abonnement Unibet Coolblue
pi_180656199
Hey ik ben nieuw hierzo

ik zou graag jullie om tips of advies willen vragen

ben niet zo heel goed met meisje’s /vrouwen aanspreken of met ze te praten

dus sinds vandaag praat ik met een leuk meisje
en ze vroeg of ik wat foto’s van me zelf kon sturen had ik gedaan
en daarna stuurde ze een video van haar blote billen en een stuk van haar borsten

alleen weet niet hoe ik daar op reageer
heb wat van die love smiley’s gestuurd
ze heeft ze wel gezien maar geen andwoord
pi_180656227
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:36 schreef Amsterdammer_020 het volgende:
Hey ik ben nieuw hierzo

ik zou graag jullie om tips of advies willen vragen

ben niet zo heel goed met meisje’s /vrouwen aanspreken of met ze te praten

dus sinds vandaag praat ik met een leuk meisje
en ze vroeg of ik wat foto’s van me zelf kon sturen had ik gedaan
en daarna stuurde ze een video van haar blote billen en een stuk van haar borsten

alleen weet niet hoe ik daar op reageer
heb wat van die love smiley’s gestuurd
ze heeft ze wel gezien maar geen andwoord
Ik zou niet al te lang afwachten.
  zondag 22 juli 2018 @ 17:42:05 #3
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_180656361
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:36 schreef Amsterdammer_020 het volgende:
Hey ik ben nieuw hierzo

ik zou graag jullie om tips of advies willen vragen

ben niet zo heel goed met meisje’s /vrouwen aanspreken of met ze te praten

dus sinds vandaag praat ik met een leuk meisje
en ze vroeg of ik wat foto’s van me zelf kon sturen had ik gedaan
en daarna stuurde ze een video van haar blote billen en een stuk van haar borsten

alleen weet niet hoe ik daar op reageer
heb wat van die love smiley’s gestuurd
ze heeft ze wel gezien maar geen andwoord
Doe niet zo moeilijk en vraag gewoon zo bij 't eten aan je moeder waarom ze niet meer terug appt.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_180656391
Bij dat soort meisjes moet je ver weg blijven. Tenzij je een vrouw zoekt die jou als voetveeg gebruikt. Echt, wat bezielt iemand om direct dat soort foto's te sturen? Zoek een leuk meisje en doe je best.
Somebody that I used to know
pi_180656606
quote:
99s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:37 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Ik zou niet al te lang afwachten.
Wat zou ik kunnen andwoorden?
ben helaas niet zo goed met het praten van meisje’s
pi_180656652
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:43 schreef Postbus100 het volgende:
Bij dat soort meisjes moet je ver weg blijven. Tenzij je een vrouw zoekt die jou als voetveeg gebruikt. Echt, wat bezielt iemand om direct dat soort foto's te sturen? Zoek een leuk meisje en doe je best.
Jaa vondt het ook al een beetje appart maar merkte in het begin van het gesprek al dat ze iets wou of me leuk vindt
pi_180656733
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:50 schreef Amsterdammer_020 het volgende:

[..]

Wat zou ik kunnen andwoorden?
ben helaas niet zo goed met het praten van meisje’s
Iets van 'sorry, maar daar heb ik geen behoefte aan/maar daar ben ik niet van gediend /dit is niet wat ik zoek. Het beste, groetjes'.
Somebody that I used to know
pi_180656759
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:51 schreef Amsterdammer_020 het volgende:

[..]

Jaa vondt het ook al een beetje appart maar merkte in het begin van het gesprek al dat ze iets wou of me leuk vindt
Je onderbuikgevoel zit er niet voor niets. Zo'n meisje vanuit het niets ineens geïnteresseerd in jou? Terwijl ze je niet kent? Mwah...
Somebody that I used to know
pi_180657862
Vraag eerst maar eens een foto met iets specifieks dat jij bedenkt zodat je weet dat ze ook daadwerkelijk echt is en niet een catfish
pi_180658155
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:51 schreef tetsuo-shima het volgende:
Vraag eerst maar eens een foto met iets specifieks dat jij bedenkt zodat je weet dat ze ook daadwerkelijk echt is en niet een catfish
op haar profiel staan wel allemaal foto’s van de zelfde persoon dus het zal wel een echt persoon zijn
pi_180658222
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:07 schreef Amsterdammer_020 het volgende:

[..]

op haar profiel staan wel allemaal foto’s van de zelfde persoon dus het zal wel een echt persoon zijn
Hoe heb je haar leren kennen?

En dat iemand foto’s van een dame in een profiel zet wil niet zeggen dat degene waarmee jij nu ‘praat’ dezelfde persoon is he.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180658296
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:55 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Je onderbuikgevoel zit er niet voor niets. Zo'n meisje vanuit het niets ineens geïnteresseerd in jou? Terwijl ze je niet kent? Mwah...
Jaa inderdaad
eerst dacht ik van leuk meisje maar wist nog niet welke kant het op ging
toen wou ze 2 keer nieuwe foto’s ( normaal ) van mij toen zag ik het een beetje aan komen en ze zat een beetje te flirten dacht waarom niet? vondt het wel vreemd dat het mij overkwam ook omdat het nog nooit is gebeurt

alleen toen ze die video stuurde wist niet hoe of wat ik daar op moet reageren wat de meeste jongens daarop zouden reageren zo van hmmm sexy billetje’s hoor
is al 2 uur geleden zou ik nog wat kunnen zeggen? heb wel love smiley’s gestuurd
maar daarna vroeg ik me inderdaad af waarom stuurt ze dit meteen? en waarom zo vroeg?
pi_180658344
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoe heb je haar leren kennen?

En dat iemand foto’s van een dame in een profiel zet wil niet zeggen dat degene waarmee jij nu ‘praat’ dezelfde persoon is he.
Instagram
ik reageerde op haar verhaal en zo zijn we aan de praat gekomen
pi_180660284
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:55 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Je onderbuikgevoel zit er niet voor niets. Zo'n meisje vanuit het niets ineens geïnteresseerd in jou? Terwijl ze je niet kent? Mwah...
Jep snap je gevoel was niet verkeerd
en kreeg zojuist een bericht of ik ook wat kon sturen
pi_180660499
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:51 schreef Amsterdammer_020 het volgende:

[..]

Jep snap je gevoel was niet verkeerd
en kreeg zojuist een bericht of ik ook wat kon sturen
Wat wil ze? Dickpics?

NIET DOEN. Je kent haar pas een dag, voor je het weet dreigt ze ze openbaar te maken tenzij je een X bedrag betaalt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180660913
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat wil ze? Dickpics?

NIET DOEN. Je kent haar pas een dag, voor je het weet dreigt ze ze openbaar te maken tenzij je een X bedrag betaalt.
Jaa daarom dit is al meteen een afknapper
heb niet eens om die video van haar gevraagt ze kwam er opeens mee
kreeg dus een melding van haar nieuwe bericht heb het niet eens geopend dacht gelijk zei kan opdonderen ik weet het is een beetje hard
pi_180661089
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:22 schreef Amsterdammer_020 het volgende:

[..]

Jaa daarom dit is al meteen een afknapper
heb niet eens om die video van haar gevraagt ze kwam er opeens mee
kreeg dus een melding van haar nieuwe bericht heb het niet eens geopend dacht gelijk zei kan opdonderen ik weet het is een beetje hard
Niet hard. Heel verstandig.
Die persoon is er 99,9999% zeker op uit afperswaardige foto’s van je te krijgen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180661910
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:22 schreef Amsterdammer_020 het volgende:

[..]

Jaa daarom dit is al meteen een afknapper
heb niet eens om die video van haar gevraagt ze kwam er opeens mee
kreeg dus een melding van haar nieuwe bericht heb het niet eens geopend dacht gelijk zei kan opdonderen ik weet het is een beetje hard
Niks hard. Zij speelt het hard, kan ze het ook terugkrijgen. Jij hebt nergens om gevraagd. ZIJ valt jou lastig.

Maar eh, je dacht het? Of heb je het ook tegen haar gezegd?
Somebody that I used to know
pi_180663977
Negeren, dit zijn vaak meiden die je lokken om daarna geld te eisen.
pi_180665261
quote:
2s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:07 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Niks hard. Zij speelt het hard, kan ze het ook terugkrijgen. Jij hebt nergens om gevraagd. ZIJ valt jou lastig.

Maar eh, je dacht het? Of heb je het ook tegen haar gezegd?
Nee ik dacht het heb het bericht nog niet geopend
ze begint op eens ook me chat berichten te liken

heb eens goed naar haar profiel gekeken en zijn allemaal een beetje te perfecte foto’s dus heb me twijfels eraan ook waarom ze naar mij
komt
pi_180666193
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 00:59 schreef Amsterdammer_020 het volgende:

dus heb me twijfels eraan ook waarom ze naar mij
komt
Dat staat hierboven denk ik al duidelijk, jij stuurt naaktfoto's en zij gaat geld vragen om ze niet op internet te zetten.
En als dat niet zo is dan is het gewoon een sloerie, geen foto's meer sturen, gewoon een echte afspraak maken, 1 avondje lol en dikke DOEI!! :W
pi_180667908
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 04:10 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat staat hierboven denk ik al duidelijk, jij stuurt naaktfoto's en zij gaat geld vragen om ze niet op internet te zetten.
En als dat niet zo is dan is het gewoon een sloerie, geen foto's meer sturen, gewoon een echte afspraak maken, 1 avondje lol en dikke DOEI!! :W
Ik zou er niet eens een afspraak mee maken. Ook uit veiligheidsoverwegingen. En geen energie in stoppen. Gewoon zeggen dat je het contact stopt, en blokkeren.

Aandacht van een meisje is leuk en je kan je vereerd voelen, maar deze maakt daar misbruik van.
Somebody that I used to know
pi_180667981
Stuur een foto van een snikkel van iemand met een andere huidskleur dan die van jou. Kijk hoe ze reageert.
pi_180672022
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 07:57 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik zou er niet eens een afspraak mee maken. Ook uit veiligheidsoverwegingen. En geen energie in stoppen. Gewoon zeggen dat je het contact stopt, en blokkeren.

Aandacht van een meisje is leuk en je kan je vereerd voelen, maar deze maakt daar misbruik van.
Precies
ze blijft me nu stalken pfff ze heeft me ook nog eens een nieuwe video gestuurt ik twijfel of ik die zal openen

heb zojuist wel perongeluk tijdens het swipen haar verhaal geopend ik weet niet of dat een probleem is omdat ik haar aan het negeren ben
pi_180672063
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 12:26 schreef Amsterdammer_020 het volgende:

[..]

Precies
ze blijft me nu stalken pfff ze heeft me ook nog eens een nieuwe video gestuurt ik twijfel of ik die zal openen

heb zojuist wel perongeluk tijdens het swipen haar verhaal geopend ik weet niet of dat een probleem is omdat ik haar aan het negeren ben
Waarom block je haar niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')