abonnement Unibet Coolblue
pi_180635631
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:23 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Drank en te veel [verkeerde] drugs *)
Met je kut PI
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_180635700
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik heb een tijdje gewoond aan het gardameer (Peschiera del Garda, iets zuidelijker als plaats die hier wordt aangegeven) ivm seizoenswerk. Je kunt dus echt niet straalbezopen alleen gaan lopen daar. Dan wordt je of in elkaar gerost (wat een collega van mij gebeurde) of erger, wat ik vrees voor Koen.

In Italë heb je dus echt niet de vrijheid die hier is. Mensen zouden zich daar eens in moeten verdiepen voordat ze naar een vakantiebestemming gaan.
Want? Is het daar zo onveilig dan? Het is Italië, geen bende-ghetto in Mexico toch?
Koel en donker bewaren
pi_180635725
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik heb een tijdje gewoond aan het gardameer (Peschiera del Garda, iets zuidelijker als plaats die hier wordt aangegeven) ivm seizoenswerk. Je kunt dus echt niet straalbezopen alleen gaan lopen daar. Dan wordt je of in elkaar gerost (wat een collega van mij gebeurde) of erger, wat ik vrees voor Koen.
ik ook, hetzelfde dorp en niks wat je zegt is herkenbaar.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:51:34 #79
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_180636332
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:19 schreef Prego het volgende:

[..]

ik ook, hetzelfde dorp en niks wat je zegt is herkenbaar.
Hmm, wellicht verkeerde voorlichting van het bedrijf waar ik werkte dan, misschien juist wel om problemen te voorkomen. Maar dat is toch echt wat bij ons aangegeven werd. En die collega, it happened. Later in het seizoen, toen ik al weg was, nog twee collega’s.
With love :*
  zaterdag 21 juli 2018 @ 20:03:42 #80
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_180636509
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:02 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Bij Luca Brasi. Lekker binair allemaal trouwens. Nooit problemen mee? :)

Hij heeft trouwens wel een "gedreven blik" waardoor je je afvraagt wat er allemaal om gaat in dat hoofd. Of hij kijkt gewoon zo, dat kan ook. Hoop dat het goed komt.
Ik vond het eerder een ‘beperkte’ blik
  zaterdag 21 juli 2018 @ 20:06:08 #81
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_180636539
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:25 schreef Krollie het volgende:
Maar leuke vrienden heeft ie zeg, als ze hem gewoon laten zitten en zelf uitstappen. Samen uit, samen thuis!
Ooit geprobeerd om een dronken persoon tegen zijn wil in naar huis te brengen?

Is niet eenvoudig en snel te doen kan ik je vertellen. Die buschauffeur zal ook naar huis hebben wilen gaan en dus weinig geduld hebben gehad voor dat soort onzin.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_180636553
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 20:03 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik vond het eerder een ‘beperkte’ blik
Qua leren doet ie VWO en was overgegaan van 5 naar 6. Maar goed. Even afwachten. Hij duikt wel weer op. Misschien heeft hij een Italiaanse Milf ontmoet die hem alle kunstjes aan het uitleggen is. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 20:09:52 #83
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_180636598
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 20:06 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

[b]Qua leren doet ie VWO en was overgegaan van 5 naar 6. [b/]Maar goed. Even afwachten. Hij duikt wel weer op. Misschien heeft hij een Italiaanse Milf ontmoet die hem alle kunstjes aan het uitleggen is. :)
Klopt. Cognitief beperkt zal hij niet zijn.
pi_180636609
VWO is overrated
pi_180636870
Italiaanse honden zoeken naar vermiste Koen

PACENGO - De Italiaanse politie gaat met speurhonden zoeken naar de vermiste Koen van Keulen (17). Zijn familie zegt inmiddels te weten waar hij is uitgestapt: een meisje heeft dat gezien. Ondanks de hulp, steekt het de familie dat die zélf met ideeën moet komen, voordat de Italiaanse politie met concrete hulp komt.

