abonnement Unibet Coolblue
pi_180587713


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www2.utopiatv.nl/home

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_180587717
Wat een onzin ook weer van Jeff. Niemand heeft nog gevraagd of ik de bedden nog in elkaar ga zetten vandaag.
Ik zou dat ook niet vragen, als iemand nog druk bezig is met wat anders. Hij is de hele dag bezig geweest met dat trapje van de caravan..

Gekke mensen, alles moet gevraagd worden.
Doe gewoon wat er nodig is en zeik niet zo.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_180587724
Gebakken aardappeltjes met ui :9~ :Y)

Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_180587725
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 17:07 schreef Jian het volgende:

[..]

Waarschijnlijk van Utopia BV, maar wat gaat hij ermee doen, kijken of die wel liquide is?? _O- Die gozer is kostelijk!
Hij wilde ook de statuten opvragen, maar meneer van de KvK hoorde jaarrekening en ging meteen daarvoor kijken.
pi_180587756
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juli 2018 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Gebakken aardappeltjes met ui :9~ :Y)

[ afbeelding ]
Lekker
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_180587783
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 17:08 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik had 'm al eerder gekocht..

[ afbeelding ]
_O- _O-

En Ivan maar pochend binnenkomen, de laatste keer, dat hij alles mag besluiten omdat hij nog als aandeelhouder ingeschreven stond :D
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_180587798
Manon's droom is om naar Tsjernobyl te gaan.
pi_180587801
Manon is ook een licht hoor
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_180587837
Jeff en Jes lekker aan een pilsje ;)
pi_180587838
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 17:12 schreef ndid het volgende:
Manon's droom is om naar Tsjernobyl te gaan.
Het kan maar ja
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_180587864
Hiske vindt het interessant om inzicht te krijgen in hoe ze (Uto1) dingen hebben gedaan en wat ze precies hebben omgezet.

Gerrit: kennis is macht

(ja sukkel)
pi_180587930
Geen Sjon gehoord vandaag heerlijk *O* *O* *O*
pi_180587952
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 17:13 schreef ndid het volgende:
Hiske vindt het interessant om inzicht te krijgen in hoe ze (Uto1) dingen hebben gedaan en wat ze precies hebben omgezet.

Gerrit: kennis is macht

(ja sukkel)
parate kennis nog meer, ger of die laptop claimen
  donderdag 19 juli 2018 @ 17:16:08 #14
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_180587956
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 17:15 schreef Goldencharly het volgende:
Geen Sjon gehoord vandaag heerlijk *O* *O* *O*
Echt he.......
pi_180587963
Jeffrey: Niet negatief bedoelt maar ik vind dat Tim iets overdrijft een beetje
Maar geen verkeerde jongen

Jessie: nee geen verkeerde jongen, maar na gisteren waar ze op ons ingingen.
pi_180587984
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 17:13 schreef ndid het volgende:
Hiske vindt het interessant om inzicht te krijgen in hoe ze (Uto1) dingen hebben gedaan en wat ze precies hebben omgezet.

Gerrit: kennis is macht

(ja sukkel)
Wat ze in in 1 hebben gedaan gaat ze geen zak aan. Plus dat het redelijk schimmig was met Jessie en Boyd aan het roer. Dat wil je niet
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_180587986
sanne pakt de bolle, ze is trots
gerrit wat heb ik gedaa? sanne: niks, dat is het probleem
  donderdag 19 juli 2018 @ 17:17:37 #18
241662 Jian
Well, well, well
pi_180587996
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 17:08 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik had 'm al eerder gekocht..

[ afbeelding ]
Nah, precies de overkoepelende werkmaatschappij van Utopia en wie is de holding maatschappij Talpa Producties B.V.
En wat wil die dikke nou met de jaarrekening daarvan? _O-

Ik hoor m net nog zeggen tegen Hipske "dat hebben we toch mooi weer gedaan vandaag" Die dikke is gewoon de grootste leeghoofdige oplichter die daar rondloopt en alleen omdat de rest nog onwetender is komt hij er mee weg. In het land der blinden is eenoog konging! :+
pi_180588010
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 17:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat ze in in 1 hebben gedaan gaat ze geen zak aan. Plus dat het redelijk schimmig was met Jessie en Boyd aan het roer. Dat wil je niet
+1
pi_180588030
Jessie is zonder Mike ook beter te verdragen.
pi_180588045
Ook zo zinvol. Al dat hout gebruiken voor een plee deur
En Jessie maar tegen Jeffry: Is goed maat. Prima schat

----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_180588055
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 17:17 schreef Jian het volgende:

[..]

Nah, precies de overkoepelende werkmaatschappij van Utopia en wie is de holding maatschappij Talpa Producties B.V.
En wat wil die dikke nou met de jaarrekening daarvan? _O-

Ik hoor m net nog zeggen tegen Hipske "dat hebben we toch mooi weer gedaan vandaag" Die dikke is gewoon de grootste leeghoofdige oplichter die daar rondloopt en alleen omdat de rest nog onwetender is komt hij er mee weg. In het land der blinden is eenoog konging! :+
Gerrit heeft een jaar een studie gedaan en is afgehaakt. Die gast weet van niks, en was waarschijnlijk nooit aanwezig op een college. Het is een beetje een Romy die accountant is.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 19 juli 2018 @ 17:20:06 #23
241662 Jian
Well, well, well
pi_180588062
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 17:09 schreef ndid het volgende:

[..]

Hij wilde ook de statuten opvragen, maar meneer van de KvK hoorde jaarrekening en ging meteen daarvoor kijken.
De statuten natuurlijk klinkt wel duur voor de rest die niet eens weten wat dat zijn, maar wat wil hij ermee dan? Kijken of John zich wel aan de doelomschrijving houdt. Geloof me echt, die bolle weet niets hij doet maar alsof omdat hij tijdens het snurken in de collegebank een paar termen heeft opgevangen _O-
pi_180588117
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 17:20 schreef Jian het volgende:

[..]

De statuten natuurlijk klinkt wel duur voor de rest die niet eens weten wat dat zijn, maar wat wil hij ermee dan? Kijken of John zich wel aan de doelomschrijving houdt. Geloof me echt, die bolle weet niets hij doet maar alsof omdat hij tijdens het snurken in de collegebank een paar termen heeft opgevangen _O-
Nee dat Gerrit niets (nuttigs) weet is wel duidelijk.
Maar (misschien een hele blonde opmerking van mij) wil Hiske de statuten om dat eventueel als uitgangspunt te gebruiken voor de nieuwe BV.
  donderdag 19 juli 2018 @ 17:21:49 #25
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_180588136
Mooi hoor ..een deur..laat Jeff het bouwen maar overnemen...beter zelfs.. ^O^
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')