abonnement Unibet Coolblue
pi_180647025
Komt door deze, ik deed nl een heel eerlijk verhaal en er is nooit echt iets van sex gekomen
Maar laten we deze discussie eens voortzetten

NWS / België: seks met 14-jarige niet langer strafbaar
Do what you love, love what you do!
pi_180647121
ik ben er echt in dat vorige topic vrij eerlijk al over geweest, maar laten we het eens voortzetten hier ben eigenlijk wel benieuwd naar andere meningen hierover?

is het zo onwijs raar?
Do what you love, love what you do!
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 22 juli 2018 @ 09:39:25 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180647122
Maak eens een duidelijk verhaal in 1 post. In dat topic is het warrig en niet kloppend.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180647214
quote:
6s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:39 schreef Nikonlover het volgende:
Maak eens een duidelijk verhaal in 1 post. In dat topic is het warrig en niet kloppend.
Nou heel kort dan, ik kwam in contact met een meisje op haar initiatief dus na een bruiloft waar ze me zag.

Probleem ze was toen nog net geen 16 en ik was ouder dus in de 20 toen.
Zei begon na zeg maar een jaar praten over sex ik heb dat altijd afgehouden maar vond haar wel aardig.

En we hebben zo wel van elkaar geleerd ook en geholpen.

Is dat erg en hoe kijkt iedereen er tegen aan?
Do what you love, love what you do!
pi_180647313
Ik snap er alsnog geen ene ruk van.
  zondag 22 juli 2018 @ 09:57:01 #6
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180647362
Ik snap t ook niet.

Je was verliefd op een meisje van 15 toen hij zelf 20 was? Euh ja, dus?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180647369
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:45 schreef kree het volgende:

[..]

Nou heel kort dan, ik kwam in contact met een meisje op haar initiatief dus na een bruiloft waar ze me zag.

Probleem ze was toen nog net geen 16 en ik was ouder dus in de 20 toen.
Zei begon na zeg maar een jaar praten over sex ik heb dat altijd afgehouden maar vond haar wel aardig.

En we hebben zo wel van elkaar geleerd ook en geholpen.

Is dat erg en hoe kijkt iedereen er tegen aan?
Heb je haar nu wel of niet geneukt?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_180647379
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Heb je haar nu wel of niet geneukt?
Nee

Ha hmms ik ben onduidelijk denk.

Vraag even wat jullie willen weten?
Do what you love, love what you do!
pi_180647387
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:58 schreef kree het volgende:

[..]

Nee

Ha hmms ik ben onduidelijk denk.

Vraag even wat jullie willen weten?
Heeft ze aan je stok geslobberd?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180647394
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:57 schreef Samzz het volgende:
Ik snap t ook niet.

Je was verliefd op een meisje van 15 toen hij zelf 20 was? Euh ja, dus?
ja daar komt het soort wel op neer
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 09:59:43 #11
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_180647405
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:58 schreef kree het volgende:

[..]

Nee

Ha hmms ik ben onduidelijk denk.

Vraag even wat jullie willen weten?
Waarom zinspeel je dan dat jullie van elkaar hebben geleerd?

Wat heb je geleerd?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_180647416
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Heeft ze aan je stok geslobberd?
Nee er is nooit wat gebeurt behalve alleen kletsen via whatsapp enzo
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 10:01:08 #13
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180647425
quote:
14s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:59 schreef kree het volgende:

[..]

ja daar komt het soort wel op neer
Ja ik zie t probleem er niet van :?. Jullie hadden geen relatie, geen seks, alleen contact?

Ja euh, boeiend?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180647428
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:00 schreef kree het volgende:

[..]

Nee er is nooit wat gebeurt behalve alleen kletsen via whatsapp enzo
Weet je het zeker ? Of kletsen jouw dijbenen tegen haar kont?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180647443
Zoals in het andere topic ook al gezegd: op dit forum praten mensen van 12 tot 80 met elkaar over vanalles en nog wat. En dat gaat prima - dus praten kan. De 12jarigen zijn vaak zelfs volwassener dan "paarsgepunte lans" veertigers ;)

Bij seks gaan levenservaring en hormoonhuishouding (die bij tieners nog niet op orde is) echter wel meespelen. Maar aangezien je dat niet gedaan hebt...
pi_180647451
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waarom zinspeel je dan dat jullie van elkaar hebben geleerd?

Wat heb je geleerd?
owh was puur levensverhalen en probleempjes die we beiden hadden. ik heb nog wel eens zelfs dr huisarts gebeld omdat ze zich zorgen maakte omdat ze onveilige sex had. nou niks dramatisch maar was even handig denk.
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 10:02:50 #17
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180647458
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:02 schreef Kassamiep het volgende:
Zoals in het andere topic ook al gezegd: op dit forum praten mensen van 12 tot 80 met elkaar over vanalles en nog wat. En dat gaat prima - dus praten kan.

Bij seks gaan levenservaring en hormoonhuishouding (die bij tieners nog niet op orde is) echter wel meespelen. Maar aangezien je dat niet gedaan hebt...
En dan nog. 15 en 20 is toch niet enorm schokkend of zo?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180647487
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja ik zie t probleem er niet van :?. Jullie hadden geen relatie, geen seks, alleen contact?

Ja euh, boeiend?
dat denk ik dus ook, maar er wordt beetje anders over gedacht ook wel. Ben gewoon benieuwd.. vandaar dit topic?
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 10:04:27 #19
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_180647490
Wat ik ervan denk: als mijn dochter met 15 thuis zou komen met een jongen van in de 20 zou ik wel hardop afvragen wat hun verwachtingen naar elkaar zijn.

In the end is het leeftijdverschil op die leeftijd te groot. Ik zou de jongen op het hart drukken om iemand te zoeken die wat ouder is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_180647497
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Weet je het zeker ? Of kletsen jouw dijbenen tegen haar kont?
Nee er is echt nooit wat gebeurt niet eens zoenen ofzo :)
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 10:05:59 #21
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_180647514
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:02 schreef kree het volgende:

[..]

owh was puur levensverhalen en probleempjes die we beiden hadden. ik heb nog wel eens zelfs dr huisarts gebeld omdat ze zich zorgen maakte omdat ze onveilige sex had. nou niks dramatisch maar was even handig denk.
Ze kon dat zelf niet? Je bent gewoon in pubermeisjes drama getrapt.

Hebben jullie nog steeds contact?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_180647537
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:04 schreef Ticootje het volgende:
Wat ik ervan denk: als mijn dochter met 15 thuis zou komen met een jongen van in de 20 zou ik wel hardop afvragen wat hun verwachtingen naar elkaar zijn.

In the end is het leeftijdverschil op die leeftijd te groot. Ik zou de jongen op het hart drukken om iemand te zoeken die wat ouder is.
ja dat snap ik, maar is het ook echt erg.
Wat nu als ze allebei gewoon echt verlieft zijn, is het dan erg?
Do what you love, love what you do!
pi_180647552
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ze kon dat zelf niet? Je bent gewoon in pubermeisjes drama getrapt.

Hebben jullie nog steeds contact?
ze durfde niet en toen heb ik voor haar maar gebeld.

Nee geen contact meer helaas
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 10:11:29 #24
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_180647572
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:08 schreef kree het volgende:

[..]

ja dat snap ik, maar is het ook echt erg.
Wat nu als ze allebei gewoon echt verlieft zijn, is het dan erg?
Verbieden heeft weinig zin, maar ik zal het ook niet heel erg aanmoedigen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_180647602
Los van de vraag of ik het vind kunnen ja of nee, zou ik het ook gewoon niet doen.

Ben zelf een tijdje ook enorm aangetrokken geweest tot een meisje van 16. Ik was toen zelf 25. Nee geen vieze pedo, die meid had gewoon een enorm leuke kop en een ''rijp'' lijf dat de meeste meiden van mijn eigen leeftijd nog niet eens hadden : Enorme volle borsten, mooie billen met een prima laagje spek er op (niet dik) : Echt een enorm vrouwelijke verschijning die met gemak meer seksualiteit en vruchtbaarheid uitstraalde dan menig oudere vrouw.

Maar ik heb daar toen echt niets mee gedaan, omdat het je gezeik kan opleveren dat zijn weerga niet kent.

Of dat gezeik dan weer terecht is, is i.m.o. een andere discussie. Ik denk dat meisjes van 16 soms verder kunnen zijn dan mannen begin 20 qua emotionele ontwikkeling en het maken van weloverwogen keuzes. Maar je hebt ook te maken met ouders en andere omgevingsfactoren die misschien niet open staan voor een afgewogen conclusie.
pi_180647613
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Verbieden heeft weinig zin, maar ik zal het ook niet heel erg aanmoedigen.
tja als je mij verhaal leest dan kwam het gewoon zo. snap best als ouders dat je hier op oppast. maar het ging gewoon zo. tja kan ik er wat aan doen tja geen sex hebben, maar vond haar onwijs leuk ook wel.
En dat was niet om sex
Do what you love, love what you do!
  Moderator zondag 22 juli 2018 @ 10:15:35 #27
441859 crew  Lenny77
pi_180647625
Nou Kree, in NWS is je verhaal wel enigszins anders. Jij zegt dat dat meisje graag sex met jou wou en ook sex met anderen had die ouder waren dan haar, maar dat ze nog net geen 16 was en daar voelde jij je niet prettig mee, ook het strafbare enz speelde mee. Allemaal prima tot hier, maar je zei daar ook dat dit was nadat jullie al een paar jaar waren aan het praten met elkaar. Zij had dus contact met je opgenomen rond 12, 13 jaar en jij bent daar op in gegaan. Dat is wel een beetje fout natuurlijk. Ook al wou zij het: jij als volwassene zou daar niet in mee mogen gaan, jij hoort het verstand te hebben, niet zij.
En nou kun je je verhaal wel weer veranderen zoals in NWS, maar als de tijdslijn dan verschuift en je dus een paar jaar gepraat hebt en ze dan aanstalten maakte voor sex dan was ze ondertussen al 17 ofzo en zou jij er geen problemen mee gehad hebben omdat ze praktisch meerderjarig was.
Het punt is dat mannen vaak vinden dat zo een meid echt wel volwassen klinkt enz en er is een klik maar dat je als man een grens hoort te respecteren en dat meisje tegen zichzelf moet beschermen. Dat zijn kinderen.
En nee, ik vind je geen pedo, je hebt niets misdaan maar het blijft toch een beetje dansen op een heel dun koord.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_180647638
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:14 schreef kree het volgende:

[..]

tja als je mij verhaal leest dan kwam het gewoon zo. snap best als ouders dat je hier op oppast. maar het ging gewoon zo. tja kan ik er wat aan doen tja geen sex hebben, maar vond haar onwijs leuk ook wel.
En dat was niet om sex
Waarom loop je het telkens dan zo ontzettend te verdedigen als er niks noemenswaardig is voorgevallen? :?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 22 juli 2018 @ 10:16:32 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180647640
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:14 schreef kree het volgende:

[..]

tja als je mij verhaal leest dan kwam het gewoon zo. snap best als ouders dat je hier op oppast. maar het ging gewoon zo. tja kan ik er wat aan doen tja geen sex hebben, maar vond haar onwijs leuk ook wel.
En dat was niet om sex
Maar dat verhaal is nergens te lezen. Ik snap er nog steeds geen bal van.
En in dat andere topic was zij 12/13 toen je haar het eerst sprak. En nu is het ineens 16. Zit je nu te trollen of probeer je de leeftijden dusdanig aan te passen dat het nog acceptabel is?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180647674
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom loop je het telkens dan zo ontzettend te verdedigen als er niks noemenswaardig is voorgevallen? :?
omdat ik weet dat ik er nogal eens aangevallen over ga worden.

Opzich is er niks mis mee denk ik namelijk. maar er wordt nog aleens anders over gedacht hier?
Do what you love, love what you do!
pi_180647733
quote:
6s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:16 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Maar dat verhaal is nergens te lezen. Ik snap er nog steeds geen bal van.
En in dat andere topic was zij 12/13 toen je haar het eerst sprak. En nu is het ineens 16. Zit je nu te trollen of probeer je de leeftijden dusdanig aan te passen dat het nog acceptabel is?
Nee totaal niet.

Ze was bijna 16 toen ik haar voor het eerst sprak.
op paar maanden na.

Maar je moet even specifiek vragen nu want ik had dit al een paar keer verteld?
Do what you love, love what you do!
pi_180647790
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:18 schreef kree het volgende:

[..]

omdat ik weet dat ik er nogal eens aangevallen over ga worden.

Opzich is er niks mis mee denk ik namelijk. maar er wordt nog aleens anders over gedacht hier?
Door hoe krampachtig je nu doet denkt men dat je haar wel geneukt hebt/je laten pijpen, ja daar vallen mensen wel over ja. :')

Maar maak jezelf maar wijs dat je bad ass bent hoor en dat het contact not done was.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 22 juli 2018 @ 10:25:30 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180647796
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:21 schreef kree het volgende:

[..]

Nee totaal niet.

Ze was bijna 16 toen ik haar voor het eerst sprak.
op paar maanden na.

Maar je moet even specifiek vragen nu want ik had dit al een paar keer verteld?
Zie onderstaande quote.

Neem eens even de tijd en zet alles rustig in een post. Dat geeft voor ons en ook voor jou verduidelijking.

quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nou niet echt, sterker nog, het komt nogal warrig over. Je deed in het begin voorkomen dat een 15-jarig meisje seks met je wilde. Je zei dat je toen al een aantal jaar contact had gehad - iedereen interpreteerde dit alsof het contact was begonnen op 12/13-jarige leeftijd. Dat kan natuurlijk aan ons allemaal liggen, maar waarschijnlijker is dat het aan jouw formuleringen ligt. Maar goed, toen je daar op aangevallen werd zei je opeens dat je normale gesprekken met haar had op die 15-jarige leeftijd, en dat het pas op 17/18-jarige leeftijd overging in gesprekken over seks. Als dat het geval is, wat is dan de relevantie? Dat is namelijk helemaal niet verboden.

An sich vind ik het prima om een praktijkvoorbeeld hier te bespreken, dat doen ze bijna altijd in het nieuws.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180647812
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:25 schreef Chai het volgende:

[..]

Door hoe krampachtig je nu doet denkt men dat je haar wel geneukt hebt/je laten pijpen, ja daar vallen mensen wel over ja. :')

Maar maak jezelf maar wijs dat je bad ass bent hoor en dat het contact not done was.
Nee joh, hmms had het wel gewild maar heb het echt gewoon afgehouden :)
Do what you love, love what you do!
pi_180647832
quote:
6s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:25 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Zie onderstaande quote.

Neem eens even de tijd en zet alles rustig in een post. Dat geeft voor ons en ook voor jou verduidelijking.

[..]

Het moet per vraag, ben daar beter in. Ik heb het al geprobeerd kort samen te vatten.
Maar lukt mij niet zo goed. dus stel gewoon vragen, heb echt geen probleem er antwoorden op te geven.

Hou het wel beetje netjes voor mij ook :)
Do what you love, love what you do!
pi_180647922
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:02 schreef kree het volgende:

[..]

owh was puur levensverhalen en probleempjes die we beiden hadden. ik heb nog wel eens zelfs dr huisarts gebeld omdat ze zich zorgen maakte omdat ze onveilige sex had. nou niks dramatisch maar was even handig denk.
En die huisarts kon telefonisch een soa-test afnemen?
pi_180647947
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En die huisarts kon telefonisch een soa-test afnemen?
Nee ik belde de huisarts en daarna belde de huisarts haar
Do what you love, love what you do!
pi_180648022
weet dus niet wat er precies besproken is, wel dat ze gewaarschuwd is voor een SOA, maar niet de details. Die mag ik ook niet weten. Maar ok heb haar wel in contact gebracht met de huisarts.
op verzoek dus
Do what you love, love what you do!
pi_180648031
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:29 schreef kree het volgende:

[..]

Het moet per vraag, ben daar beter in. Ik heb het al geprobeerd kort samen te vatten.
Maar lukt mij niet zo goed. dus stel gewoon vragen, heb echt geen probleem er antwoorden op te geven.

Hou het wel beetje netjes voor mij ook :)
Na een paar jaar contact begon ze toen ze 18 was begon ze tegen jou over seks. Daar ben je niet op ingegaan. Denk je dat mensen dit raar vinden?

De eerste versie van het verhaal was raar. Dit is alleen maar enigszins bijzonder omdat jij blijkbaar als midden twintiger goed contact kan hebben met een tiener, zelf zou ik dat niet kunnen.

Een andere vraag dan: heb je ook regelmatig intiem contact met vrouwen rond je eigen leeftijd?
pi_180648103
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Na een paar jaar contact begon ze toen ze 18 was begon ze tegen jou over seks. Daar ben je niet op ingegaan. Denk je dat mensen dit raar vinden?

De eerste versie van het verhaal was raar. Dit is alleen maar enigszins bijzonder omdat jij blijkbaar als midden twintiger goed contact kan hebben met een tiener, zelf zou ik dat niet kunnen.

Een andere vraag dan: heb je ook regelmatig intiem contact met vrouwen rond je eigen leeftijd?
ze was 17 toen ze over seks begon te kletsen,

Hmms om daar over te praten had toen zelfs een relatie, maar ze bleef me kleinere vriendinnetje met wie ik alles kon delen wel.
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 10:51:51 #41
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_180648152
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:45 schreef kree het volgende:

[..]

Nou heel kort dan, ik kwam in contact met een meisje op haar initiatief dus na een bruiloft waar ze me zag.

Probleem ze was toen nog net geen 16 en ik was ouder dus in de 20 toen.
Zei begon na zeg maar een jaar praten over sex ik heb dat altijd afgehouden maar vond haar wel aardig.

En we hebben zo wel van elkaar geleerd ook en geholpen.

Is dat erg en hoe kijkt iedereen er tegen aan?
Bijna 16 en in de 20. Dus 13 en 29? Best groot verschil.
pi_180648200
quote:
7s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:51 schreef borbit het volgende:

[..]

Bijna 16 en in de 20. Dus 13 en 29? Best groot verschil.
Ik was toen 25 tis best een verschil en waarom ik alles afhield ook qua sex. ,maar om mee te praten was ze echt een vriendinnetje wel hoe iets jonger ook. En veel verstandiger als nu iedereen denkt hier wel
Do what you love, love what you do!
pi_180648389
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:54 schreef kree het volgende:

[..]

Ik was toen 25 tis best een verschil en waarom ik alles afhield ook qua sex. ,maar om mee te praten was ze echt een vriendinnetje wel hoe iets jonger ook. En veel verstandiger als nu iedereen denkt hier wel
Ik denk dat een meisje van 17 prima dezelfde emotionele volwassenheid kan hebben als sommige mannen van 25. Als we hier een echt R&P-topic van willen maken, moeten we ons afvragen waarom jij zo'n goede band kon opbouwen met iemand van 15-17. Wat zegt dat over jouw emotionele volwassenheid?
pi_180648440
quote:
17s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik denk dat een meisje van 17 prima dezelfde emotionele volwassenheid kan hebben als sommige mannen van 25. Als we hier een echt R&P-topic van willen maken, moeten we ons afvragen waarom jij zo'n goede band kon opbouwen met iemand van 15-17. Wat zegt dat over jouw emotionele volwassenheid?
ja dat is prima hoor, vraag maar raak :)

ik voel me veel jonger alsdat ik eigenlijk ben wel
Do what you love, love what you do!
pi_180648580
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:40 schreef kree het volgende:

[..]

Nee ik belde de huisarts en daarna belde de huisarts haar
Doen huisartsen dit echt? En hoe heb je uitgelegd wie jij was

Volgens mij heeft ze je flink zitten dollen
pi_180648611
TS is gefriendzoned. Ze had onveilige seks met een ander en liet TS dan maar ff de huisarts bellen.

:’)
Cindy De Vuyst
pi_180648662
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Doen huisartsen dit echt? En hoe heb je uitgelegd wie jij was

Volgens mij heeft ze je flink zitten dollen
ik heb uitgelegd voor wie ik belde. En had haar nr ook zo is dat geregeld.
En ja het kan dus gewoon. moest het natuurlijk wel even uitleggen, maar zo is het wel gegaan en gelukt ook. huisarts heeft haar netjes gebeld daarna, was ook hele toestant want ze liep stage toen op een school.
Do what you love, love what you do!
pi_180648758
je moet het anders zien jullie allemaal. Ik wordt dan gebeld door een meisje die ik al dik meer als een jaar spreek. En van help ik durf de huisarts niet te bellen. zo ging dat dus en toen heb ik het gedaan maar voor dr
Do what you love, love what you do!
pi_180648811
vind dat alleen maar lief en niks mis aan ook. maarja daar gaat hier weer anders over worden gedacht denk?
Do what you love, love what you do!
pi_180648956
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:17 schreef einzeinz het volgende:
TS is gefriendzoned. Ze had onveilige seks met een ander en liet TS dan maar ff de huisarts bellen.

:’)
nee zo ging het totaal niet, er zit nogal wat tijdsverschil tussen die dingen met huisarts en andere gasten :)
Do what you love, love what you do!
pi_180648979
Wil je een beetje aandacht kree? Hier, alsjeblieft, een beetje aandacht.
  zondag 22 juli 2018 @ 11:42:00 #52
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180649090
laten we er nu geen onzin van maken jongens, want het is wel serieus en waar.

Traport maar weer naar de mods :)
Do what you love, love what you do!
pi_180649098
Waar gaat dit nou allemaal over?
pi_180649129
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:04 schreef Ticootje het volgende:
Wat ik ervan denk: als mijn dochter met 15 thuis zou komen met een jongen van in de 20 zou ik wel hardop afvragen wat hun verwachtingen naar elkaar zijn.

In the end is het leeftijdverschil op die leeftijd te groot. Ik zou de jongen op het hart drukken om iemand te zoeken die wat ouder is.
Ligt er aan wat “in de 20” inhoud.

15 &20 is niks mis mee, 15 en 29 zou ik wel een ander verhaal vinden.

Daarnaast zijn er genoeg meiden van 15 die al redelijk volwassen zijn en jochies van 22/23 die nog lijken te puberen.

Dus tja ligt gewoon aan de situatie en aan de personen zelf.
pi_180649297
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Waar gaat dit nou allemaal over?
het gaat erom dat je een (veel) jonger meisje leuk vindt. Niet meer en niet minder. En of dat kan?
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 12:32:49 #57
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180649826
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:53 schreef kree het volgende:

[..]

het gaat erom dat je een (veel) jonger meisje leuk vindt. Niet meer en niet minder. En of dat kan?
Tuurlijk kan dat. Zie in de supermarkt achter de kassa nog weleens een lekker jong en strak ding. Ga natuurlijk niet om haar nummer vragen, want ik ben te oud voor haar. Maar het is gewoon biologie dat ik van die verschijning een harde plasser krijg.
pi_180649898
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:32 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat. Zie in de supermarkt achter de kassa nog weleens een lekker jong en strak ding. Ga natuurlijk niet om haar nummer vragen, want ik ben te oud voor haar. Maar het is gewoon biologie dat ik van die verschijning een harde plasser krijg.
denk ik ja, het ging ook vanzelf voor mij, kwam echt van haar tja of dat dan echt fout is is wel vraag 2, ik denk van niet heb nooit iets fout bedoelt. maar mocht haar gewoon gelijk al tja?
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 12:49:50 #59
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180650094
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:37 schreef kree het volgende:

[..]

denk ik ja, het ging ook vanzelf voor mij, kwam echt van haar tja of dat dan echt fout is is wel vraag 2, ik denk van niet heb nooit iets fout bedoelt. maar mocht haar gewoon gelijk al tja?
Wat is dit dan voor woordenbrij.
pi_180650256
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:49 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wat is dit dan voor woordenbrij.
niks aan denk lees het gewoon woord voor woord dan is het wel duidelijk
Do what you love, love what you do!
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 22 juli 2018 @ 13:31:22 #61
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180650811
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:37 schreef kree het volgende:

[..]

denk ik ja, het ging ook vanzelf voor mij, kwam echt van haar tja of dat dan echt fout is is wel vraag 2, ik denk van niet heb nooit iets fout bedoelt. maar mocht haar gewoon gelijk al tja?
Weet je zeker dat het van haar af kwam? Zeg je dit niet omdat je graag wil zien dat het van haar kant komt?

En hebben al die kromme zinnen en verdraaien van leeftijden enzo met je drankproblemen te maken?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180650959
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:08 schreef kree het volgende:

[..]

ja dat is prima hoor, vraag maar raak :)

ik voel me veel jonger alsdat ik eigenlijk ben wel
Ik denk dat je geestelijk ook op het niveau zit van iemand die veel jonger is dan dat je bent (no offence).

Goed dat je je plassertje niet in een 15-jarig meisje hebt gestopt, in ieder geval.
pi_180652951
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:04 schreef Ticootje het volgende:
Wat ik ervan denk: als mijn dochter met 15 thuis zou komen met een jongen van in de 20 zou ik wel hardop afvragen wat hun verwachtingen naar elkaar zijn.

In the end is het leeftijdverschil op die leeftijd te groot. Ik zou de jongen op het hart drukken om iemand te zoeken die wat ouder is.
Mijn tante was 12 toen ze haar vriend van 22 leerde kennen. Op haar 24ste (12 jaar later) is ze met hem getrouwd. Nu is ze 39 en hij 49 en zijn ze nog getrouwd.
Cindy De Vuyst
  zondag 22 juli 2018 @ 15:31:33 #64
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_180653022
Toen ik 19 was, was er een meisje van 14 dat interesse in me had. Dat voelde echt super ongemakkelijk, dus daar heb ik vanzelfsprekend niets mee gedaan. Het contact verwaterde en ik heb haar echt jaren niet gezien. Twee jaar terug per toeval weer met elkaar in contact geraakt en even het nodige ingehaald :P
pi_180657240
quote:
6s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:31 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het van haar af kwam? Zeg je dit niet omdat je graag wil zien dat het van haar kant komt?

En hebben al die kromme zinnen en verdraaien van leeftijden enzo met je drankproblemen te maken?
ja heel zeker kwam het van haar kant, ik had in eerste instantie niet eens een idee wie het was namelijk. ze was me totaal niet opgevallen op die hele bruiloft toen namelijk. Pas na haar uitleg snapte ik het.

edit trouwens want heb echt al een aantal keer dit verteld. afgezien van kromme zinnen enzo.
Blijkbaar is het moeilijk te geloven dus?

Toch ging het zo en echt totaal op haar initiatief. dus wellicht is het niet zo raar te geloven dan?
Die meiden van die leeftijd zijn echt 10x erger als dat iedereen denkt.

Trouwens ook ouders dus, twijfel er dan eigenlijk meer over of jullie wel weten wat ze doen.
Nu ben ik aardig en zal er geen misbruik van maken. Maargoed zijn er die het wel doen natuurlijk?

[ Bericht 24% gewijzigd door kree op 22-07-2018 18:31:54 ]
Do what you love, love what you do!
pi_180657308
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:39 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Ik denk dat je geestelijk ook op het niveau zit van iemand die veel jonger is dan dat je bent (no offence).

Goed dat je je plassertje niet in een 15-jarig meisje hebt gestopt, in ieder geval.
Deze is wel op het randje hoor van wat ik nog ok vindt. Maargoed om er serieus op in te gaan.
Misschien wel? wie zal het zeggen wellicht ben ik minder volwassen als mijn leeftijd is?
Denk het niet echt namelijk en zeker niet op dat vlak. Maar voel me soms best wel eens oud. Dus wellicht zit er meer waarheid in als ik zelf wil toegeven ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180657397
Ik heb het hele topic gelezen. Als je de intentie hebt om gewoon te kletsen: geen probleem.
Als je de intentie van een seks en/of relatie hebt: vind ik het persoonlijk niet kunnen. Een meisje van vijftien is, in mijn ogen, een kind. Iemand van vijfentwintig is in mijn ogen een man. Dit is puur een gevoelskwestie bij mij. Maar als ouder (zowel van het meisje als van de jongen) zou ik hier zeker bezwaar tegen hebben.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180657493
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het hele topic gelezen. Als je de intentie hebt om gewoon te kletsen: geen probleem.
Als je de intentie van een seks en/of relatie hebt: vind ik het persoonlijk niet kunnen. Een meisje van vijftien is, in mijn ogen, een kind. Iemand van vijfentwintig is in mijn ogen een man. Dit is puur een gevoelskwestie bij mij. Maar als ouder (zowel van het meisje als van de jongen) zou ik hier zeker bezwaar tegen hebben.
Thanks. ik had die intentie nooit. Daar kwam ze zelf mee.
En omdat ik het niet had is alleen bij praten gebleven en verder niks.

Maar wellicht heb ik daarmee wel een kans vergooid wie weet had het wat geworden nog.
Maarja. wellicht zie ik haar ooit nog wel eens een keer.
Do what you love, love what you do!
pi_180657521
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:34 schreef kree het volgende:

[..]

Thanks. ik had die intentie nooit. Daar kwam ze zelf mee.
En omdat ik het niet had is alleen bij praten gebleven en verder niks.

Maar wellicht heb ik daarmee wel een kans vergooid wie weet had het wat geworden nog.
Maarja. wellicht zie ik haar ooit nog wel eens een keer.
Ik vind dat het je siert dat je er niks mee gedaan hebt ^O^ Jij bent de volwassene hier en moet de grenzen stellen. Leuk niet, maar ja...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180657552
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:34 schreef kree het volgende:

[..]

Thanks. ik had die intentie nooit. Daar kwam ze zelf mee.
En omdat ik het niet had is alleen bij praten gebleven en verder niks.

Maar wellicht heb ik daarmee wel een kans vergooid wie weet had het wat geworden nog.
Maarja. wellicht zie ik haar ooit nog wel eens een keer.
Had je de intentie niet omdat ze zo jong was of omdat je niet in haar geïnteresseerd was als partner?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180657636
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Had je de intentie niet omdat ze zo jong was of omdat je niet in haar geïnteresseerd was als partner?
ik heb er natuurlijk over gedacht nadat ze er zelf mee kwam. Maar vond het zelf niet kunnen
Toen althans, als ze nu er opnieuw mee zou komen dan was het wel een ander verhaal geweest.
Do what you love, love what you do!
pi_180658021
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:41 schreef kree het volgende:

[..]

ik heb er natuurlijk over gedacht nadat ze er zelf mee kwam. Maar vond het zelf niet kunnen
Toen althans, als ze nu er opnieuw mee zou komen dan was het wel een ander verhaal geweest.
Nu is ze ook ouder.

Maar dan snap ik de insteek van je topic niet.
Zij bood je de kans, jij vond het niet kunnen een relatie aan te gaan door haar leeftijd en je vraagt je af waarom dat raar is?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180658099
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nu is ze ook ouder.

Maar dan snap ik de insteek van je topic niet.
Zij bood je de kans, jij vond het niet kunnen een relatie aan te gaan door haar leeftijd en je vraagt je af waarom dat raar is?
vraag me meer af of het meer voorkomt en hoe iedereen daar over denkt.?
Het speelt namelijk niet meer voor mij. Maar vraag me echt af of het onwijs raar zou zijn.


Of nouja dat is het denk, maar is het heel erg als je elkaar echt leuk vind?
Do what you love, love what you do!
pi_180658137
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:04 schreef kree het volgende:

[..]

vraag me meer af of het meer voorkomt en hoe iedereen daar over denkt.?
Het speelt namelijk niet meer voor mij. Maar vraag me echt af of het onwijs raar zou zijn.


Of nouja dat is het denk, maar is het heel erg als je elkaar echt leuk vind?
Had je dat in je OP gezet dan was je topic een stuk duidelijker geweest.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180658152
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:04 schreef kree het volgende:

[..]

vraag me meer af of het meer voorkomt en hoe iedereen daar over denkt.?
Het speelt namelijk niet meer voor mij. Maar vraag me echt af of het onwijs raar zou zijn.

Of nouja dat is het denk, maar is het heel erg als je elkaar echt leuk vind?
Dan heb je pech. Momenteel vind ik een meid heel leuk en die is hetero. Pech. Jij vindt iemand leuk die nog heel erg jong is. Pech. Je komt er iemand anders tegen. Maar misschien oordeel ik hard...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180658172
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Had je dat in je OP gezet dan was je topic een stuk duidelijker geweest.
nou maakt niet uit, het ging erom sowieso om er eens over te praten.
En onderhand is het denk wel duidelijk toch?
Do what you love, love what you do!
pi_180658186
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het hele topic gelezen. Als je de intentie hebt om gewoon te kletsen: geen probleem.
Als je de intentie van een seks en/of relatie hebt: vind ik het persoonlijk niet kunnen. Een meisje van vijftien is, in mijn ogen, een kind. Iemand van vijfentwintig is in mijn ogen een man. Dit is puur een gevoelskwestie bij mij. Maar als ouder (zowel van het meisje als van de jongen) zou ik hier zeker bezwaar tegen hebben.
Dit is eigenlijk ook wel mijn mening.
15 is nog zo jong, als de liefde zo diep zit kunnen ze best ook een jaar of twee wachten. Is zij wat meer volwassen en ziet de omgeving dat het de man niet te doen is om jongemeisjes seks.

Geldt voor mij trouwens ook als het meisje de oudere partij is. Al lijkt dat op de een of andere manier een stuk minder vaak voor te komen :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180658259
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dan heb je pech. Momenteel vind ik een meid heel leuk en die is hetero. Pech. Jij vindt iemand leuk die nog heel erg jong is. Pech. Je komt er iemand anders tegen. Maar misschien oordeel ik hard...
vond :)

Ik denk niet dat het nu ooit nog iets kan worden.
Ze heeft onderhand een vriendje maar dat is een beetje het laatste wat ik weet ook.

Maargoed als ze ooit contact weer opneemt dan wil ik best weer eens praten. En nu is het niet zo erg meer.
Nog steeds leeftijd verschil, maar ze is zelf nu ook in de twintig
Do what you love, love what you do!
pi_180658314
voelt eigenlijk alsof ik een hele kans miste. Maar het kon gewoon niet verder zo gaan toen.
Vond haar wel onwijs lief.

Tja dat is het leven mss?
Do what you love, love what you do!
pi_180658321
Dat is het leven zeker... soms hard, maar ja :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180658372
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is het leven zeker... soms hard, maar ja :)
ja maar dat is ook een beetje waarom ik dit topic maakte. Zou het onwijs erg zijn geweest.
Ik ben haar namelijk echt nog niet vergeten. Maarja heb het maar laten gaan hoe lastig ook.

Zou het nu echt zo onwijs erg zijn geweest?
Do what you love, love what you do!
pi_180658423
In mijn ogen JA
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180658488
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
In mijn ogen JA
Ik ben het daar niet zo mee eens denk.

Kijk het is niet dat ze 10 was ofzo toen maar bijna 16 en sowieso best verstandig wel leek mij.
Tsja zou het dan zo erg zijn?

Tuurlijk is het een flink leeftijdverschil.
Maar weet dat ze toen sowieso al sex had met iemand die 27 was en hebben we uitgebreid over gepraat.

Dus tsja daar had ik niks mee te maken, dat deed ze al.
Do what you love, love what you do!
pi_180658555
We hoeven het niet eens te zijn ;)
Alleen vijftien is echt nog heel erg jong. Dat iemand anders haar al gedaan heeft, betekent niet dat het oke is.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180658697
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
We hoeven het niet eens te zijn ;)
Alleen vijftien is echt nog heel erg jong. Dat iemand anders haar al gedaan heeft, betekent niet dat het oke is.
Nee het is ook prima, we hoeven het niet eens te zijn of worden.
Maar probeer dan ook een beetje de discussie uit te lokken zo ;)

Ze was dus 15 en de enige die dus het initiatief nam is ze zelf geweest toen.
Ok niet met mij want wij hebben gewoon alleen gepraat en beetje levens verhaal en problemen.

