Ja ik las het al; was ff weg enzo.quote:
Ja, als hij binnen was gekomen dan had hij in de rij mogen aansluiten.quote:Op zondag 22 juli 2018 22:07 schreef Twieki het volgende:
Had Bottas niet in dezelfde ronde zijn hopeloos mislukte pitstop waardoor het beter voor HAM was om buiten te blijven?
Dan doen ze maar een dubbele pitstopquote:Op zondag 22 juli 2018 22:07 schreef Twieki het volgende:
Had Bottas niet in dezelfde ronde zijn hopeloos mislukte pitstop waardoor het beter voor HAM was om buiten te blijven?
Dat kwalificeert toch niet als force majeur?quote:Op zondag 22 juli 2018 22:07 schreef Twieki het volgende:
Had Bottas niet in dezelfde ronde zijn hopeloos mislukte pitstop waardoor het beter voor HAM was om buiten te blijven?
Op Racefans.net komen ze tot de conclusie dat het vrij consequent is. Van de 22 incidenten voor het overschrijden van de witte lijn die under investigation waren tussen 2011 en 2017 zijn er slechts vier bestraft. Alle vier de keren waren de coureurs vooraf gewaarschuwd. Alle andere keren niet.quote:Op zondag 22 juli 2018 22:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kwalificeert toch niet als force majeur?
Ik blijf erbij; het is compleet achterlijk weer wat ze laten zien.
Kijk, interessant. Thanksquote:Op zondag 22 juli 2018 22:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op Racefans.net komen ze tot de conclusie dat het vrij consequent is. Van de 22 incidenten voor het overschrijden van de witte lijn die under investigation waren tussen 2011 en 2017 zijn er slechts vier bestraft. Alle vier de keren waren de coureurs vooraf gewaarschuwd. Alle andere keren niet.
https://www.racefans.net/(...)ent/#comment-3810935
Wow. Blijkt even dat er weer veel te snel is geoordeeld hier, waarschijnlijk omdat het Hamilton betrof. Ben benieuwd of ervan geleerd wordtquote:Op zondag 22 juli 2018 22:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op Racefans.net komen ze tot de conclusie dat het vrij consequent is. Van de 22 incidenten voor het overschrijden van de witte lijn die under investigation waren tussen 2011 en 2017 zijn er slechts vier bestraft. Alle vier de keren waren de coureurs vooraf gewaarschuwd. Alle andere keren niet.
https://www.racefans.net/(...)ent/#comment-3810935
Ja kost hem minimaal 32 punten t.o.v. Hamilton en dan nog de fouten in Ricard en Baku erbij.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die crash van vandaag kost hem al 30+ punten.
Dat zou best kunnen, ik hou dat allemaal niet bij. Maar wat voor zin heeft een regel als deze slechts in 18% van de gevallen toegepast wordt volgens de letter der wet?quote:Op zondag 22 juli 2018 22:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op Racefans.net komen ze tot de conclusie dat het vrij consequent is. Van de 22 incidenten voor het overschrijden van de witte lijn die under investigation waren tussen 2011 en 2017 zijn er slechts vier bestraft. Alle vier de keren waren de coureurs vooraf gewaarschuwd. Alle andere keren niet.
https://www.racefans.net/(...)ent/#comment-3810935
Topinfoquote:Op zondag 22 juli 2018 22:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op Racefans.net komen ze tot de conclusie dat het vrij consequent is. Van de 22 incidenten voor het overschrijden van de witte lijn die under investigation waren tussen 2011 en 2017 zijn er slechts vier bestraft. Alle vier de keren waren de coureurs vooraf gewaarschuwd. Alle andere keren niet.
https://www.racefans.net/(...)ent/#comment-3810935
* Felipe Massa, 2013 Brazilian Grand Prixquote:Op zondag 22 juli 2018 22:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ik hou dat allemaal niet bij. Maar wat voor zin heeft een regel als deze slechts in 18% van de gevallen toegepast wordt volgens de letter der wet?
Weet je zo ook wat die 4 straffen precies waren?
Ik vroeg om de straffen; niet om wie en wanneerquote:Op zondag 22 juli 2018 23:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
* Felipe Massa, 2013 Brazilian Grand Prix
* Carlos Sainz Jnr, 2015 Russian Grand Prix
* Kimi Raikkonen, 2016 European Grand Prix
* Pascal Wehrlein, 2017 Spanish Grand Prix
Massa in Brazilië 2013 een drive-through (wat toen de standaard straf was) en daarna alleen maar 5 seconden voor Sainz in Rusland 2015, Raikkonen in Baku 2016 en Wehrlein in Spanje 2017.quote:Op zondag 22 juli 2018 22:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ik hou dat allemaal niet bij. Maar wat voor zin heeft een regel als deze slechts in 18% van de gevallen toegepast wordt volgens de letter der wet?
Weet je zo ook wat die 4 straffen precies waren?
.............quote:Op zondag 22 juli 2018 23:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vroeg om de straffen; niet om wie en wanneer
Enig idee wat al die andere incidenten precies waren en wanneer en op welke circuits?quote:Op zondag 22 juli 2018 23:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Massa in Brazilië 2013 een drive-through (wat toen de standaard straf was) en daarna alleen maar 5 seconden voor Sainz in Rusland 2015, Raikkonen in Baku 2016 en Wehrlein in Spanje 2017.
Die post die aangehaald werd had het over vanaf 2011. Waarom kregen die anderen dan geen DT als dat toen standaard was of was dat alleen standaard in 2013 en was Massa de enige die in 2013 dit deed?quote:Op zondag 22 juli 2018 23:12 schreef sasquatsch het volgende:
Massa in Brazilië 2013 een drive-through (wat toen de standaard straf was)
Na 2013 (of 2014) zijn de mogelijke straffen uitgebreid die de stewards ter beschikking hebben naar 5 en 10s die je bij je pitstop moet inlossen. Die straffen waren er in 2013 nog niet. Toen was de minimumstraf een DT of 20s aan het eind van de race.quote:Op zondag 22 juli 2018 23:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Die post die aangehaald werd had het over vanaf 2011. Waarom kregen die anderen dan geen DT als dat toen standaard was of was dat alleen standaard in 2013 en was Massa de enige die in 2013 dit deed?
Nopequote:Op zondag 22 juli 2018 23:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Enig idee wat al die andere incidenten precies waren en wanneer en op welke circuits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |