abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180680049
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:50 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dus jij verwacht vd vrouw dat ze je eerst aanraakt? Hoe kan ik weten dat hij mij wil zoenen? Ik zie helemaal geen signalen, misschien wil hij het niet eens.
Ik denk niet dat hij dat verwacht. Maar het mag wel uiteraard. ;)
pi_180680124
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:50 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dus jij verwacht vd vrouw dat ze je eerst aanraakt? Hoe kan ik weten dat hij mij wil zoenen? Ik zie helemaal geen signalen, misschien wil hij het niet eens.
Ik als man laat merken dat ik haar leuk vind. Maar voordat ik haar ga zoenen verwacht ik ook signalen van haar dat zij dat wil. Vrouwen gaan dan je heel veel aan zitten raken meestal, maar dat hoeft niet. Je kunt ook die signalen op een andere manier geven. Maar als ik die signalen niet krijg, 0, dan ga ik niet zomaar zoenen. Grote kans dat het dan awkward wordt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180680246
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik als man laat merken dat ik haar leuk vind. Maar voordat ik haar ga zoenen verwacht ik ook signalen van haar dat zij dat wil. Vrouwen gaan dan je heel veel aan zitten raken meestal, maar dat hoeft niet. Je kunt ook die signalen op een andere manier geven. Maar als ik die signalen niet krijg, 0, dan ga ik niet zomaar zoenen. Grote kans dat het dan awkward wordt.
En stel dat het awkward wordt. Wat dan?
pi_180680677
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom vind je dat jammer?
Omdat ze dan best leuk zijn en ze dan enkel dat willen.
Striving to be more than average.
pi_180680735
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:18 schreef Daniane het volgende:

[..]

Omdat ze dan best leuk zijn en ze dan enkel dat willen.
Turkse mannen zijn daar directer in dan de andere mannen die je date?
pi_180680739
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:18 schreef Daniane het volgende:

[..]

Omdat ze dan best leuk zijn en ze dan enkel dat willen.
Wie zegt dat ze dan enkel dat willen?
pi_180681015
Zoenen is inderdaad een soort bestempeling van iets langdurigs.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180681132
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:50 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dus jij verwacht vd vrouw dat ze je eerst aanraakt? Hoe kan ik weten dat hij mij wil zoenen? Ik zie helemaal geen signalen, misschien wil hij het niet eens.
Nee hij spreekt meerdere malen af voor een date omdat hij het geweldig vindt om samen punten van je eisenlijstje af te kruizen terwijl je als een ijskoningin tegenover hem zit.
pi_180687383
Ah deel 6251 in het dagboek van Ms. Frigide. Al wat met de eerdere tips gedaan? Of moeten mannen nog steeds in 6voud schriftelijk bevestigen dat wanneer ze je hand vast houden ze exclusief zijn tot de dood erop volgt?
pi_180688072
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik als man laat merken dat ik haar leuk vind. Maar voordat ik haar ga zoenen verwacht ik ook signalen van haar dat zij dat wil. Vrouwen gaan dan je heel veel aan zitten raken meestal, maar dat hoeft niet. Je kunt ook die signalen op een andere manier geven. Maar als ik die signalen niet krijg, 0, dan ga ik niet zomaar zoenen. Grote kans dat het dan awkward wordt.
Hoe geef jij signalen af?
pi_180688091
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:32 schreef Sigaartje het volgende:
Zoenen is inderdaad een soort bestempeling van iets langdurigs.
Dit vraag ik me af.. zien ze het dan als een relatie wanneer ze mij serieus daten en dan zoenen?
pi_180690372
Anders neem je zelf eens het initiatief?
pi_180690564
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 13:09 schreef TheInnocent het volgende:
Heb in totaal met een paar gedate van deze soort ..
Haha! :X
pi_180691524
TS, het kan ook een teken van “respect” naar jou toe zijn en dat hij afwacht totdat jij het initiatief neemt. Hij ziet je misschien als een serieuze partner en wilt vooral niet het gevoel geven dat hij opdringerig is.
Loedermoeder
pi_180692430
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Turkse mannen zijn daar directer in dan de andere mannen die je date?
In mijn ervaring wel!
Striving to be more than average.
pi_180692445
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze dan enkel dat willen?
Nou, als ik liet merken dat ik daar niet voor in was werden ze of helemaal boos, of kappen dan het contact af. Zei voor mij op dat moment dan wel genoeg.
Striving to be more than average.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 10:51:17 #67
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_180692548
Het ligt sowieso aan de TS gezien de gemeenschappelijke factor in al haar vorige topics.

