abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180668002
Naast de registratie en registratiekosten van 50 euro, wat zijn de terugkomende kosten en dingen die je moet regelen als je bij de KvK geregistreerd staat?
Ik neem aan dat je om de zoveel tijd belasting aangifte moet doen maar wat komt er nog meer bij kijken?
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_180668026
Heel veel spam in je brievenbus ;(
Somebody that I used to know
  Redactie Frontpage maandag 23 juli 2018 @ 08:22:22 #3
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_180668050
Het feit dat je privéadres bij iedereen bekend is? Ik zou een postbus nemen. Dat kost 39 euro entreetarief en jaarlijks 195 euro. Dat had ik wel over voor privacy, tenzij je natuurlijk een afwijkende bedrijfslocatie hebt, maar aan het topic te zien gaat het hier om een ZZP'er.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_180668081
Ik zou meteen een uitreksel meenemen tijdens je inschrijving a ¤15,-

Waar het meeste tijd in gaat zitten is het voeren van een goede administratie, aangifte doen is daar slechts een klein onderdeel van.
pi_180668143
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 08:22 schreef JeMoeder het volgende:
Het feit dat je privéadres bij iedereen bekend is? Ik zou een postbus nemen. Dat kost 39 euro entreetarief en jaarlijks 195 euro. Dat had ik wel over voor privacy, tenzij je natuurlijk een afwijkende bedrijfslocatie hebt, maar aan het topic te zien gaat het hier om een ZZP'er.
Als ZZP'er maar niet in NL actief dus een postbus lijkt me niet nodig.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_180668904
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 08:22 schreef JeMoeder het volgende:
Het feit dat je privéadres bij iedereen bekend is? Ik zou een postbus nemen. Dat kost 39 euro entreetarief en jaarlijks 195 euro. Dat had ik wel over voor privacy, tenzij je natuurlijk een afwijkende bedrijfslocatie hebt, maar aan het topic te zien gaat het hier om een ZZP'er.
Je mag een postbus alleen als correspondentie adres opgeven. Het hoofdadres moet dus een fysiek bestaand pand zijn.
pi_180669121
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 08:19 schreef Postbus100 het volgende:
Heel veel spam in je brievenbus ;(
Nog geen last van gehad. Wel af en toe verkoop telefoontjes.... Ik moet eigenlijk eens een prepaid telefoon kaart aan de KVK koppelen.
pi_180669228
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 08:27 schreef Deshain het volgende:
Ik zou meteen een uitreksel meenemen tijdens je inschrijving a ¤15,-

Waar het meeste tijd in gaat zitten is het voeren van een goede administratie, aangifte doen is daar slechts een klein onderdeel van.
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:59 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Nog geen last van gehad. Wel af en toe verkoop telefoontjes.... Ik moet eigenlijk eens een prepaid telefoon kaart aan de KVK koppelen.
Bedankt voor de tips.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_180669445
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:59 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Nog geen last van gehad. Wel af en toe verkoop telefoontjes.... Ik moet eigenlijk eens een prepaid telefoon kaart aan de KVK koppelen.
Het nadeel hiervan is dat (potentiële) klanten/opdrachtgevers mogelijk bedrijfsgegevens ophalen adhv een kvk-koppeling.
pi_180669461
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 08:19 schreef Postbus100 het volgende:
Heel veel spam in je brievenbus ;(
Dan moet je dan ook niet aanvinken dat je zoiets wilt natuurlijk.
It All Goes Back in the Box
pi_180670298
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:20 schreef Deshain het volgende:
Het nadeel hiervan is dat (potentiële) klanten/opdrachtgevers mogelijk bedrijfsgegevens ophalen adhv een kvk-koppeling.
Telefoon nummer bestaat ook gewoon. Ik neem alleen nooit op. En potentiële bellen mij niet zomaar. Email werkt veel beter, of ze hebben via via al mijn werkelijke telefoon nummer gekregen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')