abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 21:59:06 #1
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180569116
https://foreignpolicy.com(...)-malaysian-airlines/

Volgens de bovenstaande link wilde de "state department" het volgende statement uitbrengen nu het vier jaar geleden is dat mh17 werd neergeschoten

quote:
The full text of the statement the State Department prepared but never issued regarding the anniversary of the downing of Malaysian Airlines flight MH17 over Ukraine:

U.S. DEPARTMENT OF STATE
Office of the Spokesperson
For Immediate Release
July 17, 2018

Statement by Heather NAUERT, SPOKESPERSON

Remembering the Shoot Down of Malaysia Airlines Flight MH17

Today marks the fourth anniversary of the downing of Malaysia Flight #17 (MH-17) over eastern Ukraine and the horrific deaths of 298 civilians. We again offer our deepest condolences to their families.

Four years after the downing of MH-17, the world still awaits Russia’s acknowledgement of its role. The United States has complete confidence in the findings of the Joint Investigation Team (JIT), including those announced on May 24, 2018, and in the JIT’s ongoing work. Based on an extensive compilation of images and other evidence, the JIT provided conclusive evidence that the BUK Transporter Erector Launcher (TELAR) from which the missile that downed MH-17 was fired, came from Russia’s 53rd Anti-aircraft Missile Brigade, a unit of the Russian army. Like a fingerprint, the combination of matching characteristics derived from the JIT’s images clearly and conclusively proves that the BUK TELAR that downed MH-17 came from the 53rd Brigade in Russia, was brought into sovereign Ukrainian territory from Russia, was fired from Russia-controlled territory in eastern Ukraine, and was then returned to Russian territory.

It is time for Russia to cease its callous disinformation campaign and fully support the next investigative phase of the JIT and the criminal prosecution of those responsible for the downing of flight MH-17. We will never forget the 298 innocent civilian lives tragically lost on that day, and we call for justice on their behalf.
Maar dat is dus nooit gebeurt omdat het tegen gehouden is.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_180569159
Mocht denk ik niet van Putin en Trump wil wel een brave jongen zijn.
pi_180569221
  woensdag 18 juli 2018 @ 23:46:42 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_180572065


Echt, wat de fuck als ze dit echt doen...
pi_180572319
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
https://foreignpolicy.com(...)-malaysian-airlines/

Volgens de bovenstaande link wilde de "state department" het volgende statement uitbrengen nu het vier jaar geleden is dat mh17 werd neergeschoten

[..]

Maar dat is dus nooit gebeurt omdat het tegen gehouden is.
Dit uitermate trieste incident is dan ook tot de laatste druppel uitgemolken en aangegrepen om ressentiment tegen Rusland te kweken. Nederland en Nederlandse burgers zijn nooit een doelbewust doelwit geweest en vlogen toevallig op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats. Niets meer, niets minder. Hopelijk staat wel de idioot die hiervoor verantwoordelijk is nog een keer terecht.

Waarom vliegt een burgervliegtuig boven een (burger)oorlogsgebied? Waarom zijn de verantwoordelijken die hiertoe hebben besloten om een brandstof uit te sparen hiermee weggekomen?

Ik vond het ook bijzonder dat de VS destijds onder Obama gelijk kon vertellen dat het de Russen waren geweest en dat er radarbeelden van zouden zijn, maar dat deze radarbeelden niet werden vrijgegeven.

Er zijn helaas wel vaker burgervliegtuigen per vergissing uit de lucht geschoten, zoals destijds een burgervliegtuig uit Iran door de VS. https://nl.wikipedia.org/wiki/Iran_Air-vlucht_655
pi_180572346
quote:
15s.gif Op woensdag 18 juli 2018 23:46 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]

Echt, wat de fuck als ze dit echt doen...
De zoveelste 180
  donderdag 19 juli 2018 @ 00:00:17 #7
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_180572357
http://tass.com/world/741164

TASS heeft destijds niet eens de moeite genomen het bericht offline te halen.
  donderdag 19 juli 2018 @ 00:09:28 #8
104871 remlof
Europees federalist
pi_180572486
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 23:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De zoveelste 180
Ik ben er wel en beetje klaar mee. Wat doet Nederland nog in de NAVO?
pi_180572522
quote:
15s.gif Op donderdag 19 juli 2018 00:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik ben er wel en beetje klaar mee. Wat doet Nederland nog in de NAVO?
Omdat Nederland wel een fatsoenlijk land is wat de internationale gemeenschap erkent en gewaardeerd wordt. De vraag is; wat moet je met Amerika?
Dit, dus.
  donderdag 19 juli 2018 @ 00:13:53 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_180572542
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 00:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Omdat Nederland wel een fatsoenlijk land is wat de internationale gemeenschap erkent en gewaardeerd wordt. De vraag is; wat moet je met Amerika?
Dat bedoel ik ook, de NAVO is zinloos met dit Amerika.
pi_180572563
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 23:58 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dit uitermate trieste incident is dan ook tot de laatste druppel uitgemolken en aangegrepen om ressentiment tegen Rusland te kweken. Nederland en Nederlandse burgers zijn nooit een doelbewust doelwit geweest en vlogen toevallig op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats. Niets meer, niets minder. Hopelijk staat wel de idioot die hiervoor verantwoordelijk is nog een keer terecht.

