abonnement Unibet Coolblue
pi_180683119
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Ronderotonde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bottoms_up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoopje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deadly_kiss
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BobbyMcGee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kirb
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B.ertha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cygne
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AN.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ereshkigal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
douche-eendje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-------------------------------------------------------------

Belangrijke data

In het vorige topic uitgezwaaid:
pi_180683154
Dank je cygne! Had niet door dat ik 'm sloot.
  maandag 23 juli 2018 @ 21:08:04 #3
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180683221
Sterkte... wat enorm klote :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180683803
Marjo, wat ontzettend naar zeg, heel veel sterkte :*
pi_180684429
Ach majo, ik was er nog niet aan toe gekomen om je te feliciteren. :* Veel sterkte, het is je zo gegund!
pi_180685073
;( Veel sterkte met de operatie MaJo :*
  maandag 23 juli 2018 @ 22:43:18 #7
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_180685356
Ach Majo, wat ontzettend verdrietig ;( veel sterkte :*
pi_180685506
Majo wat oneerlijk, zolang moeten wachten en dan eindelijk een tweede streepje en dan gaat het zo. Heel veel sterkte. Ik denk aan je :*
  maandag 23 juli 2018 @ 22:53:55 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_180685567
Oh nee MaJo ;( Ook ik vloekte hardop toen ik bijlas.

Sterkte :*
pi_180685820
Sterkte MaJo dit is zo oneerlijk! :'( :'( :*
pi_180685840
Majo, ik weet niet zo goed wat te zeggen. Ik vind het zo verschrikkelijk dat dit jullie moet overkomen. Heel veel sterkte.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_180687214
Wat vreselijk oneerlijk! Heel veel sterkte :*
♥ J & S
pi_180687239
Heel veel sterkte lieve Majo :* Er wordt aan je gedacht.
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 00:30:54 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180688007
Bedankt voor de hartverwarmende woorden, dat neemt toch een klein stukje van de pijn weg :*

De zwangerschap zat inderdaad in de eileider dus die is in zn geheel verwijderd. Ik ben net terug op de afdeling en ik heb een eigen kamer gekregen omdat de rest al slaapt O+

Ben nog wel wat versufd van de narcose dus ik ga daar zo gebruik van maken en lekker tukken :z
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_180688273
MaJo :*
  dinsdag 24 juli 2018 @ 01:17:02 #16
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_180688478
Jeetje majo, ik lees het nu pas. ;( wat oneerlijk. Verdomme man, ik was zo blij voor je. Heel veel sterkte met het verwerken van alles :* :* :*
Be happy with the little things in life
pi_180688544
Lieve MaJo, fijn dat je de operatie goed doorstaan hebt :* En wat goed van je dat je naar je lichaam geluisterd hebt en medische hulp hebt gezocht vandaag. Ik wil er niet aan denken wat er anders met je kon gebeuren. Veel succes met het herstel lichamelijk, maar natuurlijk ook geestelijk. Dikke knuffels van hier :*
pi_180688547
Wat verschrikkelijk majo, veel sterkte!
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 06:28:09 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180690037
Nu al wakker van de pijn. Het gas van de operatie heeft als nadeel dat het helemaal in je borst en schouder kan trekken :X ik hoop nog wat te kunnen slapen en als alles goed is vanmiddag naar huis.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_180690079
Krijg je lekkere pijnstilling?
pi_180690141
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:30 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de hartverwarmende woorden, dat neemt toch een klein stukje van de pijn weg :*

De zwangerschap zat inderdaad in de eileider dus die is in zn geheel verwijderd. Ik ben net terug op de afdeling en ik heb een eigen kamer gekregen omdat de rest al slaapt O+

Ben nog wel wat versufd van de narcose dus ik ga daar zo gebruik van maken en lekker tukken :z
Wat is het ontzettend fijn dat je naar het ziekenhuis bent gegaan met je klachten en dat je serieus bent genomen zeg. Sterkte met alles wat nu nog komen gaat :*
pi_180690185
Ach Majo wat ongelofelijk klote zeg. Ik had je zo iets beters gegund.
Ik hoop dat je vandaag iig lichamelijk een beetje bij kan komen. Sterkte komende dagen voor jullie tweetjes :*
pi_180690229
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 06:28 schreef MaJo het volgende:
Nu al wakker van de pijn. Het gas van de operatie heeft als nadeel dat het helemaal in je borst en schouder kan trekken :X ik hoop nog wat te kunnen slapen en als alles goed is vanmiddag naar huis.
Dat is een rotpijn ja. Sterkte, wat een ellende ;(.
Venus in pocketformaat
Š loveli
  dinsdag 24 juli 2018 @ 07:14:15 #24
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180690231
Jeetje Majo! Wat heftig zo!

En idd wat goed dat je toch naar het ziekenhuis bent gegaan...

Doe de rest van de week maar rustig aan.. sterkte met het herstel :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180690239
Majo dit gun je niemand. Wat goed dat je hulp hebt gezocht maar wat vreselijk dat het was waar je bang voor was. Ik hoop dat je snel opknapt en mentaal ook. En dat een goede zwangerschap en baby je echt gegund is. Ik denk aan je.
pi_180690305
Ooh Majo ;( wat vreselijk verdrietig en oneerlijk dit. Goffer
:'(

:*
pi_180690556
Majo veel sterkte. :* Wat ontzettend klote.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_180690673
Lieve Majo, gewoon niet te geloven dit :'(
pi_180690905
Lieve Majo, wat “fijn” dat het lichamelijke deel achter de rug is, maar wat ontzettend, ontiegelijk verdomde jammer dat deze zwangerschap niet op de goede plek zat en mocht blijven ;( Het is je zo gegund, maar daar heb je helemaal niks aan. Ik hoop dat je snel lichamelijk hersteld en een hoop liefde mag ontvangen om je heen :*
pi_180691044
Majo wat een nachtmerrie zeg. Ik hoop dat je snel herstelt en er snel een echt wonder voor jullie is weg gelegd.
pi_180691052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 06:28 schreef MaJo het volgende:
Nu al wakker van de pijn. Het gas van de operatie heeft als nadeel dat het helemaal in je borst en schouder kan trekken :X ik hoop nog wat te kunnen slapen en als alles goed is vanmiddag naar huis.
Als het je lukt, even een paar keer "met een plof" gaan zitten. Heeft bij mij enorm geholpen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_180691135
Heel veel sterkte Majo!! :*
pi_180691510
Oh Majo wat vreselijk :'( Woorden te kort...... heel veel sterkte ;( :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_180692569
Majo fijn dat de operatie achter de rug is maar wat verdrietig dat het zo moest eindigen. Heel veel sterkte. :*
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 12:10:46 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180693896
Nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes. Het helpt echt om te weten dat er aan je gedacht wordt en dat er meegeleefd wordt.

Alles is goed gegaan en ik ben nu weer thuis om te herstellen. Ik focus eerst op mijn lichamelijke herstel en zal dan met het psychische gedeelte aan de slag moeten. Ik weet dat ik het in ieder geval niet weg moet stoppen want dat heeft de vorige keer ook niet geholpen. Ik zal proberen hier af en toe van me af te komen schrijven (in het hoe gaat het met ons topic).

Nu hoop ik dat anderen wel mooie blijvende zwangerschappen hebben. Cygne ik duim keihard voor je en barrel, ik hoop echt dat het bij jou nu eens raak is :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_180694527
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:10 schreef MaJo het volgende:
Nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes. Het helpt echt om te weten dat er aan je gedacht wordt en dat er meegeleefd wordt.

Alles is goed gegaan en ik ben nu weer thuis om te herstellen. Ik focus eerst op mijn lichamelijke herstel en zal dan met het psychische gedeelte aan de slag moeten. Ik weet dat ik het in ieder geval niet weg moet stoppen want dat heeft de vorige keer ook niet geholpen. Ik zal proberen hier af en toe van me af te komen schrijven (in het hoe gaat het met ons topic).

Nu hoop ik dat anderen wel mooie blijvende zwangerschappen hebben. Cygne ik duim keihard voor je en barrel, ik hoop echt dat het bij jou nu eens raak is :*
Wat fijn dat je weer thuis bent en dat de operatie goed is gegaan. Is er een prognose van hoe lang het duurt voor je in ieder geval lichamelijk weer hersteld bent?
Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen, ik kan me bijna niet voorstellen hoe je je nu moet voelen en wil je een hele dikke knuffel geven :*. Spui vooral hier (of ander topic).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 24 juli 2018 @ 12:38:46 #37
269689 crew  Viv
pi_180694588
MaJo heel veel beterschap met zowel het lichamelijke als het psychische deel. Dat je opnieuw eventjes mocht denken dat er een kindje onderweg was en dan toch weer terug bij af zijn, poeh dat lijkt me nog zoveel heftiger dan jouw traject al was! :* :*
  dinsdag 24 juli 2018 @ 12:54:05 #38
319308 Tink89
To live is to dance
pi_180694839
Majo, ik heb er geen woorden voor, maar stuur je wel een dikke digitale knuffel. Ontzettend veel sterkte gewenst...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 13:19:48 #39
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180695289
Kirb de verwachting is dat het 1,5 week duurt. Ik mag dan niet werken en geen zware dingen doen (stofzuigen, boodschappen tillen enz). Morgen mogen de pleisters eraf en mag ik douchen, dat lijkt me wel heerlijk O+

Ik heb in ieder geval genoeg afleiding want over 3 weken heb ik een belangrijk tentamen, hopelijk kan ik me daar nu genoeg voor concentreren.

En Indonesië staat weer in het vooruitzicht dus dat helpt ook wel mee O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_180696872
Majo heel veel sterkte. Rust goed uit en laat je goed verwennen
pi_180697330
Ach MaJo, wat een achtbaan de afgelopen dagen. Ongelooflijk zeg. :o Wat was het jullie gegund en wat ontzettend rot dat het zo anders liep.

Heel veel sterkte gewenst. :*
pi_180699668
Even in spoiler want voelt een beetje ongepast nu. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180700364
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:28 schreef Cygne het volgende:
Even in spoiler want voelt een beetje ongepast nu. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat fijn O+
S. 2014
J. 2016
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 17:07:25 #44
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180700584
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:28 schreef Cygne het volgende:
Even in spoiler want voelt een beetje ongepast nu. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is helemaal niet ongepast! :* Dit topic is voor iedereen in dit traject en ieders verhaal mag er gewoon zijn.

Wat een goed nieuws! Nu duimen voor een knipper *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_180700608
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 17:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Is helemaal niet ongepast! :* Dit topic is voor iedereen in dit traject en ieders verhaal mag er gewoon zijn.

Wat een goed nieuws! Nu duimen voor een knipper *O*
O+
pi_180700776
Wat fijn Cygne *O* O+
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 17:21:34 #47
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180700941
Trouwens nog 1 ding wat ik nu teruglees: ik ben ook erg blij dat ik naar mijn lichaam heb geluisterd en naar het ziekenhuis ben gegaan. Op de een of andere manier voel ik toch wel aan of dit nodig is of niet. Maar twijfel dus nooit en bel gewoon! Dat is me nu ook weer gezegd. Als er iets verandert aan mijn situatie en ik vind dat verdacht dan moet ik meteen bellen.

Goed daarom ook cygne dat je ook gewoon gebeld hebt :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_180701142
Heel fijn Cygne O+

Ik heb ook maar even gewacht maar ik ben ongesteld geworden. Op mijn verjaardag :')
Nu heb ik wel een datum voor mijn HSG (1 augustus) en ik heb een heel fijn gesprek gehad met een fertiliteitsarts. O.a. over de uitslag van het progesteron (was goed), overstappen naar spuiten (stelde ze zelf voor) en andere begeleiding. Dat voelde zo goed, dat ik ons door haar heb laten 'adopteren'. Nu hebben we dus een vaste arts in wie ik vertrouwen heb O+

Dat overstappen naar spuiten mocht dus eigenlijk pas na 1 jaar volgens onze vorige arts. En die zei zelfs dat de eerste 3 maanden niet telden vanwege overstimulatie, dus dat we eigenlijk pas op 3/12 zaten (en nu dus 5/12). Deze zegt dat ze het in principe een half jaar proberen met clomid en een half jaar met spuiten, maar dat de balans ook anders mag liggen als dat zo uitkomt. Door onze vakantie kan ik toch pas eind september overstappen dus zitten we uiteindelijk alsnog op bijna een jaar clomid (waarvan 7 "effectief"), maar dat is niet zo heel erg :) Beter dan nog 5 maanden langer wachten!
  dinsdag 24 juli 2018 @ 17:43:57 #49
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180701367
Cygne! Wat een fijn nieuws!

Bertha, wat fijn dat het goed klikte! Dat is zo belangrijk!
En ook allerlei goed uitslagen lees ik.. mooi!
Wat bedoel je met gaan spuiten ? Gaan jullie het ivf traject in nu dan?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180701638
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 16:28 schreef Cygne het volgende:
Even in spoiler want voelt een beetje ongepast nu. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooohhh Cygne O+ Wat zou dit mooi zijn zeg!
pi_180701992
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 17:43 schreef Barreltje het volgende:
Cygne! Wat een fijn nieuws!

Bertha, wat fijn dat het goed klikte! Dat is zo belangrijk!
En ook allerlei goed uitslagen lees ik.. mooi!
Wat bedoel je met gaan spuiten ? Gaan jullie het ivf traject in nu dan?
Nee, nog steeds gewoon ovulatie inductie maar dan met andere hormonen. Ik weet niet hoe ze heten eigenlijk. En dan pregnyl + thuis vrijen
  dinsdag 24 juli 2018 @ 18:40:51 #52
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180702629
Ja jongens...
Ik heb ook mooi nieuws.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180702702
Cygne fijn dat alles goed is!

Barrel wat een supernieuws!
pi_180702923
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 18:40 schreef Barreltje het volgende:
Ja jongens...
Ik heb ook mooi nieuws.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZOMG! Dat is gewoon nog 2 terugplaatsingen, mocht dat nodig zijn na deze ronde *O*
Voor nu hoop ik natuurlijk dat het niet nodig is, maar wow!!
pi_180702971
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 18:40 schreef Barreltje het volgende:
Ja jongens...
Ik heb ook mooi nieuws.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
pi_180703004
:o Wat goed!!
pi_180703349
Wauw Barrel! 3 stuks *O*

Cygne, wat een fijn nieuws. Ik duim voor een mooie knipper straks.

Bertha, balen van de menstruatie. Ook nog eens op je verjaardag. Wel fijn dat er een plan ligt en dat je niet stil komt te staan voor je gevoel.

Majo :* goed herstel toegewenst :*
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 20:05:55 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180704383
B.ertha nog gefeliciteerd :* ik zag gister je verjaardag voorbij komen maar vergeten je te feliciteren :@

Barrel wat een goed nieuws!! Zulke goeie score hebben jullie niet eerder gehad toch? Misschien is dit een goed teken en is het gewoon raak bij deze poging O+ wanneer mag je testen?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_180704659
Barrel! Wat mooi nieuws! O+
En bertha, fijn dat je zo’n goed gevoel hebt bij de arts en het plan! Succes! :*

Majo, ik hoop dat je het lichamelijke stukje snel achter je kan laten en dat je alle tijd mag en kan nemen voor het volgende stuk.
Ik kan er maar niet bij.. Er wordt veel aan je gedacht :*

En cygne, ik blijf duimen! w/
  dinsdag 24 juli 2018 @ 20:44:37 #60
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_180705198
Majo nogmaals een :*

Bertha wat jammer, en gefeliciteerd met je verjaardag!

