abonnement Unibet Coolblue
pi_180629925
Een jonge vrouw is zaterdagmorgen vroeg ernstig gewond geraakt toen ze werd aangevallen door een man. De politie spreekt van een ernstig zedenmisdrijf.

De vrouw reed rond vijf uur vanmorgen op de fiets vanaf Rotterdam Centraal en de Maasboulevard naar haar huis aan de Herman Bavinckstraat. Toen ze haar fiets op slot zette, is ze aangevallen door een man. Het is mogelijk dat ze naar huis gevolgd is.

De politie heeft met tientallen mensen onderzoek gedaan in de wijk. Er is onder meer met honden gezocht. De technische recherche heeft sporen onderzocht en onder meer twee fietsen veilig gesteld. De politiehelikoper is in de lucht geweest om te zoeken naar de dader.

De politie heeft met getuigen gesproken en camerabeelden opgevraagd.

https://www.ad.nl/rotterd(...)-rotterdam~ad6aab01/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_180630749
Sporenonderzoek.





[ Bericht 3% gewijzigd door Straatcommando. op 21-07-2018 15:51:12 ]
´
pi_180631679
Gekkies gaan weer los met het hete weer...
pi_180631872
Wat naar :{.

Het is ook niet echt een onveilige route die ze heeft genomen.
pi_180631899
Ernstig dit :{
Alius aliud dicit
pi_180633588
Zieke mensen.
Het is te hopen dat de dader gevonden wordt.
  Moderator zaterdag 21 juli 2018 @ 17:36:44 #7
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180633631
Hopelijk sluiten ze dit soort monsters voor altijd op.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 17:42:32 #8
21467 franske19
Hit the deck!
pi_180633765
AD heeft nog een paar leuke details toegevoegd. Verschillende mensen hoorden het slachtoffer schreeuwen maar durfden niet eens even te kijken wat er aan de hand was. Lekker buurtje.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_180634107
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:42 schreef franske19 het volgende:
AD heeft nog een paar leuke details toegevoegd. Verschillende mensen hoorden het slachtoffer schreeuwen maar durfden niet eens even te kijken wat er aan de hand was. Lekker buurtje.
[..]
De vrouw werd op straat verkracht. Ze ligt op de intensive care van een ziekenhuis. Ze is niet aanspreekbaar en kan de politie op dit moment geen verdere informatie geven over de persoon die haar aanviel.

,,Het is een bruut geweest", zegt de oudere buurvrouw bij wie het voor de deur gebeurde. ,,Het was al licht. Iedereen had het kunnen zien." Zelf zat ze televisie te kijken, met de gordijnen nog dicht. ,,Ik heb iemand horen rennen. Daarna hoorde ik 'nee!' en kreunen. Ik ben niet gaan kijken, omdat ik dacht dat het jongeren waren die terug kwamen van het stappen. Als ik het had geweten, had ik de politie gebeld."

Een buurmeisje zegt dat ze iemand heeft horen gillen. ,,Kapot hard. Ik dacht nog: moet ik mama roepen, maar ik was te bang. Dus ben ik weer gaan slapen." Veel buurtbewoners merkten pas dat er iets gebeurd was toen ze bij het opstaan de politiemensen in de straat zagen.
[..]

Bewoners van de straat vertellen zaterdagmiddag dat dit het zoveelste incident is in de straat. In januari raakte er een man gewond bij een schietpartij op klaarlichte dag. ,,Ik vind dat ze camera's moeten neerzetten", zegt de oudere buurvrouw
https://www.ad.nl/rotterd(...)-rotterdam~ad6aab01/

Van je buren moet je het hebben! Zelfs een telefoontje naar 112 is nog teveel gevraagd. Man man man... :X
´
  zaterdag 21 juli 2018 @ 18:23:40 #10
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_180634837
quote:
8s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:54 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Van je buren moet je het hebben! Zelfs een telefoontje naar 112 is nog teveel gevraagd. Man man man... :X
Ik woon net iets buiten het centrum van Rotterdam en hoor hier in het weekend zo vaak jongeren gillen en druk doen na een avondje stappen. Ik ga echt niet elke keer uit m'n raam kijken wat er aan de hand is, dus ik snap de gedachtengang van die vrouw wel.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_180635190
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:23 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Ik woon net iets buiten het centrum van Rotterdam en hoor hier in het weekend zo vaak jongeren gillen en druk doen na een avondje stappen. Ik ga echt niet elke keer uit m'n raam kijken wat er aan de hand is, dus ik snap de gedachtengang van die vrouw wel.
Als het om een enkele oude mevrouw gaat wel, ja. Maar het gaat niet om een enkele vrouw.
Je wordt verkracht midden op de stoep omringd door flats en niemand die eens uit het raam kijkt?

Ik hoor ook genoeg geschreeuw en gekrijs in mijn omgeving, maar ik denk dat je als vrouw wel kunt herkennen of het menens is of niet. Nouja, sommige vrouwen toch..[..]

https://www.hartvannederl(...)eurs-doet-onderzoek/
´
  zaterdag 21 juli 2018 @ 18:54:45 #12
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_180635390
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:42 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Als het om een enkele oude mevrouw gaat wel, ja. Maar het gaat niet om een enkele vrouw.
Je wordt verkracht midden op de stoep omringd door flats en niemand die eens uit het raam kijkt?

