abonnement Unibet Coolblue
pi_180677893
De familie van de 56-jarige Maria Abdelrahman weet het zeker: een woede-aanval van een klant in haar pizzeria aan de Kleiweg in Rotterdam is de vrouw fataal geworden. De man vond de pizza te duur.

De man kwam binnen met twee kinderen, die even naar het toilet gingen. Hij rekende zijn afhaalpizza af maar bedacht zich: hij wilde toch in de pizzeria eten. Hierop gaf Maria aan dat er dan een toeslag van één of twee euro betaald moest worden. De man werd zo boos dat hij haar bij de keel greep.

„Hij drukte haar in de hoek, tegen de muur”, vertelt de schoonzoon van de vrouw aan AD. „Hij kneep haar keel dicht en riep ’ik kom je vermoorden’ en ’ik ga de zaak in brand steken’. En dat allemaal voor de ogen van zijn kinderen.” De kok, die in de keuken stond, kreeg door dat er iets gaande was in de pizzeria en trok de man van Maria af.

„Hij heeft haar letterlijk dood laten schrikken”, vertelt de zoon van de vrouw. Maria, die hartpatiënte is, werd nagekeken in de huisartsenpost en naar huis gestuurd. Maar diezelfde avond moest er toch een ambulance gebeld worden. In het ziekenhuis werd vastgesteld dat er een bloedprop in haar hersenen en een bij haar hart zat.

De behandelingen sloegen niet aan en Maria overleed drie dagen later. De politie onderzoekt of er een verband is tussen de aanval en het overlijden van Maria. De man is aangehouden.

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenland/rotterdamse-overlijdt-na-aanval-klant-om-%E2%80%99dure%E2%80%99-pizza/ar-BBKYPXP?li=AAazPsO

Is die Pizzatokkie verantwoordelijk te houden voor haar dood en wat moet zijn straf worden?
  User die overal opduikt 2022 maandag 23 juli 2018 @ 17:12:54 #2
186611 Haags
pi_180677934
Dat was dus letterlijk een pizza calamiteiten!
Zonder wrijving geen glans
pi_180677985
Aangezien kinderen een trauma heeft gelopen, zou ik die pizzatokkie celstraf minimaal 6 jaar geven
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_180677990
Lastig te bewijzen of die man echt verantwoordelijk is voor het losschieten van die propjes. Als hij er al voor gezorgd heeft.
  maandag 23 juli 2018 @ 17:16:56 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180678009
Maar waarom in vredesnaam een toeslag om binnen te eten? :?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180678027
Ongeacht of deze meneer wel of niet de dood heeft veroorzaakt is het natuurlijk sowieso volstrekt belachelijk om zo door het lint te gaan vanwege de verrekening van wat extra kosten.
  maandag 23 juli 2018 @ 17:21:23 #7
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180678087
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:16 schreef Dven het volgende:
Maar waarom in vredesnaam een toeslag om binnen te eten? :?
Grote kans dat je er daar iets te drinken en ijs na bij gaat nemen dus extra omzet.
pi_180678112
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:21 schreef the-eye het volgende:

[..]

Grote kans dat je er daar iets te drinken en ijs na bij gaat nemen dus extra omzet.
Dan kies je toch juist niet voor een toeslag.
pi_180678118
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:16 schreef Dven het volgende:
Maar waarom in vredesnaam een toeslag om binnen te eten? :?
Het besluit om een pizzeria/snackbar te hebben waarin je de etenswaar ook in de zaak op kan eten levert ten opzichte van afhalen only wel wat extra kosten op. Meubilair, extra ruimte, schoonmaken, voorzieningen, etc. Wellicht heeft deze pizzeria besloten om de kosten daarvan specifiek door te berekenen aan degenen die er daadwerkelijk gebruik van maken.

quote:
De man vond de pizza te duur.

De man kwam binnen met twee kinderen, die even naar het toilet gingen. Hij rekende zijn afhaalpizza af maar bedacht zich: hij wilde toch in de pizzeria eten. Hierop gaf Maria aan dat er dan een toeslag van één of twee euro betaald moest worden. De man werd zo boos dat hij haar bij de keel greep.
Strikt genomen vond hij trouwens niet de pizza, maar de toeslag te duur. :P
  maandag 23 juli 2018 @ 17:24:15 #10
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_180678127
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:21 schreef the-eye het volgende:

[..]

Grote kans dat je er daar iets te drinken en ijs na bij gaat nemen dus extra omzet.
Dat is dan toch juist eerder een reden om geen toeslag te hanteren?
  maandag 23 juli 2018 @ 17:24:24 #11
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180678129
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:23 schreef tralalala het volgende:

[..]

Dan kies je toch juist niet voor een toeslag.
Dat zeg ik
pi_180678134
Wel heeeeel zijdelings verantwoordelijk dan. Misschien een weekje gratis pizza's bezorgen voor die toko.
pi_180678136
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:16 schreef Dven het volgende:
Maar waarom in vredesnaam een toeslag om binnen te eten? :?
Dat is niet ongebruikelijk. Hier in Rotterdam is bij veel pizzerias afhalen goedkoper dan daar opeten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180678139
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:23 schreef tralalala het volgende:

[..]

