abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:01:53 #251
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180737193
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2018 08:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jij wil dus niet lezen dat er gewoon ruim een jaar verspild is en we nu zoals we eigenlijk ook al zagen met Noord Korea en de NAVO weer op dezelfde situatie zitten als voordat de oranje gek zich er mee ging bemoeien?

Hoeveel tijd wil je hem geven dan om elke keer weer zijn eigen gecreëerde rotzooi op te ruimen?
Dus het grootste probleem volgens Obama was NK en je denkt dat het in 1 dag is opgelost, waar anderen jaren niets hebben klaar gekregen.
Volgens mij is het net een maand of 2 na de onderhandelingen en is meteen al gezegd dat het langzaam zal gaan en dat er niet afgeweken zal worden van de sancties, en volgens pompeo (die het wel het beste zal weten) zijn er vorderingen.

Je hebt in dit soort situaties geen andere keus om het af te wachten al wil je een eerlijke beoordeling maken, maar ik weet dat dat niet is wat je wil
pi_180737256
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 08:45 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Hoe kan je dat nou weten als er nog veel onderhandeld moet worden en er een intentie is tot iets.
Je kan alleen over de intentie oordelen, de rest is gewoon afwachten of het nu positief is of negatief.
Verschil is imo wel dat er nu iig niet die voorwaarden in komen waar de bedrijven een betere rechtspositie hebben dan de landen of het volk en al wat daar omheen hing.
En anders moet dat allemaal weer opnieuw geratificeerd worden of mischien wel een een referendum in sommige landen
Hoe kan je dat nou weten als er nog veel onderhandeld moet worden en er een intentie is tot iets.


Trollgenot weer hoor... :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:12:44 #253
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180737304
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoe kan je dat nou weten als er nog veel onderhandeld moet worden en er een intentie is tot iets.

Trollgenot weer hoor... :{
Zoals ik schreef in de volgende zin die er onder stond, want anders moet het weer geratificeerd worden of mischien wel weer een referendum.
Dat zou dus opnieuw onderhandeld moeten worden.
Lijkt me logisch toch
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:16:08 #254
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_180737341
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:12 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Zoals ik schreef in de volgende zin die er onder stond, want anders moet het weer geratificeerd worden of mischien wel weer een referendum.
Dat zou dus opnieuw onderhandeld moeten worden.
Lijkt me logisch toch
Het moet sowieso opnieuw geratificeerd worden.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_180737349
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoe kan je dat nou weten als er nog veel onderhandeld moet worden en er een intentie is tot iets.


Trollgenot weer hoor... :{
Juncker is niet eens bij machte een deal te sluiten, zelfs als hij dat zou willen. Hij kan allerlei toezeggingen doen, maar die moet eerst nog langs allerlei schijven. Claimen dat Trump iets heeft gewonnen slaat dus nergens op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 donderdag 26 juli 2018 @ 09:18:57 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180737379
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 00:39 schreef Nintex het volgende:
Het enige wat Juncker voor elkaar heeft gekregen:

[..]

Trump heeft bijna alles voor elkaar gekregen
- Export van landbouwproducten
- Export van LNG
- Alle importheffingen, subsidies en barriers op tafel
- Concessies van de VS zijn alleen geldig, zolang onderhandelingen doorgaan
Niks bijzonders dus.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180737394
Qualcomm zal iig niet blij zijn met oom Donald.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:21:10 #258
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180737406
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:16 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Het moet sowieso opnieuw geratificeerd worden.
Dus je bent het eens :P
Daarom is dit ook een intentie en ik verwacht ook zeker dat de EU nog van alles zal doen om het een en ander te vertragen in de hoop op impeachment of wat dan ook, maar dat juncker op de knietjes naar trump ging is wel veel zeggend en ook zeker de druk die de autoindustrie uit oefent op merkel wiens positie niet geweldig is evenzo met macron.