Ik hoor ook genoeg geschreeuw en gekrijs in mijn omgeving, maar ik denk dat je als vrouw wel kunt herkennen of het menens is of niet. Nouja, sommige vrouwen toch..[..]

https://www.hartvannederl(...)eurs-doet-onderzoek/
Mensen lagen te pitten. Verder is het ook niet duidelijk hoe vaak of hoe lang ze geschreeuwd heeft. Itt tot wat jij beweert ga ik er niet van uit dat ze het allemaal minutenlang aangehoord hebben, beseften wat er aan de hand was, maar gewoon geen fuck gaven.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_180635459
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:54 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Mensen lagen te pitten. Verder is het ook niet duidelijk hoe vaak of hoe lang ze geschreeuwd heeft. Itt tot wat jij beweert ga ik er niet van uit dat ze het allemaal minutenlang aangehoord hebben, beseften wat er aan de hand was, maar gewoon geen fuck gaven.
Nee, weer lekker gaan slapen omdat je bang bent, daar heeft de verkrachte medemens wat aan..
´
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:01:31 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180635478
Godver, op intensive care... :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:05:33 #15
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_180635525
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:00 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Nee, weer lekker gaan slapen omdat je bang bent, daar heeft de verkrachte medemens wat aan..
Ja joh, lekker een kind verwijten dat ze niet heeft ingegrepen. :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_180635585
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:34 schreef zakmes het volgende:
Zieke mensen.
Het is te hopen dat de dader gevonden wordt.
Of door een trein kopt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180635638
5 uur is het allang licht, mensen kunnen toch wel eens wat eerder opstaan zou je zeggen.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:15:54 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180635661
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:14 schreef Loekie1 het volgende:
5 uur is het allang licht, mensen kunnen toch wel eens wat eerder opstaan zou je zeggen.
Of ze staan de hele week om 5 uur op omdat ze naar hun werk moeten en op zaterdag juist niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180635683
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of ze staan de hele week om 5 uur op omdat ze naar hun werk moeten en op zaterdag juist niet.
Goed, maar dan zou het toch wel aardig zijn als je medemens gaat kijken als jij op straat ligt te kreperen. Nu heeft misschien niemand die verwarde snoeshaan gezien.
  Moderator zaterdag 21 juli 2018 @ 19:44:22 #20
184769 crew  Deisyy
pi_180636190
Afschuwelijk! :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_180636256
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:00 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Nee, weer lekker gaan slapen omdat je bang bent, daar heeft de verkrachte medemens wat aan..
ik ben zelf 3 keer opgestaan omdat ik wijven hoorde schreeuwen. Domme dikke zeug die van haar fiets was gevallen, wijf dat schreeuwde omdat dr vriend vreemd was gegaan, en een wijf dat schreeuwde maar toen overging in lachen, toen overgeven, toen lachen, en toen weer schreeuwen dat dr vrienden dr moesten dragen.
Ik ga er niet meer voor opstaan. :')
pi_180636271
Doktoren hebben heel erg veel werk moeten verrichten..
https://www.rijnmond.nl/n(...)achting-in-Rotterdam
´
  zaterdag 21 juli 2018 @ 20:11:47 #23
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_180636631
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:30 schreef vosss het volgende:

[..]

Doordat vorige generaties zich te goed voelde om bv achterop de vuilniswagen te gaan staan, waardoor een hele sloot gastarbeiders hierheen gehaald werden en vervolgens wegens politiek falen aan alle kanten en gebrek aan inzet van de nakomelingen van die gastarbeiders het geheel zo kut is als het nu is. Daarom.
Inderdaad, dan had bijvoorbeeld Anne Faber nog geleefd :')
  zaterdag 21 juli 2018 @ 20:20:09 #24
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_180636805
Vlakbij de Erasmus Universiteit, komt wel erg dichtbij zo.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zaterdag 21 juli 2018 @ 20:24:31 #25
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180636901
quote:
8s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:54 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

[..]
De vrouw werd op straat verkracht. Ze ligt op de intensive care van een ziekenhuis. Ze is niet aanspreekbaar en kan de politie op dit moment geen verdere informatie geven over de persoon die haar aanviel.

,,Het is een bruut geweest", zegt de oudere buurvrouw bij wie het voor de deur gebeurde. ,,Het was al licht. Iedereen had het kunnen zien." Zelf zat ze televisie te kijken, met de gordijnen nog dicht. ,,Ik heb iemand horen rennen. Daarna hoorde ik 'nee!' en kreunen. Ik ben niet gaan kijken, omdat ik dacht dat het jongeren waren die terug kwamen van het stappen. Als ik het had geweten, had ik de politie gebeld."

Een buurmeisje zegt dat ze iemand heeft horen gillen. ,,Kapot hard. Ik dacht nog: moet ik mama roepen, maar ik was te bang. Dus ben ik weer gaan slapen." Veel buurtbewoners merkten pas dat er iets gebeurd was toen ze bij het opstaan de politiemensen in de straat zagen.
[..]

Bewoners van de straat vertellen zaterdagmiddag dat dit het zoveelste incident is in de straat. In januari raakte er een man gewond bij een schietpartij op klaarlichte dag. ,,Ik vind dat ze camera's moeten neerzetten", zegt de oudere buurvrouw
https://www.ad.nl/rotterd(...)-rotterdam~ad6aab01/

Van je buren moet je het hebben! Zelfs een telefoontje naar 112 is nog teveel gevraagd. Man man man... :X
Bystander effect. Zoek het op. Triest, maar dat is wat er hier gebeurde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')