abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:32:33 #1
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180606665


Expeditie Robinson is een televisieprogramma waarin deelnemers moeten overleven op een onbewoond eiland en tegen elkaar strijden voor de overwinning en de titel 'Robinson'.
De show is bedacht door een Brit en voor het eerst op tv gebracht in Zweden. De Nederlandstalige versie is vanaf het begin een coproductie geweest tussen een Nederlandse en een Vlaamse productiemaatschappij met deelnemers uit Nederland en Vlaanderen. Inmiddels zijn we met enkel Nederlanders verdergegaan. De serie ontleent zijn naam aan het 18de-eeuwse verhaal over de zeeman Robinson Crusoe die na een schipbreuk op een onbewoond eiland terecht komt, en daar probeert te overleven.

Dit wordt het 18e seizoen van Expeditie Robinson. Dit seizoen wordt het programma wederom gepresenteerd door Nicolette Kluijver en Dennis Weening.

Expeditie Robinson is vanaf 7 september elke donderdag om 20:30 uur te zien op RTL 5.

De kandidaten:

Onbekende Nederlanders:
• Carlos Platier Luna (23, Judoka)
• Herold Dat (46, ZZP-er, ex-Wielrenner en ex-militair)
• Imke Wieffer (25,verloskundige en volleybalster)
• Marlé Janssen (54. onderhandelaar bij de politie)

Bekende Nederlanders:
• Anouk Hoogendijk (32, Ex-profvoetballer bij Ajax en Arsenal LFC)
• Brace(31, Zanger bekend van Moppie, Ik ben je zat en Let's Go)
• Carolina Dijkhuizen (37, Zangeres en (musical)actrice bekend van The Lion King en The Bodyguard)
• Danny Froger (29, Zanger en zoon van René Froger)
• Henk Poort(61, Opera- en musicalzanger en acteur.)
• Joëlle Witschge (22, Model en dochter van Richard Witschge)
• Kaj Gorgels(26, Youtuber en presentator bij RTL Concentrate)
• Lil'Kleine(22, Rapper)
• Marieke Elsinga (31, Presentatrice bij o.a. RTL Late Night en Qmusic)
• Nicole Buch (50, Televisieproducent en presentatrice van o.a. Buch in de Bajes)
• Niels Gomperts (26, Acteur bekend van Shocking Blue en Penoza)
• Richard Withschge (48, voormalig voetballer)
• Roeland Fernhout (45, Acteur bekend van Zusje en All Stars)
• Shelly Sterk (26, Presentatrice bij Galileo en verslaggever voor RTL Boulevard)
• Soundos El Ahmadi (35, Actrice, presentatrice en stand-upcomedian









SPOILER: Afvallers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: De tasjes proef door Moira
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:32:49 #2
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180606671
Vloggers dus. Typo.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:49:43 #3
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180606969
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Vloggers dus. Typo.
Wat je net zei idd. Interesse, generatie etc.

Ik ken wel ThioJoe, BigClive en Wayne Goss. Maarja dat is totaal anders dan Famke dinges. En die zie ik ook niet zo gauw meedoen met ER :P

Ben wel benieuwd welke sporter het gaat worden.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:50:43 #4
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180606994
We zullen straks een nieuwe OP nodig hebben weer :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180607003
Natuurlijk hebben we straks een nieuwe OP nodig >:)
SOONY
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 20 juli 2018 @ 13:51:18 #6
176766 crew  zoem
zoemt
pi_180607007
Ik heb het jaartal alvast eentje opgehoogd.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:54:06 #7
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180607064
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 13:51 schreef zoem het volgende:
Ik heb het jaartal alvast eentje opgehoogd.
zoem *O*
Thanks! ^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 20 juli 2018 @ 14:06:43 #8
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_180607307
Zijn er al deelnemers bekend? Hopelijk geen F garnituur bloggers die niets te melden hebben of van die nietszeggende rappers :r :r (Lil kleine bijvoorbeeld.... :X )
  vrijdag 20 juli 2018 @ 14:13:36 #9
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180607441
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:06 schreef RedFever007 het volgende:
Zijn er al deelnemers bekend? Hopelijk geen F garnituur bloggers die niets te melden hebben of van die nietszeggende rappers :r :r (Lil kleine bijvoorbeeld.... :X )
Ze zijn nog niet bekend gemaakt maar dit zijn de hardnekkige geruchten:

1. Bas Muijs
Deze ex-GTST acteur is volgens zijn collega's van RTV West een paar weken 'met een welverdiende vakantie'. Ook op Instagram is hij opvallend stil geweest de afgelopen weken. Zouden de opnames van Expeditie hier iets mee te maken hebben?

2. Famke Louise
Na de rappers Lil' Kleine en Ronnie Flex, zou het maar zo eens kunnen dat Famke Louise een kandidaat is in Expeditie Robinson. Op 16 juni deelde ze een foto waaronder ze HOME SWEET HOME plaatste. Zou ze blij zijn weer terug te zijn van haar Expeditie tripje naar de Filipijnen?

3. Kaj van der Ree
Deze YouTuber en Radio-DJ is sinds 30 mei opvallend stil op Instagram. Hij vertelt zelf op vakantie te zijn naar Indonesië. Maar of we dit moeten geloven, is maar de vraag.

4. Donny Roelvink
Na het succes van Dave Roelvink in Expeditie Robinson 2017, zou het wel eens de beurt van zijn broertje kunnen zijn. Onlangs is Donny Roelvink gehackt op Instagram. We kunnen dus niet checken of hij afwezig is geweest in juni.

5. Nienke Plas
Vanwege haar aankomende cabaret-tour heeft Nienke Plas de afgelopen maand geen content voor haar YouTube kanaal kunnen maken. Geloof je het zelf? Wij denken dat ze mee heeft gedaan aan de Expeditie en net als Anna Nooshin en Kaj Gorgels veel fans eraan over zal gaan houden.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180609655
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 13:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat zegt iets over wat je bekend noemt, dat ook.
En een generatiekloof. En smaak, maar daarover valt niet te twisten.

Famke wie?
Nee hoor, heeft niks met smaak te maken. :?

Famke komt regelmatig op televisie, op de radio, miljoenen volgers online, dat kan je onbekend noemen ja maar minder bekend dan de overige deelnemers is ze zeker niet. Kijk ik wil je geen ouwe lul noemen of zo maar zo kom je wel over.

Saludos cordiales Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 20 juli 2018 @ 16:12:12 #11
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180609947
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee hoor, heeft niks met smaak te maken. :?

Famke komt regelmatig op televisie, op de radio, miljoenen volgers online, dat kan je onbekend noemen ja maar minder bekend dan de overige deelnemers is ze zeker niet. Kijk ik wil je geen ouwe lul noemen of zo maar zo kom je wel over.

Saludos cordiales Flip.
Ik ga d'r volgend weekend zien op Milkshake.
Ik kijk zeer selectief naar media, maar heb niet t idee dat ik hier de enige ben die het kind niet kent. :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_180610298
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ga d'r volgend weekend zien op Milkshake.
Ik kijk zeer selectief naar media, maar heb niet t idee dat ik hier de enige ben die het kind niet kent. :D
Dat kan, maar ze heeft onder andere herhaaldelijk aangeschoven bij de grote talkshows dus ook bij het dinosauruspubliek zal ze toch ook wel bekend zijn ondertussen. :o

Vänliga Hälsningar Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 20 juli 2018 @ 16:28:47 #13
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180610334
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat kan, maar ze heeft onder andere herhaaldelijk aangeschoven bij de grote talkshows dus ook bij het dinosauruspubliek zal ze toch ook wel bekend zijn ondertussen. :o

Vänliga Hälsningar Flip.
Weer zo'n kutmilennial dus. ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 16:33:27 #14
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_180610455
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:13 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ze zijn nog niet bekend gemaakt maar dit zijn de hardnekkige geruchten:

1. Bas Muijs
Deze ex-GTST acteur is volgens zijn collega's van RTV West een paar weken 'met een welverdiende vakantie'. Ook op Instagram is hij opvallend stil geweest de afgelopen weken. Zouden de opnames van Expeditie hier iets mee te maken hebben?

2. Famke Louise
Na de rappers Lil' Kleine en Ronnie Flex, zou het maar zo eens kunnen dat Famke Louise een kandidaat is in Expeditie Robinson. Op 16 juni deelde ze een foto waaronder ze HOME SWEET HOME plaatste. Zou ze blij zijn weer terug te zijn van haar Expeditie tripje naar de Filipijnen?

3. Kaj van der Ree
Deze YouTuber en Radio-DJ is sinds 30 mei opvallend stil op Instagram. Hij vertelt zelf op vakantie te zijn naar Indonesië. Maar of we dit moeten geloven, is maar de vraag.

4. Donny Roelvink
Na het succes van Dave Roelvink in Expeditie Robinson 2017, zou het wel eens de beurt van zijn broertje kunnen zijn. Onlangs is Donny Roelvink gehackt op Instagram. We kunnen dus niet checken of hij afwezig is geweest in juni.

5. Nienke Plas
Vanwege haar aankomende cabaret-tour heeft Nienke Plas de afgelopen maand geen content voor haar YouTube kanaal kunnen maken. Geloof je het zelf? Wij denken dat ze mee heeft gedaan aan de Expeditie en net als Anna Nooshin en Kaj Gorgels veel fans eraan over zal gaan houden.
Alleeen nummer 3 ken ik.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 18:33:06 #15
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_180613087
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Alleeen nummer 3 ken ik.
Ik enkel bas muis van Voetbalvrouwen
pi_180615443
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Weer zo'n kutmilennial dus. ;)
Ja sorry. :@

Cofion cynnes Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180615484
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:13 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ze zijn nog niet bekend gemaakt maar dit zijn de hardnekkige geruchten:

1. Bas Muijs
Deze ex-GTST acteur is volgens zijn collega's van RTV West een paar weken 'met een welverdiende vakantie'. Ook op Instagram is hij opvallend stil geweest de afgelopen weken. Zouden de opnames van Expeditie hier iets mee te maken hebben?

2. Famke Louise
Na de rappers Lil' Kleine en Ronnie Flex, zou het maar zo eens kunnen dat Famke Louise een kandidaat is in Expeditie Robinson. Op 16 juni deelde ze een foto waaronder ze HOME SWEET HOME plaatste. Zou ze blij zijn weer terug te zijn van haar Expeditie tripje naar de Filipijnen?

3. Kaj van der Ree
Deze YouTuber en Radio-DJ is sinds 30 mei opvallend stil op Instagram. Hij vertelt zelf op vakantie te zijn naar Indonesië. Maar of we dit moeten geloven, is maar de vraag.

4. Donny Roelvink
Na het succes van Dave Roelvink in Expeditie Robinson 2017, zou het wel eens de beurt van zijn broertje kunnen zijn. Onlangs is Donny Roelvink gehackt op Instagram. We kunnen dus niet checken of hij afwezig is geweest in juni.