Dan kies je toch juist niet voor een toeslag.
Wel netjes om afhaalgerechten een korting te geven
  maandag 23 juli 2018 @ 17:25:45 #15
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_180678156
quote:
De man werd zo boos dat hij haar bij de keel greep.

„Hij drukte haar in de hoek, tegen de muur”, vertelt de schoonzoon van de vrouw aan AD. „Hij kneep haar keel dicht en riep ’ik kom je vermoorden’ en ’ik ga de zaak in brand steken’.
Voor een paar euro zo door het lint gaan, opsluiten die knakker en lang ook.
  Spellchecker maandag 23 juli 2018 @ 17:25:53 #16
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180678158
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wel netjes om afhaalgerechten een korting te geven
Dat zal bij de meeste restaurants zo zijn.
  maandag 23 juli 2018 @ 17:26:09 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180678162
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Het besluit om een pizzeria/snackbar te hebben waarin je de etenswaar ook in de zaak op kan eten levert ten opzichte van afhalen only wel wat extra kosten op. Meubilair, extra ruimte, schoonmaken, voorzieningen, etc. Wellicht heeft deze pizzeria besloten om de kosten daarvan specifiek door te berekenen aan degenen die er daadwerkelijk gebruik van maken.

[..]

Strikt genomen vond hij trouwens niet de pizza, maar de toeslag te duur. :P
Kan een honderd redenen verzinnen maar ik blijf het raar vinden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 23 juli 2018 @ 17:26:20 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180678166
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is niet ongebruikelijk. Hier in Rotterdam is bij veel pizzerias afhalen goedkoper dan daar opeten.
Alleszins nog nooit van gehoord.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180678183
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:21 schreef the-eye het volgende:

[..]

Grote kans dat je er daar iets te drinken en ijs na bij gaat nemen dus extra omzet.
Ik denk eerder dat het komt omdat er op iedere straathoek een pizzaboer zit en dat ze om te draaien die pizza's zo scherp verkopen dat bediening, afwas etc er niet meer bij kan. Wil je dat dan toch komt er een toeslag bij. Dat is eerder een ontmoediging om het daar op te eten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180678197
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Alleszins nog nooit van gehoord.
Denk ik bij 90% van de pizzerias hier.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 23 juli 2018 @ 17:31:58 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180678267
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:21 schreef the-eye het volgende:

[..]

Grote kans dat je er daar iets te drinken en ijs na bij gaat nemen dus extra omzet.
Dus is een toeslag onhandig want je jaagt er eerder mensen me weg.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180678279
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Kan een honderd redenen verzinnen maar ik blijf het raar vinden.
Mijn keuze zou het ook niet zijn hoor. Zou het dan eerder zo spelen dat het lijkt alsof je korting krijgt als je het meeneemt, oogt net een tikkeltje klantvriendelijker.
  maandag 23 juli 2018 @ 17:32:23 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180678282
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Denk ik bij 90% van de pizzerias hier.
Dan is er in NL veel veranderd in de laatste jaren.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180678289
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Dan is er in NL veel veranderd in de laatste jaren.
Joh :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 23 juli 2018 @ 17:34:08 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180678306
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:32 schreef Geerd het volgende:

[..]

Joh :') :') :') :')
Ik ken eigenlijk geen land waar ze toeslag vragen om binnen te eten. Goed, heb denk ik al geen tien jaar nog in een pizzeria gegeten want die zooi is toch beter om lekker te laten bezorgen maar alsnog.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180678314
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Dan is er in NL veel veranderd in de laatste jaren.
Dat klopt. Niet alleen op het gebied van pizza.

Overigens in de tijd dat ik nog pizza's bezorgde, 20 jaar geleden, was dat hier ook vrij gebruikelijk in deze regio.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180678318
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:15 schreef Captain_Ghost het volgende:
Aangezien kinderen een trauma heeft gelopen, zou ik die pizzatokkie celstraf minimaal 6 jaar geven
Goed mogelijk dat die kinderen het allang gewend zijn dat pappie een psycho is. Aangezien genen worden overgedragen kun je de kinderen ook maar vast opsluiten. ^O^
´
pi_180678333
Wat een onbeschrijfelijke mongool.
pi_180678337
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:35 schreef bamibij het volgende:
Wat een onbeschrijfelijke mongool.
Dat dan weer wel
Ik zwaai naar dieren.
pi_180678339
quote:
'Onze moeder stierf na ruzie om de prijs van een pizza'

Een woede-uitbarsting van een klant (30) over de prijs van een pizza is Maria Abdelrahman fataal geworden, daar is haar familie van overtuigd. De vrouw (56) overleed drie dagen nadat ze was aangevallen in haar pizzeria aan de Kleiweg in Rotterdam.
Nadia Berkelder 23-07-18, 07:32 Laatste update: 08:52

Ze was getraumati­seerd, helemaal in shock. En ze was normaal gesproken een sterke vrouw




Marjam Abdelrahman

,,Het is onvoorstelbaar dat zoiets gebeurt”, zegt haar dochter Marjam, die zwanger is van de eerste kleindochter van Maria en haar man Mansour. ,,Ze was een engeltje. Onze koningin. Ze zorgde altijd voor alles en iedereen.” De familie wil graag één keer vertellen wat Maria is overkomen, zegt ze. ,,We willen mensen duidelijk maken wat er is gebeurd. De wereld moet het weten. We horen de gekste verhalen. Iedereen vult het zelf in.”

