abonnement Unibet Coolblue
pi_180667949
quote:
Trump haalt uit naar Iran: 'Bedreig de VS nooit meer'

De Amerikaanse president Trump heeft fel uitgehaald naar Iran. In een tweet met alleen hoofdletters waarschuwde hij president Rohani niet de VS te bedreigen.

"Bedreig de VS nooit meer, anders zul je de gevolgen ervaren zoals maar weinigen in de geschiedenis hebben gedaan", twitterde Trump. "We zijn geen land meer dat zich achter jouw krankzinnige teksten van dood en verderf schaart. Wees voorzichtig!"

4 uur geleden
De boze reactie van Trump volgt op een speech van Rohani dit weekend. Daarin waarschuwde hij dat een strijd met Iran op "de moeder aller oorlogen" kan uitlopen. Rohani voegde eraan toe dat Trump moest stoppen "met de staart van de leeuw te spelen" want "daar krijg je spijt van".

Maffia
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Pompeo haalde eveneens hard uit naar Iran. In een toespraak in Californië vergeleek hij de regering met de maffia, omdat zij zich zouden verrijken ten koste van de eigen bevolking.

De religieuze leiders van het land noemde hij "hypocriete heilige mannen" en zijn Iraanse ambtgenoot Zarif en president Rohani noemde hij stromannen voor de "internationale oplichterskunsten" van de ayatollahs.

Pompeo deed zijn uitspraken voor voornamelijk Iraanse Amerikanen in zijn Supporting Iranian Voices-toespraak, nog geen dag nadat Rohani de Amerikaanse president Trump had gewaarschuwd om zijn vijandige politiek tegen Teheran.

De minister kondigde ook aan dat de Verenigde Staten met een radio-, televisie- en internetkanaal komt dat 24 uur per dag uitzendingen zal verzorgen in het Farsi. "Wij zullen de lang genegeerde stem van het Iraanse volk steunen", zei Pompeo.
quote:
To Iranian President Rouhani: NEVER, EVER THREATEN THE UNITED STATES AGAIN OR YOU WILL SUFFER CONSEQUENCES THE LIKES OF WHICH FEW THROUGHOUT HISTORY HAVE EVER SUFFERED BEFORE. WE ARE NO LONGER A COUNTRY THAT WILL STAND FOR YOUR DEMENTED WORDS OF VIOLENCE & DEATH. BE CAUTIOUS!
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1021234525626609666
IRAN IS WEL BANG NU MET DEZE STERKE PRESIDENT.

[ Bericht 62% gewijzigd door Frutsel op 23-07-2018 09:32:18 ]
  Eindredactie Games maandag 23 juli 2018 @ 08:08:01 #2
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180667956
Ja iedereen schijt daar nu in zijn onderzoek.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 08:09:54 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180667963
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 08:08 schreef Oscar. het volgende:
Ja iedereen schijt daar nu in zijn onderzoek.
Iedereen schijt in zijn onderzoek :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_180667970
Haha, dat getwitter van deze idioot blijft hilarisch! :)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 23 juli 2018 @ 08:17:04 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_180668009
Stout woorden van Iran domme woorden van Trump.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_180668028
quote:
"Mr Trump, don't play with the lion's tail, this would only lead to regret," ISNA reported. Other Iranian agencies carried similar reports.

"America should know that peace with Iran is the mother of all peace, and war with Iran is the mother of all wars," Rohani said.
Poe. Wat een dreigement van Rohani zeg.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180668041
Geschreeuw op middelbare school-niveau. En dat is dan president. :{
  maandag 23 juli 2018 @ 08:22:05 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_180668048
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 08:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Poe. Wat een dreigement van Rohani zeg.
In elk geval is oorlog voeren in het algemeen duur en dergelijke en niet slim. En Trump is denk ik niet een briljant strateeg en op diplomatiek gebied een lompe hork.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Redactie Frontpage maandag 23 juli 2018 @ 08:23:39 #9
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_180668061
Goede afleiding van het collusion onderzoek, dikke oranje vette blonde leeghoofdige vadsige kutkuif.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 23 juli 2018 @ 08:50:42 #10
249756 Symphonic
Look o Look
pi_180668274
Het is te hopen dat Trump de kerst niet haalt (in ieder geval niet als president).
Echt een levensgevaarlijke gek.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_180668308
Caps-lock is voor tokkies.
  Beste/leukste mod 2022 maandag 23 juli 2018 @ 08:54:16 #12
319979 Fok-it
All is well
pi_180668317
De grootste bagger die Amerika ooit als president heeft gehad. Zulke onzin dagelijks lopen tweeten. Alsof hij op het schoolplein staat te schreeuwen :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_180668325
Wat een tokkie... |:(
  maandag 23 juli 2018 @ 08:56:33 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_180668339
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 08:54 schreef Fok-it het volgende:
De grootste bagger die Amerika ooit als president heeft gehad. Zulke onzin dagelijks lopen tweeten. Alsof hij op het schoolplein staat te schreeuwen :')
Op zich met Israël als bontgenoot is een eventuele militaire actie van de VS tegen Iran helemaal niet nodig ook.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 23 juli 2018 @ 08:57:06 #15
104871 remlof
Europees federalist
pi_180668345
Laat Mueller eens opschieten, dan kan deze tokkie voor landverraad levenslang de gevangenis in.
pi_180668346
Ach is hij zijn pillen weer eens vergeten?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_180668350
Crooked president Rouhani
  maandag 23 juli 2018 @ 08:58:21 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_180668364
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 08:57 schreef VanderWoodsen het volgende:
Crooked president Rouhani
Op dat gebied is hij een gelijke van Trump.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 23 juli 2018 @ 09:06:51 #19
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180668424
Via een anonieme bron heb ik de DM bemachtigd die Trump naar Rouhani heeft gestuurd:

quote:
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I'll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I've been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I'm the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You're fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that's just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little "clever" comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn't, you didn't, and now you're paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You're fucking dead, kiddo.
  maandag 23 juli 2018 @ 09:06:55 #20
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180668425
Prachtig dat we eindelijk een echte president hebben in Amerika, in plaats van zo'n slappe if-if-if-if zak als Barry of een geniepige havik als Bush. Genieten.
pi_180668466
Uiteraard zijn er ook mensen die dit soort idiote tweets weer helemaal prachtig vinden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180668470
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Via een anonieme bron heb ik de DM bemachtigd die Trump naar Rouhani heeft gestuurd:

[..]



Wat zei u over mij, zondaar? Ik zal u vertellen dat ik de beste van de klas was tijdens mijn theologiestudie en ik betrokken was bij talloze geheime kerkbijeenkomsten, en ik meer dan 300 bevestigde bekeerlingen op mijn naam heb staan. Ik ben getraind in gorillazendelingenwerk en ik ben de beste dominee in de hele gereformeerde kerk. Voor mij bent u niks anders dan een doelwit. Ik zal u bekeren met een precisie die op God’s Aarde nog nooit vertoond is, let u op mijn woorden! Als u denkt dat u weg kunt komen met deze uitspraken tegen uw naaste op het internet, dan heeft u het goed mis, heiden! Op dit zelfde ogenblik neem ik contact op met mijn geheime netwerk van evangelisten door heel Staphorst en uw IP-adres wordt op dit moment getraceerd, dus bereid u voor op God’s toorn. De toorn die U en uw trieste leven in zoutpilaren zal veranderen. U bent ten dode opgeschreven, ongelovige! Ik kan u overal, op elk moment, op meer dan zevenhonderd manieren bekeren, en dat is nog maar zonder mijn Bijbel! Niet alleen ben ik zeer onderlegd in gereformeerde theologie, ik ben ook houder van een gouden lidmaatschapskaart van de SGP en ik zal niet bang zijn om deze volledig tegen u te gebruiken! Als u van te voren had geweten welke goddeloze toorn uw grappig bedoelde opmerking zou losmaken, misschien had u uw mond wel gehouden. Maar dat kon u niet, dat wilde u niet, en nu zult u daarvoor boeten. Ik zal mijn furie over u heen prediken en u zult in uw zondvloed verdrinken. Uw leven is voltooid, mijn kind!
  Beste/leukste mod 2022 maandag 23 juli 2018 @ 09:14:29 #23
319979 Fok-it
All is well
pi_180668501
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:11 schreef Ludachrist het volgende:
Uiteraard zijn er ook mensen die dit soort idiote tweets weer helemaal prachtig vinden.
Natuurlijk. Eencellige tokkies geilen op geweld
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_180668514
Trump mag wel uitkijken dat hij geen hartaanval krijgt.
pi_180668515


http://twitter.com/realDonaldTrump/status/379717298296086529

:W

[ Bericht 21% gewijzigd door Tourniquet op 23-07-2018 09:25:40 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')