5. Nienke Plas
Vanwege haar aankomende cabaret-tour heeft Nienke Plas de afgelopen maand geen content voor haar YouTube kanaal kunnen maken. Geloof je het zelf? Wij denken dat ze mee heeft gedaan aan de Expeditie en net als Anna Nooshin en Kaj Gorgels veel fans eraan over zal gaan houden.
Donny Roelvink zit in tempation island vips wat in die periode is opgenomen, dus dat denk ik niet.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  vrijdag 20 juli 2018 @ 22:22:51 #18
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180617946
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Alleeen nummer 3 ken ik.
Ik alleen nummer 1.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 20:37 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Donny Roelvink zit in tempation island vips wat in die periode is opgenomen, dus dat denk ik niet.
ah ^O^ ..dan zullen ze binnenkort wel met nieuwe namen komen
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 20 juli 2018 @ 22:28:40 #19
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180618049
Stefano Sanders ken ik wel.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_180622427
Bas muijs zou tof zijn :d
  Forum Admin / PR zaterdag 21 juli 2018 @ 01:37:50 #21
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180622521
Youtube dit, Youtube dat.
pi_180622620
Trouwens, home sweet home bij je instafoto zetten vind ik echt de slechtste hint dat iemand zou kunnen deelnemen xD

Hiermee sluit ik niet uit dat Famke Louise deelneemt, maar het is wel echt vergezocht xD
pi_180625773
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Stefano Sanders ken ik wel.
Mooie vent wel, o.a. de vrouw van z'n vermeende pa Ludo geschaakt. Plus Bowien, Yasmin en Daantje Mus
  zaterdag 21 juli 2018 @ 10:15:42 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180625900
Als Nienke Plas meedoet, haak ik weer aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180627115
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:15 schreef Copycat het volgende:
Als Nienke Plas meedoet, haak ik weer aan.
ik moest googelen, maar er rinkelt toch nog steeds geen belletje
pi_180627144
Verschrikkelijk die namen, lijkt er op dat de "BN'ers" nu echt op zijn! Dus vanaf volgend jaar gewoon met normale mensen.
pi_180627659
Het doet bijna pijn om te zeggen maar al die youtubers zijn gewoon de nieuwe generatie bn'ers. Tieners kijken bijna nooit meer tv en zullen iemand als Katja Schuurman waarschijnlijk niet eens herkennen op straat. Mijn nichtjes van 18 en 15 kennen bijna al die namen die hier genoemd werden. Ze willen dus duidelijk een jonge doelgroep aanspreken, want de trouwe Robinson fans kijken toch wel.
pi_180627845
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:06 schreef YT123 het volgende:
Het doet bijna pijn om te zeggen maar al die youtubers zijn gewoon de nieuwe generatie bn'ers. Tieners kijken bijna nooit meer tv en zullen iemand als Katja Schuurman waarschijnlijk niet eens herkennen op straat. Mijn nichtjes van 18 en 15 kennen bijna al die namen die hier genoemd werden. Ze willen dus duidelijk een jonge doelgroep aanspreken, want de trouwe Robinson fans kijken toch wel.
Ik snap echt niet wat daar pijnlijk aan is. :?

Deze lui maken zelf content om volgers te krijgen, itt de BN-ers van de televisie die daar vaak komen omdat ze familie van zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180628221
En vorig jaar waren de onbekenden al zo vervelend :+

Bij de bekenden was het ook flink raak qua irritatiefactor....
SOONY
  zaterdag 21 juli 2018 @ 12:42:56 #30
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180628243
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:40 schreef DKUp het volgende:
En vorig jaar waren de onbekenden al zo vervelend :+
Niet o|O
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180628259
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:42 schreef Prisha het volgende:

[..]

Niet o|O
Carlos en Imke telkens zeiken over de bekenden :+
Want zij waren de echte uitverkorenen :+
SOONY
pi_180629128
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:40 schreef DKUp het volgende:
En vorig jaar waren de onbekenden al zo vervelend :+

Bij de bekenden was het ook flink raak qua irritatiefactor....
Valt mee toch? :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180629166
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Valt mee toch? :P
Mhaw vorig jaar deden er heel veel vervelende mensen mee.
SOONY
pi_180629306
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:38 schreef DKUp het volgende:

[..]

Mhaw vorig jaar deden er heel veel vervelende mensen mee.
Ja nu je het zegt Carlos was trouwens ook een naar mannetje. :P

En die oude vrouw liep wel heel makkelijk mee met de bekenden.

Hom regards Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:31:06 #35
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180635953
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat daar pijnlijk aan is. :?

Ik vind youtubers, bloggers, vloggers en instagram influencers echt een schrijnende vorm van bekendheid. Talentloze schreeuwerige aandachtshoeren. Wat wel verklaart waarom ze staan te springen om iets als ER. Ik vind het de ondergang van echt talent. De 15 minutes of fame, volg mij volg mij like mij cultuur. Maar goed, dat is vast een dinosaurus uitspraak ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_180636368
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind youtubers, bloggers, vloggers en instagram influencers echt een schrijnende vorm van bekendheid. Talentloze schreeuwerige aandachtshoeren. Wat wel verklaart waarom ze staan te springen om iets als ER. Ik vind het de ondergang van echt talent. De 15 minutes of fame, volg mij volg mij like mij cultuur. Maar goed, dat is vast een dinosaurus uitspraak ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, talent. ;)

Vind een EnzoKnol of een Famke Louise niet onderdoen voor dit lijstje. Vind het juist wel mooi dat het niet zo'n ons kent ons clubje is wat elkaar steeds voor een camera schuift.

P.s. spoiler bevat Brard, openen op eigen risico.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180636747
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind youtubers, bloggers, vloggers en instagram influencers echt een schrijnende vorm van bekendheid. Talentloze schreeuwerige aandachtshoeren. Wat wel verklaart waarom ze staan te springen om iets als ER. Ik vind het de ondergang van echt talent. De 15 minutes of fame, volg mij volg mij like mij cultuur. Maar goed, dat is vast een dinosaurus uitspraak ;)
We kijken al jaren tegen schreeuwerige talentloze losers aan die bij RTL of iets dergelijks werken, lood om oud ijzer. :P
-nee-
  zaterdag 21 juli 2018 @ 20:31:09 #38
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_180637060
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:36 schreef lord_bono het volgende:
Verschrikkelijk die namen, lijkt er op dat de "BN'ers" nu echt op zijn! Dus vanaf volgend jaar gewoon met normale mensen.
Normale mensen doen niet aan zulke programma's mee. ;)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_180638244
De youtube generatie geeft graag af op de ouderwetse TV, maar men staat wel te dringen om met hun smoel op de beeldbuis te komen.
Laat youtube op youtube en speel een TVspel met TVpersoonlijkheden.
pi_180638316
Eerlijk gezegd, en dit zeg ik als dinosaurus, vind ik de millenial youtube generatie leuker om naar te kijken dan die standaard ingedutte tv-kliek.
-nee-
pi_180739410
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:20:56 #42
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180739432
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:19 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
Overduidelijk :D
Leuk *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180739442
Leuk inderdaad, in ieder geval 1 die ik ken. :)
  PR en moderator donderdag 26 juli 2018 @ 11:22:03 #44
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_180739458
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:19 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
Bas Muijs O+ gaat wss een van m'n favo's worden
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:22:55 #45
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180739476
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:22 schreef Moira. het volgende:

[..]

Bas Muijs O+ gaat wss een van m'n favo's worden
#teamMuijs *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180739511
Jullie zijn er trouwens wel snel bij _O- Echt 1 seconde geleden geupload.
pi_180739571
Ik heb wel weer zin in een nieuw seizoen. Ik hoop op aantal leuke karakters (dat is toch wel het belangrijkste) en een eerlijke kans voor de onbekenden. Oh en er een moet een duiveltje tussen zitten.
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:53:03 #48
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180740050
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:24 schreef 44rdbei het volgende:
Jullie zijn er trouwens wel snel bij _O- Echt 1 seconde geleden geupload.
Ik smacht naar het nieuwe seizoen :@
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180742365
zullen we het aantal post met de tekst "wie?" gaan tellen.
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:01:48 #50
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_180742558
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:51 schreef 44rdbei het volgende:
zullen we het aantal post met de tekst "wie?" gaan tellen.
wie?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:07:06 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180742632
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
ik moest googelen, maar er rinkelt toch nog steeds geen belletje
Ik heb haar een tijdje terug op YouTube ontdekt en vind haar heel vermakelijk. Wel erg druk en Amsterdams aanwezig -vriendin van Glennis Grace-, dus ik verwacht dat ze vooral veel tegenstand gaat opwekken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180744844
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, talent. ;)

Vind een EnzoKnol of een Famke Louise niet onderdoen voor dit lijstje. Vind het juist wel mooi dat het niet zo'n ons kent ons clubje is wat elkaar steeds voor een camera schuift.
Je kan veel over die mensen in jouw lijstje zeggen maar ze kunnen allemaal gewoon presenteren en hebben toch wel een soort x factor waardoor mensen naar ze blijven kijken. Die vloggers en influencers daarentegen maken leuke content als ze alleen op hun kamer zitten, maar zodra ze op televisie komen en het er echt op aankomt kunnen ze zich vaak gewoon niet staande houden.

Famke bijvoorbeeld komt in haar video's over als een stoere getto chick, maar tijdens interviews is ze juist heel erg onzeker en inhoudsloos. Die Teske die een paar jaar geleden had meegedaan aan Robinson was op het eiland erg verlegen en het was gewoon bijna saai om naar haar te kijken. Ronnie Flex en Lil' Kleine (geen vloggers maar hebben hun bekendheid voor een groot deel wel aan youtube te danken) waren ook veel rustiger dan verwacht en ze stopten ook na een aantal dagen al met het programma.

Punt dat ik wil maken is dat die youtubers echt wel toffe content kunnen maken, maar dat de meesten naar mijn mening niet op televisie thuishoren. :{
  donderdag 26 juli 2018 @ 18:06:32 #53
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180749004
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

wie?
:D _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180752456
Famke Louise zou al na de 1ste dag naar huis gaan. Ze is veel te zwak, mentaal en fysiek.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 21:02:03 #55
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_180776168
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:43 schreef YT123 het volgende:

[..]

Je kan veel over die mensen in jouw lijstje zeggen maar ze kunnen allemaal gewoon presenteren en hebben toch wel een soort x factor waardoor mensen naar ze blijven kijken. Die vloggers en influencers daarentegen maken leuke content als ze alleen op hun kamer zitten, maar zodra ze op televisie komen en het er echt op aankomt kunnen ze zich vaak gewoon niet staande houden.

Famke bijvoorbeeld komt in haar video's over als een stoere getto chick, maar tijdens interviews is ze juist heel erg onzeker en inhoudsloos. Die Teske die een paar jaar geleden had meegedaan aan Robinson was op het eiland erg verlegen en het was gewoon bijna saai om naar haar te kijken. Ronnie Flex en Lil' Kleine (geen vloggers maar hebben hun bekendheid voor een groot deel wel aan youtube te danken) waren ook veel rustiger dan verwacht en ze stopten ook na een aantal dagen al met het programma.

Punt dat ik wil maken is dat die youtubers echt wel toffe content kunnen maken, maar dat de meesten naar mijn mening niet op televisie thuishoren. :{
En toch vond ik Vjèze Fur, Kaj & Polska èèn van de leukste deelnemers (sowieso dat seizoen <3 ).
Waren toen ook vast niet bij iedereen bekend.

Iedereen moet gewoon niet zo zeuren, misschien wordt het wel verrassend leuk :P

Ik ken overigens de meeste namen wel, behalve Nienke Plas.
pi_180813998
Volgens Boulevard doen er 14 bekende Nederlanders mee, dus 21 kandidaten in totaal. Ik denk dat we dan 3 teams van 7 krijgen in het begin. Klinkt goed!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 29 juli 2018 @ 16:13:52 #57
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_180815304
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 15:28 schreef YT123 het volgende:
Volgens Boulevard doen er 14 bekende Nederlanders mee, dus 21 kandidaten in totaal. Ik denk dat we dan 3 teams van 7 krijgen in het begin. Klinkt goed!
klinkt goed als ze er geen afvallerseiland van maken voor de BNers waar dan ook onbekenden zitten.
Gewoon het hele spel mengen tussen alle deelnemers.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 29 juli 2018 @ 17:36:57 #58
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180817205
EERSTE AFLEVERING NIEUW SEIZOEN 'EXPEDITIE ROBINSON' IN DE BIOSCOOP TE ZIEN
We kunnen niet wachten op het nieuwe seizoen van ‘Expeditie Robinson’. Terwijl de kandidaten proberen te overleven, leunen wij weer lekker achterover om ernaar te kijken. En waar kan dat nou beter dan in de bioscoop?

27.07.2018 | 18:00 uur | Verena Verhoeven

Expeditie Robinson gaat – in navolging van de seizoensfinale vorig jaar – nu ook met de eerste nieuwe aflevering van het witte strand naar het witte doek.

BIOSCOOP
Wij voelen ons al een hele Robinson als we een dag in deze warme temperaturen overleven, maar de echte helden zien we vanaf 6 september weer zwoegen op onze beeldschermen. Óf een week eerder in de bioscoop dus, want op 30 augustus wordt voor bijna tweeduizend liefhebbers een speciale voorpremière van de eerste aflevering getoond in alle zeven zalen van Pathé Utrecht Leidsche Rijn, meldt RTL.

EXPEDITIE ROBINSON
Bij het event zijn alle nieuwe – nog onbekende – expeditieleden en presentatoren Nicolette Kluijver en Dennis Weening aanwezig. Dit jaar reizen er naast veertien bekende Nederlanders niet vier, maar zeven onbekende Nederlanders mee naar de Filipijnen om de strijd met elkaar aan te gaan. De kandidaten worden de komende weken bekendgemaakt.

[bron: Lindanieuws]
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 29 juli 2018 @ 17:38:45 #59
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180817256
6 September dus de eerste aflevering van het nieuwe seizoen. Op Donderdag weer *O* *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 juli 2018 @ 17:38:56 #60
176766 crew  zoem
zoemt
pi_180817269
Zucht, ze knijpen het concept helemaal uit. Bij WIDM zie je dat en bij ER gaan ze er ook steeds verder in. Die bioscoopuitzending mogen ze van mij ergens steken waar de zon niet schijnt :X
  zondag 29 juli 2018 @ 18:01:22 #61
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180817768
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:38 schreef zoem het volgende:
Zucht, ze knijpen het concept helemaal uit. Bij WIDM zie je dat en bij ER gaan ze er ook steeds verder in. Die bioscoopuitzending mogen ze van mij ergens steken waar de zon niet schijnt :X
ik snap niet waar het voor nodig is. Liep dat zo storm dan tijdens de finale en bij WIDM? Hoeft voor mij ook niet. Gewoon lekker op 6 september op tv kijken met Fok! erbij :)

En toch 14 "BN'ners". Dus niet half om half. Ach ja.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180831792
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 18:01 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik snap niet waar het voor nodig is. Liep dat zo storm dan tijdens de finale en bij WIDM? Hoeft voor mij ook niet. Gewoon lekker op 6 september op tv kijken met Fok! erbij :)

En toch 14 "BN'ners". Dus niet half om half. Ach ja.
puur om een zogenaamde buzz/hype te creëren. Net als met dat bekendmaken van die kandidaten, niet zoals vroeger gewoon allemaal tegelijk nee. Verspreid over een aantal weken om zoveel mogelijk nieuwsberichtjes op internet te kunnen plaatsen en dat zoveel mogelijk mensen het zien.

Of het echt helpt vraag ik me af. Iedereen weet intussen wel dat dat begin september altijd start
  Moderator maandag 30 juli 2018 @ 12:14:30 #63
155227 crew  Guppy
dus
pi_180831817
Ik ben eigenlijk alweer Expeditie-moe voor het goed en wel begint. Dat geleur...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_180831958
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 15:28 schreef YT123 het volgende:
Volgens Boulevard doen er 14 bekende Nederlanders mee, dus 21 kandidaten in totaal. Ik denk dat we dan 3 teams van 7 krijgen in het begin. Klinkt goed!
21 kandidaten, dus er kunnen er mooi veel afvallen in plaats van vier afleveringen waarin niemand vertrekt.

Gelukkig veel “semi”-BN’ers en minder vervelende mensen die bekend willen worden.
SOONY
pi_180839356
Kan je ook ergens seizoenen voor 2016 terug zien?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 30 juli 2018 @ 18:50:17 #66
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_180839402
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben eigenlijk alweer Expeditie-moe voor het goed en wel begint. Dat geleur...
Mee eens, maar dat had ik vorig jaar al.
En helemaal toen ze de onbekenden op een eiland zetten waar ook de afvallers heen gingen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 30 juli 2018 @ 18:51:13 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180839421
Wat een gezeur.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 30 juli 2018 @ 19:11:23 #68
18653 crew  D.
pi_180839834
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:13 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ze zijn nog niet bekend gemaakt maar dit zijn de hardnekkige geruchten:

1. Bas Muijs
Deze ex-GTST acteur is volgens zijn collega's van RTV West een paar weken 'met een welverdiende vakantie'. Ook op Instagram is hij opvallend stil geweest de afgelopen weken. Zouden de opnames van Expeditie hier iets mee te maken hebben?

2. Famke Louise
Na de rappers Lil' Kleine en Ronnie Flex, zou het maar zo eens kunnen dat Famke Louise een kandidaat is in Expeditie Robinson. Op 16 juni deelde ze een foto waaronder ze HOME SWEET HOME plaatste. Zou ze blij zijn weer terug te zijn van haar Expeditie tripje naar de Filipijnen?

3. Kaj van der Ree
Deze YouTuber en Radio-DJ is sinds 30 mei opvallend stil op Instagram. Hij vertelt zelf op vakantie te zijn naar Indonesië. Maar of we dit moeten geloven, is maar de vraag.

4. Donny Roelvink
Na het succes van Dave Roelvink in Expeditie Robinson 2017, zou het wel eens de beurt van zijn broertje kunnen zijn. Onlangs is Donny Roelvink gehackt op Instagram. We kunnen dus niet checken of hij afwezig is geweest in juni.

5. Nienke Plas
Vanwege haar aankomende cabaret-tour heeft Nienke Plas de afgelopen maand geen content voor haar YouTube kanaal kunnen maken. Geloof je het zelf? Wij denken dat ze mee heeft gedaan aan de Expeditie en net als Anna Nooshin en Kaj Gorgels veel fans eraan over zal gaan houden.
Carmen Verheul :Y
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 30 juli 2018 @ 19:16:58 #69
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_180839922
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:51 schreef Copycat het volgende:
Wat een gezeur.
heerlijk die voorpret ;)
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:11 schreef D. het volgende:

[..]

Carmen Verheul :Y
jij kijkt te veel naar Matijn ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 30 juli 2018 @ 19:17:47 #70
18653 crew  D.
pi_180839934
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:16 schreef Nizno het volgende:

[..]

jij kijkt te veel naar Matijn ;)
Ik kijk nooit naar Matijn, en ik luister liever ook niet naar 'm :N
  maandag 30 juli 2018 @ 19:18:05 #71
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180839942
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:11 schreef D. het volgende:

[..]

Carmen Verheul :Y
wat? Wie? deelnemer? gerucht???
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator maandag 30 juli 2018 @ 19:19:03 #72
18653 crew  D.
pi_180839958
quote:
11s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:18 schreef Prisha het volgende:

[..]

wat? Wie? deelnemer? gerucht???
Nieuwslezeres, als deelnemer ja, en uiteraard gerucht :P
  maandag 30 juli 2018 @ 19:20:33 #73
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180839989
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 19:19 schreef D. het volgende:

[..]

Nieuwslezeres, als deelnemer ja, en uiteraard gerucht :P
ah ok thanks ^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator maandag 30 juli 2018 @ 20:24:49 #74
155227 crew  Guppy
dus
pi_180841119
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2018 18:50 schreef Nizno het volgende:

[..]

Mee eens, maar dat had ik vorig jaar al.
En helemaal toen ze de onbekenden op een eiland zetten waar ook de afvallers heen gingen.
Ja, vorig jaar had ik dat ook al
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 31 juli 2018 @ 11:19:19 #75
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_180851053
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 17:38 schreef Prisha het volgende:
6 September dus de eerste aflevering van het nieuwe seizoen. Op Donderdag weer *O* *O*
-O- :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 11:31:16 #76
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180851243
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

-O- :{
nee he niet weer -O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 31 juli 2018 @ 13:32:09 #77
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_180853504
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 11:31 schreef Prisha het volgende:

[..]

nee he niet weer -O-
Nog steeds.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_180857531
Maar het hoort op donderdag.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 17:01:50 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180857847
Nu PSV weer Champions League speelt (daar ga ik voor nu even van uit) is donderdag wel de beste dag.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 31 juli 2018 @ 17:14:01 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180858094
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben eigenlijk alweer Expeditie-moe voor het goed en wel begint. Dat geleur...
:D Da's wel ernstig als je er al moe van bent voor t begint.
Dan kun je beter niet gaan kijken ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_180858682
Een seizoentje onbekende Nederlanders, en een keertje iets anders dan dat eeuwige afvallerseiland zou de boel wat verfrissen gok ik
  dinsdag 31 juli 2018 @ 17:52:21 #82
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_180858851
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:13 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ze zijn nog niet bekend gemaakt maar dit zijn de hardnekkige geruchten:

2. Famke Louise
_O-
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 31 juli 2018 @ 17:56:48 #83
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180858950
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 17:52 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

_O-
:P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180858960
Ik heb er wel zin in

Verleden keer was erg leuk met alle plannetjes en zo alleen die finale was wat verneukt maar ja. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 31 juli 2018 @ 18:04:07 #85
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_180859110
Persoonlijk heb ik op zich niet zo'n probleem met het feit dat veel deelnemers tegenwoordig van die wannabe social media josti's zijn (ik ken de meeste toch niet dus wat dat betreft is het net als vroeger met alleen onbekende kandidaten voor mij) maar ik vind het wel altijd vervelend als kandidaten opgeven zonder fatsoenlijke reden. Daar zouden ze echt beter op moeten selecteren.

Tevens blijf ik het jammer vinden dat ze het originele concept waarbij de winnaar beslist wordt door de laatste 8-9 afvallers te laten stemmen onder de finalisten hebben verkracht met een finale proef. Dat was echt de grootste aderlating van ER tov de buitenlandse versies.

Maar ik ga sowieso wel weer kijken. Heb alle seizoen rechtstreeks gevolgd vanaf het 2e.

Favoriete winnaar is nog altijd Yin Oei. _O_

[ Bericht 16% gewijzigd door Byzantynixschii op 31-07-2018 18:09:15 ]
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_180860255
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 18:04 schreef Byzantynixschii het volgende:
Persoonlijk heb ik op zich niet zo'n probleem met het feit dat veel deelnemers tegenwoordig van die wannabe social media josti's zijn (ik ken de meeste toch niet dus wat dat betreft is het net als vroeger met alleen onbekende kandidaten voor mij) maar ik vind het wel altijd vervelend als kandidaten opgeven zonder fatsoenlijke reden. Daar zouden ze echt beter op moeten selecteren.

Tevens blijf ik het jammer vinden dat ze het originele concept waarbij de winnaar beslist wordt door de laatste 8-9 afvallers te laten stemmen onder de finalisten hebben verkracht met een finale proef. Dat was echt de grootste aderlating van ER tov de buitenlandse versies.

Maar ik ga sowieso wel weer kijken. Heb alle seizoen rechtstreeks gevolgd vanaf het 2e.

Favoriete winnaar is nog altijd Yin Oei. _O_
Nou ik vind dit beter, stemmen wie de winnaar is vind ik ruk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator dinsdag 31 juli 2018 @ 19:29:43 #87
155227 crew  Guppy
dus
pi_180860509
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 17:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:D Da's wel ernstig als je er al moe van bent voor t begint.
Dan kun je beter niet gaan kijken ;)
Ik vind Robinsons zélf wel leuk! Maar dat gedoe met die onbekende Nederlanders, die nog een heel voortraject moeten, die bioscoopuitzending en blabla, dat hoeft voor mij allemaal niet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 31 juli 2018 @ 19:41:28 #88
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_180860687
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou ik vind dit beter, stemmen wie de winnaar is vind ik ruk.
Als er wordt gestemd wie de winnaar is dan betekent dat automatisch dat deelnemers veel slimmer moeten gaan spelen omdat ze dan mensen moeten wegstemmen en tegelijkertijd moeten zorgen dat deze mensen in de finale wel op hen stemmen. Het sociale aspect van het spel wordt daardoor een stuk belangrijker en dat vind ik oneindig veel interessanter om naar te kijken dan zo'n suffe eindproef die toch altijd wordt gewonnen door degene die het meeste geluk heeft.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_180860735
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 19:41 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Als er wordt gestemd wie de winnaar is dan betekent dat automatisch dat deelnemers veel slimmer moeten gaan spelen omdat ze dan mensen moeten wegstemmen en tegelijkertijd moeten zorgen dat deze mensen in de finale wel op hen stemmen. Het sociale aspect van het spel wordt daardoor een stuk belangrijker en dat vind ik oneindig veel interessanter om naar te kijken dan zo'n suffe eindproef die toch altijd wordt gewonnen door degene die het meeste geluk heeft.
Ik vind juist de combinatie van én de proefen en het sociale spel leuk, anders is het praktisch een likabillity contest.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 31 juli 2018 @ 19:54:56 #90
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_180860943
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 19:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik vind juist de combinatie van én de proefen en het sociale spel leuk, anders is het praktisch een likabillity contest.
De combinatie is inderdaad leuk. Maar die combinatie valt nu weg omdat de finale een proef is ipv een stemming.

En die likeability factor valt weg als jij moet stemmen op mensen die jou weg hebben gestemd. Die vind je namelijk helemaal niet leuk (meer) en dus ben je veel meer geneigd om te stemmen op basis van relevante factoren zoals wie het beste heeft gespeeld op alle terreinen.

Proeven doen kan iedereen en de mate van succes is vrij statisch. Je bent bijvoorbeeld fysiek de sterkste en wint daardoor alle krachtproeven. Of je bent intelligent waardoor je puzzels wint. Je kunt van te voren bij elke proef wel voorspellen wie wel en geen kans maakt en verrassingen zijn er nauwelijks.

Social gameplay is echter juist heel dynamisch. Het vergt observatieve vermogens, flexibiliteit, strategisch inzicht, etc. Dat is iets waar mensen heel goed in kunnen groeien tijdens het spel. Het is tevens een proces waarbij je afgestraft kunt worden als je ook maar een klein steekje laat vallen. Dat is spannend en onvoorspelbaar. En het is spannend gedurende het gehele verblijf in tegenstelling tot de proeven die maar een klein deel uitmaken van het spel.

Iedereen die bv Survivor USA volgt snapt hoe dat werkt en waarom dat eindeloos veel interessanter is.

Het is zo jammer dat ER net op het moment dat strategisch spelen een beetje geaccepteerd begon te worden besloot om de finale aan te passen. Dom ook, het programma heeft echt veel meer potentie dan wat ze er nu uithalen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_180868978
Je vergeet dat er bij Survivor veel meer op het spel staat (1 miljoen dollar) en het spel veel harder wordt gespeeld. Bij ER vinden sommige het niet eens erg als ze er uit worden gestemd "Was leuk volgende keer beter" terwijl het bij survivor tot het uiterste gaan. Een stemming wie de winnaar is zou bij ER daarom ook niet werken, het wordt gewoon een gezapig gesprekje waarin de presentatoren de verkeerde vragen stellen.

Ik zeg niet dat het ene programma beter is ofzo maar een stemming voor de winnaar zou bij ons niet werken.
pi_180869108
Trouwens ook geen Jan Versteeg dit jaar. Het was trouwens ook wel wishful thinking dat hij de plaats van Dennis in zou nemen. -O-
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:24:13 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180869214
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 19:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik vind Robinsons zélf wel leuk! Maar dat gedoe met die onbekende Nederlanders, die nog een heel voortraject moeten, die bioscoopuitzending en blabla, dat hoeft voor mij allemaal niet
O dat negeer ik gewoon. Krijg er echt niets van mee, behalve in dit topic.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_180869565
Voorselectie is wel nodig trouwens, anders krijg je van die eikels die na een dag opgeven. Het zou wel gewoon in 1 dag kunnen en dat bedelen voor facebook likes is ook kansloos.
pi_180869704
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O dat negeer ik gewoon. Krijg er echt niets van mee, behalve in dit topic.
Ik dacht: het is ER 2018 nieuws dus ik plaats het hier. Zal ik dat dan gewoon niet meer doen?
Misschien is dat beter. Behalve als er nieuws is over de definitieve deelnemers?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180870234
quote:
5s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik dacht: het is ER 2018 nieuws dus ik plaats het hier. Zal ik dat dan gewoon niet meer doen?
Misschien is dat beter. Behalve als er nieuws is over de definitieve deelnemers?
Gewoon plaatsen; geruchten over deelnemers en de voorselectie. Waar gaan we het anders over hebben tot aflevering 1 :)
pi_180870251
@Byzantynixschii: Ben het helemaal met je eens; ik volg ook beide Survivor & ER.

ER vind ik het leuker dat ze in het begin meerdere stemmen hebben en dus zelf kunnen bepalen hoeveel ze in kunnen zetten op de eilandraad; dat doet Survivor helaas niet.

De proeven in ER vind ik ook vaak origineler dan die van Survivor.

Maar inderdaad, gvd. die eindproef vernaggelt het hele spel eigenlijk. Zeker doordat het opgedeeld is in drie stages waarbij de laatste stage veel te veel om de geluksfactor gaat. In principe elk seizoen kan je gewoon skippen tot die laatste etappe want de spelers komen daar toch altijd aan en dan is het toch bijna altijd degene met het meeste geluk die wint.

Zeg niet dat ze het exact hetzelfde als Survivor moeten doen, maar ik zou wel graag willen zien dat ze de eindproef wat minder afhankelijk van geluk maken en op een of andere manier inderdaad het sociale aspect meer een rol laten spelen.
pi_180870340
Je moet juist social skills hebben om in de finale te komen, en dan proeven skills om die finale te winnen. Dat is leuk, maar inderdaad zoals Marcade zegt is het einde te veel geluk. Ik begrijp het wel, want ze willen het spannend houden, maar toch iets meer skills in het laatste stuk van de finale proef.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:35:02 #99
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180870547
quote:
5s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik dacht: het is ER 2018 nieuws dus ik plaats het hier. Zal ik dat dan gewoon niet meer doen?
Misschien is dat beter. Behalve als er nieuws is over de definitieve deelnemers?
Neuh hoort er toch gewoon bij? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:35:20 #100
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180870555
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:24 schreef Omega het volgende:
Je moet juist social skills hebben om in de finale te komen, en dan proeven skills om die finale te winnen. Dat is leuk, maar inderdaad zoals Marcade zegt is het einde te veel geluk. Ik begrijp het wel, want ze willen het spannend houden, maar toch iets meer skills in het laatste stuk van de finale proef.
Soundos :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_180870596
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Soundos :D
:D

Maar er was toch een paar keer iemand anders die ze liever weg wilde hebben. Meestal iemand die sterk in proeven was en te weinig socials om zich/haar heen had. Want volgens mij waren er genoeg mogelijkheden, toch?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:40:04 #102
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_180870641
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:37 schreef Omega het volgende:

[..]

:D

Maar er was toch een paar keer iemand anders die ze liever weg wilde hebben. Meestal iemand die sterk in proeven was en te weinig socials om zich/haar heen had. Want volgens mij waren er genoeg mogelijkheden, toch?
Ja volgens mij ook wel. Maar ik vind t een heerlijk voorbeeld hoe iemand gehaat wordt door bijna iedereen in t begin, geen enkele proef snapt of haalt, wisselt van groep naar groep van eiland naar eiland .... en dan toch in de finale beland :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_180892447
Het grootste minpunt in het spel is dat deelnemers "sterke" tegenstanders eruit willen hebben ipv luiaards, irritante of zelfs recalcitrante deelnemers. Maar of de productie daar iets aan kan/wil doen, betwijfel ik.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:05:24 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_180942630
quote:
Jody Bernal? Dat zou wel leuk zijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin / PR zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:05:38 #106
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_180942634
quote:
Doe maar Jody Bernal dan.
pi_180942748
Zal wel een kutvlogger zijn.
SOONY
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 17:12:20 #108
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_180942749
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:09 schreef 44rdbei het volgende:
Je vergeet dat er bij Survivor veel meer op het spel staat (1 miljoen dollar) en het spel veel harder wordt gespeeld. Bij ER vinden sommige het niet eens erg als ze er uit worden gestemd "Was leuk volgende keer beter" terwijl het bij survivor tot het uiterste gaan. Een stemming wie de winnaar is zou bij ER daarom ook niet werken, het wordt gewoon een gezapig gesprekje waarin de presentatoren de verkeerde vragen stellen.

Ik zeg niet dat het ene programma beter is ofzo maar een stemming voor de winnaar zou bij ons niet werken.
Ik vergeet dat helemaal niet. Uiteraard zou de beloning groter moeten zijn. Dat bereik je of door geen verwende rijke bn'ers meer te casten of door de geldprijs hoger te maken. dat eerste lijkt me een betere oplossing.

Bij de eerste 10 jaar Expeditie Robinson werkte het overigens prima dus je laatste opmerking is echt onzin.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_180948727
RTL kennende zie ik in de toekomst nog wel gebeuren dat de mensen thuis door middel van televoting moeten stemmen wie de winnaar wordt in de finale..
pi_180968976
Zin in!
pi_180977544
https://www.rtlboulevard.(...)e-robinson-deelnemer
Buddy Veddar?
Nienke Plas?
Donny Roelvink?
SOONY
pi_180977635
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 21:24 schreef YT123 het volgende:
RTL kennende zie ik in de toekomst nog wel gebeuren dat de mensen thuis door middel van televoting moeten stemmen wie de winnaar wordt in de finale..
is al eens gebeurd hoor dat je kon bellen/sms'en wie moest winnen. Dat telde volgens mij toen voor de helft mee, de andere helft waren stemmen van degene die na de samensmelting er nog inzaten.
pi_180978869
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2018 10:53 schreef DKUp het volgende:
Nienke Plas?
Die heeft toch een veel lichtere huidtint?
pi_180985010
M'n voorgevoel zegt dat ik deze groep zo vervelend ga vinden dat ik na jaren niet meer ga kijken. Ik word oud.
  maandag 6 augustus 2018 @ 16:54:38 #115
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180985150
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:47 schreef Wuwwa het volgende:
M'n voorgevoel zegt dat ik deze groep zo vervelend ga vinden dat ik na jaren niet meer ga kijken. Ik word oud.
zal je zien dat het dan juist hartstikke leuk is. Je kijkt de eerste aflevering in elk geval dan toch wel?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180985235
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:54 schreef Prisha het volgende:

[..]

zal je zien dat het dan juist hartstikke leuk is. Je kijkt de eerste aflevering in elk geval dan toch wel?
Ja uiteraard, maar ik had al moeten stoppen halverwege vorig jaar (hoe de onbekenden toen in het spel gezet werden/Soundos/Opgeven van Lil Kleine en Dennis Weening die begripvol naast hem gaat zitten/onduidelijkheid over extra stemmen enz.). Het gaat steeds verder weg van het Robinson van EPH, en de kandidatuur maakt het er niet beter op. Misschien zijn de onbekenden wel interessant/geslepen genoeg om te blijven kijken.
  maandag 6 augustus 2018 @ 23:08:33 #117
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_180993179
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2018 10:53 schreef DKUp het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)e-robinson-deelnemer
Buddy Veddar?
Nienke Plas?
Donny Roelvink?
Het is sowieso niet Buddy.
Want geen tattoos op vingers en hij had tijdens ER opnamens hier in de buurt.

Jody Bernal heeft toch ook geen vinger tattoos?
En Douwe Bob heeft niet zo'n achterlijk kapsel.

En dat is ook Nienke Plas niet... tattoo op hand en kijk die nagels. Dat is (i am) Aisha.
Zelfde horloge ook als op haar insta fotos :') of ga ik nu te ver?


Oh! Jody heeft toch wel stiekem zn vingers laten tattoeëren op zijn laatste insta foto, dat is hem dan.

[ Bericht 4% gewijzigd door SacreCoeur op 06-08-2018 23:22:17 ]
pi_180993654
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:08 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Het is sowieso niet Buddy.
Want geen tattoos op vingers en hij had tijdens ER opnamens hier in de buurt.

Jody Bernal heeft toch ook geen vinger tattoos?
En Douwe Bob heeft niet zo'n achterlijk kapsel.

En dat is ook Nienke Plas niet... tattoo op hand en kijk die nagels. Dat is (i am) Aisha.
Zelfde horloge ook als op haar insta fotos :') of ga ik nu te ver?

Oh! Jody heeft toch wel stiekem zn vingers laten tattoeëren op zijn laatste insta foto, dat is hem dan.
Je moet al die C garnituur 'bekenden' maar volgen zeg :D
pi_180994563
Ik ken die Nienke Plas en Buddy Veddar ook niet, dus sorry....ik ken de tattoos niet van deze mensen.

