abonnement Unibet Coolblue
pi_180661463
Niets anders verwacht van een landverrader.
  zondag 22 juli 2018 @ 21:46:37 #77
117098 Hathor
Effe niet
pi_180661465
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:43 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Seedorf is in Nederland nooit geaccepteerd en kreeg meer haat naar zijn oren dan welk ander speler dan ook.

Dit is gewoon onzin en pertinent niet waar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180661467
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:44 schreef bamibij het volgende:
''In de ogen van Grindel en zijn supporters ben ik een Duitser wanneer we winnen, maar een immigrant wanneer we verliezen.''

Dit is volgens mij de kern, die overigens veel vaker opgaat..
Lukaku heeft ook zoiets gezegd. Die zwarte Franse voetballers zijn ook ineens allemaal 'Fransen' nu.
  zondag 22 juli 2018 @ 21:48:20 #79
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_180661503
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:39 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Het is mijn observatie. Racisme kan nooit terecht zijn. Een Durmaz die als Zweedse speler per ongeluk een vrije trap veroorzaakt en als Turks vluchteling en masse als zelfmoordterrorist wordt uitgemaakt (ondanks het feit dat die Christelijk is) omdat uit die vrije trap een doelpunt ontstaat is ook weer zo'n treffend voorbeeld.
Er krijgen wel meer spelers de schuld ergens van, ook als ze blank zijn.
pi_180661507
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:44 schreef bamibij het volgende:
''In de ogen van Grindel en zijn supporters ben ik een Duitser wanneer we winnen, maar een immigrant wanneer we verliezen.''

Dit is volgens mij de kern, die overigens veel vaker opgaat..
:')
  zondag 22 juli 2018 @ 21:48:35 #81
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180661509
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:46 schreef bamibij het volgende:

[..]

'de kabel' kreeg een hoop kritiek die ook met hun huidskleur samenhing

Wat jaren daarvoor Gullit die zoiets als een luie neger genoemd werd door Kees Rijvers
Dat was Thijs Libregts...
En dat was niet wat hij letterlijk gezegd heeft.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_180661510
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:43 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Seedorf is in Nederland nooit geaccepteerd en kreeg meer haat naar zijn oren dan welk ander speler dan ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zal volgens jou wel komen vanwege zijn huidskleur
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180661518
quote:
4s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:46 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Lukaku heeft ook zoiets gezegd. Die zwarte Franse voetballers zijn ook ineens allemaal 'Fransen' nu.
Hij heeft volkomen gelijk
pi_180661521
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Eerst gaat hij op de foto, terwijl iedereen wel weet wat voor Nazi vergelijkingen heeft gemaakt over Duitsland. Vervolgens laat je nog even duidelijk dat het je geliefde leider is.

Dan krijg je een hoop kritiek. En plaatst je weken later maar weens even dat je het zo weer zou doen.. Raar hé dat je dan reacties krijgt :{
Even een serieuze vraag.

Als jij graag wil voetballen en je weet dat er in binnen- en buitenland een gevoelige discussie is binnen de eigen commune. Zou je dan de weg van de minste weerstand kiezen en je familie sparen of er vol tegenin gaan als een soort van Geert Wilders die z'n nek uitsteekt. Ik kan me voorstellen dat veel Turken gewoon geen trek hebben om zich anti- te profileren naar de wereld toe.

Die jongen zal voor familiebezoeken ook nog weleens naar Turkije moeten en dan wil je niet graag letterlijke en figuurlijk de zondebok worden van AKP-aanhangers.
pi_180661553
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:48 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Dat was Thijs Libregts...
En dat was niet wat hij letterlijk gezegd heeft.
Ohja, je hebt gelijk, ik zal het even veranderen, wel zo netjes naar Rijvers toe :P

En daarom staat er 'zoiets als'. De letterlijke quote doet Libreghts er niet beter uit komen hoor
  Moderator zondag 22 juli 2018 @ 21:50:57 #86
332671 crew  indiaantje89
pi_180661561
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:48 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Even een serieuze vraag.

Als jij graag wil voetballen en je weet dat er in binnen- en buitenland een gevoelige discussie is binnen de eigen commune. Zou je dan de weg van de minste weerstand kiezen en je familie sparen of er vol tegenin gaan als een soort van Geert Wilders die z'n nek uitsteekt. Ik kan me voorstellen dat veel Turken gewoon geen trek hebben om zich anti- te profileren naar de wereld toe.