Ik denk dat ze je gewoon als vriend zien. Na 8 dates nog steeds geen zoen :') Maar ja, blijkbaar communiceert TS daar ook niet over met haar dates. Je spreekt op een gegeven moment toch iets van verwachtingen uit o.i.d.?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_180692739
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 09:33 schreef Hedera het volgende:
TS, het kan ook een teken van “respect” naar jou toe zijn en dat hij afwacht totdat jij het initiatief neemt. Hij ziet je misschien als een serieuze partner en wilt vooral niet het gevoel geven dat hij opdringerig is.
Zien ze een kus als een bestempeling van een relatie? We hadden al afgesproken voordat we gingen daten dat we geen ander zouden zien, de dates waren ook heel gezellig maar ook serieus qua topics. En ik weet dat ik me in het begin fysiek als een ijskoningin gedraag als ik iemand nog niet ken, maar na een paar dates wil ik dat een man wat dominanter optreedt (opbouwt) en dichterbij komt. Helaas in deze situatie.. lijkt net vriendschappelijk iedere keer weer. :{
pi_180706209
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:05 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Zien ze een kus als een bestempeling van een relatie? We hadden al afgesproken voordat we gingen daten dat we geen ander zouden zien, de dates waren ook heel gezellig maar ook serieus qua topics. En ik weet dat ik me in het begin fysiek als een ijskoningin gedraag als ik iemand nog niet ken, maar na een paar dates wil ik dat een man wat dominanter optreedt (opbouwt) en dichterbij komt. Helaas in deze situatie.. lijkt net vriendschappelijk iedere keer weer. :{
Misschien is hij wel gewoon saai? Ik vind Turkse mannen over het algemeen best saai. Zo gewoontjes en altijd van die mama’s kindjes. Net als Italianen, die dat weer moeten compenseren door dominant te doen naar andere vrouwen behalve hun eigen moeder.
En dat zeg ik als Turkse :')
Loedermoeder
pi_180706251
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 21:33 schreef Hedera het volgende:

[..]

Misschien is hij wel gewoon saai? Ik vind Turkse mannen over het algemeen best saai. Zo gewoontjes en altijd van die mama’s kindjes. Net als Italianen, die dat weer moeten compenseren door dominant te doen naar andere vrouwen behalve hun eigen moeder.
En dat zeg ik als Turkse :')
pi_180706278
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 21:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O-
Loedermoeder
pi_180710566
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 21:33 schreef Hedera het volgende:

[..]

Misschien is hij wel gewoon saai? Ik vind Turkse mannen over het algemeen best saai. Zo gewoontjes en altijd van die mama’s kindjes. Net als Italianen, die dat weer moeten compenseren door dominant te doen naar andere vrouwen behalve hun eigen moeder.
En dat zeg ik als Turkse :')
Ik vind Nederlandse mannen ook het leukst tot nu toe met daten, ze zijn zo creatief en doen veel meer moeite is mijn ervaring. Misschien zijn Turkse mannen inderdaad wat saaier/ minder creatief.. jij bent volgens mij ook met een Nederlandse man getrouwd. :p
  woensdag 25 juli 2018 @ 01:59:20 #73
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180711047
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 00:37 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind Nederlandse mannen ook het leukst tot nu toe met daten, ze zijn zo creatief en doen veel meer moeite is mijn ervaring. Misschien zijn Turkse mannen inderdaad wat saaier/ minder creatief.. jij bent volgens mij ook met een Nederlandse man getrouwd. :p
Probeer eens een paar keer iets totaal anders? Experimenteer bijvoorbeeld met negers, Oostblokkers, Aziaten, latino's, Arabieren etc.? Of iemand die niet zo snel in jouw subcultuur zit? Bijvoorbeeld een kunstenaar als je zelf in een starre, zakelijke omgeving werkt.
pi_180711142
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Maar wat is het dat ze het niet gewoon proberen? We blijven daten, het is gezellig etc. alleen dat fysieke, waarom staat hij niet langer voor me, pakt hij me niet vast en komt hij niet dichterbij maar blijven het bij drie zoenen en na de knuffel gaat hij lachen, grapjes maken en dan ja byebye. Geen echte zoen ;(
Ooit gevraagd aan een van deze mannen?
  woensdag 25 juli 2018 @ 07:41:28 #75
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180712646
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 21:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Salty.
pi_180715300
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 13:13 schreef KopjeNespresso het volgende:
Dan ben je lelijk
^
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_180716535
Waarom date je er mee als ze saai zijn? Zo wanhopige voor een Turkse pik?
pi_180716847
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:35 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hoe geef jij signalen af?
Nou, door te laten merken dat ik haar boeiend en leuk vind. Oogcontact, opmerkingen, aanrakingen etc. Soms zeg ik het ronduit. Dat ligt een beetje aan de situatie.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180717002
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 00:37 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind Nederlandse mannen ook het leukst tot nu toe met daten, ze zijn zo creatief en doen veel meer moeite is mijn ervaring. Misschien zijn Turkse mannen inderdaad wat saaier/ minder creatief.. jij bent volgens mij ook met een Nederlandse man getrouwd. :p
8)7
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_180717265
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:05 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Zien ze een kus als een bestempeling van een relatie? We hadden al afgesproken voordat we gingen daten dat we geen ander zouden zien, de dates waren ook heel gezellig maar ook serieus qua topics. En ik weet dat ik me in het begin fysiek als een ijskoningin gedraag als ik iemand nog niet ken, maar na een paar dates wil ik dat een man wat dominanter optreedt (opbouwt) en dichterbij komt. Helaas in deze situatie.. lijkt net vriendschappelijk iedere keer weer. :{
Er is je echt al zo vaak verteld dat jouw hele 'ik wil dat hij zich zus en zo gedraagt, zonder dat ik dat ik dat op enige manier aangeef' gewoon niet werkt. Leer verdomme eens van deze topics.
"Pools are perfect for holding water"
pi_180717267
Ik heb wel vaker posts van TS gelezen. Waar het altijd op neerkomt is dat ze zelf nooit het initiatief neemt en zich verbaast dat mannen niet het initiatief nemen en haar gedachten niet kunnen lezen. Maar zelf intiatief nemen of meer/sterkere signalen afgeven? Dat wil ze pertinent niet.