Cygne en barrel *O* *O*
Ik hoop dat die cryo's voorlopig helemaal niet nodig zijn
  dinsdag 24 juli 2018 @ 20:46:06 #61
208890 June.
Seriously?
pi_180705223
Gelukkig toch ook nog wat goed nieuws voor Cygne en Barrel. 3 cryo’s, wat fijn!

Balen bertha. Wel fijn dat je nu iemand hebt waarbij je vertrouwen in hebt.

Majo, beterschap. Hopelijk ben je lichamelijk snel weer de oude. Wat een rollercoaster maken jullie door, niet te bevatten. Goed dat je eerder al psychologische hulp hebt gezocht :*
Shine bright like a diamond.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 24 juli 2018 @ 22:41:39 #62
269689 crew  Viv
pi_180707753
Wow Barreltje! Ineens 5 van de 6 embryo's die de "eindstreep" (terugplaatsing/vriezer) gehaald hebben! *O*
pi_180707909
Barrel, wat goed! *O* Niet dat je ze nodig gaat hebben, ik vind gewoon dat er een plakker is deze keer. Ik heb het niet helemaal helder meer, maar had je nu andere medicijnen deze ronde? :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 23:57:25 #64
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180709973
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 22:41 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wow Barreltje! Ineens 5 van de 6 embryo's die de "eindstreep" (terugplaatsing/vriezer) gehaald hebben! *O*
Dit ja!! Zo onwerkelijk!! 1e poging had ik 1 tp en 1 cryo, 2e poging alleen een tp en nu gewoon f#cing 3!! En dus maar 1 afvaller..

En het mooie vind ik dat we dus nog geeneens de "officiële " brief van het lab hebben gekregen.. dat duurt wsl nog een weekje ofzo.. de gyn was zo enthousiast over het aantal cryos dat ze gewoon een briefje gemaakt heeft en dat heeft opgestuurd.. zo tof! En er met de hand bij geschreven heeft " kwaliteit niet kwantiteit" ..
O+ :'( O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 25 juli 2018 @ 00:01:43 #65
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180710062
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 22:47 schreef Nanuke het volgende:
Barrel, wat goed! *O* Niet dat je ze nodig gaat hebben, ik vind gewoon dat er een plakker is deze keer. Ik heb het niet helemaal helder meer, maar had je nu andere medicijnen deze ronde? :)
Ik heb dezelfde hormoon stimulatie gehad als vorige keer( fostemon) .. wel heb ik een ander hormoon gehad om de ovulatie tegen te houden ( fyremadal) .. en nu heb ik ipv de utrogestan een pilletje wat ik moet slikken .. ( maar dat laatste heeft natuurlijk niets te maken met de embryo's) Wat het GROTE verschil is, is dat ik nu ook medicijnen heb voor mijn schildklier.. _O_

Morgen daar weer de uitslag van.. ( vandaag laten prikken) Ik ben super benieuwd!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180712541
Jemig! Wat een verschil dan zeg! :o Ik kan me niet heugen dat in onze tijd het ziekenhuis daar ook maar naar gevraagd heeft. Wel mooi dat het dus zo'n goede verbetering geeft. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 25 juli 2018 @ 07:28:01 #67
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_180712578
Barrel wat een goed nieuws!! En wat een lieve gyn heb je, zeg O+ O+ O+
  woensdag 25 juli 2018 @ 07:36:56 #68
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180712616
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 07:20 schreef Nanuke het volgende:
Jemig! Wat een verschil dan zeg! :o Ik kan me niet heugen dat in onze tijd het ziekenhuis daar ook maar naar gevraagd heeft. Wel mooi dat het dus zo'n goede verbetering geeft. O+
Waar naar gevraagd heeft?
Dat schildklier gedoe is nu 6 maanden geleden pas " bekend " geworden.. toen is er iemand op gepromoveerd ergens.. dus heeft mijn ziekenhuis dat nu opgepakt.. Ik was not amused toen er uit kwam dat mn waardes niet goed waren.. Waarom hadden ze dat niet eerder getest.. dat hadden ze toen ook.. maar toen was de range om te mogen beginnen nog groter.. die is nu kleiner geworden..

D-E in jullie ziekernhuis was het ook geloof ik toch, dat met de schildklier waarde?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 25 juli 2018 @ 07:37:32 #69
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180712619
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 07:28 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Barrel wat een goed nieuws!! En wat een lieve gyn heb je, zeg O+ O+ O+
Ja he!! Ik vond en vind het zo ontzettend attent van haar!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180713442
Ik kan me dus niet eens herinneren dat ze überhaupt iets met schildklier getest hebben. Misschien dan inderdaad omdat het nog niet zo "bekend" was. Maar ik vind de impact echt wel groot zo bij jullie.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180713657
Barreltje, zeg je nu eigenlijk dat je door slechte schildklierwaarden in de eerdere twee pogingen slechte kwaliteit eitjes hebt gehad? Want toen had je wel veel eitjes, toch?

En is het nu dan standaard dat daarop getest wordt?

Edit: ik heb meteen bij mezelf teruggekeken maar ik zit op 1,89 gelukkig :)

[ Bericht 28% gewijzigd door B.ertha op 25-07-2018 09:58:35 ]
pi_180713694
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 09:30 schreef Nanuke het volgende:
Ik kan me dus niet eens herinneren dat ze überhaupt iets met schildklier getest hebben. Misschien dan inderdaad omdat het nog niet zo "bekend" was. Maar ik vind de impact echt wel groot zo bij jullie.
Hier wel, maar meer omdat mijn tsh al eerder verhoogd was. Zo'n 4.5. Met een tsh van 3.2 kreeg ik de eerste poging een go. Medicatie was geen optie. Had verder ook geen antistoffen.
pi_180713881
Cygne wat fijn dat het tot nu toe goed gaat, hopelijk zo stapje voor stapje door naar een succesvolle zwangerschap! Ik hoop het zo voor je.

Barrel :o *O* wat een fantastische uitslag!! En wat lief van je gyn :D. Bizar dat schildklierwaarden mogelijk zo'n impact hebben gehad op de kwaliteit van de embryo's. Ik hoop heel hard dat je je cryo's nog even moet bewaren. Wanneer ga je testen?

Bertha wat goed dat je een fijne gynaecoloog hebt getroffen. Ik vind het ook heel belangrijk om in ieder geval vertrouwen te hebben in je behandelend team.

Wij hebben vorige week de intake gehad voor IVF/ICSI en ook al zo'n fijne gynaecoloog gesproken. Hij dacht echt fijn mee en paste het "standaard" protocol direct aan op onze situatie. Meteen zo veel begrip. Nu nog wachten op wat uitslagen van testjes en dan mogen we in de loop van augustus gaan starten.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_180714157
Majo :o Jeetje wat is dit naar zeg, sterkte.

Barrel, mijn ziekenhuis heeft dit inderdaad in het OFO zitten. En wat een fijne uitslag, 3 cryo's
pi_180714360
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:09 schreef Kirb het volgende:
Cygne wat fijn dat het tot nu toe goed gaat, hopelijk zo stapje voor stapje door naar een succesvolle zwangerschap! Ik hoop het zo voor je.

Barrel :o *O* wat een fantastische uitslag!! En wat lief van je gyn :D. Bizar dat schildklierwaarden mogelijk zo'n impact hebben gehad op de kwaliteit van de embryo's. Ik hoop heel hard dat je je cryo's nog even moet bewaren. Wanneer ga je testen?

Bertha wat goed dat je een fijne gynaecoloog hebt getroffen. Ik vind het ook heel belangrijk om in ieder geval vertrouwen te hebben in je behandelend team.

Wij hebben vorige week de intake gehad voor IVF/ICSI en ook al zo'n fijne gynaecoloog gesproken. Hij dacht echt fijn mee en paste het "standaard" protocol direct aan op onze situatie. Meteen zo veel begrip. Nu nog wachten op wat uitslagen van testjes en dan mogen we in de loop van augustus gaan starten.
Fijn Kirb :) Weet je al wat jullie behandeling wordt (lang/kort)? En wanneer weten ze of het IVF/ICSI wordt?
pi_180714501
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:49 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Fijn Kirb :) Weet je al wat jullie behandeling wordt (lang/kort)? En wanneer weten ze of het IVF/ICSI wordt?
Ik hoef niet eerst aan de pil, dus volgens mij is het dan het korte traject. Stimuleren met Gonal F en eisprong onderdrukken met cetrotide.
16 augustus mogen we terug voor de uitslagen (o.a. van bloed en van proefopwerking van semen) en dan horen we als het goed is ook wat de insteek gaat worden qua IVF of ICSI. Ik verwacht ook mijn menstruatie rond die datum dus misschien mogen we dan wel gelijk starten. Anders zal het een week of 3/4 later worden :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_180714623
Fijn Kirb, meteen zo veel begrip en de aanpassingen naar jullie situatie.
Ik hoop dat dit keihard voor jullie gaat werken! :*
  woensdag 25 juli 2018 @ 12:31:05 #78
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180715972
Kirb, wat fijn!
Heb je zelf een voorkeur voor ivf of icsi?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 12:36:02 #79
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180716054
Bij mij is ook nooit naar de schildklier gekeken volgens mij, zal dat toch nog eens navragen!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_180716061
Dankje AN O+

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 12:31 schreef Barreltje het volgende:
Kirb, wat fijn!
Heb je zelf een voorkeur voor ivf of icsi?
Ik heb eigenlijk geen idee :o, weet niet zo goed wat de voordelen van ICSI zouden zijn als IVF ook mogelijk is. Bij IVF is er dan in ieder geval nog een soort van natuurlijke selectie ofzo. Ik wacht maar gewoon af wat ze aanraden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 12:39:52 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180716109
Kirb, wij moeten juist tekenen dat bij het overlijden van een van de partners de cryo's vernietigd worden. Ik heb daar zelf meer moeite mee want ik vind het idee fijn dat als mijn partner overlijdt ik dat zelf nog zou kunnen beslissen. Maar ik denk dat dat per ziekenhuis ook weer verschilt.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_180716159
Kirb

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: majo, wat gek. :o
pi_180717581
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:59 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ik hoef niet eerst aan de pil, dus volgens mij is het dan het korte traject. Stimuleren met Gonal F en eisprong onderdrukken met cetrotide.
16 augustus mogen we terug voor de uitslagen (o.a. van bloed en van proefopwerking van semen) en dan horen we als het goed is ook wat de insteek gaat worden qua IVF of ICSI. Ik verwacht ook mijn menstruatie rond die datum dus misschien mogen we dan wel gelijk starten. Anders zal het een week of 3/4 later worden :).
Ik ben benieuwd! Wel fijn dat je bijna kunt beginnen :)
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 12:36 schreef Kirb het volgende:
Dankje AN O+

[..]

Ik heb eigenlijk geen idee :o, weet niet zo goed wat de voordelen van ICSI zouden zijn als IVF ook mogelijk is. Bij IVF is er dan in ieder geval nog een soort van natuurlijke selectie ofzo. Ik wacht maar gewoon af wat ze aanraden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180718455
Ik geloof niet dat ik een embryo nog zou gebruiken met een nieuwe partner.
pi_180721184
Wij moesten ook tekenen voor het vernietigen van de embryo's in het geval van overlijden van één van ons. En eigenlijk vind ik dat niet heel erg raar. Als je niet in een fertiliteitstraject zit, kun je na het overlijden van je partner immers ook niet meer zwanger worden van hem.
  woensdag 25 juli 2018 @ 16:42:34 #86
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180721692
Ik denk idd dat het afhangt van het feit of he een andere partner krijgt..
En je leeftijd..
Mocht mijn partner morgen overlijden dan is mijn verlangen naar een kind er nog steeds.. en misschien beslis ik dan wel om in mijn eentje een kind te krijgen..
Helaas ben ik geen 25 meer dus dan is het voor mij logischer om wel gebruik te maken van de huidige cryos...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 25 juli 2018 @ 17:02:18 #87
269689 crew  Viv
pi_180722326
Ik vind het wel netter als ze de keuze aan het stel laten zoals bij Kirb en Cygne, in plaats van het vernietigen "af te dwingen", inderdaad vanwege situaties zoals bij Barreltje. Het zou wel héél wrang zijn als haar lief morgen onder een bus komt en die 3 cryo's dan vernietigd worden. :X
pi_180722441
Het is zo bizar om hierover na te denken :X. Ik neig nu naar niet vernietigen. Zodat er in ieder geval een optie is. Bij een nieuwe partner zou ik het raar vinden om "onze" cryo's terug te plaatsen. Ik denk dat we dat samen wel goed kunnen afspreken o.i.d.. Goh :{.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_180722671
Wij hebben ervoor gekozen om de cryo's wel te behouden na eventueel overlijden van een van ons. Nu hebben we nooit cryo's gehad tijdens ons traject, maar als ze er wel zouden zijn geweest dan was dat onze keuze. Ik vond het helemaal geen lastige keuze eerlijkgezegd, maar misschien ben ik daar een beetje erg nuchter in. Als in, tja als ik er niet meer ben en zijn nieuwe vriendin bijvoorbeeld te weinig eicellen of weet ik veel wat heeft. Dan is het wellicht best een mooi idee om dan gebruik te maken van de oude cryo's. Even los van het feit dat het ze een hoop 'gedoe' zou schelen.
En andersom is het voor een vrouw natuurlijk nog iets makkelijker. Als er niet op tijd een nieuwe man aanwezig is, waarom dan donorzaad gebruiken als het ook kan met de cryo's van je overleden partner? Wij vonden het dus prima om de keuze bij de overgebleven partner neer te leggen. :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 25 juli 2018 @ 17:25:38 #90
269689 crew  Viv
pi_180723113
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 17:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Als er niet op tijd een nieuwe man aanwezig is, waarom dan donorzaad gebruiken als het ook kan met de cryo's van je overleden partner?
Of als die nieuwe man er wel is, maar dat hij volledig onvruchtbaar is verklaard. :Y Heel praktisch gezien zou ik ook denken: dat vernietigen heeft toch geen haast, dat kan later ook nog wel als ze niet nodig zijn gebleken.
  woensdag 25 juli 2018 @ 20:33:45 #91
208890 June.
Seriously?
pi_180727476
Ik zou die keus ook niet moeilijk vinden, maar ben dan ook redelijk nuchter daarin. Ik zou ze ook bewaren, vernietigen kan altijd nog. Je weet niet wat de toekomst brengt.
Shine bright like a diamond.
  woensdag 25 juli 2018 @ 20:51:04 #92
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180728009
Wat mijn optimistische IK nu een lastig idee vind is dat ik zometeen een tweeling krijg.. :P en dan ben ik op zich wel klaar met kinderen krijgen (ik heb er altijd 2 gewild) en wat doen we dan met die overige 3 cryos.. bij leven van beide.. want een 3e en een 4e of een 5e hoef ik niet.. dan moeten we die cryos dus weg gooien ofzo..

