abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180669463
Mesut Özil stopt als Duits international na rel om Erdogan


Mesut Özil stopt per direct als international van Duitsland. Dat heeft de 29-jarige spelmaker vanavond laten weten via een uitgebreid statement op Twitter. ,,Ik ben altijd trots geweest om voor Duitsland te spelen, maar ik voel me nu gediscrimineerd en niet gerespecteerd door de Duitse voetbalbond. Daarom heb ik dit moeilijke besluit genomen."



Özil was goed voor 23 doelpunten en 40 assists in 92 interlands voor Duitsland, waarmee hij in 2014 wereldkampioen werd. Op het afgelopen WK strandde hij met Duitsland al in de poulefase van het WK in Rusland. Özil kreeg tijdens en na het WK veel kritiek in de Duitse pers, maar ook vanuit de Duitse voetbalbond. Dat kwam echter vooral door zijn ontmoeting met de Turkse president Recep Tayyip Erdogan in Londen, een maand voor het WK. Ook İlkay Gündoğan, een andere Duits international met Turkse roots, was daarbij aanwezig.

De geëmotioneerde Özil is nu helemaal klaar met de Duitse voetbalbond en heeft besloten om, met pijn in zijn hart, op 29-jarige leeftijd zijn interlandloopbaan te beëindigen. In zijn lange statement uit de spelmaker van Arsenal vooral kritiek op bondsvoorzitter Reinhard Grindel. ,,Onlangs zei hij opnieuw dat ik mijn reden om met Erdogan op de foto te gaan uit moest leggen in de media, ook al hadden we eerder in Berlijn afgesproken dat we hier een punt achter zouden zetten," schrijft Özil.

,,Ik zal niet langer de zondebok zijn voor iemand die niet in staat is om zijn werk goed uit te voeren. Ik wist dat Grindel me uit het team wilde hebben na die foto met Erdogan', vervolgt Özil. ,,In de ogen van Grindel en zijn supporters ben ik een Duitser wanneer we winnen, maar een immigrant wanneer we verliezen. Ondanks dat ik belasting betaal in Duitsland, donaties doe aan Duitse scholen en met Duitsland wereldkampioen ben geworden in 2014, word ik nog steeds niet geaccepteerd in de samenleving."
https://www.ad.nl/buitenl(...)om-erdogan~a562f88a/
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_180669575
In het vorige deel schreef iemand dat Senegal en Turkije etnisch monogaam zouden zijn. Dat is grote onzin. In veel Afrikaanse landen, waaronder Senegal, woonden juist veel verschillende etnische groepen. Veel problemen in Afrikaanse landen komen juist voort uit het feit dat het geen natiestaten zijn. Ook wonen in Turkije Koerden, Grieken en 20 procent van de Turkse bevolking is Aleviet. Japan en Noord-Korea zijn volgens mij de enige niet-multiculturele landen op de wereld.
pi_180669996
Özil moet niet zo janken. Als je met z'n beiden de Turkse president shirts overhandigt met de boodschap "for my president" dan wordt je loyaliteit betwist. Allemaal niet zo heel gek, zeker gezien de man nogal anti-Duitsland is in zijn uitlatingen.
pi_180670097
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:48 schreef Solstice1 het volgende:
Özil moet niet zo janken. Als je met z'n beiden de Turkse president shirts overhandigt met de boodschap "for my president" dan wordt je loyaliteit betwist. Allemaal niet zo heel gek, zeker gezien de man nogal anti-Duitsland is in zijn uitlatingen.
Hoho, er zijn "racistiche" uitspraken gedaan naar Özil. Dan mogen allen wetten komen te vervallen natuurlijk.

Beter kan je een speler uitschelden met meerdere ziektes en heb je gewoon minder gezeik.
  maandag 23 juli 2018 @ 13:51:25 #5
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180673823
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hoho, er zijn "racistiche" uitspraken gedaan naar Özil. Dan mogen allen wetten komen te vervallen natuurlijk.

Beter kan je een speler uitschelden met meerdere ziektes en heb je gewoon minder gezeik.
Ondanks dat hij is opgegroeid, opgeleid en uitkomt voor Duitsland, heeft hij daarmee bewezen waar zijn werkelijke loyaliteit ligt. Met Duitsland kon hij meer winnen dan met Turkije.

Dan is hij gewoon een egotripper en een landverrader. Zeker naar erdolf toe. Niet zo gek dan dat hij wordt weggefloten van het veld door de supporters die dat soort dingen niet pikken.
Dat hij nu de racismekaart trekt is een getuige van gebrekkig zelfrespect en een chronisch overschot aan zelfoverschatting.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_180674070
Uli Hoeness slaat de spijker op zijn kop in onderstaand interview.

https://www.telegraph.co.(...)rmany-will-not-miss/

Hij is blij dat hij de handdoek gooit, Duitsland zal hem niet missen. Hij speelt al 4 jaar als een natte krant, maar verstopt zich nu achter deze foto met bijbehorend racisme geblaat om zo nog een beetje de eer aan zichzelf te houden. Wie een beetje de Championsleague heeft gevolgd de afgelopen jaren heeft kunnen zien dat Bayern diverse keren Arsenal op zeer pijnlijke wijze het toernooi uitgekegeld heeft, en de tactiek van Bayern was simpel...alle aanvallen over de positie van Ozil laten lopen, dat was de zwakke schakel in de ploeg, omdat hij domweg niet weet wat een tackle is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180674232
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
In het vorige deel schreef iemand dat Senegal en Turkije etnisch monogaam zouden zijn. Dat is grote onzin. In veel Afrikaanse landen, waaronder Senegal, woonden juist veel verschillende etnische groepen. Veel problemen in Afrikaanse landen komen juist voort uit het feit dat het geen natiestaten zijn. Ook wonen in Turkije Koerden, Grieken en 20 procent van de Turkse bevolking is Aleviet. Japan en Noord-Korea zijn volgens mij de enige niet-multiculturele landen op de wereld.
Ijsland had enkel monoculturele spelers, Kroatie weet ik niet zeker maar dat zou me ook niet verbazen. Japan had 2 jaar geleden nog een halve Nederlander in de selectie, maar was op dit WK ook monocultureel
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180674322
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:01 schreef Hathor het volgende:
Uli Hoeness slaat de spijker op zijn kop in onderstaand interview.

https://www.telegraph.co.(...)rmany-will-not-miss/

Hij is blij dat hij de handdoek gooit, Duitsland zal hem niet missen. Hij speelt al 4 jaar als een natte krant, maar verstopt zich nu achter deze foto met bijbehorend racisme geblaat om zo nog een beetje de eer aan zichzelf te houden. Wie een beetje de Championsleague heeft gevolgd de afgelopen jaren heeft kunnen zien dat Bayern diverse keren Arsenal op zeer pijnlijke wijze het toernooi uitgekegeld heeft, en de tactiek van Bayern was simpel...alle aanvallen over de positie van Ozil laten lopen, dat was de zwakke schakel in de ploeg, omdat hij domweg niet weet wat een tackle is.
Dat hij van zijn voormalige teamgenoten in Duitsland ook alleen maar steun krijgt van Jerome Boateng is tevens veelzeggend. Ook zij zijn klaar met Ozil en zijn slachtofferrol ten kostte van het teambelang.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180674415
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat hij van zijn voormalige teamgenoten in Duitsland ook alleen maar steun krijgt van Jerome Boateng is tevens veelzeggend. Ook zij zijn klaar met Ozil en zijn slachtofferrol ten kostte van het teambelang.
Oh en overigens heeft Gundogan zijn keutel wel ingetrokken en zich gedistantieerd van de foto, das een stuk verstandiger dan een beetje wild om je heen gaan slaan terwijl iedereen toch al wist je carriere in het slop zit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180675052
racisme bespreekbaar maken in europa blijft een lastig ding. knap dat ozil het heel goed verwoordt op deze manier.

deze hele discussie kan je plaatsen binnen andere onderwerpen als.

-jimmy durmaz discussie bij zweden
-hans blok discussie van recent
-de pleur op van rutte
-de trevor noah reactie over de discussie omtrent "africa won the worldcup", waarin hij oa als voorbeeld geeft van afrikaanse migrant die bij een brand een kind had gered, "op de grond was hij african en toen hij ging klimmen was hij french".

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 23 juli 2018 @ 14:45:44 #11
117098 Hathor
Effe niet
pi_180675143
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:40 schreef Slayage het volgende:
racisme bespreekbaar maken in europa blijft een lastig ding. knap dat ozil het heel goed verwoordt op deze manier.

deze hele discussie kan je plaatsen binnen andere onderwerpen als.

-jimmy durmaz discussie bij zweden
-hans blok discussie van recent
-de pleur op van rutte
-de trevor noah reactie over de discussie omtrent "africa won the worldcup", waarin hij oa als voorbeeld geeft van afrikaanse migrant die bij een brand een kind had gered, "op de grond was hij african en toen hij ging klimmen was hij french".

Trevor Noah is een idioot die achter elke boom een blanke racist ziet, wat moet het voor die man verschrikkelijk zijn om te leven met de wetenschap dat zijn moeder blank is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180675170
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Trevor Noah is een idioot die achter elke boom een blanke racist ziet, wat moet het voor die man verschrikkelijk zijn om te leven met de wetenschap dat zijn moeder blank is.
je reactie verbaast me niks ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_180675409
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:40 schreef Slayage het volgende:
racisme bespreekbaar maken in europa blijft een lastig ding. knap dat ozil het heel goed verwoordt op deze manier.
Ja we moeten racisme bespreekbaar maken. Maar het is niet een of ander schild wat je kan gebruiken als het je zelf niet lekker uitkomt.

Hij heeft zelf de fout gemaakt door met Erdogan op de foto te gaan. Je weet wel, die dictator die Duitsers een nieuwe Nazi stempel gaf te geven, of die man die o.a. Duitse journalisten heeft laten oppakken voor een simpel ruilmiddel. Daar heeft Özil terechte kritiek op gehad.

Maar nee hoor, alle Duitsers zijn nu plots racisten inclusief de bond die hem nog hebben willen helpen met een statement te maken. Meneertje Özil heeft niets fout gedaan, allemaal de fout van vieze boze witte mensen.
  maandag 23 juli 2018 @ 15:13:45 #14
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180675612
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:40 schreef Slayage het volgende:
racisme bespreekbaar maken in europa blijft een lastig ding. knap dat ozil het heel goed verwoordt op deze manier.

deze hele discussie kan je plaatsen binnen andere onderwerpen als.

-jimmy durmaz discussie bij zweden
-hans blok discussie van recent
-de pleur op van rutte
-de trevor noah reactie over de discussie omtrent "africa won the worldcup", waarin hij oa als voorbeeld geeft van afrikaanse migrant die bij een brand een kind had gered, "op de grond was hij african en toen hij ging klimmen was hij french".

Trevor Noah, ga weg met die man. Zelfs Antilliaanse Fransen haten hem nu omdat hij zich bemoeit met Franse aangelegenheden.

En ''gefeliciteerd Afrika'' zeggen als Frankrijk net de cup gewonnen heeft is gewoon racisme. Al ben je zelf honderd keer van verre Afrikaanse afkomst. Hij had gewoon zijn grote bek moeten houden en dat hij ook nog brutaal in discussie gaat met de Franse ambassadeur geeft wel weer dat hij geen enkel respect heeft.
  maandag 23 juli 2018 @ 15:16:38 #15
117098 Hathor
Effe niet
pi_180675670
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

je reactie verbaast me niks ;)
hoezo niet?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 23 juli 2018 @ 15:21:05 #16
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_180675734
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:40 schreef Slayage het volgende:

-de trevor noah reactie
Jammer dat je deze niet als eerste in je reactie had gezet. Dan had ik eerder kunnen stoppen met lezen.
Als iemand blank en zwart tegen elkaar opzet is het deze droeftoeter wel. Een gevaarlijk persoontje.
Calimero in optima forma.
  maandag 23 juli 2018 @ 15:22:59 #17
117098 Hathor
Effe niet
pi_180675771
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Trevor Noah, ga weg met die man. Zelfs Antilliaanse Fransen haten hem nu omdat hij zich bemoeit met Franse aangelegenheden.

En ''gefeliciteerd Afrika'' zeggen als Frankrijk net de cup gewonnen heeft is gewoon racisme. Al ben je zelf honderd keer van verre Afrikaanse afkomst. Hij had gewoon zijn grote bek moeten houden en dat hij ook nog brutaal in discussie gaat met de Franse ambassadeur geeft wel weer dat hij geen enkel respect heeft.
Ach....37% gedaald in de kijkcijfers sinds hij het roer overnam van Jon Stewart, ik denk dat dat wel voldoende zegt. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180675927
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:40 schreef Slayage het volgende:
racisme bespreekbaar maken in europa blijft een lastig ding.
Nee hoor, je wordt hier in Europa dagelijks doodgegooid met berichten en discussies over racisme.
  maandag 23 juli 2018 @ 15:36:15 #19
117098 Hathor
Effe niet
pi_180675991
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:31 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Nee hoor, je wordt hier in Europa dagelijks doodgegooid met berichten en discussies over racisme.
Ja, ik vond het al zo'n vreemde opmerking, het is juist een zeer gewild en bespreekbaar onderwerp bij bepaalde programma's. Het is in ieder geval beter bespreekbaar als kritiek op de overheid in Turkije. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180676048
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:40 schreef Slayage het volgende:
-hans blok discussie van recent
hans klok en stef blok, abi, sikter lan, amenakodum

trouwens, ik ben niet onder de indruk van stef blok's excuses, dus waarom een niet-gemeende excuses van Özil eisen
pi_180676081
Erdogan verbiedt kranten en tv-stations, gooit journalisten, Gülenisten en iedereen die hem niet aanstaat in de cel en bombardeert Koerdisch gebied.

Als je vrolijk met hem op de foto gaat, komt het behoorlijk hypocriet op mij over om te klagen over racisme in Duitsland.
  maandag 23 juli 2018 @ 16:03:28 #22
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_180676619
Heb het al vaker gezegd, tegenwoordig wordt kritiek op iemand met een dubbele nationaliteit al bijna direct monddood gemaakt met de welbekende racisme-kaart.

Dries Bousatta is ook al zo'n droeftoeter die overal racisme ziet.

Mesut Özil heeft dit alleen aan zichzelf te danken door die foto te maken. Als Erdogan 'jouw' land vergelijkt met de nieuwe Nazi's en je gaat daarmee op de foto kun je kritiek verwachten. En dat heeft helemaal niets met racisme te maken.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_180677178
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:40 schreef Slayage het volgende:
racisme bespreekbaar maken in europa blijft een lastig ding. knap dat ozil het heel goed verwoordt op deze manier.
Ik zal niet beweren dat het sentiment helemaal niet bestaat, maar het lijkt me hier niet zo van toepassing. Immers, wat nou als hij niet van steun aan Erdolf blijk had gegeven? Dat doen Duitsers als alle andere namelijk niet, dat doen alleen Turken die zich Turk voelen en eventueel ook nog een andere nationaliteit hebben. Hij kiest in een conflict partij voor de vijand van Duitsland.

Volgens mij was er tot dat moment ook helemaal geen discussie over Ozil. In tegendeel, heel Duitsland was blij dat een Duitser met een Turkse achtergrond voor Duitsland koos, hij liet daarmee zien gewoon een Duitser te zijn. Dat blijkt nu tegen te vallen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 23 juli 2018 @ 16:35:24 #24
117098 Hathor
Effe niet
pi_180677298
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 16:03 schreef AvispaCS het volgende:
Heb het al vaker gezegd, tegenwoordig wordt kritiek op iemand met een dubbele nationaliteit al bijna direct monddood gemaakt met de welbekende racisme-kaart.

Dries Bousatta is ook al zo'n droeftoeter die overal racisme ziet.

Mesut Özil heeft dit alleen aan zichzelf te danken door die foto te maken. Als Erdogan 'jouw' land vergelijkt met de nieuwe Nazi's en je gaat daarmee op de foto kun je kritiek verwachten. En dat heeft helemaal niets met racisme te maken.
Wat is er aan de hand met Bousatta dan?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180677936
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 16:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat is er aan de hand met Bousatta dan?
Dries Boussatta: 'Özil heeft gelijk, dit gaat over racisme'
https://www.ad.nl/binnenl(...)er-racisme~a5fe397d/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 23 juli 2018 @ 17:16:44 #26
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_180678005
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dries Boussatta: 'Özil heeft gelijk, dit gaat over racisme'
https://www.ad.nl/binnenl(...)er-racisme~a5fe397d/
Een keer tegen Marokko gevoetbald in een oefenpotje met Nederland uitgefloten en toen gezwicht voor de druk van zijn 'Landgenoten'. Deze man neem ik niet serieus. Marokko dit Marokko dat maar ondertussen lekker in Nederland blijven.
pi_180678014
Vind het jammer. Ik mocht hem wel. Een bescheiden middenvelder die veel aangaf en presteerde.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 23 juli 2018 @ 17:18:12 #28
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_180678032
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:17 schreef Sigaartje het volgende:
Vind het jammer. Ik mocht hem wel. Een bescheiden middenvelder die veel aangaf en presteerde.
De haat tegen het westen zit diep; heel diep.
pi_180678082
Hij heeft wel een leuk koppie en hij is niet onverdienstelijk met zijn assits.

Jammer van die foto met die engerd.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180678460
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 16:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik zal niet beweren dat het sentiment helemaal niet bestaat, maar het lijkt me hier niet zo van toepassing. Immers, wat nou als hij niet van steun aan Erdolf blijk had gegeven? Dat doen Duitsers als alle andere namelijk niet, dat doen alleen Turken die zich Turk voelen en eventueel ook nog een andere nationaliteit hebben. Hij kiest in een conflict partij voor de vijand van Duitsland.

Volgens mij was er tot dat moment ook helemaal geen discussie over Ozil. In tegendeel, heel Duitsland was blij dat een Duitser met een Turkse achtergrond voor Duitsland koos, hij liet daarmee zien gewoon een Duitser te zijn. Dat blijkt nu tegen te vallen.
Hij kiest helemaal geen partij. Dat heeft hij duidelijk verwoord.
  maandag 23 juli 2018 @ 17:59:52 #31
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_180678808
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:41 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij kiest helemaal geen partij. Dat heeft hij duidelijk verwoord.
Zijn daden zeggen wat anders
pi_180679313
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:59 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Zijn daden zeggen wat anders
Zijn daden zijn toch goed verwoord. Dat je er zelf een verhaal bij verzint maakt, ondersteunt zijn hele verhaal.
pi_180679481
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:16 schreef xzaz het volgende:

[..]

