abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 juli 2018 @ 13:09:22 #51
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_180741561
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:15 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Weet ik, en het ene misdrijf is het andere niet, maar ik probeer me dat gewoon voor te stellen. Zou zo'n advocaat niet denken van "vuile teringlijer, stik er lekker in en ik hoop dat je nooit meer vrij komt"?
Dat soort advocaten zijn vreselijke mensen. Zij hebben liever hun cliënt vrij dan dat de samenleving wordt beschermd.
pi_180742405
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:54 schreef Saekerhett het volgende:
Wat ik me probeer voor te stellen is hoe je als advocaat zo iemand überhaupt WIL verdedigen.
Dat kun je je dan ook afvragen bij de arts, chirurg, etc.
Zelfs de kapper.

Het is hun werk...
pi_180742428
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:09 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Dat soort advocaten zijn vreselijke mensen. Zij hebben liever hun cliënt vrij dan dat de samenleving wordt beschermd.
Je buikt roept.
Wees eens verstandig en tel tot 10(000)alvorens te posten.
pi_180742494
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:09 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Dat soort advocaten zijn vreselijke mensen. Zij hebben liever hun cliënt vrij dan dat de samenleving wordt beschermd.
Nee, ik denk dat deze advocaten vooral het recht willen dienen, ondanks de omstandigheden, dat is wel een eervol beroep als je het mij vraagt.

Zou mooi zijn als niemand hem wilde verdedigen, dan was er geen proces mogelijk en stond ie alweer bij Lage Vuursche meisjes te graaien. :P
-nee-
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:20:02 #55
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_180742889
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:40 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Wat zijn dat voor achterlijke advocaten. Deze advocaten van de duivel dienen het belang van hun cliënt voorop te stellen en dat houdt in deze zaak in dat de geesteszieke moordenaar van Anne, levenslang moet worden behandeld.
Want in de gevangenis word je behandeld?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:25:13 #56
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_180743010
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:54 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Je buikt roept.
Wees eens verstandig en tel tot 10(000)alvorens te posten.
De advocaat behartigt de belangen van de cliënt en hij of zij zal dan ook alles in het werk moeten stellen om deze belangen veilig te stellen.

Dus jij gelooft dit geklets?

Nee hoor, dit soort advocaten zijn vreselijke mensen. Zij hebben veel liever dat de moordenaar van Anne vrij rond kan lopen zodat hij met zijn gruweldaden door kan gaan.
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:28:09 #57
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_180743088
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:25 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

De advocaat behartigt de belangen van de cliënt en hij of zij zal dan ook alles in het werk moeten stellen om deze belangen veilig te stellen.

Dus jij gelooft dit geklets?

Nee hoor, dit soort advocaten zijn vreselijke mensen. Zij hebben veel liever dat de moordenaar van Anne vrij rond kan lopen zodat hij met zijn gruweldaden door kan gaan.
Nee, ze willen dat mensen eerlijk berecht worden en vormen de basis van de rechtsstaat.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:43:22 #58
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_180743479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:25 schreef Voice_Over het volgende:

[..]
Nee hoor, dit soort advocaten zijn vreselijke mensen. Zij hebben veel liever dat de moordenaar van Anne vrij rond kan lopen zodat hij met zijn gruweldaden door kan gaan.
https://www.ntr.nl/Kijken(...)pleiters/NPS_1184316
pi_180743720
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:25 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

De advocaat behartigt de belangen van de cliënt en hij of zij zal dan ook alles in het werk moeten stellen om deze belangen veilig te stellen.

Dus jij gelooft dit geklets?

Nee hoor, dit soort advocaten zijn vreselijke mensen. Zij hebben veel liever dat de moordenaar van Anne vrij rond kan lopen zodat hij met zijn gruweldaden door kan gaan.
Maak jezelf niet zo belachelijk ^O^ :|W
pi_180743786
Het is zijn recht om in beroep te gaan.

De rechter kan hem eventueel een hogere straf geven in dat beroep. Zou wel mooi voorbeeld zijn. Hij is in ieder geval lang niet de enige die na hoger beroep langer vannde straat is.
Whatever...
pi_180744371
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:57 schreef Spanky78 het volgende:
Het is zijn recht om in beroep te gaan.
Er is hier ook werkelijk niemand die dat tegen spreekt...maar waar de meesten hier verbaasd over zijn, is de brutaliteit die je in je moet hebben om het, na zo'n daad, ook daadwerkelijk te doen..

Als het mijn vrouw of dochter was, die dit was overkomen, had ik nog maar 1 taak...en daar zou ik de consequenties ook graag voor willen dragen.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_180744444
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:09 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Dat soort advocaten zijn vreselijke mensen. Zij hebben liever hun cliënt vrij dan dat de samenleving wordt beschermd.
Ben je een kloon van Loekie ofzo? :N
Somebody that I used to know
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:32:27 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180744529
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:27 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ben je een kloon van Loekie ofzo? :N
Dan krijgen we zo meteen wel een verzoek om een Postbus 51 spotje inzake deze toestanden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180745253
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:23 schreef Patroon het volgende:

[..]

Er is hier ook werkelijk niemand die dat tegen spreekt...maar waar de meesten hier verbaasd over zijn, is de brutaliteit die je in je moet hebben om het, na zo'n daad, ook daadwerkelijk te doen..

Als het mijn vrouw of dochter was, die dit was overkomen, had ik nog maar 1 taak...en daar zou ik de consequenties ook graag voor willen dragen.
Ja daar zou je vrouw of dochter trots op zijn... Man/pa in de bak wegens moord met voorbedachte rade.

Lekker voor de rest van de familie.

