abonnement Unibet Coolblue
pi_180605159
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 11:25 schreef the-eye het volgende:

[..]

Zullen we een lijstje maken van dingen in het leven die niet nodig zouden moeten zijn maar die we toch maar doen omdat de realiteit nu eenmaal iets anders is dan onze gedroomde ideale wereld?
ik vind het prima om mijn hand op de sluiting van mn tasje te houden, dat heeft nl niet zoveel invloed op mijn leven, als ik al niet van een vriendin naar huis kan fietsen om 1 uur snachts omdat ik dan de verantwoordelijkheid in mijn schoot geworpen krijg voor een eventuele verkrachting, gaat me dat te ver.

Er zijn grenzen in waarin ik me wil aanpassen, dit is er 1van.
En ik zou daardoor niet naar mn hoofd moeten krijgen dat ik dan niet alleen had moeten gaan fietsen. Wat je dus vaak wel hoort.

‘Wat deed je daar dan ook om die tijd in je eentje?!’ :N
compact en kleverig.
pi_180605220
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 11:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het probleem is dat als iedereen zich relatief conservatief kleed dat weer sexy wordt. De doelpalen verschuiven dan gewoon.

En zelfs hier waar wel sexy kleden vaak zat voorkomt wordt je ook lastig gevallen in relatief conservatieve kleding. In de praktijk help het gewoon amper tot niet tegen weirdo's. Het enige wat we kunnen zien in de praktijk is dat het aantal weirdo's hand over hand toeneemt als het devies is dat de vrouwen maar bedekter moeten zijn, of niet alleen over straat moet. Het legitimeert ellende eerder dan dat het ellende verminderd.
Sowieso.

Marokko gaat ook de goede kant op door te zeggen "Wees een man" en dat gaat blijkbaar over of je de vrouw in haar bikini laat zonnebaden... Want dat zou je niet toe moeten laten als je een vent bent, ofzo.

https://nos.nl/artikel/22(...)bikini-campagne.html
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 20 juli 2018 @ 12:08:53 #228
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180605327
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 11:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dan heb jij dat ook, en gaan we jou ook wat arbitraire restricties opleggen om te voorkomen dat je slachtoffer wordt van iets.
Leggen jij en ik dan niet onszelf restricties op door die eigen verantwoordelijkheid?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 12:09:20 #229
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180605332
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:08 schreef the-eye het volgende:

[..]

Leggen jij en ik dan niet onszelf restricties op door die eigen verantwoordelijkheid?
Prima als je dat bij jezelf doet, maar ga het niet bij anderen doen.
pi_180605404
Gratis pepperspray voor vrouwen af te halen bij het politie bureau voor in de handtasjes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 20 juli 2018 @ 12:24:06 #231
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180605634
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:01 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind het prima om mijn hand op de sluiting van mn tasje te houden, dat heeft nl niet zoveel invloed op mijn leven, als ik al niet van een vriendin naar huis kan fietsen om 1 uur snachts omdat ik dan de verantwoordelijkheid in mijn schoot geworpen krijg voor een eventuele verkrachting, gaat me dat te ver.

Er zijn grenzen in waarin ik me wil aanpassen, dit is er 1van.
En ik zou daardoor niet naar mn hoofd moeten krijgen dat ik dan niet alleen had moeten gaan fietsen. Wat je dus vaak wel hoort.

‘Wat deed je daar dan ook om die tijd in je eentje?!’ :N
Niet de verantwoordelijkheid voor de verkrachting maar de verantwoordelijkheid voor je eigen veiligheid. Die hebben we allemaal. Als je die weigert te nemen kan je daar reacties op verwachten.
Ik kan ook de houding aannemen dat ik ten alle tijden blijf dragen wat ik wil. Als ik dan in m'n Feyenoord shirt tussen de Ajaxkern ga zitten en klappen krijg zijn de anderen de daders maar misschien had ik de kans op klappen een ietsiepietsie kunnen verkleinen door een iets neutraler shirt aan te doen. Voor de rechter maakt het niet uit watvoor shirt ik aanhad maar voor mń omgeving die van mij moet horen watvoor beesten die Ajaxfans toch zijn speelt het wel degelijk mee
  vrijdag 20 juli 2018 @ 12:37:14 #232
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180605844
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:24 schreef the-eye het volgende:

[..]

Niet de verantwoordelijkheid voor de verkrachting maar de verantwoordelijkheid voor je eigen veiligheid. Die hebben we allemaal. Als je die weigert te nemen kan je daar reacties op verwachten.
Ik kan ook de houding aannemen dat ik ten alle tijden blijf dragen wat ik wil. Als ik dan in m'n Feyenoord shirt tussen de Ajaxkern ga zitten en klappen krijg zijn de anderen de daders maar misschien had ik de kans op klappen een ietsiepietsie kunnen verkleinen door een iets neutraler shirt aan te doen. Voor de rechter maakt het niet uit watvoor shirt ik aanhad maar voor mń omgeving die van mij moet horen watvoor beesten die Ajaxfans toch zijn speelt het wel degelijk mee
Zoveel vrouwen zijn er al niet die midden in de nacht in een kort rokje alleen over straat gaan. Door donkere steegjes heen enzo. De in de bosjes sleur verkrachter is een serieuze minderheid.
Vind dat dus een beetje een kul argument. Altijd die uitzonderingen aanhalen en uitvergroten zodat je een punt kan maken. Die alleen in zeker 80% van de gevallen niet opgaat.

Het gaat hier over een serveerster, waarbij de kans vrij groot is dat meer sexy kleding bedrijfsbeleid is. Net zoals het bedrijfsbeleid is dat kijken mag, aankomen niet.
Ze vertoont geen risicogedrag, ze beweegt zich normaal in het leven en op haar werk.

Net zoals het gebeurd bij het wachten op de bus, in de bus, gewoon op normale plekken, ook gewoon op klaarlichte dag.
Het gebeurd meiden met korte rokjes, maar ook meiden in spijker broeken met slobbertruien. Zelfs oma's krijgen er nog mee te maken.

Als je dat bij die vrouwen neer wil leggen onder het mom risico verminderen ga je die vrouwen extreem beperken. Je kan namelijk niet meet normaal leven also je dat allemaal zoveel mogelijk uit wil sluiten, wil dat zij maar 'verantwoordelijkheid' nemen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Cause_Mayhem op 20-07-2018 12:42:36 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 12:41:46 #233
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180605913
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zoveel vrouwen zijn er al niet die midden in de nacht in een kort rokje alleen over straat gaan. Door donkere steegjes heen enzo.
Vind dat dus een beetje een kul argument.

Het gaat hier over een serveerster, waarbij de kans vrij groot is dat meer sexy kleding bedrijfsbeleid is. Net zoals het bedrijfsbeleid is dat kijken mag, aankomen niet.
Ze vertoont geen risicogedrag, ze beweegt zich normaal in het leven en op haar werk.
Dan is er dus eigenlijk niks aan de hand. De klant begreep het verkeerd zoals een klant ook verkeerd kan begrijpen dat er bijvoorbeeld gepijpt wordt maar niet zonder condoom?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 12:44:24 #234
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180605963
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:41 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dan is er dus eigenlijk niks aan de hand. De klant begreep het verkeerd zoals een klant ook verkeerd kan begrijpen dat er bijvoorbeeld gepijpt wordt maar niet zonder condoom?
Wtf?

De klant deed niet alleen iets tegen hey bedrijfsbeleid in, maar iets strafbaars.
En iets wat ieder mens best weet, blijf gewoon er af.

Maar geen zin meer in zo, je lijkt gewoon te willen trollen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180605976
Apart topic is dit geworden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 12:49:03 #236
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180606037
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:24 schreef the-eye het volgende:

[..]

Niet de verantwoordelijkheid voor de verkrachting maar de verantwoordelijkheid voor je eigen veiligheid. Die hebben we allemaal. Als je die weigert te nemen kan je daar reacties op verwachten.
Ik kan ook de houding aannemen dat ik ten alle tijden blijf dragen wat ik wil. Als ik dan in m'n Feyenoord shirt tussen de Ajaxkern ga zitten en klappen krijg zijn de anderen de daders maar misschien had ik de kans op klappen een ietsiepietsie kunnen verkleinen door een iets neutraler shirt aan te doen. Voor de rechter maakt het niet uit watvoor shirt ik aanhad maar voor mń omgeving die van mij moet horen watvoor beesten die Ajaxfans toch zijn speelt het wel degelijk mee
Neuh, ik denk dat de meeste mensen het er wel over eens zijn dat de schuld 100% bij de Ajax-hooligans ligt, en dat jou niets te verwijten valt (behalve naïviteit), en dat de hooligans de personen zijn die hun gedrag moeten aanpassen en niet jij.

Dat komt vooral omdat zo'n beetje iedereen het erover eens is dat het gedrag van die hooligans fout is, terwijl een boel mensen nog niet inzien dat het gedrag van sommige mannen tegenover vrouwen echt niet oké is.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 12:51:43 #237
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_180606078
Hehe, de plakplaatjes waren geen duiding dat het wel een tikkie anders kon lopen als hij verwachtte.. stomme droplul _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:00:51 #238
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_180606205
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 18:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ook in een spijkerbroek kan ze haar werk uitvoeren, ja echt :D . Je gaat me niet vertellen dat ze half naakt rondloopt omdat de outfit zo lekker zit
Misschien is dat gewoon waarin ze 'moeten' werken

Bij Hooters lopen ze er zo bij



Bij de Tilted kilt zo



En bij Twin Peaks zo



Je moet er gewoon van af blijven
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:00:53 #239
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180606208
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wtf?

De klant deed niet alleen iets tegen hey bedrijfsbeleid in, maar iets strafbaars.
En iets wat ieder mens best weet, blijf gewoon er af.

Maar geen zin meer in zo, je lijkt gewoon te willen trollen.
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:45 schreef Ludachrist het volgende:
Apart topic is dit geworden.
iemand werkt waar sexykleding bedrijfsbeleid is (even volgens de insteek van C-M). M.a.w een vrouw laat zich betalen om haar sexualiteit ten toon te spreiden. Hoe noemen we dat of hoe noemen we zo iemand? Natuurlijk zijn daar gradaties in maar de essentie is hetzelfde. Hoe meer je betaalt hoe meer er mogelijk is. Nu had deze man het verkeerd, dit was een goedkopere, alleen kijken. Heeft dus niets met moraal of vrouwenrechten te maken maar het is een zakelijk verschil of eigenlijk zakelijk misverstand?
pi_180606220
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 13:00 schreef the-eye het volgende:

[..]

[..]

iemand werkt waar sexykleding bedrijfsbeleid is (even volgens de insteek van C-M). M.a.w een vrouw laat zich betalen om haar sexualiteit ten toon te spreiden. Hoe noemen we dat of hoe noemen we zo iemand? Natuurlijk zijn daar gradaties in maar de essentie is hetzelfde. Hoe meer je betaalt hoe meer er mogelijk is. Nu had deze man het verkeerd, dit was een goedkopere, alleen kijken. Heeft dus niets met moraal of vrouwenrechten te maken maar het is een zakelijk verschil of eigenlijk zakelijk misverstand?
Jij doet het vast goed bij de vrouwen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180606324
Men moet deze dagen eens buiten komen, genoeg vrouwen die er lekker bloot bijlopen nu. Ik vind het ook heerlijk om dan in korte broek en hemd te lopen. Maar ik ben man dus dan mag het ofzo.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:09:31 #242
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180606336
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zoveel vrouwen zijn er al niet die midden in de nacht in een kort rokje alleen over straat gaan. Door donkere steegjes heen enzo. De in de bosjes sleur verkrachter is een serieuze minderheid.
Vind dat dus een beetje een kul argument. Altijd die uitzonderingen aanhalen en uitvergroten zodat je een punt kan maken. Die alleen in zeker 80% van de gevallen niet opgaat.

Het gaat hier over een serveerster, waarbij de kans vrij groot is dat meer sexy kleding bedrijfsbeleid is. Net zoals het bedrijfsbeleid is dat kijken mag, aankomen niet.
Ze vertoont geen risicogedrag, ze beweegt zich normaal in het leven en op haar werk.

Net zoals het gebeurd bij het wachten op de bus, in de bus, gewoon op normale plekken, ook gewoon op klaarlichte dag.
Het gebeurd meiden met korte rokjes, maar ook meiden in spijker broeken met slobbertruien. Zelfs oma's krijgen er nog mee te maken.

