abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:05:48 #201
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_180599179
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:04 schreef WyattJames het volgende:

[..]

Als ik mijn transitie al achter de rug had en ik zou mijn katten niet hebben dan zou ik het zo doen. tis echt iets wat ik wel leuk zou vinden. al zijn al die discussies natuurlijk wel hoofdpijn. maar zoiets is toch uniek om mee te maken. Vindt mijn werk toch niet echt leuk, dus een vakantie van 15 maanden klinkt zo gek nog niet xD
:D duidelijk.

En ik snap mensen eigenlijk ook niet die huisdieren en of kinderen hebben die daar gaan zitten..
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:06:16 #202
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_180599187
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:01 schreef WyattJames het volgende:

[..]

Ik denk visueel, dus als ie daar zit, zie ik echt dat beeld voor me op de een of andere manier. Moet zeggen dat ie als ik er ben niet onaardig doet ofzo. Tenminste niet in zijn directe communicatie naar mij (niet dat ie uberhaupt iets zegt overigens)
Iedereen is anders, ik zie hem vriendelijk zijn naar bezoekers, niet overdreven. Misschien is dat wel wie hij is, niet iedereen springt op en neer bij bezoek.
pi_180599194
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:05 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik heb in mijn post niet gezegd dat ik je niet geloof. Ik had eigenlijk geen twijfels eerlijk gezegd. Vond het wel vreemd dat een bezoeker van dat gebeuren hier ineens binnenkomt. Dat is eigenlijk best gek, omdat je denkt dat er een bepaalde afstand is. Maar ik wilde het hier wel even challengen in hoeverre mensen er zeker van kunnen zijn dat jij het bent, en de reaktie was dat ze dat niet kunnen. Maar eerljk gezegd had ik dat vertrouwen zelf wel.
Ik merkte dat als ik hier af en toe mee klets de nare opmerkingen die ik eerst las toch verdwenen omdat degene die die maakte zich ineens geconfronteerd voelde. daarnaast vindt ik het ook best leuk om hier gezellig mee te kletsen af en toe. Jullie maken ook altijd een leuk gifje voor me dat ik aan het rennen ben, :P
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:07:34 #204
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_180599198
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 00:05 schreef WyattJames het volgende:

[..]

Ik heb niet echt de kans gehad om met haar te kletsen, brandon gaat met prive trainingen (als er niemand anders is) altijd een stuk harder programma doen.
Brandon privé trainingen?? Wie neemt zo'n ecto nou serieus?! _O-
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:10:34 #205
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_180599226
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:07 schreef WyattJames het volgende:

[..]

Ik merkte dat als ik hier af en toe mee klets de nare opmerkingen die ik eerst las toch verdwenen omdat degene die die maakte zich ineens geconfronteerd voelde. daarnaast vindt ik het ook best leuk om hier gezellig mee te kletsen af en toe. Jullie maken ook altijd een leuk gifje voor me dat ik aan het rennen ben, :P
Ik snap die eerste zinnen niet, dat is volgens mij totaal niet zo. Maar welkom. :)
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:11:32 #206
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_180599235
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:07 schreef WyattJames het volgende:

[..]

Ik merkte dat als ik hier af en toe mee klets de nare opmerkingen die ik eerst las toch verdwenen omdat degene die die maakte zich ineens geconfronteerd voelde. daarnaast vindt ik het ook best leuk om hier gezellig mee te kletsen af en toe. Jullie maken ook altijd een leuk gifje voor me dat ik aan het rennen ben, :P
We zijn hier allemaal een zootje bij elkaar geraapt stukje ongeregeld zolderkamer volk . Dus laat je niet gek maken door wat de ene zegt of de andere denkt..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_180599265
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:10 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ik snap die eerste zinnen niet, dat is volgens mij totaal niet zo. Maar welkom. :)
Dank je, voel me welkom

Ik heb hier (toen ik nog in utopia 1 kwam) echt vreselijke dingen gelezen over mezelf. iemand opperde zelfs dat ik nooit geboren had moeten worden. Nadat ik hier kwam mee kletsen werd dat niet meer gezegd, mensen besefte ineens dat ik niet een anoniem schuimpje was om af te zeiken. Tenminste dat denk ik dan. zeker weten is lastig, want ik heb ze nooit gevraagd waarom dat soort nare commantaren ineens weg bleven.
pi_180599273
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:11 schreef chufi het volgende:

[..]