Kortom trump heeft de beste hand in de onderhandeling en dat was al lang duidelijk en logisch ook aangezien de US de EU veel minder nodig heeft dan andersom en ook nog eens andere knoppen heeft om kracht bij te zetten zoals de nato etc
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:23:13 #259
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180737443
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Juncker is niet eens bij machte een deal te sluiten, zelfs als hij dat zou willen. Hij kan allerlei toezeggingen doen, maar die moet eerst nog langs allerlei schijven. Claimen dat Trump iets heeft gewonnen slaat dus nergens op.
Geloof maar dat hij opdracht heeft gekregen van merkel en makron om bepaalde toezeggingen te doen, je denkt toch niet dat die dronkaard uit eigen beweging daar naar toe gaat of wel dan.
Daarom moet je dus ook geduld hebben hoe het allemaal gaat lopen, maar bashen is nogal makkelijk
  Overall beste user 2022 donderdag 26 juli 2018 @ 09:23:37 #260
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180737448
Trump is anders gewoon weer terug bij de Obama-regels.

En of de Europese soja consumptie die van de Chinezen verslaat is ook maar de vraag.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180737450
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
WouterZwart twitterde op woensdag 25-07-2018 om 22:36:47 Trump wint nog meer: EU belooft veel soja te importeren. Goed voor VS boeren die lijden onder huidige handelsconflicten, oa met China. En EU gaat ook vloeibaar gas importeren, goed nieuws voor VS-schaliegasbedrijven. reageer retweet
Handelsoorlog tussen de VS-EU afgewend en Trump sleept er allerlei toezeggingen uit. Art of the deal :7
Het klinkt meer als iets wat ze toch al van plan waren vooral de LNG verhaal staat al een tijdje op stapel maar werd juist vanuit de VS tegengehouden als strategische energiereserve.

De EU wil zo rap mogelijk van Rusland af.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:24:23 #262
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_180737460
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:21 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Dus je bent het eens :P
Daarom is dit ook een intentie en ik verwacht ook zeker dat de EU nog van alles zal doen om het een en ander te vertragen in de hoop op impeachment of wat dan ook, maar dat juncker op de knietjes naar trump ging is wel veel zeggend en ook zeker de druk die de autoindustrie uit oefent op merkel wiens positie niet geweldig is evenzo met macron.

Kortom trump heeft de beste hand in de onderhandeling en dat was al lang duidelijk en logisch ook aangezien de US de EU veel minder nodig heeft dan andersom en ook nog eens andere knoppen heeft om kracht bij te zetten zoals de nato etc
Nee, jij zegt dat als ze doorgaan met TTIP ze opnieuw ratificeren, maar dat moet ook als ze een nieuwe overeenkomst sluiten.

Dus ze zijn er niks mee opgeschoten.

En Juncker op de knietjes? :D Oh, my sweet summer child.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:25:12 #263
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180737469
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:24 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee, jij zegt dat als ze doorgaan met TTIP ze opnieuw ratificeren, maar dat moet ook als ze een nieuwe overeenkomst sluiten.

Dus ze zijn er niks mee opgeschoten.
Je hebt dus niet goed gelezen
pi_180737510
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:23 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Geloof maar dat hij opdracht heeft gekregen van merkel en makron om bepaalde toezeggingen te doen, je denkt toch niet dat die dronkaard uit eigen beweging daar naar toe gaat of wel dan.
Daarom moet je dus ook geduld hebben hoe het allemaal gaat lopen, maar bashen is nogal makkelijk
Maar ook Macron en Merkel hebben niet de bevoegdheid om een deal te sluiten. Een handelsverdrag creëren is een langlopend proces waarbij tal van zaken moeten worden afgewogen. Uiteindelijk moet de inhoud worden goedgekeurd door het EP en alle nationale parlementen.

Je doet overkomen als er daadwerkelijk iets is bereikt, maar dat klopt simpelweg niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:27:34 #265
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_180737512
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:25 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Je hebt dus niet goed gelezen
Jouw quote:
quote:
Verschil is imo wel dat er nu iig niet die voorwaarden in komen waar de bedrijven een betere rechtspositie hebben dan de landen of het volk en al wat daar omheen hing.
En anders moet dat allemaal weer opnieuw geratificeerd worden of mischien wel een een referendum in sommige landen
Mijn opmerking: Je moet altijd ratificeren.

Wat klopt hier niet aan?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 donderdag 26 juli 2018 @ 09:28:43 #266
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180737526
Anyway, Trump is weer gelukkig. Laat dat kind dat zijn.

