien is dit nog het weinige sociale contact wat ie heeft terwijl hij zit te zuipen.
pi_180687125
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:47 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Het ergste is dat kree waarschijnlijk gaat denken dat ie gelijk heeft omdat ie straks als enige overblijft in dit kuttopic. Iedereen haakt af want hij is stronteigenwijs. En dan denkt ie vast dat ie de 'discussie gewonnen heeft'. Of omdat het te stil wordt gaat ie weer iets wat niet kan roepen om weer aandacht te krijgen. Misschien is dit nog het weinige sociale contact wat ie heeft terwijl hij zit te zuipen.
Euhm kun jij niet gewoon weg gaan uit dit topic?
Het ging namelijk 250 posts goed totdat jij verscheen.
Do what you love, love what you do!
pi_180687140
Snap nog steeds niet waarom je überhaupt deel 1 van dit topic geopend hebt..
pi_180687148
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:49 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm kun jij niet gewoon weg gaan uit dit topic?
Het ging namelijk 250 posts goed totdat jij verscheen.
Dat zou wel kunnen ja. Maar dat doe ik vooralsnog niet. Als je geen reacties die je niet leuk vind wil dan kan je beter in een word documentje gaan zitten typen voor jezelf.
pi_180687151
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:49 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm kun jij niet gewoon weg gaan uit dit topic?
Het ging namelijk 250 posts goed totdat jij verscheen.
Nou, hij maakt wel een punt. Doordat jij telkens je argumenten blijft herhalen en de discussie in een kringeltje loopt, ben ik ermee gestopt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 23 juli 2018 @ 23:50:05 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_180687152
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:46 schreef kree het volgende:

[..]

dat gaan we vanzelf zien toch :)
Ik moet mezelf steeds opnieuw uitleggen omdat niet iedereen dus leest/ dan wel snapt wat ik bedoel.

Zolang er nog steeds mensen zijn die het als onwijs fout zien dan heb ik het niet goed genoeg uitgelegd denk.
Je vraagt meningen, je krijgt meningen. En sommige kritische reacties snijden naar mijn idee echt wel hout. Jouw verweer bestaat er iedere keer in om je verhaal maar weer eens te herhalen. Waarop anderen die bepaalde punten weer herhalen waar toch echt wel wat in zit. Maar het dringt dus niet bij jou door. Alsof je echt moeite hebt met informatieverwerking. ;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_180687161
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:49 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm kun jij niet gewoon weg gaan uit dit topic?
Het ging namelijk 250 posts goed totdat jij verscheen.
Misschien moet je deel 1 nog even terug lezen.. Het ging vanaf post 1 al niet goed..
pi_180687259
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je vraagt meningen, je krijgt meningen. En sommige kritische reacties snijden naar mijn idee echt wel hout. Jouw verweer bestaat er iedere keer in om je verhaal maar weer eens te herhalen. Waarop anderen die bepaalde punten weer herhalen waar toch echt wel wat in zit. Maar het dringt dus niet bij jou door. Alsof je echt moeite hebt met informatieverwerking. ;(
Zeg ook niet dat dat niet zo is en dat is prima want het hele doel van het topic.
Maar het kan ook zonder te schelden en soms wordt je het gewoon niet eens nouja goed accepteer dat dan.

En dan kun je bijvoorbeeld zoals bovenstaande wetteksten of weet ik waar het vandaan komt gaan herhalen.

maar 1 die zijn niet eens relevant voor de situatie
en 2 het heeft geen zin om dat te blijven posten want mijn mening gaat namelijk niet veranderen erover.
Dus ja ok als je ze blijft herhalen dan krijg je ook steeds dezelfde reactie terug.

Bovendien was dit sowieso iets wat al jaren geleden gebeurde en daar is niks meer aan te doen.
Het is echt niet alsof ik nu nog op jonge meisjes loer.
Do what you love, love what you do!
pi_180687279
JIJ bent degene die in de herhaling valt en niet op valide argumenten ingaat
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180687283
En als je dan vraagt waarom het topic. Om eens te horen van anderen en of er soortgelijke ervaringen mee zijn.

En die zijn er dus wel.
Do what you love, love what you do!
pi_180687291
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:55 schreef kree het volgende:

[..]

Zeg ook niet dat dat niet zo is en dat is prima want het hele doel van het topic.
Maar het kan ook zonder te schelden en soms wordt je het gewoon niet eens nouja goed accepteer dat dan.

En dan kun je bijvoorbeeld zoals bovenstaande wetteksten of weet ik waar het vandaan komt gaan herhalen.

maar 1 die zijn niet eens relevant voor de situatie
en 2 het heeft geen zin om dat te blijven posten want mijn mening gaat namelijk niet veranderen erover.
Dus ja ok als je ze blijft herhalen dan krijg je ook steeds dezelfde reactie terug.

Bovendien was dit sowieso iets wat al jaren geleden gebeurde en daar is niks meer aan te doen.
Het is echt niet alsof ik nu nog op jonge meisjes loer.
Hoezo niet relevant? Het gaat over intiem/seksueel contact (zie TT) en het gaat over een kind van 15. En dan kom jij met 'maar het was haar eigen initiatief'.
pi_180687305
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
JIJ bent degene die in de herhaling valt en niet op valide argumenten ingaat
Dat is niet waar ik ga er wel op in alleen wat iedereen dan wil horen is van ja je hebt gelijk ik was totaal fout.
Dan is het wel ok, maar zo zie ik het dus niet.
Do what you love, love what you do!
pi_180687331
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:56 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Hoezo niet relevant? Het gaat over intiem/seksueel contact (zie TT) en het gaat over een kind van 15. En dan kom jij met 'maar het was haar eigen initiatief'.
Lees de TT nog eens zou ik zeggen
Do what you love, love what you do!
pi_180687350
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:56 schreef kree het volgende:
En als je dan vraagt waarom het topic. Om eens te horen van anderen en of er soortgelijke ervaringen mee zijn.

En die zijn er dus wel.
Die zijn er inderdaad:

pi_180687365
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:58 schreef kree het volgende:

[..]

Lees de TT nog eens zou ik zeggen
Lees jij hem ook nog eens.
pi_180687386
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:57 schreef kree het volgende:

[..]

Dat is niet waar ik ga er wel op in alleen wat iedereen dan wil horen is van ja je hebt gelijk ik was totaal fout.
Dan is het wel ok, maar zo zie ik het dus niet.
Dat is niet waar. Je mag je eigen mening hebben. Alleen 1 persoonlijke ervaring is geen argument. Toen ik aankwam met neurologie en dat kinderen van twee ook keuzes konden maken, negeerde je dat en zei je dat je er niet op in wilde gaan. Terwijl dat valide argumenten zijn. Dan vertel jij weet dat je vind dat zij goed consequenties kon overzien op die leeftijd. Terwijl ze bang was zwanger te zijn. Als je consequenties kan overzien, vrij je bijvoorbeeld veilig. Om ook op jouw ervaring in te gaan.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180687388
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:59 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Lees jij hem ook nog eens.
Jij maakt er van intiem/seksueel contact?

Er staat niet seksueel contact
Do what you love, love what you do!
pi_180687406
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:00 schreef kree het volgende:

[..]

Jij maakt er van intiem/seksueel contact?

Er staat niet seksueel contact
Er staat niet PER SE seksueel contact
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180687409
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:00 schreef kree het volgende:

[..]

Jij maakt er van intiem/seksueel contact?

Er staat niet seksueel contact
Niet per se seksueel staat er. Zie jij dat niet???
pi_180687429
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Je mag je eigen mening hebben. Alleen 1 persoonlijke ervaring is geen argument. Toen ik aankwam met neurologie en dat kinderen van twee ook keuzes konden maken, negeerde je dat en zei je dat je er niet op in wilde gaan. Terwijl dat valide argumenten zijn. Dan vertel jij weet dat je vind dat zij goed consequenties kon overzien op die leeftijd. Terwijl ze bang was zwanger te zijn. Als je consequenties kan overzien, vrij je bijvoorbeeld veilig. Om ook op jouw ervaring in te gaan.
Ik snap niet waarom ik dit steeds moet herhalen. Er is niks gebeurt ik heb het afgehouden.
Ze had seks met andere oudere gasten die ik verder niet ken.
Maar ze vertelde mij erover.
Do what you love, love what you do!
pi_180687431
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:55 schreef kree het volgende:

[..]

Zeg ook niet dat dat niet zo is en dat is prima want het hele doel van het topic.
Maar het kan ook zonder te schelden en soms wordt je het gewoon niet eens nouja goed accepteer dat dan.

En dan kun je bijvoorbeeld zoals bovenstaande wetteksten of weet ik waar het vandaan komt gaan herhalen.

maar 1 die zijn niet eens relevant voor de situatie
en 2 het heeft geen zin om dat te blijven posten want mijn mening gaat namelijk niet veranderen erover.
Dus ja ok als je ze blijft herhalen dan krijg je ook steeds dezelfde reactie terug.

Bovendien was dit sowieso iets wat al jaren geleden gebeurde en daar is niks meer aan te doen.
Het is echt niet alsof ik nu nog op jonge meisjes loer.
Je wilde een algemeen topic zei je, dus ik postte een algemene reactie, onderschreef mijn reactie en vervolgens begon je direct weer over je eigen verhaal..