Woensdag een week geleden, aan het eind van de middag, is Maria alleen voor in de zaak. De pizzabakker is in de keuken. ,,Er komt een man binnen met twee kinderen”, vertelt Mansour. ,,Hij wil een pizza margherita. Zijn kinderen gaan even naar het toilet. Hij rekent af en de pizza wordt gemaakt. Als de pizza is ingepakt, vertelt de man dat hij toch liever in de zaak wil eten. Prima, zegt mijn vrouw, maar de prijs voor meenemen is niet hetzelfde.” Dochter Jasmine: ,,In de zaak eten is één of twee euro meer.”
Vermoorden

De man flipt als hij hoort dat hij moet bijbetalen. Mansour: ,,Hij pakt haar bij de keel, zegt kanker-dit en kanker-dat, allemaal erge woorden. Hij drukt haar in de hoek, tegen de muur. Hij knijpt haar keel dicht. De kok hoort het, trekt die man van haar af en zet hem buiten. ‘Ik kom je vermoorden’, roept hij nog. ‘Ik ga de zaak in brand steken!’. En dat allemaal voor de ogen van zijn kinderen.” Maria is bang. ,,Ik heb nog nooit zoveel angst in haar ogen gezien”, zegt dochter Sabrien, die haar moeder ‘s avonds meenam naar de dokter. ,,Ze had last van ernstige hoofdpijn die doorstraalde naar haar nek en rug.”

Die avond doet een arts wat onderzoekjes: haar bloeddruk, hartslag en zuurstofgehalte in het bloed worden opgemeten. De dokter stuurt Maria, die een hartpatiënte is, naar huis. ,,De volgende dag had ze zware hoofdpijn”, vertelt Mansour. ,,Ze was helemaal bleek.” Later die ochtend ziet haar zus dat ze niet uit haar woorden komt, en dat haar mond hangt. ,,Haar zus wilde een ambulance bellen, maar dat wilde mijn vrouw niet.” Op donderdagmiddag gaat ze weer naar de huisarts. Maria’s bloeddruk was hoog. Sabrien: ,,Mijn tante heeft verteld dat ze niet uit haar woorden kwam en van haar scheefhangende mond. De arts zei: ga maar uitrusten, er is niets aan de hand.”

Als dochter Jasmine die donderdagavond om elf uur bij haar gaat kijken, ziet ze dat het helemaal mis is met haar moeder. ,,Ik heb haar vastgepakt, gezegd dat alles goed is en de ambulance gebeld.” In het ziekenhuis stellen artsen vast dat Maria één bloedprop in haar hersenen heeft en één bij haar hart. De behandeling slaat niet aan, ze overlijdt op zaterdag, drie dagen nadat ze is aangevallen.

De familie is gebroken. ,,Ik kan niet begrijpen dat een man een vrouw zó in de hoek drijft”, zegt Mansour. ,,Je bent niet meer dan een beest als je dat doet bij een vrouw alleen. De man moet blind in de ogen zijn, of blind in het hart.”

Bekende

De man is een bekende, vaak bestelde hij een pizza thuis, maar hij was ook vaak in de zaak aan de Kleiweg. De hele familie wist meteen over wie ze het had toen Maria vertelde dat het de klant was van de doorbakken pizza margherita met extra oregano en knoflook. Geruchten dat de man niet Nederlands was, spreekt de familie met klem tegen. ,,Hij was gewoon blond”, zegt Marjam. De familie huivert als ze spreken over de gebeurtenissen in de pizzeria: hun moeder, klein en kwetsbaar, tegenover de verdachte. ,,Die man is bijna 2 meter lang”, zegt zoon Karim. ,,Mijn moeder was 1,6 meter.” Marjam: ,,Hij heeft haar letterlijk dood laten schrikken. Als dit niet was gebeurd, was ze er nog geweest.”

Ze zijn ervan overtuigd dat Maria nog had geleefd als de man haar niet had aangevallen. ,,Direct erna was ze helemaal kapot”, zegt Sabrien. Marjam: ,,Ze was getraumatiseerd, helemaal in shock. En ze was normaal gesproken een sterke vrouw.” Mansour: ,,Dat hij haar heeft bedreigd, heeft haar bang gemaakt. Ze heeft gezien dat hij in staat was om te doen wat hij zei.”

