abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180598065


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
It All Goes Back in the Box
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 juli 2018 @ 00:07:30 #2
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180598236
Heb ook gewoon geluk gehad hoor. Was eerst in Tether en daarna in BTC gaan zitten, omdat ik BTC te labiel vond. Meestal doet het dan meer pijn als je in alt coins zit. Dat was mijn reden om alles te verkopen.

Dat hele gebeuren met X-node monitoring pauze heeft het een mooier deal gemaakt dan dat het daadwerkelijk was. Blij mee natuurlijk, maar nu maar eerst omhoog ;)
pi_180598338

Welk aantal SEAL heb je nodig om gratis en ongelimiteerd gebruik te maken van de persoonlijke services van Stephanie?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180598401
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 00:07 schreef Kyran het volgende:
Heb ook gewoon geluk gehad hoor. Was eerst in Tether en daarna in BTC gaan zitten, omdat ik BTC te labiel vond. Meestal doet het dan meer pijn als je in alt coins zit. Dat was mijn reden om alles te verkopen.

Dat hele gebeuren met X-node monitoring pauze heeft het een mooier deal gemaakt dan dat het daadwerkelijk was. Blij mee natuurlijk, maar nu maar eerst omhoog ;)
Zelfde hier. De hodler adviezen niet opgevolgd en bij 0,00045 er al uitgestapt, godzijdank mijn eigen pad gevolgd. Wel in theter gebleven, een keer geswitched in BTC en theter. Daarna een tijdje 50% in ZIL gezet wat ook 20% opleverde.
Zo in deze magere tijd toch wat + in sats en euro's.
Vakman pur sang
pi_180598664

Wat denken ze wel niet bij dit kanaal, als zij continu zo in de lens zit te staren, heeft er toch bijna niemand meer aandacht over om die verhalen ook nog daadwerkelijk aan te horen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180598758
Klaar voor de volgende bear run?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_180599047
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Klaar voor de volgende bear run?
Nu al zin in _O_
  vrijdag 20 juli 2018 @ 00:57:56 #8
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_180599078
Wtf is jiyo voor coin? En 1200% vandaag up 😂
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_180599091
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 00:55 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nu al zin in _O_
Volgens mij zaten we ernaast met onze voorspelling van de bull run aller bull runs een paar dagen terug :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_180599281
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens mij zaten we ernaast met onze voorspelling van de bull run aller bull runs een paar dagen terug :+
Wij? Ernaast zitten? Zeer onwaarschijnlijk.
pi_180599327
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:17 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wij? Ernaast zitten? Zeer onwaarschijnlijk.
Dat is natuurlijk ook weer zo. Full moon incoming dan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_180599465
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:58 schreef illusions het volgende:
omdat ik alles op Binance heb staan
pi_180599486
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:43 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Wat?
pi_180599501
funds are safu.
pi_180599512
Ben je dronken ofzo?
pi_180599521
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:50 schreef illusions het volgende:
Ben je dronken ofzo?
Het is hier 08:51, nee.
pi_180599527
Je ziet niet in waarom het niet zo slim is om alles op een exchange te hebben staan?
pi_180599532
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:52 schreef kthxbye het volgende:
Je ziet niet in waarom het niet zo slim is om alles op een exchange te hebben staan?
:')
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 20 juli 2018 @ 01:53:36 #19
206731 Mortaxx
Doomer
pi_180599535
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:52 schreef kthxbye het volgende:
Je ziet niet in waarom het niet zo slim is om alles op een exchange te hebben staan?
al die shitcoins in aparte wallets stoppen is lekker veilig
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_180599537
Alstublieft verlicht mij, crypto orakel.
pi_180599539
http://lmgtfy.com/?q=not+your+keys+not+your+bitcoin

En ik ben weer weg hier. Ik dacht dat het niveau wat gestegen was.
pi_180599541
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:54 schreef kthxbye het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=not+your+keys+not+your+bitcoin

En ik ben weer weg hier. Ik dacht dat het niveau wat gestegen was.
Je lult gewoon dom, heeft niks met het niveau van anderen te maken.
pi_180599543
Hoe stel jij voor dat ik m'n coins bewaar als ik elke dag trade? :')
pi_180599564
Komop dan jongu. Verlicht me.
pi_180599664
STAP IN DANNNNN111!!1!!
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_180599902
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:55 schreef illusions het volgende:
elke dag trade? :')
pi_180599926
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 02:59 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja. Als je dus doet aan daytraden, en je zit elke dag op de exchange, waar zou jij je coins dan bewaren? :') Op de exchange toch? Anders kan je niet traden, toch? Wat is jouw alwetende visie hierop?

Gaat net zo goed met je quotes als met je inzicht trouwens. :D
pi_180599991
Het gaat prima met mijn quotes. Ik gebruikte je eigen woorden om mijn mening over daytraden aan te geven :)

Het gaat me helemaal niet om je daytraden. Natuurlijk moet je die op een exchange hebben staan, om snel te handelen. Je zegt dat je al je coins op een exchange bewaart. Als je weet waar je mee bezig bent dan werk je met een long-term stack (die je dus NOOIT op een exchange laat staan), en een (kleine) trading stack. Ik weet niet hoe lang je al meedraait maar er zijn grotere exchanges omgevallen. Het gaat allemaal om risk management. Iets zegt me dat je te blind "vertrouwt" op mister "all funds are safu" CZ.

Aan mijn inzicht is niets mis. Nooit gedaytrade en nog steeds prima in de winst, en slaap erg goed.

[ Bericht 18% gewijzigd door kthxbye op 20-07-2018 03:15:42 ]
pi_180600008
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 03:10 schreef kthxbye het volgende:
Het gaat prima met mijn quotes. Ik gebruikte je eigen woorden om mijn mening over daytraden aan te geven :)

Aan mijn inzicht is niets mis. Nooit gedaytrade en nog steeds prima in de winst, en slaap erg goed.
Met jouw quotes is wel wat mis want je schrijft binnen de quote vlugge japie. Maargoed, ik ben blij dat ik heb mogen vernemen dat je daytraden helemaal niks vindt. Helemaal top. Misschien heb je alsnog een idee waar ik m'n coins kan bewaren als ik daytrade? Op de exchange misschien?
pi_180600016
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 03:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Met jouw quotes is wel wat mis want je schrijft binnen de quote vlugge japie. Maargoed, ik ben blij dat ik heb mogen vernemen dat je daytraden helemaal niks vindt. Helemaal top. Misschien heb je alsnog een idee waar ik m'n coins kan bewaren als ik daytrade? Op de exchange misschien?
Ik schrijf helemaal niet binnen de quote. Ik gebruik je eigen woorden.

Prima, ik hoor je wel weer als je een dagje niet bij je funds kan. Succes met je coins (die niet van jou zijn want je hebt niet eens de private keys) :') 14.gif
pi_180600022
_O-

Wat ben jij simpel zeg.
pi_180600026
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 03:15 schreef illusions het volgende:
_O-

Wat ben jij simpel zeg.
De ironie! :')
pi_180600036
De ad hominems kwamen bij jou al vanaf mijn eerste post mijn kant op hoor.
pi_180600040
^O^
pi_180600938
VEN -11%. heb ik wat gemist?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 05:43:15 #36
61320 TwztId
ja toch..
pi_180600967
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 05:37 schreef iloveshitcoins het volgende:
VEN -11%. heb ik wat gemist?
Ja iedereen die elke keer de VEN dip koopt word keihard gerekt. _O- _O-
  vrijdag 20 juli 2018 @ 05:50:32 #37
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180601035
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:54 schreef illusions het volgende:
Alstublieft verlicht mij, crypto orakel.
Mt.Gox
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 20 juli 2018 @ 06:00:56 #38
61320 TwztId
ja toch..
pi_180601088
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 05:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Mt.Gox
Een "Magic: the gathering" ruil website vergelijken met de exchanges van nu _O-

Wanneer stopt dit achterlijke Mt. Gox gedoe ? Het was een grote shitshow in de begindagen van de Bitcoin..

:N :N
pi_180601122
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 05:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Mt.Gox
Wat stel je voor dan? Waar heeft een trader zijn coins? Juist, op de exchange. Lijkt me nogal evident.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 06:00 schreef TwztId het volgende:

[..]

Een "Magic: the gathering" ruil website vergelijken met de exchanges van nu _O-

Wanneer stopt dit achterlijke Mt. Gox gedoe ? Het was een grote shitshow in de begindagen van de Bitcoin..

:N :N
En dit.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 07:10:22 #40
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180601262
Not your keys, not your coins.

Maar lekker alles op exchanges houden als je daar lekker bij voelt.

Ik slaap niet zo prettig bij het idee als al mijn coins ergens in een Chinees datacenter staan.

Oh wacht dan zijn het niet mijn coins.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180601283
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:10 schreef fathank het volgende:
Not your keys, not your coins.

Maar lekker alles op exchanges houden als je daar lekker bij voelt.

Ik slaap niet zo prettig bij het idee als al mijn coins ergens in een Chinees datacenter staan.

Oh wacht dan zijn het niet mijn coins.
Wat stel je voor dan? Waar heeft een trader zijn coins?
pi_180601306
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat stel je voor dan? Waar heeft een trader zijn coins?
Hardware wallet, paper wallet, software wallet? Zo lang je die keys maar hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180601315
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:22 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hardware wallet, paper wallet, software wallet? Zo lang je die keys maar hebt.
Aha, en hoe daytrade je er dan mee?
pi_180601327
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Aha, en hoe daytrade je er dan mee?
Verplaatsen vanaf je wallet naar een exchange? Je laat het gedeelte waarmee je daytrade op een exchange, long term laat je staan in je wallet.

Of beter nog, traden via een goede DEX. Zodat jij wel die keys hebt. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180601340
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:25 schreef dimmak het volgende:

[..]

Verplaatsen vanaf je wallet naar een exchange? Je laat het gedeelte waarmee je daytrade op een exchange, long term laat je staan in je wallet.

Of beter nog, traden via een goede DEX. Zodat jij wel die keys hebt. :)
... en daarom staan ze dus op de exchange.
pi_180601354
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:26 schreef illusions het volgende:

[..]

... en daarom staan ze dus op de exchange.
Trade jij met je volle stack?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180601361
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:28 schreef dimmak het volgende:

[..]

Trade jij met je volle stack?
Yup. Investeer geen geld wat je niet kan verliezen enzo.
pi_180601380
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Yup. Investeer geen geld wat je niet kan verliezen enzo.
Tsja, het is maar wat je wil. De uitspraak "not your keys, not your coins" klopt gewoon. Ook voor Binance. Dus het is best risicovol, ik heb liever volle controle over mijn stack.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180601432
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:31 schreef dimmak het volgende:

[..]

Tsja, het is maar wat je wil. De uitspraak "not your keys, not your coins" klopt gewoon. Ook voor Binance. Dus het is best risicovol, ik heb liever volle controle over mijn stack.
Het zal vast kloppen, maar je kan niet traden op een exchange zonder je coins op de exchange te hebben staan, en dan heb ik het niet over een Waves DEX. Lijkt me vrij evident.

De winst room ik soms wel af en die cash ik. De rest blijft er lekker op staan.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 07:52:27 #50
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180601539
VEN gaat super :{
pi_180601818
Nou, andere Alts hebben bij mij ook een -15%. Alts worden echt zo gods leeggezogen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 juli 2018 @ 08:37:13 #52
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180601862
Toch te vroeg gekocht :(
  vrijdag 20 juli 2018 @ 08:47:32 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180601966
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 08:37 schreef Kyran het volgende:
Toch te vroeg gekocht :(
pff het is niet snel goed he :{
pi_180602337
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 08:37 schreef Kyran het volgende:
Toch te vroeg gekocht :(
Ik ook kutVEN weet altijd nog eens dieper te zinken.
Alle flags stonden gisteravond op stijging.

Misschien wil vechain meer mensen binden met nodes en wordt de prijs gemanipuleerd naar <1 $ ? -aluhoedje-
Vakman pur sang
pi_180602429
Vechaaaainnn jaaaaaaaAaaAAAAAAAAaaaaaa
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 juli 2018 @ 09:30:10 #56
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180602453
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 08:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

pff het is niet snel goed he :{
Men wil altijd meer ;)
  vrijdag 20 juli 2018 @ 09:32:54 #57
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_180602495
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik ook kutVEN weet altijd nog eens dieper te zinken.
Alle flags stonden gisteravond op stijging.

Misschien wil vechain meer mensen binden met nodes en wordt de prijs gemanipuleerd naar <1 $ ? -aluhoedje-
Vet staat alweer op 0.019 Lbank cent dus zou nu juist weer kopen :)
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_180603461
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 05:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Mt.Gox
Dit is gewoon de ultieme manier van holden. Straks als de coins op de moon geland zijn geven die Jappen ze weer vrij.

De ironie in dit topic ook, geen geld op grote exchanges willen hebben staan die echt werkelijk miljoenen per dag verdienen. Die exchanges willen dat graag zo houden en investeren maximaal in security. Daarintegen wel allemaal geld pompen in Chinese ico's omdat die zo fantastisch zijn. :')
It All Goes Back in the Box
  vrijdag 20 juli 2018 @ 10:42:06 #59
131603 Afwazig
Serious business
pi_180603660
Al die exchange hacks de laatste jaren en maanden en dan het gek vinden dat mensen zeggen dat je geen grote bedragen op een centrale exchange moet laten staan.

Men vergeet snel blijkbaar.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 10:44:32 #60
131603 Afwazig
Serious business
pi_180603690
Januari 2018; Coincheck
Februari 2018; Bitgrail (NANO rekt)
April 2018; Coinsecure
Juni 2018; Coinrail

En dan hebben we het nog niet eens over die grappen met API keys waardoor VIA en SYS werden gepumpt en dumpt op Binance.
pi_180603694
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:42 schreef Afwazig het volgende:
Al die exchange hacks de laatste jaren en maanden en dan het gek vinden dat mensen zeggen dat je geen grote bedragen op een centrale exchange moet laten staan.

Men vergeet snel blijkbaar.
Als je pas sinds december of korter in crypto zit, hou je natuurlijk die oogkleppen op.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 10:46:09 #62
131603 Afwazig
Serious business
pi_180603714
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:44 schreef dimmak het volgende:

[..]

Als je pas sinds december of korter in crypto zit, hou je natuurlijk die oogkleppen op.
Ze moeten het lekker zelf weten maar je kan maar beter leren van andermans fouten als je het wat langer dan een jaar vol wil houden.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 10:47:44 #63
131603 Afwazig
Serious business
pi_180603728
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:31 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Dit is gewoon de ultieme manier van holden. Straks als de coins op de moon geland zijn geven die Jappen ze weer vrij.

De ironie in dit topic ook, geen geld op grote exchanges willen hebben staan die echt werkelijk miljoenen per dag verdienen. Die exchanges willen dat graag zo houden en investeren maximaal in security. Daarintegen wel allemaal geld pompen in Chinese ico's omdat die zo fantastisch zijn. :')
Een ICO waar je een klein deel van je portfolio (als het goed is) in stopt kun je toch niet vergelijken met een groot deel van je portfolio (of alles) op een centrale exchange hebben staan joh.

Kijk als jij een klein bedrag op een exchange hebt dan kan ik daar nog inkomen maar wat ik hier lees is dat alles op een exchange staat. Dan vraag je er gewoon om.

Maar FUNDS ARE SAFU. Tot het niet meer zo is.
pi_180604094
Ik ken mensen die hun hele portfolio HODLEN op een exchange :') helemaal krankzinnig, maar ze willen niet luisteren
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 juli 2018 @ 11:29:45 #65
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180604515
Het is ook zo onnodig, vooral als je niet trade.
pi_180604618
UNIVERSAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_180604746
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:31 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Dit is gewoon de ultieme manier van holden. Straks als de coins op de moon geland zijn geven die Jappen ze weer vrij.

De ironie in dit topic ook, geen geld op grote exchanges willen hebben staan die echt werkelijk miljoenen per dag verdienen. Die exchanges willen dat graag zo houden en investeren maximaal in security. Daarintegen wel allemaal geld pompen in Chinese ico's omdat die zo fantastisch zijn. :')
Ik blijf me verbazen over hoe achterlijk ik jou over vind komen :P

Waarmee ik niet zeg dat je dat bent.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 11:45:10 #68
131603 Afwazig
Serious business
pi_180604853
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 11:39 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik blijf me verbazen over hoe achterlijk ik jou over vind komen :P

Waarmee ik niet zeg dat je dat bent.
ez2.gif
  vrijdag 20 juli 2018 @ 11:46:10 #69
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180604874
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 11:39 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik blijf me verbazen over hoe achterlijk ik jou over vind komen :P

Waarmee ik niet zeg dat je dat bent.
Ach, hetzelfde als zijn vorige klonen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180604909
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 11:45 schreef Afwazig het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_180605455
ik weet ook weer waarom ik geen BTC transacties deed :') godver wat langzaam
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_180605702
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:15 schreef m.k het volgende:
ik weet ook weer waarom ik geen BTC transacties deed :') godver wat langzaam
Als Lightning geen optie voor je is kun je inderdaad beter een altcoin gebruiken voor je kopjes koffie en spielerei. Bitcoin blokruimte is waardevol dus laat die ruimte maar voor anderen die het wel echt nodig hebben.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_180605767
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Als Lightning geen optie voor je is kun je inderdaad beter een altcoin gebruiken voor je kopjes koffie en spielerei. Bitcoin blokruimte is waardevol dus laat die ruimte maar voor anderen die het wel echt nodig hebben.
Sorry dat ik leef man
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 juli 2018 @ 12:34:08 #74
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180605800
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:32 schreef m.k het volgende:

[..]

Sorry dat ik leef man
_O-
pi_180605805
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:47 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Een ICO waar je een klein deel van je portfolio (als het goed is) in stopt kun je toch niet vergelijken met een groot deel van je portfolio (of alles) op een centrale exchange hebben staan joh.

Kijk als jij een klein bedrag op een exchange hebt dan kan ik daar nog inkomen maar wat ik hier lees is dat alles op een exchange staat. Dan vraag je er gewoon om.

Maar FUNDS ARE SAFU. Tot het niet meer zo is.
Als dat zo is, waarom worden er nu dan miljoenen naar coinbase overgemaakt door partijen die echt wel goed nadenken voordat ze ergens geld naar toe sturen.

