abonnement Unibet Coolblue
pi_180569323
Bij snelle beelden lijkt het alsof mijn Samsung Ue46d8000 soms een heel klein beetje schokkerig beeld geeft. Vooral bij films/Netflix.


De opnames zien er ook een beetje uit alsof het met een homevideo camera is opgenomen. Alsof je achter de schermen kijkt.

Nieuwste firmware zit erop, ik heb daarvoor als naar fabrieksinstellingen gereset. Tv is aangesloten op de Mediabox van Ziggo.

Ik heb geen idee wat ik met de instellingen moet doen.
  woensdag 18 juli 2018 @ 22:24:01 #2
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_180569776
Wat bedoel je met films? Films die je, net zoals Netflix, via internet kijkt?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_180570107
Vooral via Netflix, dus de internetverbinding. Gewone normale rustige beelden zijn prima.

Ook bv live uitzendingen.

De films via tv lijken iets anders. Minder schokkig.

[ Bericht 20% gewijzigd door djm008 op 18-07-2018 22:46:03 ]
pi_180570375
Wat de opnames betreft, moet je gewoon even kijken in welke kwaliteit de opnames gemaakt worden. Het kan best zijn dat die in wat lagere kwaliteit worden opgenomen, zodat je meer minuten op kan nemen voordat de schijf vol zit. Maar dat ligt vooral aan de mediabox en niet aan de TV zelf.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 18 juli 2018 @ 23:04:01 #5
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180570873
Misschien is je internetsnelheid gewoon niet optimaal. Bij ons loopt Netflix ook niet altijd even soepel, omdat de verbinding in de woonkamer (ver weg van modem) niet altijd even goed is.

Verder wil ik je vriendelijk vragen om niet voor elke kleine tv vraag een apart topic aan te maken, beetje van de zotte hoeveel problemen je hebt met je tv. Veel dingen zijn gewoon te vinden door een simpele google ;) Of maak een centraal topic aan voor je tv problemen of zo :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_180571162
Je televisie met een vaste kabel aansluiten in plaats via Wifi. Mocht je dat nog niet hebben.
pi_180573867
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 22:06 schreef djm008 het volgende:
Bij snelle beelden lijkt het alsof mijn Samsung Ue46d8000 soms een heel klein beetje schokkerig beeld geeft. Vooral bij films/Netflix.

De opnames zien er ook een beetje uit alsof het met een homevideo camera is opgenomen. Alsof je achter de schermen kijkt.

Nieuwste firmware zit erop, ik heb daarvoor als naar fabrieksinstellingen gereset. Tv is aangesloten op de Mediabox van Ziggo.

Ik heb geen idee wat ik met de instellingen moet doen.
Het lijkt erop dat de frame interpolatie van je toestel niet helemaal lekker werkt, dat heb ik vaker gezien bij Samsung toestellen.

Ga naar MENU --> Beeld --> Beeldopties --> Motion Plus

en zet Motion Plus UIT. Eventueel ook het Digitale ruisfilter en het MPEG ruisfilter elk van beide UIT zetten.

Als je verschillende videobronnen gebruikt, dan moet je deze instellingen mogelijk voor elk van je bronnen maken, aangezien het toestel de beeldinstellingen voor elke videobron afzonderlijk opslaat en onthoudt.
pi_180573915
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 22:46 schreef Jordy-B het volgende:
Wat de opnames betreft, moet je gewoon even kijken in welke kwaliteit de opnames gemaakt worden. Het kan best zijn dat die in wat lagere kwaliteit worden opgenomen, zodat je meer minuten op kan nemen voordat de schijf vol zit. Maar dat ligt vooral aan de mediabox en niet aan de TV zelf.
De Ziggo Mediabox neemt programma's altijd op 'as is', zodat de kwaliteit bij afspelen volmaakt identiek is met die van de live uitzending. Dat geldt ook voor alle andere PVR's die bij Ziggo abonnees in gebruik zijn.
pi_180574891
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 02:53 schreef Riparius het volgende:

[..]

De Ziggo Mediabox neemt programma's altijd op 'as is', zodat de kwaliteit bij afspelen volmaakt identiek is met die van de live uitzending. Dat geldt ook voor alle andere PVR's die bij Ziggo abonnees in gebruik zijn.
Verklaar dan maar waarom de TS slechtere kwaliteit krijgt bij opnames. :)

Of zou de TS het woord 'opnames' verkeerd gebruiken? Dat kan natuurlijk ook.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180581192
Staan de HDMI instellingen in zowel TV als Ziggo kastje wel goed ingesteld?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_180581227
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 02:31 schreef Riparius het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat de frame interpolatie van je toestel niet helemaal lekker werkt, dat heb ik vaker gezien bij Samsung toestellen.

Ga naar MENU --> Beeld --> Beeldopties --> Motion Plus

en zet Motion Plus UIT. Eventueel ook het Digitale ruisfilter en het MPEG ruisfilter elk van beide UIT zetten.

Als je verschillende videobronnen gebruikt, dan moet je deze instellingen mogelijk voor elk van je bronnen maken, aangezien het toestel de beeldinstellingen voor elke videobron afzonderlijk opslaat en onthoudt.
Ik zou het in deze hoek zoeken :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')