Hij komt op me over als een kleuter die zijn appeltje weggooit en een drama trapt. Om vervolgens een ander appeltje te krijgen waarna hij superblij is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180737530
Ik zie dat zomerindebol al inzicht heeft in de exacte voorwaarden rondom arbitrage van de handelsdeal waarover de gesprekken nog moeten beginnen. Die man is connected, dat wil je niet weten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180737534
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:29 schreef Ludachrist het volgende:
Ik zie dat zomerindebol al inzicht heeft in de exacte voorwaarden rondom arbitrage van de handelsdeal waarover de gesprekken nog moeten beginnen. Die man is connected, dat wil je niet weten.
Hij heeft de zomer in zijn bol.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:30:32 #269
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180737540
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:27 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Jouw quote:

[..]

Mijn opmerking: Je moet altijd ratificeren.

Wat klopt hier niet aan?
Ja ik snap het , het is mijn gebrekkige nederlands mijn excuus ik zat hier fout.
Ik bedoelde ook dat het altijd geratificeerd moet worden en dus daarom ook niet nu al afgesproken kan zijn.
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:33:25 #270
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180737588
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:29 schreef Ludachrist het volgende:
Ik zie dat zomerindebol al inzicht heeft in de exacte voorwaarden rondom arbitrage van de handelsdeal waarover de gesprekken nog moeten beginnen. Die man is connected, dat wil je niet weten.
Grondlegger van ASML he, never forget.
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:34:33 #271
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180737610
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar ook Macron en Merkel hebben niet de bevoegdheid om een deal te sluiten. Een handelsverdrag creëren is een langlopend proces waarbij tal van zaken moeten worden afgewogen. Uiteindelijk moet de inhoud worden goedgekeurd door het EP en alle nationale parlementen.

Je doet overkomen als er daadwerkelijk iets is bereikt, maar dat klopt simpelweg niet.
Nee dat doe ik niet , maar ik schiet het niet metten af zoals jullie.
Ik zeg niet voor niets dat men gewoon moet afwachten om te oordelen.
Maar juncker kwam wel op de knietjes en is de positie van de US beter dan van te voren , het gaat in totaal om het eerlijker te maken van het US oogpunt.

De US gaat hier gewoon een voordeel uit halen tov de eerdere situatie.
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:35:28 #272
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_180737633
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:34 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Nee dat doe ik niet , maar ik schiet het niet metten af zoals jullie.
Ik zeg niet voor niets dat men gewoon moet afwachten om te oordelen.
Maar juncker kwam wel op de knietjes en is de positie van de US beter dan van te voren , het gaat in totaal om het eerlijker te maken van het US oogpunt.

De US gaat hier gewoon een voordeel uit halen tov de eerdere situatie.
Dat Juncker 'op de knietjes' kwam is gewoon onjuist.

En Trump moest wel, zijn achterban (vooral de boeren) begonnen de gevolgen te ondervinden van de ingestelde tarieven.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:35:53 #273
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180737644
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:29 schreef Ludachrist het volgende:
Ik zie dat zomerindebol al inzicht heeft in de exacte voorwaarden rondom arbitrage van de handelsdeal waarover de gesprekken nog moeten beginnen. Die man is connected, dat wil je niet weten.
Dat zeg ik nergens ik heb het juist over dat men dat niet allemaal nog kan weten en dus moet afwachten.
Ik weet alleen wat gisteren tijdens de persco is gemeld.en ga daar van uit
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:37:10 #274
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180737661
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Grondlegger van ASML he, never forget.
ach wat ben je weer zielig geen grondlegger maar was wel een van de eerste die daar kwam werken toen het los kwam van philips.
Maar je mag er van maken wat je wil
pi_180737667
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:34 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Nee dat doe ik niet , maar ik schiet het niet metten af zoals jullie.
Ik zeg niet voor niets dat men gewoon moet afwachten om te oordelen.
Maar juncker kwam wel op de knietjes en is de positie van de US beter dan van te voren , het gaat in totaal om het eerlijker te maken van het US oogpunt.

De US gaat hier gewoon een voordeel uit halen tov de eerdere situatie.
Maar die aanname is dus helemaal nergens op gebaseerd, simpelweg omdat je helemaal geen deal is gesloten. Juncker is naar Washington afgereisd met het doel om TTIP nieuw leven in te blazen. Dat lijkt gelukt, hoewel de kans groot is dat Trump binnenkort weer een draai maakt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')