Zomaar wat tekst van CB:
Coinbase prioritizes the security of our customer's funds, all digital currency that Coinbase holds online is insured. If Coinbase were to suffer a breach of its online storage, the insurance policy would pay out to cover any customer funds lost as a result. Coinbase holds less than 2% of customer funds online. The rest is held in offline storage.
It All Goes Back in the Box
  vrijdag 20 juli 2018 @ 12:43:15 #76
131603 Afwazig
Serious business
pi_180605943
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:34 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Als dat zo is, waarom worden er nu dan miljoenen naar coinbase overgemaakt door partijen die echt wel goed nadenken voordat ze ergens geld naar toe sturen.

Zomaar wat tekst van CB:
Coinbase prioritizes the security of our customer's funds, all digital currency that Coinbase holds online is insured. If Coinbase were to suffer a breach of its online storage, the insurance policy would pay out to cover any customer funds lost as a result. Coinbase holds less than 2% of customer funds online. The rest is held in offline storage.
Aanname.

Daarnaast zijn veel mensen ook gewoon onwetend. Maar ik ben hier niet om mensen te overtuigen, laat jij gewoon lekker alles op exchanges staan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 juli 2018 @ 12:43:30 #77
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180605947
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:34 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Als dat zo is, waarom worden er nu dan miljoenen naar coinbase overgemaakt door partijen die echt wel goed nadenken voordat ze ergens geld naar toe sturen.

Zomaar wat tekst van CB:
Coinbase prioritizes the security of our customer's funds, all digital currency that Coinbase holds online is insured. If Coinbase were to suffer a breach of its online storage, the insurance policy would pay out to cover any customer funds lost as a result. Coinbase holds less than 2% of customer funds online. The rest is held in offline storage.
Jij geloof alles wat je leest?
pi_180606064
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bitcoin blokruimte is waardevol
OOOOOH SHIT.

Alleen heeft de waarde van blokruimte niks te maken met de minimale snelheid van een transactie. Maar ja wie geeft een neuk.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 juli 2018 @ 12:55:53 #79
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180606138
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:50 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

OOOOOH SHIT.

Alleen heeft de waarde van blokruimte niks te maken met de minimale snelheid van een transactie. Maar ja wie geeft een neuk.
Jij hebt je relnicht schoenen aangetrokken vandaag? :P
pi_180606284
Hoi technologie experts, krijg ik in een BMW F10 2011Apple carplay aan de praat ?
Of onmogelijk?
Vakman pur sang
pi_180606383
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jij hebt je relnicht schoenen aangetrokken vandaag? :P
:P

Nou ja, blocktime is (edit: ongeveer) 10 minuten of je nou 1 BTC als fee betaald of 1 sat is verder niet heel relevant. Om je transactie in het block te krijgen natuurlijk wel, maar de minimale tijd voor 3 confirmations ofzo is niet afhankelijk van de sat/byte ratio.
pi_180606401
Maar ik verdien het gewoon niet om met grootheden als Ronald in hetzelfde block te zitten :'(
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_180606410
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 13:14 schreef m.k het volgende:
Maar ik verdien het gewoon niet om met grootheden als Ronald in hetzelfde block te zitten :'(
Dat is dan wel weer waar.

Grapje. Komt wel goed schatje.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:25:46 #84
61320 TwztId
ja toch..
pi_180606575
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jij geloof alles wat je leest?
Als Coinbase dat op hun website heeft staan onder het kopje security mag je dat best geloven ja.

We hebben het hier niet over Cryptopia oid.
pi_180607811
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoi technologie experts, krijg ik in een BMW F10 2011Apple carplay aan de praat ?
Of onmogelijk?
Heb niet zo heel veel verstand van die shit, maar had toevallig ook gezeik met de mijne. Mijn auto uit 2012 kon niet overweg met mijn iphone8.. Moest nieuwe radio ingezet worden en blabla. Was weer een duur geintje :P

Ik gok dus dat je radio "te oud " is voor je telefoon.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 14:57:04 #86
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_180608308
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:34 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Als dat zo is, waarom worden er nu dan miljoenen naar coinbase overgemaakt door partijen die echt wel goed nadenken voordat ze ergens geld naar toe sturen.

Zomaar wat tekst van CB:
Coinbase prioritizes the security of our customer's funds, all digital currency that Coinbase holds online is insured. If Coinbase were to suffer a breach of its online storage, the insurance policy would pay out to cover any customer funds lost as a result. Coinbase holds less than 2% of customer funds online. The rest is held in offline storage.
Ja totdat je eigen account gehacked word :')
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_180608606
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:50 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

OOOOOH SHIT.

Alleen heeft de waarde van blokruimte niks te maken met de minimale snelheid van een transactie. Maar ja wie geeft een neuk.
Dat zeg ik ook helemaal niet. Begrijpend lezen ;) . Maar ja wie geeft een neuk.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_180608629
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 13:14 schreef m.k het volgende:
Maar ik verdien het gewoon niet om met grootheden als Ronald in hetzelfde block te zitten :'(
Mag alleen als je niet klaagt over de snelheid en de fees :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_180608686
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 13:12 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

:P

Nou ja, blocktime is (edit: ongeveer) 10 minuten of je nou 1 BTC als fee betaald of 1 sat is verder niet heel relevant. Om je transactie in het block te krijgen natuurlijk wel, maar de minimale tijd voor 3 confirmations ofzo is niet afhankelijk van de sat/byte ratio.
Confirmations op zich zeggen nog niks, het gaat om de hashing power die erachter zit. Een confirmation in Litecoin of Bcash biedt niet dezelfde veiligheid als een confirmation in Bitcoin bijv.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_180610183
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:43 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Aanname.

Daarnaast zijn veel mensen ook gewoon onwetend. Maar ik ben hier niet om mensen te overtuigen, laat jij gewoon lekker alles op exchanges staan.
Tja, na alles aandachtig gelezen te hebben, lijkt het me toch nog steeds best handig om de coins waarmee je daytrade, op de exchange te hebben staan. :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 juli 2018 @ 16:25:31 #91
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180610264
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Tja, na alles aandachtig gelezen te hebben, lijkt het me toch nog steeds best handig om de coins waarmee je daytrade, op de exchange te hebben staan. :P
Niemand beweer toch iets anders, maar trade je echt iedere dag met 100% van je portfolio?
pi_180610281
UTN gaat naar 10 usd.
Lambo of Rekt
pi_180610285
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niemand beweer toch iets anders, maar trade je echt iedere dag met 100% van je portfolio?
Soms laat ik het wel eens een dag of 2 a 3 staan, maar meer ook niet.

Het staat op de exchange zodat ik ermee kan traden, dus ik ga niet met minder traden, dan loop ik winst mis.
pi_180610446
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:26 schreef EggsTC het volgende:
UTN gaat naar 10 usd.
pi_180610487
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:31 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Heb niet zo heel veel verstand van die shit, maar had toevallig ook gezeik met de mijne. Mijn auto uit 2012 kon niet overweg met mijn iphone8.. Moest nieuwe radio ingezet worden en blabla. Was weer een duur geintje :P

Ik gok dus dat je radio "te oud " is voor je telefoon.
Fok, dat denk ik ook, hij speelt wel muziek, maar wou navigeren via mapps
Vakman pur sang
pi_180611994
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Soms laat ik het wel eens een dag of 2 a 3 staan, maar meer ook niet.

Het staat op de exchange zodat ik ermee kan traden, dus ik ga niet met minder traden, dan loop ik winst mis.
Je zou het alsnog wel kunnen verspreiden over meerdere exchanges om het risico wat te beperken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 18:37:19 #98
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180613159
Jinxxxed!! Ik heb er weer eentje hoor. Een airdropje en ze liften mee op de kwaliteitscoin :') EOS :') , klinkt als iets wat nooit een dubbeltje waard gaat worden maar je weet het maar nooit.

EOSgas airdrop
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180613237
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 05:43 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ja iedereen die elke keer de VEN dip koopt word keihard gerekt. _O- _O-
lange termijn denken, wordt er dan gezegd.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 18:44:36 #100
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180613285
Jajajajajaja jongens we kunnen eindelijk Gulden gaan staken hoor!

https://mobile.twitter.com/Gulden/status/1020289645903597569

#pow2life #iedereenrijkmetgulden #dikfeest #bieruitpak
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180613449
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Fok, dat denk ik ook, hij speelt wel muziek, maar wou navigeren via mapps
Jup, herkenbaar. Ik heb het alsnog gratis laten fixen bij de garage waar ik hem gekocht heb.
Mijn radio kon volgens mij tot de iphone5s het aan. De nieuwere versies kan die niet aan..
Ik snap de logica er niet van maar ja het zal wel..
pi_180613592
pi_180613771
De bots in BTC zijn ook goed van slag..
It All Goes Back in the Box
pi_180616089
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 11:34 schreef EggsTC het volgende:
UNIVERSAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA
pi_180616568
Die SEAL schiet tenminste op. De coin der coins die ons allemaal gaat redden.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 21:26:12 #106
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180616734
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 21:19 schreef illusions het volgende:
Die SEAL schiet tenminste op. De coin der coins die ons allemaal gaat redden.
Ze zijn nu bezig met bonus distributie. :7
Mocht ook gvd tijd worden. -,-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180616818
Ik ga een nieuw bedrijf opzetten, verveel me.

Psst, iemand m'n coin kopen? :')
pi_180617190
Effe naar de LendConnect / EtherLink Telegram en heel hard "I told you so" roepen, is ook altijd leuk als je je verveelt. :P
pi_180618236
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 21:29 schreef illusions het volgende:
Ik ga een nieuw bedrijf opzetten, verveel me.