dat vind ik dus nu ook wel even een heftige gedacht.. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 25 juli 2018 @ 20:53:59 #93
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_180728088
Barrel ik weet niet of het in jouw ziekenhuis ook kan maar ik had de ook de optie om ze af te staan voor onderzoek.
pi_180728999
Ik weet eigenlijk niet meer of we hier toestemming voor hebben moeten geven. Maar man en ik staan er gelukkig hetzelfde in. De wens was niet enkel een kindje, de wens was een kindje sámen krijgen. Dat is voor ons de basis. En als dat wegvalt dan kan de wens voor een kindje nog wel bestaan, maar dat is dan toch anders dan waaruit de cryo's zouden zijn ontstaan. En dus zouden we ze laten vernietigen/doneren voor onderzoek. Maar volgens mij zijn wij/ben ik de uitzondering als ik dat zo een beetje lees. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 25 juli 2018 @ 21:56:15 #95
269689 crew  Viv
pi_180729649
Vandaag trouwens een nieuwsbericht vanwege de 40ste verjaardag van de allereerste IVF-baby. Onderaan staat toevallig een filmpje over een Nederlandse vrouw van wie de man overleed terwijl ze al zwanger was. Door middel van cryo's heeft ze na die eerste nog 2 extra kinderen van hun samen gekregen:
pi_180729850
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:35 schreef Nanuke het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer of we hier toestemming voor hebben moeten geven. Maar man en ik staan er gelukkig hetzelfde in. De wens was niet enkel een kindje, de wens was een kindje sámen krijgen. Dat is voor ons de basis. En als dat wegvalt dan kan de wens voor een kindje nog wel bestaan, maar dat is dan toch anders dan waaruit de cryo's zouden zijn ontstaan. En dus zouden we ze laten vernietigen/doneren voor onderzoek. Maar volgens mij zijn wij/ben ik de uitzondering als ik dat zo een beetje lees. :)
Precies zo hier!
  woensdag 25 juli 2018 @ 22:19:40 #97
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180730319
Ohh.. Ik weet niet of ik ,als ik al een kind van mijn partner krijg /heb, ook nog een 2e/3e etc zou willen.. Da's weer een volgende stap...

En Nanuke en mrs.P. Da's ook prima toch?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180730753
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 22:19 schreef Barreltje het volgende:
Ohh.. Ik weet niet of ik ,als ik al een kind van mijn partner krijg /heb, ook nog een 2e/3e etc zou willen.. Da's weer een volgende stap...

En Nanuke en mrs.P. Da's ook prima toch?
Ja, dat vind ik ook!
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 23:15:33 #99
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180731709
Toch wel vreemd dan dat wij die keuze helemaal niet hebben. Zal het toch nog eens vragen als wij ooit het traject weer ingaan.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 25 juli 2018 @ 23:22:31 #100
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_180731907
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 12:31 schreef Barreltje het volgende:
Kirb, wat fijn!
Heb je zelf een voorkeur voor ivf of icsi?
Volgens mij heb je daar niks in te kiezen en is zaadkwaliteit doorslaggevend of het ivf of icsi word.
Tenminste dat was in ons ziekenhuis zo...


En qua embryo’s hier moest je het apart aangeven als je zou willen dat embryo’s na een overlijden gebruikt mochten worden. Wij hebben dat toen gedaan.
Maar dat kwam ook door ons leeftijdsverschil. Maar ik zou ze niet gebruiken in een nieuwe relatie, want dat vond/vind ik dan wel raar..
Be happy with the little things in life
  donderdag 26 juli 2018 @ 07:03:21 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180736337
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 23:22 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Volgens mij heb je daar niks in te kiezen en is zaadkwaliteit doorslaggevend of het ivf of icsi word.
Tenminste dat was in ons ziekenhuis zo...


En qua embryo’s hier moest je het apart aangeven als je zou willen dat embryo’s na een overlijden gebruikt mochten worden. Wij hebben dat toen gedaan.
Maar dat kwam ook door ons leeftijdsverschil. Maar ik zou ze niet gebruiken in een nieuwe relatie, want dat vond/vind ik dan wel raar..
Hier is de spermakwaliteit gewoon prima.. de eerste sessie is er een combi van ivf/ icsi ( de helft van de eitjes ivf , de andere helft icsi ) gedaan en en daar kwam bij ons uit dat icsi de beste resultaten gaf ( meer en betere embryo's) al kreeg ik toen wel eerst een ivf embryo teruggeplaatst..

Daarna hebben we de resultaten besproken en was het advies om voor icsi te gaan..
Nu hebben wij daar geen moeite mee, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die DIE mate van manipulatie te ver vinden gaan en het liever op de natuurlijke selectie aan willen laten komen..

Toch grappig dat het iedere keer blijkt dat ziekenhuizen allemaal een andere procedure hebben.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 26 juli 2018 @ 08:37:34 #102
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_180736983
Daar verbaas ik mij nog steeds over, want veel dingen zijn wel onderling landelijk afgetikt ook ivm de 3 vergoede pogingen. En toch blijven er onderlinge verschillen. Hier is ook nooit op schildklierwaardes geprikt bijv
Be happy with the little things in life
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:48:09 #103
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180737863
dinsdag voor de zekerheid toch maar schildklier waarden laten testen.. nu zijn ze weer te laag wsl..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus ik word zo hopelijk terug gebeld door een internist.. gelukkig begreep de verpleegkundige heel goed dat ik VANDAAG terug gebeld moet worden ivm de ivf..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180738239
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:35 schreef Nanuke het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer of we hier toestemming voor hebben moeten geven. Maar man en ik staan er gelukkig hetzelfde in. De wens was niet enkel een kindje, de wens was een kindje sámen krijgen. Dat is voor ons de basis. En als dat wegvalt dan kan de wens voor een kindje nog wel bestaan, maar dat is dan toch anders dan waaruit de cryo's zouden zijn ontstaan. En dus zouden we ze laten vernietigen/doneren voor onderzoek. Maar volgens mij zijn wij/ben ik de uitzondering als ik dat zo een beetje lees. :)
Mijn vriend staat er ook zo in :). We slapen er allebei nog een paar nachtjes over en dan kijken we wel even. Ik ben er voor mezelf nog niet helemaal over uit.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 23:15 schreef MaJo het volgende:
Toch wel vreemd dan dat wij die keuze helemaal niet hebben. Zal het toch nog eens vragen als wij ooit het traject weer ingaan.
Hoe voel je je? Knap je nu fysiek al weer een beetje op/heb je nog veel last? :*

Da's laag barrel! Hopelijk word je gauw gebeld.

Droomvrouwtje ik verbaas me inderdaad ook wel over de verschillen. Misschien dat je daarom toch wel regelmatig hoort dat er geswitcht wordt van kliniek.

Mijn TSH is vorig jaar los van het traject een paar keer geprikt. Kwam steeds op 1/1.1, da's volgens mij gewoon normaal.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 26 juli 2018 @ 10:19:49 #105
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180738320
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:14 schreef Kirb het volgende:

[..]

Mijn vriend staat er ook zo in :). We slapen er allebei nog een paar nachtjes over en dan kijken we wel even. Ik ben er voor mezelf nog niet helemaal over uit.

[..]

Hoe voel je je? Knap je nu fysiek al weer een beetje op/heb je nog veel last? :*

Da's laag barrel! Hopelijk word je gauw gebeld.

Droomvrouwtje ik verbaas me inderdaad ook wel over de verschillen. Misschien dat je daarom toch wel regelmatig hoort dat er geswitcht wordt van kliniek.

Mijn TSH is vorig jaar los van het traject een paar keer geprikt. Kwam steeds op 1/1.1, da's volgens mij gewoon normaal.
1 / 1.1 is ideaal! ;)
die schildklier waarde is natuurlijk niet het ie van Columbus, er kunnen 1000000000 dingen mis gaan als je een baby maakt.. het lijkt erop dat het voor mij wellicht wel het ei is.. dus.. fingers crossed!

Majo, het valt me nu pas op dat ik het in Kirb d'r bericht zie staan .. "als wij ooit het traject weer ingaan" ik las het nu even anders.. twijfel je er aan om weer het traject in te gaan?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 13:34:45 #106
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180742011
Kirb vandaag is weer een wat mindere dag helaas. Ik heb erg slecht geslapen (kreeg allemaal flashbacks en raakte daar een beetje van in paniek) en vandaag ook meer pijn. De arts zegt dat dit normaal is, dat wat er in de baarmoeder is opgebouwd nu ook allemaal loskomt, een soort menstruatie. En daar heb ik altijd al erg last van dus dat komt lekker uit -O-

Barrel, dat heb je scherp gezien. Maandag heb ik tegen mijn man gezegd dat we misschien maar met het hele traject moeten stoppen, dat het misschien niet voor ons is weggelegd. Ik ben al het gedoe en de pijn zo zat, en we hebben het goed samen. Hij was daar wel erg van geschrokken en inmiddels ben ik ook wel weer wat bijgedraaid. Maar verwacht niet dat we dit jaar er nog voor gaan, ik vind het wel even mooi geweest zo.

Is de uitslag van je schildklier al bekend? Wel vreemd dat het zo snel wisselt of niet?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 26 juli 2018 @ 13:46:30 #107
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180742249
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:34 schreef MaJo het volgende:
Kirb vandaag is weer een wat mindere dag helaas. Ik heb erg slecht geslapen (kreeg allemaal flashbacks en raakte daar een beetje van in paniek) en vandaag ook meer pijn. De arts zegt dat dit normaal is, dat wat er in de baarmoeder is opgebouwd nu ook allemaal loskomt, een soort menstruatie. En daar heb ik altijd al erg last van dus dat komt lekker uit -O-

Barrel, dat heb je scherp gezien. Maandag heb ik tegen mijn man gezegd dat we misschien maar met het hele traject moeten stoppen, dat het misschien niet voor ons is weggelegd. Ik ben al het gedoe en de pijn zo zat, en we hebben het goed samen. Hij was daar wel erg van geschrokken en inmiddels ben ik ook wel weer wat bijgedraaid. Maar verwacht niet dat we dit jaar er nog voor gaan, ik vind het wel even mooi geweest zo.

Is de uitslag van je schildklier al bekend? Wel vreemd dat het zo snel wisselt of niet?
Rustig aan met jezelf! :* geef jezelf ook de tijd he!

en helemaal begrijpelijk! die teleurstelling iedere keer hakt er ook wel in natuurlijk! en nu dit weer.. dan lijkt het even alsof de hele wereld "tegen" je kinderwens is..

ik hoop dat jullie er samen goed uit komen en dat jullie de kracht hebben voor de uiteindelijke keuze! ( welke kant op dan ook)

mijn schildklier waarde is al wel bekend..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 26 juli 2018 @ 13:50:45 #108
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180742344
MaJo, ik kom je even een knuffel geven. Ik kan me goed voorstellen dat je de neiging krijgt om de handdoek in de ring te gooien. Zoveel gedoe aan je lijf, zoveel teleurstelling. Even geloven dat het niet voor niks was, en nu weer herstellen van een operatie en terug bij af. Het is gewoon echt heel klote en ik (en vele anderen) gun je het zo anders... :* .

Barrel, ik hoop dat je ene bevredigend antwoord krijgt vandaag. Een en ander hangt ook wel weer af van hoeveel tijd er steeds tussen zit, want de medicatie heeft ook tijd nodig om in te werken.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:00:20 #109
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180742533
tnx lemijn!

inmiddels contact gehad.. alles doorgesproken.. de waardes zijn niet gevaarlijk dus geen paniek! :P
wel passen we de dosering aan van de meds, dus das wel fijn.. dan kijken of ik zwanger ben , want dan moet de dosering WEER anders ;) zo blijven we bezig! *)

ik kreeg van de week wel al de rekening van mijn Eigen risico.. *O* *O* -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 26 juli 2018 @ 19:25:03 #110
208890 June.
Seriously?
pi_180750687
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Rustig aan met jezelf! :* geef jezelf ook de tijd he!

en helemaal begrijpelijk! die teleurstelling iedere keer hakt er ook wel in natuurlijk! en nu dit weer.. dan lijkt het even alsof de hele wereld "tegen" je kinderwens is..

ik hoop dat jullie er samen goed uit komen en dat jullie de kracht hebben voor de uiteindelijke keuze! ( welke kant op dan ook)

mijn schildklier waarde is al wel bekend..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook laatig want normaal gesproken zou je jouw beginwaarden helemaal niet behandelen.

Het lijkt er nu op dat je teveel hormoon krijgt. Naar het T4 moet je niet kijken, dat suppleer je met schildklierhormoon, het gaat om de TSH waarde. In retrospect had je op de 0,31 ook al teveel.
Shine bright like a diamond.
pi_180750785
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:34 schreef MaJo het volgende:
Kirb vandaag is weer een wat mindere dag helaas. Ik heb erg slecht geslapen (kreeg allemaal flashbacks en raakte daar een beetje van in paniek) en vandaag ook meer pijn. De arts zegt dat dit normaal is, dat wat er in de baarmoeder is opgebouwd nu ook allemaal loskomt, een soort menstruatie. En daar heb ik altijd al erg last van dus dat komt lekker uit -O-

Barrel, dat heb je scherp gezien. Maandag heb ik tegen mijn man gezegd dat we misschien maar met het hele traject moeten stoppen, dat het misschien niet voor ons is weggelegd. Ik ben al het gedoe en de pijn zo zat, en we hebben het goed samen. Hij was daar wel erg van geschrokken en inmiddels ben ik ook wel weer wat bijgedraaid. Maar verwacht niet dat we dit jaar er nog voor gaan, ik vind het wel even mooi geweest zo.

Is de uitslag van je schildklier al bekend? Wel vreemd dat het zo snel wisselt of niet?
Ach lief.. :*
pi_180751372
MaJo :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 26 juli 2018 @ 21:24:03 #113
269689 crew  Viv
pi_180753322
MaJo :* gaan jullie dan voor de rest van dit jaar aan de anticonceptie om niet nog eens zo'n achtbaan door te maken, of willen jullie de kans op een (goede!) zwangerschap niet mislopen? :@
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 22:58:38 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180755786
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 21:24 schreef ViviRAWRS het volgende:
MaJo :* gaan jullie dan voor de rest van dit jaar aan de anticonceptie om niet nog eens zo'n achtbaan door te maken, of willen jullie de kans op een (goede!) zwangerschap niet mislopen? :@
De kans dat ik natuurlijk zwanger word is vrij klein, zeker nu ik nog maar 1 eileider heb dus dat zal niet zo'n vaart lopen.