Er zijn maar weinig nabestaanden die dat daadwerkelijk doen.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:58:39 #65
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_180745290
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:28 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nee, ze willen dat mensen eerlijk berecht worden en vormen de basis van de rechtsstaat.
Dus klopt het kader van de rechtsstaat niet. Hoe kan je nou willen dat dat zieke brein vrijgelaten wordt waarmee de samenleving groot gevaar loopt? Doorgaans brave burgers nemen dan passende tegenmaatregelen. Je kan dus beter in het belang van je cliënt hem veilig levenslang laten opsluiten.
pi_180745391
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:58 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Dus klopt het kader van de rechtsstaat niet. Hoe kan je nou willen dat dat zieke brein vrijgelaten wordt waarmee de samenleving groot gevaar loopt? Doorgaans brave burgers nemen dan passende tegenmaatregelen. Je kan dus beter in het belang van je cliënt hem veilig levenslang laten opsluiten.
Een politiestaat is de oplossing :O
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:04:30 #67
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_180745459
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:02 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Een politiestaat is de oplossing :O
Wat heeft dit nou te maken met een politiestaat? Ik zeg alleen dat dit soort daders met een psychopatische inborst, levenslang moeten worden opgesloten. De meerderheid van de Nederlanders wil dat. Maar ja, die op geld beluste fucking advocaten hebben schijt aan de samenleving.
pi_180745681
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:04 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Wat heeft dit nou te maken met een politiestaat? Ik zeg alleen dat dit soort daders met een psychopatische inborst, levenslang moeten worden opgesloten. De meerderheid van de Nederlanders wil dat. Maar ja, die op geld beluste fucking advocaten hebben schijt aan de samenleving.
Omdat dat het tegenovergestelde is van onze rechtsstaat.

Je praat gewoon onzin. Dat schelden is een teken van onmacht. En je zegt niet 'alleen maar dat hij levenslang vast moet zitten'. Je zegt dat zijn advocaten idioten en debielen zijn.

Die advocaten zijn niet op geld belust. Het is hun beroep. En het recht van iedere burger om daar gebruik van te maken. Sterker nog, een advocaat is verplicht in vele gevallen.

Vervolgens is het aan de rechter om te oordelen wat het beste is voor de samenleving. Dat oordelen doet een advocaat niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2018 16:17:09 ]
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:16:03 #69
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_180745738
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:13 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Omdat dat het tegenovergestelde is van onze rechtstaat.

Je praat gewoon onzin. Dat schelden is een teken van onmacht.

Die advocaten zijn niet op geld belust. Het is hun beroep. En het recht van iedere burger om daar gebruik van te maken.

Vervolgens is het aan de rechter om te oordelen wat het beste is voor de samenleving. Dat oordelen doet een advocaat niet.
Je kan kletsen wat je wilt maar die advocaten hebben gewoon schijt aan de samenleving, schijt aan onschuldige vrouwen die in de bloei van hun leven staan. De advocaten van de moordenaar van Anne Faber zijn in mijn ogen de ware advocaten van de duivel. Zij vertegenwoordigen niet een cliënt maar het kille kwaad.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:16:20 #70
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_180745744
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:58 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Dus klopt het kader van de rechtsstaat niet. Hoe kan je nou willen dat dat zieke brein vrijgelaten wordt waarmee de samenleving groot gevaar loopt? Doorgaans brave burgers nemen dan passende tegenmaatregelen. Je kan dus beter in het belang van je cliënt hem veilig levenslang laten opsluiten.
Het klopt prima. De belangen moeten aan twee kanten behartigd worden, zodat de rechter tot een eerlijk oordeel kan komen waarin alle voors en tegens belicht worden. Dat is het uitgangspunt van een goed functionerende rechtsstaat.

En dat jij dat kader niet vindt kloppen laat me koud; gelukkig maak jij de regels niet.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_180745842
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:16 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Je kan kletsen wat je wilt maar die advocaten hebben gewoon schijt aan de samenleving, schijt aan onschuldige vrouwen die in de bloei van hun leven staan. De advocaten van de moordenaar van Anne Faber zijn in mijn ogen de ware advocaten van de duivel. Zij vertegenwoordigen niet een cliënt maar het kille kwaad.
Diegene die aan het kletsen is ben jij. Je wordt aan alle kanten tegengesproken met feiten en constructieve punten. Je doet er echter he-le-maal niets mee. Dat is je goed recht (in onze rechtsstaat) maar ga dan niet andere personen van 'kletsen' beschuldigen.

Daarnaast ga je nergens op in, maar blijf je maar roepen en tieren.

Je hebt volgens mij echt geen idee wat een advocaat precies doet, en waarom hij dat doet.

Weet je bijvoorbeeld dat op een gegeven moment een advocaat VERPLICHT is?
Een advocaat gaat ook niet over de uiteindelijke uitspraak. Is de rechter ook een advocaat van de duivel zeker?!

Nogmaals, je onderbuik spreekt en dat maakt het verhaal niet echt sterk.

Dit is ook weer een prachtig voorbeeld waarom een jury rechtspraak nooit moet gaan plaatsvinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2018 16:21:40 ]
pi_180746848
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:16 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Je kan kletsen wat je wilt maar die advocaten hebben gewoon schijt aan de samenleving, schijt aan onschuldige vrouwen die in de bloei van hun leven staan. De advocaten van de moordenaar van Anne Faber zijn in mijn ogen de ware advocaten van de duivel. Zij vertegenwoordigen niet een cliënt maar het kille kwaad.
Genoeg bananenrepublieken waar jouw ideeën prima passen.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 10:27:57 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181271519
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183439174
Hoger beroep is gaande

https://twitter.com/SaskiaBelleman BelleGod
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')