Tot lichte irritatie van de familie is de Italiaanse politie weinig assertief en werden pas speurhonden ingezet toen de vader van Koen dat opperde. Ook zouden er slechts zo’n vijf, of maximaal tien mensen op de zaak zijn gezet. „Dat is te weinig”, zo reageert de familie, die vraagt om een robuuste zoekactie met minstens tweehonderd mensen.

Er is een richtpunt: een meisje zegt dat Koen bij de drieënhalve kilometer verderop gelegen camping, Gasparina, uit de bus is uitgestapt, bij de volgende halte. Ook de buschauffeur zegt dat. „Dit is goed nieuws omdat dit het mogelijk maakt voor een hondenteam om aan de slag te gaan. Zij hebben namelijk altijd een beginpunt nodig om te gaan zoeken”, aldus de familie.

Dat er vanavond of morgenochtend speurhonden worden ingezet, maakt de familie blij, maar de laksheid van de politie blijft steken. De familie wil dat er wordt opgeschaald. „De politie lijkt niet alert genoeg te zijn, bijvoorbeeld wat betreft het opvragen van camerabeelden en doorgeven van signalement. Pas als de familie een en ander aangeeft, gaan zij ermee aan de slag.”

De vader van Koen heeft nieuwe foto’s verspreid van Koen, op https://www.telegraaf.nl/(...)aar-vermiste-koen-17
´
  zaterdag 21 juli 2018 @ 20:27:10 #86
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_180636956
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik heb een tijdje gewoond aan het gardameer (Peschiera del Garda, iets zuidelijker als plaats die hier wordt aangegeven) ivm seizoenswerk. Je kunt dus echt niet straalbezopen alleen gaan lopen daar. Dan wordt je of in elkaar gerost (wat een collega van mij gebeurde) of erger, wat ik vrees voor Koen.

In Italë heb je dus echt niet de vrijheid die hier is. Mensen zouden zich daar eens in moeten verdiepen voordat ze naar een vakantiebestemming gaan.
Wat een onzin, alle dorpjes rond het Gardameer hebben niet echt een gevaarlijke reputatie, zeker rond Lazise niet. Met je dronken kop langs een meer lopen kan helaas weleens verkeerd aflopen, Gardameer is zeer diep. Het is dus te hopen dat hij gevonden wordt.

Verhaal van vader waarom hij een halte later uitstapte vond ik wat raar trouwens.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_180638076
Ik heb een vriend die naast dat dorpje woont. Hij WA me dit:

“I know pacengo beach. If he drowned...they will never find him”

Afschuwelijk.
pi_180638243
Ik volg het bericht ook al de hele dag en alle updates. Maar ik vraag me al de hele dag af of ze dan niet een paar duikers kunnen regelen of iets in die trant de kans dat hij in het water dobbert acht ik zeer hoog. ;( :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaugummi op 21-07-2018 21:29:42 (Spelfout) ]
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 21 juli 2018 @ 21:28:33 #89
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180638291
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 20:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Italiaanse honden zoeken naar vermiste Koen

PACENGO - De Italiaanse politie gaat met speurhonden zoeken naar de vermiste Koen van Keulen (17). Zijn familie zegt inmiddels te weten waar hij is uitgestapt: een meisje heeft dat gezien. Ondanks de hulp, steekt het de familie dat die zélf met ideeën moet komen, voordat de Italiaanse politie met concrete hulp komt.

Tot lichte irritatie van de familie is de Italiaanse politie weinig assertief en werden pas speurhonden ingezet toen de vader van Koen dat opperde. Ook zouden er slechts zo’n vijf, of maximaal tien mensen op de zaak zijn gezet. „Dat is te weinig”, zo reageert de familie, die vraagt om een robuuste zoekactie met minstens tweehonderd mensen.

Er is een richtpunt: een meisje zegt dat Koen bij de drieënhalve kilometer verderop gelegen camping, Gasparina, uit de bus is uitgestapt, bij de volgende halte. Ook de buschauffeur zegt dat. „Dit is goed nieuws omdat dit het mogelijk maakt voor een hondenteam om aan de slag te gaan. Zij hebben namelijk altijd een beginpunt nodig om te gaan zoeken”, aldus de familie.

Dat er vanavond of morgenochtend speurhonden worden ingezet, maakt de familie blij, maar de laksheid van de politie blijft steken. De familie wil dat er wordt opgeschaald. „De politie lijkt niet alert genoeg te zijn, bijvoorbeeld wat betreft het opvragen van camerabeelden en doorgeven van signalement. Pas als de familie een en ander aangeeft, gaan zij ermee aan de slag.”

De vader van Koen heeft nieuwe foto’s verspreid van Koen, op https://www.telegraaf.nl/(...)aar-vermiste-koen-17
Vanuit de familie gezien snap ik het wel maar de politie weet echt wel waar ze mee bezig zijn....
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 21 juli 2018 @ 21:29:08 #90
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180638311
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:26 schreef Kaugummi het volgende:
Ik volg het bericht ook al de hele dag en alle updates. Maar ik vraag me al de heke dag af of ze dan niet een paar duikers kunnen regelen of iets in die trant de kans dat hij in het water dobbert acht ik zeer hoog. ;( :{
Als hij dobbert kunnen ze beter bootjes gebruiken. Duiken heeft dan geen meerwaarde.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180638375
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:29 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Als hij dobbert kunnen ze beter bootjes gebruiken. Duiken heeft dan geen meerwaarde.
:') . Ja maar Ja ik bedoel gewoon ze zoeken maar, en het meer e.d laten ze zo ongeveer links liggen. Dat zou als ik daar was op plaats 1 zetten om te gaan zoeken.
pi_180638379
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:29 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Als hij dobbert kunnen ze beter bootjes gebruiken. Duiken heeft dan geen meerwaarde.
Het meer is 270 meter diep. En vol met stromingen. Er gebeuren daar meer ongelukken. Helaas.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 21 juli 2018 @ 21:47:44 #93
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180638690
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:31 schreef Kaugummi het volgende:

[..]

:') . Ja maar Ja ik bedoel gewoon ze zoeken maar, en het meer e.d laten ze zo ongeveer links liggen. Dat zou als ik daar was op plaats 1 zetten om te gaan zoeken.
Ik snap je wel hoor :* Maar dat meer is veel te groot en diep om gericht te kunnen zoeken ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180638940
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:31 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Het meer is 270 meter diep. En vol met stromingen. Er gebeuren daar meer ongelukken. Helaas.
In het begin van deze draad zei ik dat ook al. Het is een levensgevaarlijk meer met inderdaad veel stromingen en kolken. Ook druk vaarverkeer maar dat is natuurlijk in de nachtelijke uren niet zo het geval. Het is al een tijd geleden dat ik er vaker met vakantie naar toe ging. Het werd mij te druk.

Je hoopt het niet maar als je dronken in dat meer terecht komt ben je gezien. Sowieso is het niet aan te raden om er op bepaalde tijden te zwemmen. Dat advies kregen wij van de camping Bella Italië.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cherni op 21-07-2018 22:09:55 ]
pi_180639048
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:59 schreef Cherni het volgende:

[..]

In het begin van deze draad zei ik dat ook al. Het is een levensgevaarlijk meer met inderdaad veel stromingen en kolken. Ook druk dataverkeer maar dat is natuurlijk in de nachtelijke uren niet zo het geval. Het is al een tijd geleden dat ik er vaker met vakantie naar toe ging. Het werd mij te druk.

Je hoopt het niet maar als je dronken in dat meer terecht komt ben je gezien. Sowieso is het niet aan te raden om er op bepaalde tijden niet te zwemmen. Dat advies kregen wij van de camping Bella Italië.
Ik ken zoveel verhalen van mensen die daar wonen over verdrinkingen.
Zeker nu ik deze vermissing doorgestuurd heb, krijg ik weer alle verhalen terug.
Ik vrees dan ook het ergste.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 22:24:32 #96
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_180639452
Maar even he, hoe verdrink je in een meer dan? Als je d'r langs loopt dan loop je toch naast het meer en niet door de branding? Desnoods als je moet pissen dat je tot je enkels d'r in staat als je wat wankel bent. Mocht je dan in het water vallen dan zit je toch ook maar tot je knieen d'r in?

En ja, ik snap dat als je compleet van het padje af bent het mogelijk is, maar dan is het een bijzonder knap dat ie uberhaubt al dat meer heeft gevonden vanuit de bus en dat z'n maten niet doorhadden hoe erg hij er aan toe was.

Vaag verhaal.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_180639722
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 22:24 schreef Basxt het volgende:
Maar even he, hoe verdrink je in een meer dan? Als je d'r langs loopt dan loop je toch naast het meer en niet door de branding? Desnoods als je moet pissen dat je tot je enkels d'r in staat als je wat wankel bent. Mocht je dan in het water vallen dan zit je toch ook maar tot je knieen d'r in?

En ja, ik snap dat als je compleet van het padje af bent het mogelijk is, maar dan is het een bijzonder knap dat ie uberhaubt al dat meer heeft gevonden vanuit de bus en dat z'n maten niet doorhadden hoe erg hij er aan toe was.

Vaag verhaal.
Het is er plots diep. Zo sta je tot net onder de knie in het water en een meter verder tot aan je hals. Bovendien heb je op plaatsen een kade of pier met zo nu en dan behoorlijke keien.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 22:54:04 #98
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_180640205
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 22:33 schreef Cherni het volgende:

[..]

Het is er plots diep. Zo sta je tot net onder de knie in het water en een meter verder tot aan je hals. Bovendien heb je op plaatsen een kade of pier met zo nu en dan behoorlijke keien.
En onder de oppervlakte is het water ijskoud.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_180640262
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:19 schreef Black_Baron het volgende:
Ik heb een vriend die naast dat dorpje woont. Hij WA me dit:

“I know pacengo beach. If he drowned...they will never find him”

Afschuwelijk.
wat een gelul, het is een meer....geen zee met haaien!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180640479
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 20:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Italiaanse honden zoeken naar vermiste Koen

PACENGO - De Italiaanse politie gaat met speurhonden zoeken naar de vermiste Koen van Keulen (17). Zijn familie zegt inmiddels te weten waar hij is uitgestapt: een meisje heeft dat gezien. Ondanks de hulp, steekt het de familie dat die zélf met ideeën moet komen, voordat de Italiaanse politie met concrete hulp komt.

Tot lichte irritatie van de familie is de Italiaanse politie weinig assertief en werden pas speurhonden ingezet toen de vader van Koen dat opperde. Ook zouden er slechts zo’n vijf, of maximaal tien mensen op de zaak zijn gezet. „Dat is te weinig”, zo reageert de familie, die vraagt om een robuuste zoekactie met minstens tweehonderd mensen.

Er is een richtpunt: een meisje zegt dat Koen bij de drieënhalve kilometer verderop gelegen camping, Gasparina, uit de bus is uitgestapt, bij de volgende halte. Ook de buschauffeur zegt dat. „Dit is goed nieuws omdat dit het mogelijk maakt voor een hondenteam om aan de slag te gaan. Zij hebben namelijk altijd een beginpunt nodig om te gaan zoeken”, aldus de familie.

Dat er vanavond of morgenochtend speurhonden worden ingezet, maakt de familie blij, maar de laksheid van de politie blijft steken. De familie wil dat er wordt opgeschaald. „De politie lijkt niet alert genoeg te zijn, bijvoorbeeld wat betreft het opvragen van camerabeelden en doorgeven van signalement. Pas als de familie een en ander aangeeft, gaan zij ermee aan de slag.”

De vader van Koen heeft nieuwe foto’s verspreid van Koen, op https://www.telegraaf.nl/(...)aar-vermiste-koen-17
Volgens dit bericht zijn z'n 4 vrienden bij hun camping uitgestapt terwijl hij verder wilde rijden in de pendelbus. In de bus waren ook andere NLse jongeren aanwezig die verder reden / verder zouden uitstappen.

Koen z'n mobiel staat uit en zijn bankpas is sinds zijn verdwijning niet gebruikt. De politie zoekt actief op het water en ook zijn er drones ingezet. De ouders bekijken samen met de politie beelden van bewakingscamera's, die langs de busroute staan. Tot nu toe zonder resultaat. De familie sluit een vrijwillig vertrek door Koen uit.


https://www.ilgazzettino.(...)omaprso-3869632.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')