abonnement Unibet Coolblue
pi_180577873
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180577918
Uitprinten en op de wc hangen zeg ik! :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180577927
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:35 schreef freecell het volgende:
Uitprinten en op de wc hangen zeg ik! :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb verschillende op mijn wc gehad. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180577950
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb verschillende op mijn wc gehad. :7
Kom net deze tegen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste regel vind ik uhm.... behoorlijk eng moet ik zeggen :o
pi_180577974
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Kom net deze tegen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste regel vind ik uhm.... behoorlijk eng moet ik zeggen :o
Ha ja. Net als van die huisregels dat 'iedere order van personeel direct en zonder tegenspraak opgevolgd dient te worden'.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180578001
Ik stem voor de Bristol stool chart op de wc.
pi_180578090
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ha ja. Net als van die huisregels dat 'iedere order van personeel direct en zonder tegenspraak opgevolgd dient te worden'.
_O- Dat is eigenlijk ook wel maf inderdaad. Al snap ik wel dat ze het er zo neerzetten.
Als je dat afzwakt gaan precies de verkeerde mensen er mee aan de haal.
pi_180578130
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:45 schreef freecell het volgende:

[..]

_O- Dat is eigenlijk ook wel maf inderdaad. Al snap ik wel dat ze het er zo neerzetten.
Als je dat afzwakt gaan precies de verkeerde mensen er mee aan de haal.
Nee, precies. Ik snap het ook, maar mijn brein gaat er altijd mee aan de haal. :P
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 19 juli 2018 @ 10:48:23 #9
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180578145
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, precies. Ik snap het ook, maar mijn brein gaat er altijd mee aan de haal. :P
Dat riekt al naar de aanzet tot tegenspraak.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180578175
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Kom net deze tegen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste regel vind ik uhm.... behoorlijk eng moet ik zeggen :o
Tikkie dubieus ja.. :X

@Myraela: 20km is op zich geen uitzonderlijke afstand. Katten gaan alleen vaak in cirkels lopen, waardoor het vaak langer duurt. Ik zou de oude buurvrouw dus wel even inlichten en je kat aanmelden op amivedi. En in de tussentijd ook buren vragen om in hun schuren of andere afgesloten ruimtes te kijken. Hopeliijk is ze snel weer thuis!
  donderdag 19 juli 2018 @ 10:50:14 #11
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180578180
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:32 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
:{w
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 19 juli 2018 @ 11:09:45 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180578573
*O* *O* Laatste 3 nog openstaande vakken nu ook officiële beoordeling van binnen; af. *O* *O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180578871
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 08:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben ISFP (elke keer dat ik die test doe komt dat er weer uit :+ ).
Zie <----------- daar

Lein en Bluezz wel hetzelfde ja :Y

Ik heb nog ergens een lijstje van de vroegere slowchat bedenk ik me nu _O-
Lein en Bluezz zijn ISFJ en FFT en MeMo waren dat ook.
Het enige type dat niemand in de SC was was ESFP :D

edit: in 'mijn lijstje' staat Bluezz als ISFJ en niet als INFJ. De ISFJ is de verzorger ('de protector')
Ik ben in de loop der jaren wat assertiever geworden door mijn personal coach. ;) Wie weet is dat het? Dat boek is geweldig!

Nieuwe vaatwasser van de koele blauwe jongens is afgeleverd *O*
Snel, vakkundig, oude mee, wat uitleg, doei en de mazzel :W ^O^
pi_180578873
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 11:09 schreef fietsie het volgende:
*O* *O* Laatste 3 nog openstaande vakken nu ook officiële beoordeling van binnen; af. *O* *O*
Feestje *O* *O* *O*
Gefelciteerd
We have far more in common than that which devides us..
pi_180578888
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 11:09 schreef fietsie het volgende:
*O* *O* Laatste 3 nog openstaande vakken nu ook officiële beoordeling van binnen; af. *O* *O*
^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 juli 2018 @ 11:27:56 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180578912
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 11:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog ff een afstudeerscriptie uitpoepen en verdedigen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180579012
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 11:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nu nog ff een afstudeerscriptie uitpoepen en verdedigen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderwerp?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180579062
Fijn fietsie!

Ik zou appen :Y als ik wist dat ik binnen een kwartier een vorm van menselijke reactie zou krijgen, anders zou ik bellen ;)
pi_180579080
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 11:09 schreef fietsie het volgende:
*O* *O* Laatste 3 nog openstaande vakken nu ook officiële beoordeling van binnen; af. *O* *O*
*O*

Het lijkt zo kort geleden, dat je eraan begon. _O_

Wat een feestje hé, de jongens van het coole blauw w/
pi_180579105
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2018 11:37 schreef freecell het volgende:
Fijn fietsie!

Ik zou appen :Y als ik wist dat ik binnen een kwartier een vorm van menselijke reactie zou krijgen, anders zou ik bellen ;)
Nou eh ja, ik ga er een tekst inzetten dat je binnen 24 uur een antwoord krijgt, is het idd spoed kan het niet langer wachten dan moet je gewoon bellen. We spreken af dat wij en de artsen 2x daags kijken. Je hebt geen tijd om dit continue in de gaten te houden. ;)
pi_180579154
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 11:37 schreef AnneX het volgende:

Wat een feestje hé, de jongens van het coole blauw w/
Nou echt top!
pi_180579217
Mooi dat Vork weer schoenen aankan! En als ik het voor het kiezen had, no way dat ik een open keuken zou willen. Dus balen dat ik die nu wel heb. :') En dan heb ik weliswaar een koter, maar het voordeel van een deur is dat je 'm naar wens kunt openzetten als je een kwijlende spruit in de gaten wilt houden en 's avonds dicht kan doen als je gasten hebt maar privacy met je geroosterde spruitjes wilt. ^O^
En ja, zo ver loop ik achter met bijlezen. *)

Tot straks! :W
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 19 juli 2018 @ 11:46:10 #23
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180579245
* Barreltje doet even een krakkemikkie :

Zo.. bij de tandarts geweest.. en een waslijst aan afspraken.. Ik ben er het komende jaar wel zoet mee..

Mondhygiëniste, 2 gaatjes (met 1 mogelijke wortelkanaalbehandeling) en 3 verstandskiezen trekken.. ^O^

Daar gaat mn spaargeld.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180579298
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2018 11:46 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje doet even een krakkemikkie :

Zo.. bij de tandarts geweest.. en een waslijst aan afspraken.. Ik ben er het komende jaar wel zoet mee..

Mondhygiëniste, 2 gaatjes (met 1 mogelijke wortelkanaalbehandeling) en 3 verstandskiezen trekken.. ^O^

Daar gaat mn spaargeld.. :+
_O-

Dat wordt een duur geintje ja. Niet verzekerd? Anders zou je nog iets naar begin volgend jaar kunnen overhevelen.
Spoilers!
pi_180579304
Boh, de SC is lekker bezig qua gebit! Hier komt na het door de kaakchirurg eruit halen van een restje afgebroken kies laatst nu zowaar een verstandskies door. Kan ik *boks* met de koter doen, qua zaken die door tandvlees heengroeien. :+
Succes Barreltje! En niet bepaald alleen met je verstandskiezen en wortelkanaalbehandeling. O+
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')