Een keer tegen Marokko gevoetbald in een oefenpotje met Nederland uitgefloten en toen gezwicht voor de druk van zijn 'Landgenoten'. Deze man neem ik niet serieus. Marokko dit Marokko dat maar ondertussen lekker in Nederland blijven.
Allemaal van die jankende engnekken. Sinouh, Boussatta en de ergste van allemaal dikke psychopaat Boussabon.
  maandag 23 juli 2018 @ 18:30:49 #34
117098 Hathor
Effe niet
pi_180679572
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:17 schreef Sigaartje het volgende:
Vind het jammer. Ik mocht hem wel. Een bescheiden middenvelder die veel aangaf en presteerde.
Dat klopt, maar toen hij dat deed was hij nog 24-25, zoals Hoeness all terecht opmerkte, hij presteert al jaren niet meer op een acceptabel niveau, en eigenlijk is het bizar dat hij al die tijd nog steeds werd geselecteerd voor de nationale ploeg. Dat wil zeggen dat hij of het lievelingetje van Low was, of Duitsland had gewoon geen betere middenvelders, en dat laatste kan ik me nauwelijks voorstellen. Dat hij nu bedankt voor de nationale ploeg is eigenlijk een zegen, want dan kunnen ze eindelijk een jongere betere middenvelder op die plaats zetten zonder tegen heilige huisjes aan te schoppen. Het is triest, maar deze ooit schitterende voetballer was gewoon al over zijn hoogtepunt op de leeftijd van 25, dan heb je dus gewoon niet echt voor je sport geleefd. Beetje zoals Kluivert, die was ook al op veel te jonge leeftijd op en versleten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 23 juli 2018 @ 18:31:52 #35
117098 Hathor
Effe niet
pi_180679594
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:41 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij kiest helemaal geen partij. Dat heeft hij duidelijk verwoord.
Wat bedoelde hij dan met het opschrift "voor mijn president"? Dat lijkt me een duidelijke stellingname.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180679665
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:27 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Allemaal van die jankende engnekken. Sinouh, Boussatta en de ergste van allemaal dikke psychopaat Boussabon.
Khalid Sinouh wist zelfs beide kampen woedend te krijgen. Zo noemde hij herdenkingen van 9/11 propaganda.
http://www.omroepbrabant.(...)9+11+propaganda.aspx

Maar wist hij ook Marokkanen woedend te krijgen door Marokkaanse voetballers een gebrek aan mentaliteit te verwijten.

Utrecht-spelers slopen Khalid Sinouh na opmerking over Marokkanen: "Houd je kritiek bij je"
http://voetbalflitsen.nl/(...)ud-je-kritiek-bij-je
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 23 juli 2018 @ 18:42:09 #37
117098 Hathor
Effe niet
pi_180679828
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Khalid Sinouh wist zelfs beide kampen woedend te krijgen. Zo noemde hij herdenkingen van 9/11 propaganda.
http://www.omroepbrabant.(...)9+11+propaganda.aspx

Maar wist hij ook Marokkanen woedend te krijgen door Marokkaanse voetballers een gebrek aan mentaliteit te verwijten.
En juist met dat laatste slaat hij precies de spijker op zijn kop. ga ze allemaal maar na, al die talenten die hier in de Eredivisie doorbraken, en al vroeg naar het buitenland vertrokken, om binnen een jaar stuk voor stuk in de anonimiteit te verdwijnen. Beste voorbeeld is nog wel Afellay, die in zijn PSV periode te boek stond als het grootste talent op de Nederlandse velden. Hij ging naar Barcelona en vanaf dat moment was het helemaal niks meer, heeft het nergens waar kunnen maken, en om je de waarheid te zeggen zou ik niet eens weten waar hij momenteel speelt, hij is volledig van de radar verdwenen. En nu hebben we dan weer zo'n "supertalent" in de vorm van Zyech. Die gaat nu met veel tamtam naar AS Roma, en mark my words, over een jaar of twee, misschien wel eerder, hoor je ook daar helemaal niks meer van. Dan loopt ie ergens in de marge te ballen in de Turkse of Griekse competitie.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180680517
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

En juist met dat laatste slaat hij precies de spijker op zijn kop. ga ze allemaal maar na, al die talenten die hier in de Eredivisie doorbraken, en al vroeg naar het buitenland vertrokken, om binnen een jaar stuk voor stuk in de anonimiteit te verdwijnen. Beste voorbeeld is nog wel Afellay, die in zijn PSV periode te boek stond als het grootste talent op de Nederlandse velden. Hij ging naar Barcelona en vanaf dat moment was het helemaal niks meer, heeft het nergens waar kunnen maken, en om je de waarheid te zeggen zou ik niet eens weten waar hij momenteel speelt, hij is volledig van de radar verdwenen. En nu hebben we dan weer zo'n "supertalent" in de vorm van Zyech. Die gaat nu met veel tamtam naar AS Roma, en mark my words, over een jaar of twee, misschien wel eerder, hoor je ook daar helemaal niks meer van. Dan loopt ie ergens in de marge te ballen in de Turkse of Griekse competitie.
Stoke City
Afgelopen seizoen: 6 wedstrijden, 0 doelpunten. 1 assist ;(
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180680584
Net zoals de beste speler van de wereld. die Egyptenaar. Ik had nog nooit van hem gehoord. Ik zag hem bij het WK, maar ik vond hem maar zeer gemiddeld. Hij viel zelfs niet op.

Maar daar hadden meer sterren last van dit WK. Suarez had volgens mij vakantie tijdens het WK.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180682077
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 14:40 schreef Slayage het volgende:

-de trevor noah reactie over de discussie omtrent "africa won the worldcup", waarin hij oa als voorbeeld geeft van afrikaanse migrant die bij een brand een kind had gered, "op de grond was hij african en toen hij ging klimmen was hij french".

Nee, die man werd enige tijden later pas Frans toen hij vanwege zijn heldendaad het Frans staatsburgerschap kreeg aangeboden.

Zeggen dat Afrika de wereldbeker heeft gewonnen is gewoon een racistische opmerking van een Amerikaan die niet snapt dat zijn land het meest achterlijke is waar het op racisme aankomt. "Why can't they be both French and African?" Omdat Frankrijk niet in Afrika ligt! Dat Amerikanen huidskleur een geografische aanduiding moeten geven om ermee om te gaan is alleen maar een teken hoe achterlijk ze zijn en dat ze hun bek moeten houden over dingen in Europa die ze niet snappen. Het is van een stuitende imperialistische arrogantie.

quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:41 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij kiest helemaal geen partij. Dat heeft hij duidelijk verwoord.
Erdogan wilde graag met hem op de foto want dat wordt gezien als een steunbetuiging, en daarmee is het dat ook. Hij maakt hem salonfahig. Als Duits international Helmut Heimat met een dictator op de foto gaat die ruzie zoekt met Duitsland dan heeft die ook een probleem.

quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

En juist met dat laatste slaat hij precies de spijker op zijn kop.
Met het eerste ook.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_180682403
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zeggen dat Afrika de wereldbeker heeft gewonnen is gewoon een racistische opmerking van een Amerikaan die niet snapt dat zijn land het meest achterlijke is waar het op racisme aankomt. "Why can't they be both French and African?" Omdat Frankrijk niet in Afrika ligt! Dat Amerikanen huidskleur een geografische aanduiding moeten geven om ermee om te gaan is alleen maar een teken hoe achterlijk ze zijn en dat ze hun bek moeten houden over dingen in Europa die ze niet snappen. Het is van een stuitende imperialistische arrogantie.

Noah Trevor is geen Amerikaan maar een halfbloedje Zuid Afrikaans joodse moeder en een Duits-Zwitsers vader geboren en opgegroeid in de apartheid. Dus ik denk dat hij wel gewend is dat mensen tegen hem roepen dat je niet beiden kunt zijn.
pi_180682512
Topics waarin een wereld aan willekeurige zaken worden opgegraven zijn altijd bijzonder.
pi_180682535
Al met al toch geen beste beurt voor de Duitse voetbalbond, hoe dan ook.
pi_180682609
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:42 schreef Beathoven het volgende:
Topics waarin een wereld aan willekeurige zaken worden opgegraven zijn altijd bijzonder.
quote:
Hasan Alisoy
4 hours ago
Dear Trevor, Have you heard what the Germans did with Mesut Ozil? would you speak about this, we expect u something similar
thanks

:7
pi_180682632
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

En juist met dat laatste slaat hij precies de spijker op zijn kop. ga ze allemaal maar na, al die talenten die hier in de Eredivisie doorbraken, en al vroeg naar het buitenland vertrokken, om binnen een jaar stuk voor stuk in de anonimiteit te verdwijnen. Beste voorbeeld is nog wel Afellay, die in zijn PSV periode te boek stond als het grootste talent op de Nederlandse velden. Hij ging naar Barcelona en vanaf dat moment was het helemaal niks meer, heeft het nergens waar kunnen maken, en om je de waarheid te zeggen zou ik niet eens weten waar hij momenteel speelt, hij is volledig van de radar verdwenen. En nu hebben we dan weer zo'n "supertalent" in de vorm van Zyech. Die gaat nu met veel tamtam naar AS Roma, en mark my words, over een jaar of twee, misschien wel eerder, hoor je ook daar helemaal niks meer van. Dan loopt ie ergens in de marge te ballen in de Turkse of Griekse competitie.
Op zich ook wel prima als die Marokkanen straks niet meer in het Nederlands elftal zitten. Het zijn vaak toch wel lastige jongens.
٩๏̯͡๏)۶
pi_180682748
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]


[..]

:7
Dat is mogelijk.

Wie gaat Van Basten eigenlijk het land uitgooien vanwege z'n blije handshake met Putin? Heeft ook al een tijdje niets meer gepresteerd voor Nederland.
pi_180683114
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:51 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat is mogelijk.

Wie gaat Van Basten eigenlijk het land uitgooien vanwege z'n blije handshake met Putin? Heeft ook al een tijdje niets meer gepresteerd voor Nederland.
Die voormalig handpop van Berlusconi schrijft zich dan gewoon wederom in te Monaco
pi_180683327
Mijn god ze verdienen elkaar :') :')

‘A goal against fascism’ – Turkish justice minister praises Ozil for Germany retirement

https://www.rt.com/sport/(...)ey-justice-minister/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_180683456
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:12 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn god ze verdienen elkaar :') :')

‘A goal against fascism’ – Turkish justice minister praises Ozil for Germany retirement

https://www.rt.com/sport/(...)ey-justice-minister/
En de Russische staatsmedia heeft weer z'n dingetje.
pi_180683507
Goede oude dagen
pi_180683514
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:04 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Die voormalig handpop van Berlusconi schrijft zich dan gewoon wederom in te Monaco
Misschien kan hij een jaartje assistent van een assistenttrainer bij een amateurclub worden daar voor hij weer teveel druk op z'n schouders voelt.
pi_180683768
quote:
9s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:21 schreef Triggershot het volgende:
Goede oude dagen
[ afbeelding ]
Waarin een heule kleine kaas groot kan zijn.
pi_180683794
quote:
17s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:32 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Waarin een heule kleine kaas groot kan zijn.
Hehehe.
pi_180684020
quote:
9s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:21 schreef Triggershot het volgende:
Goede oude dagen
[ afbeelding ]
En hier overhandigde Sneijder een shirt aan Erdogan met: 'Met groot respect voor mijn president’?
pi_180684203
quote:
Sneijder geeft Erdogan hand, kust Turkse vlag en zegt “Ik voel me een Turk”
_O_
pi_180684430
Sneijder is de omgekeerde Özil, die had zich helemaal aangepast aan zijn nieuwe land.
pi_180684569
quote:
9s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:21 schreef Triggershot het volgende:
Goede oude dagen
[ afbeelding ]
de racistische drek die aan de loyaliteit van ozil aan duitsland twijfelden door die foto hoorde je uiteraard niet toen sneijder een kiekje liet nemen. #HoeBedoelJeHypocriet?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 22:06:56 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180684570
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Zeggen dat Afrika de wereldbeker heeft gewonnen is gewoon een racistische opmerking van een Amerikaan die niet snapt dat zijn land het meest achterlijke is waar het op racisme aankomt. "Why can't they be both French and African?" Omdat Frankrijk niet in Afrika ligt! Dat Amerikanen huidskleur een geografische aanduiding moeten geven om ermee om te gaan is alleen maar een teken hoe achterlijk ze zijn en dat ze hun bek moeten houden over dingen in Europa die ze niet snappen. Het is van een stuitende imperialistische arrogantie.
joh laat zo'n figuur lekker zijn feestje vieren :')

dit soort verhalen over medailles met oranje tintjes komen hier ook iedere Olympische spelen in het nieuws

quote:
Olympische helden met een Nederlands tintje
LIFESTYLE
18 medailles voor Nederland? Wij tellen er 23!

Onder de olympische sporters in PyeongChang zijn een aantal deelnemers die niet onder de Nederlandse vlag uitkomen, maar wél een Nederlandse achtergrond hebben. En ook zij dragen goed bij aan onze – zij het onofficiële – medailleoogst.

Ted-Jan Bloemen - Schaatsen
Ted-Jan Bloemen is inmiddels beter bekend als ‘TJ Flowers’. De 31-jarige Bloemen is geboren en getogen in Nederland, maar komt sinds 2014 uit voor Canada. Bloemen was in Nederland niet op zijn plek en had elk jaar moeite om een schaatsploeg te vinden. Doordat zijn vader in Canada is geboren, kon Bloemen zich snel tot Canadees laten naturaliseren. Dat de overstap naar Canada geen fout besluit is geweest, heeft Flowers inmiddels wel bewezen. Bloemen heeft overigens zijn Nederlandse nationaliteit behouden. Dus hoewel velen waarschijnlijk niet blij zullen zijn dat hij ervandoor ging met de gouden medaille op de 10 kilometer, mogen we als Nederland tóch ook een beetje trots zijn op deze gouden plak.

Medailleoogst in PyeongChang:
- Goud op de 10.000 m
- Zilver op de 5.000 m

Carlijn Schoutens - Schaatsen
Ook de Nederlandse schaatster Carlijn Schoutens – die op de Olympische Spelen in PyeongChang haar debuut maakt – heeft een dubbele nationaliteit. Schoutens is geboren in New Jersey, waardoor zij een dubbel paspoort heeft. In Gangneung komt Schoutens daardoor in actie namens de Verenigde Staten.

Medailleoogst in PyeongChang:
- Brons op de ploegenachtervolging

Marcel Hirscher - skiën
Marcel Hirscher is de onbetwiste koning van het alpineskiën. Hirscher komt uit voor Oostenrijk, maar heeft vanwege zijn Nederlandse moeder en Oostenrijkse vader een dubbele nationaliteit. Olympisch goud ontbrak voor Hirscher tot de Olympische Spelen van PyeongChang. Inmiddels heeft hij zijn topfavorietenstatus waargemaakt en mag hij eindelijk een gouden plak aan zijn erelijst toevoegen. Twee keer zelfs: op de reuzeslalom en op de combinatie. Op zijn laatste onderdeel op de slalom ging hij helaas de fout in en greep naast een derde olympische medaille.

Medailleoogst in PyeongChang:
- Goud op de reuzeslalom
- Goud op de combinatie

Heather Richardson-Bergsma - Schaatsen
De Amerikaanse schaatster Heather Bergsma is getrouwd met ‘onze’ Jorrit Bergsma en woont sinds 2014 in Aldeboarn, een dorp in de gemeente Heerenveen. Hoewel Heather dus uitkomt voor de Verenigde Staten, mogen we ook hier spreken van een Nederlandse – of beter gezegd Friese – deelneemster. Samen met Carlijn Schoutens won ze brons op de ploegenachtervolging.

Medailleoogst in PyeongChang:
- Brons op de ploegenachtervolging

Rienk Nauta - Materiaalman van de Japanse schaatsploeg
Dat Nederland schaatstalent heeft op alle gebieden, bewijst de Fries Rienk Nauta. Nauta is als schaatsenslijper betrokken bij de Japanse ploeg. En niet onverdienstelijk: de Japanse schaatsers hebben inmiddels al vier medailles: eenmaal brons, twee zilver en twee gouden medailles. Nauta is overigens niet de enige Nederlander in Japan: de Nederlandse bondscoach Johan de Wit heeft samen met Robin Derks de leiding over de Japanse ploeg.
http://www.menshealth.nl/(...)en-Nederlands-tintje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180684628
iedereen legt het handelen van ozil uit op zijn eigen manier

Turkish politicians were quick to endorse the footballer’s resignation as a goal for their own side, with sport minister Mehmet Kasapoğlu tweeting: “We support the honourable attitude of our brother Mesut Özil.”

Cem Özdemir, a Green MP of Turkish heritage who is one of Germany’s most vocal critics of Erdoğan’s government, nonetheless said the footballer’s resignation sent out a troubling message, adding: “It is fatal when young German-Turks now get the impression that there isn’t a place for them in the German national side. Strength lies in diversity, not homogeneity. That’s how we won the World Cup in 2014, and France did this year.”

Social Democrat justice minister Katarina Barley, who holds dual German and British citizenship, said: “It is an alarming sign when a great German footballer like Mesut Özil is no longer wanted in his country because of racism and doesn’t feel represented by the DFB.”

Sawsan Chebli, a state secretary of Palestinian descent in the Berlin state parliament, tweeted: “Özil’s departure is a confession of failure for our country. Will we ever belong? My doubts are growing by the day. Am I allowed to say that as a state secretary? It is, at any rate, what I feel. And it hurts.


het kunnen accepteren van meerdere facetten van identiteit blijft uiteraard lastig voor het gros

It's not just Mesut Özil. All diaspora footballers face the same conflict
John McManus

The hostility the Arsenal star has faced from Turkey and Germany epitomises the strain on migrant players who don't fit the patriotic mould
.....
Diasporas the world over find themselves in a tug-of-love between their "home" nation and their "country of origin". In the Turkish-German context, a contentious Turkish president and the increasing menace of far-right politics in Europe have served to inflame a complicated situation. Divisive words hack away at the organic links between communities and across borders. Erdogan has on many occasions called on diaspora Turks to integrate but not assimilate. "Assimilation? No. I have said this before and I'm saying it again - we don't compromise our language, religion and culture," he told an election rally in Cologne in 2014. Such words in turn fuel a far-right narrative in Europe that these people are insufficiently loyal.
....
Turkey can be strongly nationalistic and unforgiving to those seen as slighting the nation. When strict German laws on dual nationality forced Özil, as a 17-year-old, to give up his Turkish passport in order to play for Die Mannschaft, he was met with hostility. At the Turkish consulate with his dad, he recalls, the official "kept lambasting us with outrageous insinuations. For example, he ticked us off for not having 'an ounce of pride' and for not liking Turkey. Anybody leaving the Turkish community was a traitor. What nonsense!" Given that Özil was forced to endure that process to play for Germany, it must be particularly grating to hear some Germans questioning his loyalty.



[ Bericht 20% gewijzigd door Slayage op 23-07-2018 22:20:16 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_180684664
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:00 schreef luxerobots het volgende:
Sneijder is de omgekeerde Özil, die had zich helemaal aangepast aan zijn nieuwe land.
Sneijder had zich enkel aangepast aan alle Turkse lira's die hij kreeg, en wist (net zoals zijn vriendin) goed hoe hij de Turken moest inpakken met allerlei culturele complimentjes.

Ozil daarentegen is geboren Duitser, spreekt de taal vloeiend en had een groot aandeel in het sportieve succes van Duitsland in 2014.

De suggestie dat Ozil zich niet heeft aangepast in Duitsland is je reinste onzin, en precies het racisme dat zoveel proleten in West-Europa over tafel gooien.

quote:
Benzema: ‘When I score I’m French, when I don’t I’m an Arab’

Lukaku: ‘When things were going well, I was Lukaku the Belgian striker...when they weren’t going well, I was the Belgian striker of Congolese descent’

Ozil: ‘When we win, I am German. When we lose, I am an immigrant’
Genoeg gezegd.
pi_180684668
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

de racistische drek die aan de loyaliteit van ozil aan duitsland twijfelden door die foto hoorde je uiteraard niet toen sneijder een kiekje liet nemen. #HoeBedoelJeHypocriet?
Waar sport, diplomatie en politiek elkaar treffen.



Sp3c is overigens wel jaloers dat hij niet met zijn gekleurde kont op de foto mag met Erdo1.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2018 22:14:05 ]
pi_180684696
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:11 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Sneijder had zich enkel aangepast aan alle Turkse lira's die hij kreeg, en wist (net zoals zijn vriendin) goed hoe hij de Turken moest inpakken met allerlei culturele complimentjes.

Ozil daarentegen is geboren Duitser, spreekt de taal vloeiend en had een groot aandeel in het sportieve succes van Duitsland in 2014.

