abonnement Unibet Coolblue
pi_180673178
Final Space


Trailer

quote:
Final Space is an American adult animated science fiction television series for cable network TBS. The show was created by indie internet filmmaker Olan Rogers with David Sacks serving as showrunner. The series involves an astronaut named Gary and his alien friend, Mooncake, and focuses on their adventures as they try to solve the mystery of "Final Space".

The second season is scheduled to air sometime in 2019.

The show is distributed internationally as a Netflix Original.
Bron: wikipedia
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_180673320
En TS wat vond je er zelf van?

Ik heb de eerste aflevering gekeken en vond het nog wat matig maar er zijn er maar 10 van een minuut of 20 dus ga het wel even aankijken.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_180673325
Even kort:

De serie gaat over Gary, die een gevangenisstraf van 5 jaar uitzit, in een ruimteship, met een AI die HUE heet, een robot KVN (spreek je uit als Kevin, niemand mag Kevin) die er voor moet zorgen dat hij niet gek wordt. Gary ontmoet een ruimtewezen dat hij Mooncake noemt, een planeetvernietigend biowapen, dat ook gezocht wordt door Lord Commander.

Moet zeggen dat ik het alleen verder ben gaan kijken omdat ik benieuwd was, maar er zit serieuze karakterontwikkeling in, en een doorlopend verhaal. Positief verrast.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_180673365
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2018 13:30 schreef Karstman het volgende:
En TS wat vond je er zelf van?

Ik heb de eerste aflevering gekeken en vond het nog wat matig maar er zijn er maar 10 van een minuut of 20 dus ga het wel even aankijken.
Ja precies, dat had ik ook. Lekker bingen, jammer dat het afgelopen is. Goede muziek, goede karakterontwikkeling, en natuurlijk is Mooncake cute as fuck.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 00:02:22 #5
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_180931054
Zag het deze week voor het eerst staan, even toegevoegd aan mijn lijst. Deze week misschien eens beginnen met kijken, ben benieuwd :Y
pi_180961219
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2018 13:31 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja precies, dat had ik ook. Lekker bingen, jammer dat het afgelopen is. Goede muziek, goede karakterontwikkeling, en natuurlijk is Mooncake cute as fuck.
Afgekeken. Was best in orde. Verhaal was aardig ontwikkeling ook. Keek lekker weg zo met 20 min per ep. Ik hoop op een tweede seizoen.

Chookity-Pah
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zondag 5 augustus 2018 @ 16:54:02 #7
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180961906
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2018 16:09 schreef Karstman het volgende:

[..]

Afgekeken. Was best in orde. Verhaal was aardig ontwikkeling ook. Keek lekker weg zo met 20 min per ep. Ik hoop op een tweede seizoen.

Chookity-Pah
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 5 augustus 2018 @ 20:17:29 #8
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180965810
Leuke serie in ieder geval. In 1 avond helemaal afgekeken. Eigenlijk is het enige minpunt het hoofdpersonage zelf. Ik vind hem echt heel irritant. Het komt denk ik omdat hij vrijwel constant schreeuwt en zijn gedrag is extreem overdreven/over-the-top

Echter het verhaal en de andere personages dragen de show en maken veel goed. Hoop voor seizoen 2 dat ze Gary wat minder irritant maken. Ook visueel trouwens prima in orde! Prachtige scenes hier en daar die soms nauwelijks onder doen voor de sfeervolle beelden die je soms in studio Ghibli films ziet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_180993983
Ik vond het met elke aflevering beter worden. Gary is in eerste instantie bloedirritant, maar op een gegeven moment sluit je hem in je hart. Dat geldt ook voor de andere karakters. Je ziet de band ontstaan tussen alle komedie. Verhaal is dramatisch en werkt netjes af naar de climax, en ook de korte intro's van Gary zwevend in gesprek met HUE worden steeds aangrijpende.
Ik dacht eerst een Rick en Morty achtige serie te gaan kijken maar het is onvergelijkbaar. Aanrader.
pi_180997422
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:49 schreef aesop het volgende:
Ik vond het met elke aflevering beter worden. Gary is in eerste instantie bloedirritant, maar op een gegeven moment sluit je hem in je hart. Dat geldt ook voor de andere karakters. Je ziet de band ontstaan tussen alle komedie. Verhaal is dramatisch en werkt netjes af naar de climax, en ook de korte intro's van Gary zwevend in gesprek met HUE worden steeds aangrijpende.
Ik dacht eerst een Rick en Morty achtige serie te gaan kijken maar het is onvergelijkbaar. Aanrader.
Had ik dus ook, met Gary, die kon ik met de aflevering beter waarderen.
Ik kan de karakterontwikkeling van deze serie ook enorm waarderen, van allemaal. Behalve KVN.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Public Relations / Redactie Film woensdag 8 augustus 2018 @ 11:49:30 #11
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_181027890
Topserie, heel snel doorheen gebinged. De karakterontwikkeling is subliem!

Chookity!
pi_181041326
Waarom lijken al die tekenfilms tegenwoordig zo op elkaar. :{ Qua uiterlijk dan.
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')