SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere autosport gerelateerde topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijzigingen 2018 uitgelegd
Hopen mag altijd laten we maar zeggenquote:Op maandag 23 juli 2018 15:33 schreef flipsen het volgende:
Stiekem hoop ik toch nog steeds dat er een race hier in Mar del Plata (Argentinie) komt. Was jaren geleden een politiek dingetje natuurlijk, er werd al keihard geroepen dat alles rond was. Nooit gebeurd, duh...
Maar als ik hier in het laagseizoen langs de boulevard en enkele stukken rij, is dat echt een ge-wel-dig circuit (sowieso kan je er in het laagseizoen lekker scheuren, ook al is het gewoon centrum). Zou wel heel tof zijn en ik mag toch gewoon stilletjes blijven hopen?
Best wel, autoracen is erg populair, maar dan met name de tourwagenklasses. Iedere stad heeft wel een autodromoquote:Op maandag 23 juli 2018 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
eerst maar een opvolger voor Reutemann Fangio zien te krijgen, wordt er veel geracet in Argentina?
De ChampCar race in 2007 was behoorlijk saai omdat er niet ingehaald kan worden. Daarvoor is de baan veels te smal.quote:Op maandag 23 juli 2018 15:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Denk dat er juist wel mooi inhaalacties mogelijk zijn bij de kleine chicane achter en de Strubbenbochten. Daar zijn meerdere lijnen mogelijk dus kun je wat proberen.
Baku werd ook afgedaan als saai en heeft nu al een paar mooie races opgeleverd. Well done F1.
Hyundai Sauber Ferrariquote:Op maandag 23 juli 2018 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
En nog wat zijdelings nieuws: https://www.nu.nl/economi(...)pen-ceo-functie.html
Nog meer onrust daar dus. Hoop voor de F1-tak dat ze er weinig last van ondervinden.
Bron?quote:
Op dit tempo houdt Williams gewoon op te bestaan, of gaan ze over in het B-team van Mercedes.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:49 schreef Fer het volgende:
De volgende vraag, wie koopt/sponsort Williams volgend jaar?
Dat wordt FI. Dat probeerde Stroll al bij Williams maar kreeg dat niet voor elkaar.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Op dit tempo houdt Williams gewoon op te bestaan, of gaan ze over in het B-team van Mercedes.
Ik denk dat Williams weinig keus heeft om meer met Mercedes samen te werken. Denk dat de Duitsers ook wel willen, omdat de Ferrari-teams nu wel erg nadrukkelijk de Benzen in de schaduw zetten.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Op dit tempo houdt Williams gewoon op te bestaan, of gaan ze over in het B-team van Mercedes.
Ocan en Sainz zullen toch ook pas miv volgend seizoen vertrekken toch? Dus waarom kan Stroll dan niet gewoon naar het stoeltje van Ocon en zou Russell moeten waarnemen?quote:Op maandag 23 juli 2018 19:46 schreef sasquatsch het volgende:
Lees het net ook. De grote stoelendans zou na de zomerpauze al gaan beginnen.
Zoals ik in het Silly Season topic al zei, gaat Ocon naar Renault en Sainz naar McLaren ten koste van Vandoorne. Russell zou tijdelijk de plaats van Ocon bij FI innemen totdat Stroll volgend jaar daar instapt.
En volgens andere bronnen rijdt Russell volgend jaar dan in plaats van Stroll bij Williams.
Staat in het stuk van Autobild.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ocan en Sainz zullen toch ook pas miv volgend seizoen vertrekken toch? Dus waarom kan Stroll dan niet gewoon naar het stoeltje van Ocon en zou Russell moeten waarnemen?
En dan vanaf 2021 nieuwe banden leveren.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:06 schreef sasquatsch het volgende:
In ander nieuws, Michelin is geïnteresseerd in een terugkeer als bandenleverancier vanaf 2020.
https://www.racefans.net/(...)rmula-1-return-2020/
Denk ook dat ze met een verlies van Stroll EN Martini in serieuze problemen komen. Het eigen ontwerp van Paddy Lowe is ook een gigantische fail. Ik zie die man ook niet op zijn plek in een kleine (arme) organisatie.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat Williams weinig keus heeft om meer met Mercedes samen te werken. Denk dat de Duitsers ook wel willen, omdat de Ferrari-teams nu wel erg nadrukkelijk de Benzen in de schaduw zetten.
Dat is wel erg veel speculaas, maar hoopgevend was in ieder geval dat de nieuwe voorvleugel lijkt te werken, want Sirotkin haalde er Q2 meequote:Op maandag 23 juli 2018 20:23 schreef Fer het volgende:
[..]
Denk ook dat ze met een verlies van Stroll EN Martini in serieuze problemen komen. Het eigen ontwerp van Paddy Lowe is ook een gigantische fail. Ik zie die man ook niet op zijn plek in een kleine (arme) organisatie.
Deze zuig ik uit mijn duim, maar het zou mij niks verbazen als net als bij Sauber de banden versterkt worden met Mercedes. Dat familie Wolff de aandelen van Paddy overneemt, Paddy en James Allison wisselen van plek en als Susie Wolff na een jaartje bij Venturi het vak geleerd heeft, neem zij volgende zomer de baan van Claire over.
#TeamSusiequote:Op maandag 23 juli 2018 20:23 schreef Fer het volgende:
[..]
Denk ook dat ze met een verlies van Stroll EN Martini in serieuze problemen komen. Het eigen ontwerp van Paddy Lowe is ook een gigantische fail. Ik zie die man ook niet op zijn plek in een kleine (arme) organisatie.
Deze zuig ik uit mijn duim, maar het zou mij niks verbazen als net als bij Sauber de banden versterkt worden met Mercedes. Dat familie Wolff de aandelen van Paddy overneemt, Paddy en James Allison wisselen van plek en als Susie Wolff na een jaartje bij Venturi het vak geleerd heeft, neem zij volgende zomer de baan van Claire over.
Ok. Maar dan zou Lance een contract hebben van x jaar en een paar races? Of x en een half jaar?quote:Op maandag 23 juli 2018 20:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Staat in het stuk van Autobild.
En dat Stroll niet meteen meegaat zal wel te maken hebben met contracten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |