abonnement Unibet Coolblue
pi_180613053
Ben blij dat ik niet in een gemeente woon met een vuilnispas.

Maar dat mensen die wel wonen in een gemeente met vuilnispas dat door hun strot laten duwen. Ik zou echt al mijn afval bij gemeentehuis dumpen en in het gemeentehuis gaan schijten. Wat een domme betuttelingen, met zulke maatregelen krijg je juist ongewenste effecten als afvaldumping.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_180613090
Dat is voor heel veel mensen juist ideaal? In sommige gemeenten komen ze eens in de twee weken het vuilnis ophalen, best wel smerig zo in de zomer...

Wat zijn de nadelen?
pi_180613113
Het is niet zo dat ze vaker ophalen met een vuilnispas?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 20 juli 2018 @ 18:35:21 #4
186611 Haags
pi_180613122
Werkt meer dan prima hier. Onterechte klacht!
Zonder wrijving geen glans
pi_180613150
Vuilnispas is voor ondergrondse containers. Ik hoef de voordelen niet te noemen, je vertelt ze zelf al.

Als je de vuilnispas verliest, kost een nieuwe 25 euro.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180613151
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
Het is niet zo dat ze vaker ophalen met een vuilnispas?
Ja maar dan hoef je het niet in je eigen container te bewaren voor 2 weken, lekker ondergronds
pi_180613184
Ik heb ook ondergrondse containers hier, zonder vuilnispas _O_
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_180613239
Dan heb je het goed voor elkaar.
Maar de eerste pas krijg je gewoon gratis, hij is ook voor de milieustraat.

Perfect vind ik, want we hadden een vliegenoverlast omdat ze inderdaad om de twee weken je kliko’s kwamen legen.
Dat probleem is nu opgelost.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 18:44:45 #9
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_180613289
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook ondergrondse containers hier, zonder vuilnispas _O_
Beetje betalen voor de teringzooi van de buren.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_180613349
slechte lemming is slecht.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180613352
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 18:33 schreef ABombali het volgende:
Dat is voor heel veel mensen juist ideaal? In sommige gemeenten komen ze eens in de twee weken het vuilnis ophalen, best wel smerig zo in de zomer...

Wat zijn de nadelen?
Dit.

Heb ook 2 bakken elke week wordt er 1 geleegd maar dan ligt het er dus soms al 2 weken in. En als je een keer vergeet dat ding aan de straat te zetten heb je helemaal een probleem.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 18:51:36 #12
370352 I
Eye for an I
pi_180613462
Ideaal zo een pas zovaak openen als je wilt zonder extra kosten en je kunt er alles inflikkeren _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_180613463
Ik heb wel eens gezien dat de maden over straat kropen. Dan ben je echt blij met zo’n rolklep naar beneden.

Idioten die er stukken hout in gooien hou je altijd. En dan zit dat rotding vol. Bellen dus en dan komen ze langs.
Er staat een boete op grof vuil er in smijten, maar ze doen het in de nacht.
Onbegrijpelijk, de milieustraat is 2 kilometer verderop en met hetzelfde pasje kun je je ellende in een container donderen en je kunt nog een leuk kletspraatje ook nog houden met de dienstdoende medewerker. Ik heb er zelfs ooit een kopje koffie gekregen omdat ik zo gezellig was :7
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180613485
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 18:55 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb wel eens gezien dat de maden over straat kropen. Dan ben je echt blij met zo’n rolklep naar beneden.

Idioten die er stukken hout in gooien hou je altijd. En dan zit dat rotding vol. Bellen dus en dan komen ze langs.
Er staat een boete op grof vuil er in smijten, maar ze doen het in de nacht.
Onbegrijpelijk, de milieustraat is 2 kilometer verderop en met hetzelfde pasje kun je je ellende in een container donderen en je kunt nog een leuk kletspraatje ook nog houden met de dienstdoende medewerker. Ik heb er zelfs ooit een kopje koffie gekregen omdat ik zo gezellig was :7
Hier zelfs 250kg gratis elke dag
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 19:01:31 #16
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_180613570
Hier betaal je per keer dat je je afval in de container gooit. Zogenaamd bedoeld om onnodig afval te verminderen, maar het resultaat is dat mensen (voornamelijk van een bepaald soort) hun afvalzakken maar gewoon op straat flikkeren. Want die 30 cent is toch echt te veel.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_180614912
Betalen per keer zou echt ideaal zijn voor mij. Ik heb zo weinig afval, dat het haast belachelijk is dat ik gemeentelijke belasting betaal.

Om toch nog waar voor mijn geld te krijgen gooi ik af en toe een paar liter motorolie in de gootsteen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')