Maar ze heeft toen wel echt sex gehad niet met 1 gast maar zeg maar met 3 en ik weet dat omdat we heel eerlijk met elkaar gepraat hebben, daarom vond ik haar waarschijnlijk zo onwijs leuk.
Omdat ze zo eerlijk was tegen mij

daarom heb ik dus een keer de huisarts gebeld voor haar. Want ze was echt onwijs bang om zwanger te zijn geworden.
Do what you love, love what you do!
pi_180658898
Ik heb toen ik 20 was ook even iets gehad met een 15 jarige. Is maar net zo erg als je het zelf maakt en jezelf niet omgeven met mongolen die 18 als heilige graal hebben. Verder als je zelf zoveel moeite hebt om te weten wat nog acceptabel is, zo weinig zelfvertrouwen om gewoon iets te doen etc dan zou ik het ook laten ja.
pi_180658919
Maar jezelf herhalen is geen discussie voeren he :*

Een kind van vijftien kan haar acties nog niet overzien. Goed consequenties inschatten ontwikkelt iemand pas later. Pas achteraf bang zijn om zwanger te zijn geworden laat dat zien (en dus onveilig gevreën te hebben). Maar het blijkt ook uit de neurologische ontwikkeling.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180659035
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar jezelf herhalen is geen discussie voeren he :*

Een kind van vijftien kan haar acties nog niet overzien. Goed consequenties inschatten ontwikkelt iemand pas later. Pas achteraf bang zijn om zwanger te zijn geworden laat dat zien (en dus onveilig gevreën te hebben). Maar het blijkt ook uit de neurologische ontwikkeling.
Nou omdat ik denk onderhand alles al meerdere keren verteld heb.
Maar een kind van 15 kan dus blijkbaar best wel keuzes maken?
Althans dat deed ze dus.
En als ze er zelf zo instaat zou het dan zo erg zijn sex te hebben met haar?
Nooit gebeurt maar het had wel gekund mss waren we onderhand wel getrouwd dan?
Do what you love, love what you do!
pi_180659060
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:49 schreef kree het volgende:

[..]

Nou omdat ik denk onderhand alles al meerdere keren verteld heb.
Maar een kind van 15 kan dus blijkbaar best wel keuzes maken?
Althans dat deed ze dus.
En als ze er zelf zo instaat zou het dan zo erg zijn sex te hebben met haar?
Nooit gebeurt maar het had wel gekund mss waren we onderhand wel getrouwd dan?
In welk jaartal speelde dit contact af als ik vragen mag?
pi_180659101
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:50 schreef SideEffect het volgende:

[..]

In welk jaartal speelde dit contact af als ik vragen mag?
oei moet nadenken, maar denk jaar of 10 terug.
2010 ongeveer, denk nog iets eerder.
Do what you love, love what you do!
pi_180659109
Misschien was er uit die seks wel een huwelijk voortgekomen ja. Bedoel mijn ouders hadden seks met elkaar en zijn in het huwelijk getreden. Ik ben het product daarvan. Jij bent het product van jouw ouders die seks met elkaar hadden. Ik weet niet of ze getrouwd zijn? Maar ook als dat niet zo is dan is het al 50/50 dus dat het kan volgens onze 2 ervaringen. Waarom zouden wij niet kunnen trouwen na seks inderdaad is de vraag
pi_180659207
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:52 schreef kree het volgende:

[..]

oei moet nadenken, maar denk jaar of 10 terug.
2010 ongeveer, denk nog iets eerder.
lol nu ik het type, stom hé ben haar dus nog niet echt vergeten....
zo verliefd dus was ik.
En mis het gewoon elke dag nog om met haar te praten.
Do what you love, love what you do!
pi_180659247
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:49 schreef kree het volgende:

[..]

Nou omdat ik denk onderhand alles al meerdere keren verteld heb.
Maar een kind van 15 kan dus blijkbaar best wel keuzes maken?
Althans dat deed ze dus.
En als ze er zelf zo instaat zou het dan zo erg zijn sex te hebben met haar?
Nooit gebeurt maar het had wel gekund mss waren we onderhand wel getrouwd dan?
Heb je überhaupt gelezen wat COTS zegt over hersenontwikkeling en gevolgen van keuzes inzien?

Je roept telkens dat je discussie wil, maar eigenlijk wil je volgens mij gewoon gelijk krijgen.
Discussie is ook het standpunt van de ander kunnen horen en inhoudelijk daarop reageren. En niet alleen je eigen ervaring en mening blijven herhalen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180659306
Een kind van twee kan ook keuzes maken...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180659323
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een kind van twee kan ook keuzes maken...
Moedig TS nou niet aan...
pi_180659352
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heb je überhaupt gelezen wat COTS zegt over hersenontwikkeling en gevolgen van keuzes inzien?

Je roept telkens dat je discussie wil, maar eigenlijk wil je volgens mij gewoon gelijk krijgen.
Discussie is ook het standpunt van de ander kunnen horen en inhoudelijk daarop reageren. En niet alleen je eigen ervaring en mening blijven herhalen.
niet gelezen, maar het gaat er ook een beetje om dat anderen wat vertellen.
Ik kan eigenlijk niet veel meer vertellen, tussen alle posts van mij door staat het hele verhaal wel onderhand.

En ben echt heel eerlijk en open geweest ook erover. Het is precies zoals ik het vertelde.
Dus er moeten dan echt specifieke vragen komen wil ik nog meer uitleggen zeg maar :)
Do what you love, love what you do!
pi_180659384
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:03 schreef kree het volgende:

[..]

niet gelezen, maar het gaat er ook een beetje om dat anderen wat vertellen.
Ik kan eigenlijk niet veel meer vertellen, tussen alle posts van mij door staat het hele verhaal wel onderhand.

En ben echt heel eerlijk en open geweest ook erover. Het is precies zoals ik het vertelde.
Dus er moeten dan echt specifieke vragen komen wil ik nog meer uitleggen zeg maar :)
Ja oke maar meestal willen mensen gewoon tips/advies etc aan de hand van een OP. Niet dat ze tijdens het topic verwachtten dat anderen hen nog vragen blijven stellen om misschien nog iets te achterhalen wat leuk kan zijn om over te discussiëren..
pi_180659390
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:02 schreef momentius het volgende:

[..]

Moedig TS nou niet aan...
haha lol dit kan eigenlijk niet he?
Ik zou hem bijna rapporteren want dat is totaal niet een vraag. Zou dat nooit doen
Do what you love, love what you do!
pi_180659419
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:03 schreef kree het volgende:

[..]

niet gelezen, maar het gaat er ook een beetje om dat anderen wat vertellen.
Ik kan eigenlijk niet veel meer vertellen, tussen alle posts van mij door staat het hele verhaal wel onderhand.

En ben echt heel eerlijk en open geweest ook erover. Het is precies zoals ik het vertelde.
Dus er moeten dan echt specifieke vragen komen wil ik nog meer uitleggen zeg maar :)
Je zegt dat je een discussie wilt maar je reageert dus zonder überhaupt de reactie van de persoon gelezen te hebben 8)7
pi_180659439
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:05 schreef momentius het volgende:

[..]

Ja oke maar meestal willen mensen gewoon tips/advies etc aan de hand van een OP. Niet dat ze tijdens het topic verwachtten dat anderen hen nog vragen blijven stellen om misschien nog iets te achterhalen wat leuk kan zijn om over te discussiëren..
Nee dat is het niet. Of althans tips/advies dit is namelijk al gebeurt.
Wat de vraag is en staat gewoon in de TT hoe denken anderen erover.

Maar we kunnen best een beetje discuseieren is alleen jammer dat ik beetje de enige ben.
Want geloof dus echt niet dat ik de enige ben die hier mee te maken had
Do what you love, love what you do!
pi_180659440
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:03 schreef kree het volgende:

[..]

niet gelezen, maar het gaat er ook een beetje om dat anderen wat vertellen.
Ik kan eigenlijk niet veel meer vertellen, tussen alle posts van mij door staat het hele verhaal wel onderhand.

En ben echt heel eerlijk en open geweest ook erover. Het is precies zoals ik het vertelde.
Dus er moeten dan echt specifieke vragen komen wil ik nog meer uitleggen zeg maar :)
Gaat het je om de algemene discussie of om jouw verhaal?
Je grijpt nu zowat elke reactie aan om weer iets te herhalen of toe te lichten over jouw verhaal. Of je leest reacties blijkbaar niet eens.
Zo help je een discussie snel om zeep en het is ook niet echt uitnodigend voor anderen om te reageren.
Je zou ook vragen aan andere users kunnen stellen over hun post.

Of dit tabje sluiten en morgen teruglezen of er nog gereageerd is. Mensen hebben ook een leven buiten FOK! namelijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180659447
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:05 schreef kree het volgende:

[..]

haha lol dit kan eigenlijk niet he?
Ik zou hem bijna rapporteren want dat is totaal niet een vraag. Zou dat nooit doen
Ze probeerde je iets duidelijk te maken. Jij zegt dat dat meisje prima keuzes kon maken, een kind van 2 kan ook keuzes maken. Betekent niet dat ze de consequenties van hun gevolgen kunnen overzien.
pi_180659455
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:07 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je zegt dat je een discussie wilt maar je reageert dus zonder überhaupt de reactie van de persoon gelezen te hebben 8)7
Ik lees de posts wel, alleen geen zin in een elle lange verhaal weer van iets wat sowieso niet meer ter sprake is :)
Do what you love, love what you do!
pi_180659458
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:09 schreef kree het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Of althans tips/advies dit is namelijk al gebeurt.
Wat de vraag is en staat gewoon in de TT hoe denken anderen erover.

Maar we kunnen best een beetje discuseieren is alleen jammer dat ik beetje de enige ben.
Want geloof dus echt niet dat ik de enige ben die hier mee te maken had
Ik kom met argumenten aanzetten en je leest ze niet eens. Het punt van discussiëren is het uitwisselen van argumenten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180659469
Hmm dit begint wel een beetje op wat feministenhaat tegen kree te lijken maar oke
pi_180659490
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik kom met argumenten aanzetten en je leest ze niet eens. Het punt van discussiëren is het uitwisselen van argumenten
Ik las ze wel, maar als ik er niet op reageerde dan was er niks om op te reageren.
Do what you love, love what you do!
pi_180659503
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:11 schreef momentius het volgende:
Hmm dit begint wel een beetje op wat feministenhaat tegen kree te lijken maar oke
Geen zorgen, kan er wel tegen hoor ;)
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 20:15:04 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180659516
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:13 schreef kree het volgende:

[..]

Ik las ze wel, maar als ik er niet op reageerde dan was er niks om op te reageren.
Maar wat wil je nu met dit topic? Want ik snap er niet zo veel van eigenlijk. Denk dat dat voor meer users geldt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180659549
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar wat wil je nu met dit topic? Want ik snap er niet zo veel van eigenlijk. Denk dat dat voor meer users geldt.
Wat is er dan precies niet duidelijk?
Vraag in de TT is toch vrij duidelijk dacht ik?

Ok ik weet dat ik onhandig ben om het duidelijk uit te leggen, maar onderhand moet het toch wel duidelijk zijn.

Wat ik dan wil is ook anderen die dit wellicht hebben gehad of sowieso meningen?
Do what you love, love what you do!
pi_180659594
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:17 schreef kree het volgende:

[..]

Wat is er dan precies niet duidelijk?
Vraag in de TT is toch vrij duidelijk dacht ik?

Ok ik weet dat ik onhandig ben om het duidelijk uit te leggen, maar onderhand moet het toch wel duidelijk zijn.

Wat ik dan wil is ook anderen die dit wellicht hebben gehad of sowieso meningen?
Delen van ervaringen kun je niet afdwingen.
En onderbouwde afwijkende meningen lees je niet.

Dan bevatten jouw posts voor mij ook niks interessants meer om op te reageren. :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 22 juli 2018 @ 20:19:58 #111
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180659599
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:17 schreef kree het volgende:

[..]

Wat is er dan precies niet duidelijk?
Vraag in de TT is toch vrij duidelijk dacht ik?

Ok ik weet dat ik onhandig ben om het duidelijk uit te leggen, maar onderhand moet het toch wel duidelijk zijn.

Wat ik dan wil is ook anderen die dit wellicht hebben gehad of sowieso meningen?
Ja maar die krijg je toch? En vervolgens reageer je er niet/half op.

Dus dan vraag ik me af wat je nog meer wil.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180659697
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja maar die krijg je toch? En vervolgens reageer je er niet/half op.

Dus dan vraag ik me af wat je nog meer wil.
Ja maar nu gaat alles aan mij gevraagd worden. En ik denk echt dat ik het wel duidelijk uitgelegd heb en heel eerlijk ook. Dus dan moeten er nu specifieke vragen worden gesteld want ik weet niet meer te vertellen.

En ja ik reageer niet op elke post want ok ik kan wel een elle lange ding weer door gaan lezen. Maar heb daar echt geen zin in en hoeft ook niet omdat dit 10 jaar terug was.

Wat ik wel wil is reacties van anderen die wellicht hetzelfde mee maakte. Persoonlijk of wellicht van kennen van
Do what you love, love what you do!
pi_180659729
quote:
7s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:25 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar nu gaat alles aan mij gevraagd worden. En ik denk echt dat ik het wel duidelijk uitgelegd heb en heel eerlijk ook. Dus dan moeten er nu specifieke vragen worden gesteld want ik weet niet meer te vertellen.

En ja ik reageer niet op elke post want ok ik kan wel een elle lange ding weer door gaan lezen. Maar heb daar echt geen zin in en hoeft ook niet omdat dit 10 jaar terug was.

Wat ik wel wil is reacties van anderen die wellicht hetzelfde mee maakte. Persoonlijk of wellicht van kennen van
Maak dan een topic met 'welke user is ook wel eens verliefd geweest op een tiener" oid. Nu vraag je de mening van user over het verliefd zijn op tieners
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180659773
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Maak dan een topic met 'welke user is ook wel eens verliefd geweest op een tiener" oid. Nu vraag je de mening van user over het verliefd zijn op tieners
Ik denk dat dit duidelijk genoeg is. wellicht maar denk niet dat de mods er blij mee gaan zijn.
Lees de TT daar staat duidelijk de vraag in.

Maar jij mag die wel maken hoor :) Ik doe mee
Do what you love, love what you do!
pi_180659797
quote:
14s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:29 schreef kree het volgende:

[..]

Ik denk dat dit duidelijk genoeg is. wellicht maar denk niet dat de mods er blij mee gaan zijn.
Lees de TT daar staat duidelijk de vraag in.

Maar jij mag die wel maken hoor :) Ik doe mee
Iedereen die hier post snapt je vraag niet. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180659838
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Iedereen die hier post snapt je vraag niet. _O-
Denk je?

contact met iemand die jonger is wat is de mening daar over?

wat precies is daar niet aan te begrijpen?
Do what you love, love what you do!
pi_180659842
quote:
7s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:25 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar nu gaat alles aan mij gevraagd worden. En ik denk echt dat ik het wel duidelijk uitgelegd heb en heel eerlijk ook. Dus dan moeten er nu specifieke vragen worden gesteld want ik weet niet meer te vertellen.

En ja ik reageer niet op elke post want ok ik kan wel een elle lange ding weer door gaan lezen. Maar heb daar echt geen zin in en hoeft ook niet omdat dit 10 jaar terug was.

Wat ik wel wil is reacties van anderen die wellicht hetzelfde mee maakte. Persoonlijk of wellicht van kennen van
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Gaat het je om de algemene discussie of om jouw verhaal?
Je grijpt nu zowat elke reactie aan om weer iets te herhalen of toe te lichten over jouw verhaal. Of je leest reacties blijkbaar niet eens.
Zo help je een discussie snel om zeep en het is ook niet echt uitnodigend voor anderen om te reageren.
Je zou ook vragen aan andere users kunnen stellen over hun post.

Of dit tabje sluiten en morgen teruglezen of er nog gereageerd is. Mensen hebben ook een leven buiten FOK! namelijk.
TLDR; je hoeft niet na elke post weer je verhaal te herhalen. Discussie en meningen krijg je op een andere manier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180659886
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:31 schreef kree het volgende:

[..]

Denk je?

contact met iemand die jonger is wat is de mening daar over?

wat precies is daar niet aan te begrijpen?
Je krijgt een mening over contact met jongeren, omdat je vraagt naar een mening en naar een ervaring
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180659905
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

[..]

TLDR; je hoeft niet na elke post weer je verhaal te herhalen. Discussie en meningen krijg je op een andere manier.
Het gaat om algemeen en niet persoonlijk.
Het is een persoonlijk verhaal ok. Maar niet de bedoeling om advies voor mezelf dus :)
Do what you love, love what you do!
pi_180659913
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:31 schreef kree het volgende:

[..]

Denk je?

contact met iemand die jonger is wat is de mening daar over?

wat precies is daar niet aan te begrijpen?
Ik heb vaak zat contacten met mensen die jonger zijn: zelfs met 4 jarigen.
Buren, neefjes, nichtjes, kinderen van kennissen, jongere collega’s...

Niks mis mee. Mijn mening natuurlijk, hoeft niet DE (algemeen geldende) mening te zijn. :7

Beetje flauwe reactie, maar zo kun je je TT ook lezen. En blijkbaar was mijn mening die ik hier postte: R&P / contact met iemand die jonger is wat is de mening daar over? voor jou teveel leeswerk of niet interessant genoeg om op te reageren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180659967
TS wil weten of het erg is of niet o.a. zoals hij ook al stelde eerder. Met nog wat andere vragen. En ieder ander hier kan alleen maar zeggen dat hij zijn verhaal herhaalt...
pi_180659969
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb vaak zat contacten met mensen die jonger zijn: zelfs met 4 jarigen.
Buren, neefjes, nichtjes, kinderen van kennissen, jongere collega’s...

Niks mis mee. Mijn mening natuurlijk, hoeft niet DE algemeen geldende mening te zijn. :7

Beetje flauwe reactie, maar zo kun je je TT ook lezen. En blijkbaar was mijn mening die ik hier postte: R&P / contact met iemand die jonger is wat is de mening daar over? voor jou teveel leeswerk of niet interessant genoeg om op te reageren.
Nou dit gaat natuurlijk niet om een kletspraatje. Er was zeg maar wel meer en liefde ook.
Mss heb ik een foute TT gekozen dan?
Weet niet, zeg maar dan vraag ik wel of ze het wijzigen?
Do what you love, love what you do!
pi_180659992
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:34 schreef kree het volgende:

[..]

Het gaat om algemeen en niet persoonlijk.
Het is een persoonlijk verhaal ok. Maar niet de bedoeling om advies voor mezelf dus :)
[/quote]

*zucht*

Maar jij blijft het zelf persoonlijk maken door jouw verhaal te blijven vertellen en nu zelfs te vragen om specifieke vragen van andere users aan jou omdat je alles inmiddels drie keer herhaald hebt.
Met nul interesse in users die proberen serieus te reageren of duidelijkheid te krijgen over je TT en OP.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180660024
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:37 schreef momentius het volgende:
TS wil weten of het erg is of niet o.a. zoals hij ook al stelde eerder. Met nog wat andere vragen. En ieder ander hier kan alleen maar zeggen dat hij zijn verhaal herhaalt...
En daar krijgt hij antwoordt op met uitleg waarom het niet kan. Maar dan schiet hij direct in de verdediging en begint hij zijn eigen verhaal weer te herhalen om het goed te praten..
pi_180660196
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:02 schreef kree het volgende:

[..]

owh was puur levensverhalen en probleempjes die we beiden hadden. ik heb nog wel eens zelfs dr huisarts gebeld omdat ze zich zorgen maakte omdat ze onveilige sex had. nou niks dramatisch maar was even handig denk.
Helaas is het niet abnormaal om zo een drempel te ervaren, maar juist dit soort dingen maken nogal duidelijk dat ze dus niet klaar is om echt volwassen te dealen met seks. Juiste keuze dan ook om daar niet op in te zijn gegaan ^O^

Tevens denk ik dat het voor volwassenen en bijvoorbeeld ouders bepaald geen geruststellend idee is dat een twintig-plusser zo klikt met hun dochter op basis van hun levensverhalen en problemen. Natuurlijk fijn dat je iets aan elkaar hebt, fijn dat er een luisterend oor is, maar met zo een insteek is het denk ik ook niet raar om te twijfelen aan een zekere gesteldheid en eventuele intentie.

Je zou heel cynisch kunnen stellen dat de levenservaring van een 16-jarige nogal beperkt is en mede door de hormonale puberteit daar een tendens voor drama is die je wellicht niet verder gestimuleerd zou moeten willen zien. Dit is juist de leeftijd waar grenzen op gezocht worden en dingen uitgeprobeerd gaan worden. Dan heb je als ouder natuurlijk liever dat zoiets gebeurt bij iemand met goede intenties.
Maar hoe merk je dat iemand het beste met je voor heeft? Is dat iemand die afwacht tot zij initiatief toont, want dan moet het wel ok zijn? Tough love anyone? In diverse situaties kun je met een beetje inlevingsvermogen echt wel bedenken dat zo een beredenering niet per se een best practice is en het ook een gevaarlijk makkelijk excuus kan zijn om verantwoording af te schuiven. Het is dan ook niet voor niks een argument wat bijvoorbeeld vaker genoemd wordt door pedofielen.
Je hebt haar niet gedaan, dus dit is echt gewoon illustratief bedoelt en geen beschulding naar ts hè.

Ook op latere leeftijd kan zo een klik mbt levensverhalen en problemen in eerste instantie een heel fijne band scheppen, omdat je je ei zo goed kwijt kan enzo. Maar tevens ook daar in blijven hangen en dat is juist op zo een jonge leeftijd iets waar ouders m.i. terecht alert op zouden moeten zijn. En als dat zo zou zijn, dan kun je nog zulke zuivere intenties hebben, maar dat is dan voor de praktijk niet altijd zaligmakend..

quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:15 schreef Lenny77 het volgende:
Nou Kree, in NWS is je verhaal wel enigszins anders. Jij zegt dat dat meisje graag sex met jou wou en ook sex met anderen had die ouder waren dan haar, maar dat ze nog net geen 16 was en daar voelde jij je niet prettig mee, ook het strafbare enz speelde mee. Allemaal prima tot hier, maar je zei daar ook dat dit was nadat jullie al een paar jaar waren aan het praten met elkaar. Zij had dus contact met je opgenomen rond 12, 13 jaar en jij bent daar op in gegaan. Dat is wel een beetje fout natuurlijk. Ook al wou zij het: jij als volwassene zou daar niet in mee mogen gaan, jij hoort het verstand te hebben, niet zij.
En nou kun je je verhaal wel weer veranderen zoals in NWS, maar als de tijdslijn dan verschuift en je dus een paar jaar gepraat hebt en ze dan aanstalten maakte voor sex dan was ze ondertussen al 17 ofzo en zou jij er geen problemen mee gehad hebben omdat ze praktisch meerderjarig was.
Het punt is dat mannen vaak vinden dat zo een meid echt wel volwassen klinkt enz en er is een klik maar dat je als man een grens hoort te respecteren en dat meisje tegen zichzelf moet beschermen. Dat zijn kinderen.
En nee, ik vind je geen pedo, je hebt niets misdaan maar het blijft toch een beetje dansen op een heel dun koord.
Tante Lenny strikes again _O_

quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:49 schreef kree het volgende:

[..]

ze was 17 toen ze over seks begon te kletsen,

Hmms om daar over te praten had toen zelfs een relatie, maar ze bleef me kleinere vriendinnetje met wie ik alles kon delen wel.
Alles kunnen delen is een fijn gevoel, maar als volwassene zit je denk ik in een grijs gebied als je dat dan ook daadwerkelijk gaat doen. Of om in stoplichten te praten, code oranje. Zeker in deze tijden, waarin alles gelogd wordt. Niet omdat zij geen verantwoording heeft, niet omdat het per definitie fout is, maar omdat jij als oudere/volwassene ook gewoon echt rete kwetsbaar bent en het al dan niet terecht een zeker beeld/imago van je zou kunnen schetsen..

quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:37 schreef kree het volgende:

[..]

denk ik ja, het ging ook vanzelf voor mij, kwam echt van haar tja of dat dan echt fout is is wel vraag 2, ik denk van niet heb nooit iets fout bedoelt. maar mocht haar gewoon gelijk al tja?
Het foute is de beredenering dat het op haar initiatief over seks ging en het vanzelf ging enzo. Dat hoeft het nog niet ok te maken en/of te zeggen dat ze daar ook daadwerkelijk klaar voor zou zijn. Daarvoor zou je bredere parameters ter beoordeling moeten gebruiken om bijvoorbeeld te voorkomen dat zij al dan niet (on)bewust het idee heeft gekregen dat seksualiteit extra volwassen overkomt of ter bevestiging is van haar. We leven kennelijk in een tijdperk waarin 10-jarigen niet alleen naar Ex on the beach double dutch kijken, maar tevens ook op Instagram die meiden aanbidden. En dan hebben we het nog niet eens over de treurigheid van misbruikte mensen die nooit beter geleerd hebben dan validatie te zoeken op seksniveau. Kun je recht proberen te lullen qua initiatief nemende partij, wiens verantwoording het is en goede intenties ditdat, maar wat blijft er over na die korte termijn bevrediging?

Het kan tevens anderen een idee geven dat jij dus niet kritisch en actief na zou denken over waar die grens het beste zou kunnen liggen. Hoe gemakkelijk het ook gaat en hoeveel initiatief zij ook doet, jij bent en blijft mede-verantwoordelijk voor jouw handelen. Dat komt niet zo sterk over als je zegt ja maar zij begon!
Ook hier weer is het een fijn idee dat je nobele intenties hebt, maar the road to hell is paved with good intentions.

quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:21 schreef kree het volgende:

[..]

ja heel zeker kwam het van haar kant, ik had in eerste instantie niet eens een idee wie het was namelijk. ze was me totaal niet opgevallen op die hele bruiloft toen namelijk. Pas na haar uitleg snapte ik het.

edit trouwens want heb echt al een aantal keer dit verteld. afgezien van kromme zinnen enzo.
Blijkbaar is het moeilijk te geloven dus?
Je verhaal komt niet zo eenduidig uit de verf, waardoor het kan overkomen alsof je een en ander aan het verdraaien bent. Dat kan prima los staan van wat zij wel allemaal niet zou hebben gedaan.

quote:
Toch ging het zo en echt totaal op haar initiatief. dus wellicht is het niet zo raar te geloven dan?
Die meiden van die leeftijd zijn echt 10x erger als dat iedereen denkt.

Trouwens ook ouders dus, twijfel er dan eigenlijk meer over of jullie wel weten wat ze doen.
Nu ben ik aardig en zal er geen misbruik van maken. Maargoed zijn er die het wel doen natuurlijk?
Ik ken genoeg meiden die zo zijn, dus daar ligt mijn verbazing niet. Ik hoef ook niet holier than thou te doen, ik had zelf ook een aardig leeftijdsverschil op die leeftijd.

Maar en dit is ook echt een grote maar, ik probeer met bovenstaande uit te leggen waarom het niet zo duidelijk zuiver over zou kunnen komen. Bij dit soort gevoelige onderwerpen is nuance wel op z'n plaats. Dikke prima dat no harm done lijkt te zijn, iedereen moet ook fouten kunnen maken en dingen leren enzo.
pi_180660303
lange post, lol wacht even hoor er staan veel vragen wel in. Ik probeer ze zo te beantwoorden :)
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 20:54:00 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180660310
Kan het hier weer terug ontopic? Hoe TS al dan niet reageert is aan hem en staat los van een discussie of leeftijd x en leeftijd y kan in de omgang/een relatie.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180660400
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:54 schreef Samzz het volgende:
[Info]Kan het hier weer terug ontopic? Hoe TS al dan niet reageert is aan hem en staat los van een discussie of leeftijd x en leeftijd y kan in de omgang/een relatie.[/info]
En dat betekent dus ook dat TS niet meer hoeft te dicteren welke reacties er in dit topic verwacht worden he :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_180660430
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:53 schreef kree het volgende:
lange post, lol wacht even hoor er staan veel vragen wel in. Ik probeer ze zo te beantwoorden :)
Bespaar jezelf de moeite ajb, je wilde het immers algemeen en niet persoonlijk toch. En het is ter illustratie en tot nadenken stemmend bedoelt. Rethorisch enzo jw.
pi_180660434
quote:
14s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En dat betekent dus ook dat TS niet meer hoeft te dicteren welke reacties er in dit topic verwacht worden he :)
Dat doe ik echt niet hoor?
Ik vertel wel mijn verhaal?
Do what you love, love what you do!
pi_180660462
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:59 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Bespaar jezelf de moeite ajb, je wilde het immers algemeen en niet persoonlijk toch. En het is ter illustratie en tot nadenken stemmend bedoelt. Rethorisch enzo jw.
euhm het is algemeen althans topic, maar jullie vragen toch?
Maar ok dan antwoord ik gewoon niet, kan ook?
Do what you love, love what you do!
pi_180660468
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:00 schreef kree het volgende:

[..]

Dat doe ik echt niet hoor?
Ik vertel wel mijn verhaal?
Maar je wilde toch meningen en verhalen van anderen? Het ging toch niet alleen om jouw verhaal, dat was toch maar een voorbeeld?

Je snapt me echt niet he, ik merk dat ik mezelf nu ook begin te herhalen.

Succes met je topic.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 22 juli 2018 @ 21:02:27 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180660475
quote:
14s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En dat betekent dus ook dat TS niet meer hoeft te dicteren welke reacties er in dit topic verwacht worden he :)
Klopt. Precies wat TS wil.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180660516
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar je wilde toch meningen en verhalen van anderen? Het ging toch niet alleen om jouw verhaal, dat was toch maar een voorbeeld?

Je snapt me echt niet he, ik merk dat ik mezelf nu ook begin te herhalen.

Succes met je topic.
iedereen mag antwoorden of vragen.
Maar het gaat wel beetje niet de goede kant op zo.

Was niet mijn bedoeling en ok ik vertel wel, maar nu gaat het niet goed,. hou het gewoon heel open met elkaar, dat was de bedoeling van mij.
Do what you love, love what you do!
pi_180660538
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:01 schreef kree het volgende:

[..]

euhm het is algemeen althans topic, maar jullie vragen toch?
Maar ok dan antwoord ik gewoon niet, kan ook?
Ik spreek voor mezelf vanuit mezelf. Niet alleen de ervaringen die ik heb gehad, maar ook wat ik veel om me heen heb gezien en nog zie. Om iets toe te voegen en aan het denken te zetten, zoals ik al erbij had gezet. Als jij daar alleen over wil nadenken als je de vragen daadwerkelijk beantwoordt, be my guest.. In dit topic antwoorden dan hè, niet mij dmen svp
pi_180660607
Algemene reactie:

Intiem contact tussen een kind van 15 en een volwassene van 25 is niet verstandig omdat een kind van 15 de consequenties van zijn/haar keuzes en gedrag nog niet goed kan overzien. Bovendien is er door het leeftijdsverschil, altijd sprake van een scheve machtsverhouding, simpel weg omdat een 15 jarige nog een kind is en een 25 jarige volwassen is.
  zondag 22 juli 2018 @ 21:16:38 #137
545 dop
:copyright: dop
pi_180660762
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:31 schreef kree het volgende:

[..]

Denk je?

contact met iemand die jonger is wat is de mening daar over?

wat precies is daar niet aan te begrijpen?
contact is nogal een ruim begrip.
Elke ouder heeft dagelijks contact met zijn/haar kind.

Als twintiger zijn er verschillende jongere meisjes geweest waar ik volwassenen gesprekken mee heb gehad.

Omgekeerd als tiener waren er ook altijd wel wat twintigers waar ik vriendschapen mee had.

Als twintiger zijn er ook wel meisjes geweest die zich tot mij aangetrokken voelde.
Zo gaat dat soms bij jonge meisjes met hun eerste verliefdheid.
Ik keek als tiener ook wel naar meisjes/vrouwen die onbereikbaar waren.
Het is allemaal maar net hoe je er mee omgaat.

Is dat wat je wil weten?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_180660802
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:16 schreef dop het volgende:

[..]

contact is nogal een ruim begrip.
Elke ouder heeft dagelijks contact met zijn/haar kind.

Als twintiger zijn er verschillende jongere meisjes geweest waar ik volwassenen gesprekken mee heb gehad.

Omgekeerd als tiener waren er ook altijd wel wat twintigers waar ik vriendschapen mee had.

Als twintiger zijn er ook wel meisjes geweest die zich tot mij aangetrokken voelde.
Zo gaat dat soms bij jonge meisjes met hun eerste verliefdheid.
Ik keek als tiener ook wel naar meisjes/vrouwen die onbereikbaar waren.
Het is allemaal maar net hoe je er mee omgaat.

Is dat wat je wil weten?
Ik vraag wel of ze het wijzigen. Contact met jongere meiden ofzo?
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 21:19:17 #139
545 dop
:copyright: dop
pi_180660826
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:10 schreef madam-april het volgende:
Algemene reactie:

Intiem contact tussen een kind van 15 en een volwassene van 25 is niet verstandig omdat een kind van 15 de consequenties van zijn/haar keuzes en gedrag nog niet goed kan overzien. Bovendien is er door het leeftijdsverschil, altijd sprake van een scheve machtsverhouding, simpel weg omdat een 15 jarige nog een kind is en een 25 jarige volwassen is.
dit en zolang je die machtsverhouding in de gaten hebt (zeker als volwassenen) kun je wel vriendschap hebben.
Soort grote broer of zus zijn.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 22 juli 2018 @ 21:21:05 #140
545 dop
:copyright: dop
pi_180660876
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:18 schreef kree het volgende:

[..]

Ik vraag wel of ze het wijzigen. Contact met jongere meiden ofzo?
doel je niet meer op intieme gesprekken met jonge meiden.
Of heb ik het dan mis?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_180660935
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:19 schreef dop het volgende:

[..]

dit en zolang je die machtsverhouding in de gaten hebt (zeker als volwassenen) kun je wel vriendschap hebben.
Soort grote broer of zus zijn.
Precies.
pi_180660954
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:21 schreef dop het volgende:

[..]

doel je niet meer op intieme gesprekken met jonge meiden.
Of heb ik het dan mis?
ook, euhm de TT is mss niet heel goed, heb gevraagd of ze het wijzigen.
Do what you love, love what you do!
pi_180661010
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:23 schreef madam-april het volgende:

[..]

Precies.
zoiets was het ook denk.
Tja dat is natuurlijk best een raar verhaal. Want had natuurlijk veel verder kunnen gaan.
Dus mja idd is het mss grote broer achtig?
Do what you love, love what you do!
pi_180661122
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:26 schreef kree het volgende:

[..]

zoiets was het ook denk.
Tja dat is natuurlijk best een raar verhaal. Want had natuurlijk veel verder kunnen gaan.
Dus mja idd is het mss grote broer achtig?
Je wilde het toch algemeen houden? Waarom begin je nu weer over jezelf?
  zondag 22 juli 2018 @ 21:41:36 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180661364
TT aangepast. Hopelijk is het idee zo wat duidelijker.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 22 juli 2018 @ 21:42:37 #146
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_180661382
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:41 schreef Samzz het volgende:
[Info]TT aangepast. Hopelijk is het idee zo wat duidelijker.[/info]
Het blijft vaag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 22 juli 2018 @ 21:43:17 #147
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180661404
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het blijft vaag.
Mja ik weet niet hoe ik het anders zou moeten omschrijven.

Edit: zo beter?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 22 juli 2018 @ 21:44:27 #148
545 dop
:copyright: dop
pi_180661433
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mja ik weet niet hoe ik het anders zou moeten omschrijven.

Edit: zo beter?
intieme gesprekken met....
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_180661464
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mja ik weet niet hoe ik het anders zou moeten omschrijven.

Edit: zo beter?
Is goed zo :)
Do what you love, love what you do!
pi_180661478
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:44 schreef dop het volgende:

[..]

intieme gesprekken met....
Met meisje die veel jonger was als ik toen
Do what you love, love what you do!
pi_180661489
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:


Een kind van vijftien kan haar acties nog niet overzien. Goed consequenties inschatten ontwikkelt iemand pas later. Pas achteraf bang zijn om zwanger te zijn geworden laat dat zien (en dus onveilig gevreën te hebben). Maar het blijkt ook uit de neurologische ontwikkeling.
Dit zegt eigenlijk wel alles
pi_180661535
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit zegt eigenlijk wel alles
ben het daar dus niet mee eens, zo denkt wel iedereen. Maar ik vond dat ze best toen haar acties kon onderschatten en zeker ook wel wat ze deed enzo.
Do what you love, love what you do!
pi_180661546
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:47 schreef kree het volgende:

[..]

