abonnement Unibet Coolblue
pi_180669808
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 08:02 schreef habitue het volgende:
Aanrijding en lichaam verdoezeld lijkt me het meest voor de hand liggende scenario.

Vreemde zaak.
Totaal niet realistisch. Bij een botsing zijn altijd wel sporen te vinden zoals onderdelen van een auto of spullen van Koen zelf. In het donker ga je die niet allemaal even terugvinden om de botsing te verhullen.

Meest aannemelijke is imo een eenzijdig ongeval, zoals een noodlottige valpartij, al dan niet in het water. Alcohol en duisternis is geen goede combi.
pi_180669816
God, wat zal je je nu als 'vrienden van' knap lullig voelen dat je niet met z'n allen bent uitgestapt ;(

Ik denk toch ook aan een aanrijding of een frisse duik met fatale afloop. Wat een nachtmerrie voor alle betrokkenen.
pi_180669918
Is een telefoon of iets dergelijks ook nog niet teruggevonden? Bizar dat iemand zomaar verdwijnt zonder enkel spoor in een superdruk toeristisch gebied
There are only 151 Pokémon.
pi_180669951
Het wordt steeds vreemder, zou hij dan toch zijn aangereden?

https://www.rtvutrecht.nl(...)-de-bus-gestapt.html
Koen mogelijk eerder uit de bus gestapt"

SOEST De vermiste Koen van Keulen uit Soest is mogelijk niet later dan zijn vrienden uit de bus gestapt, maar eerder. Een woordvoerder van de familie zegt dat tegen RTV Utrecht.

De 17-jarige Koen is sinds donderdagnacht spoorloos. Tijdens een vakantie aan het Gardameer in Italië keerde hij na een stapavond met vrienden niet terug op de camping. Tot nu toe werd aangenomen dat hij op de terugweg in de bus was blijven zitten, terwijl zijn vrienden uitstapten. Aan die theorie wordt nu getwijfeld.

BONKEN EN SCHREEUWEN
Volgens de woordvoerder van de familie zou Koen op de deur van de bus hebben gebonkt en "laat me eruit" hebben geschreeuwd. Op de plek waar hij zou zijn uitgestapt is een losse autospiegel gevonden. Het is onduidelijk of dat iets met Koen te maken heeft.
pi_180669954
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:31 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Dank voor de update.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zomaar van de aardbodem verdwijnt. Er moeten toch ergens sporen of aanwijzingen zijn?
Nathalie Holloway...
pi_180670006
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:45 schreef Eigenwhys het volgende:
Het wordt steeds vreemder, zou hij dan toch zijn aangereden?

https://www.rtvutrecht.nl(...)-de-bus-gestapt.html
Koen mogelijk eerder uit de bus gestapt"

SOEST De vermiste Koen van Keulen uit Soest is mogelijk niet later dan zijn vrienden uit de bus gestapt, maar eerder. Een woordvoerder van de familie zegt dat tegen RTV Utrecht.

De 17-jarige Koen is sinds donderdagnacht spoorloos. Tijdens een vakantie aan het Gardameer in Italië keerde hij na een stapavond met vrienden niet terug op de camping. Tot nu toe werd aangenomen dat hij op de terugweg in de bus was blijven zitten, terwijl zijn vrienden uitstapten. Aan die theorie wordt nu getwijfeld.

BONKEN EN SCHREEUWEN
Volgens de woordvoerder van de familie zou Koen op de deur van de bus hebben gebonkt en "laat me eruit" hebben geschreeuwd. Op de plek waar hij zou zijn uitgestapt is een losse autospiegel gevonden. Het is onduidelijk of dat iets met Koen te maken heeft.
Vaag verhaal. Vrienden zijn dus niet helemaal eerlijk geweest?
pi_180670014
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:45 schreef Eigenwhys het volgende:
Het wordt steeds vreemder, zou hij dan toch zijn aangereden?

https://www.rtvutrecht.nl(...)-de-bus-gestapt.html
Koen mogelijk eerder uit de bus gestapt"

SOEST De vermiste Koen van Keulen uit Soest is mogelijk niet later dan zijn vrienden uit de bus gestapt, maar eerder. Een woordvoerder van de familie zegt dat tegen RTV Utrecht.