We zijn hier allemaal een zootje bij elkaar geraapt stukje ongeregeld zolderkamer volk . Dus laat je niet gek maken door wat de ene zegt of de andere denkt..
Heb dat allemaal los gelaten. trek me niet zoveel aan meer van wat een ander vind. ben wie ik ben, dat is het mooie van ontdekken dat je transgender bent, Het maakt dat je eindelijk weet wie je bent en waarom dingen waren zoals ze waren. dan kun je eindelijk beginnen met loslaten en doorpakken.
pi_180599292
Anyways... het is bed tijd. morgen weer vroeg op. nog maar 6 werkdaagjes werken en dan is het vakantie. ZIn heb ik niet maar het moet maar.Goede nacht allemaal!
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:18:33 #210
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_180599298
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:07 schreef WyattJames het volgende:

[..]

Ik merkte dat als ik hier af en toe mee klets de nare opmerkingen die ik eerst las toch verdwenen omdat degene die die maakte zich ineens geconfronteerd voelde. daarnaast vindt ik het ook best leuk om hier gezellig mee te kletsen af en toe. Jullie maken ook altijd een leuk gifje voor me dat ik aan het rennen ben, :P
:D Aan gifjes doe ik niet zo, daar zijn anderen weer goed in. Ik vind het leuker om de dynamiek en de karakters onderling uit te pluizen en uit te diepen voor zover dat mogelijk is. Daarom vind ik het wel leuk hoe jij John daar op lokatie ervaart. Dat sluit naadloos aan met wat wij hier van hem vinden. Ik zal de typering nu maar even achterwege laten :P
pi_180599304
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:17 schreef WyattJames het volgende:
Anyways... het is bed tijd. morgen weer vroeg op. nog maar 6 werkdaagjes werken en dan is het vakantie. ZIn heb ik niet maar het moet maar.Goede nacht allemaal!
Slaap lekker en bedankt voor de rapportage.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:19:38 #212
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_180599309
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:13 schreef WyattJames het volgende:

[..]

Dank je, voel me welkom

Ik heb hier (toen ik nog in utopia 1 kwam) echt vreselijke dingen gelezen over mezelf. iemand opperde zelfs dat ik nooit geboren had moeten worden. Nadat ik hier kwam mee kletsen werd dat niet meer gezegd, mensen besefte ineens dat ik niet een anoniem schuimpje was om af te zeiken. Tenminste dat denk ik dan. zeker weten is lastig, want ik heb ze nooit gevraagd waarom dat soort nare commantaren ineens weg bleven.
:X Weet je wat het is, als je je zelf bloot geeft zal je altijd dit soort commentaren houden. Ik ken je niet, heb Utopia 1 nauwelijks gevolgd juist daarom. Jij zal keuzes moeten maken en als je voor dit Utopia kiest dan kies je ook voor de gevolgen. Kan zijn dat ik (of wie dan ook) je af zal zeiken. Ik niet, bedenk ik me nu, maar anderen wel. ;)
pi_180599316
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:13 schreef WyattJames het volgende:

[..]

Dank je, voel me welkom

Ik heb hier (toen ik nog in utopia 1 kwam) echt vreselijke dingen gelezen over mezelf. iemand opperde zelfs dat ik nooit geboren had moeten worden. Nadat ik hier kwam mee kletsen werd dat niet meer gezegd, mensen besefte ineens dat ik niet een anoniem schuimpje was om af te zeiken. Tenminste dat denk ik dan. zeker weten is lastig, want ik heb ze nooit gevraagd waarom dat soort nare commantaren ineens weg bleven.
Ja inderdaad, dat weet ik nog wel dat dat gebeurde toen. Echt schandalig! Wetende dat dat mensen zijn die net als jij en ik elke dag utopia kijken en zelfs op een forum erover meepraten... zooo makkelijk om achter je schermpje te zitten en negatief over mensen te praten om je eigen ego op te krikken. Goed van je dat je hier weer af en toe komt... de negatievelingen worden meestal wel koest gepraat hier en zo niet, dan hoop ik dat je je er zo min mogelijk wat van aantrekt (al is dat soms verdomde moeilijk)
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:22:51 #214
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_180599330
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 23:47 schreef Yaksa het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat Jessie/Manon en Brendon niet meer in hun eigen hutjes mogen slapen.
Zal wel met camera's en/of microfoons te maken hebben dan.
Wel raar dat John dat dan wel mag terwijl we nooit beelden hebben vanuit zijn hutje.
Duurt wel erg lang dan ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:23:25 #215
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_180599338
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:15 schreef WyattJames het volgende:

[..]

Heb dat allemaal los gelaten. trek me niet zoveel aan meer van wat een ander vind. ben wie ik ben, dat is het mooie van ontdekken dat je transgender bent, Het maakt dat je eindelijk weet wie je bent en waarom dingen waren zoals ze waren. dan kun je eindelijk beginnen met loslaten en doorpakken.
Daarom.. En Iedereen heeft hier een grote bek, maar (bijna) niemand de ballen om daar ook maar een stap binnen de poort te zeggen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:23:38 #216
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_180599339
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 23:48 schreef WyattJames het volgende:

[..]