Psst, iemand m'n coin kopen? :')
Het is tijd voor FOK!coin.
pi_180618507
Dat vechain is wel héél erg de markt aan het outperformen hè? In negatieve zin dan. :{
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_180618605
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat vechain is wel héél erg de markt aan het outperformen hè? In negatieve zin dan. :{
is het toch niet zo'n geweldige coin als hier beweerd wordt?
pi_180618700
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 22:39 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Het is tijd voor FOK!coin.
Ik wil best een ERC20 smart contract maken, heb toch tijd zat. Alleen hoe worden die dingen ooit wat waard? :P
pi_180618862
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 22:59 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

is het toch niet zo'n geweldige coin als hier beweerd wordt?
Geen idee. Hoopte dat ze me hier konden vertellen waarom hij zo underperformed
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_180618880
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 23:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik wil best een ERC20 smart contract maken, heb toch tijd zat. Alleen hoe worden die dingen ooit wat waard? :P
als fokkers ze gaan gebruiken als betaalmiddel natuurlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_180618905
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 23:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik wil best een ERC20 smart contract maken, heb toch tijd zat. Alleen hoe worden die dingen ooit wat waard? :P
Gewoon op de wavesDEX, dan krijgt die godencoin ook weer wat aandacht hier op FOK.
It All Goes Back in the Box
pi_180620897
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 23:15 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Gewoon op de wavesDEX, dan krijgt die godencoin ook weer wat aandacht hier op FOK.
Dan roepen we ook meteen een actieve trading pair met GGZCoin in het leven.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180622569
quote:
CPX/BTC op Lbank zag er ook al zo mooi uit. Prijs was 800 sat, dumpt iemand ineens 350k op 15 sat :')
  zaterdag 21 juli 2018 @ 09:43:39 #118
131603 Afwazig
Serious business
pi_180625557
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 23:15 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Gewoon op de wavesDEX, dan krijgt die godencoin ook weer wat aandacht hier op FOK.
WAVES _O_
pi_180625705
GO WAVES
pi_180625845
Waves?
pi_180625876
Deze maand is Bitcoin maand !
Vakman pur sang
pi_180625915
Deze maand is OCL maand, gaat ie deze maand in de top 1000 komen? spannend!
  zaterdag 21 juli 2018 @ 10:17:24 #123
131603 Afwazig
Serious business
pi_180625924
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:16 schreef iloveshitcoins het volgende:
Deze maand is OCL maand, gaat ie deze maand in de top 1000 komen? spannend!
Zware resistance op 1001.
pi_180625948
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:17 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Zware resistance op 1001.
volume boven de $10 is ook heftig resistance, nu $9.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 10:21:07 #125
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180625970
OCL klinkt als een goede coin, waar kan ik die kopen?
Hmz...
  zaterdag 21 juli 2018 @ 10:22:05 #126
131603 Afwazig
Serious business
pi_180625986
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:21 schreef Koelkastje het volgende:
OCL klinkt als een goede coin, waar kan ik die kopen?
WavesDEX natuurlijk. Genotsexchange voor obscure coins en kleine projecten.
pi_180625989
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:21 schreef Koelkastje het volgende:
OCL klinkt als een goede coin, waar kan ik die kopen?
bijna nergens. exclusief.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 10:25:17 #128
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180626038
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat vechain is wel héél erg de markt aan het outperformen hè? In negatieve zin dan. :{
Ja shitcoin alles verkocht

All in op tokenpay en Tron
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180626053
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja shitcoin alles verkocht

All in op tokenpay en Tron
Maak Henk niet pissig.
Vakman pur sang
  zaterdag 21 juli 2018 @ 10:26:38 #130
131603 Afwazig
Serious business
pi_180626056
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja shitcoin alles verkocht

All in op tokenpay en Tron
Een kamper op een Puch vertelde me van de week dat ik Verge moest kopen. Dat wordt helemaal de shit. Schijnen een partnership met Sony en Microsoft te hebben.
pi_180626182
Gelukkig gaan Universa en Seal me redden van de ondergang, allebei naar 30usd.
Lambo of Rekt
pi_180626215
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:37 schreef EggsTC het volgende:
Gelukkig gaan Universa en Seal me redden van de ondergang, allebei naar 30usd.
Universal doet ff Tikkie naar 0 alvorens uit de atmosfeer te stijgen _O_
Vakman pur sang
pi_180626226
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Universal doet ff Tikkie naar 0 alvorens uit de atmosfeer te stijgen _O_
Jep, zo moet je ook bukken om hoger te springen he, dit zal naar ongekende hoogten gaan. 900USD eoy
Lambo of Rekt
  zaterdag 21 juli 2018 @ 10:50:49 #134
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180626378
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Maak Henk niet pissig.
True story heb er geen vertrouwen meer in

[ Bericht 3% gewijzigd door fathank op 21-07-2018 10:56:23 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180627191
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:50 schreef fathank het volgende:

[..]

True story heb er geen vertrouwen meer in

Geen zorgen bradder, UTN gaat jou naar ongekende hoogten brengen.
Lambo of Rekt
pi_180627785
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook helemaal niet. Begrijpend lezen ;) . Maar ja wie geeft een neuk.
Wat zeg je dan wel? :P De post waarop je reageerde klaagde over de *snelheid* van transacties, jouw respons was dat blokruimte waardevol is. Ik zie niet in hoe dat enigszins relevant is voor de minimum snelheid van transacties.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Confirmations op zich zeggen nog niks, het gaat om de hashing power die erachter zit. Een confirmation in Litecoin of Bcash biedt niet dezelfde veiligheid als een confirmation in Bitcoin bijv.
Volgens mij is niemand het hier mee oneens, maar originele comment ging over snelheid van transacties. En met meer computation gaan transacties niet sneller.
pi_180628256
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Geen zorgen bradder, UTN gaat jou naar ongekende hoogten brengen.
Bedoel je niet SEAL ?
pi_180628314
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:43 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Bedoel je niet SEAL ?
Ook, ook.... SEAL gaat ons uit het rood helpen, tot hoogtepunten die nog niet eerder vertoond zijn... het zal BTC, ETH en RIPPLE bij elkaar opgeteld easy gaan tripplen, qua marketcap.
Lambo of Rekt
  zaterdag 21 juli 2018 @ 12:56:42 #139
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180628437
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 12:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ook, ook.... SEAL gaat ons uit het rood helpen, tot hoogtepunten die nog niet eerder vertoond zijn... het zal BTC, ETH en RIPPLE bij elkaar opgeteld easy gaan tripplen, qua marketcap.
Heb mijn bonus :D Pewpew.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180628915
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:26 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Een kamper op een Puch vertelde me van de week dat ik Verge moest kopen. Dat wordt helemaal de shit. Schijnen een partnership met Sony en Microsoft te hebben.
Mij werd verteld dat je waves moet hebben want elke maand is een scamwaves maand en dan kan je gratis coins scammen.

Waves!!!!!! :')
pi_180628965
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:22 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Mij werd verteld dat je waves moet hebben want elke maand is een scamwaves maand en dan kan je gratis coins scammen.

Waves!!!!!! :')
Crypto noob.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 13:29:18 #142
131603 Afwazig
Serious business
pi_180629018
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Crypto noob.
Eens met deze frettentemmer.
pi_180629062
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:29 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Eens met deze frettenremmer.
Wat zeg jij van VET, 1200 USD eoy?
Lambo of Rekt
  zaterdag 21 juli 2018 @ 13:32:47 #144
131603 Afwazig
Serious business
pi_180629089
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat zeg jij van VET, 1200 USD eoy?
Als we het over marketcap hebben zeker. Max dan heh.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 13:33:18 #145
131603 Afwazig
Serious business
pi_180629095
Wtf is een frettenremmer :')
pi_180629137
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:33 schreef Afwazig het volgende:
Wtf is een frettenremmer :')
Dat is iemand die fretten remt, ze zijn heel snel dus af en toe moet je ze even remmen.
Vooral met deze warmte zeer belangrijk, anders worden het stooffretjes.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 13:37:36 #147
131603 Afwazig
Serious business
pi_180629159
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat is iemand die fretten remt, ze zijn heel snel dus af en toe moet je ze even remmen.
Vooral met deze warmte zeer belangrijk, anders worden het stooffretjes.
Klinkt logisch. Ken je ook frettenrimmers?
pi_180629187
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:37 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Klinkt logisch. Ken je ook frettenrimmers?
:')

Nee, wel frettenrammers.
Lambo of Rekt
pi_180629205
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:37 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Klinkt logisch. Ken je ook frettenrimmers?
Ik zou zeggen, schrijf je in bij de KvK :)
pi_180629303
UTN gaat moen soen
Lambo of Rekt
pi_180629315
Op waves is er vast al zo'n frettenremmer scam coin te vinden

Waves :')

Zelfs verge is nog meer waard dan het gare kut waves...
pi_180629338
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Crypto noob.
Hey magneet alles goed?

Huisje al klaar?
pi_180629375
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:50 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Hey magneet alles goed?

Huisje al klaar?
Druk bezig :)

Warmtepomp hangt aan de garage, binnenunit gemonteerd, Jaga convectoren in huis.
Volgende week gaan er gaten geboord worden onder en naar de kruipruimte, moet nogal wat (geïsoleerd) leidingwerk naar de garage.

En nee, dat doe ik niet zelf haha. Assisteer wel wat bij het installeren, o.a. het tillen van de buitenunit van 135kg :')
pi_180629425
hehe lekker delegeren, niks mis mee :)
pi_180629474
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Druk bezig :)

Warmtepomp hangt aan de garage, binnenunit gemonteerd, Jaga convectoren in huis.
Volgende week gaan er gaten geboord worden onder en naar de kruipruimte, moet nogal wat (geïsoleerd) leidingwerk naar de garage.

En nee, dat doe ik niet zelf haha. Assisteer wel wat bij het installeren, o.a. het tillen van de buitenunit van 135kg :')
:D
Lambo of Rekt
  zaterdag 21 juli 2018 @ 14:05:51 #156
131603 Afwazig
Serious business
pi_180629549
En dat allemaal dankzij Waves. Wat een genotscoin.
pi_180629574
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:05 schreef Afwazig het volgende:
En dat allemaal dankzij Waves. Wat een genotscoin.
_O_

En binnekort heeft magnet dikke mln's door UNIVERSAAAAAAA HAHAHAAHA JA JA JA JA AJ
Lambo of Rekt
  zaterdag 21 juli 2018 @ 14:09:35 #158
131603 Afwazig
Serious business
pi_180629621
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O_

En binnekort heeft magnet dikke mln's door UNIVERSAAAAAAA HAHAHAAHA JA JA JA JA AJ
En iedereen maar kutten in de marge hier met VEN VEC VET THOR :') :')

Man man man man man man man man.

pi_180629708
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:09 schreef Afwazig het volgende:

[..]

En iedereen maar kutten in de marge hier met VEN VEC VET THOR :') :')

Man man man man man man man man.

Waves man man man man :')
pi_180629723
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:09 schreef Afwazig het volgende:

[..]

En iedereen maar kutten in de marge hier met VEN VEC VET THOR :') :')

Man man man man man man man man.

idd, waves en universa is het enige wat je nodig hebt, en ekte bazen hebben daarnaast ook nog SEAL want SEAL GAAT DIK WORDEN, VEN UIT DE RING SLAAN EN VEN ZOU AL DE ETHEREUM KILLER OWRDEN, DUS IEMAND MET GEZOND VERSTAND SNAPT NU DAT SEAL DE ETHEREUMKILLER WORDT!!!!!!11111
Lambo of Rekt
pi_180629754
wordt met dt, keurig :D
  zaterdag 21 juli 2018 @ 14:16:23 #162
131603 Afwazig
Serious business
pi_180629759
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

idd, waves en universa is het enige wat je nodig hebt, en ekte bazen hebben daarnaast ook nog SEAL want SEAL GAAT DIK WORDEN, VEN UIT DE RING SLAAN EN VEN ZOU AL DE ETHEREUM KILLER OWRDEN, DUS IEMAND MET GEZOND VERSTAND SNAPT NU DAT SEAL DE ETHEREUMKILLER WORDT!!!!!!11111
Lekker gewerkt pik. Ik ga weer even wat anders doen.
pi_180629789
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:D
Foto's komen binnenkort in K&W / Centraal Warmtepompen topic - Deel 1
  zaterdag 21 juli 2018 @ 14:18:50 #164
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180629798
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

idd, waves en universa is het enige wat je nodig hebt, en ekte bazen hebben daarnaast ook nog SEAL want SEAL GAAT DIK WORDEN, VEN UIT DE RING SLAAN EN VEN ZOU AL DE ETHEREUM KILLER OWRDEN, DUS IEMAND MET GEZOND VERSTAND SNAPT NU DAT SEAL DE ETHEREUMKILLER WORDT!!!!!!11111
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180630003
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 13:48 schreef noobcrypto het volgende:
Op waves is er vast al zo'n frettenremmer scam coin te vinden

Waves :')

Zelfs verge is nog meer waard dan het gare kut waves...
Wijzig je gebruikersnaam naar Kamper_op_een_Puch.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 14:34:16 #166
286575 Roces18
Chef de party
pi_180630043
man man man wat een drama
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_180630119
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:31 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Wijzig je gebruikersnaam naar Kamper_op_een_Puch.
:')

Wijzig je gebruikersnaam naar corcky
pi_180630164
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:38 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

:')

Wijzig je gebruikersnaam naar corcky
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180630415
VEN gaat weer omhoog zie ik, wat is het nieuws? Weer een name change? Hebben ze eindelijk een werkende blockchain? Weer een nieuwe split zodat de coin wat goedkoper lijkt voor de noobs?
It All Goes Back in the Box
  zaterdag 21 juli 2018 @ 14:57:49 #170
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180630445
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:56 schreef Aventuras het volgende:
VEN gaat weer omhoog zie ik, wat is het nieuws? Weer een name change? Hebben ze eindelijk een werkende blockchain? Weer een nieuwe split zodat de coin wat goedkoper lijkt voor de noobs?
Nu is het dus gewoon duidelijk dat je hier alleen bent om te trollen.
Hmz...
pi_180630513
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:57 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Nu is het dus gewoon duidelijk dat je hier alleen bent om te trollen.
Nee hoor, genoeg serieuze posts geplaatst. Maar altijd als het omlaag gaat komen de angstige users vragen wat er aan de hand is.
It All Goes Back in the Box
pi_180630527
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:41 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') x1000000000000 :')

:') corcky
pi_180630543
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 14:56 schreef Aventuras het volgende:
VEN gaat weer omhoog zie ik, wat is het nieuws? Weer een name change? Hebben ze eindelijk een werkende blockchain? Weer een nieuwe split zodat de coin wat goedkoper lijkt voor de noobs?
Haha. Wat is dit nou weer voor ungefundeerde onzin
pi_180630757
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 15:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Haha. Wat is dit nou weer voor ungefundeerde onzin
Die laatste is wel 100% waar though
pi_180630964
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 15:02 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

:') x1000000000000 :')

:') corcky
Zit je midden in een hersenbloeding?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 16:17:35 #176
61320 TwztId
ja toch..
pi_180632090
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 15:02 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

:') x1000000000000 :')

:') corcky
Het is Corky, corky.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 16:28:31 #177
131603 Afwazig
Serious business
pi_180632278
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 15:22 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Zit je midden in een hersenbloeding?
:') :D
pi_180632375
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 16:17 schreef TwztId het volgende:

[..]

Het is Corky, corky.
hahaha neeee wij zeggen juist corcky.
pi_180632391
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 15:22 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Zit je midden in een hersenbloeding?
Die vraag kan ik ook aan jou stellen.
pi_180632528
Zo mooi ook he, de 1 kraakt coins a af en heeft medestanders toevallig online en krijgt mede steun want is humor enzo.

Vervolgens kraak ik voor de gein hun coin af op een zelfde kansloze manier en dan heb je meteen een hersenbloeding hahaha.

niveautje :D

Boeit mij overigens verder niks hoor, ik vermaak me er wel mee haha
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 juli 2018 @ 16:47:19 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_180632598
Ah, het niveau in deze reeks is nog steeds kansloos dus :W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_180632631
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Ah, het niveau in deze reeks is nog steeds kansloos dus :W
dan start je toch lekker je eigen reeks :W
pi_180632756
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Ah, het niveau in deze reeks is nog steeds kansloos dus :W
Om te huilen inderdaad
pi_180632794
Als je 6 maanden geleden zou zeggen dat VEN in juli op $1,70 staat. Zouden ze je hebben opgezocht en in elkaar gebatst. :')
Vakman pur sang
pi_180632846
Stellar ook weer wakker. Zal me niks verbazen als deze naar de top 3 gaat
pi_180632951
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 16:36 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Die vraag kan ik ook aan jou stellen.
Ik sluit niet bij voorbaat uit dat het een mogelijkheid is.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180633055
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je 6 maanden geleden zou zeggen dat VEN in juli op $1,70 staat. Zouden ze je hebben opgezocht en in elkaar gebatst. :')
Tja zo gaat dat he :P

Mensen overschatten bewegingen zowel positief als negatief. Deed ik zelf ook ongetwijfeld aan mee.
pi_180633186
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:01 schreef Roellie80 het volgende:
Stellar ook weer wakker. Zal me niks verbazen als deze naar de top 3 gaat
Als Stellar op Coinbase komt zeker.
pi_180633196
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je 6 maanden geleden zou zeggen dat VEN in juli op $1,70 staat. Zouden ze je hebben opgezocht en in elkaar gebatst. :')
Als je gezegd had dat ETH op 400 eu zit in juli idem dito..
De hele markt gaat samen omlaag en samen omhoog hoor. Die paar uitschieters worden later altijd wel weer gecorrigeerd.

ps. Half jaar geleden was de verhouding ven tot vet ook nog niet bekend? En zo heeft elke coin wel weer iets..
pi_180633334
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:13 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Als Stellar op Coinbase komt zeker.
Ook zonder dat. Stellar stond exact 3 jaar geleden ook op nr. 6 op cmc. Er zijn maar bar weinig coins uit die tijd die nog steeds in de top staan.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 17:43:17 #191
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_180633784
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je 6 maanden geleden zou zeggen dat VEN in juli op $1,70 staat. Zouden ze je hebben opgezocht en in elkaar gebatst. :')
Tis wat met die frettenrammers ;(
pi_180633944
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 16:57 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Om te huilen inderdaad
Ja mooi he :7
Lambo of Rekt
  zaterdag 21 juli 2018 @ 17:59:10 #193
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180634251
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Ah, het niveau in deze reeks is nog steeds kansloos dus :W
Het Orakel is er weer _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 juli 2018 @ 18:00:31 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_180634289
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 17:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Het Orakel is er weer _O_
Alweer weg :@