Een week na de aanval is Maria begraven. De belangstelling was groot. ,,Iedereen was daar omdat ze om mijn moeder gaven”, zegt Karim. ,,Alle soorten mensen en culturen. Ze was er blij mee geweest.” De pizzeria is inmiddels weer open. Sabrien: ,,Voor mij is het heel moeilijk om nu op de zaak te komen, want ik was samen met haar Team Kleiweg. Haar stoel is leeg. Ik zie steeds de plek waar hij haar dat heeft aangedaan. Niets is meer hetzelfde zonder mama.”
https://www.ad.nl/rotterd(...)pizzaprijs~a5e2a9c8/

Tering.

Om 2 euro.

Wat een ranzige en trieste ellende.
pi_180678367
Nekschot is een prima straf.

Ze weten iig waar die gek woont, dat is wel mooi.

Agur bero bat Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 23 juli 2018 @ 17:39:31 #32
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180678404
quote:
Geruchten dat de man niet Nederlands was, spreekt de familie met klem tegen. ,,Hij was gewoon blond”
Is cultuur.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180678413
Ik gok type vechthont tattoes schreeuw wijf
Ik zwaai naar dieren.
pi_180678414
En wat een faalarts :N :r Niet normaal.
´
pi_180678431
quote:
De man is een bekende, vaak bestelde hij een pizza thuis, maar hij was ook vaak in de zaak aan de Kleiweg. De hele familie wist meteen over wie ze het had toen Maria vertelde dat het de klant was van de doorbakken pizza margherita met extra oregano en knoflook.
En dit is de eerste keer dat hij het in de zaak wilde opeten en geconfronteerd werd met de toeslag?
pi_180678432
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Is cultuur.
_O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 23 juli 2018 @ 17:40:38 #37
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 23 juli 2018 @ 17:40:46 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180678440
quote:
Op donderdagmiddag gaat ze weer naar de huisarts. Maria’s bloeddruk was hoog. Sabrien: ,,Mijn tante heeft verteld dat ze niet uit haar woorden kwam en van haar scheefhangende mond. De arts zei: ga maar uitrusten, er is niets aan de hand.”
Die arts heeft imo ook wel wat uit te leggen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 23 juli 2018 @ 17:41:37 #39
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 23 juli 2018 @ 17:42:15 #40
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180678468
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:40 schreef AchJa het volgende:
1 pizza margherita bestellen... Dan ben je per definitie al een teringpauper...
Niets mis met een deftige margherita
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 23 juli 2018 @ 17:42:48 #41
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  maandag 23 juli 2018 @ 17:43:03 #42
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 23 juli 2018 @ 17:44:19 #43
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180678498
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wel voor drie personen...
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 23 juli 2018 @ 17:47:17 #44
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_180678588
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:47 schreef AchJa het volgende:

[..]

Met je twee kinderen naar de Pizzeria toe en 1 luizige Margherita bestellen... Dat zijn Ome Henk praktijken...
Ome Henk wat een baas _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_180678726
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:35 schreef DrMabuse het volgende:
,,Ze was helemaal bleek.” Later die ochtend ziet haar zus dat ze niet uit haar woorden komt, en dat haar mond hangt. ,,Haar zus wilde een ambulance bellen, maar dat wilde mijn vrouw niet.” Op donderdagmiddag gaat ze weer naar de huisarts. Maria’s bloeddruk was hoog. Sabrien: ,,Mijn tante heeft verteld dat ze niet uit haar woorden kwam en van haar scheefhangende mond. De arts zei: ga maar uitrusten, er is niets aan de hand.”
Wat voor dokter heb je dan? Niet eens de 3 meest voorkomende signalen van een beroerte weten..
Anders dan anders is nog steeds anders, nog altijd hetzelfde.
pi_180678755
Braddie had trek
Moeten zij weten
pi_180678788
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:34 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ken eigenlijk geen land waar ze toeslag vragen om binnen te eten. Goed, heb denk ik al geen tien jaar nog in een pizzeria gegeten want die zooi is toch beter om lekker te laten bezorgen maar alsnog.
In Italië is het heel normaal om extra te betalen als je wilt zitten voor je espresso.
pi_180678804
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:34 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ken eigenlijk geen land waar ze toeslag vragen om binnen te eten. Goed, heb denk ik al geen tien jaar nog in een pizzeria gegeten want die zooi is toch beter om lekker te laten bezorgen maar alsnog.
In Frankrijk rekenen ze een andere prijs aan de bar, aan tafel en op het terras. Italië en Spanje soms ook.

Je betaalt ook voor huisvesting, terras, airco, etc. Ik vind het wel eerlijk. Je kunt het ook zien als korting voor afhalen. :)
Met extra vezels!
  maandag 23 juli 2018 @ 18:00:56 #50
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 23 juli 2018 @ 18:04:05 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180678897
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:59 schreef Volkorenbrood het volgende:

In Frankrijk rekenen ze een andere prijs aan de bar, aan tafel en op het terras. Italië en Spanje soms ook.

Je betaalt ook voor huisvesting, terras, airco, etc. Ik vind het wel eerlijk. Je kunt het ook zien als korting voor afhalen. :)
Sowieso, hoe zag die man dat voor zich? Samen met zijn twee kinderen aan een tafeltje in het restaurant, die pizzadoos openklappen en happen maar?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180678901
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:16 schreef Dven het volgende:
Maar waarom in vredesnaam een toeslag om binnen te eten? :?
Afhalen is vaker goedkoper hè.

Ps. Ik heb je gemist in het Bulgarije-topic 😎
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 23 juli 2018 @ 18:05:46 #53
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180678928
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:04 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Afhalen is vaker goedkoper hè.

Ps. Ik heb je gemist in het Bulgarije-topic 😎
Heel het weekend druk geweest met Bulgaarse Sletlana's daten man :'(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180678954
quote:
9s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sowieso, hoe zag die man dat voor zich? Samen met zijn twee kinderen aan een tafeltje in het restaurant, die pizzadoos openklappen en happen maar?
Bij de meeste restaurants krijg je dan gewoon een bord hoor.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 23 juli 2018 @ 18:06:59 #55
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180678961
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:59 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

In Frankrijk rekenen ze een andere prijs aan de bar, aan tafel en op het terras. Italië en Spanje soms ook.

Je betaalt ook voor huisvesting, terras, airco, etc. Ik vind het wel eerlijk. Je kunt het ook zien als korting voor afhalen. :)
Die in Frankrijk ben ik bekend mee. Bij elkaar wel een jaar in Italië en Spanje verbleven/gewoond en nog nooit meegemaakt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 23 juli 2018 @ 18:07:22 #56
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_180678973
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:39 schreef Geerd het volgende:
Ik gok type vechthont tattoes schreeuw wijf
Wijf? :')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 23 juli 2018 @ 18:07:23 #57
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180678976
quote:
9s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sowieso, hoe zag die man dat voor zich? Samen met zijn twee kinderen aan een tafeltje in het restaurant, die pizzadoos openklappen en happen maar?
En dan ook nog extra aangerekend kregen voor de doos. HELEMAAL WOEST
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 23 juli 2018 @ 18:07:37 #58
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_180678982
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:16 schreef Dven het volgende:
Maar waarom in vredesnaam een toeslag om binnen te eten? :?
Ik denk dat je dan bord en bestek mag gebruiken, dat daarna afgewassen wordt. Tafeltje zal nat doekje voelen. mag iets meer kosten.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_180678990
quote:
9s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sowieso, hoe zag die man dat voor zich? Samen met zijn twee kinderen aan een tafeltje in het restaurant, die pizzadoos openklappen en happen maar?
Gezien de gek dat het is wel ja. :')

Pā Kind Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180679009
quote:
9s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sowieso, hoe zag die man dat voor zich? Samen met zijn twee kinderen aan een tafeltje in het restaurant, die pizzadoos openklappen en happen maar?
Zal wel “de druppel” zijn geweest voor deze tokkie.

Is natuurlijk allemaal de schuld van dat meisje dat de wereld niet aardig is voor hem.

Of cocaïne/alchohol natuurlijk.

Misselijkmakend kutgedrag.
Met extra vezels!
  maandag 23 juli 2018 @ 18:08:45 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180679015
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Bij de meeste restaurants krijg je dan gewoon een bord hoor.
Bij de meeste restaurants deel je niet net zijn drietjes een luizige Margarita.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180679018
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:07 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan bord en bestek mag gebruiken, dat daarna afgewassen wordt. Tafeltje zal nat doekje voelen. mag iets meer kosten.
En al zouden ze meer rekenen omdat die stinkt, dan nog ga je zo'n vrouw niet wurgen. :+

Saygılarımla Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180679024
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:06 schreef Dven het volgende:

[..]

Die in Frankrijk ben ik bekend mee. Bij elkaar wel een jaar in Italië en Spanje verbleven/gewoond en nog nooit meegemaakt.
in Italië betaal je een prijs voor je koffie die je staand aan de bar opdrinkt. Wil je ermee aan een tafeltje gaan zitten, betaal je extra. Is nog nooit anders geweest in de bijna 30 jaar dat ik er kom.
pi_180679040
quote:
16s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

En al zouden ze meer rekenen omdat die stinkt, dan nog ga je zo'n vrouw niet wurgen. :+

Saygılarımla Flip.
Waarom heb jij een handtekening in het Turks?

Mag dat wel?!?!
Met extra vezels!
pi_180679045
quote:
15s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Wijf? :')
Thuis op de bank.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180679056
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:09 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Waarom heb jij een handtekening in het Turks?

Mag dat wel?!?!
Ja ik moet UI nog aanpassen naar een selfie met Erdogod.

vennlig hilsen Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180679089
quote:
9s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij de meeste restaurants deel je niet net zijn drietjes een luizige Margarita.
Ik denk dat ze daar niet moeilijk over doen eerlijk gezegd.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180679102
quote:
9s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sowieso, hoe zag die man dat voor zich? Samen met zijn twee kinderen aan een tafeltje in het restaurant, die pizzadoos openklappen en happen maar?
Bij de meeste toko's krijg je het dan gewoon (voor dezelfde prijs) netjes op een bord geserveerd met wat extra groente etc. Maar blijkbaar verschilt dat dan per regio.