De suggestie dat Ozil zich niet heeft aangepast in Duitsland is je reinste onzin, en precies het racisme dat zoveel proleten in West-Europa over tafel gooien.
Abi lan, hale shoma chetor ast? O+
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 22:14:34 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180684711
Erdogan mag niet met sp3c op de foto, daar is hij echt niet belangrijk genoeg voor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180684724
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:14 schreef sp3c het volgende:
Erdogan mag niet met sp3c op de foto, daar is hij echt niet belangrijk genoeg voor
Fair enough.
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 22:15:21 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180684730
moet wel ergens een foto hebben van mij en de boss van de Turkse ijshockeybond, dat dan weer wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180684740
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:15 schreef sp3c het volgende:
moet wel ergens een foto hebben van mij en de boss van de Turkse ijshockeybond, dat dan weer wel
Had je al eerder verteld ja, baas jij.
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 22:15:58 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180684741
staat de rest van het team overigens ook op maar dat geeft niet zo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180684742
quote:
9s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waar sport, diplomatie en politiek elkaar treffen.

[ afbeelding ]

Sp3c is overigens wel jaloers dat hij niet met zijn gekleurde kont niet op de foto mag met Erdo1.
Dat was voor de viering van de 400ste verjaardag van de handelsverbintenis tussen het Ottomaanse Rijk / Turkije en Holland / Nederland. Zo'n 6 jaar geleden
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 22:17:03 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180684762
hoe dan ook zijn dat soort figuren niet aangesteld vanwege hun politieke affiliaties

die zouden er ook niet toe moeten doen want sport hoort te verbroederen enzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180684769
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:14 schreef sp3c het volgende:
Erdogan mag niet met sp3c op de foto, daar is hij echt niet belangrijk genoeg voor
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_180684773
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:11 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Sneijder had zich enkel aangepast aan alle Turkse lira's die hij kreeg, en wist (net zoals zijn vriendin) goed hoe hij de Turken moest inpakken met allerlei culturele complimentjes.

Ozil daarentegen is geboren Duitser, spreekt de taal vloeiend en had een groot aandeel in het sportieve succes van Duitsland in 2014.
Sneijder had een beter motief dan Özil.

Juist als geboren Duitser zou je beter moeten weten dan om die halvegare dictator heen te hangen.
pi_180684778
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat was voor de viering van de 400ste verjaardag van de handelsverbintenis tussen het Ottomaanse Rijk / Turkije en Holland / Nederland. Zo'n 6 jaar geleden
Klopt, toen waren de honderden journalisten, militairen en leraren die al enkele jaren in de gevangenis zaten vanwege Balyoz / Ergenekon niet zo een issue.
pi_180684788
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:15 schreef sp3c het volgende:
moet wel ergens een foto hebben van mij en de boss van de Turkse ijshockeybond, dat dan weer wel
is er een turkse ijshockeybond? _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 22:22:04 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180684869
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

is er een turkse ijshockeybond? _O-
sterker nog er is zelfs een Marokkaanse ijshockeybond

zijn logischerwijs nog niet zo heel ver maar de Turken doen het redelijk gezien de omstandigheden, ik volg dat een beetje als een soort guilty pleasure zonder echt aanwijsbare reden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180684870
Vergeet niet dat niet alleen gaat om het hypocriete gezeik na de foto-sessie. Er wordt al jaren stemming gemaakt in de Duitse publieke discussie omdat Özil het Duitse volkslied niet wil meezingen.
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 22:22:30 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180684878
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:22 schreef Hamzoef het volgende:
Vergeet niet dat niet alleen gaat om het hypocriete gezeik na de foto-sessie. Er wordt al jaren stemming gemaakt in de Duitse publieke discussie omdat Özil het Duitse volkslied niet wil meezingen.
dat vind ik dan weer wel raar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180684886
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Klopt, toen waren de honderden journalisten, militairen en leraren die al enkele jaren in de gevangenis zaten vanwege Balyoz / Ergenekon niet zo een issue.
Geeft wel mooi aan in hoeverre Erdo geradicaliseerd is, toen zaten er 275 vast, nu 160.000.
pi_180684898
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

sterker nog er is zelfs een Marokkaanse ijshockeybond

zijn logischerwijs nog niet zo heel ver maar de Turken doen het redelijk gezien de omstandigheden, ik volg dat een beetje als een soort guilty pleasure zonder echt aanwijsbare reden
geweldig! :s)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_180684905
Maarja, er zit wel degelijk iets krom met de integratie van Turken in West-Europa.

Je ziet het hier op het forum ook, mensen die hier geboren zijn, maar het wel voor ome Erdolf opnemen.
pi_180684932
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat vind ik dan weer wel raar
Dat daar commentaar op komt, bedoel je?
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 22:25:57 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180684950
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:25 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat daar commentaar op komt, bedoel je?
nee dat je het niet wil

het commentaar snap ik prima, stuk beter dan dit gemier om die foto
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180684989
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Klopt, toen waren de honderden journalisten, militairen en leraren die al enkele jaren in de gevangenis zaten vanwege Balyoz / Ergenekon niet zo een issue.
Ook dat.

Geert maakte dat jaar volgens mij nog stampij in de kamer omdat hij "koerdenknuppelaar" Gül niet wilde laten ontvangen.
pi_180684992
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee dat je het niet wil

het commentaar snap ik prima, stuk beter dan dit gemier om die foto
Hij zegt dat het is omdat hij zich dan niet kan concentreren op de wedstrijd. Duitse media plaatsen vraagtekens bij deze plausibele uitleg en doen hiermee aan stemmingmakerij. Enkele prominente oud-voetballers voorop.
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 22:28:41 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180685027
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:27 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hij zegt dat het is omdat hij zich dan niet kan concentreren op de wedstrijd. Duitse media plaatsen vraagtekens bij deze plausibele uitleg en doen hiermee aan stemmingmakerij. Enkele prominente oud-voetballers voorop.
klinkt als een raar verhaal, dan moet hij in de kleedkamer blijven zitten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180685056
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ook dat.

Geert maakte dat jaar volgens mij nog stampij in de kamer omdat hij "koerdenknuppelaar" Gül niet wilde laten ontvangen.
Granted, van Geert kan je veel zeggen, maar hij is wel consistent in zijn Turkije-politiek idd.
pi_180685149
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:24 schreef luxerobots het volgende:
Maarja, er zit wel degelijk iets krom met de integratie van Turken in West-Europa.

Je ziet het hier op het forum ook, mensen die hier geboren zijn, maar het wel voor ome Erdolf opnemen.
:')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_180685195
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

:')
Ja, inhoudelijk komen ze niet verder dan, maar Sneijder doet het ook!
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 22:37:36 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180685232
krijg je dat Turkse gebrabbel weer hoor, dat kan toch helemaal niemand lezen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180685239
quote:
Ga nou maar Nederlands leren.
pi_180685319
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:37 schreef sp3c het volgende:
krijg je dat Turkse gebrabbel weer hoor, dat kan toch helemaal niemand lezen?
Let op je woorden Sp3c.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2018 22:42:13 ]
  maandag 23 juli 2018 @ 22:56:50 #94
117098 Hathor
Effe niet
pi_180685640
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:12 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn god ze verdienen elkaar :') :')

‘A goal against fascism’ – Turkish justice minister praises Ozil for Germany retirement

https://www.rt.com/sport/(...)ey-justice-minister/
De totale achterlijkheid heeft volledig toegeslagen in dat land.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180685662
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

De totale achterlijkheid heeft volledig toegeslagen in dat land.
Kijk ook naar de post boven jouw post.
  maandag 23 juli 2018 @ 23:01:23 #96
117098 Hathor
Effe niet
pi_180685753
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:11 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Sneijder had zich enkel aangepast aan alle Turkse lira's die hij kreeg, en wist (net zoals zijn vriendin) goed hoe hij de Turken moest inpakken met allerlei culturele complimentjes.

Ozil daarentegen is geboren Duitser, spreekt de taal vloeiend en had een groot aandeel in het sportieve succes van Duitsland in 2014.

De suggestie dat Ozil zich niet heeft aangepast in Duitsland is je reinste onzin, en precies het racisme dat zoveel proleten in West-Europa over tafel gooien.

[..]

Genoeg gezegd.
Ja, want die lulhannesen spreken allemaal de waarheid. :') het is gewoon hetzelfde plaatje dat keer op keer word afgespeeld, en volgzame schapen zoals jij trappen er met open ogen in, want alle Europeanen zijn racistische proleten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 23 juli 2018 @ 23:03:09 #97
117098 Hathor
Effe niet
pi_180685808
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

is er een turkse ijshockeybond? _O-
En is er ook maar een Turk te vinden die dat weet?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 23 juli 2018 @ 23:05:57 #98
117098 Hathor
Effe niet
pi_180685871
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Kijk ook naar de post boven jouw post.
Ik zag het, commentaar is overbodig.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180685930
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, die man werd enige tijden later pas Frans toen hij vanwege zijn heldendaad het Frans staatsburgerschap kreeg aangeboden.

Zeggen dat Afrika de wereldbeker heeft gewonnen is gewoon een racistische opmerking van een Amerikaan die niet snapt dat zijn land het meest achterlijke is waar het op racisme aankomt. "Why can't they be both French and African?" Omdat Frankrijk niet in Afrika ligt! Dat Amerikanen huidskleur een geografische aanduiding moeten geven om ermee om te gaan is alleen maar een teken hoe achterlijk ze zijn en dat ze hun bek moeten houden over dingen in Europa die ze niet snappen. Het is van een stuitende imperialistische arrogantie.

[..]

Erdogan wilde graag met hem op de foto want dat wordt gezien als een steunbetuiging, en daarmee is het dat ook. Hij maakt hem salonfahig. Als Duits international Helmut Heimat met een dictator op de foto gaat die ruzie zoekt met Duitsland dan heeft die ook een probleem.

[..]

Met het eerste ook.
Nog steeds niet de waarheid. Dat is een draai die jij daar aan geeft.
pi_180685974
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat bedoelde hij dan met het opschrift "voor mijn president"? Dat lijkt me een duidelijke stellingname.
Dat heeft hij uitgebreid uitgelegd in zijn verklaring.
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 23:17:50 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180686131
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

En is er ook maar een Turk te vinden die dat weet?
in Nederland iig weinig maar iedere keer als ik er een ontmoet vertel ik het dus er moeten er wel minimaal 10 rondlopen en de gebroeders Mete uit Tilburg natuurlijk

al is dat wel een beetje offtopic

competitie zelf trekt geen kip maar wk's in eigen land worden wel redelijk bezocht voor dat niveau
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 23:37:35 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180686761
laten we het anders weer over Ozil hebben want dit gaat wel heel rap bergafwaarts :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 23:40:06 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180686844
trouwens ik ga het vegen want dit was te subtiel voor deze heren Trigger
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180686893
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:40 schreef sp3c het volgende:
trouwens ik ga het vegen want dit was te subtiel voor deze heren Trigger
Mea culpa.
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 23:42:23 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180686932
hopsakeetje, wel een dappere poging trouwens

tot morgen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 23 juli 2018 @ 23:42:41 #106
175984 Vojnovitsj
Vladimir Vojnovitsj
pi_180686940
Wat een onzin dit. Noch Ozil noch Gundogan hadden zulke reacties verwacht. Dan nog, waarom zouden ze zo'n shirt niet mogen geven? Hoe wordt hun loyaliteit betwist? Ze hebben al 100X voor Duitsland gekozen. Komen daar bij een of ander evenement samen met Erdogan, en wie weet wie die shirt hun in de handen heeft gedrukt, maar dat boeit helemaal niet. Waarom zou dat niet mogen?

Ruud Gullit heeft jaren geleden een ontmoeting gehad met Mandela. Daarna draagt hij na het winnen van de Gouden Bal zijn prijs op aan Mandela, niet aan de toenmalige premier van Nederland, maar aan Mandela. Was hij ineens een Zuid Afrikaan geworden? Nu niet met onzin aankomen zetten dat Mandela geen Erdogan is. Dat weet ik ook wel. Het zijn beiden voetballers die een ontmoeting hebben met een of andere leider.

Ozil geeft aan dat hij zijn eerste ontmoeting met Erdogan samen met Merkel had. Toen was dit allemaal geen probleem ineens is het een probleem. Het gaat niet om het shirtje of iets. Het gaat hierom dat een immigrant er nooit bij heeft gehoord. Als hij dan volgens sommigen niet heeft gepresteerd dan mag je erover zeiken. Dit zie ik al jaren in Nederlandse kranten. Doet een allochtoon het goed? Nederlander. Doet hij iets verkeerds? Dan is ie van Marokkaanse afkomst of wat dan ook. We hebben geen tolerantie in Europa, maar een intolerante coëxistentie. Elke reactie met "Dan donder je toch op" bewijst dit.

Helaas is racisme iets wat bij mensen hoort. Mensen zijn racistisch. In ons denken, vooroordelen etc. zijn we racistisch, maar het uiten van je racisme vereist een soort onbeschaamdheid een tokkiegehalte, iets aapachtigs. En tegenwoordig zien we dat vaker. Mensen zijn keihard tegen jonge jongens die hun identiteit zoeken en vragen zich daarna af waarom deze jongens zich keren tegen de Nederlandse/ Duitse maatschappij. Ik hoop dat er eens een goed onderzoek naar komt.

Mesut Ozil was en is een held voor immigranten kinderen. Wij hebben nergens een thuis. Ik kan roepen dat ik een Nederlander ben, maar de maatschappij beslist altijd nog wat ik ben. Overal waar ik kom heeft men het over mijn afkomst of begint men in gebrekkig Nederlands tegen mij te lullen. Mesut had gekozen voor Duitsland en ik zei tegen mezelf het kan dus wel. Hij werd geaccepteerd. Toch twijfelde ik altijd, gaat dit wel goed? En nu zie je toch dat zelfs mannen als Hoeness al die tijd hebben gewacht om hun racistische ideeën te spuiten. Dit gebeuren is voor de identiteitskeuze van de immigrantenkinderen funest.

Wij immigrantenkinderen. Wij worden geweigerd als we werk zoeken, hebben moeite met het vinden van stageplekken, onze moeders worden uitgescholden, soms voel je dat je in de klas wordt gediscrimineerd (ik heb het meegemaakt dat een juf zei dat ik op mijn vakantieadres thuis hoorde en daar moest blijven), wij voelen ons ook niet thuis in het land van onze ouders. Wij Immigrantenkinderen moeten nooit opgeven. Racisme is iets wat jij mee zal maken en misschien meer dan eens. Ga door, ontwikkel jezelf en ga door. Niemand kan Mesut iets maken. Ze kunnen allemaal de pot op. Hij maakt deze keuze zelf en dat is knap. Wordt in alles wat je doet zo goed als Mesut.
Moskou 2042
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 23:45:23 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180687008
beter spreek je gewoon voor jezelf ipv voor de immigrantenkindertjens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180687011
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:42 schreef Vojnovitsj het volgende:
Wat een onzin dit. Noch Ozil noch Gundogan hadden zulke reacties verwacht. Dan nog, waarom zouden ze zo'n shirt niet mogen geven? Hoe wordt hun loyaliteit betwist? Ze hebben al 100X voor Duitsland gekozen. Komen daar bij een of ander evenement samen met Erdogan, en wie weet wie die shirt hun in de handen heeft gedrukt, maar dat boeit helemaal niet. Waarom zou dat niet mogen?

Ruud Gullit heeft jaren geleden een ontmoeting gehad met Mandela. Daarna draagt hij na het winnen van de Gouden Bal zijn prijs op aan Mandela, niet aan de toenmalige premier van Nederland, maar aan Mandela. Was hij ineens een Zuid Afrikaan geworden? Nu niet met onzin aankomen zetten dat Mandela geen Erdogan is. Dat weet ik ook wel. Het zijn beiden voetballers die een ontmoeting hebben met een of andere leider.

Ozil geeft aan dat hij zijn eerste ontmoeting met Erdogan samen met Merkel had. Toen was dit allemaal geen probleem ineens is het een probleem. Het gaat niet om het shirtje of iets. Het gaat hierom dat een immigrant er nooit bij heeft gehoord. Als hij dan volgens sommigen niet heeft gepresteerd dan mag je erover zeiken. Dit zie ik al jaren in Nederlandse kranten. Doet een allochtoon het goed? Nederlander. Doet hij iets verkeerds? Dan is ie van Marokkaanse afkomst of wat dan ook. We hebben geen tolerantie in Europa, maar een intolerante coëxistentie. Elke reactie met "Dan donder je toch op" bewijst dit.

Helaas is racisme iets wat bij mensen hoort. Mensen zijn racistisch. In ons denken, vooroordelen etc. zijn we racistisch, maar het uiten van je racisme vereist een soort onbeschaamdheid een tokkiegehalte, iets aapachtigs. En tegenwoordig zien we dat vaker. Mensen zijn keihard tegen jonge jongens die hun identiteit zoeken en vragen zich daarna af waarom deze jongens zich keren tegen de Nederlandse/ Duitse maatschappij. Ik hoop dat er eens een goed onderzoek naar komt.

Mesut Ozil was en is een held voor immigranten kinderen. Wij hebben nergens een thuis. Ik kan roepen dat ik een Nederlander ben, maar de maatschappij beslist altijd nog wat ik ben. Overal waar ik kom heeft men het over mijn afkomst of begint men in gebrekkig Nederlands tegen mij te lullen. Mesut had gekozen voor Duitsland en ik zei tegen mezelf het kan dus wel. Hij werd geaccepteerd. Toch twijfelde ik altijd, gaat dit wel goed? En nu zie je toch dat zelfs mannen als Hoeness al die tijd hebben gewacht om hun racistische ideeën te spuiten. Dit gebeuren is voor de identiteitskeuze van de immigrantenkinderen funest.

Wij immigrantenkinderen. Wij worden geweigerd als we werk zoeken, hebben moeite met het vinden van stageplekken, onze moeders worden uitgescholden, soms voel je dat je in de klas wordt gediscrimineerd (ik heb het meegemaakt dat een juf zei dat ik op mijn vakantieadres thuis hoorde en daar moest blijven), wij voelen ons ook niet thuis in het land van onze ouders. Wij Immigrantenkinderen moeten nooit opgeven. Racisme is iets wat jij mee zal maken en misschien meer dan eens. Ga door, ontwikkel jezelf en ga door. Niemand kan Mesut iets maken. Ze kunnen allemaal de pot op. Hij maakt deze keuze zelf en dat is knap. Wordt in alles wat je doet zo goed als Mesut.
pi_180687031
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:45 schreef sp3c het volgende:
beter spreek je gewoon voor jezelf ipv voor de immigrantenkindertjens
Je hebt een kruisvaarder tegen je blijkbaar.
  maandag 23 juli 2018 @ 23:47:02 #110
175984 Vojnovitsj
Vladimir Vojnovitsj
pi_180687059
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:45 schreef sp3c het volgende:
beter spreek je gewoon voor jezelf ipv voor de immigrantenkindertjens
wat heeft dit met het onderwerp te maken? je zit eerst te zeiken dat het off topic is daarna ga jezelf een onzin reactie plaatsen.
Moskou 2042
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 23:52:35 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180687208
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:47 schreef Vojnovitsj het volgende:

[..]

wat heeft dit met het onderwerp te maken? je zit eerst te zeiken dat het off topic is daarna ga jezelf een onzin reactie plaatsen.
dat is een reactie op jouw verhaal

goed verhaal verder hoor maar het is en het blijft jouw verhaal, mij is door Nederland alles in mijn schoot geworpen, sterker nog als mijn oma niet met kinderen naar Nederland was getrokken had ik mijn geboorte waarschijnlijk niet eens overleefd

als ik ga solliciteren krijg ik werk, als ik naar school ga krijg ik les, als ik naar de kroeg ga dan krijg ik sex en bier en ik heb me nog nooit iets anders dan Nederlander gevoeld en ik ben ook nooit anders behandeld dus 'de immigrantenkinderen' zijn niet bepaald een homogene groep die enkel op een bepaalde manier behandeld wordt in Nederland en dat moet je er ook niet van willen maken, jij hebt dan gewoon de verkeerden getroffen

en ik ben een stuk donkerder dan Ozil die gewoon voor Duitser door kan gaan op uiterlijk alleen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 23 juli 2018 @ 23:58:37 #112
175984 Vojnovitsj
Vladimir Vojnovitsj
pi_180687339
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat is een reactie op jouw verhaal

goed verhaal verder hoor maar het is en het blijft jouw verhaal, mij is door Nederland alles in mijn schoot geworpen, sterker nog als mijn oma niet met kinderen naar Nederland was getrokken had ik mijn geboorte waarschijnlijk niet eens overleefd

als ik ga solliciteren krijg ik werk, als ik naar school ga krijg ik les, als ik naar de kroeg ga dan krijg ik sex en bier en ik heb me nog nooit iets anders dan Nederlander gevoeld en ik ben ook nooit anders behandeld dus 'de immigrantenkinderen' zijn niet bepaald een homogene groep die enkel op een bepaalde manier behandeld wordt in Nederland en dat moet je er ook niet van willen maken, jij hebt dan gewoon de verkeerden getroffen

en ik ben een stuk donkerder dan Ozil die gewoon voor Duitser door kan gaan op uiterlijk alleen
Je komt zeker uit Nigeria. Dit soort gelul hoor ik vaker. Ik ben donker dus ik zou hetzelfde moeten meemaken. Waar heb je het over man? Je weet duidelijk niet wat er speelt in Nederland. Spreek een immigrantenkind aan. Spreek een Molukker aan over wat zij mee hebben gemaakt, spreek een Turk aan spreek een Marokkaan aan hoe zij de huidige maatschappij beleven. En ga dan niet lullen over ijshockey maar praat echt met die mensen.

Het kan natuurlijk dat jouw referentiekader zo klein is, een of ander dorpje waar het ons kent ons is en dat je een prima leven hebt. Maar jij hebt het hier over anekdotisch bewijs. Misschien ben jij de uitzondering op de regel. Lijkt me sterk. Klinkt meer als goedpraten van het een en ander om een punt te maken dat Nederland super tolerant is. Wat gelul is.
Moskou 2042
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 23:59:19 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180687362
nee ik kom uit Nederland (Den Haag om precies te zijn)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:00:02 #114
175984 Vojnovitsj
Vladimir Vojnovitsj
pi_180687376
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:59 schreef sp3c het volgende:
nee ik kom uit Nederland (Den Haag om precies te zijn)
Waar hebben we het dan over? Je bent iets donkerder. Mooi man. Waarom gaat het eigenlijk over jou? Het ging over Ozil en mensen zoals Ozil. Dat ben jij duidelijk niet.
Moskou 2042
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 00:00:50 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180687397
ow dus jij mag het over jezelf hebben maar ik moet mijn mond houden?

en dan is Nederland niet tolerant _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:02:55 #116
175984 Vojnovitsj
Vladimir Vojnovitsj
pi_180687444
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:00 schreef sp3c het volgende:
ow dus jij mag het over jezelf hebben maar ik moet mijn mond houden?

en dan is Nederland niet tolerant _O-
Dat is niet wat ik zeg. Als je het goed leest dan heb ik het over mensen zoals Ozil. Dat ben jij niet, zeker niet, je oude avatar was een Turkse vlag met een streep erdoorheen. En je probeert hier het imago van Nederland te redden met alle middelen die je hebt. Verdraaien, dingen uit zijn verband rukken, anekdotisch bewijs. Onzin allemaal. Echte problemen ken je niet, want je leeft in je eigen wereldje. Daarom ga ik hier verder niet meer op in. Als er een serieus iemand is, met meer levenservaring kunnen we het ergens over hebben.
Moskou 2042
pi_180687463
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:58 schreef Vojnovitsj het volgende:

[..]

Maar jij hebt het hier over anekdotisch bewijs. Misschien ben jij de uitzondering op de regel. Lijkt me sterk. Klinkt meer als goedpraten van het een en ander om een punt te maken dat Nederland super tolerant is. Wat gelul is.
Jij begon met anekdotisch bewijs.
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 00:05:14 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180687490
dat is wel wat je zegt, hele rant over je juffrouw dr kutopmerkingen over je vakantieadres maar de andere kant op wil je niet horen

Nederland is supertolerant ... jij niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:06:02 #119
175984 Vojnovitsj
Vladimir Vojnovitsj
pi_180687508
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Jij begon met anekdotisch bewijs.
Zeker als het over mezelf gaat, maar niet het stuk over Ozil. Dat gaat over media, social media en weet ik veel wat nog meer die over hem zijn gevallen.
Moskou 2042
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:07:25 #120
175984 Vojnovitsj
Vladimir Vojnovitsj
pi_180687527
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:05 schreef sp3c het volgende:
dat is wel wat je zegt, hele rant over je juffrouw dr kutopmerkingen over je vakantieadres maar de andere kant op wil je niet horen

Nederland is supertolerant ... jij niet
Wat ik zeg is dat de mens racistisch is. Dan heb ik het over alle mensen. Immigrantenkinderen bevinden zich in een situatie dat ze in Nederland geen echte thuis hebben maar ook niet in Turkije/Marokko/Canada/ waar dan ook. Je hoort nergens echt bij.

Ik hoop dat je er nu iets meer van begrijpt, maar ik betwijfel het.
Moskou 2042
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 00:08:52 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180687551
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:07 schreef Vojnovitsj het volgende:

[..]

Wat ik zeg is dat de mens racistisch is. Dan heb ik het over alle mensen. Immigrantenkinderen bevinden zich in een situatie dat ze in Nederland geen echte thuis hebben maar ook niet in Turkije/Marokko/Canada/ waar dan ook. Je hoort nergens echt bij.

Ik hoop dat je er nu iets meer van begrijpt, maar ik betwijfel het.
ik geloof zo dat jij dat zo voelt maar de meesten zullen het niet met je eens zijn

ik voel dat iig niet zo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:09:56 #122
175984 Vojnovitsj
Vladimir Vojnovitsj
pi_180687567
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik geloof zo dat jij dat zo voelt maar de meesten zullen het niet met je eens zijn

ik voel dat iig niet zo
dat is mooi. En er zijn veel mensen die zich zo voelen. Ik ben een echte Nederlander. Tot je keer op keer geconfronteerd wordt met je achtergrond. Ben je dan wat jij denkt dat je bent of wat de maatschappij zegt wat je bent? En dit is hetzelfde he als je in "land van herkomst" bent. Dan ben je ook een Turk of Marokkaan tot ze het weer over je Europese roots hebben. Je voelt dat je er niet bij hoort.
Moskou 2042
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 00:11:38 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180687603
ik ben sowieso wat ik denk dat ik ben, daar heeft de maatschappij niets over te zeggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:13:25 #124
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_180687648
Je moet niet zo zielig doen, Nederland en Duitsland zijn prima landen voor iedereen. Ook voor migrantenkinderen.

Stap uit die zelfmedelijdenrol. Als je het hier niet kan maken lukt het je nergens.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:17:11 #125
175984 Vojnovitsj
Vladimir Vojnovitsj
pi_180687742
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:13 schreef damsco het volgende:
Je moet niet zo zielig doen, Nederland en Duitsland zijn prima landen voor iedereen. Ook voor migrantenkinderen.

Stap uit die zelfmedelijdenrol. Als je het hier niet kan maken lukt het je nergens.
Dat zeg ik ook niet. Ik zie veel jongeren afhaken. Al die jongeren die voor Erdogan zijn, al die jongeren die voor supermarkten hangen hun school niet afmaken. Praat eens met ze. Ze haten Nederland. Die jongeren geven te snel op. Dit wat er nu met Mesut Ozil gebeurd is een klap voor die jongens.

Ik geloof ook echt niet dat een autochtoon hier iets van kan begrijpen. Sorry, maar jullie leven in een andere Nederland.
Moskou 2042
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:17:31 #126
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_180687749
Dat 'er niet bij horen ' geldt volgens mij voornamelijk voor mensen die nog steeds contact hebben met het land van herkomst/van hun ouders/grootouders.
Ze horen er ook in die landen niet bij.

Maar dat geldt niet voor alle immigranten, er zijn er ook die helemaal geen binding hebben met het zogenoemde thuisland, en die voelen zich hier prima thuis, zoals ik :Y
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 00:17:33 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180687752
en er lopen best kutmensen rond in Nederland hoor die heb je overal en als je er in je leven teveel tegen het lijf bent gelopen dan snap ik dat je wat verbolgen bent maar het is niet de standaard

meneer Erdogan zou hier een maandje moeten wonen, dan kan die flink wat leren op dat gebied

en Ozil is idd als een hond behandeld maar hij staat daar wel vorlijk te doen met iemand die Duitsers voor nazi's uitmaakt en al dat soort moois, dan kun je ook een keer wat verwachten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180687801
Ik moet aldoor aan Otzi denken, wat zijn wij toch ver gekomen.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:19:04 #129
175984 Vojnovitsj
Vladimir Vojnovitsj
pi_180687803
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:11 schreef sp3c het volgende:
ik ben sowieso wat ik denk dat ik ben, daar heeft de maatschappij niets over te zeggen
Dat kan je voor jezelf zeggen. Ik kan ook zeggen dat ik een Italiaan ben, maar als ik ergens binnenkom vragen ze toch naar mijn roots en hoe het gaat met dat land of ik het met alles eens ben. Ik vraag me af of je zulke dingen meemaakt. Anders snap ik je reactie wel.
Moskou 2042
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 00:21:43 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180687862
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:19 schreef Vojnovitsj het volgende:

[..]

Dat kan je voor jezelf zeggen. Ik kan ook zeggen dat ik een Italiaan ben, maar als ik ergens binnenkom vragen ze toch naar mijn roots en hoe het gaat met dat land of ik het met alles eens ben. Ik vraag me af of je zulke dingen meemaakt. Anders snap ik je reactie wel.
tuurlijk maak ik dat mee, ik vind het zelfs wel prettig als mensen interesse tonen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180687886
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:17 schreef Vojnovitsj het volgende:
Praat eens met ze.

Ik geloof ook echt niet dat een autochtoon hier iets van kan begrijpen.
Ik voel een heel kort gesprek aankomen -O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:24:19 #132
117098 Hathor
Effe niet
pi_180687917
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:42 schreef Vojnovitsj het volgende:
Wat een onzin dit. Noch Ozil noch Gundogan hadden zulke reacties verwacht. Dan nog, waarom zouden ze zo'n shirt niet mogen geven? Hoe wordt hun loyaliteit betwist? Ze hebben al 100X voor Duitsland gekozen. Komen daar bij een of ander evenement samen met Erdogan, en wie weet wie die shirt hun in de handen heeft gedrukt, maar dat boeit helemaal niet. Waarom zou dat niet mogen?

Ruud Gullit heeft jaren geleden een ontmoeting gehad met Mandela. Daarna draagt hij na het winnen van de Gouden Bal zijn prijs op aan Mandela, niet aan de toenmalige premier van Nederland, maar aan Mandela. Was hij ineens een Zuid Afrikaan geworden? Nu niet met onzin aankomen zetten dat Mandela geen Erdogan is. Dat weet ik ook wel. Het zijn beiden voetballers die een ontmoeting hebben met een of andere leider.

Ozil geeft aan dat hij zijn eerste ontmoeting met Erdogan samen met Merkel had. Toen was dit allemaal geen probleem ineens is het een probleem. Het gaat niet om het shirtje of iets. Het gaat hierom dat een immigrant er nooit bij heeft gehoord. Als hij dan volgens sommigen niet heeft gepresteerd dan mag je erover zeiken. Dit zie ik al jaren in Nederlandse kranten. Doet een allochtoon het goed? Nederlander. Doet hij iets verkeerds? Dan is ie van Marokkaanse afkomst of wat dan ook. We hebben geen tolerantie in Europa, maar een intolerante coëxistentie. Elke reactie met "Dan donder je toch op" bewijst dit.

Helaas is racisme iets wat bij mensen hoort. Mensen zijn racistisch. In ons denken, vooroordelen etc. zijn we racistisch, maar het uiten van je racisme vereist een soort onbeschaamdheid een tokkiegehalte, iets aapachtigs. En tegenwoordig zien we dat vaker. Mensen zijn keihard tegen jonge jongens die hun identiteit zoeken en vragen zich daarna af waarom deze jongens zich keren tegen de Nederlandse/ Duitse maatschappij. Ik hoop dat er eens een goed onderzoek naar komt.

Mesut Ozil was en is een held voor immigranten kinderen. Wij hebben nergens een thuis. Ik kan roepen dat ik een Nederlander ben, maar de maatschappij beslist altijd nog wat ik ben. Overal waar ik kom heeft men het over mijn afkomst of begint men in gebrekkig Nederlands tegen mij te lullen. Mesut had gekozen voor Duitsland en ik zei tegen mezelf het kan dus wel. Hij werd geaccepteerd. Toch twijfelde ik altijd, gaat dit wel goed? En nu zie je toch dat zelfs mannen als Hoeness al die tijd hebben gewacht om hun racistische ideeën te spuiten. Dit gebeuren is voor de identiteitskeuze van de immigrantenkinderen funest.

Wij immigrantenkinderen. Wij worden geweigerd als we werk zoeken, hebben moeite met het vinden van stageplekken, onze moeders worden uitgescholden, soms voel je dat je in de klas wordt gediscrimineerd (ik heb het meegemaakt dat een juf zei dat ik op mijn vakantieadres thuis hoorde en daar moest blijven), wij voelen ons ook niet thuis in het land van onze ouders. Wij Immigrantenkinderen moeten nooit opgeven. Racisme is iets wat jij mee zal maken en misschien meer dan eens. Ga door, ontwikkel jezelf en ga door. Niemand kan Mesut iets maken. Ze kunnen allemaal de pot op. Hij maakt deze keuze zelf en dat is knap. Wordt in alles wat je doet zo goed als Mesut.
Over Ruud Gullit kunnen we kort zijn, die heeft geen principes. Als hij op het ene moment zijn titel opdraagt aan Nelson Mandela, en het volgende moment innig loopt te knuffelen met Silvio Berlusconi, kun je rustig zeggen dat de beste man alleen maar zichzelf en geld bezig is. Niemand die hem dat zal kwalijk nemen, maar ga dan ook niet zo'n theatraal stukje poppenkast opvoeren compleet met tranen en tuiten na het zien van Mandela. Ruud voert gewoon een act op, maar het zij hem vergeven.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:24:58 #133
175984 Vojnovitsj
Vladimir Vojnovitsj
pi_180687927
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:17 schreef Flow3r het volgende:
Dat 'er niet bij horen ' geldt volgens mij voornamelijk voor mensen die nog steeds contact hebben met het land van herkomst/van hun ouders/grootouders.
Ze horen er ook in die landen niet bij.

Maar dat geldt niet voor alle immigranten, er zijn er ook die helemaal geen binding hebben met het zogenoemde thuisland, en die voelen zich hier prima thuis, zoals ik :Y
Dat is niet zo. Mijn vrouw is Nederlands, ik heb in de meerderheid Nederlandse vrienden. Ik zeg dat ik Nederlands ben, maar op de een of andere manier wordt het niet geaccepteerd. Jullie kunnen je niet voorstellen wat ik en mensen om mij heen hebben meegemaakt.

Het zijn kleine dingen, maar alles bij elkaar tekent het je wel. Het heeft niets met de binding te maken. Ik ken jongens die zichzelf Hans gingen noemen. Jongens die keihard hebben gewerkt in Nederland, en toch niet zijn geaccepteerd. Kijk als de discriminatie cijfers meevielen of al die onderzoeken dat je solliciteert met een Nederlandse naam en een andere naam, dan zou ik hier ook niet lopen zeiken. Dan was het mijn verhaal geweest en mijn pech. Zo is het niet. Ik heb lesgegeven op vmbo-scholen waar ik veel jongens heb zien afhaken en verbitterd raken. Dat vind ik heel jammer, dan kunnen we keihard zeggen donder maar op, maar we kunnen ook kijken wat is hier aan de hand? Waarom vinden ze zo'n Erdogan nou belangrijk? Maar goed het wordt laat. Ik ga m peren zo.
Moskou 2042
pi_180687960
Ik zie dan zoiets voor me:
Erdoboy: '' Ik ben een strijder van Erdogan, jeweettoch!
Ik: '' Nee, dat begrijp ik niet. Waarom zou je zo'n dictator en zo'n dictatuur verkiezen boven een vrije samenleving als Nederland?
Erdoboy: '' Jij zal mij toch nooit begrijpen want je bent een kankerkaas''
-O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:27:34 #135
117098 Hathor
Effe niet
pi_180687967
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:58 schreef Vojnovitsj het volgende:

[..]

Je komt zeker uit Nigeria. Dit soort gelul hoor ik vaker. Ik ben donker dus ik zou hetzelfde moeten meemaken. Waar heb je het over man? Je weet duidelijk niet wat er speelt in Nederland. Spreek een immigrantenkind aan. Spreek een Molukker aan over wat zij mee hebben gemaakt, spreek een Turk aan spreek een Marokkaan aan hoe zij de huidige maatschappij beleven. En ga dan niet lullen over ijshockey maar praat echt met die mensen.

Het kan natuurlijk dat jouw referentiekader zo klein is, een of ander dorpje waar het ons kent ons is en dat je een prima leven hebt. Maar jij hebt het hier over anekdotisch bewijs. Misschien ben jij de uitzondering op de regel. Lijkt me sterk. Klinkt meer als goedpraten van het een en ander om een punt te maken dat Nederland super tolerant is. Wat gelul is.
Ga anders als blanke eens naar een zwart dorp ergens in Zuid Afrika, eens kijken hoe tolerant je daar tegemoet getreden wordt. Nederland is zeker niet 100% tolerant, maar me dunkt dat niemand hier echt wat te klagen heeft.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 00:28:23 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180687978
het schurkt er dicht tegenaan iig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:28:27 #137
175984 Vojnovitsj
Vladimir Vojnovitsj
pi_180687980
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

tuurlijk maak ik dat mee, ik vind het zelfs wel prettig als mensen interesse tonen
Zo is het ook, maar er is wel degelijk een verschil tussen echte interesse en je buiten sluiten. Ik krijg bijvoorbeeld meteen de vraag "wil jij terug naar .." ik zeg nee er is geen terug voor mij. Ik ben hier geboren. Ja ja, maar is toch wel bla bla. Nou goed. Laten we het goed afsluiten sp3c. Ik ga m peren. Trusten.
Moskou 2042
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:31:05 #138
117098 Hathor
Effe niet
pi_180688011
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:17 schreef Vojnovitsj het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik zie veel jongeren afhaken. Al die jongeren die voor Erdogan zijn, al die jongeren die voor supermarkten hangen hun school niet afmaken. Praat eens met ze. Ze haten Nederland. Die jongeren geven te snel op. Dit wat er nu met Mesut Ozil gebeurd is een klap voor die jongens.

Ik geloof ook echt niet dat een autochtoon hier iets van kan begrijpen. Sorry, maar jullie leven in een andere Nederland.
Nee, wij leven in het echte Nederland, en voor de jongeren die Nederland haten heb ik maar een boodschap, donderstraal maar lekker op, niemand zal je missen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 00:31:35 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180688019
die vraag heb ik nog nooit gehad eerlijk gezegd, ik denk dat mensen me uit zouden lachen als ik die wens uberhaupt uit zou spreken _O-

buitengesloten heb ik me ook nog nooit gevoeld al ben ik wel een keer gepasseerd voor een Canadees die minder goed was want Canadees, en Canadezen en ijshockey ...
daar was ik wel goed zuur van

technisch gezien is dat natuurlijk ook discriminatie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:32:30 #140
175984 Vojnovitsj
Vladimir Vojnovitsj
pi_180688034
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ga anders als blanke eens naar een zwart dorp ergens in Zuid Afrika, eens kijken hoe tolerant je daar tegemoet getreden wordt. Nederland is zeker niet 100% tolerant, maar me dunkt dat niemand hier echt wat te klagen heeft.
Is dus niet zo. Hier ligt het minder op de oppervlakte en dat heeft met onze economische standaarden te maken. Als het slecht zou gaan, dan is het net als Zuid Afrika. En dat zeg ik niet omdat het Nederland is. Dit is gewoon zo overal op de wereld. Als immigranten meer dan 10% uitmaken op een plek, dan vallen ze meer op en komen ze meer in aanraking met de rest van de bevolking. Dan begint de racisme. Dit slaat na jaren om in echte integratie. Goede voorbeeld hiervan is Amerika. Op een gegeven moment is een Mexicaan ook een Amerikaan en is een Duitser ook een Amerikaan. Dan praten we nergens meer over, niet terug naar je eigen land niks. Je kiest voor Amerika. En misschien is dat de keuze die we de nieuwe generatie moeten stellen. Kies je voor Nederland? Dan heb je alleen een Nederlands paspoort, ben je geen allochtoon maar Nederlander. En praten we ook niet meer over terugsturen en dat soort. Nu peer ik m echt. Joo.
Moskou 2042
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:35:19 #141
117098 Hathor
Effe niet
pi_180688071
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:31 schreef sp3c het volgende:
die vraag heb ik nog nooit gehad eerlijk gezegd, ik denk dat mensen me uit zouden lachen als ik die wens uberhaupt uit zou spreken _O-

buitengesloten heb ik me ook nog nooit gevoeld al ben ik wel een keer gepasseerd voor een Canadees die minder goed was want Canadees, en Canadezen en ijshockey ...
daar was ik wel goed zuur van

technisch gezien is dat natuurlijk ook racisme
Meer een vooroordeel, onwetendheid. Maar goed, dat kan ook als racisme omschreven worden denk ik.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 00:37:04 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180688093
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Meer een vooroordeel, onwetendheid. Maar goed, dat kan ook als racisme omschreven worden denk ik.
ja discriminatie van gemaakt

maar moet je je voorstellen, Nederlandse baas van Nederlandse club zegt tegen Nederlandse goalie ... ja nee we nemen een Canadees want Nederlanders kunnen er geen reet van

dan weet je ff niet meer waar je nu echt boos om bent hoor _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 00:40:45 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180688143
toen bleek dat die dude zijn schaatsen nauwelijks kon strikken stond ik toch iedere wedstrijd op goal terwijl die gast met zijn salaris het deurtje van de spelersbank open en dicht kon doen terwijl ik (pa) nog contributie moest betalen ook

vroegen ze nog of die dude met ons mee mocht rijden naar verre uitwedstrijden want je bent toch een soort duo als goalie

JA DAG, KOOP MAAR EEN AUTO VOOR DIE FLAPDROL!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:42:37 #144
117098 Hathor
Effe niet
pi_180688166
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja discriminatie van gemaakt

maar moet je je voorstellen, Nederlandse baas van Nederlandse club zegt tegen Nederlandse goalie ... ja nee we nemen een Canadees want Nederlanders kunnen er geen reet van

dan weet je ff niet meer waar je nu echt boos om bent hoor _O-
Dan heb jij dus gewoon alle reden om pissed off te zijn, zeker als ze je niet eens bekeken hebben. Om dezelfde reden hebben hier in NL volgens mij ook wel eens Brazilianen en Argentijnen bij Nederlandse topclubs gespeeld, puur vanwege het feit dat het Brazilianen en Argentijnen waren, dus dan moeten ze wel goed zijn, toch? :') Ajax had ooit een Gabrich onder contract, notabene gehaald door v Gaal, en die kon dus totaal niet voetballen, maar dat geloven wij hier niet, want zuid Amerikanen zijn gewoon altijd goed genoeg. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:44:33 #145
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_180688198
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:17 schreef Vojnovitsj het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik zie veel jongeren afhaken. Al die jongeren die voor Erdogan zijn, al die jongeren die voor supermarkten hangen hun school niet afmaken. Praat eens met ze. Ze haten Nederland. Die jongeren geven te snel op. Dit wat er nu met Mesut Ozil gebeurd is een klap voor die jongens.

Ik geloof ook echt niet dat een autochtoon hier iets van kan begrijpen. Sorry, maar jullie leven in een andere Nederland.
Mijn vriendin is Moluks, 2 jaar geleden naar Nederland gekomen en had vrijwel direct een baan. Tis wat je er zelf van maakt. Als die jongeren Nederland haten moeten ze gewoon eens bij hunzelf te raden gaan. Nederland biedt je zoveel kansen, maar je moet het wel aanpakken.

Daarnaast neem ik het de autochtone Nederlander ook niet kwalijk dat ze er een beetje klaar mee beginnen te raken als die jongeren zoveel haat richting de blanke autochtonen Nederlanders tonen. Het geduld van de autochtone Nederlander is ook niet eindig. Moet je eens in Turkije doen, haten op Turkije of haar inwoners. Maar op de een of andere manier moeten wij het hier maar allemaal pikken.

Ik zeg niet dat iedereen dezelfde kansen heeft, maar dat geldt net zo goed voor een autochtoon die in een achterstandsbuurt opgroeit.
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 00:47:51 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180688235
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan heb jij dus gewoon alle reden om pissed off te zijn, zeker als ze je niet eens bekeken hebben. Om dezelfde reden hebben hier in NL volgens mij ook wel eens Brazilianen en Argentijnen bij Nederlandse topclubs gespeeld, puur vanwege het feit dat het Brazilianen en Argentijnen waren, dus dan moeten ze wel goed zijn, toch? :') Ajax had ooit een Gabrich onder contract, notabene gehaald door v Gaal, en die kon dus totaal niet voetballen, maar dat geloven wij hier niet, want zuid Amerikanen zijn gewoon altijd goed genoeg. :')
ik speelde daar al vanaf mijn 4de ofzo, het was meer dat ze de Canadees niet bekeken hadden

nu achteraf snap ik dat (top)sport een stukje gokken met zich meebrengt maar toen was het wat vervelend

bij oranje was ik wel gewoon welkom overigens, is nooit een kwaad woord gevallen, Nederlandse pas = Nederlandse speler ... eigenlijk uberhaupt nooit iets gebeurd terwijl dat zeker toen nog echt wel een hele blanke sport was

1x vroeg iemand of ik wel Nederlands sprak (was een Amsterdammer), toen zei ik een paar dingen met kanker erin en dat was dat _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 00:51:02 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180688267
ik geloof ook niet dat er heel veel haat richting blanke autochtonen is overigens hoor, snap dat dat zo over komt als je heel de dag op internet zit maar volgens mij valt het in de realiteit wel mee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 00:56:59 #148
117098 Hathor
Effe niet
pi_180688324
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik speelde daar al vanaf mijn 4de ofzo, het was meer dat ze de Canadees niet bekeken hadden

nu achteraf snap ik dat (top)sport een stukje gokken met zich meebrengt maar toen was het wat vervelend

bij oranje was ik wel gewoon welkom overigens, is nooit een kwaad woord gevallen, Nederlandse pas = Nederlandse speler ... eigenlijk uberhaupt nooit iets gebeurd terwijl dat zeker toen nog echt wel een hele blanke sport was

1x vroeg iemand of ik wel Nederlands sprak (was een Amsterdammer), toen zei ik een paar dingen met kanker erin en dat was dat _O-
_O_ _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 01:03:29 #149
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_180688376
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 00:51 schreef sp3c het volgende:
ik geloof ook niet dat er heel veel haat richting blanke autochtonen is overigens hoor, snap dat dat zo over komt als je heel de dag op internet zit maar volgens mij valt het in de realiteit wel mee
Ah lekker selectief quoten en bagataliseren.

Om vervolgens mij te betichten van hele dag op het internet te zitten terwijl je zelf de hele dag hier rondhangt. Sterk.
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 04:22:53 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180688871
gelijk #mad :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180692130
lothar mattheus met putin op de foto veroorzaakte ook een enorme shitstorm in duitsland. net als de ozil erdo foto.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 24 juli 2018 @ 10:20:32 #152
117098 Hathor
Effe niet
pi_180692194
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:15 schreef Slayage het volgende:
lothar mattheus met putin op de foto veroorzaakte ook een enorme shitstorm in duitsland. net als de ozil erdo foto.

[ afbeelding ]
Wat voor functie heeft die tegenwoordig? Als het een baantje bij de FIFA is dan horen dat soort kiekjes er gewoon bij natuurlijk, of je nou wil of niet. Over 4 jaar kunnen ze lekker op de plaat met de rijke oliesjeiks uit Qatar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180692291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat voor functie heeft die tegenwoordig? Als het een baantje bij de FIFA is dan horen dat soort kiekjes er gewoon bij natuurlijk, of je nou wil of niet. Over 4 jaar kunnen ze lekker op de plaat met de rijke oliesjeiks uit Qatar.
Hij is vooral op de vlucht voor schuldeisers tegenwoordig. Doet zich voor als Afrikaans diplomaat om uit de handen van schuldeisers te blijven terwijl dat land van niets weet. _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180692295
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:20 schreef Hathor het volgende:

Wat voor functie heeft die tegenwoordig? Als het een baantje bij de FIFA is dan horen dat soort kiekjes er gewoon bij natuurlijk, of je nou wil of niet. Over 4 jaar kunnen ze lekker op de plaat met de rijke oliesjeiks uit Qatar.
het maakt geen neuk uit wat zijn functie is. ozil wordt verguisd omdat hij op de foto gaat met iemand die de mensenrechten aan zijn laars lapt, de democratie verstikt, journalisten/critici in de gevangenis gooit. allemaal dingen waar waar putin meester is.

autochtone duitser kan op de foto met een autocraat zonder een shitstorm te veroorzaken.
allochtone duitser kan niet op de foto met een autocraat zonder een shitstorm te veroorzaken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_180692438
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

het maakt geen neuk uit wat zijn functie is. ozil wordt verguisd omdat hij op de foto gaat met iemand die de mensenrechten aan zijn laars lapt, de democratie verstikt, journalisten/critici in de gevangenis gooit. allemaal dingen waar waar putin meester is.

autochtone duitser kan op de foto met een autocraat zonder een shitstorm te veroorzaken.
allochtone duitser kan niet op de foto met een autocraat zonder een shitstorm te veroorzaken.
Het was misschien niet zo handig om hem my president te noemen.
pi_180692562
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:41 schreef Solstice1 het volgende:

Het was misschien niet zo handig om hem my president te noemen.
vanuit de POV van "ozil de voetballer" was die hele foto shoot gewoon niet verstandig. ongeacht of zijn intentie politiek was of niet, dat doet immers niet ter zake, omdat wanneer je met een politicus op de foto gaat, de foto per definitie politiek is, al helemaal in verkiezingstijd. die woorden "my president" maken wat betreft niet echt het verschil denk ik.

aan de andere kant is dit een goede discussie omtrent de multiculturele samenleving. de hypocrisie van de westerse landen wordt op hoog niveau blootgelegd. deze kwestie zal mogelijk een beetje helpen in de bewustwording wat dat betreft.

het is simpelweg een gegeven dat wanneer een antiliaan nederland vertegenwoordig in de sport, hij een nederlander is, maar wanneer de antiliaan crimineel actief is, is hij een antiliaan.

zijn nederlanderschap zijn dus voorwaarden aan. doe je het goed ben je "een van ons" doe je het niet goed ben je niet "een van ons" en mag je "oppleuren". een rutte klassieker ^O^
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_180692619
Men moet niet zo debiel doen. Als politicus moet je inderdaad wel je loyaliteit tonen aan het land waar je in de politiek zit "mits" er geen bepaald conflict is tussen beide landen (want niemand die er wat om geeft als iemand loyaal is aan een bevriend land tot er strubbelingen zijn).

Het gaat hier om een voetballer / gewone burger en het botert even niet tussen Turkije en West Europa maar Erdogan heeft geen bloed aan zn handen dus het is een storm in een glas water.
pi_180692646
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

vanuit de POV van "ozil de voetballer" was die hele foto shoot gewoon niet verstandig. ongeacht of zijn intentie politiek was of niet, dat doet immers niet ter zake, omdat wanneer je met een politicus op de foto gaat, de foto per definitie politiek is, al helemaal in verkiezingstijd. die woorden "my president" maken wat betreft niet echt het verschil denk ik.

aan de andere kant is dit een goede discussie omtrent de multiculturele samenleving. de hypocrisie van de westerse landen wordt op hoog niveau blootgelegd. deze kwestie zal mogelijk een beetje helpen in de bewustwording wat dat betreft.

het is simpelweg een gegeven dat wanneer een antiliaan nederland vertegenwoordig in de sport, hij een nederlander is, maar wanneer de antiliaan crimineel actief is, is hij een antiliaan.

zijn nederlanderschap zijn dus voorwaarden aan. doe je het goed ben je "een van ons" doe je het niet goed ben je niet "een van ons" en mag je "oppleuren". een rutte klassieker ^O^
Ja heel erg dat als je met dit sujet op de foto gaat en hem 'mijn president' noemt terwijl die net het land waar jij woont en voor voetbalt en je alle kansen gegeven hebt voor nazi's uitmaakt dat dat land je dan niet meer zo aardig vindt.

Maar dat is racisme natuurlijk :') :') :')

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170906_03056550
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 24 juli 2018 @ 11:03:05 #161
117098 Hathor
Effe niet
pi_180692702
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

het maakt geen neuk uit wat zijn functie is. ozil wordt verguisd omdat hij op de foto gaat met iemand die de mensenrechten aan zijn laars lapt, de democratie verstikt, journalisten/critici in de gevangenis gooit. allemaal dingen waar waar putin meester is.

autochtone duitser kan op de foto met een autocraat zonder een shitstorm te veroorzaken.
allochtone duitser kan niet op de foto met een autocraat zonder een shitstorm te veroorzaken.
Nou spreek je jezelf tegen dus, want ook die foto van Matthaeus viel dus niet goed.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180692777
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

vanuit de POV van "ozil de voetballer" was die hele foto shoot gewoon niet verstandig. ongeacht of zijn intentie politiek was of niet, dat doet immers niet ter zake, omdat wanneer je met een politicus op de foto gaat, de foto per definitie politiek is, al helemaal in verkiezingstijd. die woorden "my president" maken wat betreft niet echt het verschil denk ik.

aan de andere kant is dit een goede discussie omtrent de multiculturele samenleving. de hypocrisie van de westerse landen wordt op hoog niveau blootgelegd. deze kwestie zal mogelijk een beetje helpen in de bewustwording wat dat betreft.

het is simpelweg een gegeven dat wanneer een antiliaan nederland vertegenwoordig in de sport, hij een nederlander is, maar wanneer de antiliaan crimineel actief is, is hij een antiliaan.

zijn nederlanderschap zijn dus voorwaarden aan. doe je het goed ben je "een van ons" doe je het niet goed ben je niet "een van ons" en mag je "oppleuren". een rutte klassieker ^O^
Is net zo voor kampers, tokkies en ander tuig hoor. Mensen hebben het gewoon niet zo op mensen die het andere mensen moeilijk maken. Het liefst gooide ik ze samen op een groot eiland waar ze mekaar kunnen lastig vallen, maar Australië is inmiddels al bewoond. Misschien is Groenland echter een optie.
pi_180692784
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou spreek je jezelf tegen dus, want ook die foto van Matthaeus viel dus niet goed.
er waren wat mensen die commentaar hadden. verre van een shitstorm. niks twijfel aan loyaliteit van duitse waarden
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_180692812
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

er waren wat mensen die commentaar hadden. verre van een shitstorm. niks twijfel aan loyaliteit van duitse waarden
Als ie hem mijn president had genoemd had dat wel anders geweest wss. Als Turken hun dubbele nationaliteit eens opgaven werd er trouwens ook niet zo snel getwijfeld over loyaliteit.
pi_180692839
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:07 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Is net zo voor kampers, tokkies en ander tuig hoor.
nee hoor rutte kreeg de vraag na zijn oppleuren, "moeten autochtonen die niet goed bezig zijn ook oppleuren?" hij antwoorde, "zij moeten ook keuzes maken"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_180692857
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:09 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Als ie hem mijn president had genoemd had dat wel anders geweest wss. Als Turken hun dubbele nationaliteit eens opgaven werd er trouwens ook niet zo snel getwijfeld over loyaliteit.
ozil heeft alleen de duitse nationaliteit. het opgeven van een papiertje gaat weinig veranderen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_180692877
In Zimbabwe was er ook zoiets
pi_180692878
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee hoor rutte kreeg de vraag na zijn oppleuren, "moeten autochtonen die niet goed bezig zijn ook oppleuren?" hij antwoorde, "zij moeten ook keuzes maken"
Je schijnt maar te 'vergeten' dat Rutten dat zei naar aanleiding van zo'n rel-Turk die tegen een journalist zei dat hij op moest rotten.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180692935
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 10:56 schreef Beathoven het volgende:
gaat hier om een voetballer / gewone burger en het botert even niet tussen Turkije en West Europa maar Erdogan heeft geen bloed aan zn handen d
''maar Erdogan heeft geen bloed aan zijn handen''

Dat is dus gewoon niet waar.
pi_180692954
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

er waren wat mensen die commentaar hadden. verre van een shitstorm. niks twijfel aan loyaliteit van duitse waarden
Gewone publieke personen mogen wat mij betreft het leven als sandbox zien, net als een ieder ander. Ze vinden maar wat ze vinden. Het wordt anders als politici in een spagaat tussen twee landen staan.

Ik heb b.v. vermoedens dat Kuzu en Oztürk van Denk bepaalde verbintenissen hebben met de AKP gezien sommige proefballonnetjes en dat hun wereld lichtelijk zou instorten als er iets met de AKP gebeurd en er een machtsverschuiving binnen Turkije plaats zou vinden.

Maar dezelfde vraagtekens zet ik ook bij Forum en de pro-Rusland stanpunten en Wilders met z'n liefde voor Israel.
pi_180692978
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]

''maar Erdogan heeft geen bloed aan zijn handen''

Dat is dus gewoon niet waar.
Enlighten me
  dinsdag 24 juli 2018 @ 11:19:01 #172
117098 Hathor
Effe niet
pi_180692992
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:13 schreef Chadi het volgende:
In Zimbabwe was er ook zoiets
Dat was toen toch met Kluivert en Davids die met Mugabe op de foto gingen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 11:29:47 #173
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180693154
Voor iedereen die vergelijkingen maakt; je moet de kwestie Ozil wel in de context zien.

Er is gewoon een heel verziekte sfeer tussen Turkije en Europa. Dit is een symptoom hiervan.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_180693230
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:29 schreef thedeedster het volgende:
Voor iedereen die vergelijkingen maakt; je moet de kwestie Ozil wel in de context zien.