Jody is wel lachen :7
SOONY
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 07:05:32 #120
268495 Oliver23
Ninja Mime!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 7 augustus 2018 @ 07:45:59 #121
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_180996692
De Braboneger doet ook mee *O*

GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_180998348
“Wel gewoon betalen he!”
SOONY
pi_180998743
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 07:45 schreef Paul het volgende:
De Braboneger doet ook mee *O*

[ [url=https://assets-www.npo3.nl/uploads/media(...)43328.jpg]afbeelding[/url] ]
:D
dat is wel een coole gast
pi_180998843
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 07:45 schreef Paul het volgende:
De Braboneger doet ook mee *O*

[ [url=https://assets-www.npo3.nl/uploads/media(...)43328.jpg]afbeelding[/url] ]
Leuk :D
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:08:56 #125
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181000143
De Braboneger? :?

Is er maar één neger in Brabant meer dat 'ie gewoon zo kan worden genoemd? Of is het weer zo'n rapkneuzen stagename?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181000726
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
De Braboneger? :?

Is er maar één neger in Brabant meer dat 'ie gewoon zo kan worden genoemd? Of is het weer zo'n rapkneuzen stagename?
er is idd nog maar 1 neger in Brabant. De rest is laatst verhuisd
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:49:22 #127
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_181018974
De Braboneger is dan sowieso al kandidaat voor domste deelnemer van dit seizoen.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 7 augustus 2018 @ 23:06:59 #128
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_181019421
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:49 schreef Digipack het volgende:
De Braboneger is dan sowieso al kandidaat voor domste deelnemer van dit seizoen.
ik heb zijn shows wel eens gezien zo dom is hij niet
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 10:54:30 #129
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_181026783
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ik heb zijn shows wel eens gezien zo dom is hij niet
Zijn eenmalige deelname aan De Slimste Mens deed anders vermoeden.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 12:59:18 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181029215
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ik heb zijn shows wel eens gezien zo dom is hij niet
Meer een act volgens mij.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:02:47 #131
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181029267
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 16:58 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ja uiteraard, maar ik had al moeten stoppen halverwege vorig jaar (hoe de onbekenden toen in het spel gezet werden/Soundos/Opgeven van Lil Kleine en Dennis Weening die begripvol naast hem gaat zitten/onduidelijkheid over extra stemmen enz.). Het gaat steeds verder weg van het Robinson van EPH, en de kandidatuur maakt het er niet beter op. Misschien zijn de onbekenden wel interessant/geslepen genoeg om te blijven kijken.
Het opgeven van Lil Kleine stond al in t contract. Was vooraf bepaald, omdat ie geen zin en tijd had t hele programma af te maken. Stukje theater was dat dus.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:09:06 #132
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_181029420
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het opgeven van Lil Kleine stond al in t contract. Was vooraf bepaald, omdat ie geen zin en tijd had t hele programma af te maken. Stukje theater was dat dus.
bron?
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:22:29 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181031146
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:09 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

bron?
Een vriend van me die bij RTL Boulevard werkt ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_181031197
:')
pi_181032029
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het opgeven van Lil Kleine stond al in t contract. Was vooraf bepaald, omdat ie geen zin en tijd had t hele programma af te maken. Stukje theater was dat dus.
Je moet je niet alles wijs laten maken :')

Ik geloof best dat er een deel gescript wordt, of op zijn minst bewust gemonteerd. Maar opgeven in een contract, nee, daar geloof ik niet in.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:47:15 #136
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181033370
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:57 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Je moet je niet alles wijs laten maken :')

Ik geloof best dat er een deel gescript wordt, of op zijn minst bewust gemonteerd. Maar opgeven in een contract, nee, daar geloof ik niet in.
Dan niet :)

Het is vooraf besproken met hem dat ie niet het hele seizoen mee hoefde te doen (wilde hij niet en paste niet in tour schema).
Dat is waarom hij akkoord heeft gegeven. Anders had hij niet meegedaan.
Ze wilden hem er echter persee in hebben om een jongere doelgroep te trekken.
Vandaar deze deal.

Maar je hoeft me niet te geloven hoor. Of hun bronnen. Is mij verder om t even :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_181033605
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dan niet :)
Het is vooraf besproken met hem dat ie niet het hele seizoen mee hoefde te doen.
Dat is waarom hij akkoord heft gegeven. Ze wilden hem er persee in hebben om een jongere doel;groep te trekken.

Maar je hoeft me niet te geloven hoor. Of hun bronnen. Is mij verder om t even :D

Alleen al de redenen die je noemt maken het bijzonder ongeloofwaardig.
Niemand hoeft een heel seizoen mee te doen, opgeven is ALTIJD een optie geweest. Of anders verlies je bewust een proef. Dat hoeft niet contractueel vastgelegd te worden.
De kijkcijfers zijn al jaren en jaren dik boven de miljoen (gemiddeld), die jongere doelgroep lijkt dus al aan te haken.

Daarnaast is Lil'Kleine nou niet echt bijzonder populair. Ik denk dat Kaj Gorgels een veel grotere naam is voor de doelgroep die je bedoeld.
pi_181033824
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
De Braboneger? :?

Is er maar één neger in Brabant meer dat 'ie gewoon zo kan worden genoemd? Of is het weer zo'n rapkneuzen stagename?
Hij noemt zichzelf zo. Hartstikke leuke gast, praat plat Tilburgs. Poosje mijn buurman geweest. Hij is cabaretier.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  woensdag 8 augustus 2018 @ 16:55:45 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181035328
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:53 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Alleen al de redenen die je noemt maken het bijzonder ongeloofwaardig.
Niemand hoeft een heel seizoen mee te doen, opgeven is ALTIJD een optie geweest. Of anders verlies je bewust een proef. Dat hoeft niet contractueel vastgelegd te worden.
De kijkcijfers zijn al jaren en jaren dik boven de miljoen (gemiddeld), die jongere doelgroep lijkt dus al aan te haken.

Daarnaast is Lil'Kleine nou niet echt bijzonder populair. Ik denk dat Kaj Gorgels een veel grotere naam is voor de doelgroep die je bedoeld.
Gelukkig heb jij meer background info dan ik blijkbaar.
Like I said: Franky my dear, I don't give a damn. Of je t nu gelooft of niet :D

Mijn info is gebaseerd op de info van de redactie.
Die van jou op..... een ingeving. Jouw keus wat je betrouwbaarder vindt en liever gelooft.
Voor mij is hier verder de kous af, omdat het geen zak te maken heeft met t huidige seizoen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:29:07 #140
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181035932
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:00 schreef Lief17 het volgende:

[..]

praat plat Tilburgs.
Per definitie al niet leuk dus. Mensen die dialect praten. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 8 augustus 2018 @ 17:29:52 #141
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181035951
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een vriend van me die bij RTL Boulevard werkt ;)
:') :') :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 8 augustus 2018 @ 18:22:10 #142
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  donderdag 9 augustus 2018 @ 13:01:41 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181051786
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 9 augustus 2018 @ 13:06:28 #144
194233 Friday12
Originele kloon
pi_181051912
quote:
wie de fuck is dit?
  donderdag 9 augustus 2018 @ 13:08:32 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181051976
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:06 schreef Friday12 het volgende:

wie de fuck is dit?
Nienke Plas, dus.

Mijn favoriet voor komend ER-seizoen. En waarschijnlijk de irritatieklier voor bijna alle andere kijkers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181052661
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij meer background info dan ik blijkbaar.
Like I said: Franky my dear, I don't give a damn. Of je t nu gelooft of niet :D

Mijn info is gebaseerd op de info van de redactie.
Die van jou op..... een ingeving. Jouw keus wat je betrouwbaarder vindt en liever gelooft.
Voor mij is hier verder de kous af, omdat het geen zak te maken heeft met t huidige seizoen.
ik geloof je wel hoor. Zoiets kon je al vantevoren uittekenen dat hij maar even mee zou doen.

Is je ook iets bekend of ze ook wat extra luxe krijgen dat we niet zien? Ik vind het maar verdacht dat je sinds bn'ers meedoen je niks meer ziet van de nachten en het slapen (en dat ze klagen dat ze klote liggen op wat plankjes etc). Zou me niet verbazen als ze als het donker wordt gewoon in een hutje bij de makers slapen
  donderdag 9 augustus 2018 @ 13:36:22 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181052757
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 16:55 schreef Ang3l het volgende:

Like I said: Franky my dear, I don't give a damn.
Frankly. Komt geen Franky aan te pas. Wel een Rhett Butler.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181053033
quote:
Waarom toch die overacting?
pi_181053160
Nienke Plas :r
Wat een draak, ze was ooit ook ergens presentatrice (zon zuipen ziekenhuis ofzo?), echt gruwelijk irritant.

Lekker veel onbekenden dus dit jaar *O*
pi_181053337
Iets te veel proleten dit jaar, als het andere BNer-kampje (met o.a. Stefano Sanders) geen gouden oude legendes bevat (een Hans van der Togt, Viola Holt ofzo) dan haak ik af.
pi_181053874
quote:
Realityster Donny Roelvink en zanger Jody Bernal doen dit jaar mee aan Expeditie Robinson.

Dat heeft RTL donderdag bekendgemaakt. Naast Roelvink en Bernal zitten ook rapper I Am Aisha, cabaretier Steven Brunswijk, presentator Nienke Plas en rapper Josylvio in Kamp Zuid.
https://www.nu.nl/media/5(...)editie-robinson.html
  donderdag 9 augustus 2018 @ 14:26:18 #152
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_181054037
Ik ben wel benieuwd naar de rest hoor. Ik word niet heel erg warm van deze namen, maar Jody kan wel een leuke gangmaker en dat zal die Roelvink misschien ook wel zijn. De anderen ken ik niet. Vorig jaar kende ik toch wel tweederde, ik denk dat ik dat nu niet ga halen. Kan op zich ook wel fijn zijn, want dan ga ik er zonder vooroordelen in.
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 15:12:27 #153
368283 ato
pi_181055133
quote:
Ik vind haar wel leuk, ook Jody, Donny en Braboneger vind ik leuke kandidaten.
Voor nu nog dan :)
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 9 augustus 2018 @ 15:14:46 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181055163
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:12 schreef ato het volgende:

[..]

Ik vind haar wel leuk, ook Jody, Donny en Braboneger vind ik leuke kandidaten.
Voor nu nog dan :)
Die bloggers/vloggers lijken me zo aandachtsgeil en dus vooral mee te doen voor de exposure ipv echt de inhoud van t programma en t survivallen. :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 15:17:29 #155
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_181055221
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die bloggers/vloggers lijken me zo aandachtsgeil en dus vooral mee te doen voor de exposure ipv echt de inhoud van t programma en t survivallen. :{
Kaj is toch ook een blogger? Vond hem misschien wel de tofste kandidaat, omdat hij gewoon zichzelf was en er vol tegenaan ging waar mogelijk. Ik denk niet dat je alle vloggers over een kam kunt scheren door te zeggen dat ze alleen maar aandachtsgeil zijn en het spelletje niet kunnen spelen, want ook als vlogger zul je vaak toch enigszins moeten kunnen doorzetten en incasseren. Niet alles is natuurlijk koek en ei als vlogger en uiteindelijk houden vrijwel alle BN'ers van exposure. Anders doe je hier niet aan mee en ben je vaak geen BN'er.
pi_181055623
Die Nienke Plas mag ik nu al niet :')
pi_181055790
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:37 schreef 44rdbei het volgende:
Die Nienke Plas mag ik nu al niet :')
Beetje een vervelend hoofd.
pi_181055849
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die bloggers/vloggers lijken me zo aandachtsgeil en dus vooral mee te doen voor de exposure ipv echt de inhoud van t programma en t survivallen. :{
iedereen doet mee voor de exposure tegenwoordig, op een enkele iets oudere kandidaat na. Puur reclame voor zichzelf maken voor anderhalf miljoen mensen elke week.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 16:08:02 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181056264
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:49 schreef planethugo het volgende:

[..]

iedereen doet mee voor de exposure tegenwoordig, op een enkele iets oudere kandidaat na. Puur reclame voor zichzelf maken voor anderhalf miljoen mensen elke week.
Ik hou van die kandidaten als Bartho Braat :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 16:15:32 #160
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181056423
quote:
Is dit een van de onbekende Nederlanders of zo'n BN'er die niemand kent?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181056455
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:15 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Is dit een van de onbekende Nederlanders of zo'n BN'er die niemand kent?
Je zou d'r kunnen kennen van Zon Zuipen Ziekenhuis ofzo. Gaat ze met jongeren op stap, net als Rick Brandsteder en Dennis Weening.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 16:24:39 #162
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181056658
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:16 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Zon Zuipen Ziekenhuis
Dat klinkt niet als iets wat ik zou willen kennen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 9 augustus 2018 @ 16:51:41 #163
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_181057320
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:37 schreef 44rdbei het volgende:
Die Nienke Plas mag ik nu al niet :')
Vanwege al die mensen die zeggen dat ze zo leuk is, en humor heeft en zo, ging ik enige tijd geleden eens wat filmpjes van d'r kijken.

Ik hield het slechts een paar vlogs vol. :{
pi_181057425
Vanavond over 4 weken de eerste aflevering *O* *O* *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181057471
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:57 schreef Prisha het volgende:
Vanavond over 4 weken de eerste aflevering *O* *O* *O*
Jij hebt er zin in :7
SOONY
pi_181057487
quote:
6s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:01 schreef DKUp het volgende:

[..]

Jij hebt er zin in :7
Enorm! De eerste keer dat de intro weer klinkt...heerlijk O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 9 augustus 2018 @ 17:18:42 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181057757
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:57 schreef Prisha het volgende:
Vanavond over 4 weken de eerste aflevering *O* *O* *O*
*O*
w/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181057818
quote:
6s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:01 schreef DKUp het volgende:

[..]

Jij hebt er zin in :7
Dat is best snel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 17:42:46 #169
368283 ato
pi_181058152
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:57 schreef Prisha het volgende:
Vanavond over 4 weken de eerste aflevering *O* *O* *O*
*O*
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 17:43:32 #170
368283 ato
pi_181058166
Het is ook altijd gezellig hier tijdens ER. *O* *O* *O*
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 9 augustus 2018 @ 18:00:57 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181058447
Jody Bernal en Braboneger. Tof! Kan best een prima seizoen worden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 9 augustus 2018 @ 18:30:46 #172
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_181059027
Ik ken Nienke Plas niet
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_181059979
quote:
19s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:30 schreef Paul het volgende:
Ik ken Nienke Plas niet
Nienke kent jou ook niet.

En daar is ze niet rouwig om.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 9 augustus 2018 @ 19:13:04 #174
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_181060041
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:11 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Nienke kent jou ook niet.

En daar is ze niet rouwig om.
Schoten zijn gelost!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 9 augustus 2018 @ 19:45:30 #175
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181061625
Is er eigenlijk al iets bekend over hoe en wat met de onbekende Nederlanders? Tenminste ik meende te hebben gelezen dat er wel weer wat meededen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181061740
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:15 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Is dit een van de onbekende Nederlanders of zo'n BN'er die niemand kent?
Dat is zo'n vlogger, wel geinig maar nep lippen. tieten en ADHD dus wel leuk.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 9 augustus 2018 @ 19:53:48 #177
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181062042
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is zo'n vlogger, wel geinig maar nep lippen. tieten en ADHD dus wel leuk.
Mensen die plastische chirurgie hebben ondergaan en lijden aan een gedragsstoornis zijn leuk?

:?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181062113
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:53 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Mensen die plastische chirurgie hebben ondergaan en lijden aan een gedragsstoornis zijn leuk?

:?
Ja
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 9 augustus 2018 @ 19:56:27 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181062147
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:53 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Mensen die plastische chirurgie hebben ondergaan en lijden aan een gedragsstoornis zijn leuk?

:?
Dat levert mooie tv op ja. Qua persoonlijkheid horen ze waarschijnlijk ook niet bij de top dus dat wordt genieten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_181062217
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 17:43 schreef ato het volgende:
Het is ook altijd gezellig hier tijdens ER. *O* *O* *O*
:Y wij zitten wel vaak op dezelfde lijn. Ben benieuwd of dat dit jaar weer is :)
Aftellen nu in elk geval *O*

smilie overload
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181062283
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:45 schreef Byzantynixschii het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over hoe en wat met de onbekende Nederlanders? Tenminste ik meende te hebben gelezen dat er wel weer wat meededen.
het zijn er 7 in elk geval. Verder heb ik er niet veel over gelezen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 9 augustus 2018 @ 20:01:03 #182
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_181062313
Die Nienke Plas heeft vast geen inhoud maar is in ieder geval wel te waarderen voor haar lichaam.
Hier iig haar bikini in haar naad opgetrokken rond minuut 10:
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_181062399
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Nienke Plas heeft vast geen inhoud maar is in ieder geval wel te waarderen voor haar lichaam.
Hier iig haar bikini in haar naad opgetrokken rond minuut 10:
Ze is best grappig en open om haar spay tans en borst vergroting. Jammer dat ze haar kind in haar vlogs duwt, DIe vraagt er niet om
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181062456
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Nienke Plas heeft vast geen inhoud maar is in ieder geval wel te waarderen voor haar lichaam.
Hier iig haar bikini in haar naad opgetrokken rond minuut 10:
Ik moest bijna kotsen. Haar kop is echt zoveel ouder dan ze is. En dan dat reet gewei :r
pi_181062634
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:04 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik moest bijna kotsen. Haar kop is echt zoveel ouder dan ze is. En dan dat reet gewei :r
Kijk dat gaat leuk worden :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 21:03:10 #186
368283 ato
pi_181064683
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:58 schreef Prisha het volgende:

[..]

:Y wij zitten wel vaak op dezelfde lijn. Ben benieuwd of dat dit jaar weer is :)
Aftellen nu in elk geval *O*

smilie overload
Klopt ^O^
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2018 @ 21:13:00 #187
368283 ato
pi_181065050
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:04 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik moest bijna kotsen. Haar kop is echt zoveel ouder dan ze is. En dan dat reet gewei :r
Het is een typetje wat zij speelt en ik moet eerlijk zeggen dat ik na een paar minuten zenuwachtig word als ik een paar vlogs van haar zie.

Toch zag ik haar in een interview en kwam zij anders qua persoonlijkheid en symphatiek over.
Maar goed afwachten of ik haar nog steeds leuk vind, over 4 weken.
Life can be a bitch, so like it..
pi_181067400
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 15:46 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Beetje een vervelend hoofd.
Meer het hyperdepieper gedrag in die filmpjes wat me stoort.
pi_181067645
Ik heb net dat filmpje gezien op rtl4. Ik heb zo'n gevoel dat dit een matig jaar wordt.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)p-de-proef-gesteld-1
pi_181073253
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:13 schreef ato het volgende:

[..]

Het is een typetje wat zij speelt en ik moet eerlijk zeggen dat ik na een paar minuten zenuwachtig word als ik een paar vlogs van haar zie.

Toch zag ik haar in een interview en kwam zij anders qua persoonlijkheid en symphatiek over.
Maar goed afwachten of ik haar nog steeds leuk vind, over 4 weken.
In ZZZ speelde ze niet zo'n type. Daar was ze zichzelf. Een tutje met een rok tot d'r knietjes.

Ze zal vast aardig zijn, maar warm lopen doe ik er niet van :)
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:15:42 #191
368283 ato
pi_181073420
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 09:01 schreef GereDathan het volgende:

[..]

In ZZZ speelde ze niet zo'n type. Daar was ze zichzelf. Een tutje met een rok tot d'r knietjes.

Ze zal vast aardig zijn, maar warm lopen doe ik er niet van :)
Wat is zzz?
Life can be a bitch, so like it..
pi_181073496
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 09:15 schreef ato het volgende:

[..]

Wat is zzz?
Zon zuipen ziekenhuis? :D
pi_181073512
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 16:57 schreef Prisha het volgende:
Vanavond over 4 weken de eerste aflevering *O* *O* *O*
*O* ook fijn dat de zomer dan zo goed als voorbij is hopelijk *O*
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:36:18 #194
368283 ato
pi_181073672
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 09:21 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Zon zuipen ziekenhuis? :D
Oh -O-
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:36:56 #195
368283 ato
pi_181073681
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 09:23 schreef -Magica- het volgende:

[..]

*O* ook fijn dat de zomer dan zo goed als voorbij is hopelijk *O*
Nee de zomer moet langer duren *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_181075042
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:50 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb net dat filmpje gezien op rtl4. Ik heb zo'n gevoel dat dit een matig jaar wordt.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)p-de-proef-gesteld-1
nee joh binnenkort komen de presentatoren natuurlijk weer met het jaarlijkse statement dat dit jaar het beste en zwaarste jaar ooit was :D
pi_181075833
ExpeditieRobinson was leuk omdat er zoveel verschillende soorten karakters samen kwamen die verrassend konden samenwerken of flink botsen. Dan zaten er 4 sportinstructeurs (survival), 4 man van de straat (grote bek/conflict), 4 HR-medewerkers en psychologen (sociaal-spel) en 4 nerds/stille-krachten in (slim, tactisch).
Nu heb je eigenlijk steeds meer hetzelfde soort mensen (de helft schreeuwers die nog nooit hebben gekampeerd, groepje sociale mensen, een enkele survivalist en 1 a 2 tactici). Daardoor wordt de groepsdynamiek saai en gebeurt er na een week niet veel. Dat probeert men op te lossen door extra stemmen, maar dat is maar een paardemiddel en de laatste jaren weer teveel gebruikt.
pi_181076103
wat een niksige groep deelnemers dit jaar
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_181149840
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:50 schreef planethugo het volgende:

[..]

nee joh binnenkort komen de presentatoren natuurlijk weer met het jaarlijkse statement dat dit jaar het beste en zwaarste jaar ooit was :D
Het zwaarste jaar om te kijken misschien :P
pi_181230139
quote:
RTL 5 heeft de onbekende deelnemers bekendgemaakt die meedoen aan het nieuwe seizoen van het survivalprogramma Expeditie Robinson. Het gaat om Sandra Spreij (coffeeshophoudster uit Zwolle), Gwenda Nielen (majoor uit Amersfoort), Laurie Scheerder (student uit Utrecht) , Dominique Hazeleger (student uit Dorst), Robin Bakker (havenarbeider uit Spijkenisse), Jan Bronninkreef (veeboer uit Holten) en Özgür Aksan (woonbegeleider uit Zutphen).
https://www.ad.nl/show/di(...)e-robinson~a59e69d1/
pi_181230312
quote:
Die Robin Bakker ziet er veel ouder uit dan 26.
Maar leuk! ^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181230317
Vandaag over 3 weken *O* *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181232823
Even een serieuze vraag ik wil niet trollen. Doen er nu meer typische Nederlanders mee Dan bekende Nederlanders omdat ze niemand Kunnen vinden.
pi_181236106
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:48 schreef KingRadler het volgende:
Even een serieuze vraag ik wil niet trollen. Doen er nu meer typische Nederlanders mee Dan bekende Nederlanders omdat ze niemand Kunnen vinden.
Denk eerder dat ze vorig jaar eindelijk geluisterd hebben naar de kijkers, en een paar in het programma hebben gedaan. Toen dat positief uitpakte hebben ze dat aantal omhoog gebracht dit jaar.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181238559
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:15 schreef Prisha het volgende:

[..]

Denk eerder dat ze vorig jaar eindelijk geluisterd hebben naar de kijkers, en een paar in het programma hebben gedaan. Toen dat positief uitpakte hebben ze dat aantal omhoog gebracht dit jaar.
Volgend jaar helemaal geen BN’ers meer hoop ik.

Ik ga ook de Belgische volgen op Vier. Die begint ook bijna.
pi_181248527
Robin Bakker (havenarbeider uit Spijkenisse), wat een cliche weer.

Maar we hebben dus kamp zuid en het kamp van de onbekenden. Beide hebben 7 deelnemers dus logischerwijs komt er nog een kamp noord met ook 7 deelnemers.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:26:26 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181248643
quote:
Studente Dominique Hazeleger is een echte levensgenieter en globetrotter. Ze heeft de hele wereld al gezien maar de Filipijnen stonden nog op haar lijstje.
Dan heb je dus niet de hele wereld al gezien, KUT!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_181248707
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:20 schreef 44rdbei het volgende:
Robin Bakker (havenarbeider uit Spijkenisse), wat een cliche weer.

Maar we hebben dus kamp zuid en het kamp van de onbekenden. Beide hebben 7 deelnemers dus logischerwijs komt er nog een kamp noord met ook 7 deelnemers.
Is het onbekenden kamp niet kamp Noord?

En van de bekenden is er nog 1 niet bekend als ik de foto's moet geloven?
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:30:18 #209
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181248726
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:29 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Is het onbekenden kamp niet kamp Noord?
Nee, als t goed is zijn er 3 kampen van 7.
Noord, Zuid en onbekend.

quote:
En van de bekenden is er nog 1 niet bekend als ik de foto's moet geloven?
Ja die zwarte vlek inderdaad :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_181249013
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee, als t goed is zijn er 3 kampen van 7.
Noord, Zuid en onbekend.
Er zijn inderdaad 14 BN'ers en 7 onbekende mensen. Moet nog een heel kamp bekend worden gemaakt.
  Moderator vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:45:35 #211
382129 crew  Donna
pi_181249022
Ben wel benieuwd naar de zwarte vlek.
pi_181249033
En nog een deelnemer van Kamp Zuid.....

Zal wel Dionne Slagter zijn.....
SOONY
pi_181249914
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dan heb je dus niet de hele wereld al gezien, KUT!
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:35:50 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181249930
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

_O-
Ze klinkt echt als zo'n insta-reismeisje :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_181252299
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ze klinkt echt als zo'n insta-reismeisje :D
Met van die foto's op van die iconische plaatsen waar per jaar 10 mensen naar beneden pleuren voor een selfie O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:27:16 #216
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181252313
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Met van die foto's op van die iconische plaatsen waar per jaar 10 mensen naar beneden pleuren voor een selfie O+
En een zielig kindje in een dorpje en zo.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:34:51 #217
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_181252468
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dan heb je dus niet de hele wereld al gezien, KUT!
Echt he, klinkt als een sneeuwvlokje
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:49:17 #218
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181252830
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 21:04 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik ga ook de Belgische volgen op Vier. Die begint ook bijna.
Heeft die zender een fatsoenlijke uitzending gemist website?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  Moderator vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:50:18 #219
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_181252858
Mensen denken dat Corry Konings dat laatste lid is van kamp Zuid
pi_181252879
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:50 schreef Momo... het volgende:
Mensen denken dat Corry Konings dat laatste lid is van kamp Zuid
wat :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181254309
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:49 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Heeft die zender een fatsoenlijke uitzending gemist website?
Een meer dan fatsoenlijke. Een paar minuten na de uitzending staan de videos erop en met oa. GemistDownloader kan je ze eenvoudig downloaden. Gratis registratie is wel vereist.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 14:51:06 #222
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181254345
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 14:49 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Een meer dan fatsoenlijke. Een paar minuten na de uitzending staan de videos erop en met oa. GemistDownloader kan je ze eenvoudig downloaden. Gratis registratie is wel vereist.
Top! ^O^ Wanneer begint deze serie?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181254480
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 14:51 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Top! ^O^ Wanneer begint deze serie?
Begin september stond er van de week, dus zal wel rond dezelfde tijd zijn als in NL.

Wij volgen daar ook altijd de Belgische Mol, die echt vele malen beter is dan de Nederlandse. Hoop dat het met ER ook zo is. Al is het wel het eerste jaar weer dat ze in België een ER hebben.
pi_181254515
De Belgische mol is compleet anders. Niet beter of slechter imo.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:01:43 #225
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181254575
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 14:57 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Begin september stond er van de week, dus zal wel rond dezelfde tijd zijn als in NL.

Wij volgen daar ook altijd de Belgische Mol, die echt vele malen beter is dan de Nederlandse. Hoop dat het met ER ook zo is. Al is het wel het eerste jaar weer dat ze in België een ER hebben.
Ik heb alvast even een notitie op de kalender gemaakt voor 1 september, dan check ik wel of de exacte datum bekend is. :)

Ik ben wel benieuwd. Ik hoop vooral dat het meer basic is zoals ER 15+ jaar geleden was met mensen die meedoen voor het spel en de ervaring en niet voor de exposure.

Hoop wel dat ik het een beetje kan volgen. Vroeger werden de Vlamingen bij ER NL nog wel eens ondertiteld en dat was ook best nodig. :P
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181254753
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 15:01 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik heb alvast even een notitie op de kalender gemaakt voor 1 september, dan check ik wel of de exacte datum bekend is. :)

Ik ben wel benieuwd. Ik hoop vooral dat het meer basic is zoals ER 15+ jaar geleden was met mensen die meedoen voor het spel en de ervaring en niet voor de exposure.

Hoop wel dat ik het een beetje kan volgen. Vroeger werden de Vlamingen bij ER NL nog wel eens ondertiteld en dat was ook best nodig. :P
VIER ondertitelt de Mol wel, dus denk dit ook ;)
pi_181254763
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 14:58 schreef 44rdbei het volgende:
De Belgische mol is compleet anders. Niet beter of slechter imo.
Dat mag jij vinden. Ik vind hem vele malen beter.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:22:20 #228
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181254962
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 15:10 schreef GereDathan het volgende:

[..]

VIER ondertitelt de Mol wel, dus denk dit ook ;)
Beters!
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:50:14 #229
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_181255466
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:46 schreef DKUp het volgende:
En nog een deelnemer van Kamp Zuid.....

Zal wel Dionne Slagter zijn.....
[ afbeelding ]
Dat zou een goeie zijn... ze had laatst een foto op insta gepost en iedereen dacht eigenlijk aan roadtrippers 2018, maar ER kan ook natuurlijk... maar dan betwijfel ik of Kaj van der Ree nog tussen de deelnemers zal zitten.
pi_181256027
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:50 schreef Momo... het volgende:
Mensen denken dat Corry Konings dat laatste lid is van kamp Zuid
Dat zou niet eens zo gek gedacht zijn, er zitten tot nu toe bijna alleen maar jonge mensen in de expeditie en er zitten altijd een of twee oudjes bij die je er nooit zou verwachten, zoals een Jaap Jongbloed of Bartho Braat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181256264
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:51 schreef Prisha het volgende:

[..]

wat :D
Hoeren neuken nooit meer werken _O_
pi_181259970
quote:
Spijkenisse *O* :P

Ow en Donny *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2018 18:58:55 ]
pi_181260137
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 16:23 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Hoeren neuken nooit meer werken _O_
Zat hem vanmiddag nog te zingen haha
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 10:55:05 #234
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_181272024
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Vloggers dus. Typo.
Klopt niks van titel: Alle vloggers zijn in principe youtubers, maar alle youtubers hoeven geen vloggers te zijn
  zondag 19 augustus 2018 @ 12:42:49 #235
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_181296052
Hahaha :') Tony Junior

die had ik totaal niet zien aankomen.
pi_181296655
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Tony Junior
Wat een poep kandidaten tot nu toe zeg.
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:32:54 #237
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181317047
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 10:55 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Klopt niks van titel: Alle vloggers zijn in principe youtubers, maar alle youtubers hoeven geen vloggers te zijn
Ok.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_181317414
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 12:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Tony Junior
Wie?
pi_181317430
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:14 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Wat een poep kandidaten tot nu toe zeg.
Dat vind ik ook dit jaar weer, net zoals elk jaar meer dat C garnituur. Maar ervaring leert dat er altijd wel leuke mensen tussen zitten en de persoon waar je vooraf de meeste hekel aan hebt blijkt de leukste te zijn :')
  Moderator maandag 20 augustus 2018 @ 11:01:49 #240
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_181317469
Dit zijn wel echt van die BN-ers die ook nog nooit gekampeerd hebben en al kriebels krijgen als ze Amsterdam verlaten.
pi_181317472
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:56 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Wie?
DJ, de zoon van Tony Peroni/Tony Claessens (drummer van Het Goede Doel) en de vriend van Maan (zangeres).
SOONY
pi_181317606
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:02 schreef DKUp het volgende:

[..]

DJ, de zoon van Tony Peroni/Tony Claessens (drummer van Het Goede Doel) en de vriend van Maan (zangeres).
Zegt me allemaal niks :{ Hoe triest is dat eigenlijk.
pi_181317643
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:14 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Zegt me allemaal niks :{ Hoe triest is dat eigenlijk.
Zegt mij ook niets (alleen het Goede Doel ken ik wel) maar vind er niets triests aan. Kan er niet mee zitten :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 20 augustus 2018 @ 11:19:08 #244
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181317662
Volgens google is het weer zo'n tattoo boy. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181317672
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:57 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat vind ik ook dit jaar weer, net zoals elk jaar meer dat C garnituur. Maar ervaring leert dat er altijd wel leuke mensen tussen zitten en de persoon waar je vooraf de meeste hekel aan hebt blijkt de leukste te zijn :')
Dat is zeker waar! Maar door steeds onbekendere bn'ers te pakken, kunnen ze net zo goed 20 onbekende Nederlanders pakken.
  maandag 20 augustus 2018 @ 11:29:55 #246
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_181317804
Ik dacht dat Tony wel heel erg bekend is.

Tot nu toe herken ik nog steeds iedereen en ik vind het niet zo zeer C garnituur, maar vooral kandidaten die het jongeren publiek moet trekken.
pi_181317895
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:29 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik dacht dat Tony wel heel erg bekend is.

Tot nu toe herken ik nog steeds iedereen en ik vind het niet zo zeer C garnituur, maar vooral kandidaten die het jongeren publiek moet trekken.
Minder SBS Shownieuws kijken zou ik je aanraden :D
pi_181317930
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:19 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat is zeker waar! Maar door steeds onbekendere bn'ers te pakken, kunnen ze net zo goed 20 onbekende Nederlanders pakken.
Daarom zie ik zo uit naar de Belgische versie. Sowieso kennen we daar amper iemand, maar daar is het gewoon met onbekenden die het geld goed kunnen gebruiken. En zorgde in ieder geval in Nederland vroeger altijd voor een fellere strijd.

Dat C garnituur van nu wil geen pijn lijden, geen honger hebben en hun makeup moet wel goed zitten voor de opnames. Voorbeelden daarvan te over de laatste jaren met als hoogtepunt recent die nep rapper.
  maandag 20 augustus 2018 @ 11:39:06 #249
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_181317940
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:36 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Minder SBS Shownieuws kijken zou ik je aanraden :D
Dat kijk ik nooit :P

Heb een fascinatie voor real life programma's :+
pi_181317976
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:17 schreef Prisha het volgende:

[..]

Zegt mij ook niets (alleen het Goede Doel ken ik wel) maar vind er niets triests aan. Kan er niet mee zitten :P
Ik zit er ook niet mee, maar vind het meer triest voor de televisie. Als je programma enkel nog gebruikt wordt door C garnituur die zichzelf wil promoten.

De eerste editie met BN'ers was natuurlijk leuk, weer eens wat anders. Maar dat is wel een beetje op de laatste jaren en het niveau zakt met de jaren.

Gelukkig was Soundos er vorig jaar, fleurde de boel wat op *O*
pi_181317986
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:39 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Dat kijk ik nooit :P

Heb een fascinatie voor real life programma's :+
Ah, dat verklaart.

Mijn kinderen kennen ook al die vloggers, ik heb werkelijk geen idee :')
pi_181318012
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:41 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik zit er ook niet mee, maar vind het meer triest voor de televisie. Als je programma enkel nog gebruikt wordt door C garnituur die zichzelf wil promoten.

De eerste editie met BN'ers was natuurlijk leuk, weer eens wat anders. Maar dat is wel een beetje op de laatste jaren en het niveau zakt met de jaren.

Gelukkig was Soundos er vorig jaar, fleurde de boel wat op *O*
Ahh op die manier. Ik dacht dat je het triest vond voor je zelf. Dan is het goed :Y
Ondanks alles gewoon hartstikke veel zin in. Gaat een leuk seizoen worden, ik voel het.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181318351
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:38 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Daarom zie ik zo uit naar de Belgische versie. Sowieso kennen we daar amper iemand, maar daar is het gewoon met onbekenden die het geld goed kunnen gebruiken. En zorgde in ieder geval in Nederland vroeger altijd voor een fellere strijd.

Een Belgische versie? Als dat zoals De Mol gaat worden moet ik dat zien! Per wanneer en welke zender?
pi_181319105
Dus we hebben Stijn Fransen, Gregory Sedoc en Tony Jr. als BN'ers in Noord op basis van de insta van Robinson...

Sedoc zag er trouwens vorige week bij het commentaar bij het EK atletiek niet uit alsof hij een maand op dat eiland heeft gezeten, maar da's speculatie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 augustus 2018 @ 12:53:14 #255
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_181319257
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Gregory Sedoc
En Lisa van Ogene.

Sedoc is niet echt zeker... Davy Eduard King kan schijnbaar ook volgens sommige mensen :P ik heb zelf geen idee.
pi_181319341
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:53 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

En Lisa van Ogene.

Sedoc is niet echt zeker... Davy Eduard King kan schijnbaar ook volgens sommige mensen :P ik heb zelf geen idee.
Waar komt dat gerucht van Lisa vandaan :?

Dat filmpje bij vermoedelijk Sedoc impliceert wel dat het een (oud-)atleet is...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181319488
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:43 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ahh op die manier. Ik dacht dat je het triest vond voor je zelf. Dan is het goed :Y
Ondanks alles gewoon hartstikke veel zin in. Gaat een leuk seizoen worden, ik voel het.
Ik ga er ook ongetwijfeld weer van genieten, en hopelijk ook lekker ergeren aan een vervelende kandidaat. Lekker zeiken :P
pi_181319491
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:01 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Een Belgische versie? Als dat zoals De Mol gaat worden moet ik dat zien! Per wanneer en welke zender?
www.vier.be ;)
  maandag 20 augustus 2018 @ 13:06:57 #259
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_181319573
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:56 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Waar komt dat gerucht van Lisa vandaan :?

Dat filmpje bij vermoedelijk Sedoc impliceert wel dat het een (oud-)atleet is...
Is geen gerucht :P maar overduidelijk.

nieuw filmpje op ER facebook pagina.
pi_181320685
Niks mis met de kandidaten ^O^
SOONY
pi_181323788
quote:
_O_
Bedankt! ^O^
pi_181323902
Heb sinds het seizoen met Elle Bandita en Ronnie Flex geen Expeditie meer gekeken, maar ben vastberaden om dit seizoen van begin tot start te volgen. Ben benieuwd :P
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_181328268
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:51 schreef Nexum het volgende:
Heb sinds het seizoen met Elle Bandita en Ronnie Flex geen Expeditie meer gekeken, maar ben vastberaden om dit seizoen van begin tot start te volgen. Ben benieuwd :P
^O^ post je hier dan ook mee?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181328450
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2018 18:37 schreef Prisha het volgende:

[..]

^O^ post je hier dan ook mee?
Yes!!!
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_181341447
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:51 schreef Nexum het volgende:
Heb sinds het seizoen met Elle Bandita en Ronnie Flex geen Expeditie meer gekeken, maar ben vastberaden om dit seizoen van begin tot start te volgen. Ben benieuwd :P
dan heb je 1 seizoen gemist, poeh poeh ;)
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:34:29 #266
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181341562
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 09:25 schreef planethugo het volgende:

[..]

dan heb je 1 seizoen gemist, poeh poeh ;)
Maar wel Soundos! ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:36:44 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181341589
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Dus we hebben Stijn Fransen, Gregory Sedoc en Tony Jr. als BN'ers in Noord op basis van de insta van Robinson...

Sedoc zag er trouwens vorige week bij het commentaar bij het EK atletiek niet uit alsof hij een maand op dat eiland heeft gezeten, maar da's speculatie
Ik moest al deze namen googlen :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:22:10 #268
382129 crew  Donna
pi_181342161
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 09:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar wel Soundos! ;)
Oh vreselijk, daarom heb ik niet gekeken vorig jaar. :r
pi_181342564
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Dus we hebben Stijn Fransen, Gregory Sedoc en Tony Jr. als BN'ers in Noord op basis van de insta van Robinson...

Sedoc zag er trouwens vorige week bij het commentaar bij het EK atletiek niet uit alsof hij een maand op dat eiland heeft gezeten, maar da's speculatie
Greg heeft natuurlijk constant op Winnaarseiland gezeten. In het zeldzame geval dat hij de proef niet won zorgen zijn gladde sociale skills daar wel voor
pi_181342956
Ik hoop dat er iemand is die straks voor de volgende reeks een nieuwe OP met de kandidaten kan maken.
Zou het zelf wel doen maar weet niet precies hoe :@
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181343348
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 09:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik moest al deze namen googlen :')
Ken ze ook niet :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:22:51 #272
403253 Meke
after all this time? always.
pi_181344497
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:11 schreef Prisha het volgende:
Ik hoop dat er iemand is die straks voor de volgende reeks een nieuwe OP met de kandidaten kan maken.
Zou het zelf wel doen maar weet niet precies hoe :@
Maar dat is toch handiger op het moment dat alle deelnemers bekend zijn, inclusief hun officiele persfoto's? Ik wil/kan het op zich best doen, maar dan blijf je bezig want kan je het straks weer opnieuw doen :+ Of is iedereen nu bekend?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_181344565
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:22 schreef Meke het volgende:

[..]

Maar dat is toch handiger op het moment dat alle deelnemers bekend zijn, inclusief hun officiele persfoto's? Ik wil/kan het op zich best doen, maar dan blijf je bezig want kan je het straks weer opnieuw doen :+ Of is iedereen nu bekend?
Ja bedoel ik ook. Als ze allemaal bekend zijn. Ik denk dat we dan nét of net niet in de nieuwe topic reeks zitten. We gaan nog niet zo snel maar tempo gaat gestaag omhoog.

Maar top als jij het kan doen ^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181349266
Ik vind die Stijn Fransen wel knap :@ Als het niks is ga ik gewoon naar haar kijken.
pi_181349308
Gaan we trouwens voor de Vlaamse versie een apart topic maken?
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:59:57 #276
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_181349594
Er is weer nieuw filmpje... herken hem niet.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:25:00 #277
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181353538
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 15:46 schreef 44rdbei het volgende:
Ik vind die Stijn Fransen wel knap :@ Als het niks is ga ik gewoon naar haar kijken.
Daar zit een steekje los... Als vrouw voor je 30e al kort haar is echt niet okay.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 22 augustus 2018 @ 13:47:36 #278
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_181371518
Nieuwe naam voor Noord: John Kraaykamp Jr
pi_181371570
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Nieuwe naam voor Noord: John Kraaykamp Jr
Echt??? Dat lijkt me leuk :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 22 augustus 2018 @ 13:59:03 #280
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_181371773
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

Echt??? Dat lijkt me leuk :D
100% :P (filmpje is overduidelijk)

Zat filmpje daarvoor nog even te bekijken en schijnbaar moet dat Bas Muijs of Sascha Visser zijn.
Had geen link gelegd tussen hun en voetbal.

Sascha vind ik leuker :P
  Moderator woensdag 22 augustus 2018 @ 14:01:07 #281
382129 crew  Donna
pi_181371807
Heeft Sascha Visser niet al eens mee gedaan?
Of was dat WIDM ofzo?
pi_181371859
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 14:01 schreef DonnaRush het volgende:
Heeft Sascha Visser niet al eens mee gedaan?
Of was dat WIDM ofzo?
Volgens mij in beiden niet.
Hij lijkt op een andere BN'er op sommige foto's, maar kom niet op de naam :(
  woensdag 22 augustus 2018 @ 14:06:04 #283
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_181371903
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 14:01 schreef DonnaRush het volgende:
Heeft Sascha Visser niet al eens mee gedaan?
Of was dat WIDM ofzo?
Je hebt gelijk, in het najaar van 2011 was hij als kandidaat te zien in Expeditie Robinson.

Muijs dus :P en anders weet ik echt niet wie het is.
pi_181371980
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 14:06 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, in het najaar van 2011 was hij als kandidaat te zien in Expeditie Robinson.

Muijs dus :P en anders weet ik echt niet wie het is.

Bas Muijs volgens mij sowieso :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 22 augustus 2018 @ 15:32:02 #285
403253 Meke
after all this time? always.
pi_181373632
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 14:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Je hebt gelijk, in het najaar van 2011 was hij als kandidaat te zien in Expeditie Robinson.

Ja, hij had toen z'n stembrief geschreven en draaide zich om om aan de hele groep z'n stemmotivatie te vertellen :D Dat weet ik nog :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:46:11 #286
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_181397520
Hahaha geen Muijs dus.. maar Toine van Peperstraten.
Wat zal dat een anticlimax zijn voor vele :P en zielig voor Toine.

En geen Lisa van Ogene, maar Loiza Lammers.
Er is nu nog een vrouwelijke deelneemster in het donker en zonder aanwijzing, ben benieuwd.

Zuid is: Donny Roelvink, Aisha, Steven Brunswijk, Nienke Plas, Josylvio, Jody Bernal & nog een onbekend vrouwelijk iemand.
Noord: Stijn Fransen, Tony JR, Johnny K. JR., Toine, Loiza, Sedoc & nog een onbekend vrouwelijk iemand.

En dan team onbekend NL.

[ Bericht 26% gewijzigd door SacreCoeur op 23-08-2018 13:51:50 ]
pi_181397590
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Hahaha geen Muijs dus.. maar Toine van Peperstraten.
Wat zal dat een anticlimax zijn voor vele :P en zielig voor Toine.

En geen Lisa van Ogene, maar Loiza Lammers.
Er is nu nog een vrouwelijke deelneemster in het donker en zonder aanwijzing, ben benieuwd.
wat neeeeeee geen Bas? -O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:54:14 #288
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_181397692
quote:
11s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

wat neeeeeee geen Bas? -O-
Helaas :P

wel benieuwd naar de 2 laatste bekende.
Hopelijk niet zo'n flop als toen met Lil'Kleine :') was ook zo'n anticlimax.
pi_181397840
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 14:06 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, in het najaar van 2011 was hij als kandidaat te zien in Expeditie Robinson.
Inderdaad :o

Straal vergeten :@
  Moderator donderdag 23 augustus 2018 @ 14:01:30 #291
382129 crew  Donna
pi_181397861
Haha, Sascha zat ergens in mijn geheugen :P
pi_181398053
Kamp Noord


Kamp Zuid


Kamp Onbekend


[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 23-08-2018 14:36:28 ]
SOONY
pi_181398089
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:09 schreef DKUp het volgende:
Kamp Noord
[ afbeelding ]

Kamp Zuid
[ afbeelding ]

Kamp Onbekend/Onbekende deelnemers
[ afbeelding ]
wie is die man die bij kamp noord rechts naast de voorste staat?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181398134
Twee zusjes van O’G3NE (Amy en Lisa) misschien?
Of Vajen van den Bosch....
SOONY
pi_181398159
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:11 schreef Prisha het volgende:

[..]

wie is die man die bij kamp noord rechts naast de voorste staat?
SOONY
pi_181398163
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181398167
Hmm Famke Louise dan toch bij Kamp Noord? Kan me alleen niet voorstellen dat ze langer dan 48 uur daar blijft.
pi_181398280
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:15 schreef YT123 het volgende:
Hmm Famke Louise dan toch bij Kamp Noord? Kan me alleen niet voorstellen dat ze langer dan 48 uur daar blijft.
Kan ook nog nu ik haar zie met stijl haar
SOONY
pi_181398359
Dat plaatje van DKup kan wel in de OP tot de namen en zo bekend zijn?
Jammer van Bas :'(
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181398795
kapen
pi_181398799
d
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')