Wel ben ik benieuwd naar de uitslag van het zaad van mijn man. Zou het verbeterd zijn of is het een toevalstreffer geweest?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 27 juli 2018 @ 00:24:28 #115
269689 crew  Viv
pi_180757766
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 22:58 schreef MaJo het volgende:
De kans dat ik natuurlijk zwanger word is vrij klein, zeker nu ik nog maar 1 eileider heb dus dat zal niet zo'n vaart lopen.
Ja is ook zo. Ik dacht dat je misschien even die mindfuck niet meer wilde als je cyclus weer eens gek doet of je voelt je toevallig misselijk, etc.
quote:
Wel ben ik benieuwd naar de uitslag van het zaad van mijn man. Zou het verbeterd zijn of is het een toevalstreffer geweest?
Ja ik ook! Het is al eens eerder ineens sterk verbeterd bij hem. Is er de laatste tijd nog iets veranderd, qua medicatie of zo?
pi_180760772
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 22:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

De kans dat ik natuurlijk zwanger word is vrij klein, zeker nu ik nog maar 1 eileider heb dus dat zal niet zo'n vaart lopen.

Wel ben ik benieuwd naar de uitslag van het zaad van mijn man. Zou het verbeterd zijn of is het een toevalstreffer geweest?
Mijn jongste is een spontane zwangerschap en dat terwijl ik geboren ben met maar één eileider.

Als er al stimulatie is aan de eileider/eierstok weet je nu wel welke kant het is ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 09:10:10 #117
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180761708
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 07:24 schreef Tally het volgende:

[..]

Mijn jongste is een spontane zwangerschap en dat terwijl ik geboren ben met maar één eileider.

Als er al stimulatie is aan de eileider/eierstok weet je nu wel welke kant het is ;)
ik heb eigenlijk ook altijd begrepen dat die ene ei-leider gewoon de hele cyclus over pakt..
@ tally, had je een maandelijkse cyclus of sloeg je iedere keer een maand over :?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180762632
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 09:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik heb eigenlijk ook altijd begrepen dat die ene ei-leider gewoon de hele cyclus over pakt..
@ tally, had je een maandelijkse cyclus of sloeg je iedere keer een maand over :?
Volgens mij is dat afhankelijk van het aantal eierstokken dat je hebt toch? Majo is heeft nog steeds 2 eierstokken maar is 1 eileider kwijt. Ik gok dus eigenlijk dat haar beide eierstokken eitjes blijven produceren, maar dat 1 kant nooit "zinvol" is omdat het eitje niet richting baarmoeder kan. Dit roep ik even niet gehinderd door enige vorm van medische kennis.

Majo een dikke knuffel, ik kan me voorstellen dat je het allemaal even niet meer ziet zitten met het traject. Jullie hebben ook wel onvoorstelbaar veel tegenslag gehad. Ik wens je even heel veel rust toe en een mooie reis. :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 27 juli 2018 @ 10:23:53 #119
269689 crew  Viv
pi_180762876
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 10:12 schreef Kirb het volgende:
Volgens mij is dat afhankelijk van het aantal eierstokken dat je hebt toch? Majo is heeft nog steeds 2 eierstokken maar is 1 eileider kwijt. Ik gok dus eigenlijk dat haar beide eierstokken eitjes blijven produceren, maar dat 1 kant nooit "zinvol" is omdat het eitje niet richting baarmoeder kan.
Klopt helemaal hoor! En aangezien MaJo toch al aangewezen was op IVF/ICSI maakt het voor de behandeling verder niet uit.
pi_180763306
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 09:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik heb eigenlijk ook altijd begrepen dat die ene ei-leider gewoon de hele cyclus over pakt..
@ tally, had je een maandelijkse cyclus of sloeg je iedere keer een maand over :?
Na een jaar, maar ik geloof voor 80% maar.
Eileider kan van zowel de linker- als rechter eierstok eitjes opvangen.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 10:51:00 #121
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180763471
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 10:43 schreef Cygne het volgende:

[..]

Na een jaar, maar ik geloof voor 80% maar.
Eileider kan van zowel de linker- als rechter eierstok eitjes opvangen.
ahh! weer wat geleerd..
benieuwd hoe dat in zijn werk gaat, maar dat is mischien minder voor dit topic :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator vrijdag 27 juli 2018 @ 11:18:34 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180763994
Ik heb helaas de pech dat mijn goede eileider eruit is gehaald. De linker konden ze destijds niet doorspuiten dus de vraag is hoe werkzaam die überhaupt is.

Qua traject maakt het inderdaad niet uit omdat beide eierstokken er nog wel gewoon zitten.

Ik merk dat mijn man het moeilijker vindt dan ik dat de eileider verwijderd is. Ik had denk ik sowieso al weinig vertrouwen in een spontane zwangerschap maar hij heeft nu het gevoel dat het dus wél degelijk kon en dat het nu onmogelijk is gemaakt.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_180764152
Da's dan echt heel zuur MaJo :*
pi_180764195
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 09:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik heb eigenlijk ook altijd begrepen dat die ene ei-leider gewoon de hele cyclus over pakt..
@ tally, had je een maandelijkse cyclus of sloeg je iedere keer een maand over :?
Ik had jaren geen cyclus :)
Werd één keer in de 2 a 3 jaar ongesteld als ik geen pil slikte.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_180764220
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 10:12 schreef Kirb het volgende:

[..]

Volgens mij is dat afhankelijk van het aantal eierstokken dat je hebt toch? Majo is heeft nog steeds 2 eierstokken maar is 1 eileider kwijt. Ik gok dus eigenlijk dat haar beide eierstokken eitjes blijven produceren, maar dat 1 kant nooit "zinvol" is omdat het eitje niet richting baarmoeder kan. Dit roep ik even niet gehinderd door enige vorm van medische kennis.

Majo een dikke knuffel, ik kan me voorstellen dat je het allemaal even niet meer ziet zitten met het traject. Jullie hebben ook wel onvoorstelbaar veel tegenslag gehad. Ik wens je even heel veel rust toe en een mooie reis. :*
Dat noemen ze kruisbestuiving. Aan het einde van je cyclus komen de eierstokken naar elkaar toe. En als ze dicht bij elkaar zitten kan het eitje van de ene naar de andere eierstok. Klinkt gek maar zo kan het wel :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_180765244
Dat ligt vrij dicht bij elkaar, dus de linker eileider kan relatief gemakkelijk een eitje opvangen van de rechter eierstok bijvoorbeeld.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cygne op 27-07-2018 12:52:20 ]
  vrijdag 27 juli 2018 @ 12:47:14 #127
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180765738
joh! :) dat die eileiders zo dicht bij elkaar zitten.. op de plaatjes ( :') ) lijken ze altijd wat verder uit elkaar te zitten.. en tijdens de punctie heb ik ook het idee dat ze echt van de ene kant van mijn buik naar de andere kan gaan.. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 27 juli 2018 @ 12:48:20 #128
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180765763
Wel lastig Majo dat je man het er moeilijker mee heeft..
:*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180765803
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:14 schreef Kirb het volgende:

[..]

Mijn vriend staat er ook zo in :). We slapen er allebei nog een paar nachtjes over en dan kijken we wel even. Ik ben er voor mezelf nog niet helemaal over uit.
Het is ook iets lastigs om over na te denken. Ik hoop dat jullie samen tot een goede beslissing komen. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180765862
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:30 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat noemen ze kruisbestuiving. Aan het einde van je cyclus komen de eierstokken naar elkaar toe. En als ze dicht bij elkaar zitten kan het eitje van de ene naar de andere eierstok. Klinkt gek maar zo kan het wel :)
Joh :o nooit bedacht dat dat ook nog eens zou kunnen! (eens met barreltje qua plaatjes :') )
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_180765918
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:47 schreef Barreltje het volgende:
joh! :) dat die eileiders zo dicht bij elkaar zitten.. op de plaatjes ( :') ) lijken ze altijd wat verder uit elkaar te zitten.. en tijdens de punctie heb ik ook het idee dat ze echt van de ene kant van mijn buik naar de andere kan gaan.. :o
Bizar hč! Arts heeft dat destijds uitgelegd met een anatomisch model. Maar toch: na de eug een jaar zelf geprobeerd zonder resultaat. Na de geboorte van Wolf ook geen ac gebruikt, niks. En nu, één cyclus tussen twee behandelingen in.

Nja, eerst maar eens die 6 weken afwachten. :')
pi_180766177
Ik mis ook een eileider, maar ben toch altijd alleen zwanger geraakt na een eisprong aan de 'goede' kant (n=5). Kan ook mijn afwijking zijn natuurlijk ;)
  Moderator vrijdag 27 juli 2018 @ 13:33:20 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180766787
Ik wist dat helemaal niet van die kruisbestuiving :o de arts bracht het bij ons als dat je er dan niet veel aan hebt.

Wup wup, hoe weet je dan aan welke kant je eisprong was? En wat bedoel je met n=5, 5x zwanger geweest?

Ik vraag me sowieso af hoe dat werkt met een goeie eierstok zonder eileider. Het eitje maakt zich dan klaar om te springen maar dit gebeurt dan niet ofzo :?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_180767401
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 13:33 schreef MaJo het volgende:
Ik wist dat helemaal niet van die kruisbestuiving :o de arts bracht het bij ons als dat je er dan niet veel aan hebt.

Wup wup, hoe weet je dan aan welke kant je eisprong was? En wat bedoel je met n=5, 5x zwanger geweest?

Ik vraag me sowieso af hoe dat werkt met een goeie eierstok zonder eileider. Het eitje maakt zich dan klaar om te springen maar dit gebeurt dan niet ofzo :?
Ik voel mijn eisprong heel duidelijk. De ene maand links, de andere maand rechts en een heel enkele keer beiderzijds. En inderdaad, ik ben vijf keer zwanger geweest met 1 eileider. Mijn eerste zwangerschap was ook een EUG, vandaar.
Een eitje springt onder hormonale invloeden, die is niet afhankelijk van een eileider. Als hij niet word gevangen, wordt dat gewoon geresorbeerd door je lijf.
pi_180767445
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 13:33 schreef MaJo het volgende:
Ik wist dat helemaal niet van die kruisbestuiving :o de arts bracht het bij ons als dat je er dan niet veel aan hebt.

Wup wup, hoe weet je dan aan welke kant je eisprong was? En wat bedoel je met n=5, 5x zwanger geweest?

Ik vraag me sowieso af hoe dat werkt met een goeie eierstok zonder eileider. Het eitje maakt zich dan klaar om te springen maar dit gebeurt dan niet ofzo :?
Eveneens niet gehinderd door enige medische achtergrond: jawel, hij springt gewoon, maar moet worden opgevangen door de eileider. Die zitten niet aan elkaar verbonden, maar de eileider vangt het eitje en beweegt het (met een soort van 'trilhaartjes') naar de baarmoeder. De eileider schijnt daarbij ook echt naar de eierstok toe te bewegen. Als er geen eileider is om het eitje op te vangen, belandt het dus gewoon in je buikholte waar het na verloop van tijd verdwijnt.

:* voor jou en je man
pi_180807923
Barrel hoe gaat het met je? Wanneer mag je testen?
  maandag 30 juli 2018 @ 09:03:36 #137
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180829132
ja hoi!

ik hypochander lekker door.. nu zijn iig de hormone van de behandeling uit mijn system, dus wat er nu overblijft is echt ;)

ik mag van het ziekenhuis vrijdag testen = 14 dagen na de TP, maar ik gok dat ik een dagje eerder test, mijn schoonzus en zwager zijn er vrijdag ochtend, en als het toch niet goed is, dan heb ik geen zin om leuk te doen waar zij bij zijn..

verder ben ik vandaag super chagerijnig .. }:| }:| }:| }:|
dus dat wordt nog wat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door Barreltje op 30-07-2018 10:22:47 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180830219
Wilde zondag gehad, Barrel? :D
Ik hoop zo met je mee O+

Mijn HSG behandeling kan misschien niet doorgaan omdat de polikliniek radiologie gesloten is. Nu zijn ze aan het kijken of ik in plaats daarvan een schuimecho kan krijgen. Is iemand hier daar bekend mee?
pi_180830612
Het schijnt minder pijnlijk te zijn, Bertha.

Barrel, ik duim nog even door.
pi_180831107
Ik hoop het!
Het is in ieder geval geregeld, morgenmiddag weet ik of ik geblokkeerd ben..
pi_180832173
Geen ervaring mee, Bertha. Maar veel succes morgen! Hopelijk ziet alles er goed uit.

Barrel spannend, bijna testdag. Duim duim..
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_180832507
Ik heb een schuimecho gehad en vond het heel erg meevallen qua pijn. Ik vond het vooral interessant om te zien dat de ene eileider zo doorliep en je bij mijn andere eileider zag dat het halverwege stopte omdat die dicht zat.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_180833488
Dat lijkt me ook heel interessant! Wat was bij jou het beleid toen er één verstopt bleek te zijn?
pi_180833616
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 13:32 schreef B.ertha het volgende:
Dat lijkt me ook heel interessant! Wat was bij jou het beleid toen er één verstopt bleek te zijn?
Niks. Omdat je met een verstopte eileider maar 20% minder kans hebt op een zwangerschap ( wat ik nu snap nav de uitleg dat de andere eileider het overneemt ) doen ze er verder niks aan. Ook omdat ze zeggen dat het een momentopname kan zijn en verkrampt door de procedure. Wat mij niet logisch leek omdat ik tijdens de echo gewoon ontspannen was en geen pijn had. Maar die 20% verminderde kans was niet meteen reden om in te grijpen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_180835445
Aha, goed om te weten. Dan hoef ik dus ook niet heel erg te schrikken als er iets dicht zit :s)
pi_180835507
Damn, even gesnuffeld bij de buren en jij bent al gewoon 2 dagen voorbij de uitgerekende datum Wolken :o O+
pi_180839445
Ik schrok eerst idd ook maar de arts vertelde toen ook dat ze het niet belangrijk vonden. Pas als je iets van 60% minder kans hebt op een zwangerschap zouden ze meteen actie ondernemen.

Ja, Bikkel heeft het nog veel te best in de buik. Van mij mag hij er wel uitkomen maar geheel in stijl met hoe alles gegaan is blijft hij nog gewoon wat langer plakken. Al ben ik blij dat hij niet op de uitgerekende datum is geboren, dat was precies de dag een jaar geleden waarop we de vorige weg hebben moeten laten halen en zou dus altijd dubbel hebben gevoeld.

En dan een paar maanden na zijn geboorte ga ik denk ik toch weer vragen om een hysteroscopie om te zien hoe mijn baarmoeder er van binnenuit uit ziet en of er nou wel of geen beschadigingen zijn.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator maandag 30 juli 2018 @ 19:01:19 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180839640
Kunnen ze dan iets doen met een gesloten eileider? Die van mij konden ze destijds ook niet goed doorheen komen. Dat was toen geen probleem maar nu mijn goede eileider is weggehaald ben ik toch wel benieuwd naar de opties :)

En spannend wolken! Het gaat altijd al snel maar in jouw geval nog sneller natuurlijk ;)

En barrel, nog 3 dagen :o *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 30 juli 2018 @ 19:36:01 #149
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180840228
Die 3 dagen hoef ik niet meer..

Ik merk nu al wel dat het helaas niet goed is.. in overleg wel vrijdag bloed laten prikken ivm vorige miskraam..

En dan gaan we de volgende tp's pas doen als mijn schildklier stabiel op de juiste waarde is.. Ik vermoed dat dat de "boosdoener" Was... Ik heb me een paar dagen echt NIET tof gevoeld...

En ook weer acupunctuur..naar het niet.. ^O^

Maar goed.. Ik gok zo rond november dan dus weer..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 30 juli 2018 @ 19:36:36 #150
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180840240
Quote /edit dit dat... 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 30 juli 2018 @ 19:38:17 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_180840270
Ah nee toch barrel? Bloedverlies zet dus door? ;(
disclaimer
pi_180840294
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:36 schreef Barreltje het volgende:
Die 3 dagen hoef ik niet meer..

Ik merk nu al wel dat het helaas niet goed is.. in overleg wel vrijdag bloed laten prikken ivm vorige miskraam..

En dan gaan we de volgende tp's pas doen als mijn schildklier stabiel op de juiste waarde is.. Ik vermoed dat dat de "boosdoener" Was... Ik heb me een paar dagen echt NIET tof gevoeld...

En ook weer acupunctuur..naar het niet.. ^O^

Maar goed.. Ik gok zo rond november dan dus weer..
Ze hebben er 2 terug gezet?

En zet het bloedverlies echt door? Heb je wel nog ‘zwangerschapsklachten’?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 30 juli 2018 @ 19:40:59 #153
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180840301
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ah nee toch barrel? Bloedverlies zet dus door? ;(
Jup.. en in die mate dat het nog NET geen menstruatie is.. maar wel helder rood.. dus gewoon niet goed.. Ik verwacht morgen de volle lading wel.. al hoewel ik nu ook wel last van krampjes heb..

En dan mag ik zo 40 min op een stoel bij de tandarts liggen... :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 30 juli 2018 @ 19:43:27 #154
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180840342
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:40 schreef Tally het volgende:

[..]

Ze hebben er 2 terug gezet?

En zet het bloedverlies echt door? Heb je wel nog ‘zwangerschapsklachten’?
:Y 2..

En de klachten die ik heb zijn vooral HEEL erg moe.. mijn borsten zijn inmiddels weer normaal formaat en niet meer gevoelig.. de misselijkheid heb ik nog wel een beetje,maar dat kan ook aan het rare eetritme liggen nu..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180840396
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Jup.. en in die mate dat het nog NET geen menstruatie is.. maar wel helder rood.. dus gewoon niet goed.. Ik verwacht morgen de volle lading wel.. al hoewel ik nu ook wel last van krampjes heb..

En dan mag ik zo 40 min op een stoel bij de tandarts liggen... :{
Ik wil geen valse hoop geven. Maar je moet nu ook niet meteen het ergste denken.
Ik deed dat wel. Maar bleek achteraf nog steeds zwanger te zijn van een tweeling. Omdat één van de twee embryo’s achteraf (met 11 weken en 5 dagen) toch niet goed bleek te zijn had ik bloedingen. Helaas duurde die bloedingen tot week 26 maar het hoeft nog niet over te zijn.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 30 juli 2018 @ 19:48:52 #156
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180840454
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:45 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik wil geen valse hoop geven. Maar je moet nu ook niet meteen het ergste denken.
Ik deed dat wel. Maar bleek achteraf nog steeds zwanger te zijn van een tweeling. Omdat één van de twee embryo’s achteraf (met 11 weken en 5 dagen) toch niet goed bleek te zijn had ik bloedingen. Helaas duurde die bloedingen tot week 26 maar het hoeft nog niet over te zijn.
Tnx.. Ik doe morgen ook gewoon wel een test.. en dus vrijdag de bloed test..en voorlopig nog geen alcohol..

Maar de krampen zeggen me dat er geen echte hoop is..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180840488
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Tnx.. Ik doe morgen ook gewoon wel een test.. en dus vrijdag de bloed test..en voorlopig nog geen alcohol..

Maar de krampen zeggen me dat er geen echte hoop is..
Ik blijf voor je duimen. En hoop dat het jou beter vergaat als mij toendertijd en jij gewoon zwanger blijft van een tweeling. Vrijdag weet je het pas zeker! En het liefst doen ze nog een echo om te kijken :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_180840881
Barreltje :* ik hoop dat het toch goed zit. Benieuwd naar je test morgen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_180841705
Oh wat kut Barreltje. Ik hoop dat je het mis hebt :*
pi_180841746
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:52 schreef Wolken het volgende:
Ik schrok eerst idd ook maar de arts vertelde toen ook dat ze het niet belangrijk vonden. Pas als je iets van 60% minder kans hebt op een zwangerschap zouden ze meteen actie ondernemen.

Ja, Bikkel heeft het nog veel te best in de buik. Van mij mag hij er wel uitkomen maar geheel in stijl met hoe alles gegaan is blijft hij nog gewoon wat langer plakken. Al ben ik blij dat hij niet op de uitgerekende datum is geboren, dat was precies de dag een jaar geleden waarop we de vorige weg hebben moeten laten halen en zou dus altijd dubbel hebben gevoeld.

En dan een paar maanden na zijn geboorte ga ik denk ik toch weer vragen om een hysteroscopie om te zien hoe mijn baarmoeder er van binnenuit uit ziet en of er nou wel of geen beschadigingen zijn.
Hmmm, dat zou inderdaad wel heel dubbel zijn :{ Fijn dat ie het nog even goed heeft daarbinnen maar je mag hem snel ontmoeten O+
pi_180841798
Ach nee Barreltje! Ik hoop ook dat het meevalt of dat er misschien toch nog eentje blijft plakken. Was het maar vast vrijdag..
:*
pi_180841831
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:01 schreef MaJo het volgende:
Kunnen ze dan iets doen met een gesloten eileider? Die van mij konden ze destijds ook niet goed doorheen komen. Dat was toen geen probleem maar nu mijn goede eileider is weggehaald ben ik toch wel benieuwd naar de opties :)

En spannend wolken! Het gaat altijd al snel maar in jouw geval nog sneller natuurlijk ;)

En barrel, nog 3 dagen :o *O*
Soms kunnen ze het openmaken, soms gaan ze gewoon direct over op ivf om het probleem te omzeilen. Dat zijn de twee scenario's die ik ken althans.
  maandag 30 juli 2018 @ 21:07:13 #163
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_180842125
Barreltje, ik snap je gedachten, maar ik duim gewoon mee met de rest! Hopelijk zit er in elk geval nog eentje veilig binnengeplakt :*
pi_180842543
Barreltje, ik duim nog voor je door, maar ik snap heel goed hoe je je voelt. Een miskraam in dit traject, of zelfs de gedachte dat je een miskraam hebt, is bijna onverteerbaar.

:*
pi_180842728
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 21:28 schreef Mrs.Peel het volgende:
Barreltje, ik duim nog voor je door, maar ik snap heel goed hoe je je voelt. Een miskraam in dit traject, of zelfs de gedachte dat je een miskraam hebt, is bijna onverteerbaar.

:*
Dit. :*
  maandag 30 juli 2018 @ 23:01:38 #166
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180844502
Jullie zijn lief..

Onverteerbaar vind ik een beetje te groot woord, daar ben ik denk ik te realistisch voor... Ik denk niet dat het zo ver is gekomen dat je het een miskraam kan noemen.. eerder dat de innesteling deze keer gewoon niet gelukt is.. gebeurt wel vaker... ivf/icsi is wat dat betreft geen wonder middel.. ;)

Verder gewoon helder rood hier.. dus samen met Tony op de bank O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180844589
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 23:01 schreef Barreltje het volgende:
Jullie zijn lief..

Onverteerbaar vind ik een beetje te groot woord, daar ben ik denk ik te realistisch voor... Ik denk niet dat het zo ver is gekomen dat je het een miskraam kan noemen.. eerder dat de innesteling deze keer gewoon niet gelukt is.. gebeurt wel vaker... ;)

Verder gewoon helder rood hier.. dus samen met Tony op de bank O+
Tony is goed gezelschap!

En ik denk dat het logisch is dat je het relativeert, dat is natuurlijk ook een soort van zelfbescherming. Hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 30 juli 2018 @ 23:12:53 #168
269689 crew  Viv
  dinsdag 31 juli 2018 @ 09:07:46 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_180849050
en, barrel, al meer duidelijkheid? :*
disclaimer
  dinsdag 31 juli 2018 @ 09:13:32 #170
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180849108
Goedemorgen! :)

zoals verwacht, het zet door.. de test bleef een - ( het was zo'n + / - ding)
dus het houdt voor nu even op.

en ik weet nu even niet of ik na de Tp's nog verder wil..
Het heft toch best invloed op ons leven.. lichamelijk vind ik het allemaal niet zo'n issue, maar ik merk dat het geestelijke nu toch wel een rol begint te spelen.. voer voor discussie met K.
We zetten het vizier nu wel op November ( aug mag niet, sept gaan we op vakantie , Oct heb ik het te druk met werk) dan is die schildklier als het goed is ook wat gestabiliseerd .. ik vermoed dat DAT de redden is dat het niet goed is gegaan deze keer.. en dan ook nadenken of er 1 of 2 cryo's terug geplaats gaan worden.. K. vind het zonde dat er nu 2 embryo's niet aanslaan.. en dat we die nu dus kwijt zijn.. ik heb altijd begrepen dat je met 2 embryo's meer kans van slagen hebt.. dus.. daar gaan we het TZT maar eens over hebben met de gyn.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180849217
He wat jammer, barrel, ik had er zo'n goed gevoel bij. :*

Ons is verteld met de 3e poging dat gemiddeld per tp er een kans van omgeveer 20% is op een zwangerschap. Plaats je er 2 terug gaat dat naar 35%. Dat is dus niet het dubbele, maar ook niet 'zonde'. Al kan ik me voorstellen dat het wel zo voelt.
Verder heb ik geen verstand van schildklieren en dergelijke, maar ik kan me niet helemaal voorstellen dat dát de reden is geweest. Er kunnen miljoenen dingen fout gaan in de ontwikkelingen tot een baby. Ik snap dat je voor jezelf alles wilt uitsluiten en een zo perfect mogelijke uitgangspositie wilt hebben. Maar zelfs dan heb je geen zekerheid... :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180849251
Oh Barrel wat balen :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_180849276
Wat balen Barrel :*
  dinsdag 31 juli 2018 @ 09:31:41 #174
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180849311
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 09:23 schreef Nanuke het volgende:
He wat jammer, barrel, ik had er zo'n goed gevoel bij. :*

Ons is verteld met de 3e poging dat gemiddeld per tp er een kans van omgeveer 20% is op een zwangerschap. Plaats je er 2 terug gaat dat naar 35%. Dat is dus niet het dubbele, maar ook niet 'zonde'. Al kan ik me voorstellen dat het wel zo voelt.
Verder heb ik geen verstand van schildklieren en dergelijke, maar ik kan me niet helemaal voorstellen dat dát de reden is geweest. Er kunnen miljoenen dingen fout gaan in de ontwikkelingen tot een baby. Ik snap dat je voor jezelf alles wilt uitsluiten en een zo perfect mogelijke uitgangspositie wilt hebben. Maar zelfs dan heb je geen zekerheid... :*
Je hebt gelijk hoor Nanuke.. iedere TP is er een kleine kans dat het goed gaat, en dus ook een grotere kans dat het niet goed gaat.. daar ben ik op zich ook wel realistisch in hoor..

mbt die schildklier, ik begon aan deze ronde met een schildklier van 3.1 (t4:15.9) en die was vorige week dinsdag 0.08 (T4:28.3).. dat is een ENORM verschil.. ik heb me vorige week zo ontzettend opgefokt gevoeld, complete gestressed.. ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat toch invloed heft op het hele process .. temeer ook omdat de insteek is dat de waarde rond de 1 perfect is.. en nu schoot ie dus complete door..

we gaan het zien de volgende poging! :) ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180849528
Barreltje wat ontzettend jammer :*. Ik zou ook proberen om eerst die schildklierwaarde goed en stabiel te krijgen. Proberen zo ideaal mogelijke situatie te creëren. Wel heel erg balen dit ;(.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_180849547
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 09:13 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen! :)

zoals verwacht, het zet door.. de test bleef een - ( het was zo'n + / - ding)
dus het houdt voor nu even op.

en ik weet nu even niet of ik na de Tp's nog verder wil..
Het heft toch best invloed op ons leven.. lichamelijk vind ik het allemaal niet zo'n issue, maar ik merk dat het geestelijke nu toch wel een rol begint te spelen.. voer voor discussie met K.
We zetten het vizier nu wel op November ( aug mag niet, sept gaan we op vakantie , Oct heb ik het te druk met werk) dan is die schildklier als het goed is ook wat gestabiliseerd .. ik vermoed dat DAT de redden is dat het niet goed is gegaan deze keer.. en dan ook nadenken of er 1 of 2 cryo's terug geplaats gaan worden.. K. vind het zonde dat er nu 2 embryo's niet aanslaan.. en dat we die nu dus kwijt zijn.. ik heb altijd begrepen dat je met 2 embryo's meer kans van slagen hebt.. dus.. daar gaan we het TZT maar eens over hebben met de gyn.
Wat jammer ;( :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_180849563
Hoe zit dat eigenlijk bij je zusje, barrel? Hoe zijn haar schildklierwaarden?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_180849635
Klote barrel :{
Ik snap de gedachtengang van je man wel over 2 embryo’s. Als de omstandigheden voor innesteling niet optimaal zijn door bv schildklierwaarde dan ben je er 2 kwijt. Als je er maar 1 terug plaatst en die mislukt, heb je er nog 1 en dus een hele nieuwe kans.
Maar aan de andere kant, stel dat de cryo dan niet goed uit de vriezer komt dan ben je hem ook kwijt.

Het geestelijke aspect heeft echt veel impact. Na een mislukte poging voel je dat het diepst en twijfel hoort er dan bij. Maar meestal komt er daarna weer ruimte en hoop is mijn ervaring.
Neem je tijd om dit een plekje te geven en tot jezelf te komen zonder hormonen.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 10:02:14 #179
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_180849749
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 09:13 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen! :)

zoals verwacht, het zet door.. de test bleef een - ( het was zo'n + / - ding)
dus het houdt voor nu even op.

en ik weet nu even niet of ik na de Tp's nog verder wil..
Het heft toch best invloed op ons leven.. lichamelijk vind ik het allemaal niet zo'n issue, maar ik merk dat het geestelijke nu toch wel een rol begint te spelen.. voer voor discussie met K.
We zetten het vizier nu wel op November ( aug mag niet, sept gaan we op vakantie , Oct heb ik het te druk met werk) dan is die schildklier als het goed is ook wat gestabiliseerd .. ik vermoed dat DAT de redden is dat het niet goed is gegaan deze keer.. en dan ook nadenken of er 1 of 2 cryo's terug geplaats gaan worden.. K. vind het zonde dat er nu 2 embryo's niet aanslaan.. en dat we die nu dus kwijt zijn.. ik heb altijd begrepen dat je met 2 embryo's meer kans van slagen hebt.. dus.. daar gaan we het TZT maar eens over hebben met de gyn.
Voornamelijk meer kans op een tweeling.

Dat gezegd hebbende werden bij mij vanaf de 3e terugplaatsing wel steeds 2 teruggeplaatst.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_180850169
Wat vreselijk balen dat het toch mis is gegaan Barreltje :{ . En ik kan me helemaal voorstellen dat dit alles een enorme geestelijke invloed heeft op jullie leven, het is zo ingrijpend.

Wat moeilijk ook weer met de keuze van de twee embryo's... :*
  dinsdag 31 juli 2018 @ 11:23:37 #181
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_180851120
Wat jammer, Barrel ;( ik zou ook eerst naar de schildklier laten kijken. Misschien heeft het geen invloed op de innesteling (maar wie weet ook wel), maar dan scheelt het in elk geval veel voor je eigen gemoedsrust.
En ik sluit me ook aan bij hoe zwaar het geestelijk is. Bovenop de 'standaard' onzekerheid, de wetenschap dat de pogingen beperkt zijn... Veel succes de komende periode :*
  dinsdag 31 juli 2018 @ 12:25:52 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180852395
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 11:23 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wat jammer, Barrel ;( ik zou ook eerst naar de schildklier laten kijken. Misschien heeft het geen invloed op de innesteling (maar wie weet ook wel), maar dan scheelt het in elk geval veel voor je eigen gemoedsrust.
En ik sluit me ook aan bij hoe zwaar het geestelijk is. Bovenop de 'standaard' onzekerheid, de wetenschap dat de pogingen beperkt zijn... Veel succes de komende periode :*
en jij gefeliciteerd he! :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 31 juli 2018 @ 13:44:34 #183
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_180853689
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 09:23 schreef Nanuke het volgende:
He wat jammer, barrel, ik had er zo'n goed gevoel bij. :*

Ons is verteld met de 3e poging dat gemiddeld per tp er een kans van omgeveer 20% is op een zwangerschap. Plaats je er 2 terug gaat dat naar 35%. Dat is dus niet het dubbele, maar ook niet 'zonde'. Al kan ik me voorstellen dat het wel zo voelt.
Verder heb ik geen verstand van schildklieren en dergelijke, maar ik kan me niet helemaal voorstellen dat dát de reden is geweest. Er kunnen miljoenen dingen fout gaan in de ontwikkelingen tot een baby. Ik snap dat je voor jezelf alles wilt uitsluiten en een zo perfect mogelijke uitgangspositie wilt hebben. Maar zelfs dan heb je geen zekerheid... :*
Oef heftig! Ik kan mij indenken dat je geen zin hebt in een stukje statistiek op zo een moment maar dit is wel het dubbele. 100*.2 + 80*.2 = 36% kans.

Het is geen optel som, want dan had je met 5, 100% kans en dat is niet zo.

Hier heeft het twee en een half jaar geduurd uiteindelijk. En is er nooit enige reden gevonden.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 14:26:30 #184
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_180854392
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 12:25 schreef Barreltje het volgende:

[..]

en jij gefeliciteerd he! :*
Dankjewel! Hopelijk volg je me gewoon over een paar maanden :*
  dinsdag 31 juli 2018 @ 14:32:26 #185
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180854495
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 14:26 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Dankjewel! Hopelijk volg je me gewoon over een paar maanden :*
diepvries babies FTW! ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180859525
Mijn eileiders zijn helemaal open *O*
pi_180859960
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 18:24 schreef B.ertha het volgende:
Mijn eileiders zijn helemaal open *O*
Goed nieuws! Hoe vond je de echo zelf?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  dinsdag 31 juli 2018 @ 19:47:47 #188
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_180860806
Goed nieuws, Bertha! *O* Hoe vond je het gaan?
pi_180861526
De pijn viel me mee, alleen het laatste beetje was flink onprettig.

Mijn vriend werd onwel :X :D
  dinsdag 31 juli 2018 @ 20:49:54 #190
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180861890
Je vriend Wat????
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180861948
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 20:49 schreef Barreltje het volgende:
Je vriend Wat????
Ik wist wel dat ie niet tegen bloed kan en hij wil ook nooit medische dingen zien op tv, maar ik had absoluut niet gedacht dat hij woozy zou worden van een tv scherm met echobeelden erop :')
  dinsdag 31 juli 2018 @ 20:58:21 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180862050
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 20:53 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik wist wel dat ie niet tegen bloed kan en hij wil ook nooit medische dingen zien op tv, maar ik had absoluut niet gedacht dat hij woozy zou worden van een tv scherm met echobeelden erop :')
Dat wordt nog wat bij de bevalling... 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180862172
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 20:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Dat wordt nog wat bij de bevalling... 8)7
Oh crap, ja :X
pi_180864290
Oh wow, heftig ja, Bertha!

Ik heb de 6 weken grens gehaald. :o
Ik hoop zo dat we volgende week een knipper hebben..
pi_180864535
Heftig Bertha! Maar wel een jompel voor 2 open eileiders *O*

En ik duim hard Cygne O+ !
♥ J & S
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 23:39:46 #196
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180864863
He barrel wat balen -O- zullen we er dan samen voor gaan in november?

B.ertha dat is goed nieuws *O*

En cygne ik blijf voor je duimen O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 1 augustus 2018 @ 06:56:50 #197
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_180867679
Ik duim mee voor Cygne O+ Wanneer mag je voor de echo?
pi_180868273
Cygne, Wat fijn! Ik duim voor je O+

Majo, ben je van gedachten veranderd en wil je er toch weer voor gaan?
pi_180869598
Bertha je vriend :o :D :X. Maar wat fijn dat alles goed is!

Cygne yes de eerste grens behaald! Go baby *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_180869751
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 13:44 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Oef heftig! Ik kan mij indenken dat je geen zin hebt in een stukje statistiek op zo een moment maar dit is wel het dubbele. 100*.2 + 80*.2 = 36% kans.

Het is geen optel som, want dan had je met 5, 100% kans en dat is niet zo.

Hier heeft het twee en een half jaar geduurd uiteindelijk. En is er nooit enige reden gevonden.
Ik weet dat het zo werkt. Dat maakt ook dat het het voor mij waard was om er 2 te laten terugplaatsen als we die zouden hebben gehad. Maar dat maakt 36 geen dubbele van 20. ;) Of ik heb vroeger anders leren rekenen en 2x2 is ook geen 4....

Majo, wat goed je weer te zien in dit topic. November klinkt als een goede maand. Samen streepjes met barrel. :*

Cygne, gaan jullie ook nog een vlokkentest doen? Of is het sowieso 'goed' als er straks een knipper is?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180869791
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 06:56 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik duim mee voor Cygne O+ Wanneer mag je voor de echo?
Volgende week woensdag.
pi_180869816
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:52 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ik weet dat het zo werkt. Dat maakt ook dat het het voor mij waard was om er 2 te laten terugplaatsen als we die zouden hebben gehad. Maar dat maakt 36 geen dubbele van 20. ;) Of ik heb vroeger anders leren rekenen en 2x2 is ook geen 4....

Majo, wat goed je weer te zien in dit topic. November klinkt als een goede maand. Samen streepjes met barrel. :*

Cygne, gaan jullie ook nog een vlokkentest doen? Of is het sowieso 'goed' als er straks een knipper is?
Dat maakt het dus wel, dat was het punt wat ik wilde maken. Als het puur statistiek is, is die 36% wel het dubbele van twee pogingen van 20%. Alleen krijg je er ook nog 4% kans bij op een tweeling.

Hoe was bij jou de terugplaatsing afgelopen van twee?
pi_180869900
Er was geen terugplaatsing, we hadden geen gezonde embryo's die poging.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator woensdag 1 augustus 2018 @ 10:54:40 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180870949
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:12 schreef B.ertha het volgende:
Cygne, Wat fijn! Ik duim voor je O+

Majo, ben je van gedachten veranderd en wil je er toch weer voor gaan?
Dat was ik vrij snel al weer :) maar of het ook echt november wordt of wellicht iets later is nog wel de vraag. Eerst maar eens naar Indonesië O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:55:34 #205
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180870966
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat was ik vrij snel al weer :) maar of het ook echt november wordt of wellicht iets later is nog wel de vraag. Eerst maar eens naar Indonesië O+
wanneer ga je?
en wanneer mag je dan dus weer beginnen?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator woensdag 1 augustus 2018 @ 12:04:47 #206
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180872290
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:55 schreef Barreltje het volgende:

[..]

wanneer ga je?
en wanneer mag je dan dus weer beginnen?
24 aug - 14 sep. We kunnen dus in november weer beginnen en dan TP half december :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_180908249
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat was ik vrij snel al weer :) maar of het ook echt november wordt of wellicht iets later is nog wel de vraag. Eerst maar eens naar Indonesië O+
Ja, mooi O+ veel plezier daar!
pi_180911123
Pff wat een hel waren die wachtweken. Mijn hormonen zijn all over the place. Helaas een negatieve test. Hopelijk word ik gauw ongesteld, want ik voel mij echt niet prettig zo.
Ik twijfel zelf of ik gelijk een volgende poging wil zo heftig vond ik het allemaal.
pi_180914718
Heftig Gaddle! En shit van je negatieve test :{
Misschien kun je vragen of je in een volgende ronde andere medicijnen kunt krijgen?
pi_180915507
Balen, Gaddle!
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:52:57 #211
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180916503
Wat jammer gaddle!
Hoe komt het dat je je zo vervelend voelde?

Hier telefoontje gehad.. geen hsg in mn bloed.. dat wist ik op zich wel.. maar dus ook geen eug en geen miskraam.. wel fijn want dan kunne we de tp doen wanneer we willen.. dus.. het is goed zo
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:09:47 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180916891
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:52 schreef Barreltje het volgende:
Wat jammer gaddle!
Hoe komt het dat je je zo vervelend voelde?

Hier telefoontje gehad.. geen hsg in mn bloed.. dat wist ik op zich wel.. maar dus ook geen eug en geen miskraam.. wel fijn want dan kunne we de tp doen wanneer we willen.. dus.. het is goed zo
Het is maar goed dat er geen hsg in je bloed zat, dat is namelijk een onderzoek ;) je bedoelt hcg. Maar fijn dat je nu weer verder kunt!

Gaddle wat vervelend dat je zo last had van bijwerkingen. Andere medicatie is inderdaad een optie, kan echt per product namelijk weer verschillen!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:14:59 #213
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180917048
Gheheheh O-) O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180917997
Gaddle wat vervelend zeg, en wat jammer dat het niet gelukt is :*.

Goed dat je verder kunt barreltje, maar enorm balen dat het nodig is. Nu eerst aan de slag met je schildklier toch? Ligt daar een plan voor o.i.d?

Ik tel wel een beetje af naar de 16e. Ben zo ondertussen wel weer klaar voor actie. Verwacht een beetje rond die tijd ongesteld te worden dus heb de stiekeme hoop dat we meteen mogen starten. Maargoed, anders een paar weken later.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_180921095
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:52 schreef Barreltje het volgende:
Wat jammer gaddle!
Hoe komt het dat je je zo vervelend voelde?

Hier telefoontje gehad.. geen hsg in mn bloed.. dat wist ik op zich wel.. maar dus ook geen eug en geen miskraam.. wel fijn want dan kunne we de tp doen wanneer we willen.. dus.. het is goed zo
Moe, veel moodswings, weinig eetlust, hitte aanvallen en misselijk voornamelijk. Alles voelde als een soort onmogelijke uitdaging. Ik vergat mijn buikpijn.
Ik denk niet dat ik zomaar andere medicijnen krijg, want heb je sowieso niet allemaal bijwerkingen met hormonen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Gaddle op 03-08-2018 20:27:18 ]
pi_180940436
Ik word toch ook nog niet ongesteld. Ik heb ook niet het gevoel dat ik binnenkort ongesteld word.
Het geeft zoveel meer duidelijk als ik het maar ben.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 16:47:30 #217
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180942280
Gaddle.. jullie hadden KID toch?
Hoeveel dagen na de inseminatie heb je getest?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180942451
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 16:47 schreef Barreltje het volgende:
Gaddle.. jullie hadden KID toch?
Hoeveel dagen na de inseminatie heb je getest?
Dat klopt.
16 dagen na de inseminatie.
pi_181006631
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:03 schreef Cygne het volgende:
Oh wow, heftig ja, Bertha!

Ik heb de 6 weken grens gehaald. :o
Ik hoop zo dat we volgende week een knipper hebben..
7 weken alweer Cygne. Hoe gaat het?

MaJo, hoe is het met jou nu?

:* voor Barreltje. Ik post hier nauwelijks meer maar lees wel mee. Wat frustrerend he, dat het deze keer weer niet gelukt is. Ik begrijp je dilemma mbt het terugplaatsen van twee cryo's wel. Speelt jouw leeftijd ook nog een rol? Als in: heb je haast? Of niet zķveel haast?

Ik ben inmiddels met de pil begonnen voor de tweede IVF-ronde. Ben bij aanvang al weer helemaal klaar met het traject. Mijn menstruatie brak maar niet door, dus ik het ziekenhuis bellen. Advies: als je op de uiterste datum van het beginnen met de pil nog niet ongesteld bent geworden, bel je nog maar een keer. Prima advies, en gelukkig brak die middag mijn menstruatie door. Het idiote is, dat het dus lijkt alsof ik per se éérst het ziekenhuis moet bellen voordat mijn lichaam reageert met ongesteld worden. Zo irritant :{w
Ik merk aan hoe ergerlijk ik dit soort dingen vind, dat ik echt geen zin heb in deze ronde. Het is een moetje. Laat het maar weer achter de rug zijn. -O-
pi_181006760
Bobby, misselijk! Wel af en toe rozeverlies bij afvegen maar nog geen miskraam. Knijp m wel voor de echo morgen.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:16:21 #221
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181006917
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:04 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

7 weken alweer Cygne. Hoe gaat het?

MaJo, hoe is het met jou nu?

:* voor Barreltje. Ik post hier nauwelijks meer maar lees wel mee. Wat frustrerend he, dat het deze keer weer niet gelukt is. Ik begrijp je dilemma mbt het terugplaatsen van twee cryo's wel. Speelt jouw leeftijd ook nog een rol? Als in: heb je haast? Of niet zķveel haast?

Ik ben inmiddels met de pil begonnen voor de tweede IVF-ronde. Ben bij aanvang al weer helemaal klaar met het traject. Mijn menstruatie brak maar niet door, dus ik het ziekenhuis bellen. Advies: als je op de uiterste datum van het beginnen met de pil nog niet ongesteld bent geworden, bel je nog maar een keer. Prima advies, en gelukkig brak die middag mijn menstruatie door. Het idiote is, dat het dus lijkt alsof ik per se éérst het ziekenhuis moet bellen voordat mijn lichaam reageert met ongesteld worden. Zo irritant :{w
Ik merk aan hoe ergerlijk ik dit soort dingen vind, dat ik echt geen zin heb in deze ronde. Het is een moetje. Laat het maar weer achter de rug zijn. -O-
WIL je nog wel een kind? het staat er cru-er dan ik het bedoel hoor.. wil je het sowieso achter de rug hebben of hoop je ook op een goede uitkomst?

ik heb niet zo veel haast hoor.. ik voel me nog 32 ;) mijn paspoort zegt alleen iets anders..
38.. dus ik heb nog 5 jaar volgens de medische definitie.. maar ik wil ook graag op een gegeven moment er een punt achter zetten.. dan is het gewoon zo als het is.. maar dat komt niet op een maand meer of minder ;)

het uitstellen van je leven is het meest frustrerend op dit moment.. we staan startklaar voor als er een kind komt, maar mocht het niet zo zijn dan slaan we een net even andere ( makkelijkere) weg in.. volgend jaar zomer is voor mij wel de limiet.. dan ga ik op een andere werkplek werken die bijna niet te combineren is met een ivf traject.. K. wil wel nog de volle 5 pogingen vol maken.. ik weet nog niet hoe of wat dat gaat lukken ( hij wil ook weer 3 maanden naar het buitenland.. duss... )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:16:42 #222
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181006930
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:09 schreef Cygne het volgende:
Bobby, misselijk! Wel af en toe rozeverlies bij afvegen maar nog geen miskraam. Knijp m wel voor de echo morgen.
ik ga plaatsvervangend zenuwachtig zijn morgen! hoe laat mag je??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181007122
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik ga plaatsvervangend zenuwachtig zijn morgen! hoe laat mag je??
9.30 al.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:27:53 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181007213
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:23 schreef Cygne het volgende:

[..]

9.30 al.
oeh!!
dan ga ik het wsl vergeten :@ :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181007312
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:27 schreef Barreltje het volgende:

[..]

oeh!!
dan ga ik het wsl vergeten :@ :P
_O-
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:33:02 #226
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181007361
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:31 schreef Cygne het volgende:

[..]

_O-
ik vergeet zulk sort dingen altijd sochtends.. en dan denk ik savonds : "oooohh.. kuuuuttt.. "
zo ook met de verjaardag van mijn familie, en andere belangrijke dingen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181008988
Spannend Cygne! Ik hoop op een goed berichtje dan van je, morgenochtend :).

Hier eigen risico van zorgverzekering in rekening gebracht, doei geld :(. Stiekem vind ik dat dus echt stom :(, maar goed, kleinigheidjes.
Nu eerste lekker weer een weekje op vakantie :Y.

edit: Gaddle al duidelijkheid inmiddels? Zo irritant, die onzekerheid.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181015790
:{ Stom he Kirb.. Bij mij ook. Ik vind het ook gewoon echt stom.

Gaddle, hoe is het met jou?

En Bobby, wat rot dat je begin al zo vervelend voelt.. Ik hoop dat je wat moed terug vindt.

En Cygne, spannend! Ik duim ook!

Hier toch laatst ongesteld geworden.
Dus nu bezig met ronde vier van Gonal F spuiten.
Ik merk dat ik na drie jaar rotzooien met clomid en nu de spuiten en twee miskramen, het wel even heb gehad. En dus vandaag toch maar een gesprek aangevraagd bij de maatschappelijk werkster van de afdeling. Ben benieuwd.
pi_181016334
Bizar AN, dat ze jou zo lang laten aanklooien met clomid en andere hormonen. Begrijpelijk dat het je aangrijpt, hopelijk heb je echt iets aan die gesprekken.
pi_181024021
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:09 schreef Cygne het volgende:
Bobby, misselijk! Wel af en toe rozeverlies bij afvegen maar nog geen miskraam. Knijp m wel voor de echo morgen.
Sterkte meid. Een beetje bloedverlies hoeft gelukkig niets te betekenen. Het kan ook van de innesteling zijn. Houd vol. Zo na de echo weet je meer.
Heel veel sterkte met het wachten.

Hier is er nog niet veranderd. Wel heel veel buikpijn en rugpijn, maar ik ben nog niet ongesteld geworden.
Ik probeer het maar een beetje los te laten (niet makkelijk). Misschien komt het dan.
pi_181024101
Cygne succes zo :*

Kirb, fijne vakantie!

An :* succes met het gesprek.

Gaddle, ik hoop voor je dat het bloed gewoon wegblijft. Wanneer ga je eventueel nog een keer testen?

Ik zit nog in de clomidloze ronde. Cd31, maar geen idee of ik een eisprong heb gehad.
pi_181024291
Cygne, ik duim voor je. Hoop zo dat het goed zit :*
pi_181024325
Ook hier een stel duimen die draaien. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_181024813
Cygne, bijna negen uur! Ik duim zo voor je!
pi_181025064
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 07:38 schreef douche-eendje het volgende:
Cygne succes zo :*

Kirb, fijne vakantie!

An :* succes met het gesprek.

Gaddle, ik hoop voor je dat het bloed gewoon wegblijft. Wanneer ga je eventueel nog een keer testen?

Ik zit nog in de clomidloze ronde. Cd31, maar geen idee of ik een eisprong heb gehad.
Daar heb ik nog niet echt over durven denken. Ik ben bang om nog een test te doen eigenlijk :+
  woensdag 8 augustus 2018 @ 09:28:47 #236
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181025201
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 09:18 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Daar heb ik nog niet echt over durven denken. Ik ben bang om nog een test te doen eigenlijk :+
maar hoe lang is je cyclus nu dan? en hoe lang is die normal??
dan is 1+ 1 toch 2? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 8 augustus 2018 @ 10:07:12 #237
269689 crew  Viv
pi_181025905
Spannend Gaddle!

Cygne hopelijk goed nieuws inmiddels! :*
pi_181026284
We hebben een knipper! Een goeie krachtige ook. Vruchtje mat wel maar 6+3 ipv de 7 weken die ik nu zou moeten zijn. Mja, da's het nadeel van die vroege echo's ook met dat millimeter werk.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 10:29:10 #239
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181026300
Cygne!! wat fijn!!! *O*

dat ie maar heeeeeeeeeeuuul lang mag blijven zitten ( of nouja, iig max 42 weken dan :P )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181026309
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:21 schreef B.ertha het volgende:
Bizar AN, dat ze jou zo lang laten aanklooien met clomid en andere hormonen. Begrijpelijk dat het je aangrijpt, hopelijk heb je echt iets aan die gesprekken.
Misschien staat het er verkeerd, maar ben nu in totaal 3 jaar bezig.
Na een klein jaar naar gyn gestapt en toen op clomid gezet.

Clomid moest ik 12 rondes proberen, in ronde acht zwanger geraakt -> miskraam en ronde met clomid daarna weer zwanger en miskraam.

Omdat het dan toch succesvol is geweest, wilden ze weer zo’n 12 rondes het proberen.
Maar na negen rondes zagen ze dat ik wel klaar was met de clomid en toe was aan nieuwe kansen.

En nu dus vierde ronde van Gonal F.
Al voelt het inderdaad soms wel als aanklooien.
Over twee weken een gesprek met de MW.

En gaddle, ik zat ook aan een test te denken voor jou, maar snap dat jij daar andere gevoelens over hebt..

En cygne, ik duim nog!
pi_181026333
Ik typte te langzaam!
Maar fijn cygne!! *O*

Op naar de volgende hobbel :*
pi_181026406
Ja Cygne *O* Wat fijn! O+
Wat is nu het vervolg van het traject?
pi_181026532
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:34 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ja Cygne *O* Wat fijn! O+
Wat is nu het vervolg van het traject?
Over twee weken weer echo. Als het nog steeds goed is, verwijzing voor vlokkentest.
pi_181026626
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:28 schreef Cygne het volgende:
We hebben een knipper! Een goeie krachtige ook. Vruchtje mat wel maar 6+3 ipv de 7 weken die ik nu zou moeten zijn. Mja, da's het nadeel van die vroege echo's ook met dat millimeter werk.
Oh wat heerlijk O+
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:29 schreef AN. het volgende:

[..]

Misschien staat het er verkeerd, maar ben nu in totaal 3 jaar bezig.
Na een klein jaar naar gyn gestapt en toen op clomid gezet.

Clomid moest ik 12 rondes proberen, in ronde acht zwanger geraakt -> miskraam en ronde met clomid daarna weer zwanger en miskraam.

Omdat het dan toch succesvol is geweest, wilden ze weer zo’n 12 rondes het proberen.
Maar na negen rondes zagen ze dat ik wel klaar was met de clomid en toe was aan nieuwe kansen.

En nu dus vierde ronde van Gonal F.
Al voelt het inderdaad soms wel als aanklooien.
Over twee weken een gesprek met de MW.

En gaddle, ik zat ook aan een test te denken voor jou, maar snap dat jij daar andere gevoelens over hebt..

En cygne, ik duim nog!
Ah, nu begrijp ik het :) Wel fijn dat je nu dat gesprek hebt staan :)
pi_181026814
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:28 schreef Cygne het volgende:
We hebben een knipper! Een goeie krachtige ook. Vruchtje mat wel maar 6+3 ipv de 7 weken die ik nu zou moeten zijn. Mja, da's het nadeel van die vroege echo's ook met dat millimeter werk.
Och wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd O+ *O*
pi_181027170
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 09:28 schreef Barreltje het volgende:

[..]

maar hoe lang is je cyclus nu dan? en hoe lang is die normal??
dan is 1+ 1 toch 2? :o
Mijn cyclus wisselt zo erg. Dat ik daar niet zoveel uit kan halen. Het kan ergens tussen de 5 weken tot 3maanden inzitten.
Als het recht toe recht aan was dan kan je het makkelijk uit rekenen.
Mijn vorige cyclus was bijvoorbeeld 41dagen. Maar een aantal maanden geleden zat er 3maanden tussen de ene en de andere menstruatie.
Eerst maar een test kopen dan. Vrijdag ga ik dan denk ik testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
pi_181027173
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:41 schreef Cygne het volgende:

[..]

Over twee weken weer echo. Als het nog steeds goed is, verwijzing voor vlokkentest.
Nog wel even spannend dus, maar deze hobbel is genomen :*
pi_181027198
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:28 schreef Cygne het volgende:
We hebben een knipper! Een goeie krachtige ook. Vruchtje mat wel maar 6+3 ipv de 7 weken die ik nu zou moeten zijn. Mja, da's het nadeel van die vroege echo's ook met dat millimeter werk.
Wat een geweldig nieuws. Geniet ervan :*
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 11:20:57 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181027373
Yes cygne, wat goed *O* :s) O+ Ik hoop echt dat dit je grote wonder gaat worden O+

Bobby ik zag dat je naar mij vroeg, wat lief. Het gaat eigenlijk wel goed! Sinds deze week weer helemaal aan het werk en ik ben druk aan het studeren voor een belangrijk tentamen volgende week. Dus genoeg afleiding ;)

Psychisch gaat het af en toe wel wat minder. Laatst weer een zwangerschapsaankondiging van een vriendin en dat vind ik wel moeilijk. Ik kan het momenteel moeilijk verkroppen dat het bij anderen zo makkelijk lijkt te gaan en wij zoveel pech hebben. Maar dat zal ik toch een plekje moeten gaan geven.

Ik las dat jij er weer voor gaat? Wel vervelend dat je het allemaal zo zwaar vind :*

Gaddle, er was toch sprake van inseminatie? Dan zou ik inderdaad ook maar snel nog een test doen :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181027499
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:11 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Mijn cyclus wisselt zo erg. Dat ik daar niet zoveel uit kan halen. Het kan ergens tussen de 5 weken tot 3maanden inzitten.
Als het recht toe recht aan was dan kan je het makkelijk uit rekenen.
Mijn vorige cyclus was bijvoorbeeld 41dagen. Maar een aantal maanden geleden zat er 3maanden tussen de ene en de andere menstruatie.
Eerst maar een test kopen dan. Vrijdag ga ik dan denk ik testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Ik begrijp je gevoel helemaal en een negatieve test is niet leuk, maar met een inseminatie zou ik zeggen dat je toch precies weet wanneer je ongesteld zou moeten worden :?
  woensdag 8 augustus 2018 @ 11:34:26 #251
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181027605
Gefeliciteerd, Cygne! *O* En op zo'n vroege echo lijkt een afwijking al heel wat, maar een beetje instabiele hand haalt er zo een week vanaf.
Als ik het goed begrijp kan het dus nog wel zijn dat deze baby jouw translocatie heeft? En is een kindje met jouw translocatie helemaal niet levensvatbaar/de kans op miskraam zeer groot? Sorry voor de botte vragen, maar ik herinner me niet zo goed of je dit al eens verteld hebt :@ Mijn duimen draaien in elk geval vast voor over twee weken! Hoe voel je je verder?

Je houdt het wel spannend, Gaddle! Ik hoop op een wat latere innesteling, dat de test daarom negatief was en je vrijdag gewoon een dikke streep ziet O+

Fijn om van je te horen Majo. Ik kan me goed voorstellen dat je het even hebt gehad met andermans aankondigingen :* Wel fijn dat je afleiding hebt. Wat doe je voor opleiding?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 8 augustus 2018 @ 11:49:20 #252
269689 crew  Viv
pi_181027887
Fijn van de goede echo Cygne, op naar de volgende! :*
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:27 schreef B.ertha het volgende:
met een inseminatie zou ik zeggen dat je toch precies weet wanneer je ongesteld zou moeten worden :?
Nee, met een inseminatie weet je alleen ongeveer wanneer de eisprong is geweest, de rest is afwachten zoals in een gewone cyclus.
pi_181028102
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:34 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Gefeliciteerd, Cygne! *O* En op zo'n vroege echo lijkt een afwijking al heel wat, maar een beetje instabiele hand haalt er zo een week vanaf.
Als ik het goed begrijp kan het dus nog wel zijn dat deze baby jouw translocatie heeft? En is een kindje met jouw translocatie helemaal niet levensvatbaar/de kans op miskraam zeer groot? Sorry voor de botte vragen, maar ik herinner me niet zo goed of je dit al eens verteld hebt :@ Mijn duimen draaien in elk geval vast voor over twee weken! Hoe voel je je verder?

Nee joh, niet bot. :*
Grofweg 50% kans dat het kindje ziek is, dus een ongebalanceerde translocatie. 25% kans op gezond met een gebalanceerde translocatie zoals ik die heb en 25% kans op een gezond kindje met een normaal chromosomenpatroon.

Ongebalanceerd kindje dat voldragen wordt zal waarschijnlijk kort voor/tijdens/vlak na bevalling overlijden.
pi_181028487
Wat fijn dat de echo goed was, Cygne! Dat was de eerste hobbel. Nu hopelijk stapje voor stapje naar nog een goede echo en vlokkentest. Ik duim O+.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181028722
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
Fijn van de goede echo Cygne, op naar de volgende! :*

[..]

Nee, met een inseminatie weet je alleen ongeveer wanneer de eisprong is geweest, de rest is afwachten zoals in een gewone cyclus.
Oh. Nou, op snel duidelijkheid dan maar ^O^
pi_181028790
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
Fijn van de goede echo Cygne, op naar de volgende! :*

[..]