Ook dit topic komt weer op hetzelfde neer. Hoelang blijf je de adviezen nog in de wind slaan TS? Wanneer valt het kwartje?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_180717496
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Maar wat is het dat ze het niet gewoon proberen? We blijven daten, het is gezellig etc. alleen dat fysieke, waarom staat hij niet langer voor me, pakt hij me niet vast en komt hij niet dichterbij maar blijven het bij drie zoenen en na de knuffel gaat hij lachen, grapjes maken en dan ja byebye. Geen echte zoen ;(
Misschien ga je te vriendschappelijk met hem om, laat je niets blijken van romantische interesse, waardoor hij niet precies weet wat hij van de afspraakjes moet denken. Als hij weer drie kusjes geeft zou je kunnen zeggen: "Ik ben toch niet je tante" (haha) en knipoogje geven of iets flirtigs doen als over een arm strijken ofzo. Het is niet sletterig als je zulke subtiele seintjes geeft. Het is voor hem een teken dat jij geïnteresseerd bent in ietsje meer.

Maar dit zal wel niet de eerste keer gezegd zijn.
  woensdag 25 juli 2018 @ 13:53:50 #83
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_180717580
Ook weer typisch dat TS bepaalde goede, constructieve posts overslaat en alleen reageert op hetgeen wat binnen haar ondertussen flink opgedroogde straatje past.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 25 juli 2018 @ 14:05:05 #84
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180717825
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook weer typisch dat TS bepaalde goede, constructieve posts overslaat en alleen reageert op hetgeen wat binnen haar ondertussen flink opgedroogde straatje past.
Mooi he :') _O- hopeloos verhaal met deze TS
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_180717894
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 00:37 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind Nederlandse mannen ook het leukst tot nu toe met daten, ze zijn zo creatief en doen veel meer moeite is mijn ervaring. Misschien zijn Turkse mannen inderdaad wat saaier/ minder creatief.. jij bent volgens mij ook met een Nederlandse man getrouwd. :p
Is de oplossing dan niet gewoon daten met Nederlandse mannen?

Daar zijn er hier opvallend veel van! ;)
pi_180718308
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 14:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is de oplossing dan niet gewoon daten met Nederlandse mannen?