De 17-jarige Koen is sinds donderdagnacht spoorloos. Tijdens een vakantie aan het Gardameer in Italië keerde hij na een stapavond met vrienden niet terug op de camping. Tot nu toe werd aangenomen dat hij op de terugweg in de bus was blijven zitten, terwijl zijn vrienden uitstapten. Aan die theorie wordt nu getwijfeld.

BONKEN EN SCHREEUWEN
Volgens de woordvoerder van de familie zou Koen op de deur van de bus hebben gebonkt en "laat me eruit" hebben geschreeuwd. Op de plek waar hij zou zijn uitgestapt is een losse autospiegel gevonden. Het is onduidelijk of dat iets met Koen te maken heeft.
Waarom beweerden die vrienden van hem dan dat hij (een halte) later is uitgestapt :?
pi_180670021
Het Gardameer is verraderlijk diep, maar je hoopt op een goede afloop.
Check it out
pi_180670022
Btw in Amerika speelt momenteel ook een verontrustende vermissing van een studente..

https://people.com/crime/(...)ie-tibbetts-missing/
pi_180670036
Er is iets vreemds met die jongen. Psychose?

Vraag is waarom wilde hij zo plots die bus uit? En waarom herinnerd niemand in die bus waar hij is uitgestapt terwijl die schijnbaar zo’n stampij heeft gemaakt.

6 euro gepint, allicht om ergens ijs te scoren?
  maandag 23 juli 2018 @ 10:52:42 #136
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180670062
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vaag verhaal. Vrienden zijn dus niet helemaal eerlijk geweest?
Waarom?

Hun zaten voorin de bus, hij met anderen Nederlanders achterin.
Misschien te laat doorgehad dat hij eruit moest en ff geroepen.

Wat die vrienden helemaal niet gehoord hoeven te hebben als de bus de bocht al om was.

Maar die losse autospiegel kan wel een aanwijzing zijn. Al rijden ze daar overdag ook als gekken met die caravans en campers.
pi_180670090
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vaag verhaal. Vrienden zijn dus niet helemaal eerlijk geweest?
Snap het ook niet meer, heb het idee dat ze het zelf ook niet weten.
Er zijn al zoveel verschillende versies.
Eindhalte uitgestapt, halte ná hen uitgestapt, tussen 2 haltes in uitgestapt en nu weer eerder uitgestapt dan broer en vrienden?
  maandag 23 juli 2018 @ 10:55:12 #138
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180670098
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
Er is iets vreemds met die jongen. Psychose?

Vraag is waarom wilde hij zo plots die bus uit? En waarom herinnerd niemand in die bus waar hij is uitgestapt terwijl die schijnbaar zo’n stampij heeft gemaakt.

6 euro gepint, allicht om ergens ijs te scoren?
Wat een gelul, die rare analyse's om die foto's bij vermisten.
Die foto was we het meest recent.

Bij Anne Faber deden sommige idioten dat ook, zien dat er iets was met de vermiste. Zo raar gedrag.
pi_180670100
En die vrienden hoorden niet dat hij riep ‘laat me eruit’? En ook als de bus tussentijds stopt, dan vraag je je toch af waarom en kijk je om je heen. En dan zie je Koen opeens lopen buiten. Wat een raar verhaal, snap er niks meer van.
pi_180670108
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
Er is iets vreemds met die jongen. Psychose?

Vraag is waarom wilde hij zo plots die bus uit? En waarom herinnerd niemand in die bus waar hij is uitgestapt terwijl die schijnbaar zo’n stampij heeft gemaakt.

6 euro gepint, allicht om ergens ijs te scoren?
Als het maar niet zoiets bizars blijkt te zijn als dit verhaal..