Bovendien, het moest toch een algemeen topic zijn? Dan zijn die artikelen absoluut relevant, ongeacht jouw persoonlijke ervaring, daar ging het echter niet om in dit topic... Toch??!
pi_180687441
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:02 schreef kree het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ik dit steeds moet herhalen. Er is niks gebeurt ik heb het afgehouden.
Ze had seks met andere oudere gasten die ik verder niet ken.
Maar ze vertelde mij erover.
Je moet dat juist niet herhalen, maar met argumenten komen (WETENSCHAP) waaruit blijkt dat intiem contact met kinderen oké is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180687448
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Er staat niet PER SE seksueel contact
Ja om het algemeen te houden want hoopte dat er dan andere zijn die er wat over willen vertellen.
Dat heeft verder niks te maken met wat ik heb gedaan
Do what you love, love what you do!
pi_180687451
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:02 schreef kree het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ik dit steeds moet herhalen. Er is niks gebeurt ik heb het afgehouden.
Ze had seks met andere oudere gasten die ik verder niet ken.
Maar ze vertelde mij erover.
Als een meisje van 15 mij zoiets verteld dan ging ik die oudere gasten toch eens snel leren kennen, als je snapt wat ik bedoel.
pi_180687468
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:02 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je wilde een algemeen topic zei je, dus ik postte een algemene reactie, onderschreef mijn reactie en vervolgens begon je direct weer over je eigen verhaal..

Bovendien, het moest toch een algemeen topic zijn? Dan zijn die artikelen absoluut relevant, ongeacht jouw persoonlijke ervaring, daar ging het echter niet om in dit topic... Toch??!
Dat is prima maar dan moet het niet in een quote naar mij zijn want dan neem ik aan dat ze specifiek voor mij bedoelt zijn.
Do what you love, love what you do!
pi_180687470
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:03 schreef kree het volgende:

[..]

Ja om het algemeen te houden want hoopte dat er dan andere zijn die er wat over willen vertellen.
Dat heeft verder niks te maken met wat ik heb gedaan
Herhaling nummer 33987875688: Het gaat mij er niet om wat er allemaal is gebeurt. Het gaat mij er om dat je dingen die niet kunnen goed zit te praten met woorden als 'ze wilde het zelf' en 'ze was bijna 16'
pi_180687471
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:02 schreef kree het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ik dit steeds moet herhalen. Er is niks gebeurt ik heb het afgehouden.
Ze had seks met andere oudere gasten die ik verder niet ken.
Maar ze vertelde mij erover.
Je snapt het inderdaad niet, dat is ook het hele punt dat we allemaal maken..
pi_180687482
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:04 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je snapt het inderdaad niet, dat is ook het hele punt dat we allemaal maken..
_O_
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180687486
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:03 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als een meisje van 15 mij zoiets verteld dan ging ik die oudere gasten toch eens snel leren kennen, als je snapt wat ik bedoel.
Ja hoe wil je dat doen als ze zelf niet meer verteld als wat ze deed?
Do what you love, love what you do!
pi_180687499
Wetenschap AUB
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180687519
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:04 schreef kree het volgende:

[..]

Dat is prima maar dan moet het niet in een quote naar mij zijn want dan neem ik aan dat ze specifiek voor mij bedoelt zijn.
Je was niet gequote.. Ik quote niemand, dop quote mij, ik quote dop en toen quote jij mij met opnieuw je persoonlijke verhaal..
pi_180687528
Maargoed het is wel even genoeg over mij persoonlijk.
Ik wil alles uitleggen maar probeer me dan niet te overtuigen dat ik fout was, want dat lukt namelijk niet.
Want zie er nog steeds echt helemaal niks fouts aan
Do what you love, love what you do!
pi_180687533
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:05 schreef kree het volgende:

[..]

Ja hoe wil je dat doen als ze zelf niet meer verteld als wat ze deed?
In dat geval zou ik hulp inroepen. Ik ben zelf niet zo'n fan van politie, dus maatschappelijk werk of zo. En het daar voorleggen.
pi_180687537
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:07 schreef kree het volgende:
Maargoed het is wel even genoeg over mij persoonlijk.
Ik wil alles uitleggen maar probeer me dan niet te overtuigen dat ik fout was, want dat lukt namelijk niet.
Want zie er nog steeds echt helemaal niks fouts aan
Je spreekt jezelf tegen. Je zegt genoeg over jou persoonlijk en vervolgens begin je weer over jezelf
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180687545
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:07 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

In dat geval zou ik hulp inroepen. Ik ben zelf niet zo'n fan van politie, dus maatschappelijk werk of zo. En het daar voorleggen.
Waarom zou ik dat doen als ze er zelf helemaal ok mee was?
Do what you love, love what you do!
pi_180687548
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:08 schreef kree het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat doen als ze er zelf helemaal ok mee was?
Omdat ze een kind is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180687549
Post 136, 139, 141 & 143 van het vorige deel
pi_180687558
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Omdat ze een kind is
^^
pi_180687575
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Omdat ze een kind is
Dus? ze was 16 of nouja met die andere gasten speelde wss al eerder.
Ik zie geen reden om hulp in te roepen over dat ze seks heeft met oudere gasten als ze 16 is, dus gewoon legaal en ze het ook nog eens zelf wil

Waarom zou ik dat doen en haar halve leven verzieken en dat haar ouders dat weten?
Do what you love, love what you do!
pi_180687580
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:08 schreef kree het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat doen als ze er zelf helemaal ok mee was?
Omdat ze er nog niet oud genoeg voor is om die keuze te maken. Omdat dat erg schadelijk kan zijn. Omdat jij de volwassene was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')