Wel nog altijd ETH-baghodler en Modums op een exchange waarvan ik de naam ben vergeten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 21 juli 2018 @ 18:09:41 #195
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180634546
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Alweer weg :@

Wel nog altijd ETH-baghodler en Modums op een exchange waarvan ik de naam ben vergeten.
Jammer hoor. :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180634960
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Alweer weg :@

Wel nog altijd ETH-baghodler en Modums op een exchange waarvan ik de naam ben vergeten.
Nog nieuws over Zith?
Is gvd toch ook wat.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 juli 2018 @ 18:33:45 #197
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_180635029
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nog nieuws over Zith?
Is gvd toch ook wat.
Wat is er met Zith? Rijk geworden?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_180635052
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat is er met Zith? Rijk geworden?
Nee kanker.
Vakman pur sang
pi_180635115
Zo te zien, zit het wel in orde met de communicatie achter de schermen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180635168
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee kanker.
Dat kan je ook op een iets andere manier verwoorden toch? Maar dat zal wel aan mij liggen..
pi_180635182
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:40 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Dat kan je ook op een iets andere manier verwoorden toch? Maar dat zal wel aan mij liggen..
Zeg maar waar het op staat.
Tis toch ook niet anders?
Vakman pur sang
pi_180635193
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zeg maar waar het op staat.
Tis toch ook niet anders?
Kennelijk ben ik anders opgevoed.

correctie, Gelukkig ben ik anders opgevoed
pi_180635234
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:42 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Kennelijk ben ik anders opgevoed.

correctie, Gelukkig ben ik anders opgevoed
Het resultaat is dagelijks te aanschouwen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180635389
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:42 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Kennelijk ben ik anders opgevoed.

correctie, Gelukkig ben ik anders opgevoed
Kennelijk ben je gewend de naam van de ziekte toetepassen als scheldwoord. Waardoor het een geusenwoord is geworden.
Het is triest genoeg, nu smoel houden.
Vakman pur sang
pi_180635424
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Kennelijk ben je gewend de naam van de ziekte toetepassen als scheldwoord. Waardoor het een geusenwoord is geworden.
Het is triest genoeg, nu smoel houden.
Oh en nu ga jij bepalen dat ik ook nog eens mijn smoel moet houden?
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat die jongen behoorlijk ziek. Hoe moeilijk kan het zijn?

Man man wat voel jij je stoer, je hebt op internet gezegd dat iemand zijn smoel moet houden, kneus :')
pi_180635431
Jongens, tis al fucked up genoeg voor zith, laten we het hierbij houden ok....
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2018 @ 19:02:11 #207
230491 Zith
pls tip
pi_180635486
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nog nieuws over Zith?
Is gvd toch ook wat.
Zit in mijn tweede kuur, eerste kuur was niet goed aangeslagen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_180635979
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:02 schreef Zith het volgende:

[..]

Zit in mijn tweede kuur, eerste kuur was niet goed aangeslagen.
Okay. Thanks voor de update.
Sterkte natuurlijk.
Vakman pur sang
pi_180636317
Sterkte Zith
pi_180636364
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:44 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Het resultaat is dagelijks te aanschouwen.
_O-
It All Goes Back in the Box
pi_180643578
Is het al bijna Wavesmaand?
pi_180643846
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:02 schreef Zith het volgende:

[..]

Zit in mijn tweede kuur, eerste kuur was niet goed aangeslagen.
Verdomme. Sterkte man.
pi_180644809
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:02 schreef Zith het volgende:

[..]

Zit in mijn tweede kuur, eerste kuur was niet goed aangeslagen.
Probeer eens CBD olie, ik weet dat het een hype is en daarom misschien niet serieus overkomt maar een goede vriend van me had 2 jaar gekregen, en nu is hij in remissie. Het is de moeite waard, negatieve bijwerkingen heeft het niet.
  zondag 22 juli 2018 @ 08:57:55 #214
131603 Afwazig
Serious business
pi_180646739
Even onderhoud aan de Gulden blockchain. Morgen weer terug :)

Deaurin twitterde op zondag 22-07-2018 om 00:55:58 Belangrijke @Gulden mededeling. Lees onderstaand bericht van @rijkplasman. $nlg https://t.co/v8JdtI9BXE reageer retweet
pi_180646761
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 08:57 schreef Afwazig het volgende:
Even onderhoud aan de Gulden blockchain. Morgen weer terug :)

Deaurin twitterde op zondag 22-07-2018 om 00:55:58 Belangrijke @Gulden mededeling. Lees onderstaand bericht van @rijkplasman. $nlg https://t.co/v8JdtI9BXE reageer retweet
Jij hebt het licht nog niet gezien wat betreft SEAL en Universa he.... Wie steekt er nou geld in de gulden
Lambo of Rekt
  zondag 22 juli 2018 @ 09:03:11 #216
131603 Afwazig
Serious business
pi_180646804
quote:
13s.gif Op zondag 22 juli 2018 08:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij hebt het licht nog niet gezien wat betreft SEAL en Universa he.... Wie steekt er nou geld in de gulden
Gulden is fantastisch. Ken je POW2?
pi_180646866
quote:
9s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:03 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Gulden is fantastisch. Ken je POW2?
Waar koop ik ze?
Lambo of Rekt
  zondag 22 juli 2018 @ 09:12:23 #218
131603 Afwazig
Serious business
pi_180646877
quote:
9s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waar koop ik ze?
Even wachten tot ze de blockchain weer in de benen hebben.
pi_180646887
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:12 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Even wachten tot ze de blockchain weer in de benen hebben.
Even gepauzeerd, die blockchain. MOOI SPUL JOH.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180646925
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Even gepauzeerd, die blockchain. MOOI SPUL JOH.
Jij gaat de dropchain opzetten. DRP currency, zoiets als XRP, lijkt me een prima businessplan, when token distribution?
Lambo of Rekt
pi_180646937
Welke bosmongool haalde mij over om in VEN te gaan trouwens :(
Lambo of Rekt
pi_180647008
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat is er met Zith? Rijk geworden?
Gast..
pi_180647042
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 01:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Probeer eens CBD olie, ik weet dat het een hype is en daarom misschien niet serieus overkomt maar een goede vriend van me had 2 jaar gekregen, en nu is hij in remissie. Het is de moeite waard, negatieve bijwerkingen heeft het niet.
Ik zei t ook al, probeer alles... brocolli shakes, cbd, ayahuasca... allemaal middelen buiten de westerse kunde die effect kunnen hebben. Dat is iig wat ik zou proberen denk ik.

Ik hoop dat zith het, in zijn ogen, juiste doet, en hopelijk de vruchten er van plukt.
Lambo of Rekt
  zondag 22 juli 2018 @ 09:38:00 #224
131603 Afwazig
Serious business
pi_180647105
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:21 schreef EggsTC het volgende:
Welke bosmongool haalde mij over om in VEN te gaan trouwens :(
Bedank Edje maar met zijn 24/7 shills.
pi_180647175
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 01:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Probeer eens CBD olie, ik weet dat het een hype is en daarom misschien niet serieus overkomt maar een goede vriend van me had 2 jaar gekregen, en nu is hij in remissie. Het is de moeite waard, negatieve bijwerkingen heeft het niet.
Zou eerder THC olie nemen dan CBD..

In combi schijnt het beste te werken. Ik heb Zith overigens ook al aangeboden om een flesje op te sturen :)
pi_180647260
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:38 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Bedank Edje maar met zijn 24/7 shills.
HET WAS JESUISDROPPIE
Lambo of Rekt
pi_180647306
quote:
8s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

HET WAS JESUISDROPPIE
WRAAK VOOR DIE KUT UNIVERSA TOKEN SHILL
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180647327
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

WRAAK VOOR DIE KUT UNIVERSA TOKEN SHILL
Die gaat moen soen.
Lambo of Rekt
pi_180647344
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die gaat moen soen.
Die gaat failliet soen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180647370
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Die gaat failliet soen
Nee nee. Moen soen.
Lambo of Rekt
pi_180647374
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee nee. Moen soen.
:')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180647388
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

:')
12USDEOY max.... UTN
Lambo of Rekt
pi_180647415
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

12USDEOY max.... UTN
:')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180647444
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

:')
WAAROM LACH JE
Lambo of Rekt
  zondag 22 juli 2018 @ 10:05:34 #235
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180647504
Goedemorgen Warriors!
Koffietijd!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180647517
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:05 schreef ssjgoku het volgende:
Goedemorgen Warriors!
Koffietijd!
SEAL _O_ WHEN MOEN, WHEN HIT BTC, WHEN 10 USD
Lambo of Rekt
  zondag 22 juli 2018 @ 10:07:21 #237
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180647527
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

SEAL _O_ WHEN MOEN, WHEN HIT BTC, WHEN 10 USD
... Je hebt gvd nu net je tokens. Wacht nou ff. Na vanavond gaan ze whinen bij HitBTC voor een list date :D

Zijn nu rond 70% oid van distributie.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180647553
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:07 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

... Je hebt gvd nu net je tokens. Wacht nou ff. Na vanavond gaan ze whinen bij HitBTC voor een list date :D

Zijn nu rond 70% oid van distributie.

