Bron?quote:Op zondag 22 juli 2018 13:33 schreef Mr.Ping het volgende:
Paypal kiest altijd voor de koper.
Zelfs als de koper een fout adres heeft opgegeven krijgt men het geld terug en draai jij voor de kosten op.
De verkoper ben jij toch?quote:Op zondag 22 juli 2018 19:27 schreef Frank_NL het volgende:
Aangepast Scarlet_Dragonfly.
Bami_haar, het is getraceerd verzonden aan door verkoper opgegeven adres (als postbus gaf hij aan BOX 123, heb per abuis BOX 123 123 gezet).
Dat is een probleem wat de verkoper en de verzenddienst samen maar moeten oplossen. Daar heeft de koper helemaal niets mee te maken. Als het pakket kwijt is, heeft de koper dus alle recht zijn geld terug te claimen.quote:Maar Bami_haar, als de koper iets niet ontvangt, kiest Paypal dan vaak niet voor de koper, ook als je een verzendbewijs kan overleggen en de verzenddienst een steek heeft laten vallen?
Bron?quote:Op zondag 22 juli 2018 18:39 schreef bami_haar het volgende:
[..]
Bron?
Ik heb hele andere ervaringen. Als je als verkoper je zaakjes op orde hebt is er niks aan de hand.
In het geval van je eerste voorbeeld is bij mij nog altijd het pakketje retour gekomen. DHL heeft z'n track en trace aardig op orde.quote:Op zondag 22 juli 2018 19:42 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Bron?
Ervaring na al duizenden pakjes (webshops) verzonden te hebben.
Voorbeeld:1
-Klant vult verkeerd adres in, pakje raakt daardoor kwijt. PayPal zegt tegen mij dat ik het had moeten controleren voordat u het verzond.
Voorbeeld: 2
-Klant doet een bestelling van 4 producten, ik verzend het in één doosje. Klant zegt dat er maar één in de doos zat. PayPal vraag foto's van de inhoud, anders krijgt de klant haar geld terug.
En zo kan ik wel doorgaan....
niet als het verkeerde adres gewoon bestaat. dan geeft de t&t aan dat het is ontvangen.quote:Op maandag 23 juli 2018 07:17 schreef bami_haar het volgende:
In het geval van je eerste voorbeeld is bij mij nog altijd het pakketje retour gekomen. DHL heeft z'n track en trace aardig op orde.
Had vorige week van DHL en PostNL beide pakketjes wat volgens de t&t bezorgd zou zijn maar ik heb toch echt niets ontvangen. En ook al is het de bezorger die iets verneukt heeft, ze blijven wijzen naar de verkoper. Booooh.quote:Op maandag 23 juli 2018 07:17 schreef bami_haar het volgende:
DHL heeft z'n track en trace aardig op orde.
Als jij iets niet ontvangen hebt, dan moet je inderdaad bij de verkoper zijn. Het is vervolgens aan de verkoper om bij de bezorger aan te kloppen.quote:Op maandag 23 juli 2018 14:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Had vorige week van DHL en PostNL beide pakketjes wat volgens de t&t bezorgd zou zijn maar ik heb toch echt niets ontvangen. En ook al is het de bezorger die iets verneukt heeft, ze blijven wijzen naar de verkoper. Booooh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |