abonnement Unibet Coolblue
pi_180615925
Heb virtualbox hier inmiddels een tijdje draaien op een mac voor wat Windows software. Het is wel ok voor gratis software maar geen hoogvlieger zoals Parallels. Het mooie is dat het snel is en redelijk goed werkt maar je moet eerst een servicepack en extra tools installeren om basisfunctionaliteit erin te pompen zodat je schijven kunt mounten.

Verder is een resolutieverandering binnen het geemuleerde besturingssysteem niet zo functioneel waardoor je op postzegels zit te werken en zat ik met 2 cursorpointers te schuiven in een dos applicatie.

Verder wel leuk dat ze bij Oracle de vuilnis delen in de vorm van deze applicatie.
pi_180616064
en wat wil je precies met dit topic?
pi_180617621
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 20:54 schreef Beathoven het volgende:
Heb virtualbox hier inmiddels een tijdje draaien op een mac voor wat Windows software. Het is wel ok voor gratis software maar geen hoogvlieger zoals Parallels. Het mooie is dat het snel is en redelijk goed werkt maar je moet eerst een servicepack en extra tools installeren om basisfunctionaliteit erin te pompen zodat je schijven kunt mounten.
Dat moet bij ieder virtualisatie platform. Bij HyperV of VMware is dat net zo.
quote:
Verder is een resolutieverandering binnen het geemuleerde besturingssysteem niet zo functioneel
Dan doe je toch echt iets verkeerd, of je gebruikt een niet ondersteund gastbesturingssysteem.
quote:
Verder wel leuk dat ze bij Oracle de vuilnis delen in de vorm van deze applicatie.
:')
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180618248
Ik heb zowel virtualbox, vmware als parallels draaien op Mn Mac’s. Ik gebruik VB vooral voor vm’s op de achtergrond... Mn standaard “servertjes” en de andere 2 voor w10 als ik eens een Windows ding nodig heb.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')