Met meisje die veel jonger was als ik toen
Met een minderjarige klinkt juist algemener
  zondag 22 juli 2018 @ 21:50:51 #154
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180661556
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:49 schreef kree het volgende:

[..]

ben het daar dus niet mee eens, zo denkt wel iedereen. Maar ik vond dat ze best toen haar acties kon onderschatten en zeker ook wel wat ze deed enzo.
Dat kan jij wel denken. Maar de wetenschap denkt daar anders over.

Het brein van pubers is gewoon nog niet zo goed in consequentie-analyses maken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180661567
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:50 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Met een minderjarige klinkt juist algemener
TT aanpassen lijkt me naar 'veel jonger dan ik en minderjarig'
pi_180661577
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:49 schreef kree het volgende:

[..]

ben het daar dus niet mee eens, zo denkt wel iedereen. Maar ik vond dat ze best toen haar acties kon onderschatten en zeker ook wel wat ze deed enzo.
Maar haar hersenen zijn gewoon nog niet volledig ontwikkeld op die leeftijd, zeker de delen die gevolgen van acties moet inschatten niet.
Dan mag ze nog zo wijs klinken het is gewoon een kind.
pi_180661606
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat kan jij wel denken. Maar de wetenschap denkt daar anders over.

Het brein van pubers is gewoon nog niet zo goed in consequentie-analyses maken.
maar is dat wel zo?

Wetenschap? hoe vaak hebben die het niet verkeerd gehad?
Ik baseer het op gewoon met haar in gesprek zijn met iemand dus toen die dat echt wist
Do what you love, love what you do!
pi_180661611
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar haar hersenen zijn gewoon nog niet volledig ontwikkeld op die leeftijd, zeker de delen die gevolgen van acties moet inschatten niet.
Dan mag ze nog zo wijs klinken het is gewoon een kind.
Dit!

En je mag blij zijn dat de wet hier nog geen eens rekening mee houdt, anders zou de leeftijd nog hoger liggen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180661659
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar haar hersenen zijn gewoon nog niet volledig ontwikkeld op die leeftijd, zeker de delen die gevolgen van acties moet inschatten niet.
Dan mag ze nog zo wijs klinken het is gewoon een kind.
weet ik niet maar ben ook geen arts natuurlijk.

Maar alles waar ik met haar over heb gepraat blijkt het er niet uit dat ze het niet snapte ofzo wat ze deed?

en we hebben het niet over een kort gesprekje maar 2 jaar bijna dagelijks.
Do what you love, love what you do!
pi_180661660
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:53 schreef kree het volgende:

[..]

maar is dat wel zo?

Wetenschap? hoe vaak hebben die het niet verkeerd gehad?
Ik baseer het op gewoon met haar in gesprek zijn met iemand dus toen die dat echt wist
Ja wat weet wetenschap nu

Jij kan het pas echt inschatten....
pi_180661664
In de Islam worden meiden uitgehuwelijkt vanaf hun 7e jaar. Vroeger was seks vanaf 12 jaar (en zwanger worden) heel normaal. TS mag er toch terecht over klagen dat er nu zo hard wordt gedaan over leeftijd alleen omdat er cultuurverschuivingen zijn geweest
pi_180661669
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:55 schreef kree het volgende:

[..]

weet ik niet maar ben ook geen arts natuurlijk.

Maar alles waar ik met haar over heb gepraat blijkt het er niet uit dat ze het niet snapte ofzo wat ze deed?

en we hebben het niet over een kort gesprekje maar 2 jaar bijna dagelijks.
Consequenties inzien is wat anders dan snappen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180661673
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:55 schreef kree het volgende:

[..]


en we hebben het niet over een kort gesprekje maar 2 jaar bijna dagelijks.
Nou als je haar net zo goed snapt als de reacties in dit topic zegt dat precies niks
  zondag 22 juli 2018 @ 21:57:02 #164
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180661680
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:53 schreef kree het volgende:

[..]

maar is dat wel zo?

Wetenschap? hoe vaak hebben die het niet verkeerd gehad?
Ik baseer het op gewoon met haar in gesprek zijn met iemand dus toen die dat echt wist
Wetenschap ja. Heel wat geloofwaardiger dan één persoon die een bepaalde ervaring heeft waaruit ook nog eens blijkt dat ze dus géén consequentie-analyse kan maken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180661709
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:56 schreef momentius het volgende:
In de Islam worden meiden uitgehuwelijkt vanaf hun 7e jaar. Vroeger was seks vanaf 12 jaar (en zwanger worden) heel normaal. TS mag er toch terecht over klagen dat er nu zo hard wordt gedaan over leeftijd alleen omdat er cultuurverschuivingen zijn geweest
Vroeger gingen we ook op ons 40e dood
Tja dingen veranderen
pi_180661713
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nou als je haar net zo goed snapt als de reacties in dit topic zegt dat precies niks
Geen reden om TS persoonlijk te bashen..
pi_180661743
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:53 schreef kree het volgende:

[..]

maar is dat wel zo?

Wetenschap? hoe vaak hebben die het niet verkeerd gehad?
Ik baseer het op gewoon met haar in gesprek zijn met iemand dus toen die dat echt wist
Ja dat is zo.. Ik ben ook 15 geweest en ik dacht toen ook dat ik enorm wijs was en alles heel goed wist en zo kwam ik ook zeker over op anderen.. Men dacht altijd dat ik een jaar of 18 was. Maar dat was ik niet en als ik nu terug kijk zie ik dat ook echt. Op sommige gebieden was ik heel volwassen maar ik was ook nog echt een meisje van 15 en ik kon echt de consequenties van mijn keuzes en gedrag niet overzien.
pi_180661747
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:55 schreef kree het volgende:

[..]

weet ik niet maar ben ook geen arts natuurlijk.

Maar alles waar ik met haar over heb gepraat blijkt het er niet uit dat ze het niet snapte ofzo wat ze deed?

en we hebben het niet over een kort gesprekje maar 2 jaar bijna dagelijks.
het niet snappen is iets totaal anders dan het inschatten van risico’s.
Jongeren zien de ‘beloning’ beter en hebben tegelijk de neiging om de risico’s juist te onderschatten.
Dat betekent niet dat ze niet weten dat de risico’s er zijn, natuurlijk weten ze dat.
Ze wegen ze echter niet zo zwaar mee als de beloning, die is een stuk belangrijker.
compact en kleverig.
pi_180661758
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wetenschap ja. Heel wat geloofwaardiger dan één persoon die een bepaalde ervaring heeft waaruit ook nog eens blijkt dat ze dus géén consequentie-analyse kan maken.
ik weet dus dat dit een lastig onderwerp is.
Maar ik weet wel zeker dat zei toen op die leeftijd echt wel wist wat ze deed
En dus ook zo verder?
Do what you love, love what you do!
pi_180661765
Overigens kun je dit gewoon nalezen allemaal, er zijn genoeg boeken over geschreven en onderzoeken naar gedaan. ^O^
compact en kleverig.
pi_180661781
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:59 schreef momentius het volgende:

[..]

Geen reden om TS persoonlijk te bashen..
Niet bashen maar volgens hem is zijn vaardigheid om haar te begrijpen beter dan de wetenschap

En door wat ik in dit topic zie twijfel ik daar nog 100x harder aan
pi_180661786
Onderzoek gaat over gemiddelden. Er zijn best meiden die wel ook de consequenties kunnen overzien.
pi_180661799
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:00 schreef kree het volgende:

[..]

ik weet dus dat dit een lastig onderwerp is.
Maar ik weet wel zeker dat zei toen op die leeftijd echt wel wist wat ze deed
En dus ook zo verder?
weten wat je doet en de consequenties juist inschatten is niet hetzelfde.
compact en kleverig.
pi_180661815
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niet bashen maar volgens hem is zijn vaardigheid om haar te begrijpen beter dan de wetenschap

En door wat ik in dit topic zie twijfel ik daar nog 100x harder aan
Oke nou ja hoe kan jij bepalen of het klopt dat TS juist dingen verkeerd inschat of dat jij die verkeerde inschatting maakt? Dat meerdere mensen het zeggen telt niet hé, dat deden ze ook over de platte aarde o.a.
pi_180661837
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:00 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja dat is zo.. Ik ben ook 15 geweest en ik dacht toen ook dat ik enorm wijs was en alles heel goed wist en zo kwam ik ook zeker over op anderen.. Men dacht altijd dat ik een jaar of 18 was. Maar dat was ik niet en als ik nu terug kijk zie ik dat ook echt. Op sommige gebieden was ik heel volwassen maar ik was ook nog echt een meisje van 15 en ik kon echt de consequenties van mijn keuzes en gedrag niet overzien.
+1

Volgens mij voelt iedereen (of in ieder geval veel meiden) alsof ze alles weten en goed kunnen inschatten op die leeftijd
Latwr kom je er pas achter dat dat helemaal niet zo is
pi_180661841
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

het niet snappen is iets totaal anders dan het inschatten van risico’s.
Jongeren zien de ‘beloning’ beter en hebben tegelijk de neiging om de risico’s juist te onderschatten.
Dat betekent niet dat ze niet weten dat de risico’s er zijn, natuurlijk weten ze dat.
Ze wegen ze echter niet zo zwaar mee als de beloning, die is een stuk belangrijker.
ja wellicht heb je een punt daarmee.
Maargoed ik wist dat toen niet en als een meisje seks heeft niet met 1 maar 3 verschillende jongens dan zou je toch denken dat ze dat gewoon zelf wil. want nooit gedwongen. Dus ok als wij elkaar dan onwijs aardig vonden, zou het erg zijn?
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 22:04:57 #177
545 dop
:copyright: dop
pi_180661848
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:00 schreef kree het volgende:

[..]

ik weet dus dat dit een lastig onderwerp is.
Maar ik weet wel zeker dat zei toen op die leeftijd echt wel wist wat ze deed
En dus ook zo verder?
ze had onveilige sex en durfde de dokter niet te bellen.
Hoe rijm je dat met wat je nu zegt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_180661850
Als ik vanuit mezelf denk toen ik 15 jaar was heb ik de dingen die op mijn pad kwamen gewoon goed opgepakt. Nu ik er op oudere leeftijd naar terugkijk denk ik nog hetzelfde. Dus hoezo zou ik dan niet de juiste consequenties hebben kunnen trekken? Of is dit iets wat alleen voor vrouwen geldt?
pi_180661865
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:03 schreef momentius het volgende:

[..]

Oke nou ja hoe kan jij bepalen of het klopt dat TS juist dingen verkeerd inschat of dat jij die verkeerde inschatting maakt? Dat meerdere mensen het zeggen telt niet hé, dat deden ze ook over de platte aarde o.a.
Kritisch zijn op de wetenschap is juist goed
Ik ben ook benieuwd met wat voor voorbeelden je komt om de wetenschap tegen te spreken in deze
N=1 telt natuurlijk niet echt
pi_180661886
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kritisch zijn op de wetenschap is juist goed
Ik ben ook benieuwd met wat voor voorbeelden je komt om de wetenschap tegen te spreken in deze
N=1 telt natuurlijk niet echt
Nou ja je spreekt de wetenschap niet tegen als je stelt dat niet elke meid het gemiddelde is van een onderzoek.
pi_180661897
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:04 schreef dop het volgende:

[..]

ze had onveilige sex en durfde de dokter niet te bellen.
Hoe rijm je dat met wat je nu zegt.
ja dat was wel zo. en onwijs natuurlijk niet slim.
Maar kan het nog wel voorstellen dat zoiets gebeurt. Daarom heb ik het voor haar opgenomen en het is geloof ik daarna nooit meer gebeurt ook.
Do what you love, love what you do!
pi_180661898
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:04 schreef kree het volgende:

[..]

ja wellicht heb je een punt daarmee.
Maargoed ik wist dat toen niet en als een meisje seks heeft niet met 1 maar 3 verschillende jongens dan zou je toch denken dat ze dat gewoon zelf wil. want nooit gedwongen. Dus ok als wij elkaar dan onwijs aardig vonden, zou het erg zijn?
Net zo erg als dat ze niet met andere seks had gehad
pi_180661904
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:49 schreef kree het volgende:

[..]

ben het daar dus niet mee eens, zo denkt wel iedereen. Maar ik vond dat ze best toen haar acties kon onderschatten en zeker ook wel wat ze deed enzo.
Onderschatten betekent dat ze dus niet goed in kon schatten. Kleine taalfoutjes kunnen een wereld van verschil maken voor de betekenis en dan kun je je afvragen of je inderdaad wel echt zo op 1 lijn zit en/of hetzelfde ergens over denkt. Flauw miereneuken voor de één, positief dan wel negatief bewijs voor een ander. Om nog niet te spreken over andere factoren die je beoordelend vermogen zouden kunnen beïnvloeden, zoals de suggestie dat iemand zelf ook nog een redelijke jonge geest met mogelijk eveneens een bepaalde onvolwassenheid bezit. Iets met een lamme en een blinde bot gezegd.
pi_180661926
Zie je kree hoe ze mijn reacties negeren die positief voor jou zijn?
pi_180661959
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:02 schreef momentius het volgende:
Onderzoek gaat over gemiddelden. Er zijn best meiden die wel ook de consequenties kunnen overzien.
Die zijn er ja, daarom is de vraag hoe je dat het beste zou kunnen inschatten een stuk interessantere discussie m.i.
pi_180661965
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:04 schreef momentius het volgende:
Als ik vanuit mezelf denk toen ik 15 jaar was heb ik de dingen die op mijn pad kwamen gewoon goed opgepakt. Nu ik er op oudere leeftijd naar terugkijk denk ik nog hetzelfde. Dus hoezo zou ik dan niet de juiste consequenties hebben kunnen trekken? Of is dit iets wat alleen voor vrouwen geldt?
Als jij het risico met een kind wil nemen in de hoop dat zij net de uitzondering is, moet je dat vooral doen
Ik vind dat erg kwalijk
pi_180661982
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:09 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Die zijn er ja, daarom is de vraag hoe je dat het beste zou kunnen inschatten een stuk interessantere discussie m.i.
Nou ja door seks met ze te hebben en dan later te vragen of het hun leven negatief heeft beinvloed en ze er spijt van hebben (als ze 18+ zijn dus en alles geweldig weten in te schatten naar waarde)
pi_180662003
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als jij het risico met een kind wil nemen in de hoop dat zij net de uitzondering is, moet je dat vooral doen
Ik vind dat erg kwalijk
Zou de ideale wereld volgens jou zijn dat iedereen pas vanaf hun 18e seks zou hebben?
pi_180662005
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:04 schreef kree het volgende:

[..]

ja wellicht heb je een punt daarmee.
Maargoed ik wist dat toen niet en als een meisje seks heeft niet met 1 maar 3 verschillende jongens dan zou je toch denken dat ze dat gewoon zelf wil. want nooit gedwongen. Dus ok als wij elkaar dan onwijs aardig vonden, zou het erg zijn?
dat ze seks heeft met drie verschillende jongens, en onbeschermd, waarna ze de dokter moet bellen, maar niet durft, geeft toch ook aan dat ze het de consequenties van de seks niet voldoende heeft meegewogen voor ze eraan begon?

Regelmatig is het bij jonge meisjes zo dat ze seks hebben om de verkeerde redenen, leuk gevonden willen worden, iemand die graag bij je is willen... dan kun je denken dat je seks wil, maar kan het om de verkeerde redenen zijn. Júist als zon jong meisje met meerdere jongens seks heeft gehad, zou ik me gaan afvragen of dat wel was wat ze wilde. Ook als ze heel volwassen overkomt en het klínkt alsof ze weet wat ze wil.
Daarom moet je daar ook voorzichtig mee zijn en moet jij als volwassen man haar tegen zichzelf beschermen.
Wat je, naar ik begrijp ook hebt gedaan door niets seksueels met haar te beginnen. Meer kun je niet doen, want ze maakt toch haar eigen fouten, maar dan ben jij in elk geval een goed voorbeeld geweest naar aanleiding waarvan ze haar beeld van gezonde seks opnieuw kan beoordelen.
compact en kleverig.
pi_180662007
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:08 schreef momentius het volgende:
Zie je kree hoe ze mijn reacties negeren die positief voor jou zijn?
ja maargoed het zijn meningen die er gewoon zijn en is niet heel erg. Kan er wel tegen. Maar het wordt wel beetje negatief terwijl dit eigenlijk gewoon een onwijze verliefdheid was met elkaar :)
Do what you love, love what you do!
pi_180662025
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:04 schreef momentius het volgende:
Als ik vanuit mezelf denk toen ik 15 jaar was heb ik de dingen die op mijn pad kwamen gewoon goed opgepakt. Nu ik er op oudere leeftijd naar terugkijk denk ik nog hetzelfde. Dus hoezo zou ik dan niet de juiste consequenties hebben kunnen trekken? Of is dit iets wat alleen voor vrouwen geldt?
nooit met een brommertje tegen een boom gereden omdat je aan het keten was met drank op in jet bos bv?
compact en kleverig.
pi_180662026
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:11 schreef kree het volgende:

[..]

ja maargoed het zijn meningen die er gewoon zijn en is niet heel erg. Kan er wel tegen. Maar het wordt wel beetje negatief terwijl dit eigenlijk gewoon een onwijze verliefdheid was met elkaar :)
Ja ik begrijp je, begrijp hen ook wel hoor, maar ze maken het wel erg negatief op deze manier onnodig, vind het knap van je dat je je zo staande blijft houden :) Alleen maar respect daarvoor
pi_180662039
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:11 schreef momentius het volgende:

[..]

Zou de ideale wereld volgens jou zijn dat iedereen pas vanaf hun 18e seks zou hebben?
In een ideale wereld hebben kinderen geen seks met 20+ers inderdaad
Die ongelijkheid in een relatie/seks is niet wenselijk
pi_180662059
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nooit met een brommertje tegen een boom gereden omdat je aan het keten was met drank op in jet bos bv?
Uh ja wel ergere dingen gedaan/gehad, maar zou ze zo weer doen ook nu ik zeker weet hoe het afloopt. Toen wist ik ook wel dat er risico's zaten aan bepaalde dingen. Leer je van, krijg je karakter en ruggengraat. Dat alles geef je niet op omdat je een paar minuten pijn hebt gehad ofzo
pi_180662074
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:04 schreef kree het volgende:

[..]

ja wellicht heb je een punt daarmee.
Maargoed ik wist dat toen niet en als een meisje seks heeft niet met 1 maar 3 verschillende jongens dan zou je toch denken dat ze dat gewoon zelf wil. want nooit gedwongen. Dus ok als wij elkaar dan onwijs aardig vonden, zou het erg zijn?
Als onzekere puber kun je ook iemand aardig vinden, omdat je er een bepaalde bevestiging kan zoeken en krijgen. Zie mijn eerdere stuk over hoe sommige misbruikte kinderen seks daarvoor inzetten. Het hoeft dus geen ene kut te zeggen dat zo een meisje een oudere knul aardig vindt en niet het gevoel heeft dat ze gedwongen wordt. Daar spinnen bijvoorbeeld loverboys flink garen bij.

Kortom, ook al kun je gelijk hebben in deze situatie, het hoeft dus niet toepasbaar te zijn op andere enigszins vergelijkbare situaties in het kader van algemeenheid.
pi_180662083
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:10 schreef momentius het volgende:

[..]

Nou ja door seks met ze te hebben en dan later te vragen of het hun leven negatief heeft beinvloed en ze er spijt van hebben (als ze 18+ zijn dus en alles geweldig weten in te schatten naar waarde)
euh, maar dan is het achteraf en heb je er dus geen bal meer aan. Voorkomen is beter dan genezen.
compact en kleverig.
pi_180662089
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

In een ideale wereld hebben kinderen geen seks met 20+ers inderdaad
Die ongelijkheid in een relatie/seks is niet wenselijk
Ja oke dus iedereen vanaf 20 jaar pas seks dus. Want iemand die 19 is zou je ook nog als kind kunnen bestempelen, is ook nog een tiener dus ja
pi_180662098
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:14 schreef momentius het volgende:

[..]

Uh ja wel ergere dingen gedaan/gehad, maar zou ze zo weer doen ook nu ik zeker weet hoe het afloopt. Toen wist ik ook wel dat er risico's zaten aan bepaalde dingen. Leer je van, krijg je karakter en ruggengraat. Dat alles geef je niet op omdat je een paar minuten pijn hebt gehad ofzo
Maar doe je het nu nog?
Of ben je risico's toch anders gaan inschatten?
Wat ik mag hopen dat je niet meer bezopen gaat rijden
pi_180662124
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:15 schreef momentius het volgende:

[..]

Ja oke dus iedereen vanaf 20 jaar pas seks dus. Want iemand die 19 is zou je ook nog als kind kunnen bestempelen, is ook nog een tiener dus ja
Dat is precies wat ik zeg ja....
pi_180662137
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

euh, maar dan is het achteraf en heb je er dus geen bal meer aan. Voorkomen is beter dan genezen.
Als ze er geen probleem mee hebben zoals vrijwel elke dan hoef je het niet te voorkomen want is er niks te genezen. Het is niet alsof je ze verkracht ofzo. Die meiden van 16 jaar enzo tegenwoordig willen nogal wat
pi_180662151
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:04 schreef momentius het volgende:
Als ik vanuit mezelf denk toen ik 15 jaar was heb ik de dingen die op mijn pad kwamen gewoon goed opgepakt. Nu ik er op oudere leeftijd naar terugkijk denk ik nog hetzelfde. Dus hoezo zou ik dan niet de juiste consequenties hebben kunnen trekken? Of is dit iets wat alleen voor vrouwen geldt?
Jammer van de vermoeiende genderkaart. Misschien heb je mazzel gehad en is jouw ervaring niet ook geldend voor de rest van de mannelijke mensheid. Naast dat er ook meldingen gemaakt worden van meiden bij wie het kennelijk ook goed is gegaan.
pi_180662168
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:14 schreef momentius het volgende:

[..]

Uh ja wel ergere dingen gedaan/gehad, maar zou ze zo weer doen ook nu ik zeker weet hoe het afloopt. Toen wist ik ook wel dat er risico's zaten aan bepaalde dingen. Leer je van, krijg je karakter en ruggengraat. Dat alles geef je niet op omdat je een paar minuten pijn hebt gehad ofzo
Maar het geeft wel aan dat je de risico’s wellicht wat minder goed inschatte dan je nu denkt.
Ik kende een jongen die op die manier overleden is.
compact en kleverig.
pi_180662187
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar doe je het nu nog?
Of ben je risico's toch anders gaan inschatten?
Wat ik mag hopen dat je niet meer bezopen gaat rijden
Nou ja heb nooit bezopen wezen rijden trouwens. En je doet dingen als je ouder wordt ook niet meer omdat je ze al gedaan hebt. Je herhaalt dingen maar uiteindelijk heb je het wel gezien. En ja ik ben me er bewust van dat je als tiener de risico's minder goed weet in te schatten. Ik zeg alleen maar dat in mijn geval ik gewoon hetzelfde weer zou doen als ik weer zo jong was geweest.
pi_180662194
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]


Ik kende een jongen die op die manier overleden is.
Je bent niet de enige

En eentje die een ander dood heeft gereden
pi_180662203
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:16 schreef momentius het volgende:

[..]

Als ze er geen probleem mee hebben zoals vrijwel elke dan hoef je het niet te voorkomen want is er niks te genezen. Het is niet alsof je ze verkracht ofzo. Die meiden van 16 jaar enzo tegenwoordig willen nogal wat
en als ze er wel een probleem mee hebben?
Want jij zegt nu: vrijwel elke, maar geen idee waar je dat op baseert.
compact en kleverig.
pi_180662220
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:10 schreef momentius het volgende:

[..]

Nou ja door seks met ze te hebben en dan later te vragen of het hun leven negatief heeft beinvloed en ze er spijt van hebben (als ze 18+ zijn dus en alles geweldig weten in te schatten naar waarde)
Kennelijk ben ik niet duidelijk genoeg, ik bedoel voorafgaand
pi_180662242
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je bent niet de enige

En eentje die een ander dood heeft gereden
maar we schatten de risico’s wel goed in...

Jongens zijn bijkans nog erger dan meisjes, wat betreft ruzie zoeken, indruk maken en domme stunts uithalen.
compact en kleverig.
pi_180662243
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:16 schreef momentius het volgende:

[..]

Die meiden van 16 jaar enzo tegenwoordig willen nogal wat
Dat is niet het punt dat we proberen te maken
Het punt is dat die meiden het dus niet kunnen inschatten wat de gevolgen zijn

+dat ik het sowieso een rare opmerking vind maar dat is niet onderdeel van de discussie
pi_180662244
Ik moet weer naar de woonkamer
pi_180662271
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als onzekere puber kun je ook iemand aardig vinden, omdat je er een bepaalde bevestiging kan zoeken en krijgen. Zie mijn eerdere stuk over hoe sommige misbruikte kinderen seks daarvoor inzetten. Het hoeft dus geen ene kut te zeggen dat zo een meisje een oudere knul aardig vindt en niet het gevoel heeft dat ze gedwongen wordt. Daar spinnen bijvoorbeeld loverboys flink garen bij.

Kortom, ook al kun je gelijk hebben in deze situatie, het hoeft dus niet toepasbaar te zijn op andere enigszins vergelijkbare situaties in het kader van algemeenheid.
wellicht meer ik zou haast denken dan meer haar te beschermen.
Nu weet ik dat natuurlijk niet. Maar het was mss beter geweest ook voor haar
Do what you love, love what you do!
pi_180662331
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:10 schreef momentius het volgende:

[..]

Nou ja door seks met ze te hebben en dan later te vragen of het hun leven negatief heeft beinvloed en ze er spijt van hebben (als ze 18+ zijn dus en alles geweldig weten in te schatten naar waarde)
Plus dat ik ook niet in die magische 18+ grens geloof, maar die wordt denk ik ook meer aangehouden vanuit juridisch oogpunt. Ja, 16 is toegestaan blabla, maar vanaf je 18e mag je ook legaal stemmen en porno doen enzo.

Anyway, juist zo een voorafgaand denkproces aan seks zou ook kunnen helpen op latere leeftijd om bepaalde soorten spijt en/of kwetsbaarheid tegen te gaan. Dat is naast emotionele veiligheid wellicht ook juridisch handig in dit #metoo-tijdperk..
pi_180662412
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:18 schreef momentius het volgende:

[..]

Nou ja heb nooit bezopen wezen rijden trouwens. En je doet dingen als je ouder wordt ook niet meer omdat je ze al gedaan hebt. Je herhaalt dingen maar uiteindelijk heb je het wel gezien. En ja ik ben me er bewust van dat je als tiener de risico's minder goed weet in te schatten. Ik zeg alleen maar dat in mijn geval ik gewoon hetzelfde weer zou doen als ik weer zo jong was geweest.
Maar dan ga je uit van de bevrediging van dingen gewoon geprobeerd en gezien te hebben en niet van de bevrediging die uit bepaalde patronen gehaald worden en zo in stand worden gehouden.

Wel benieuwd hoe lang je blijft posten nu :P
pi_180662417
Het ging mij nooit als doel op seks. Vond haar gewoon echt heel aardig/leuk. En nog maar heb het contact toen verbroken. Nu is het natuurlijk niet echt moeilijk via via weer een nr te achterhalen. Maarja mss moet ik haar haar eigen leven laten lijden maar

[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 22-07-2018 23:54:58 ]
Do what you love, love what you do!
pi_180662511
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:18 schreef momentius het volgende:

[..]

Nou ja heb nooit bezopen wezen rijden trouwens. En je doet dingen als je ouder wordt ook niet meer omdat je ze al gedaan hebt. Je herhaalt dingen maar uiteindelijk heb je het wel gezien. En ja ik ben me er bewust van dat je als tiener de risico's minder goed weet in te schatten. Ik zeg alleen maar dat in mijn geval ik gewoon hetzelfde weer zou doen als ik weer zo jong was geweest.
Ook als je niet zeker zou weten dat het, op het moment dat je het weer zou doen, ook goed zou aflopen?
pi_180664308
Wat ik denk na zo alles te lezen, er is wel een verschil tussen pedo zijn of iemand oprecht gewoon leuk vinden?
Do what you love, love what you do!
pi_180664862
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 23:49 schreef kree het volgende:
Wat ik denk na zo alles te lezen, er is wel een verschil tussen pedo zijn of iemand oprecht gewoon leuk vinden?
Een pedo(fiel) wordt verliefd op kinderen, zoals een hetro verliefd wordt op het andere geslacht, een homo verliefd wordt op hetzelfde geslacht, etc.

Het is ook heel goed mogelijk dat het kind ook verliefd wordt op de pedo. Kinderen zijn heel beïnvloedbaar en heel erg gevoelig voor bevestiging en aandacht.

Maar een gelijkwaardige relatie tussen een kind en een volwassene is niet mogelijk. Er is altijd sprake van een ongelijke machtsverhouding en als volwassene hoor je daarom altijd gepaste afstand te houden.
  maandag 23 juli 2018 @ 01:20:29 #217
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_180665437
Klinkt een beetje als een oudere maagd die met weemoed blijft terugdenken aan die ene gemiste kans die heel zijn leven ten goede veranderd zou hebben
pi_180665941
zo klinkt het, maar was het toch niet.
We vonden nl elkaar leuk. En zou liegen als ik er nu geen spijt van had.
Wellicht het beste toen om te doen wel?
Ben ook helemaal geen maagd meer en had echt een hele goede relatie zelfs toen ik contact met haar had,

Maar ze was toch beetje vriendinnetje wel
het hielp om met haar te praten en natuurlijk andersom. Is dat onwijs verkeerd? ik denk nl van niet, tuurlijk veel jonger maar erg zoals dat ging denk niet. Het hielp ons beide denk ik?
Do what you love, love what you do!
pi_180666013
zou het haast als een grotere broer zien behalve dat er ook wel liefde bij zat?


edit, dus in plaats van haar iets aan te doen juist te beschermen.
Dat was een beetje het geval.
Eigenlijk juist misschien wat iedereen dan nu denkt.
En of het dan wat zou had kunnen worden en verder gegaan?
Ja ik denk van wel...

[ Bericht 63% gewijzigd door kree op 23-07-2018 03:18:12 ]
Do what you love, love what you do!
pi_180668122
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 03:09 schreef kree het volgende:
zou het haast als een grotere broer zien behalve dat er ook wel liefde bij zat?

edit, dus in plaats van haar iets aan te doen juist te beschermen.
Dat was een beetje het geval.
Eigenlijk juist misschien wat iedereen dan nu denkt.
En of het dan wat zou had kunnen worden en verder gegaan?
Ja ik denk van wel...
Het zou niet erg zijn geweest. Maar waarom blijf je er nu nog steeds aan denken?
  Redactie Frontpage maandag 23 juli 2018 @ 08:32:14 #221
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_180668133
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:45 schreef kree het volgende:

[..]

Nou heel kort dan, ik kwam in contact met een meisje op haar initiatief dus na een bruiloft waar ze me zag.

Probleem ze was toen nog net geen 16 en ik was ouder dus in de 20 toen.
Zei begon na zeg maar een jaar praten over sex ik heb dat altijd afgehouden maar vond haar wel aardig.

En we hebben zo wel van elkaar geleerd ook en geholpen.

Is dat erg en hoe kijkt iedereen er tegen aan?
Na een jaar praten was ze dus ruim 16...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_180669380
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:45 schreef kree het volgende:

[..]

Nou heel kort dan, ik kwam in contact met een meisje op haar initiatief dus na een bruiloft waar ze me zag.

Probleem ze was toen nog net geen 16 en ik was ouder dus in de 20 toen.
Zei begon na zeg maar een jaar praten over sex ik heb dat altijd afgehouden maar vond haar wel aardig.

En we hebben zo wel van elkaar geleerd ook en geholpen.

Is dat erg en hoe kijkt iedereen er tegen aan?
Leeftijd is van ondergeschikt belang en als je toevallig tegen elkaar aanloopt en het klikt, prima.

Maar ga er in ieder geval niet naar op zoek. Grote leeftijdsverschillen hebben ook flinke nadelen en degenen die ik ken die er echt bewust naar op zoek gingen, die zouden als je het mij vraagt aan zichzelf moeten gaan werken.
pi_180669494
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 00:19 schreef madam-april het volgende:

[..]

Een pedo(fiel) wordt verliefd op kinderen, zoals een hetro verliefd wordt op het andere geslacht, een homo verliefd wordt op hetzelfde geslacht, etc.

Het is ook heel goed mogelijk dat het kind ook verliefd wordt op de pedo. Kinderen zijn heel beïnvloedbaar en heel erg gevoelig voor bevestiging en aandacht.

Maar een gelijkwaardige relatie tussen een kind en een volwassene is niet mogelijk. Er is altijd sprake van een ongelijke machtsverhouding en als volwassene hoor je daarom altijd gepaste afstand te houden.
Ik denk niet dat het universum ook maar ene reet geeft om verhoudingen.
Als het goed voelt, is het goed.

Nou hebben wij als mensheid zo onze eigen opvattingen over goed en slecht, maar meer dan dat is het niet.
Ook veranderd het door de jaren heen hoewel er best wel een rode draad te vinden is. (zo is er zelfs binnen de EU verschillen te vinden wat betreft "age of consent" en is 16/18 niet bepaald de norm)

Zo ook op het gebied van seks maar bijv. ook huwelijken.
Verreweg in de langste periode van de moderne mens was seks met iemand, die wij nu als minderjarig zouden beschouwen, redelijk normaal en ronduit noodzakelijk ook uit biologisch oogpunt.
Dat oogpunt verdwijnt niet zomaar en zit redelijk ingebakken ook vanuit de 'oude' mens van miljoenen jaren geleden.

Nu denk ik heel objectief natuurlijk en speel ik een beetje de advocaat van de duivel. (maar zelfs die uitspraak is een beetje raar.. objectief gezien :P)
  maandag 23 juli 2018 @ 10:25:53 #224
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180669553
Vanaf 16 mag je gewoon met ze praten over hoe je ze volledig tot aan de nok toe wil afvullen met je hete 21 jarige zaadpompende piemel.

En je mag het vervolgens zelfs nog doen ook. Als er maar geen camera op gericht staat.

Met 15 jarige meisjes praten over koetjes en kalfjes... who cares.

Met 15 jarige meisjes praten over seks... wordt net iets te schimmig voor me denk ik maar. Niet omdat het onvoorstelbaar is maar omdat je jezelf er vooral mee hebt. Die wetten zijn er om geestelijk onvolwassenen te beschermen en jij ben verder niet in de positie om te bepalen dat iemand "het wel kan hebben" dus dan moet de maatschappij en de rechter er vanuit gaan dat je een engert bent die het opzoekt.

Vooral als voorbeeld naar anderen eigenlijk.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_180669677
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 02:53 schreef kree het volgende:
zo klinkt het, maar was het toch niet.
We vonden nl elkaar leuk. En zou liegen als ik er nu geen spijt van had.
Wellicht het beste toen om te doen wel?
Ben ook helemaal geen maagd meer en had echt een hele goede relatie zelfs toen ik contact met haar had,

Maar ze was toch beetje vriendinnetje wel
het hielp om met haar te praten en natuurlijk andersom. Is dat onwijs verkeerd? ik denk nl van niet, tuurlijk veel jonger maar erg zoals dat ging denk niet. Het hielp ons beide denk ik?
Tuurlijk is er niets verkeerd aan als je elkaar ontmoet en het klikt en van daaruit onstaat iets.

Ik heb ook vaak vriendinnen die veel jonger zijn dan ik (ook nu). Ik trek op de een of andere manier jongere vrouwen aan. Ook deels omdat ik jonger lijk dan ik ben, veel fitter dan leeftijdsgenoten en ook mentaal in de goede zin jonger blijf omdat ik in het heden leef.