Die jongen zal voor familiebezoeken ook nog weleens naar Turkije moeten en dan wil je niet graag bespuugd worden.
Heel simpel. Ik hou afstand van politiek als speler zijnde. Met wie dan ook.
  zondag 22 juli 2018 @ 21:52:05 #87
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180661580
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:50 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ohja, je hebt gelijk, ik zal het even veranderen, wel zo netjes naar Rijvers toe :P

En daarom staat er 'zoiets als'. De letterlijke quote doet Libreghts er niet beter uit komen hoor
Die was inderdaad niet zo netjes.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_180661588
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:50 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Heel simpel. Ik houd afstand van politiek als speler zijnde. Met wie dan ook.
Jij houdt je afzonderlijk van de wereld als anonieme user op fok maar als kopstuk van de wereldkampioen kun je je moeilijk afzijdig houden van uitnodigingen en profilering.
pi_180661616
quote:
4s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:46 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Lukaku heeft ook zoiets gezegd. Die zwarte Franse voetballers zijn ook ineens allemaal 'Fransen' nu.
Nee, dat zeggen alleen linkse mensen die beweren dat de overwinning van een paar Fransen een overwinning van multiculturaliteit betekent.
pi_180661625
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:50 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Heel simpel. Ik hou afstand van politiek als speler zijnde. Met wie dan ook.
Dat is ook het meest verstandig. Maar dan nog zullen er mensen zijn die vinden dat je een statement had moeten maken. Bottom line: je kan nooit iedereen tevreden maken. Dat is een probleem dat ieder publiek figuur heeft en soms kan leiden tot de verkeerde keuzes.
pi_180661631
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:52 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Die was inderdaad niet zo netjes.
Niet zo netjes? Zwaar racistisch en goed passend binnen dit topic als voorbeeld van racisme in de voetbalwereld.
pi_180661643
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:53 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Nee, dat zeggen alleen linkse mensen die beweren dat de overwinning van een paar Fransen een overwinning van multiculturaliteit betekent.
Ah, linkse mensen hebben het gedaan ^O^
  zondag 22 juli 2018 @ 21:55:15 #93
117098 Hathor
Effe niet
pi_180661650
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:48 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Even een serieuze vraag.

Als jij graag wil voetballen en je weet dat er in binnen- en buitenland een gevoelige discussie is binnen de eigen commune. Zou je dan de weg van de minste weerstand kiezen en je familie sparen of er vol tegenin gaan als een soort van Geert Wilders die z'n nek uitsteekt. Ik kan me voorstellen dat veel Turken gewoon geen trek hebben om zich anti- te profileren naar de wereld toe.

Die jongen zal voor familiebezoeken ook nog weleens naar Turkije moeten en dan wil je niet graag letterlijke en figuurlijk de zondebok worden van AKP-aanhangers.
Ik zou me als voetballer sowieso niet inlaten met politieke zaakjes, daar heb je namelijk helemaal niks aan en je stoot er altijd wel iemand mee tegen het hoofd. Een voetballer moet gewoon voetballen en verder niks, daar word je ook alleen maar op beoordeeld.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator zondag 22 juli 2018 @ 21:55:16 #94
332671 crew  indiaantje89
pi_180661651
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Jij houdt je afzonderlijk van de wereld als anonieme user op fok maar als kopstuk van de wereldkampioen kun je je moeilijk afzijdig houden van uitnodigingen en profilering.
Onzin daar heb je een zaakwaarnemer voor.
pi_180661674
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:48 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Even een serieuze vraag.

Als jij graag wil voetballen en je weet dat er in binnen- en buitenland een gevoelige discussie is binnen de eigen commune. Zou je dan de weg van de minste weerstand kiezen en je familie sparen of er vol tegenin gaan als een soort van Geert Wilders die z'n nek uitsteekt. Ik kan me voorstellen dat veel Turken gewoon geen trek hebben om zich anti- te profileren naar de wereld toe.

Die jongen zal voor familiebezoeken ook nog weleens naar Turkije moeten en dan wil je niet graag letterlijke en figuurlijk de zondebok worden van AKP-aanhangers.
Als international hoor je te weten dat je een bepaalde maatschappelijke verantwoordelijkheid hebt. Als je bijvoorbeeld met drank op achter het stuur gepakt word, dan heeft dat gevolgen voor je. Voor de meeste werknemers zal dat geen gevolgen op het werk hebben.

Zo moet je ook weten dat politici en publieke figuren misbruik van jouw status als international. Ze zijn in Duitsland echt niet strenger qua eisen voor hun spelers dan in andere Westerse landen.
Wat Ozil heeft gedaan en vooral hoe hij daarna reageerde, dat is gewoon erg stom en dit wist hij of had hij anders moeten weten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180661681
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:11 schreef Stabiel het volgende:
In Noordwest-Europe zijn de kleurlingen altijd de klos als het sportief niet goed gaat.

Seedorf in Nederland.
Özil in Duitsland.
Sterling in Engeland.
Durmaz in Zweden.

Een terugkerend patroon in landen waar het gros van de bevolking uit racistische proleten bestaat.
Dit ja
Hell To The Liars
pi_180661686
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:54 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ah, linkse mensen hebben het gedaan ^O^
Dat was een letterlijke uitspraak van Obama
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zondag 22 juli 2018 @ 21:58:32 #98
332671 crew  indiaantje89
pi_180661701
Maar warem de doodsbedreigingen aan Jorgensen vak Feyenoord dit jaar ook racistisch?
pi_180661715
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:54 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ah, linkse mensen hebben het gedaan ^O^
:')
pi_180661812
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar warem de doodsbedreigingen aan Jorgensen vak Feyenoord dit jaar ook racistisch?
Haat hoeft niet altijd racistisch te zijn. Dat betekent niet dat het nooit racistisch is. Als er geen reden is om te haten vinden mensen wel een reden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')