abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 22 juli 2018 @ 11:32:36 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180648859
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 02:15 schreef crystal_meth het volgende:
Jimmy Carr zal dus nooit voor Disney kunnen werken. En de schrijvers van South Park of Family Guy ook niet.
zou ook niets leuks uit komen als de schrijvers van South Park e.d. voor Disney gingen werken gok ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 22 juli 2018 @ 13:45:07 #52
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180651054
Ik snap het wel.

Disney wist natuurlijk van te voren al dat deze tweets bestonden, maar men hoopte dat niemand er aanstoot aan zou nemen. In 2012 kennelijk, toen de tweets al opgerakeld werden, heeft Gunn zijn excuses aangeboden en daarmee leek de kous af. Hij zou zijn veranderd (lol, geloof je het zelf), al blijft hij wel afgeven op personen die foute dingen Internet op slingeren en vindt dat deze personen ontslagen dienen te worden.

Nu zitten we in een tijd waarin SJW's veel te veel macht hebben, als gatekeepers bijvoorbeeld. Doe of zeg je iets dat niet in hun wereldbeeld past? RAUS

Disney zelf zal te groot zijn, en er is te veel geld gemoeid met zulke films. Dus sneue identiteitspolitiek zal geen grote rol spelen. Wat wel een rol speelt, is dat Disney zich altijd wil profileren als een gezins- en kindvriendelijk bedrijf. Het gedrag van Gunn op Twitter past daar absoluut niet bij, dus als dat in de media komt, en als dat het eerste is dat mensen zien als ze zijn naam zoeken op google of twitter, dan komt het imago en dus de winst in het geding.

In het meest gunstige geval wordt Disney geassocieerd met zieke humor voor volwassenen. In het minst gunstige geval wordt Disney geassocieerd met pedofielen.

Toen ik gisterochtend keek, had hij inmiddels meer dan 10.000 tweets gewist. Ik weet niet of ze alle 10.000 over pedofilie en racisme gingen, maar het zegt wel iets natuurlijk.
Het pleit voor hem dat hij nogmaals zijn excuses heeft aangeboden en zegt ze snappen dat hij is ontslagen. Dit hoeft natuurlijk weinig uit te maken voor zijn verdere carriere. Als hij in het ernstigste geval een smeerlap is, komt hij zo weer aan werk. Zijn zat van die gasten grote meneeren in Hollywood.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_180653534
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat wel een rol speelt, is dat Disney zich altijd wil profileren als een gezins- en kindvriendelijk bedrijf.
Dat lukt je niet door je te associëren met Mr. Pizzagate, die er op uit was Gunn ontslagen te krijgen vanwege zijn kritiek op Trump (zie link in mijn vorige post).
  zondag 22 juli 2018 @ 16:05:14 #54
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180653722
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 15:56 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Dat lukt je niet door je te associëren met Mr. Pizzagate, die er op uit was Gunn ontslagen te krijgen vanwege zijn kritiek op Trump (zie link in mijn vorige post).
Naar mijn weten hebben ze die knakker niet in dienst.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 23 juli 2018 @ 09:36:24 #55
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_180668812
Die Gunn eiste anders wel het directe ontslag van Rosanne Bar naar aanleiding van een rare tweet. Het argument "het is maar humor" wat Gunn aandraagt is dus maar relatief.

Nog wat informatie:
https://www.breitbart.com(...)ems-than-old-tweets/
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')