Ze slapen bij de poort om het wildkamperen te promoten, tenminste dat is wat ze mij vertelden vandaag
Wildkamperen bij de poort terwijl je zon terrein hebt?..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_180599340
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:19 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

:X Weet je wat het is, als je je zelf bloot geeft zal je altijd dit soort commentaren houden. Ik ken je niet, heb Utopia 1 nauwelijks gevolgd juist daarom. Jij zal keuzes moeten maken en als je voor dit Utopia kiest dan kies je ook voor de gevolgen. Kan zijn dat ik (of wie dan ook) je af zal zeiken. Ik niet, bedenk ik me nu, maar anderen wel. ;)
Nog snel even deze beantwoorden voordat ik afsluit...

Klopt, ik had het daar met mijn moeder laatst al over. Die had ruzie met iemand op mijn Facebook omdat ze het woord ombouwen had gebruikt en dat kon volgens die persoon niet. Ze had verwacht dat ik het voor haar op zou nemen maar dat had ik niet gedaan. Ik legde toen ook al uit. dat alles wat je post of uit op sociale media als gevolg heeft dat iedereen daar weer een mening over mag hebben. En soms kun je dingen het beste gewoon lekker negeren en loslaten. Ik Ga tegenwoordig prima om met nare afzeikcommentaren. iedereen zo zijn mening, maar als je naar gaat doen, dan reageer ik niet want dan is dat jou probleem en niet het mijne.

En nu sluit ik echt af... laterzzzzzzzzz
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:25:33 #218
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_180599351
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 23:52 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is dan 2 muntjes. :D
Mooie cap .. :Y
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:26:20 #219
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_180599355
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 23:47 schreef Yaksa het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat Jessie/Manon en Brendon niet meer in hun eigen hutjes mogen slapen.
Zal wel met camera's en/of microfoons te maken hebben dan.
Wel raar dat John dat dan wel mag terwijl we nooit beelden hebben vanuit zijn hutje.
Oh ik opperde zoiets gisteren al dat die vier gewoon buiten beeld liggen.. Maar dan is hte idd vreemd dat Sjon nog wel mag blijven liggen idd.. of zou ie te veel hebben te verbergen ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:27:13 #220
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_180599360
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:23 schreef WyattJames het volgende:

[..]

Nog snel even deze beantwoorden voordat ik afsluit...

Klopt, ik had het daar met mijn moeder laatst al over. Die had ruzie met iemand op mijn Facebook omdat ze het woord ombouwen had gebruikt en dat kon volgens die persoon niet. Ze had verwacht dat ik het voor haar op zou nemen maar dat had ik niet gedaan. Ik legde toen ook al uit. dat alles wat je post of uit op sociale media als gevolg heeft dat iedereen daar weer een mening over mag hebben. En soms kun je dingen het beste gewoon lekker negeren en loslaten. Ik Ga tegenwoordig prima om met nare afzeikcommentaren. iedereen zo zijn mening, maar als je naar gaat doen, dan reageer ik niet want dan is dat jou probleem en niet het mijne.

En nu sluit ik echt af... laterzzzzzzzzz
^O^ Ik hoop dat je dat echt kan, want het is een jungle soms.

Slaap lekker.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:32:49 #221
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_180599412
Allemachtig wat is het laat :{
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:34:29 #222
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_180599419
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 00:06 schreef WyattJames het volgende:

[..]

Jeffrey, shelly en jessie hebben alle drie toegezegd om dinsdag mee te doen, dus daar ga ik ze aan houden. Niks geen smoesjes dinsdag
Als je dan langs kamp zuur rent zou het leuk zijn dat je ff roept of hun ook even meedoen voor Brandon... :')

Zuurman & Zuurman ....zo leuk gevonden vandaag door Aggie46 ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 15:59 schreef Aggie46 het volgende:
Zuurman en Zuurman :6
[ afbeelding ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:36:50 #223
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_180599431
Ben benieuwd wat de dag van morgen weer brengt.. Veel positiviteit en gezeik zoals van ouds...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:40:01 #224
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_180599447
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:36 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd wat de dag van morgen weer brengt.. Veel positiviteit en gezeik zoals van ouds...
Slaapstreams met huppelmutsjes, giechelende pubertjes. Mike heeft vakantie, Sjon is buiten beeld. :O
  vrijdag 20 juli 2018 @ 01:42:57 #225
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_180599458
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 01:40 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Slaapstreams met huppelmutsjes, giechelende pubertjes. Mike heeft vakantie, Sjon is buiten beeld. :O
Sjon mot bouwen aan zn Replikaten Imperium..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')