Zelfs bij pauperketens als Domino's en New York Pizza vragen ze hetzelfde, alleen bij bezorgen betaal je dan een achterlijke toeslag. _O-
  maandag 23 juli 2018 @ 18:12:03 #69
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_180679130
quote:
9s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij de meeste restaurants deel je niet net zijn drietjes een luizige Margarita.
Bij Happy Italy betaal je ook 3 euro extra ofzo herinner ik mij uit mijn armzalige studententijd als je een pizza wil delen.

Dat doen ze dus door je geen bestek te geven als je geen “servicekosten” betaald voor de tweede persoon, wanneer de tweede persoon geen eten bestelt.

Je kunt dus wel gewoon met je handen eten, want ze gaan niet zo ver dat ze je er dan uit gooien.
Met extra vezels!
  maandag 23 juli 2018 @ 18:12:36 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180679143
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Ik denk dat ze daar niet moeilijk over doen eerlijk gezegd.
Ik denk het wel. En terecht. Zeker als je met je afhaaldoos aan komt zetten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180679159
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk het wel. En terecht. Zeker als je met je afhaaldoos aan komt zetten.
Hier blijkbaar niet. En ik denk vrijwel nergens.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180679210
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:12 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee, maar je kunt wel een redelijke inschatting maken met voor type je te maken hebt... :')
Dat zal het restaurant een rotzorg zijn. Als je maar betaalt. Als je geen tokkies in je zaak wilt begin je al geen pizzeria natuurlijk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180679211
Wat een enorme mongool en teringpauper.

Enkeltje Atlantische Oceaan uit een boeing 737 lijkt me wel een gepaste straf.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_180679315
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Is cultuur.
Zeker


Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180679696
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:08 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

in Italië betaal je een prijs voor je koffie die je staand aan de bar opdrinkt. Wil je ermee aan een tafeltje gaan zitten, betaal je extra. Is nog nooit anders geweest in de bijna 30 jaar dat ik er kom.
Maar je doet wel alsof dat in heel Italie zo is en ik heb dat alleen in Rome meegemaakt (Venetië heb ik alleen nog nooit bezocht) :')
pi_180679788
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar je doet wel alsof dat in heel Italie zo is en ik heb dat alleen in Rome meegemaakt (Venetië heb ik alleen nog nooit bezocht) :')
Is overal zo. Ook in niet toeristische gebieden.
  maandag 23 juli 2018 @ 18:40:22 #78
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_180679791
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:36 schreef opgebaarde het volgende:

Maar je doet wel alsof dat in heel Italie zo is en ik heb dat alleen in Rome meegemaakt (Venetië heb ik alleen nog nooit bezocht) :')
Een paar maanden geleden zat ik nog in de omgeving van Bologna, ook daar is het normaal.
pi_180679863
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:40 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Is overal zo. Ook in niet toeristische gebieden.
Ah oké zal ik wel in een ander Italie geweest zijn
  maandag 23 juli 2018 @ 18:49:10 #80
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_180679986
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:59 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

In Frankrijk rekenen ze een andere prijs aan de bar, aan tafel en op het terras. Italië en Spanje soms ook.

Je betaalt ook voor huisvesting, terras, airco, etc. Ik vind het wel eerlijk. Je kunt het ook zien als korting voor afhalen. :)
Frankrijk en Italië zijn nep landen. Dat tuig hoort helemaal niet in de EU. 6+ euro voor een cola.
pi_180680217
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:49 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Frankrijk en Italië zijn nep landen. Dat tuig hoort helemaal niet in de EU. 6+ euro voor een cola.
2 euro voor een verse pizza in Italië bij trattorias, gewoon centrum Rome, deze maand nog gedaan. :9

Je moet weten waar je gaat eten. TripAdvisor is je vriend.
Met extra vezels!
pi_180680348
Je betaalt dan gewoon voor de service; bediening, servies en bestek, naar het toilet gaan, airco, deeltje van de huur, Buma Stemra etc etc - heel logisch hoor
  maandag 23 juli 2018 @ 19:07:18 #83
249756 Symphonic
Look o Look
pi_180680371
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Symphonic op 23-07-2018 19:17:25 ]
Juin uit Eigen Tuin!
  maandag 23 juli 2018 @ 19:07:39 #84
117098 Hathor
Effe niet
pi_180680383
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is niet ongebruikelijk. Hier in Rotterdam is bij veel pizzerias afhalen goedkoper dan daar opeten.
Dat is vrijwel overal zo. Hoe eerder je de deur uit bent met je handel hoe beter.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180680433
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Braddie had trek
:{w Die is vooral groot in de breedte, niet in de lengte.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  maandag 23 juli 2018 @ 19:11:20 #86
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_180680485
Ik zou ook boos worden als iemand me vraagt extra te betalen om het in het restaurant op te eten. Dat slaat echt nergens op.