WHEN 10 USD?
Lambo of Rekt
  zondag 22 juli 2018 @ 10:10:59 #239
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180647564
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

WHEN 10 USD?
Dnno, maar dat haal ik toch niet. :D
Ga de 1USD niet eens halen. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180647912
VEN net als ik denk wat te verdienen plopt ie weer in elkaar.
Hoe ooit kunnen denken dat die Chinese AliExpress scamcoin ooit voor Lambo's zou zorgen :|W
Vakman pur sang
  zondag 22 juli 2018 @ 10:42:25 #241
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180647975
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:
VEN net als ik denk wat te verdienen plopt ie weer in elkaar.
Hoe ooit kunnen denken dat die Chinese AliExpress scamcoin ooit voor Lambo's zou zorgen :|W
Ligt het nou aan mij, of val jij continu een beetje in herhaling?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 22 juli 2018 @ 11:18:39 #242
286575 Roces18
Chef de party
pi_180648647
Wat is dat toch met die Bitcoin Cash, Bitcoin Diamond enz. nooit in verdiept. Maar kan iemand mij vertellen waarom die zo veel waard zijn? Wat mij betreft niets meer dan kopieetjes van bitcoin.........
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_180648656
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:42 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Zou eerder THC olie nemen dan CBD..

In combi schijnt het beste te werken. Ik heb Zith overigens ook al aangeboden om een flesje op te sturen :)

CBD heeft meer helende eigenschappen dan THC maar inderdaad door elkaar is het beste.
pi_180648768
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:19 schreef illusions het volgende:

[..]

CBD heeft meer helende eigenschappen dan THC maar inderdaad door elkaar is het beste.
Ik heb zelf ook CBD, is THC ergens verkrijgbaar ook legaal? ik heb me er neit in verdiept, maar THC lijkt me niet legaal gezien dat de werkende stof is in wiet?
Lambo of Rekt
pi_180648931
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:42 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ligt het nou aan mij, of val jij continu een beetje in herhaling?
Nou die dip is van vannacht. Ik had vanuit thether als gok alles 100% ingekocht op ven met het plan dat voor de omzetting alles 20-30% omhoog zou gaan.
Dat ging ook goed maar telkens een dip na de pump.
-tot zover de uitleg, thankyoubye -
Vakman pur sang
pi_180648983
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou die dip is van vannacht. Ik had vanuit thether als gok alles 100% ingekocht op ven met het plan dat voor de omzetting alles 20-30% omhoog zou gaan.
Dat ging ook goed maar telkens een dip na de pump.
-tot zover de uitleg, thankyoubye -
Swingtrades gokken, maarja... een keer houdt het op en gaat hij weer naar 4usd, als je dan je geld in tether hebt ben je fucked. Dat is waarom ik liever hodl.
Lambo of Rekt
  zondag 22 juli 2018 @ 11:40:25 #247
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180649008
Ben aan het denken om nog wat fiat er tegen aan te gooien, daytraden gaan leren. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180649028
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:40 schreef ssjgoku het volgende:
Ben aan het denken om nog wat fiat er tegen aan te gooien, daytraden gaan leren. :7
Jij gaat eerst zorgen DAT SEAL OMHOOG GAAT>
Lambo of Rekt
pi_180649029
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Swingtrades gokken, maarja... een keer houdt het op en gaat hij weer naar 4usd, als je dan je geld in tether hebt ben je fucked. Dat is waarom ik liever hodl.
Dit plus dan hoef ik niet de hele tijd als een maniak de prijzen in de gaten te houden.
  zondag 22 juli 2018 @ 11:41:48 #250
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180649033
quote:
8s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij gaat eerst zorgen DAT SEAL OMHOOG GAAT>
Gaat ook gebeuren. No worries.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 22 juli 2018 @ 11:42:14 #251
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180649044
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:41 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit plus dan hoef ik niet de hele tijd als een maniak de prijzen in de gaten te houden.
Maar ook gigantische winsten mee te halen toch?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180649050
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:42 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Maar ook gigantische winsten mee te halen toch?
Ja, er zijn winsten mee te halen, maar in mijn scenario wat ik schets verlies je dik.
Lambo of Rekt
pi_180649088
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:42 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Maar ook gigantische winsten mee te halen toch?
Tja dan maar iets minder gigantische winsten.
  zondag 22 juli 2018 @ 11:47:05 #254
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180649161
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:44 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Tja dan maar iets minder gigantische winsten.
Ja klopt ook wel.
Mja. Even kijken nog. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180649210
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:47 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ja klopt ook wel.
Mja. Even kijken nog. :P
Je kunt het wel gewoon met een of twee BTC gaan proberen, als het met weinig moeite je lukt om constant profit te halen is het sowieso de moeite waard.

Voor *mij* is het het niet waard, maar voor jou misschien wel :)
  zondag 22 juli 2018 @ 11:49:57 #256
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180649220
Universa gaat lekker
pi_180649221
Alleen daytraden heeft mij afgelopen maanden winst geleverd, dan had je beter alles in theter kunnen zetten, en nu weer je Chest vullen met fijne coins.
Vakman pur sang
pi_180649233
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:49 schreef leolinedance het volgende:
Universa gaat lekker
Universa is zich aant klaar maken voor een oneway ticket naar de kuiperbeltgordel
Lambo of Rekt
  zondag 22 juli 2018 @ 11:52:02 #259
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180649245
quote:
14s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Universa is zich aant klaar maken voor een oneway ticket naar de kuiperbeltgordel
Nog even, en ik koop Universa.
Maar doe ik toch niet. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zondag 22 juli 2018 @ 11:52:37 #260
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180649255
Ik wacht tot ROI 0% is :D
ROI: 7.18%

Edit: ROI updated, die gaat omlaag nu. :P

[ Bericht 18% gewijzigd door ssjgoku op 22-07-2018 12:10:53 ]
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180649266
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook CBD, is THC ergens verkrijgbaar ook legaal? ik heb me er neit in verdiept, maar THC lijkt me niet legaal gezien dat de werkende stof is in wiet?
Je mag toch ook wiet kopen? THC olie is ook gewoon legaal. :)

Alleen in dat bekrompen Nederland mag je geen planten op je balkon hebben want dan haalt de politie ze weg, zogenaamd progressief.

Hier hadden ze laatst een buitenplantage gevonden met 1800 planten en dat mocht door voor eigen gebruik omdat er iets van 12 mensen eigendom op zich hadden genomen, ze konden gewoon doorkweken. :') Stond zelfs in 't nieuws enzo.
pi_180649336
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Je mag toch ook wiet kopen? THC olie is ook gewoon legaal. :)

Alleen in dat bekrompen Nederland mag je geen planten op je balkon hebben want dan haalt de politie ze weg, zogenaamd progressief.

Hier hadden ze laatst een buitenplantage gevonden met 1800 planten en dat mocht door voor eigen gebruik omdat er iets van 12 mensen eigendom op zich hadden genomen, ze konden gewoon doorkweken. :') Stond zelfs in 't nieuws enzo.
Ja ik ben vrij goed op de hoogte van de wet omtrent wiet zelf. 1800 planten voor eigen gebruik lijkt me behoorlijk overdreven, je "mag" (mag tussen quotes omdat je eigenlijk helemaal niks mag, ze zien het door de vingers) 5 planten hebben... maar ze mogen ook 1 plant komen weghalen als ze daar zin in hebben.

In principe mag je helemaal geen planten hebben, ze zien het alleen door de vingers.
Lambo of Rekt
pi_180649345
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Je mag toch ook wiet kopen? THC olie is ook gewoon legaal. :)

Alleen in dat bekrompen Nederland mag je geen planten op je balkon hebben want dan haalt de politie ze weg, zogenaamd progressief.

Hier hadden ze laatst een buitenplantage gevonden met 1800 planten en dat mocht door voor eigen gebruik omdat er iets van 12 mensen eigendom op zich hadden genomen, ze konden gewoon doorkweken. :') Stond zelfs in 't nieuws enzo.
"zogenaamd progressief" ik vind niet dat wiet kweken/consumeren en de enige maatstaf is voor hoe progressief een land is. Alhoewel het wietbeleid in NL wel kapot is natuurlijk.
pi_180649707
quote:
2s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik ben vrij goed op de hoogte van de wet omtrent wiet zelf. 1800 planten voor eigen gebruik lijkt me behoorlijk overdreven, je "mag" (mag tussen quotes omdat je eigenlijk helemaal niks mag, ze zien het door de vingers) 5 planten hebben... maar ze mogen ook 1 plant komen weghalen als ze daar zin in hebben.