Nee, met een inseminatie weet je alleen ongeveer wanneer de eisprong is geweest, de rest is afwachten zoals in een gewone cyclus.
Maar ze heeft 16 dagen na inseminatie negatief getest, dus de kans is niet zo heel groot dat het alsnog een positieve test wordt toch? Ik hoop natuurlijk op een hele late innesteling.
Ik dacht echter altijd dat lange cyclussen kwamen door de fase voor de eisprong, en dat de luteale fase altijd ongeveer gelijk is. Ik krijg het niet helemaal lekker verwoord maar ik heb bijvoorbeeld een luteale fase van ongeveer 7/8 dagen. Soms wel cyclussen van 25 dagen, maar dan dus pas eisprong op dag 17. Soms ook cyclussen van maar 20 dagen en dan een vroege eisprong gehad op dag 13 zo'n beetje.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:08:42 #257
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181029409
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:59 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nee joh, niet bot. :*
Grofweg 50% kans dat het kindje ziek is, dus een ongebalanceerde translocatie. 25% kans op gezond met een gebalanceerde translocatie zoals ik die heb en 25% kans op een gezond kindje met een normaal chromosomenpatroon.

Ongebalanceerd kindje dat voldragen wordt zal waarschijnlijk kort voor/tijdens/vlak na bevalling overlijden.
Oei, dat is wel echt een grote kans dus.. :{ Dat worden nog een aantal zeer spannende weken dus. Ik blijf voor je duimen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181029471
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:08 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Oei, dat is wel echt een grote kans dus.. :{ Dat worden nog een aantal zeer spannende weken dus. Ik blijf voor je duimen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans op voldragen zwangerschap is niet zo gek groot, zo'n 10%.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:12:03 #259
208890 June.
Seriously?
pi_181029488
Fijn nieuws Cygne! Ik dacht dat je nu al soort van safe zat, maar blijkbaar kun je een kindje met een ongebalanceerde translocatie ook voldragen. Duimen dan maar op de komende echo's :) Ah spuit 11, zie net je nieuwe post :D

Het uitstrijkje wat ze bij mij hebben gemaakt was inconclusief door bloedverlies. Blegh. Nu moet ik nog een keertje. Ben benieuwd of het aanstippen van het ectropion geholpen heeft, zit nu weer op het wachtbankje.
Shine bright like a diamond.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 8 augustus 2018 @ 13:18:52 #260
269689 crew  Viv
pi_181029601
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 12:35 schreef Kirb het volgende:
Maar ze heeft 16 dagen na inseminatie negatief getest, dus de kans is niet zo heel groot dat het alsnog een positieve test wordt toch? Ik hoop natuurlijk op een hele late innesteling.
Ik dacht echter altijd dat lange cyclussen kwamen door de fase voor de eisprong, en dat de luteale fase altijd ongeveer gelijk is. Ik krijg het niet helemaal lekker verwoord maar ik heb bijvoorbeeld een luteale fase van ongeveer 7/8 dagen. Soms wel cyclussen van 25 dagen, maar dan dus pas eisprong op dag 17. Soms ook cyclussen van maar 20 dagen en dan een vroege eisprong gehad op dag 13 zo'n beetje.
Klopt over het algemeen hoor, en je verwoordt het prima. :) Gaddle heeft dit keer Pregnyl gehad wat de eisprong uitlokt, ik weet niet of dat ooit wel eens mislukt maar de kans is dus klein dat deze cyclus langer duurt vanwege een uitblijvende eisprong. Ik reageerde ook vooral op het woord "precies".

Ik hoop ook op een late innesteling, of dat haar testen toevallig wat later positief uitslaan. :)
pi_181029835
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:11 schreef Cygne het volgende:

[..]

Kans op voldragen zwangerschap is niet zo gek groot, zo'n 10%.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan het maar 10% zijn als je opgeteld 50% kans hebt op een gezonde baby?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181029858
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:27 schreef B.ertha het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181029877
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:28 schreef Cygne het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het artikel evt ook digitaal te lezen? Ben wel benieuwd :). Ik ga me toch ook maar eens abonneren geloof ik!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_181030323
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 11:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
Fijn van de goede echo Cygne, op naar de volgende! :*

[..]

Nee, met een inseminatie weet je alleen ongeveer wanneer de eisprong is geweest, de rest is afwachten zoals in een gewone cyclus.
Dank je! Dit helpt mij. Ik begon er ineens over te twijfelen. 😘
Edit even doorgelezen.
Ik ben toch in de war. 🤣
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 13:53:01 #265
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181030410
Ik studeer rechten stroopwafelmeisje :)

Gaddle ik snap het nog steeds niet :@ als er een inseminatie heeft plaatsgevonden moet je toch een keer ongesteld worden? Of is het dan niet zeker dat er een eisprong heeft plaatsgevonden? Sorry voor alle vragen.

Ik ben ook geabonneerd op het freya magazine. Wist natuurlijk al dat cygne en man erin zouden komen maar is toch wel indrukwekkend zo met die foto's erbij :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181030918
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:28 schreef Cygne het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 8 augustus 2018 @ 15:25:52 #267
269689 crew  Viv
pi_181032768
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:49 schreef Gaddle het volgende:
Dank je! Dit helpt mij. Ik begon er ineens over te twijfelen. 😘
Edit even doorgelezen.
Ik ben toch in de war. 🤣
Sorry! :@ Het is ook maar speculeren wat er aan de hand is. Hopelijk ben je stiekem toch zwanger!

Ik zie dat Pregnyl in 2 verschillende doseringen gegeven kan worden (5000 of 10000 eenheden), dat zou impliceren dat 5000 soms niet genoeg is om een eisprong uit te lokken. Weet jij toevallig welke dosering jij gehad hebt?
pi_181039843
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:25 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Sorry! :@ Het is ook maar speculeren wat er aan de hand is. Hopelijk ben je stiekem toch zwanger!

Ik zie dat Pregnyl in 2 verschillende doseringen gegeven kan worden (5000 of 10000 eenheden), dat zou impliceren dat 5000 soms niet genoeg is om een eisprong uit te lokken. Weet jij toevallig welke dosering jij gehad hebt?
Ik weet het niet precies, maar Ik denk de laagste dosis. Omdat ik het nog niet eerder heb gebruikt.
het valt mij op dat je vaak bij nieuwe medicijnen de laagste dosis als eerste krijgt.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 21:42:31 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181040903
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:59 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies, maar Ik denk de laagste dosis. Omdat ik het nog niet eerder heb gebruikt.
het valt mij op dat je vaak bij nieuwe medicijnen de laagste dosis als eerste krijgt.
Ik had 5000 IE in 1 flesje en 5000 IE in een ander flesje.. wat ik dus bij elkaar moest doen.. ik weet niet of het standaard zo aangeleverd wordt.. maar had je 1 flesje?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 8 augustus 2018 @ 21:42:50 #270
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181040910
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:53 schreef MaJo het volgende:
Ik studeer rechten stroopwafelmeisje :)
Wow, dat is wel echt afleiding! Hoe lang moet je nog?
pi_181041206
quote:
Stroopwafelmeisje, ik zag vandaag op tv dat ze ook kaaswafels hebben gemaakt! Een wafel met vloeibare kaas ertussen :9
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 8 augustus 2018 @ 22:24:32 #272
269689 crew  Viv
pi_181041903
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:42 schreef Barreltje het volgende:
Ik had 5000 IE in 1 flesje en 5000 IE in een ander flesje.. wat ik dus bij elkaar moest doen.. ik weet niet of het standaard zo aangeleverd wordt.. maar had je 1 flesje?
Er zijn alleen flesjes van 1500 IE en van 5000 IE, dus bij de dosering van 10000 eenheden krijg je inderdaad altijd 2 flesjes. :Y
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 23:38:06 #273
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181043429
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:42 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Wow, dat is wel echt afleiding! Hoe lang moet je nog?
Ik doe het naast mijn werk dus ik neem er de tijd voor ;) als ik dit vak haal dan zit ik op de helft van mijn propedeuse :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_181046284
Ik moest ook mixen van 2 flesjes.
pi_181047305
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:49 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Dank je! Dit helpt mij. Ik begon er ineens over te twijfelen. 😘
Edit even doorgelezen.
Ik ben toch in de war. 🤣
Soms is het ook ingewikkelde materie ;) Met pregnyl heb je hopelijk een ovulatie gehad + inseminatie rond dat moment.

Dan zijn er 3 opties:
- je bent zwanger, maar heb je nog te vroeg getest
- je bent niet zwanger, maar je hebt wel een ovulatie gehad door de pregnyl. In dat geval zal je na ongeveer 14 dagen ongesteld moeten worden.
- je bent niet zwanger, maar hebt ook geen ovulatie gehad met pregnyl. Dan heb je als het ware een normale cyclus, die als ik het goed begrijp bij jou erg kan wisselen. Dan is het dus gissen wanneer je menstruatie komt.
Shine bright like a diamond.
pi_181047570
Om daaraan toe te voegen (maar misschien heb ik het fout begrepen): volgens mij kun je ook een slechte eisprong hebben. Dan springt het follikel wel maar zit er geen of geen goed ei in. Optie 4.

Maar dat lijkt me hier niet van toepassing want dan zou je volgens mij alsnog na 14 dagen ongesteld worden. De hormonen die dat tegengaan komen namelijk van het follikel en niet van het ei zelf.
pi_181047646
Ik zit er zelf geloof ik even doorheen op baby gebied. Voor de rest is mijn leven best wel weer op orde, maar het lukt me gewoon heel slecht om optimistisch te blijven :{
Gelukkig gaan we dit weekend op vakantie, hopelijk er even niet aan denken. Ook al gaat dit mij moeilijk vallen want mijn hoofd heeft geen uit-knop :')
  donderdag 9 augustus 2018 @ 09:45:45 #278
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181047820
Bertha :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 9 augustus 2018 @ 09:46:29 #279
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181047829
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:53 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Stroopwafelmeisje, ik zag vandaag op tv dat ze ook kaaswafels hebben gemaakt! Een wafel met vloeibare kaas ertussen :9
Als in, een tosti? Of dan wel zoet deeg? Ik weet niet of ik dit wil proberen (want kaas :9 ) of dat dit te smerig voor woorden is...
Fijne vakantie alvast!

quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 23:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik doe het naast mijn werk dus ik neem er de tijd voor ;) als ik dit vak haal dan zit ik op de helft van mijn propedeuse :)
Oh tof! Ik ben zelf ook begonnen met een studie naast het werk, maar heb bewust gekozen voor een tweejarige opleiding. Een hele studie, dapper hoor! Dat is wel echt een commitment. Succes met je tentamen! ^O^
pi_181048453
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:46 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Als in, een tosti? Of dan wel zoet deeg? Ik weet niet of ik dit wil proberen (want kaas :9 ) of dat dit te smerig voor woorden is...
Fijne vakantie alvast!

[..]

Oh tof! Ik ben zelf ook begonnen met een studie naast het werk, maar heb bewust gekozen voor een tweejarige opleiding. Een hele studie, dapper hoor! Dat is wel echt een commitment. Succes met je tentamen! ^O^
Als in een licht knapperig dun hartig wafeltje met kaas ertussen. Het klonk lekker!
pi_181055880
Bertha :* Hier hetzelfde, behalve de vakantie dan.

En natuurlijk net ook ongesteld geworden. Blegh.
pi_181056570
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit er zelf geloof ik even doorheen op baby gebied. Voor de rest is mijn leven best wel weer op orde, maar het lukt me gewoon heel slecht om optimistisch te blijven :{
Gelukkig gaan we dit weekend op vakantie, hopelijk er even niet aan denken. Ook al gaat dit mij moeilijk vallen want mijn hoofd heeft geen uit-knop :')
:*
pi_181058528
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit er zelf geloof ik even doorheen op baby gebied. Voor de rest is mijn leven best wel weer op orde, maar het lukt me gewoon heel slecht om optimistisch te blijven :{
Gelukkig gaan we dit weekend op vakantie, hopelijk er even niet aan denken. Ook al gaat dit mij moeilijk vallen want mijn hoofd heeft geen uit-knop :')
Hopelijk kun je je zinnen een beetje verzetten toch. Ondanks dat het allemaal superkut en moeilijk is :*
Shine bright like a diamond.
pi_181063445
Ach Bertha.. :* Herkenbaar ook wel..

En douche-eendje.. Wat stom nu weer.. :*

_O_ en Majo.. Wat knap, naast je werk én dit hele traject studeren. En niet zomaar iets. Knap hoor!

Hier dacht ik vandaag gewoon m’n echo te hebben, te horen te krijgen dat ik morgen pregnyl mocht zetten en dan weer klaar..
Maar niks was minder waar :{

Mn blaasjes van 11 en 13 die ik dinsdag had waren pardoes verdwenen.
Even dachten ze dat ik m’n eisprong al had gehad, maar na bloedonderzoek bleek dat niet waar.
Nu dus ophogen en maandag weer echo. :{

Meer mensen die dat hadden?
Drie succesvolle rondes gehad (qua dosering) en ineens is het niet meer voldoende. oO<
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:27:30 #285
208890 June.
Seriously?
pi_181072849
Soms krijgen ze de eierstokken niet goed in beeld, zou dat het nog kunnnen zijn?
Shine bright like a diamond.
pi_181077794
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:27 schreef June. het volgende:
Soms krijgen ze de eierstokken niet goed in beeld, zou dat het nog kunnnen zijn?
Ik denk niet dat dat het probleem was.
Ze zat ze juist op te hemelen dat ze zo goed te zien waren..! :s) *)

Maar bedankt voor het meedenken!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:37:03 #287
269689 crew  Viv
pi_181078455
Gaddle ging je vandaag weer testen, of ben je inmiddels toch ongesteld? :*
pi_181078982
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:37 schreef ViviRAWRS het volgende:
Gaddle ging je vandaag weer testen, of ben je inmiddels toch ongesteld? :*
Ja ik heb getest. Foto linken lukt niet. Ik ben blij, maar toch wel verbaasd. Ik had vandaag een knalstreep.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:56:14 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_181079032
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:54 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Ja ik heb getest. Foto linken lukt niet. Ik ben blij, maar toch wel verbaasd. Ik had vandaag een knalstreep.
Dus toch :o gefeliciteerd *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:01:14 #290
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181079164
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:54 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Ja ik heb getest. Foto linken lukt niet. Ik ben blij, maar toch wel verbaasd. Ik had vandaag een knalstreep.
Yeah!!! Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
pi_181079411
Gefeliciteerd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:26:39 #292
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_181079911
Gaddle! Wat tof! Gefeliciteerd joh! *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_181080014
Gaddle *O* *O* *O* Gefeliciteerd!
pi_181080035
Gefeliciteerd Gaddle *O*
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:35:08 #295
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181080131
Jaa!!! Gaddle!!
Wat een verrassing! Gefeliciteerd *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181080311
Gefeliciteerd Gaddle! *O*
pi_181080460
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:54 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Ja ik heb getest. Foto linken lukt niet. Ik ben blij, maar toch wel verbaasd. Ik had vandaag een knalstreep.
Ooohhh wat tof!! Gefeliciteerd!!! *O* *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:05:38 #298
269689 crew  Viv
pi_181081121
Wat fijn!! Gefeliciteerd *O* *O* *O*
pi_181081367
Gaddle wat tof! Van harte!
pi_181082777
Gaddle! *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')