Als het werkt, dan werkt het. Niet teveel over nadenken.

Maar besef je wel de nadelen. Zeker bij een groot leeftijdsverschil krijg je te maken met negatieve vooroordelen die je relatie onder druk kunnen zetten.
  maandag 23 juli 2018 @ 15:13:05 #226
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180675602
Mooie vent wel, deze TS. Praat constant incest en pedofilie goed ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_180675738
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Mooie vent wel, deze TS. Praat constant incest en pedofilie goed ^O^
16 jaar en pedofilie? Niet echt, hè?
  maandag 23 juli 2018 @ 15:22:40 #228
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180675766
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

16 jaar en pedofilie? Niet echt, hè?
15 jaar. En ja volgens de wet wel.
Niet verrassend dat jij het ook goed praat.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_180675950
quote:
15s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:22 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

15 jaar. En ja volgens de wet wel.
Niet verrassend dat jij het ook goed praat.
Of ik heb het verkeerd gelezen, maar was de gedachte bij hem om pas na een jaar (en dan is een 15 jarige 16) seks te hebben.

En hoe is het niet verrassend dat ik het goedpraat?

En waar lees jij in godsnaam dat ik het goedpraat?

En sinds wanneer is 15 jaar pedofilie? Dat is namelijk geen juridische term!

Vragen, vragen...
  maandag 23 juli 2018 @ 15:33:40 #230
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180675956
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Of ik heb het verkeerd gelezen, maar was de gedachte bij hem om pas na een jaar (en dan is een 15 jarige 16) seks te hebben.

En hoe is het niet verrassend dat ik het goedpraat?

En waar lees jij in godsnaam dat ik het goedpraat?

En sinds wanneer is 15 jaar pedofilie? Dat is namelijk geen juridische term!

Vragen, vragen...
Ja.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_180676022
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja.
Je bent weer snel uitgeluld.
pi_180676023
Zie je wel vaak bij mensenn op het spectrum, dat ze het beter kunnen vinden met pubers dan met mensen van hun eigen leeftijd.
  maandag 23 juli 2018 @ 15:45:09 #233
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180676176
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je bent weer snel uitgeluld.
Snel klaar met downies he...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 23 juli 2018 @ 15:49:57 #234
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180676306
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Zie je wel vaak bij mensenn op het spectrum, dat ze het beter kunnen vinden met pubers dan met mensen van hun eigen leeftijd.
Eerlijk gezegd komt TS ook wel beetje zo over, ja.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_180683954
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Mooie vent wel, deze TS. Praat constant incest en pedofilie goed ^O^
Dat is onzin wel :)
Do what you love, love what you do!
pi_180684002
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:45 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Snel klaar met downies he...
O, ik wist niet dat je dat was. Dan excuses bij deze.
pi_180684039
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Of ik heb het verkeerd gelezen, maar was de gedachte bij hem om pas na een jaar (en dan is een 15 jarige 16) seks te hebben.

En hoe is het niet verrassend dat ik het goedpraat?

En waar lees jij in godsnaam dat ik het goedpraat?

En sinds wanneer is 15 jaar pedofilie? Dat is namelijk geen juridische term!

Vragen, vragen...
Die gedachte lag niet zo zeer bij mij, maar bij haar.
Ik heb het juist afgehouden toen.

Of ik het opnieuw zou doen nu ik er op terugkijk, weet niet eigenlijk. Wellicht was er niet eens zo heel veel mis mee geweest.
En sprak haar toen ook al een jaar ongeveer.
Feit is zij heeft mij opgespoord toen via facebook want zoals ik al zei het was op een bruiloft en ik had het veels te druk met feesten toen en ze is me niet eens opgevallen toen.
Het kwartje viel pas toen ze zelf dat tegen mij vertelde. Toen dacht ik oja nu weet ik weer wie je bent hahaha
Do what you love, love what you do!
pi_180684083
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:43 schreef kree het volgende:

[..]

Die gedachte lag niet zo zeer bij mij, maar bij haar.
Ik heb het juist afgehouden toen.

Of ik het opnieuw zou doen nu ik er op terugkijk, weet niet eigenlijk. Wellicht was er niet eens zo heel veel mis mee geweest.
En sprak haar toen ook al een jaar ongeveer.
Feit is zij heeft mij opgespoord toen via facebook want zoals ik al zei het was op een bruiloft en ik had het veels te druk met feesten toen en ze is me niet eens opgevallen toen.
Het kwartje viel pas toen ze zelf dat tegen mij vertelde. Toen dacht ik oja nu weet ik weer wie je bent hahaha
Waarom heb je eigenlijk niet gehapt toen?
pi_180684150
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom heb je eigenlijk niet gehapt toen?
Omdat ik het misschien toch iets te ver vond gaan.
Maarja als ze allerlei geile verhalen vertelde, tja dan blijf ik een jongen en zei een meisje.
Tuurlijk wond het mij wel op ook.

En zei was daar echt erg in ook wel. :')
Eigenlijk heb ik er beetje spijt van. Maar bovenal vond ik haar gewoon heel aardig om mee te praten en dat was belangrijker als perce seks hebben toen denk ik wel.
Do what you love, love what you do!
pi_180684206
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:47 schreef kree het volgende:

[..]

Omdat ik het misschien toch iets te ver vond gaan.
Maarja als ze allerlei geile verhalen vertelde, tja dan blijf ik een jongen en zei een meisje.
Tuurlijk wond het mij wel op ook.

En zei was daar echt erg in ook wel. :')
Eigenlijk heb ik er beetje spijt van. Maar bovenal vond ik haar gewoon heel aardig om mee te praten en dat was belangrijker als perce seks hebben toen denk ik wel.
Sound a bit like choking... ;)

O well, het is gebeurd. Niet teveel bij stil staan. 16 jarige meisjes zijn in bed ook helemaal niet zo bijzonder. Op het uitzicht na als ze heel knap zijn. Maar dan nog.
pi_180684309
welnee maar vond het wel eens goed om er een topic over te openen om eens te zien hoe de meningen erover zijn.

En voor iedereen die dat gelijk pedo noemt er zit wel een aardig verschil in mijn ogen tussen een jonger iemand manipuleren met als doel seks.

Als wel hoe dit dus ging vanuit haar kant dus.
Do what you love, love what you do!
pi_180684674
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:54 schreef kree het volgende:
welnee maar vond het wel eens goed om er een topic over te openen om eens te zien hoe de meningen erover zijn.

En voor iedereen die dat gelijk pedo noemt er zit wel een aardig verschil in mijn ogen tussen een jonger iemand manipuleren met als doel seks.

Als wel hoe dit dus ging vanuit haar kant dus.
Wat een ziek kuttopic. En kree, als een meisje 15 is dan maakt het niet uit of het van haar kant komt of niet. Het is een kind.
pi_180684716
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:12 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Wat een ziek kuttopic. En kree, als een meisje 15 is dan maakt het niet uit of het van haar kant komt of niet. Het is een kind.
Dat weet ik en daarom hield ik het af.
Maar vergeet niet ze had toen gewoon al seks met jongens die dik in de 20 waren.
Dus tsja kind of niet blijkbaar viel ze op oudere jongens.

In mijn ogen is er niks zieks aan in ieder geval niet door mij.

Bedoel maar nu is ze inmiddels in de 20 en het leeftijdsverschil is nog steeds hetzelfde.
Als ze nu contact op zou nemen dan zou ik er niet over twijfelen.

Toen was het natuurlijk ook nog een beetje dat ik familie van haar kon. Niet goed maar goed genoeg dat ze ook wisten wie ik was.

En denk dat als ik dat toen had gedaan en ze kwamen er achter, dan had ik op zijn minst dikke ruzie gehad.
Do what you love, love what you do!
pi_180684763
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:14 schreef kree het volgende:

[..]

Dat weet ik en daarom hield ik het af.
Maar vergeet niet ze had toen gewoon al seks met jongens die dik in de 20 waren.
Dus tsja kind of niet blijkbaar viel ze op oudere jongens.

In mijn ogen is er niks zieks aan in ieder geval niet door mij.
Laat het nou eens tot je botte rotkop doordringen dat het een meisje is van 15 en derhalve wilsonbekwaam hierin. En dat je een zieke gevaarlijke klootzak bent als je dat niet snapt.
pi_180684786
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:17 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Laat het nou eens tot je botte rotkop doordringen dat het een meisje is van 15 en derhalve wilsonbekwaam hierin. En dat je een zieke gevaarlijke klootzak bent als je dat niet snapt.
Heb je wel alles gelezen?
Ik heb het echt wel goed uitgelegd namelijk.
Verder hoef je niet gelijk te gaan schelden hoor ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180684812
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:18 schreef kree het volgende:

[..]

Heb je wel alles gelezen?
Ik heb het echt wel goed uitgelegd namelijk.
Verder hoef je niet gelijk te gaan schelden hoor ;)
Dringt niet door. Ziek persoon dat je bent.
pi_180684846
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:19 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dringt niet door. Ziek persoon dat je bent.
Vertel dan maar eens wat er zo ziek aan mij is en dat ik een klootzak ben volgens jou?
Dat ik met haar heb gepraat?
Mag dat ook niet meer en ben je dan gelijk ziek in je hoofd?
Do what you love, love what you do!
pi_180684893
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:21 schreef kree het volgende:

[..]

Vertel dan maar eens wat er zo ziek aan mij is en dat ik een klootzak ben volgens jou?
Dat ik met haar heb gepraat?
Mag dat ook niet meer en ben je dan gelijk ziek in je hoofd?
Dat je aanhaalt dat zij het initiatief nam. En dan niet snapt dat dat niet uitmaakt omdat het een kind is. En al wat jij doet is je energie erin steken om dingen vervolgens te gaan verdraaien, alsof ik je kwalijk neem dat je met een meisje van 15 alleen maar praat. Daarom.
pi_180684967
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:23 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dat je aanhaalt dat zij het initiatief nam. En dan niet snapt dat dat niet uitmaakt omdat het een kind is. En al wat jij doet is je energie erin steken om dingen vervolgens te gaan verdraaien, alsof ik je kwalijk neem dat je met een meisje van 15 alleen maar praat. Daarom.
Ik vertel precies hoe het gegaan is. Wat kan ik er nou aan doen dat ze zelf over seks gaat beginnen?
Moet zeggen je bent redelijk kortzichtig wel.
Do what you love, love what you do!
pi_180685024
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:26 schreef kree het volgende:

[..]

Ik vertel precies hoe het gegaan is. Wat kan ik er nou aan doen dat ze zelf over seks gaat beginnen?
Moet zeggen je bent redelijk kortzichtig wel.
Waar je iets aan kan doen is welke woorden je hier kiest. En wat jij doet is goedpraten want het initiatief kwam van het kind. En het dringt niet tot je door hoe krom dat is.

Als je problemen hebt, vooral met verslaving, dan trek je helaas anderen soms mee de ellende in. Maar hou kinderen daar godverdomme buiten.
pi_180685100
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:28 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Waar je iets aan kan doen is welke woorden je hier kiest. En wat jij doet is goedpraten want het initiatief kwam van het kind. En het dringt niet tot je door hoe krom dat is.

Als je problemen hebt, vooral met verslaving, dan trek je helaas anderen soms mee de ellende in. Maar hou kinderen daar godverdomme buiten.
:') laat maar verspilde moeite om op jou in te gaan.
Er staat in vele posts in dit topic van mij precies hoe het gegaan is.
En als je een dik jaar praat en ze begint er daarna zelf over dan ga je het ook niet gelijk helemaal afkappen.

En ik snap het best heb ik ook al meerdere keren verteld, maar jij leest alleen 15 jarige.
Dan moet je of nu alles terug gaan lezen en dan weet je precies hoe het zit.
Of je bent iemand die alleen even zijn mening wil ventileren zonder het hele verhaal te zien.

sowieso is er trouwens geen reden om tegen mij te gaan schelden. Dat doe ik ook niet tegen jou namelijk.
Do what you love, love what you do!
pi_180685165
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:31 schreef kree het volgende:

[..]

:') laat maar verspilde moeite om op jou in te gaan.
Er staat in vele posts in dit topic van mij precies hoe het gegaan is.
En als je een dik jaar praat en ze begint er daarna zelf over dan ga je het ook niet gelijk helemaal afkappen.

En ik snap het best heb ik ook al meerdere keren verteld, maar jij leest alleen 15 jarige.
Dan moet je of nu alles terug gaan lezen en dan weet je precies hoe het zit.
Of je bent iemand die alleen even zijn mening wil ventileren zonder het hele verhaal te zien.
Het gaat er niet om hoe het gegaan is. Het gaat erom hoe je je verwoord. Alleen daarop reageer ik. Dus hou maar op met je gejank over het hele topic lezen, daar gaat het niet om.
pi_180685193
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 15:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Of ik heb het verkeerd gelezen, maar was de gedachte bij hem om pas na een jaar (en dan is een 15 jarige 16) seks te hebben.

En hoe is het niet verrassend dat ik het goedpraat?

En waar lees jij in godsnaam dat ik het goedpraat?

En sinds wanneer is 15 jaar pedofilie? Dat is namelijk geen juridische term!

Vragen, vragen...
Het is geen pedofilie maar efebofilie inderdaad.
pi_180685204
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:34 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Het gaat er niet om hoe het gegaan is. Het gaat erom hoe je je verwoord. Alleen daarop reageer ik. Dus hou maar op met je gejank over het hele topic lezen, daar gaat het niet om.
Het gaat er wel om hoe het gegaan is, maar hiermee bewijs je alweer dat dat jou niks uitmaakt.
En hoe ik het verwoord maak ik zelf wel uit. Daar gaat het juist niet om.
Do what you love, love what you do!
pi_180685213
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:35 schreef kree het volgende:

[..]

Het gaat er wel om hoe het gegaan is, maar hiermee bewijs je alweer dat dat jou niks uitmaakt.
En hoe ik het verwoord maak ik zelf wel uit. Daar gaat het juist niet om.
Daar gaat het mij wel om. En hoe ik het verwoord maak ik ook helemaal zelf uit. Klootzak.
pi_180685520
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:36 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Daar gaat het mij wel om. En hoe ik het verwoord maak ik ook helemaal zelf uit. Klootzak.
Goh het moet wel een feest zijn om een discussie met jou te voeren in het echt ook.
Vraag me af of je dan ook zo begint te schelden. Zal wel niet want duidelijk een internetheld.

Je kan prima met mij in discussie maar wat is het nut (je hoeft het niet eens te zijn hoor en eigenlijk gaat het min of meer dit hele topic ok, maar jij maakt het wel een beetje bont) van gelijk te gaan schelden?
Do what you love, love what you do!
pi_180685592
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:51 schreef kree het volgende:

[..]

Goh het moet wel een feest zijn om een discussie met jou te voeren in het echt ook.
Vraag me af of je dan ook zo begint te schelden. Zal wel niet want duidelijk een internetheld.

Je kan prima met mij in discussie maar wat is het nut (je hoeft het niet eens te zijn hoor en eigenlijk gaat het min of meer dit hele topic ok, maar jij maakt het wel een beetje bont) van gelijk te gaan schelden?
Oh, ik sta er wel voor open hoor om irl een discussie met je te voeren. Graag zelfs. Zullen we dat gewoon eens doen?

Schelden doe ik eigenlijk nooit. Dat doe ik alleen omdat jij het wel heel erg bont maakt. Dat je deze dingen niet snapt maakt jou een risico in de samenleving. En voor problemen heb ik alle begrip, maar als het om kinderen gaat dan wordt het voor mij een ander verhaal.
pi_180685669
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:54 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Oh, ik sta er wel voor open hoor om irl een discussie met je te voeren. Graag zelfs. Zullen we dat gewoon eens doen?

Schelden doe ik eigenlijk nooit. Dat doe ik alleen omdat jij het wel heel erg bont maakt. Dat je deze dingen niet snapt maakt jou een risico in de samenleving. En voor problemen heb ik alle begrip, maar als het om kinderen gaat dan wordt het voor mij een ander verhaal.
Nee je scheld omdat ik het niet met je eens ben.
En denkt dat scheldwoorden gebruiken mijn mening zal veranderen.
Nou helaas voor jou sowieso is dit al gebeurt dus daar kan niks meer aan gedaan worden.
En verder denk ik nog steeds dat ik niet veel fout heb gedaan. In tegenstelling zelfs.
Maar dat gaat er bij jou niet in dus ga je maar schelden om je punt nog maar meer duidelijk te maken?
Do what you love, love what you do!
pi_180685728
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:58 schreef kree het volgende:

[..]

Nee je scheld omdat ik het niet met je eens ben.
En denkt dat scheldwoorden gebruiken mijn mening zal veranderen.
Nou helaas voor jou sowieso is dit al gebeurt dus daar kan niks meer aan gedaan worden.
En verder denk ik nog steeds dat ik niet veel fout heb gedaan. In tegenstelling zelfs.
Maar dat gaat er bij jou niet in dus ga je maar schelden om je punt nog maar meer duidelijk te maken?
Het dringt nog steeds niet tot je door dat ik niet reageer op wat er allemaal gebeurt is maar op de woorden die je het afgelopen uur hebt gekozen. Je snapt niet dat het niet uitmaakt of een kind zelf het initiatief neemt of niet. En dat schelden doe ik vooral voor mezelf. Even afreageren om mensen zoals jij die wat ik hiervoor schrijf maar niet willen snappen.
pi_180685837
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:00 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Het dringt nog steeds niet tot je door dat ik niet reageer op wat er allemaal gebeurt is maar op de woorden die je het afgelopen uur hebt gekozen. Je snapt niet dat het niet uitmaakt of een kind zelf het initiatief neemt of niet. En dat schelden doe ik vooral voor mezelf. Even afreageren om mensen zoals jij die wat ik hiervoor schrijf maar niet willen snappen.
wat wil je dan dat ik zeg. Je hebt helemaal gelijk en het was onwijs fout van me om met haar sowieso te praten?
Nou daar ben ik het niet mee eens.
Sterker nog ze zou het daar zelf niet eens mee eens zijn.
We zijn het sowieso oneens, dus laten we het daar maar bij laten. Jij je mening gegeven en ik. Klaar toch?
Do what you love, love what you do!
  maandag 23 juli 2018 @ 23:05:52 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_180685869
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:04 schreef kree het volgende:

[..]

wat wil je dan dat ik zeg. Je hebt helemaal gelijk en het was onwijs fout van me om met haar sowieso te praten?
Nou daar ben ik het niet mee eens.
We zijn het sowieso oneens, dus laten we het daar maar bij laten. Jij je mening gegeven en ik. Klaar toch?
Je schrijft dat ze geile verhalen vertelde. Dat klinkt als iets waar je als volwassen man niet in mee zou moeten gaan als een minderjarig meisje dat doet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_180685885
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:04 schreef kree het volgende:

[..]

wat wil je dan dat ik zeg. Je hebt helemaal gelijk en het was onwijs fout van me om met haar sowieso te praten?
Nou daar ben ik het niet mee eens.
Sterker nog ze zou het daar zelf niet eens mee eens zijn.
We zijn het sowieso oneens, dus laten we het daar maar bij laten. Jij je mening gegeven en ik. Klaar toch?
Wat ik zou willen is dat je dit snapt:

Wat is seksueel ongewenst gedrag?