Als je dat bij die vrouwen neer wil leggen onder het mom risico verminderen ga je die vrouwen extreem beperken. Je kan namelijk niet meet normaal leven also je dat allemaal zoveel mogelijk uit wil sluiten, wil dat zij maar 'verantwoordelijkheid' nemen.
Het bedrijfsbeleid zou wat duidelijker gepropageerd mogen worden.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:11:25 #243
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_180606358
Het verbaast me steeds opnieuw dat sommige mannen niet kunnen begrijpen dat vrouwen er recht op hebben om niet op deze manier aangeraakt te worden. Ook als een man zo kortzichtig of bevooroordeeld is dat hij denkt dat ze met haar kleding aangeeft in de prostitutie te werken. En ook al zou ze in die branche werkzaam zijn. Zonder toestemming blijf je van HAAR lijf af !

Deze vrouw had gewoon gelijk dat ze de man lik op stuk gaf, dat zouden alle vrouwen moeten gaan doen. Mss zou dit het probleem snel uit de wereld helpen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:12:15 #244
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180606371
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 13:09 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het bedrijfsbeleid zou wat duidelijker gepropageerd mogen worden.
Waarom denk je dat dat niet duidelijk is dan?
Is echt overal zo dat je niet aan de serveersters mag zitten en verreweg de meeste mannen snappen dat heel prima.

Potjandorie zeg, zelfs in een bordeel mag je niet zomaar bepotelen, maar dit is ineens verwarrend? Die arme man kon er ook niks aan doen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:12:21 #245
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180606374
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 13:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jij doet het vast goed bij de vrouwen.
Dan lul ik lekker mee hoe verschrikkelijk het toch is dat al die vreselijke mannen aan de rand van de dansvloer haar schaamteloos met hun ogen uitkleden. Ik slik dan in dat ze dat natuurlijk niet verwacht had toen ze dat minirokje met doorzichtig topje thuis aandeed. Dat ze natuurlijk eigenlijk verwacht had vanavond door de hoofdzuster van het nabij gelegen klooster uitgenodigd te worden om daar haar verdere leven te slijten.
pi_180606420
De incel is weer strong in dit topic. De tering.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:15:47 #247
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180606423
Als er trouwens iets hier neergezet wordt als kinderen dan zijn het de mannen. Die kunnen zich niet beheersen, snappen normale dingen niet. Vooral geen snoeppot op tafel zetten want ze eten hem ongevraagd en tegen de regels in leeg.

Gelukkig weet ik dat dit voor verreweg de meeste niet waar is, maar als je dit soort topics moet geloven zijn mannen amper in staat hun kont zelf af te vegen. Hebben ze amper beheersing.

Maar mannen beperken, nee, dat is echt raar hoor! Vrouwen, die moeten beperkt worden, dat is wel geheel logisch.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180606443
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2018 18:00 schreef Ali_boo het volgende:
Als je als een hoer kleedt moet je niet klagen als mensen je op die manier behandelen
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 17:59 schreef ABombali het volgende:
Als je een hoerenuniform aan hebt dan word je ook zo behandeld
:')
It All Goes Back in the Box
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:17:45 #249
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180606457
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 13:12 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dan lul ik lekker mee hoe verschrikkelijk het toch is dat al die vreselijke mannen aan de rand van de dansvloer haar schaamteloos met hun ogen uitkleden. Ik slik dan in dat ze dat natuurlijk niet verwacht had toen ze dat minirokje met doorzichtig topje thuis aandeed. Dat ze natuurlijk eigenlijk verwacht had vanavond door de hoofdzuster van het nabij gelegen klooster uitgenodigd te worden om daar haar verdere leven te slijten.
Kijken en ongevraagd/ongewild aankomen zijn toch echt heel verschillende dingen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:21:19 #250
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180606497
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 13:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als er trouwens iets hier neergezet wordt als kinderen dan zijn het de mannen. Die kunnen zich niet beheersen, snappen normale dingen niet. Vooral geen snoeppot op tafel zetten want ze eten hem ongevraagd en tegen de regels in leeg.

Gelukkig weet ik dat dit voor verreweg de meeste niet waar is, maar als je dit soort topics moet geloven zijn mannen amper in staat hun kont zelf af te vegen. Hebben ze amper beheersing.

Maar mannen beperken, nee, dat is echt raar hoor! Vrouwen, die moeten beperkt worden, dat is wel geheel logisch.
Exact!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')