Daar zijn er hier opvallend veel van! ;)
Het lijkt er op dat ook Nederlandse mannen niet zitten te wachten op maanden van onzekerheid omdat ze geen enkel romantisch initiatief toont maar toch strikte exclusiviteit eist.
"Pools are perfect for holding water"
pi_180718320
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 14:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat ook Nederlandse mannen niet zitten te wachten op maanden van onzekerheid omdat ze geen enkel romantisch initiatief toont maar toch strikte exclusiviteit eist.
Geen enkele guy zit daarop te wachten. :D
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_180721633
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 14:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat ook Nederlandse mannen niet zitten te wachten op maanden van onzekerheid omdat ze geen enkel romantisch initiatief toont maar toch strikte exclusiviteit eist.
Ik ken haar verder niet, dus ik moet dit nu even van jou aannemen.
pi_180723445
-Houd nou toch eens op.-

[ Bericht 86% gewijzigd door Samzz op 25-07-2018 18:43:58 ]
pi_180725005
Waarschijnlijk ben jij een meisje van een bepaalde soort.
Conscience do cost.
pi_180729720
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 00:37 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind Nederlandse mannen ook het leukst tot nu toe met daten, ze zijn zo creatief en doen veel meer moeite is mijn ervaring. Misschien zijn Turkse mannen inderdaad wat saaier/ minder creatief.. jij bent volgens mij ook met een Nederlandse man getrouwd. :p
Klopt inderdaad.
Ik heb 2x ofzo gedate met een Turkse man en nee de gedachtengang matcht niet echt. Saaie date’s inderdaad, zijn heel voorzichtig in gedrag en in welke woorden ze gebruiken. Ze kunnen moeilijk zichzelf zijn heb ik het idee. Misschien loop jij daar ook wel tegenaan? Nederlandse mannen vind ik daarentegen heel authentiek en creatief inderdaad.
Met wat voor mannen date je eigenlijk? Ben je daar heel selectief in of date je met iemand als zijn hoofd jou wel aanstaat?
Loedermoeder
  Moderator woensdag 25 juli 2018 @ 23:55:06 #93
441859 crew  Lenny77
pi_180732670
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:58 schreef Hedera het volgende:

[..]

Klopt inderdaad.
Ik heb 2x ofzo gedate met een Turkse man en nee de gedachtengang matcht niet echt. Saaie date’s inderdaad, zijn heel voorzichtig in gedrag en in welke woorden ze gebruiken. Ze kunnen moeilijk zichzelf zijn heb ik het idee. Misschien loop jij daar ook wel tegenaan? Nederlandse mannen vind ik daarentegen heel authentiek en creatief inderdaad.
Met wat voor mannen date je eigenlijk? Ben je daar heel selectief in of date je met iemand als zijn hoofd jou wel aanstaat?
Nou, eerst moet die man minstens 99% scoren op haar eisenlijst. Dan moet hij zweren trouw te zijn en exclusief alvorens de eerste date kan plaatsvinden. Daarna mag hij niet aansturen op sex voor minstens een half jaar. Na een paar dates mag hij haar hand aanraken en nog een paar dates later een voorzichtig kusje geven.
Los van dit alles moet de man dit instinctief aanvoelen want dat allemaal zeggen doet ze niet.
Zij zal zich ten allen tijde beheerst en afwachtend gedragen zonder een hint te geven van enige interesse.
Resultaat: de arme sloeber druipt het af na een tijdje en zij denkt weer dat alle mannen alleen maar uit zijn op sex en dus wordt ze bij de volgende stakker nog erger.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_180737123
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 23:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou, eerst moet die man minstens 99% scoren op haar eisenlijst. Dan moet hij zweren trouw te zijn en exclusief alvorens de eerste date kan plaatsvinden. Daarna mag hij niet aansturen op sex voor minstens een half jaar. Na een paar dates mag hij haar hand aanraken en nog een paar dates later een voorzichtig kusje geven.
Los van dit alles moet de man dit instinctief aanvoelen want dat allemaal zeggen doet ze niet.
Zij zal zich ten allen tijde beheerst en afwachtend gedragen zonder een hint te geven van enige interesse.
Resultaat: de arme sloeber druipt het af na een tijdje en zij denkt weer dat alle mannen alleen maar uit zijn op sex en dus wordt ze bij de volgende stakker nog erger.
_O-
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  donderdag 26 juli 2018 @ 10:44:59 #95
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_180738762
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 01:59 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Probeer eens een paar keer iets totaal anders? Experimenteer bijvoorbeeld met negers,
....

Precies, wees maar niet bang.
Rekt het niet dan scheurt het wel.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_180755023
Ik vind Turkse mannen juist best romantisch en creatief. Klopt wel dat zij minder durven als ze een Turkse daten, omdat je als Turkse een potentiële huwelijkspartner bent en omdat er eenmaal bepaalde normen en waarden gelden (en eergevoel).