Ik zou het wel bij boos worden laten overigens en niet iemand gaan kelen.
pi_180680509
quote:
17s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:00 schreef Volkorenbrood het volgende:
TripAdvisor
:') Als je van toeristenhol naar toeristenhol wilt trekken, ja. :')
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180680513


quote:
'Onze moeder stierf na ruzie om de prijs van een pizza'
Een woede-uitbarsting van een klant (30) over de prijs van een pizza is Maria Abdelrahman fataal geworden, daar is haar familie van overtuigd. De vrouw (56) overleed drie dagen nadat ze was aangevallen in haar pizzeria aan de Kleiweg in Rotterdam.

Ze was getraumati­seerd, helemaal in shock. En ze was normaal gesproken een sterke vrouw

Marjam Abdelrahman

,,Het is onvoorstelbaar dat zoiets gebeurt”, zegt haar dochter Marjam, die zwanger is van de eerste kleindochter van Maria en haar man Mansour. ,,Ze was een engeltje. Onze koningin. Ze zorgde altijd voor alles en iedereen.” De familie wil graag één keer vertellen wat Maria is overkomen, zegt ze. ,,We willen mensen duidelijk maken wat er is gebeurd. De wereld moet het weten. We horen de gekste verhalen. Iedereen vult het zelf in.”

Woensdag een week geleden, aan het eind van de middag, is Maria alleen voor in de zaak. De pizzabakker is in de keuken. ,,Er komt een man binnen met twee kinderen”, vertelt Mansour. ,,Hij wil een pizza margherita. Zijn kinderen gaan even naar het toilet. Hij rekent af en de pizza wordt gemaakt. Als de pizza is ingepakt, vertelt de man dat hij toch liever in de zaak wil eten. Prima, zegt mijn vrouw, maar de prijs voor meenemen is niet hetzelfde.” Dochter Jasmine: ,,In de zaak eten is één of twee euro meer.”

Vermoorden

De man flipt als hij hoort dat hij moet bijbetalen. Mansour: ,,Hij pakt haar bij de keel, zegt kanker-dit en kanker-dat, allemaal erge woorden. Hij drukt haar in de hoek, tegen de muur. Hij knijpt haar keel dicht. De kok hoort het, trekt die man van haar af en zet hem buiten. ‘Ik kom je vermoorden’, roept hij nog. ‘Ik ga de zaak in brand steken!’. En dat allemaal voor de ogen van zijn kinderen.” Maria is bang. ,,Ik heb nog nooit zoveel angst in haar ogen gezien”, zegt dochter Sabrien, die haar moeder ‘s avonds meenam naar de dokter. ,,Ze had last van ernstige hoofdpijn die doorstraalde naar haar nek en rug.”

Die avond doet een arts wat onderzoekjes: haar bloeddruk, hartslag en zuurstofgehalte in het bloed worden opgemeten. De dokter stuurt Maria, die een hartpatiënte is, naar huis. ,,De volgende dag had ze zware hoofdpijn”, vertelt Mansour. ,,Ze was helemaal bleek.” Later die ochtend ziet haar zus dat ze niet uit haar woorden komt, en dat haar mond hangt. ,,Haar zus wilde een ambulance bellen, maar dat wilde mijn vrouw niet.” Op donderdagmiddag gaat ze weer naar de huisarts. Maria’s bloeddruk was hoog. Sabrien: ,,Mijn tante heeft verteld dat ze niet uit haar woorden kwam en van haar scheefhangende mond. De arts zei: ga maar uitrusten, er is niets aan de hand.”

Als dochter Jasmine die donderdagavond om elf uur bij haar gaat kijken, ziet ze dat het helemaal mis is met haar moeder. ,,Ik heb haar vastgepakt, gezegd dat alles goed is en de ambulance gebeld.” In het ziekenhuis stellen artsen vast dat Maria één bloedprop in haar hersenen heeft en één bij haar hart. De behandeling slaat niet aan, ze overlijdt op zaterdag, drie dagen nadat ze is aangevallen.

De familie is gebroken. ,,Ik kan niet begrijpen dat een man een vrouw zó in de hoek drijft”, zegt Mansour. ,,Je bent niet meer dan een beest als je dat doet bij een vrouw alleen. De man moet blind in de ogen zijn, of blind in het hart.”

Bekende

De man is een bekende, vaak bestelde hij een pizza thuis, maar hij was ook vaak in de zaak aan de Kleiweg. De hele familie wist meteen over wie ze het had toen Maria vertelde dat het de klant was van de doorbakken pizza margherita met extra oregano en knoflook. Geruchten dat de man niet Nederlands was, spreekt de familie met klem tegen. ,,Hij was gewoon blond”, zegt Marjam. De familie huivert als ze spreken over de gebeurtenissen in de pizzeria: hun moeder, klein en kwetsbaar, tegenover de verdachte. ,,Die man is bijna 2 meter lang”, zegt zoon Karim. ,,Mijn moeder was 1,6 meter.” Marjam: ,,Hij heeft haar letterlijk dood laten schrikken. Als dit niet was gebeurd, was ze er nog geweest.”