In principe mag je helemaal geen planten hebben, ze zien het alleen door de vingers.
Ik heb het dan over buitenkweek in Spanje. In principe is het hier zo dat als je er geen lampen boven hangt, je overal mee weg komt. In Nederland halen ze ook gewoon 3 planten van je balkon af, terwijl dat toch écht duidelijk voor eigen gebruik is. Je hebt hier zelfs een soort coffeeshops, je moet alleen even 5 minuten de tijd nemen om lid te worden voor 20¤ per jaar, .
  zondag 22 juli 2018 @ 12:25:37 #265
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180649734
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb het dan over buitenkweek in Spanje. In principe is het hier zo dat als je er geen lampen boven hangt, je overal mee weg komt. In Nederland halen ze ook gewoon 3 planten van je balkon af, terwijl dat toch écht duidelijk voor eigen gebruik is. Je hebt hier zelfs een soort coffeeshops, je moet alleen even 5 minuten de tijd nemen om lid te worden voor 20¤ per jaar, .
Oh :o
Weer iets geleerd.
Wist niet dat Spanje hierin zo "soepel" was.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180649786
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:25 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Oh :o
Weer iets geleerd.
Wist niet dat Spanje hierin zo "soepel" was.
Elke Jan Doedel kan zo een "smokers club" binnen lopen en voor een tientje wiet halen. :P Alleen waar ik woon zijn er al 5 coffeeshops op 10 minuten rijden afstand. Ga er zelf overigens niet heen, ben niet zo'n fan van geregistreerd staan als "drugsgebruiker".
  zondag 22 juli 2018 @ 12:32:04 #267
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180649816
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Elke Jan Doedel kan zo een "smokers club" binnen lopen en voor een tientje wiet halen. :P Alleen waar ik woon zijn er al 5 coffeeshops op 10 minuten rijden afstand. Ga er zelf overigens niet heen, ben niet zo'n fan van geregistreerd staan als "drugsgebruiker".
Ik was er paar keer op vakantie, en ja smoke ook soms.
En op die boulevard, die gasten die lasers verkopen, regelden dat :P 1e kreeg ik echt crap, bracht het terug en kreeg toen betere.

Maar ik was echt paranoie man. Wat zou er gebeuren als ze mij daar als toerist pakken met 2gr?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180649840
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:32 schreef ssjgoku het volgende:
Wat zou er gebeuren als ze mij daar als toerist pakken met 2gr?
Interne stokslagen in de Spaanse gevangenis!
  zondag 22 juli 2018 @ 12:34:07 #269
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180649844
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:33 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Interne stokslagen in de Spaanse gevangenis!
:'(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180649870
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:32 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik was er paar keer op vakantie, en ja smoke ook soms.
En op die boulevard, die gasten die lasers verkopen, regelden dat :P 1e kreeg ik echt crap, bracht het terug en kreeg toen betere.

Maar ik was echt paranoie man. Wat zou er gebeuren als ze mij daar als toerist pakken met 2gr?
Niks, ze pakken het alleen af. Zelfde als in NL.

Je moet het ook niet op de boulevard gaan lopen roken, maargoed. Ken geen gasten met lasers, zullen wel de Afrikanen of Paki's zijn, daar moet je dus niks bij halen. Lijkt me vanzelfsprekend dat je dan gewoon bermgras krijgt. :')
pi_180649891
Niet gewoon via Silkroad bestellen en betalen met Bitcoin :')
pi_180649894
Als je eigenaar bent van zo'n smokers club, kan je dus ook gewoon legaal met 10 kilo wiet rondrijden als je er gewoon een pakbon voor hebt uitgeprint.
  zondag 22 juli 2018 @ 12:38:14 #273
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180649906
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Niks, ze pakken het alleen af. Zelfde als in NL.

Je moet het ook niet op de boulevard gaan lopen roken, maargoed. Ken geen gasten met lasers, zullen wel de Afrikanen of Paki's zijn, daar moet je dus niks bij halen. Lijkt me vanzelfsprekend dat je dan gewoon bermgras krijgt. :')
Ja, wist ik veel hahaha.
Maar 2e keer kreeg ik wel goeie, en het waren spaanse jongeren. Die verkochten zogenaamd van die lasers op die toeristen boulevards :) Om de 200 meter stond er iemand. _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180650071
Jongons houden jullie er rekening mee dat de alts nog meer leeggetrokken gaan worden zodra btc steeds meer gaat moenen?
pi_180650093
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:48 schreef ChickenMan het volgende:
Jongons houden jullie er rekening mee dat de alts nog meer leeggetrokken gaan worden zodra btc steeds meer gaat moenen?
Die niet zo chicken man.

Maareh ok thanks.
Vakman pur sang
pi_180650125
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:38 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ja, wist ik veel hahaha.
Maar 2e keer kreeg ik wel goeie, en het waren spaanse jongeren. Die verkochten zogenaamd van die lasers op die toeristen boulevards :) Om de 200 meter stond er iemand. _O-
Sowieso niet bij dat soort gasten halen. :P Iemand die "Psst drugs kopen?" op de boulevard naar je roept, is meestal slecht nieuws.
  zondag 22 juli 2018 @ 12:54:26 #277
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180650163
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 11:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen daytraden heeft mij afgelopen maanden winst geleverd, dan had je beter alles in theter kunnen zetten, en nu weer je Chest vullen met fijne coins.
Achteraf is het mooi wonen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180650275
WhalePanda twitterde op zondag 22-07-2018 om 08:07:15 There is an "outage" on the @Gulden $NLG blockchain and that's why they "paused" it. But your shitcoins are safe! 🙈 https://t.co/goXbPru9zq reageer retweet
Iemand meer informatie hierover? :P
pi_180650346
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:48 schreef ChickenMan het volgende:
Jongons houden jullie er rekening mee dat de alts nog meer leeggetrokken gaan worden zodra btc steeds meer gaat moenen?
Je weet dat meestal het tegenovergestelde is gebeurt?
  Moderator zondag 22 juli 2018 @ 13:17:24 #280
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180650568
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:03 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Je weet dat meestal het tegenovergestelde is gebeurt?
gebeurd.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_180650692
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:48 schreef ChickenMan het volgende:
Jongons houden jullie er rekening mee dat de alts nog meer leeggetrokken gaan worden zodra btc steeds meer gaat moenen?
In eerste instantie wel, daarna ook alts moon.
pi_180650708
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

In eerste instantie wel, daarna ook alts moon.
Dit verwacht ik ook.
  zondag 22 juli 2018 @ 13:45:31 #283
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_180651064
Benieuwd wat VEN gaat doen de komende 16 uur voor de stop. Veel mensen terug erin om mee te swappen of veel die er gewoon uit blijven en na de swap VET kopen.
pi_180651373
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Benieuwd wat VEN gaat doen de komende 16 uur voor de stop.
hetzelfde wat ie altijd doet dit jaar, verder dalen?
pi_180651463
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:03 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Je weet dat meestal het tegenovergestelde is gebeurt?
Hoezo? btc-waarde gaat omlaag van alts als bitcoin een stijging doormaakt
  zondag 22 juli 2018 @ 14:40:46 #286
131603 Afwazig
Serious business
pi_180652081
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:00 schreef KappenBakken het volgende:
WhalePanda twitterde op zondag 22-07-2018 om 08:07:15 There is an "outage" on the @Gulden $NLG blockchain and that's why they "paused" it. But your shitcoins are safe! 🙈 https://t.co/goXbPru9zq reageer retweet
Iemand meer informatie hierover? :P
Mijn gok is dat er een bug zit in dat fantastische PoW2 van ze. Gelukkig hebben ze daar niet hun tijd voor genomen.
pi_180655103
Avivz78 twitterde op donderdag 19-07-2018 om 17:13:48 Here's a map of the cryptocurrency community on Twitter. For a closer look see our latest post on Medium: https://t.co/54jyZcmvfNWritten together with @realJonaHarris https://t.co/eNIzE8XIkM reageer retweet
https://medium.com/@avivz(...)-bubble-faa0901f0e0a

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180655245
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 16:51 schreef chroestjov het volgende:
Avivz78 twitterde op donderdag 19-07-2018 om 17:13:48 Here's a map of the cryptocurrency community on Twitter. For a closer look see our latest post on Medium: https://t.co/54jyZcmvfNWritten together with @realJonaHarris https://t.co/eNIzE8XIkM reageer retweet
https://medium.com/@avivz(...)-bubble-faa0901f0e0a

[ afbeelding ]
McAfee de grootste. _O-
pi_180655378
when pump
pi_180655412
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:00 schreef iloveshitcoins het volgende:
when pump
Ja dat zal wel ergens over een paar jaar zijn ofzo.... waarna er weer een vrije val zal volgen :P
Lambo of Rekt
pi_180655521
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja dat zal wel ergens over een paar jaar zijn ofzo.... waarna er weer een vrije val zal volgen :P
ik verwacht binnen nu en een paar dagen wel een klein pumpje. ff consolideren nu
pi_180655538
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 16:57 schreef illusions het volgende:

[..]

McAfee de grootste. _O-
Eigenlijk zegt dat vrij veel over de huidige staat van de gehele industrie.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180655543
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:05 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

ik verwacht binnen nu en een paar dagen wel een klein pumpje. ff consolideren nu
ik heb het over 1 grote tantoe moon
Lambo of Rekt
pi_180655610
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ik heb het over 1 grote tantoe moon
tja das moeilijk te zeggen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 juli 2018 @ 17:09:24 #295
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180655645
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:25 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit verwacht ik ook.
Vorige keer ook zo gegaan toch? Eerst BTC moon t/m december en dan gingen de alts opeens eind december / begin januari en sindsdien is het huilen :P
pi_180659892
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:09 schreef Kyran het volgende:

[..]

Vorige keer ook zo gegaan toch? Eerst BTC moon t/m december en dan gingen de alts opeens eind december / begin januari en sindsdien is het huilen :P
We gaan gewoon hard moen.
Lambo of Rekt
pi_180659921
7500 nice
pi_180659940
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:35 schreef metallicelmo het volgende:
7500 nice
Je mag er zelf ook zijn.
pi_180660013
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:36 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Je mag er zelf ook zijn.
Is die BMW al onderweg, krijg ik eerset het schaalmodel? of eerst de ekte :7
Lambo of Rekt
pi_180660089
en
Lambo of Rekt
pi_180660093
dicht
Lambo of Rekt
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')