Nederlandse mannen zijn daarentegen heel nuchter. Ik vind ze over het algemeen minder behulpzaam en minder romantisch. Als het om intimiteit gaat, durven zij wel meer en sneller, maar dat is meer omdat dat normaal wordt gevonden.

En ja, ook ik heb beide gedate dus ik heb ervaring :P
pi_180774460
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 22:31 schreef CaVaBien het volgende:
Ik vind Turkse mannen juist best romantisch en creatief. Klopt wel dat zij minder durven als ze een Turkse daten, omdat je als Turkse een potentiële huwelijkspartner bent en omdat er eenmaal bepaalde normen en waarden gelden (en eergevoel).

Nederlandse mannen zijn daarentegen heel nuchter. Ik vind ze over het algemeen minder behulpzaam en minder romantisch. Als het om intimiteit gaat, durven zij wel meer en sneller, maar dat is meer omdat dat normaal wordt gevonden.

En ja, ook ik heb beide gedate dus ik heb ervaring :P
En wat is het uiteindelijk geworden?
pi_180778451
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 23:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou, eerst moet die man minstens 99% scoren op haar eisenlijst. Dan moet hij zweren trouw te zijn en exclusief alvorens de eerste date kan plaatsvinden. Daarna mag hij niet aansturen op sex voor minstens een half jaar. Na een paar dates mag hij haar hand aanraken en nog een paar dates later een voorzichtig kusje geven.
Los van dit alles moet de man dit instinctief aanvoelen want dat allemaal zeggen doet ze niet.
Zij zal zich ten allen tijde beheerst en afwachtend gedragen zonder een hint te geven van enige interesse.
Resultaat: de arme sloeber druipt het af na een tijdje en zij denkt weer dat alle mannen alleen maar uit zijn op sex en dus wordt ze bij de volgende stakker nog erger.
Dat kan het gevolg zijn van iemand die of te vaak heeft gedate en nu een waslijst heeft of een zeer perfectionistisch iemand die een onrealistisch beeld heeft van een relatie en daarom snel teleurgesteld raakt omdat de realiteit niet voldoet aan haar verwachtingen.

TS, sommige dingen moet je echt proberen niet te zien. Natuurlijk valt alles de 1e keer enorm op maar, een scheve tand kan al een afknapper zijn. Maar dat zie je na 3 date’s niet meer en leg de de focus op datgene wat uiteindelijk telt. En na een paar date’s is iemand meer zichzelf en misschien bevalt je juist dat wel.
Loedermoeder
pi_180804091
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 18:57 schreef Mariocash het volgende:

[..]

En wat is het uiteindelijk geworden?
Mijn voorkeur ging eigenlijk uit naar een Turkse man, maar de Turkse mannen die ik heb gedate pasten niet bij mij.

Verder kwam ik voornamelijk Nederlandse mannen tegen (school en later werk), waardoor die groep groter was om uit te kiezen :P

Mijn langste relatie was dan ook met een Nederlandse man.
pi_181076891
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:58 schreef Hedera het volgende:

[..]

Klopt inderdaad.
Ik heb 2x ofzo gedate met een Turkse man en nee de gedachtengang matcht niet echt. Saaie date’s inderdaad, zijn heel voorzichtig in gedrag en in welke woorden ze gebruiken. Ze kunnen moeilijk zichzelf zijn heb ik het idee. Misschien loop jij daar ook wel tegenaan? Nederlandse mannen vind ik daarentegen heel authentiek en creatief inderdaad.
Met wat voor mannen date je eigenlijk? Ben je daar heel selectief in of date je met iemand als zijn hoofd jou wel aanstaat?
Ik loop hier precies tegenaan. Heb het idee dat ze wat te verbergen hebben.. buitenlandse exen/ slettenverleden of dat ze roken.. ze vertellen het me niet omdat ze weten dat ik op rokers afknap bijv altijd maar oppervlakkig op gevoelensgebied en niet open over hoe ze daadwerkelijk denken.

Mijn type man.. Ik kijk eerst of ik het uiterlijk aantrekkelijk vind (fysiek, verzorgd, kledingstijl, goede positieve uitstraling). Verder kijk ik naar zijn intelligentieniveau: kan ik er goed mee praten, maar nog belangrijker vind ik dat we op dezelfde lijn moeten zitten in wat we goed of fout vinden (morele principes) en we eerlijk en open naar elkaar toe kunnen zijn. Dat laatste ontbrak vaak..

Mja ik heb de juiste niet ontmoet. ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door TheInnocent op 10-08-2018 12:34:34 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')