Ze zijn ervan overtuigd dat Maria nog had geleefd als de man haar niet had aangevallen. ,,Direct erna was ze helemaal kapot”, zegt Sabrien. Marjam: ,,Ze was getraumatiseerd, helemaal in shock. En ze was normaal gesproken een sterke vrouw.” Mansour: ,,Dat hij haar heeft bedreigd, heeft haar bang gemaakt. Ze heeft gezien dat hij in staat was om te doen wat hij zei.”

Een week na de aanval is Maria begraven. De belangstelling was groot. ,,Iedereen was daar omdat ze om mijn moeder gaven”, zegt Karim. ,,Alle soorten mensen en culturen. Ze was er blij mee geweest.” De pizzeria is inmiddels weer open. Sabrien: ,,Voor mij is het heel moeilijk om nu op de zaak te komen, want ik was samen met haar Team Kleiweg. Haar stoel is leeg. Ik zie steeds de plek waar hij haar dat heeft aangedaan. Niets is meer hetzelfde zonder mama.”
Bron:

https://www.ad.nl/rotterd(...)-een-pizza~a5e2a9c8/
pi_180680581
quote:
Dader was blond en Nederlands en het slachtoffer heet Abdelrahman van achternaam.

Sommige users zullen nu afdruipen.
Met extra vezels!
pi_180680592
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:12 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

:') Als je van toeristenhol naar toeristenhol wilt trekken, ja. :')
Gewoon slim lezen en met de locals praten.
Met extra vezels!
pi_180680622
quote:
6s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:15 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Gewoon slim lezen en met de locals praten.
Als je met de locals kan praten heb je heul geen TripAdvisor nodig.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180680643
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Braddie had trek
:')
pi_180680702
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:16 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Als je met de locals kan praten heb je heul geen TripAdvisor nodig.
Is gewoon een handige tool, net als Google maps, dwangmatig alles origineel willen doen en authentiek willen zijn zie ik als een moderne ziekte.

Er is een mooie tussenweg.
Met extra vezels!
pi_180680721
Zeker omdat mevrouw al klachten had, gaat het denk ik heel lastig worden om een verband aan te tonen tussen de aanval en het letsel.
  maandag 23 juli 2018 @ 19:22:47 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180680777
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:20 schreef maan_man het volgende:
Zeker omdat mevrouw al klachten had, gaat het denk ik heel lastig worden om een verband aan te tonen tussen de aanval en het letsel.
Waar staat dat ze al klachten had voor de aanval?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 23 juli 2018 @ 19:23:56 #96
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_180680803
Enkeltje Antarctica lijkt me wel wat
Ik ben inmiddels overleden
pi_180681549
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waar staat dat ze al klachten had voor de aanval?
In de OP:
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:10 schreef Rihanna_777 het volgende:
Maria, die hartpatiënte is, werd nagekeken in de huisartsenpost en naar huis gestuurd.
Waar ze aan is overleden is natuurlijk ook hart en vaten gerelateerd.
pi_180681572
Dus je moet een of twee euro extra betalen om te mogen zitten op vies vette stoelen die al 25 jaar oud zijn. Lol.
U MAD?
  maandag 23 juli 2018 @ 20:02:33 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180681599
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:00 schreef maan_man het volgende:

[..]

In de OP:

[..]

Waar ze aan is overleden is natuurlijk ook hart en vaten gerelateerd.
Niet gezien, thanks ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_180681630
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:01 schreef de_boswachter het volgende:
Dus je moet een of twee euro extra betalen om te mogen zitten op vies vette stoelen die al 25 jaar oud zijn. Lol.
Ah, meneer kent het etablissement?
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Niet gezien, thanks ^O^
Geen dank
pi_180681683
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:03 schreef maan_man het volgende:
Ah, meneer kent het etablissement?
Nee.
U MAD?
pi_180681727
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee.
Dan is je opmerking zeer zeker terecht:
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:01 schreef de_boswachter het volgende:
Dus je moet een of twee euro extra betalen om te mogen zitten op vies vette stoelen die al 25 jaar oud zijn. Lol.
pi_180681880
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:07 schreef maan_man het volgende:

[..]

Dan is je opmerking zeer zeker terecht:

[..]

Ik redeneer op basis van jarenlange pizzeria cq. shoarmatent ervaring. Daar zijn stoelen bijna nooit fresh.
U MAD?
pi_180682791
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het komt omdat er op iedere straathoek een pizzaboer zit en dat ze om te draaien die pizza's zo scherp verkopen dat bediening, afwas etc er niet meer bij kan. Wil je dat dan toch komt er een toeslag bij. Dat is eerder een ontmoediging om het daar op te eten.
Precies. Vierkante meters zijn duur.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 23 juli 2018 @ 21:24:59 #105
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180683591
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Niets mis met een deftige margherita
Deftige :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')