abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 27 juli 2018 @ 13:10:19 #76
473519 Drekkoning
Koning van Drek
pi_180766186
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:48 schreef nieuwehier het volgende:
Update: Ik had nog een laatste mail gestuurd en daar hebben ze op gereageerd vandaag: 'uw bestelling is geannuleerd!' Dus even volhouden heeft gewerkt, geen onnodige kosten betalen en kan de advocaat en boos wel afzeggen nu :D
Jammer dat het zoveel moeite moest kosten, maar verstandig besluit van Fast & Furious Scooters.
pi_180766509
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 21:09 schreef nieuwehier het volgende:

[..]

Het is wel een luxe om nu alvast te kunnen rijden ipv maanden sparen. Moet wel zeggen dat ik ondertussen genezen ben en nu sowieso een scooter op marktplaats ga aanschaffen.
Doe dit voortaan voor alles behalve een huis.
It All Goes Back in the Box
pi_180766672
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:48 schreef nieuwehier het volgende:
Update: Ik had nog een laatste mail gestuurd en daar hebben ze op gereageerd vandaag: 'uw bestelling is geannuleerd!' Dus even volhouden heeft gewerkt, geen onnodige kosten betalen en kan de advocaat en boos wel afzeggen nu :D
Maar heb je het geld al terug dan?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_180766835
Wat een pauperzaak is het toch ook :')
pi_180882712
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 13:29 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Maar heb je het geld al terug dan?
Ze wilde 250 euro betaald krijgen voor het annuleren van mijn order. Niet betaald natuurlijk, maar ze hebben het gelukkig wel uiteindelijk zonder kosten geannuleerd.
hoi
pi_180882935
Trouwens, ze proberen nu om mijn slechte review van kiyOh te krijgen door te zeggen dat ze mij niet kennen. Ik moet helemaal bewijs sturen naar KiyOh dat ik wel klant was xD Er zijn opeens ook een aantal 1 sterren google reviews verdwenen.
hoi
pi_180883589
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 13:10 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Jammer dat het zoveel moeite moest kosten, maar verstandig besluit van Fast & Furious Scooters.
En ook jammer dat ze hun werkwijze waarschijnlijk niet aanpassen maar het bij de volgende weer proberen.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:14 schreef nieuwehier het volgende:
Trouwens, ze proberen nu om mijn slechte review van kiyOh te krijgen door te zeggen dat ze mij niet kennen. Ik moet helemaal bewijs sturen naar KiyOh dat ik wel klant was xD Er zijn opeens ook een aantal 1 sterren google reviews verdwenen.
Bewijs even leveren en de review gewoon handhaven. Wat er staat klopte toch op de publicatiedatum?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  woensdag 1 augustus 2018 @ 21:45:33 #83
473519 Drekkoning
Koning van Drek
pi_180883692
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:41 schreef baskick het volgende:

[..]

En ook jammer dat ze hun werkwijze waarschijnlijk niet aanpassen maar het bij de volgende weer proberen.

Jep. Belangrijk dus dat zoveel mogelijk mensen gewaarschuwd worden voor de werkwijze van Fast & Furious Scooters
pi_180891184
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:14 schreef nieuwehier het volgende:
Gewoon je mail contact/factuur opsturen en misschien een printscreentje van je mail contact op google reviews (als foto uploaden)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')