Seksueel ongewenst gedrag heeft een duidelijk omschrijving: Elke vorm van seksueel gedrag of seksuele toenadering, in verbale, non-verbale of fysieke zin, opzettelijk of onopzettelijk, die door degene die het ondergaat als ongewenst of gedwongen wordt ervaren; en /of plaatsvindt binnen een ongelijke machtsverhouding (volwassene-kind, met en zonder verstandelijke beperking) ; en/of andere handelingen of gedragingen die strafbaar zijn volgens het Wetboek van Strafrecht.


En dan niet gaat beginnen met 'ze wou het zelf' of 'ze heeft al met andere mannen seks gehad'. Snap je?
pi_180685918
Het is je al meerdere keren uitgelegd dat de hersenen van een kind van 15 nog niet genoeg ontwikkeld zijn om keuzes te maken op basis van ratio en ze bovendien de gevolgen van hun keuzes nog niet goed kunnen overzien. Bovendien is je meermaals uitgelegd dat er tussen een kind van 15 en een volwassene van 25 altijd sprake is van een ongelijke machtsverhouding en dat je als volwassene er dus altijd voor dient te zorgen dat je gepaste afstand houdt. (Gepaste afstand houden, houdt ook in dat je op het moment dat het kind enige blijk geeft seksuele of romantische gevoelens voor je te hebben, dit direct afkapt)
pi_180685925
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je schrijft dat ze geile verhalen vertelde. Dat klinkt als iets waar je als volwassen man niet in mee zou moeten gaan als een minderjarig meisje dat doet.
Ben er dan ook niet in meegegaan?
Kan alleen niet bepalen wat ze zelf verteld he ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180685937
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:08 schreef kree het volgende:

[..]

Ben er dan ook niet in meegegaan?
Kan alleen niet bepalen wat ze zelf verteld he ;)
Dringt maar niet door. Misselijk figuur.
pi_180685944
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:06 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Wat ik zou willen is dat je dit snapt:

Wat is seksueel ongewenst gedrag?

Seksueel ongewenst gedrag heeft een duidelijk omschrijving: Elke vorm van seksueel gedrag of seksuele toenadering, in verbale, non-verbale of fysieke zin, opzettelijk of onopzettelijk, die door degene die het ondergaat als ongewenst of gedwongen wordt ervaren; en /of plaatsvindt binnen een ongelijke machtsverhouding (volwassene-kind, met en zonder verstandelijke beperking) ; en/of andere handelingen of gedragingen die strafbaar zijn volgens het Wetboek van Strafrecht.


En dan niet gaat beginnen met 'ze wou het zelf' of 'ze heeft al met andere mannen seks gehad'. Snap je?
+100000

_O_
pi_180685950
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:06 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Wat ik zou willen is dat je dit snapt:

Wat is seksueel ongewenst gedrag?

Seksueel ongewenst gedrag heeft een duidelijk omschrijving: Elke vorm van seksueel gedrag of seksuele toenadering, in verbale, non-verbale of fysieke zin, opzettelijk of onopzettelijk, die door degene die het ondergaat als ongewenst of gedwongen wordt ervaren; en /of plaatsvindt binnen een ongelijke machtsverhouding (volwassene-kind, met en zonder verstandelijke beperking) ; en/of andere handelingen of gedragingen die strafbaar zijn volgens het Wetboek van Strafrecht.


En dan niet gaat beginnen met 'ze wou het zelf' of 'ze heeft al met andere mannen seks gehad'. Snap je?
Ja dat snap ik wel, maar er was niks ongewenst of gedwongen.
Do what you love, love what you do!
  maandag 23 juli 2018 @ 23:10:12 #268
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_180685971
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:08 schreef kree het volgende:

[..]

Ben er dan ook niet in meegegaan?
Kan alleen niet bepalen wat ze zelf verteld he ;)
Heb je haar afgekapt? Heb je haar duidelijk gemaakt dat ze je zulke verhalen niet moest vertellen, dat je dat soort gesprekken niet meer met haar ging voeren?
The love you take is equal to the love you make.
pi_180685972
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:09 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel, maar er was niks ongewenst of gedwongen.
Jawel, WANT ZE WAS 15!
pi_180685988
Vanaf de 16 mag je der legaal knallen...
  maandag 23 juli 2018 @ 23:11:18 #271
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_180685999
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:09 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel, maar er was niks ongewenst of gedwongen.
Maar wel binnen een ongelijke machtsverhouding. Dat is het hele punt! Jij een volwassen man, zij een kind.
The love you take is equal to the love you make.
pi_180686000
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:08 schreef kree het volgende:

[..]

Ben er dan ook niet in meegegaan?
Kan alleen niet bepalen wat ze zelf verteld he ;)
Jawel hoor, je kunt namelijk aangeven dat je niet zit te wachten op dergelijke verhalen.
pi_180686011
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb je haar afgekapt? Heb je haar duidelijk gemaakt dat ze je zulke verhalen niet moest vertellen, dat je dat soort gesprekken niet meer met haar ging voeren?
Uiteindelijk wel. Toen het veel meer serieus ging worden.
Het is alleen maar bij praten gebleven via whatsapp zelfs nog en nu wordt ik hier neergezet als iemand die het niet snapt,

Waarom denk je dat er verder nooit iets lichamelijks is gebeurt?
Niet door haar in ieder geval.
Do what you love, love what you do!
pi_180686045
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:09 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel, maar er was niks ongewenst of gedwongen.
'En/ of plaatsvindt binnen een ongelijke machtsverhouding (volwassene-kind, met en zonder verstandelijke beperking)'
  maandag 23 juli 2018 @ 23:14:04 #275
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_180686056
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:11 schreef kree het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel. Toen het veel meer serieus ging worden.
Het is alleen maar bij praten gebleven via whatsapp zelfs nog en nu wordt ik hier neergezet als iemand die het niet snapt,

Waarom denk je dat er verder nooit iets lichamelijks is gebeurt?
Niet door haar in ieder geval.
Uiteindelijk wel. Dus die geile praat van haar, dat liet jij een tijdje begaan.

Ik ben het wel eens met andere users dat je niet echt inziet wat er verkeerd was aan de manier waarop je met haar omging.
The love you take is equal to the love you make.
pi_180686072
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:11 schreef kree het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel. Toen het veel meer serieus ging worden.
Het is alleen maar bij praten gebleven via whatsapp zelfs nog en nu wordt ik hier neergezet als iemand die het niet snapt,

Waarom denk je dat er verder nooit iets lichamelijks is gebeurt?
Niet door haar in ieder geval.
Wat bedoel je nou met die laatste zin?

Wat je niet snapt is wanneer seksueel gedrag grensoverschrijdend is, in plaats daarvan ga jij het proberen te relativeren met woorden als 'het was haar eigen initiatief'.
pi_180686102
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:11 schreef kree het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel. Toen het veel meer serieus ging worden.
Het is alleen maar bij praten gebleven via whatsapp zelfs nog en nu wordt ik hier neergezet als iemand die het niet snapt,

Waarom denk je dat er verder nooit iets lichamelijks is gebeurt?
Niet door haar in ieder geval.
Je zegt nota bene dat je, als je het over kon doen, de boot mogelijk niet afgehouden zou hebben omdat er 'niet zo heel veel mis mee was geweest'.. 8)7
pi_180686106
Kon je niet nog een jaartje wachten? Vanaf der 16e mocht alles (behalve filmen).
pi_180686132
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:16 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je zegt nota bene dat je, als je het over kon doen, de boot mogelijk niet afgehouden zou hebben omdat er 'niet zo heel veel mis mee was geweest'.. 8)7
Geen woorden voor. Zelfs scheldwoorden schieten tekort.
pi_180686158
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:14 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou met die laatste zin?

Wat je niet snapt is wanneer seksueel gedrag grensoverschrijdend is, in plaats daarvan ga jij het proberen te relativeren met woorden als 'het was haar eigen initiatief'.
Precies wat ik zeg. Ik kan toch niet bepalen wat ze zegt tegen mij?
Ik heb het verstandige gedaan om het af te houden.

En voor de duidelijkheid we hebben echt over van alles gepraat een dik jaar lang.
En er zijn misschien een paar keer geweest dat ze zo begon over seks.
Daarna toen ik al zei van dit kan niet hebben we nog een jaar gepraat.

Dus tsja dan heb ik toch weinig fout gedaan.
Als ik het niet had gesnapt dan hadden we na die eerste geprekjes seks gehad.
Maar het lijkt nu net alsof we continu geile verhaaltjes uitwisselden en dat is totaal niet waar.

Waar ik wel met haar over heb gepraat is of het ze wel verstandig vond om met veel oudere gasten seks te hebben.
Sterker nog ik heb daarvoor haar huisarts nog eens gebeld omdat ze het onveilig had gedaan en niet durfde bellen zelf.
Nou vertel me maar wat daar dan fout aan is?
Do what you love, love what you do!
pi_180686193
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
Kon je niet nog een jaartje wachten? Vanaf der 16e mocht alles (behalve filmen).
Toen ze daarover begon was ze 16 maar we hadden al een jaar gewoon gekletst over van alles.

Dus zelfs al was ik er op in gegaan dan was er helemaal niks strafbaars aan.
Do what you love, love what you do!
pi_180686245
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:20 schreef kree het volgende:

[..]

Toen ze daarover begon was ze 16 maar we hadden al een jaar gewoon gekletst over van alles.

Dus zelfs al was ik er op in gegaan dan was er helemaal niks strafbaars aan.
Daarom, laat die haters haten. Alsof je op je 60e niet liever een chickie van 16-17 zou willen ballen :')
pi_180686278
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:19 schreef kree het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg. Ik kan toch niet bepalen wat ze zegt tegen mij?
Ik heb het verstandige gedaan om het af te houden.

En voor de duidelijkheid we hebben echt over van alles gepraat een dik jaar lang.
En er zijn misschien een paar keer geweest dat ze zo begon over seks.
Daarna toen ik al zei van dit kan niet hebben we nog een jaar gepraat.

Dus tsja dan heb ik toch weinig fout gedaan.
Als ik het niet had gesnapt dan hadden we na die eerste geprekjes seks gehad.
Maar het lijkt nu net alsof we continu geile verhaaltjes uitwisselden en dat is totaal niet waar.

Waar ik wel met haar over heb gepraat is of het ze wel verstandig vond om met veel oudere gasten seks te hebben.
Sterker nog ik heb daarvoor haar huisarts nog eens gebeld omdat ze het onveilig had gedaan en niet durfde bellen zelf.
Nou vertel me maar wat daar dan fout aan is?
Het dringt maar niet tot je door dat ik niet reageer op wat er allemaal gebeurt is, maar op hoe je je hier vanavond verwoord. Want je voerde al relativerend aan (ik zal het nog maar eens herhalen): 'ze nam zelf het initiatief'. Jij snapt niet dat dat niet uitmaakt, anders voer je dat niet aan. Snap je?

En dan lees ik nog veel meer zieke dingen hierboven. Geen woorden voor. Je moet je doodschamen.
pi_180686345
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:11 schreef kree het volgende:
Waarom denk je dat er verder nooit iets lichamelijks is gebeurt?
Niet door haar in ieder geval.
Door haar niet. Door wie wel?
pi_180686349
En want dan heeft niet iedereen alles gelezen, toen ik met haar begon te praten was ze niet net 15 maar op 2 maanden na 16
Do what you love, love what you do!
pi_180686365
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:25 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Door haar niet. Door wie wel?
Door mij duh
Do what you love, love what you do!
pi_180686376
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:25 schreef kree het volgende:
En want dan heeft niet iedereen alles gelezen, toen ik met haar begon te praten was ze niet net 15 maar op 2 maanden na 16
Komt ie weer met zijn verzachtende omstandigheden. Het dringt maar niet door dat het niet uitmaakt of ze begin 15 is of eind 15.
pi_180686390
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:26 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Komt ie weer met zijn verzachtende omstandigheden. Het dringt maar niet door dat het niet uitmaakt of ze begin 15 is of eind 15.
Je mag prima praten met iemand van 15 hoor. Zolang je maar geen vieze dingetjes met der doet totdat ze 16 is.
pi_180686401
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:25 schreef kree het volgende:

[..]

Door mij duh
Er is iets lichamelijks gebeurd door jou? Ik dacht dat je net zei dat er niks was gebeurt.
pi_180686413
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:26 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Je mag prima praten met iemand van 15 hoor. Zolang je maar geen vieze dingetjes met der doet totdat ze 16 is.
juist
Do what you love, love what you do!
pi_180686428
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:26 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Je mag prima praten met iemand van 15 hoor. Zolang je maar geen vieze dingetjes met der doet totdat ze 16 is.
Als het alleen om praten gaat dan hoef je ook niet aan te dragen dat ze zelf het initiatief nam of dat ze over twee maanden 16 werd.
pi_180686439
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:27 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Er is iets lichamelijks gebeurd door jou? Ik dacht dat je net zei dat er niks was gebeurt.
Nee dat was alleen via whatsapp ik heb haar nooit met geen vinger aangeraakt.
Maar ook dat had ik al eerder verteld hoor. Dus het is wel handig als je het hele topic leest.
Do what you love, love what you do!
pi_180686482
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:28 schreef kree het volgende:

[..]

Nee dat was alleen via whatsapp ik heb haar nooit met geen vinger aangeraakt.
Maar ook dat had ik al eerder verteld hoor. Dus het is wel handig als je het hele topic leest.
Je schrijft het toch zelf! Er is niks lichamelijks gebeurt, athans niet door haar. Wel door jou. Dat schrijf je. Misschien handig als je leest wat je zelf schrijft.
pi_180686513
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:29 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je schrijft het toch zelf! Er is niks lichamelijks gebeurt, athans niet door haar. Wel door jou. Dat schrijf je. Misschien handig als je leest wat je zelf schrijft.
Dan heb ik het niet duidelijk opgeschreven excuus.
Maargoed dan is het bij deze wel duidelijk :)
Do what you love, love what you do!
pi_180686524
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:27 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als het alleen om praten gaat dan hoef je ook niet aan te dragen dat ze zelf het initiatief nam of dat ze over twee maanden 16 werd.
Wellicht wordt die klik pas later duidelijk of misschien niet. Die 2 maanden wachten maken echt niet het verschil uit tussen wel/niet pedo :')
pi_180686528
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:22 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Daarom, laat die haters haten. Alsof je op je 60e niet liever een chickie van 16-17 zou willen ballen :')
Niet echt. Leuk om naar te kijken en dat is het dan wel.
pi_180686531
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:30 schreef kree het volgende:

[..]

Dan heb ik het niet duidelijk opgeschreven excuus.
Maargoed dan is het bij deze wel duidelijk :)
Werd het jou maar eens duidelijk. Als je het mij vraagt dan mogen ze je wel van het forum af schoppen hier.
  maandag 23 juli 2018 @ 23:31:28 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_180686542
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:29 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je schrijft het toch zelf! Er is niks lichamelijks gebeurt, athans niet door haar. Wel door jou. Dat schrijf je. Misschien handig als je leest wat je zelf schrijft.
Ik lees anders wat hij schrijft. Er is lichamelijk niks gebeurd omdat hij niks heeft gedaan, niet omdat zij het niet gewild had.
The love you take is equal to the love you make.
pi_180686548
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:30 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wellicht wordt die klik pas later duidelijk of misschien niet. Die 2 maanden wachten maken echt niet het verschil uit tussen wel/niet pedo :')
Jij snapt ook niet wat een grens is?
pi_180686556
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niet echt. Leuk om naar te kijken en dat is het dan wel.
Ja je moet er geen relatie mee willen inderdaad, maar ff een keer.
pi_180686557
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 23:25 schreef kree het volgende:
En want dan heeft niet iedereen alles gelezen, toen ik met haar begon te praten was ze niet net 15 maar op 2 maanden na 16
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar jezelf herhalen is geen discussie voeren he :*

Een kind van vijftien kan haar acties nog niet overzien. Goed consequenties inschatten ontwikkelt iemand pas later. Pas achteraf bang zijn om zwanger te zijn geworden laat dat zien (en dus onveilig gevreën te hebben). Maar het blijkt ook uit de neurologische ontwikkeling.
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:49 schreef kree het volgende:

[..]

ben het daar dus niet mee eens, zo denkt wel iedereen. Maar ik vond dat ze best toen haar acties kon onderschatten en zeker ook wel wat ze deed enzo.
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat kan jij wel denken. Maar de wetenschap denkt daar anders over.

Het brein van pubers is gewoon nog niet zo goed in consequentie-analyses maken.
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:53 schreef kree het volgende:

[..]

maar is dat wel zo?

Wetenschap? hoe vaak hebben die het niet verkeerd gehad?
Ik baseer het op gewoon met haar in gesprek zijn met iemand dus toen die dat echt wist
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 21:55 schreef kree het volgende:

[..]

weet ik niet maar ben ook geen arts natuurlijk.

Maar alles waar ik met haar over heb gepraat blijkt het er niet uit dat ze het niet snapte ofzo wat ze deed?

en we hebben het niet over een kort gesprekje maar 2 jaar bijna dagelijks.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')