Er is gewoon een heel verziekte sfeer tussen Turkije en Europa. Dit is een symptoom hiervan.
Joh.
pi_180693291
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Enlighten me
Ik zal je proberen te 'enlighten'.

quote:
Sinds de mislukte staatsgreep zijn ongeveer 160.000 mensen gevangengezet en is bijna hetzelfde aantal ambtenaren ontslagen, meldde het mensenrechtenbureau van de Verenigde Naties in maart van dit jaar. https://www.telegraaf.nl/(...)at-18-000-ambtenaren
quote:
Laatste onafhankelijke Turkse media overgenomen door vriend Erdogan
De laatste jaren heeft president Erdogan kritische journalisten laten oppakken en hele redacties gesloten. "Die repressie is maar één manier om de media de mond te snoeren", zegt correspondent Lucas Waagmeester. "De andere methode is ervoor zorgen dat machtige mensen die de regering positief gezind zijn een kritisch mediahuis als Dogan overnemen. En dat is wat hier is gebeurd." https://nos.nl/artikel/22(...)-vriend-erdogan.html
quote:
Syrische vluchtelingen worden aan de grens met Turkije mishandeld en doodgeschoten door Turkse grenspolitie. Dat blijkt uit een onderzoek van Human Rights Watch, dat vandaag verschijnt.

De organisatie registreerde tussen begin maart en half april zeven incidenten. De grenspolitie schoot een man, een vrouw en een 15-jarige jongen en een smokkelaar dood. Een andere smokkelaar werd doodgeslagen. Acht asielzoekers werden beschoten, onder wie drie kinderen van 3, 5 en 9 jaar oud.
https://eenvandaag.avrotr(...)turkse-grenspolitie/
quote:
Turkije bombardeert door VS gesteunde Koerden
21 januari 2018
https://www.volkskrant.nl(...)te-krijgen~bd664a6e/
quote:
Turkije bombardeert Syrische regio Afrin
20 feb. 2018 in BUITENLAND

DAMASCUS - UPDATE - Het Turkse leger heeft dinsdag de Syrische regio Afrin beschoten met granaten. Dat gebeurde kort nadat Syrische milities die het regime van president Assad steunen de regio waren binnentrokken. Het ging volgens Turkse staatsmedia om waarschuwingsschoten. https://www.telegraaf.nl/(...)syrische-regio-afrin
En nog een paar leuke voor de Duitsers:

quote:
Erdogan wil Duitse komiek Böhmermann toch voor de rechter https://www.rtlnieuws.nl/(...)toch-voor-de-rechter
quote:
Erdogan verwijt Duitsland nazi-praktijken
https://nos.nl/artikel/21(...)ml?utm_source=trendr
pi_180693334
quote:
Tijden veranderen. In 2010 was Erdogan nog niet z'n grote dictator waarmee Europa in dermate in de clinch lag zoals afgelopen tijd het geval was. Daarnaast was dat ook nog eens jaren voor de huidige "vluchtelingen" crisis waarbij hordes (Noord)-Afrikaanse en Arabische jonge mannen Europa komen plunderen.

In het kort is de perceptie van het Duitse volk op Turkije als staat, Erdogan als staatshoofd en migranten in het algemeen sterk veranderd. In 2010 was Erdo nog baas van een El-Cheapo all inclusive vakantieland, nu is hij evil moslim dictator die het westen haat en zijn migranten de schuld van alle problemen.
pi_180693441
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2018 20:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Noah Trevor is geen Amerikaan maar een halfbloedje Zuid Afrikaans joodse moeder en een Duits-Zwitsers vader geboren en opgegroeid in de apartheid. Dus ik denk dat hij wel gewend is dat mensen tegen hem roepen dat je niet beiden kunt zijn.
Ik ging ervan uit dat hij al Amerikaans staatsburgerschap zou hebben, maar hij heeft in ieder geval een typisch Amerikaans trekje snel opgepikt: Dom en onwetendheid over de rest van de wereld, en vervolgens een grote bek opzetten alsof typisch Amerikaanse problemen met huidtinten universeel zijn.

Hoe je het ook wendt of keert, de Franse (West-Europese) deal waarbij je Fransman bent ongeacht je huidskleur, en dus geen Afrikaan, is een stuk beter dan de Amerikaanse waarbij je vanwege je huidskleur altijd een Afrikaan zult blijven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_180694042
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik zal je proberen te 'enlighten'.

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

En nog een paar leuke voor de Duitsers:

[..]


[..]

Mja, het borrelt hier en daar maar het gaat niet over de top als in dat hij slachtingen heeft laten uitvoeren. En hierbij gaat het voornamelijk over de verstoorde relatie met Duitsland.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 12:21:37 #179
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180694151
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:29 schreef thedeedster het volgende:
Voor iedereen die vergelijkingen maakt; je moet de kwestie Ozil wel in de context zien.

Er is gewoon een heel verziekte sfeer tussen Turkije en Europa. Dit is een symptoom hiervan.
Dat is de kern inderdaad. Die geitenneuker heeft zowel Duitsers als Nederlanders meerdere malen Nazi's genoemd, zijn landgenoten opgeroepen onze duurste huizen en auto's in te pikken, spreekt regelmatig over een Jihad tegen Europa waarbij zijn minaretten zwaarden zijn etc. etc.

Dus nee, op de foto met die debiel is dan gewoon slechte PR. Van mij mag hij - ik heb ook geen moeite met een Baudet die racisten interviewt over hun boeken - maar dat er een bepaalde perceptie ontstaat is onvermijdelijk. Al dan niet terecht.

Om dan hopla weer de racismekaart te trekken is zwak en zielig. Nee, het maakt mij echt niet uit of die Ozil licht, bruin of donker is. Wat mij uitmaakt is waar zijn loyaliteit ligt.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 12:49:52 #180
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_180694772
Özil is gewoon niet loyaal aan het land dat hem alle kansen heeft gegeven. Wel dweept hij met een fascistische kl ootzak die Nederlanders en Duitsers heeft uitgemaakt voor nazi's en die politieke tegenstanders laat opsluiten, martelen en vermoorden.
pi_180694933
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Om dan hopla weer de racismekaart te trekken is zwak en zielig. Nee, het maakt mij echt niet uit of die Ozil licht, bruin of donker is. Wat mij uitmaakt is waar zijn loyaliteit ligt.
Bij het Duitse voetbalelftal aangezien hij daar 92 interlands voor heeft gespeeld. Dat hij als bekende voetballer met Erdogan op de foto gaat en hem een shirtje geeft zegt geen ruk over loyaliteit. Als hij niet loyaal was aan Duitsland dan had hij wel voor de Turkse nationale ploeg gekozen. Iedereen die van voetbal houd droomt er van om met de sterren op de foto te gaan, persoonlijk shirtjes overhandigd te krijgen en dat soort dingen. De enige reden dat er nu over loyaliteit wordt gesproken is omdat zijn groot-ouders in Turkije geboren zijn.
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 13:10:09 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180695132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:59 schreef Hugo862 het volgende:
Als hij niet loyaal was aan Duitsland dan had hij wel voor de Turkse nationale ploeg gekozen.
of was hij met Duitsland opgehouden zodra het voor zijn carriere (centjes) niet meer hoefde

dan had hij dit wk echt niet meer meegedaan en in 2014 zal hij de schaapjes ook al wel op het droge hebben gehad
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180695348
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:49 schreef Voice_Over het volgende:
Özil is gewoon niet loyaal aan het land dat hem alle kansen heeft gegeven. Wel dweept hij met een fascistische kl ootzak die Nederlanders en Duitsers heeft uitgemaakt voor nazi's en die politieke tegenstanders laat opsluiten, martelen en vermoorden.
Lulkoek. Hij "dweept" ook helemaal niet met Erdogan.

Hij heeft zich voor Erdogans karretje laten spannen en ziet helaas het probleem daarvan niet; maar wat jij er hier van maakt (en andere extreemrechtse mensen en politici ervan maken) is gewoon echt misplaatst en afkeurenswaardig.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2018 13:23:25 ]
pi_180695358
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 12:59 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Bij het Duitse voetbalelftal aangezien hij daar 92 interlands voor heeft gespeeld. Dat hij als bekende voetballer met Erdogan op de foto gaat en hem een shirtje geeft zegt geen ruk over loyaliteit. Als hij niet loyaal was aan Duitsland dan had hij wel voor de Turkse nationale ploeg gekozen. Iedereen die van voetbal houd droomt er van om met de sterren op de foto te gaan, persoonlijk shirtjes overhandigd te krijgen en dat soort dingen. De enige reden dat er nu over loyaliteit wordt gesproken is omdat zijn groot-ouders in Turkije geboren zijn.
Ozil koos natuurlijk voor Die Mannschaft omdat dat het beste is voor zijn carriere en de grootste kans om de allermooiste prijzen te winnen die je als voetballer kan winnen. De kans om een WK te winnen, zoals die 4 jaar geleden deed met Duitsland, is zo goed als 0 met Turkije.

En er word natuurlijk aan zijn loyaliteit getwijfeld omdat hij Erdogan zijn leider noemt. Verder weet iedereen dat als je met Erdo op de foto gaat, dat hij dat zal gebruiken als propaganda, wat ook gebeurd is.

En tenslotte is hem alle ruimte geboden om zich uit te spreken tegen Erdogan. Gundogan heeft snel zijn excuses aangeboden en gezegd dat hij niet achter het regime van Erdo staat.
Over Gundogan word nauwelijks nog gesproken en als straks de weg naar het EK weer begint, dan mag hij gewoon weer dat shirt van Die Mannschaft aandoen. Ozil zal nooit meer een interland spelen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180695457
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Verder weet iedereen dat als je met Erdo op de foto gaat, dat hij dat zal gebruiken als propaganda, wat ook gebeurd is.
Dat lijkt nog steeds niet helemaal tot hem door te dringen.

Daarom vind ik ook dat het eerder naief is dan landverraad ofzo.
pi_180695512
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ozil koos natuurlijk voor Die Mannschaft omdat dat het beste is voor zijn carriere en de grootste kans om de allermooiste prijzen te winnen die je als voetballer kan winnen. De kans om een WK te winnen, zoals die 4 jaar geleden deed met Duitsland, is zo goed als 0 met Turkije.

En er word natuurlijk aan zijn loyaliteit getwijfeld omdat hij Erdogan zijn leider noemt. Verder weet iedereen dat als je met Erdo op de foto gaat, dat hij dat zal gebruiken als propaganda, wat ook gebeurd is.

En tenslotte is hem alle ruimte geboden om zich uit te spreken tegen Erdogan. Gundogan heeft snel zijn excuses aangeboden en gezegd dat hij niet achter het regime van Erdo staat.
Over Gundogan word nauwelijks nog gesproken en als straks de weg naar het EK weer begint, dan mag hij gewoon weer dat shirt van Die Mannschaft aandoen. Ozil zal nooit meer een interland spelen.
Het hele gedoe is gewoon zwaar overtrokken. Ja, het was niet handig om met Erdogan op de foto te gaan. En ja, de manier waarop hij op de commotie reageert is ook onhandig. Maar aan zijn loyaliteit twijfelen is gewoon pure onzin. Wat verwacht je nu van Ozil nu hij met Erdogan op de foto is gegaan. Dat hij nu een pro Erdogan terreur beweging gaat beginnen met als doel Duitsland te annexeren voor het eeuwige Turkse rijk?
pi_180695556
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:27 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat lijkt nog steeds niet helemaal tot hem door te dringen.

Daarom vind ik ook dat het eerder naief is dan landverraad ofzo.
Hij heeft meerdere malen de kans gehad om te zeggen dat hij Erdo niet zo'n toffe leider vind.
In plaats daarvan gaat hij wild om zich heen slaan en mensen van racisme beschuldigen.
Tja, op een gegeven moment houd het op.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180695654
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:28 schreef Hugo862 het volgende:

Wat verwacht je nu van Ozil nu hij met Erdogan op de foto is gegaan. Dat hij nu een pro Erdogan terreur beweging gaat beginnen met als doel Duitsland te annexeren voor het eeuwige Turkse rijk?
Zoveel is er niet voor nodig om niet meer bij Die Mannschaft uitgenodigd te worden. Ozil is die grens overgegaan en Gundogan is daar wijselijk achter gebleven.

Als speler van een nationaal elftal ben jij onderdeel van het imago van dat team en van de teamsfeer. Als jij weet dat je dat in je eentje volledig verpest, je kan er wat aan doen maar je doet dat niet...dan ben je er niet meer welkom.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180695754
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zoveel is er niet voor nodig om niet meer bij Die Mannschaft uitgenodigd te worden. Ozil is die grens overgegaan en Gundogan is daar wijselijk achter gebleven.

Als speler van een nationaal elftal ben jij onderdeel van het imago van dat team en van de teamsfeer. Als jij weet dat je dat in je eentje volledig verpest, je kan er wat aan doen maar je doet dat niet...dan ben je er niet meer welkom.
Hij was niet meer welkom?
pi_180695776
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hij heeft meerdere malen de kans gehad om te zeggen dat hij Erdo niet zo'n toffe leider vind.
In plaats daarvan gaat hij wild om zich heen slaan en mensen van racisme beschuldigen.
Tja, op een gegeven moment houd het op.
Hij heeft met zijn open brief een hoop relaties (met de voetbalbond, met sponsoren) kapot gemaakt. Als hij echt een groot Erdogan-fan zou zijn, dan had hij dat nu dus ook wel kunnen toegeven, want al het kwaad is toch al geschied. Maar dat heeft hij niet gedaan.
pi_180695778
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hij was niet meer welkom?
Ozil heeft de eer aan zichzelf gehouden, maar alles wees er op dat de bond en zijn teamgenoten klaar waren met hem. Om nog maar te zwijgen over zijn sportieve prestaties.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180695813
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ozil heeft de eer aan zichzelf gehouden, maar alles wees er op dat de bond en zijn teamgenoten klaar waren met hem. Om nog maar te zwijgen over zijn sportieve prestaties.
Hoe zelfs sommige kwaliteitskranten lange artikelen schreven over waarom Özil persoonlijk de oorzaak van het Duitse falen op het WK zou zijn, vond ik anders wel een beetje raar. Voetbal is een teamsport. Een WK win je niet in je eentje en verlies je niet in je eentje.
pi_180695828
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:41 schreef Igen het volgende:

[..]

Hij heeft met zijn open brief een hoop relaties (met de voetbalbond, met sponsoren) kapot gemaakt. Als hij echt een groot Erdogan-fan zou zijn, dan had hij dat nu dus ook wel kunnen toegeven, want al het kwaad is toch al geschied. Maar dat heeft hij niet gedaan.
Dat hij voorgoed breekt met Die Mannschaft en de Duitse bond is wel duidelijk. Hij houd zich bepaald niet in op dat gebied. Maar volgens mij woont (een groot deel) van zijn familie in Duitsland en om dan woede en ophef onder het hele Duitse volk te creeeren is niet zo slim.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180695851
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:41 schreef Igen het volgende:

[..]

Hij heeft met zijn open brief een hoop relaties (met de voetbalbond, met sponsoren) kapot gemaakt. Als hij echt een groot Erdogan-fan zou zijn, dan had hij dat nu dus ook wel kunnen toegeven, want al het kwaad is toch al geschied. Maar dat heeft hij niet gedaan.
Hoezo? Özil kan toch nog steeds proberen er niet een nog grotere PR-technische puinhoop van te maken?

Drogredenering.
pi_180695867
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:45 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hoezo? Özil kan toch nog steeds proberen er niet een nog grotere PR-technische puinhoop van te maken?

Drogredenering.
Als hij dat nog steeds zou proberen dan zou hij niet zo'n open brief als dit hebben geschreven.
pi_180695876
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat was toen toch met Kluivert en Davids die met Mugabe op de foto gingen?
Ja de kabel.
pi_180695925
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:46 schreef Igen het volgende:

[..]

Als hij dat nog steeds zou proberen dan zou hij niet zo'n open brief als dit hebben geschreven.
Het slachtofferschap is ook een manier om de publieke opinie (of een deel ervan) achter je te krijgen.
pi_180695951
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:43 schreef Igen het volgende:

[..]

Hoe zelfs sommige kwaliteitskranten lange artikelen schreven over waarom Özil persoonlijk de oorzaak van het Duitse falen op het WK zou zijn, vond ik anders wel een beetje raar. Voetbal is een teamsport. Een WK win je niet in je eentje en verlies je niet in je eentje.
Sommige media en fans reageren er inderdaad schandalig op. De meeste keuren het gedrag van Ozil op een betere manier af.

Voetbal is een teamsport en het falen van het Duitse elftal is natuurlijk niet alleen de oorzaak van Ozil.

Maar ik heb nog nooit 1 speler van Duitsland, of welk land dan ook, meegemaakt die in zijn eentje (oke, vooraf ook dankzij Gundogan) voor zoveel ophef en slechte sfeer in een team gezorgt heeft.

Dat alleen gecombineerd met het feit dat hij makkelijk veel van die ophef weg kon nemen maar dat niet gedaan heeft, zou al voldoende moeten zijn om van die ene speler afscheid te nemen.

Als je dan ook nog allerlei sponsoren en andere hoge figuren in de bond gaat schofferen en beschuldigen......tja
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180696057
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sommige media en fans reageren er inderdaad schandalig op. De meeste keuren het gedrag van Ozil op een betere manier af.
Verschillende AfD-politici hebben de rel rond Özil bijv. aangegrepen als argument om het nationale elftal weer eentje van zuiver Duitsch bloed te maken. En zo'n 15% van de Duitsers vindt dat prima. Dat is gewoon ronduit walgelijk.
pi_180696111
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ozil heeft de eer aan zichzelf gehouden, maar alles wees er op dat de bond en zijn teamgenoten klaar waren met hem. Om nog maar te zwijgen over zijn sportieve prestaties.
Beetje makkelijk om dat er nu allemaal bij te halen. Het lijkt er vooral op dat hij er zelf genoeg van had. Dat je er van maakt dat hij niet meer welkom was is vooral een eigen invulling.
pi_180696123
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:45 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hoezo? Özil kan toch nog steeds proberen er niet een nog grotere PR-technische puinhoop van te maken?

Drogredenering.
Projectie noemen ze dit.
pi_180696521
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Beetje makkelijk om dat er nu allemaal bij te halen. Het lijkt er vooral op dat hij er zelf genoeg van had. Dat je er van maakt dat hij niet meer welkom was is vooral een eigen invulling.
Hij heeft zich met zijn uitlatingen onmogelijk gemaakt in het nationale team. Geen speler is groot genoeg om voor zoveel negativiteit te zorgen en gewoon aan te kunnen blijven. En Ozil is al een van de minste spelers in het team.

Verder heeft Ozil na zijn opstappen tot nu slechts 1 steunbetuiging gekregen: van Jerome Boateng die hem bedanktte voor de fijne tijd samen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180696579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:54 schreef Igen het volgende:

[..]

Verschillende AfD-politici hebben de rel rond Özil bijv. aangegrepen als argument om het nationale elftal weer eentje van zuiver Duitsch bloed te maken. En zo'n 15% van de Duitsers vindt dat prima. Dat is gewoon ronduit walgelijk.
Sommige AfD politici gaan heel ver in hun uitspraken en er zijn steeds meer Duitsers die AfD en dergelijke uitspraken toejuichen. Maar dat is voer voor een discussie in een ander topic.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180696664
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:54 schreef Igen het volgende:

[..]

Verschillende AfD-politici hebben de rel rond Özil bijv. aangegrepen als argument om het nationale elftal weer eentje van zuiver Duitsch bloed te maken. En zo'n 15% van de Duitsers vindt dat prima. Dat is gewoon ronduit walgelijk.
Is dat daadwerkelijk gezegd? Zuiver Duits bloed?
  dinsdag 24 juli 2018 @ 14:31:01 #205
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_180696979
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:22 schreef Igen het volgende:

[..]

Lulkoek. Hij "dweept" ook helemaal niet met Erdogan.

Hij heeft zich voor Erdogans karretje laten spannen en ziet helaas het probleem daarvan niet; maar wat jij er hier van maakt (en andere extreemrechtse mensen en politici ervan maken) is gewoon echt misplaatst en afkeurenswaardig.
Özil is een landverrader. Hij is een schande voor Duitsland. Laat hem lekker teruggaan naar Turkije waar hij fijn de kont van zijn fantastische leider mag kussen.
pi_180697076
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 14:31 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Özil is een landverrader. Hij is een schande voor Duitsland. Laat hem lekker teruggaan naar Turkije waar hij fijn de kont van zijn fantastische leider mag kussen.
Doe eens normaal zeg. }:|
pi_180697308
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 14:31 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Özil is een landverrader. Hij is een schande voor Duitsland. Laat hem lekker teruggaan naar Turkije waar hij fijn de kont van zijn fantastische leider mag kussen.
:')

Daar hebben we er zo eentje.
pi_180698523
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:54 schreef Igen het volgende:

[..]

Verschillende AfD-politici hebben de rel rond Özil bijv. aangegrepen als argument om het nationale elftal weer eentje van zuiver Duitsch bloed te maken. En zo'n 15% van de Duitsers vindt dat prima. Dat is gewoon ronduit walgelijk.
Mwah. als je uit politiek opportunisme probeert om bezwaren tegen massa-immigratie, bezwaren tegen de islam en bezwaren tegen Turks nationalisme/fascisme onder racisme te scharen moet je niet raar opkijken als er grijs gebied ontstaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 16:16:04 #209
117098 Hathor
Effe niet
pi_180699404
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:54 schreef Igen het volgende:

[..]

Verschillende AfD-politici hebben de rel rond Özil bijv. aangegrepen als argument om het nationale elftal weer eentje van zuiver Duitsch bloed te maken. En zo'n 15% van de Duitsers vindt dat prima. Dat is gewoon ronduit walgelijk.
Dat soort geluiden moeten ze wijselijk negeren, politici moeten ver van de sport verwijderd blijven, heel ver.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180700508
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 14:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Sommige AfD politici gaan heel ver in hun uitspraken en er zijn steeds meer Duitsers die AfD en dergelijke uitspraken toejuichen. Maar dat is voer voor een discussie in een ander topic.
De meeste Duitsers hebben vreemd DNA. Lothar Matthaus heeft b.v. Engels "bloed", dus dat vormgeven wordt nogal een karwei.
pi_180703268
quote:
‘Om een jongeman vanwege zijn religieuze overtuiging zo te behandelen die alles gaf voor het Duitse nationale team, zo racistisch, dat is onaanvaardbaar,’ zei Erdogan dinsdag tegen journalisten in het Turkse parlement in de hoofdstad Ankara. De Turkse president belde maandag met Özil, en sprak hem bemoedigende woorden toe.

‘Ik kus zijn ogen. Ik sta achter Mesut vanwege zijn opmerkingen,’ vertelde Erdogan.
https://www.elsevierweekb(...)18/07/632974-632974/
Alsof de strijder voor Erdogan Ozil een martelaar is geworden _O- :') _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180703437
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En er word natuurlijk aan zijn loyaliteit getwijfeld omdat hij Erdogan zijn leider noemt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 13:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Over Gundogan word nauwelijks nog gesproken en als straks de weg naar het EK weer begin
Uh, het was toch juist Gundogan die zo zijn shirt voor Erdogan signeerde?
  dinsdag 24 juli 2018 @ 19:27:18 #213
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_180703464
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 14:31 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Özil is een landverrader. Hij is een schande voor Duitsland. Laat hem lekker teruggaan naar Turkije waar hij fijn de kont van zijn fantastische leider mag kussen.
Welnee, Özil is alleen een opportunist. De enige reden dat hij überhaupt bij Duitsland voetbalde was dat hij dan kansmaakt op prijzen en deelname aan toernooien.

Je kan een land niet verraden als je er nooit loyaal aan bent geweest.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_180703473
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:25 schreef Hamzoef het volgende:

Uh, het was toch juist Gundogan die zo zijn shirt voor Erdogan signeerde?
Gundogan heeft eieren voor zijn geld gekozen, snel excuses gemaakt en aangegeven niet achter Erdogan te staan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180703552
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gundogan heeft eieren voor zijn geld gekozen, snel excuses gemaakt en aangegeven niet achter Erdogan te staan.
Haha, en daarom signeert hij met Sayın Cumhurbaşkanım’a saygılarımla zeker. :D

Denk eens na. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2018 19:32:22 ]
  dinsdag 24 juli 2018 @ 19:32:27 #216
117098 Hathor
Effe niet
pi_180703558
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:25 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

[..]

Uh, het was toch juist Gundogan die zo zijn shirt voor Erdogan signeerde?
Daar heeft hij afstand van genomen, dan worden er verder weinig woorden aan vuil gemaakt. Ozil daarentegen besloot de boel op de spits te drijven en die krijgt nu alle bagger over zich heen. Ik vind nog steeds dat hier veel te veel ophef over word gemaakt, Ozils carriere als international was toch wel voorbij, en die bui voelde hij allang hangen. Als hij nog maar een jaar of 24 was geweest had hij deze beslissing nooit genomen, maar hij is 29, presteert al jaren niet meer op zijn oude niveau, en dus is de stap naar pensioen niet zo moeilijk. Sterker nog, hij voorkomt hiermee dat de trainer hem niet meer selecteert, op zich best slim van hem.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180703613
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:32 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Haha, en daarom signeert hij met Sayın Cumhurbaşkanım’a saygılarımla zeker. :D

Denk eens na. :')
Mijn Turks is weleens beter geweest. Ik weet dat Gundogan voor Erdolfs propagandamoment is gevallen, maar later zijn sympathie voor hem heeft terug genomen. Dan ben je gewoon welkom bij Die Mannschaft.

Ozil weigert partij te kiezen voor Duitsland, dus die zal nooit meer een interland spelen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 24 juli 2018 @ 19:37:49 #218
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180703666
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daar heeft hij afstand van genomen, dan worden er verder weinig woorden aan vuil gemaakt. Ozil daarentegen besloot de boel op de spits te drijven en die krijgt nu alle bagger over zich heen. Ik vind nog steeds dat hier veel te veel ophef over word gemaakt, Ozils carriere als international was toch wel voorbij, en die bui voelde hij allang hangen. Als hij nog maar een jaar of 24 was geweest had hij deze beslissing nooit genomen, maar hij is 29, presteert al jaren niet meer op zijn oude niveau, en dus is de stap naar pensioen niet zo moeilijk. Sterker nog, hij voorkomt hiermee dat de trainer hem niet meer selecteert, op zich best slim van hem.
Die gaat dus gewoon nog een paar jaar cashen in Turkije.
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 19:39:47 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180703717
das een bijzondere draai wel

hij heeft gewoon aan het wk deelgenomen ondanks zijn weigering om partij te kiezen en nu kiest hij er voor om nooit meer een interland te spelen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180703835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:39 schreef sp3c het volgende:
das een bijzondere draai wel

hij heeft gewoon aan het wk deelgenomen ondanks zijn weigering om partij te kiezen en nu kiest hij er voor om nooit meer een interland te spelen
Deze hele rel speelde vlak voor en tijdens het toernooi. Het team richtte zich vooral op hun spel, maar de affaire zal de sfeer in de kleedkamer en op het veld geen goed gedaan hebben. Na de uitschakeling is de rel veel groter geworden en zijn beide spelers om een reactie gevraagt met de bekende afloop.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 19:49:06 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180703972
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Deze hele rel speelde vlak voor en tijdens het toernooi. Het team richtte zich vooral op hun spel, maar de affaire zal de sfeer in de kleedkamer en op het veld geen goed gedaan hebben. Na de uitschakeling is de rel veel groter geworden en zijn beide spelers om een reactie gevraagt met de bekende afloop.
lijkt me vrij sterk dat het invloed heeft op de sfeer in de kleedkamer en/of het veld tbh en als hij over een maanden zijn keutel weer intrekt vanwege de overweldigende sympathie van het Duitse volk en zulk soort moois dan stellen ze hem gewoon weer op (mits goed genoeg)

ze spelen niet om pannekoeken ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 19:49:21 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180703975
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:37 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Die gaat dus gewoon nog een paar jaar cashen in Turkije.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ercontract-voor-ozil
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180704190
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 14:31 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Özil is een landverrader. Hij is een schande voor Duitsland. Laat hem lekker teruggaan naar Turkije waar hij fijn de kont van zijn fantastische leider mag kussen.
Tijd dat we de Voice_Over 500 gangbang weer eens gaan organiseren.
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 20:20:51 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180704721
dewatte :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180705614
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 20:20 schreef sp3c het volgende:
dewatte :')
Beathoven verheugt zich er nu al op dat hij er dan als laatste overheen mag.
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 21:14:45 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180705796
ik weet niet of dit het juiste topic is voor dit feestje hoor _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180706397
Krachtige actie van Mesut Özil. Dat zelfde werd ook gezegd over het voetbalteam van Frankrijk. Trost als ze kampioen worden, racistisch als ze over de scheef gaan. En de reactie van Erdogan op het besluit van Özil is exact datgene wat leiders in europa niet hebben kunnen doen met immigranten: ze omarmen en het gevoel geven dat je er mag zijn, met je roots die je hebt. Dat moest altijd weggemoffeld worden, het liefst vergeten. Een Turkse vlag is al een schande. Om je kapot te schamen hoe Nederlanders soms van die januskoppen kunnen zijn.

Even off-topic: hebben jullie zijn vriendin gezien? Wat een Godin naast die struisvogel!
Loedermoeder
pi_180706519
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 21:42 schreef Hedera het volgende:
Krachtige actie van Mesut Özil. Dat zelfde werd ook gezegd over het voetbalteam van Frankrijk. Trost als ze kampioen worden, racistisch als ze over de scheef gaan. En de reactie van Erdogan op het besluit van Özil is exact datgene wat leiders in europa niet hebben kunnen doen met immigranten: ze omarmen en het gevoel geven dat je er mag zijn, met je roots die je hebt. Dat moest altijd weggemoffeld worden, het liefst vergeten. Een Turkse vlag is al een schande. Om je kapot te schamen hoe Nederlanders soms van die januskoppen kunnen zijn.

Even off-topic: hebben jullie zijn vriendin gezien? Wat een Godin naast die struisvogel!
Joh...
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juli 2018 @ 23:09:02 #229
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_180708539
quote:
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan heeft zijn steun betuigd aan Mesut Özil, die zondag wegens racisme zijn Duitse interlandcarrière beëindigde.

Erdogan zegt het onaanvaardbaar te vinden dat de speler met een Turkse achtergrond op een racistische wijze is bejegend om zijn religieuze opvattingen.

"Laar ik voorop stellen dat Mesut Özil's opmerkingen en benadering vaderlandslievend zijn. Ik spreek mijn liefde en bewondering voor hem uit. Want de racistische behandeling, vanwege z'n geloof, van deze jongeman die alles heeft gegeven voor Duitsland is onaanvaardbaar."

Er ontstond zelfs een publieke discussie over de vraag of het tweetal wel mee moest naar het WK in Rusland. Bondscoach Löw sprak zijn steun echter uit voor beide spelers en nam hen gewoon mee.

Na het WK laaide de discussie echter weer op en dat deed Özil besluiten te stoppen als international. De voetballer zei zich niet geaccepteerd te voelen binnen de Duitse maatschappij. "Ik word behandeld als iemand die anders is."

Met name de voorzitter van de Duitse voetbalbond Reinhard Grindel moest het bij Özil ontgelden. "In zijn ogen ben ik een Duitser als we winnen, maar een immigrant als we verliezen."

https://nos.nl/artikel/22(...)et-op-voor-ozil.html
Ome Erdo spreekt zich er ook even over uit.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 24 juli 2018 @ 23:39:29 #230
117098 Hathor
Effe niet
pi_180709499
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ome Erdo spreekt zich er ook even over uit.
Die spint garen bij dit soort situaties.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180713956
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die spint garen bij dit soort situaties.
Die spint er ook even discriminatie op basis van geloof in.
pi_180715598
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 21:42 schreef Hedera het volgende:
Krachtige actie van Mesut Özil. Dat zelfde werd ook gezegd over het voetbalteam van Frankrijk. Trost als ze kampioen worden, racistisch als ze over de scheef gaan. En de reactie van Erdogan op het besluit van Özil is exact datgene wat leiders in europa niet hebben kunnen doen met immigranten: ze omarmen en het gevoel geven dat je er mag zijn, met je roots die je hebt. Dat moest altijd weggemoffeld worden, het liefst vergeten. Een Turkse vlag is al een schande. Om je kapot te schamen hoe Nederlanders soms van die januskoppen kunnen zijn.

Even off-topic: hebben jullie zijn vriendin gezien? Wat een Godin naast die struisvogel!
O bir pislik, bir fahise, bir orospu.
pi_180715755
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 10:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Die spint er ook even discriminatie op basis van geloof in.
Nee, racisme op basis van geloof. Wat eigenlijk nog veel dommer is.
  woensdag 25 juli 2018 @ 12:22:33 #234
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_180715836
Het was niet handig van hem omdat Erdo een dictator is maar hij kwam uiteindelijk toch wel uit voor het Derde Rijk..?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_180716357
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 23:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ome Erdo spreekt zich er ook even over uit.
Die geeft er meteen een eigen draai aan. Sta je daar dan Mesut. Aan beide kanten genaaid.
  woensdag 25 juli 2018 @ 12:55:35 #236
117098 Hathor
Effe niet
pi_180716379
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 12:54 schreef Chadi het volgende:

[..]

Die geeft er meteen een eigen draai aan. Sta je daar dan Mesut. Aan beide kanten genaaid.
Zo ben je een topspeler, en zo ben je een puppet in een politiek steekspel.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180716526
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 12:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zo ben je een topspeler, en zo ben je een puppet in een politiek steekspel.
Niet overdrijven he,.......zo goed is hij ook weer niet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 25 juli 2018 @ 13:05:03 #238
117098 Hathor
Effe niet
pi_180716560
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Niet overdrijven he,.......zo goed is hij ook weer niet.
Niet meer, maar dat was ie wel...ooit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180716584
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niet meer, maar dat was ie wel...ooit.
Zeker, jaartje of 5 geleden was het een toptalent die het in zich had om bij de beste der aarden te horen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 25 juli 2018 @ 13:07:07 #240
117098 Hathor
Effe niet
pi_180716591
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zeker, jaartje of 5 geleden was het een toptalent die het in zich had om bij de beste der aarden te horen.
Gijp krijgt spontaan een stijfje als het over Ozil gaat.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180717075
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Niet overdrijven he,.......zo goed is hij ook weer niet.
Als je zijn statistieken bekijkt in de PL dan staat hij toch samen met Silva en Eriksen bovenaan.
pi_180717144
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Gijp krijgt spontaan een stijfje als het over Ozil gaat.
Hij functioneert anders niet meer bij het Duitse elftal.

Beetje als Seedorf. Wat een geweldige voetballer bij zijn club en wat stelde hij bij Oranje toch altijd teleur.

Özil heeft verder wel een punt. Waarom zou je moeten deugen als voetballer? Mag hij niet pro Erdogan zijn? Van mij wel hoor. Erdogan is een grote gek, maar dat is ook maar mijn mening.
  Spellchecker woensdag 25 juli 2018 @ 13:36:29 #243
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180717234
Als ik deze foto zie, denk ik eerder aan Fatima Özil ....

pi_180727171
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:36 schreef maily het volgende:
Als ik deze foto zie, denk ik eerder aan Fatima Özil ....

[ afbeelding
Post eens een stoere foto van jezelf.
pi_180727223
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 12:16 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Nee, racisme op basis van geloof. Wat eigenlijk nog veel dommer is.
Nee, discriminatie.

Of bedoel je dat we homo sapiens hebben en het Turkse ras?
pi_180728249
Met name de voorzitter van de Duitse voetbalbond Reinhard Grindel moest het bij Özil ontgelden. "In zijn ogen ben ik een Duitser als we winnen, maar een immigrant als we verliezen."

Waaruit blijkt dikgedrukte bij de bondsvoorzitter Grindel? Dat hij uitlatingen heeft gedaan die daarop wijzen?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_180729121
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 12:07 schreef Mariocash het volgende:

[..]

O bir pislik, bir fahise, bir orospu.
Valt wel mee toch?

Loedermoeder
pi_180729858
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:39 schreef Hedera het volgende:

[..]

Valt wel mee toch?

[ afbeelding ]
Hmmm, ze vallen er bijna uit.
pi_180731658
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 12:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zo ben je een topspeler, en zo ben je een puppet in een politiek steekspel.
Wel jammer.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_180736227
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 13:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hij functioneert anders niet meer bij het Duitse elftal.

Beetje als Seedorf. Wat een geweldige voetballer bij zijn club en wat stelde hij bij Oranje toch altijd teleur.

Özil heeft verder wel een punt. Waarom zou je moeten deugen als voetballer? Mag hij niet pro Erdogan zijn? Van mij wel hoor. Erdogan is een grote gek, maar dat is ook maar mijn mening.
Als jij een vent gaat bejubelen die al maanden bezig is Duitsland uit te schelden dan moet je niet gek staan kijken dat de Duitsers je dat niet in dank afnemen.

Dat racisme-gejank is precies dat: gejank. Nb van Turken die alles wat niet-Turks is voor rotte vis uitmaken. Teringhypocrieten :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180736860
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 20:24 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Nee, discriminatie.

Of bedoel je dat we homo sapiens hebben en het Turkse ras?
Jouw reactie ging over het bericht van Erdogan. Erdogan zei dit:


"Want de racistische behandeling, vanwege z'n geloof, van deze jongeman die alles heeft gegeven voor Duitsland is onaanvaardbaar."
pi_180741365
quote:
Voorzitter Duitse voetbalbond: 'Herken me niet in beschuldigingen Özil'

Het doet de voorzitter van de Duitse voetbalbond (DFB), Reinhard Grindel, pijn dat hij door Mesut Özil is beschuldigd van racisme. Dat zegt hij in een verklaring op de website van de DFB.
Het is voor het eerst dat Grindel van zich laat horen nadat Özil bekend had gemaakt te stoppen als Duits international wegens racisme.


"De waarden van de Duitse voetbalbond zijn ook mijn waarden. Diversiteit, solidariteit, non-discriminatie en integratie: het zijn allemaal waarden en overtuigingen die mij na aan het hart liggen", aldus Grindel.

Geen racisme
"Natuurlijk vraag ik mezelf af wat ik beter had kunnen doen. Maar ik geef openlijk toe dat deze persoonlijke kritiek mij heeft geraakt. En misschien vind ik het nog wel vervelender voor alle vrijwilligers en werknemers die aan de basis staan van de DFB. Ik wijs het beslist af dat wij in verband worden gebracht met racisme."
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180788137
"If somebody decides to embrace their origins, is that really so bad? And is it really disrespecting the 'new' country if one shows affection for the 'old'?"
pi_180788268
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:25 schreef FlipjeHolland het volgende:
"If somebody decides to embrace their origins, is that really so bad? And is it really disrespecting the 'new' country if one shows affection for the 'old'?"
Natuurlijk niet. Maar vergelijk het eens met Gündogan, die op dezelfde foto stond.

Gündogan heeft toen vrij snel een verklaring gepubliceerd waarin hij dat uitlegt en zegt dat de foto niet als politiek statement was bedoeld. Klaar.

Özil heeft toen geweigerd zo'n verklaring te publiceren. Vervolgens lijdt zijn team een historisch verlies op het WK, wordt zijn voetbalspel bekritiseerd, haken sponsoren af, en dan ineens reageert hij wel met heel veel woeste beschuldigingen tegenover heel veel mensen, zelfs tegenover degenen die eerder hadden aangeraden om net als Gündogan een verklaring te schrijven.
pi_180795744
De geschiedenis leert ons dat Duitsland erg goed is in het creëren van zondebokken. Waarom Özil zich zou moeten verontschuldigen voor die foto is me een raadsel: die kerel is geboren en getogen in Duitsland. Dat Duitsland nu hem de schuld in de schoenen probeert te schuiven van het mislukte WK is niet minder dan idoot te noemen.

Only DFB officials can come up with the idea that a photo with Erdogan is responsible for a defeat against the football-giants of South Korea,” North Rhine-Westphalia minister president Armin Laschet said on Twitter.

Daartbij heeft hij nooit gezegd dat Erdogan 'zijn president' is. Dat is een gore leugen die een eigen leven is gaan leiden.

Goed dat Arsenal hem weer een kans gunt en hem voor een miljoenenbedrag binnen heeft gehaald. Een mooie 'fuck you' naar alle Duitse racisten van de voetbalbond. _O_

[ Bericht 25% gewijzigd door FlipjeHolland op 28-07-2018 18:21:07 ]
pi_180830951
uiteindelijk eind goed al goed? :P

Özil ‘shined a mirror in the face of the German nation’
...
It resembles a football game but there are no winners here so far. The first half ended with the famous photo incident (taken posing with the Turkish President Recep Tayyip Erdoğan). This was a personal choice. However, in his statement, he says he had done the same (pose with Erdoğan) in 2010, 2011 and 2012 and had asked for permission from the German federation.

The second part of the game came after the World Cup, when Mesut did not play well and Germany was eliminated. And then as he had said, he went from being the German Özil to an immigrant. Ironically, he was described as a traitor in Turkey when he choose the German national team. In his book, he describes how he was criticized when he gave up Turkish citizenship. He was not treated well when he went to the Turkish Embassy to return his passport; they did not talk to him. He was seen to be a German then, but now, he is seen as a Turk.
.....
In the long run, I think Germany might come out as the winner in this “game,” because members of other migrant communities have started to say “we feel the same.” So this has turned into a debate and an exercise for the Germans to face themselves. We have not derived lessons from our experience (with Özil) but I feel the Germans might do so.

Özil has shined a mirror on the Germans. He also did the same to us but we did not hold the mirror. It seems Germans might be better at self-criticism. But I have to make a reminder of one point: Germany and Turkey have both put their candidacy forward to host the UEFA Euro 2024 and the decision will be announced in September.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_180831478
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 11:16 schreef Slayage het volgende:
uiteindelijk eind goed al goed? :P

Özil ‘shined a mirror in the face of the German nation’
...
It resembles a football game but there are no winners here so far. The first half ended with the famous photo incident (taken posing with the Turkish President Recep Tayyip Erdoğan). This was a personal choice. However, in his statement, he says he had done the same (pose with Erdoğan) in 2010, 2011 and 2012 and had asked for permission from the German federation.

The second part of the game came after the World Cup, when Mesut did not play well and Germany was eliminated. And then as he had said, he went from being the German Özil to an immigrant. Ironically, he was described as a traitor in Turkey when he choose the German national team. In his book, he describes how he was criticized when he gave up Turkish citizenship. He was not treated well when he went to the Turkish Embassy to return his passport; they did not talk to him. He was seen to be a German then, but now, he is seen as a Turk.
.....
In the long run, I think Germany might come out as the winner in this “game,” because members of other migrant communities have started to say “we feel the same.” So this has turned into a debate and an exercise for the Germans to face themselves. We have not derived lessons from our experience (with Özil) but I feel the Germans might do so.

Özil has shined a mirror on the Germans. He also did the same to us but we did not hold the mirror. It seems Germans might be better at self-criticism. But I have to make a reminder of one point: Germany and Turkey have both put their candidacy forward to host the UEFA Euro 2024 and the decision will be announced in September.

Jouw Turkse bron zal vast heel objectief zijn in de gevolgen van deze affaire voor 'Erdoganstrijder Ozil'
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180839830
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 11:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Jouw Turkse bron zal vast heel objectief zijn in de gevolgen van deze affaire voor 'Erdoganstrijder Ozil'
Poging tot goedkoop scoren dit.
  maandag 30 juli 2018 @ 19:13:11 #259
117098 Hathor
Effe niet
pi_180839865
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Poging tot goedkoop scoren dit.
Een voetbalpun...brilliant. _O_
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180839880
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Een voetbalpun...brilliant. _O_
Ik heb er nog wel een paar, maar beetje te.
  maandag 30 juli 2018 @ 19:15:08 #261
117098 Hathor
Effe niet
pi_180839894
quote:
9s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb er nog wel een paar, maar beetje te.
Eentje per dag is goed genoeg ouwe.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180839901
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Eentje per dag is goed genoeg ouwe.
geen hattrick?
  maandag 30 juli 2018 @ 19:18:12 #263
117098 Hathor
Effe niet
pi_180839944
quote:
9s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

geen hattrick?
Dat was je tweede. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180839957
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat was je tweede. :')
Ik stop nu echt, wil geen gele kaart van een mod.
  maandag 30 juli 2018 @ 19:20:33 #265
117098 Hathor
Effe niet
pi_180839988
quote:
9s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik stop nu echt, wil geen gele kaart van een mod.
And completed. _O_
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 30 juli 2018 @ 19:20:58 #266
117098 Hathor
Effe niet
pi_180839996
Was wel een inkoppertje trouwens.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180840253
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Poging tot goedkoop scoren dit.
Gewoon de waarheid. Oneens dus

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180840269
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gewoon de waarheid. Oneens dus

[ link | afbeelding ]
Je hebt geen idee waar je het over hebt spijtig genoeg.
pi_180840309
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je hebt geen idee waar je het over hebt spijtig genoeg.
Leg het dan maar uit, tot nu toe heb ik nog geen enkel tegenargument gehoord.

De media in Turkije staat geheel onder staatscontrole en media die in deze rel de kant van Duitsland zouden kiezen zitten heel snel in de bak of in elk geval zonder werk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180840401
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Leg het dan maar uit, tot nu toe heb ik nog geen enkel tegenargument gehoord.

De media in Turkije staat geheel onder staatscontrole en media die in deze rel de kant van Duitsland zouden kiezen zitten heel snel in de bak of in elk geval zonder werk.
Ik snap dat je denkt dat de media geheel onder staatscontrole staat als je niet goed geïnformeerd bent, maar in dit specifieke geval: Pretendeert de schrijfster niet objectief - zij is een commentator en columnist - te zijn noch is zij mild tegenover Erdogan zoals je in meerdere media optreden van haar - ook in het Engels op yt - kunt terugzien. Je doet haar gigantisch tekort en dat is behoorlijk treurig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2018 19:47:50 ]
pi_180840457
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik snap dat je denkt dat de media geheel onder staatscontrole staat als je niet goed geïnformeerd bent, maar in dit specifieke geval: Pretendeert de schrijfster niet objectief te zijn noch is zij mild tegenover Erdogan zoals je in meerdere media optreden van haar - ook in het Engels op yt - kunt terugzien. Je doet haar gigantisch tekort en dat is behoorlijk treurig.
Sooo....nou zeg.

Nogmaals: als deze journalist de kant had gekozen van Duitsland en aangegeven had dat het terecht is dat Ozil niet meer welkom is vanwege zijn steun aan Erdogan, dan had ze nu op zijn minst zonder werk gezeten.

edit: en dat is niets ten nadele van deze journaliste. Misschien heeft ze wel een pleurishekel aan Erdo en gaat ze veel verder dan haar collega's durven.
Dit is te danken aan het regime van Erdogan die honderdduizenden journalisten, leraren, agenten, soldaten, ondernemers en wie dan ook heeft ontslagen en/of op heeft gesloten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180840476
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De media in Turkije staat geheel onder staatscontrole
Dit is echt gewoon niet waar. Zo jammer dat je dingen zomaar nablaat.
pi_180840531
quote:
13s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:50 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dit is echt gewoon niet waar. Zo jammer dat je dingen zomaar nablaat.
Wil je beweren dat je als Turkse journalist in zo'n internationale rel ongestraft tegen Erdogan kan zijn?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180840539
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Sooo....nou zeg.

Nogmaals: als deze journalist de kant had gekozen van Duitsland en aangegeven had dat het terecht is dat Ozil niet meer welkom is vanwege zijn steun aan Erdogan, dan had ze nu op zijn minst zonder werk gezeten.
Niemand in Turkije staat aan de kant van Duitsland, niet omdat ze allemaal pro-Erdogan zijn of vrezen voor consequenties, maar omdat de lezing van Ozil indruk heeft gemaakt in Turkije als een racistisch daad. Zelfs de CHP, ideologisch zo ver verwijderd van Erdogan en pro Duitsland / EU als het maar kan in Turkije staat in deze aan de kant van Ozil.

Maar goed jouw 'tegenargument' is de schrijfster mag er wel mee wegkomen om hevig kritiek te hebben op de persoon en president Erdogan, maar ze moet voor haar baan vrezen als het gaat om een voetbal kiekje? Je snapt de Turkse nationalistische mentaliteit en Erdogan cult echt totaal niet vrees ik.
pi_180840566
quote:
13s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:50 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dit is echt gewoon niet waar. Zo jammer dat je dingen zomaar nablaat.
Je ben je dictatoriale vriend weer eens ouderwets aan het verdedigen :r
pi_180840568
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niemand in Turkije staat aan de kant van Duitsland, niet omdat ze allemaal pro-Erdogan zijn of vrezen voor consequenties, maar omdat de lezing van Ozil indruk heeft gemaakt in Turkije als een racistisch daad. Zelfs de CHP, ideologisch zo ver verwijderd van Erdogan en pro Duitsland / EU als het maar kan in Turkije staat in deze aan de kant van Ozil.

Maar goed jouw 'tegenargument' is de schrijfster mag er wel mee wegkomen om hevig kritiek te hebben op de persoon en president Erdogan, maar ze moet voor haar baan vrezen als het gaat om een voetbal kiekje? Je snapt de Turkse nationalistische mentaliteit en Erdogan cult echt totaal niet vrees ik.
Erdogan zal nooit accepteren dat er in een rel waar zoveel internationale aandacht voor is, dat een Turkse journaliste openlijk Erdogan afvalt.

Dat de reacties van de Duitse Bond (ik denk in elk geval dat je dat bedoeld) een racistische daad is, dat zijn jouw woorden. Bijna iedereen op FOK! is overtuigt van het tegendeel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180840589
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Erdogan zal nooit accepteren dat er in een rel waar zoveel internationale aandacht voor is, dat een Turkse journaliste openlijk Erdogan afvalt.
Ze valt Erdogan af bij zijn optreden bij de Turkse staatsgreep, niet alleen in Turkije, maar ook in het buitenland. Ff serieus, waar heb jij het over? Zeg gewoon ik betichtte een columnist - dubieuze - objectiviteit toe en ben niet bekend met haar optreden is er niks aan de hand. Je bent nu gewoon onzin aan het uitkramen, nofi.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2018 20:01:22 ]
pi_181704121
quote:
Löw: ‘Deur voor Özil is dicht’
Voor Joachim Löw is het hoofdstuk Mesut Özil bij het Duitse elftal afgelopen. De Duitse bondscoach is erg teleurgesteld in de middenvelder.
“Naar mijn mening heeft Özil die deur zelf gesloten”, zegt Löw tegen Bild. „Een comeback is niet aan de orde.”

Özil vindt de Duitse voetbalbond racistisch. Hij noemde DFB-voorzitter Reinhard Grindel specifiek in het bericht. "In zijn ogen ben ik een Duitser als we winnen, maar een immigrant als we verliezen", aldus Özil. Toch liet Ozil de deur naar Die Mannschaft op een kier staan. Die deur is voor Löw nu definitief dicht.
https://www.telegraaf.nl/(...)r-voor-ozil-is-dicht
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 5 september 2018 @ 14:24:53 #279
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_181704323
mooizo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186968270
Özil opnieuw op de foto met Turkse president Erdogan

Ruim een jaar na een omstreden foto van Mesut Özil poseert de Arsenal-ster opnieuw met de Turkse president Recep Tayyip Erdogan. Na de eerste foto ontstond er een rel in Duitsland en bedankte Özil om uit te komen voor Die Mannschaft.



Vorig jaar poseerde Özil in Londen met Erdogan, met wie Duitsland een moeizame relatie heeft. Nu ging hij bij de Turkse president op bezoek in het Dolmabahce-paleis in Istanboel. Daar woonde de Turkse Duitser een iftar bij, een maaltijd om het vasten tijdens de ramadan te verbreken.
https://www.ad.nl/buitenl(...)nt-erdogan~adeced90/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 19 mei 2019 @ 18:43:04 #281
117098 Hathor
Effe niet
pi_186969066
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Özil opnieuw op de foto met Turkse president Erdogan

Ruim een jaar na een omstreden foto van Mesut Özil poseert de Arsenal-ster opnieuw met de Turkse president Recep Tayyip Erdogan. Na de eerste foto ontstond er een rel in Duitsland en bedankte Özil om uit te komen voor Die Mannschaft.

[ afbeelding ]

Vorig jaar poseerde Özil in Londen met Erdogan, met wie Duitsland een moeizame relatie heeft. Nu ging hij bij de Turkse president op bezoek in het Dolmabahce-paleis in Istanboel. Daar woonde de Turkse Duitser een iftar bij, een maaltijd om het vasten tijdens de ramadan te verbreken.
https://www.ad.nl/buitenl(...)nt-erdogan~adeced90/
Tsja, nu hij international af is, boeit dit verder niemand nog wat, voor mijn part neukt ie Erdolf in zijn reet met een Turkse vlag om zijn hoofd gebonden. Hij doet er niet meer toe, dus heeft dit geen nieuwswaarde meer.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 19 mei 2019 @ 18:51:16 #282
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_186969266
Ik dacht al, waarom die kutkick! :)

Hopelijk verslikt hij zich niet in een dadel. Zou hij aan het proberen zijn om zijn Turkse nationaliteit weer terug te krijgen?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 19 mei 2019 @ 18:54:23 #283
117098 Hathor
Effe niet
pi_186969332
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:51 schreef nixxx het volgende:
Ik dacht al, waarom die kutkick! :)

Hopelijk verslikt hij zich niet in een dadel. Zou hij aan het proberen zijn om zijn Turkse nationaliteit weer terug te krijgen?
Dat heeft ie toch al? Dubbele nationaliteit en zo.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_186969645
Who cares. Voetballers :')
pi_186969730
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Özil opnieuw op de foto met Turkse president Erdogan

Ruim een jaar na een omstreden foto van Mesut Özil poseert de Arsenal-ster opnieuw met de Turkse president Recep Tayyip Erdogan. Na de eerste foto ontstond er een rel in Duitsland en bedankte Özil om uit te komen voor Die Mannschaft.

[ afbeelding ]

Vorig jaar poseerde Özil in Londen met Erdogan, met wie Duitsland een moeizame relatie heeft. Nu ging hij bij de Turkse president op bezoek in het Dolmabahce-paleis in Istanboel. Daar woonde de Turkse Duitser een iftar bij, een maaltijd om het vasten tijdens de ramadan te verbreken.
https://www.ad.nl/buitenl(...)nt-erdogan~adeced90/
Wat viel er te bespreken?

Zielig fotootje wel, maar dat is mijn mening.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_186969878
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tsja, nu hij international af is, boeit dit verder niemand nog wat, voor mijn part neukt ie Erdolf in zijn reet met een Turkse vlag om zijn hoofd gebonden. Hij doet er niet meer toe, dus heeft dit geen nieuwswaarde meer.
Zijn toch wel wat verschillen tussen beide foto's. De eerste foto is gemaakt in Londen waar Ozil woont en voetbalt. Naar eigen zeggen vroeg Erdogan om het maken van die foto en kon hij als Turkse Duitser zo'n verzoek niet weigeren aan de Turkse president.

Erdogan was toen al in opspraak omdat hij het Duitse volk in die periode nazi's noemde, maar toen hing er nog wel een zweem van democratische legitimiteit om Erdo heen. Nu hij openlijk een verkiezingsuitslag naast zich neer heeft gelegd en nieuwe verkiezingen georganiseerd heeft is ook dat weg.

En erger: Ozil is zelf naar het paleis van Erdo gegaan om daar uitgebreid een PR moment te maken voor hem met de foto's daarbij. Nu hij steeds meer in opspraak komt heeft hij hulp van bekende politici en andere figuren om zijn positie te legitimeren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zondag 19 mei 2019 @ 19:31:36 #287
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186970050
boeiend, het is niet verboden om met die gast te chillen ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 19 mei 2019 @ 19:35:24 #288
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_186970105
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:31 schreef sp3c het volgende:
boeiend, het is niet verboden om met die gast te chillen ofzo
En nu hij een afgeserveerde international is, is het helemaal niet relevant meer. Die golem doet maar.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_186970174
Dan wel niet meer willen terugkrabbelen he, in heel Europa niet.
  Moderator zondag 19 mei 2019 @ 19:42:56 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186970241
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

En nu hij een afgeserveerde international is, is het helemaal niet relevant meer. Die golem doet maar.
gewoon een beetje trollen nu, zou ik ook doen

en giebelen maar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_186970270
Hoe lang zou men kunnen volhouden, voor dat de bankrekening leeg begint te raken?

Maar goed met een goede conditie kan men wel wat meters sleuven graven denk ik?

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2019 19:44:46 ]
  zondag 19 mei 2019 @ 19:45:05 #292
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_186970287
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:44 schreef john2406 het volgende:
Hoe lang zou men kunnen volhouden, voor dat de bankrekening leeg begint te raken?

Maar goed met een goede conditie kan men wel wat meters sleuven graven denk ik?
Wiens bankrekening?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186970309
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wiens bankrekening?
Die van mijn moeder!
  Moderator zondag 19 mei 2019 @ 19:46:53 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186970319
als ze een beetje dr best doet wil ik best een fooi geven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_186970342
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:46 schreef sp3c het volgende:
als ze een beetje dr best doet wil ik best een fooi geven
Ik hoop dat je die van mijn moeder bedoelt, ik gun dat je snel erheen mag.
En dat is bedoelt als grapje, niet als een verwensing.
  Moderator zondag 19 mei 2019 @ 19:49:29 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_186970357
zo goed?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_186970405
Behoeft het echt uitleg, hoeveel zou een international maandelijks overgemaakt krijgen op zijn bankrekening?
Dat gaat gewoon door ook als men gestopt is, waar vreet men dan van of betaald zijn zorg dan van?
pi_186970450
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:52 schreef john2406 het volgende:
Behoeft het echt uitleg, hoeveel zou een international maandelijks overgemaakt krijgen op zijn bankrekening?
Dat gaat gewoon door ook als men gestopt is, waar vreet men dan van of betaald zijn zorg dan van?
Zijn salaris bij Arsenal
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_186970455
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:14 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Wat viel er te bespreken?

Zielig fotootje wel, maar dat is mijn mening.
Nogal ja, maar goed dat moet die verder lekker zelf weten, als schoothondje van die Turkse gek. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_186970503
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:54 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Zijn salaris bij Arsenal
Kan je nagaan wat ik voor voetballiefhebber ben, ik wist het niet.
pi_186971162
quote:
16s.gif Op zondag 19 mei 2019 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nogal ja, maar goed dat moet die verder lekker zelf weten, als schoothondje van die Turkse gek. :P
Die Erdogan heeft altijd dezelfde uitgelopen kop zoals op deze foto. Kan nooit een lachje van af. Als of iemand hem iets heeft aangedaan. Altijd diezelfde uitgelopen blik en altijd meg die vlaggen erbij.

Zit totaal niks nieuws in
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')