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Disappearance_of_Lars_Mittank
pi_180670111
Als men niet eens weet, dat hij eerder was uitgestapt of is blijven zitten nadat de andere vrienden waren uitgestapt., dan is mijn vraag nu; "Is hij überhaupt de bus wel ingestapt?"
pi_180670112
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:45 schreef Eigenwhys het volgende:
Op de plek waar hij zou zijn uitgestapt is een losse autospiegel gevonden.
Zo bijzonder is dat niet in Italië.
pi_180670123
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
Er is iets vreemds met die jongen. Psychose?
En nogmaals, waar baseert iedereen die dit soort dingen roept zich dan op? Ik lees echt nergens dat hij hiervoor gevoelig is of anderszijds met problemen kampt. :{
pi_180670127
Ik verwonder me altijd hoe een verhaal zulke veranderlijke draaien kan hebben. Of die verslaggevers luisteren niet goed, kunnen niet vertalen, liegen..of het is de omgeving die tegenstrijdigheden uitkraamt. Soms ligt een verhaal zo ver uitmekaae :{ wonderlijk telkens }:|
Jah.
pi_180670134
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat meisje bleek met een ander gelopen te hebben.

Ze weten nu weer niets, hij is uitgestapt en verder geen spoor.
Berichtgeving blijft een beetje vaag maar het lijkt er op dat de persoonsverwisseling geen betrekking had op Koen. Ofwel; het zou wel Koen zijn met een meisje. Maar het zou om een ander meisje gaan dan het meisje dat men in eerste instantie dacht (en gister gesproken heeft).

Zie het artikel van RTL Nieuws

"Verder is hij om half drie 's nachts met een meisje gezien. "Wie is dat meisje geweest? Koen kennende heeft hij haar waarschijnlijk 's nachts naar haar camping gebracht en is hij zelf weer teruggelopen", zegt Richard. "Gisteren dachten we haar gevonden te hebben, maar dat bleek om een persoonsverwisseling te gaan.""

"Ieder aanknopingspunt helpt ons verder", zegt hij. "Daarom doen we ook een dringende oproep aan iedereen uit de bus, het meisje waar Koen mee gezien is en automobilisten om zich bij ons te melden."
  maandag 23 juli 2018 @ 10:57:19 #146
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180670145
Lijkt mij niet per se een teken van een psychose als je een beetje luidruchtig wordt als je merkt dat je de halte hebt gemist en je van je vrienden gescheiden wordt.

Maargoed we hebben hier psychologen op het forum blijkbaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door SpecialK op 23-07-2018 11:13:45 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_180670178
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:54 schreef Eigenwhys het volgende:

[..]

Snap het ook niet meer, heb het idee dat ze het zelf ook niet weten.
Er zijn al zoveel verschillende versies.
Eindhalte uitgestapt, halte ná hen uitgestapt, tussen 2 haltes in uitgestapt en nu weer eerder uitgestapt dan broer en vrienden?
Mja, vreemd inderdaad.
pi_180670254
Misschien waren die vrienden te ver heen door alcohol/drugs dat ze zelf ook niet meer weten hoe en wat? Zou ook kunnen verklaren waarom Koen zelf ook niet meer al te stevig op z'n benen stond en de weg terug naar de camping te gevaarlijk bleek?
  maandag 23 juli 2018 @ 11:02:25 #149
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180670265
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:57 schreef SpecialK het volgende:
Lijkt mij niet per se een teken van een psychose als je een beetje luidruchtig wordt als je merkt dat je de halte hebt gemist je en van je vrienden gescheiden wordt.

Maargoed we hebben hier psychologen op het forum blijkbaar.
Dit, er zijn tot redenen te bedenken waarom je wil dat een nachtbus stopt, zoals:

1 halte gemist
2 ziek, overgeven
3 plassen

Maar blijkbaar is dat te ver gezocht, dat een jongere gewoon een leuke avond heeft gehad en dat er ergens wat fout gegaan is in de communicatie met de rest.
pi_180670277
Als ik de instagram verslagen zie, gaan ze uit van twee mogelijke scenario's:

- Er wordt gezocht langs die hoofdweg. Ook in de bosjes, achter vangrailen etc. Het wordt helemaal nagelopen door de Italiaanse hulpverleners, inclusief speurhonden.

- Er wordt gezocht in en op het water: Met duikers, jetski's, drones etc.

https://www.instagram.com/irenehvnl/

Tevens is het zoekgebied uitgebreid:
"van 3 naar 6 kilometer rondom bushalte waar Koen uitstapte."
https://www.instagram.com(...)&igshid=mdns5iqsjr8w
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')