Waarom vliegt een burgervliegtuig boven een (burger)oorlogsgebied? Waarom zijn de verantwoordelijken die hiertoe hebben besloten om een brandstof uit te sparen hiermee weggekomen?

Ik vond het ook bijzonder dat de VS destijds onder Obama gelijk kon vertellen dat het de Russen waren geweest en dat er radarbeelden van zouden zijn, maar dat deze radarbeelden niet werden vrijgegeven.

Er zijn helaas wel vaker burgervliegtuigen per vergissing uit de lucht geschoten, zoals destijds een burgervliegtuig uit Iran door de VS. https://nl.wikipedia.org/wiki/Iran_Air-vlucht_655
Ja joh, laten we de inzittenden de schuld geven, wat deden ze daar dan ook? :')

"Waarom liep die man dan ook in de baan van mijn kogel? Hij had daar nooit moeten staan. Eigen schuld."
pi_180572601
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 00:15 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ja joh, laten we de inzittenden de schuld geven, wat deden ze daar dan ook? :')

"Waarom liep die man dan ook in de baan van mijn kogel? Hij had daar nooit moeten staan. Eigen schuld."
Ja joh, er valt helemaal nergens te lezen in mijn reactie dat ik de inzittenden de schuld geef. :')
  donderdag 19 juli 2018 @ 00:17:37 #13
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_180572606
quote:
15s.gif Op donderdag 19 juli 2018 00:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook, de NAVO is zinloos met dit Amerika.
Dan moet de NAVO Amerika aanpakken. Zij kiezen die totale malloot als leider en wij moeten aanpassen?
Dit, dus.
pi_180572659
quote:
15s.gif Op donderdag 19 juli 2018 00:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik ben er wel en beetje klaar mee. Wat doet Nederland nog in de NAVO?
Van dichtbij kijken hoe de boel in elkaar zakt.

Trump zou trouwens gek zijn om Rusland de rug toe te keren.

quote:
A wide-ranging business stratagem included Russia in ventures intended to internationally expand the Trump brand. It was in the mid-2000s that Trump transitioned from building and investing in real estate to simply licensing his name to hotels, condominiums, and commercial towers. Although a strategy of taking a percentage from the sales was successful in other countries, his terms were not agreeable to Russians and conflicted with their way of doing business with American hotel chains.[5][6]

Between 2000–2010, Trump partnered with a development company headquartered in New York represented by a Russian immigrant, Felix Sater. During this period, they partnered for an assortment of deals that included building Trump towers internationally and Russia was included. For example, in 2005 Slater acted as an agent for building a Trump tower alongside Moscow River with letters of intent in hand and "square footage was being analyzed."[5][6]

In 2006, Trump's children Donald Jr. and Ivanka stayed in the Hotel National, Moscow for several days, across from the Kremlin, to see promising partners, with the intent of doing real estate development deals.[5][7][8] Sater had traveled to Moscow with Ivanka and Donald Jr.[5][6]
Etc etc etc

Ik zou Putin ook op z'n eerste adem geloven met zulke persoonlijke belangen die na 't presidentschap nog door moeten borrelen De wereldproblemen kunnen wel even opzij.
  donderdag 19 juli 2018 @ 00:22:26 #15
104871 remlof
Europees federalist
pi_180572711
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 00:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dan moet de NAVO Amerika aanpakken. Zij kiezen die totale malloot als leider en wij moeten aanpassen?
De EU moet gewoon haar eigen defensie regelen, eventueel samen met Canada. De VS en Turkije zoeken het wat mij betreft maar lekker uit.
  donderdag 19 juli 2018 @ 00:26:42 #16
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_180572776
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2018 00:22 schreef remlof het volgende:

[..]

De EU moet gewoon haar eigen defensie regelen, eventueel samen met Canada. De VS en Turkije zoeken het wat mij betreft maar lekker uit.
Zou ik toejuichen. Ik zou het fijn vinden als Nederland meer handelt en verdragen sluit met fatsoenlijke landen en niet met landen als Rusland en de VS.
Dit, dus.
pi_180572936
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2018 00:22 schreef remlof het volgende:

[..]

De EU moet gewoon haar eigen defensie regelen, eventueel samen met Canada. De VS en Turkije zoeken het wat mij betreft maar lekker uit.
Het lijkt me voor het behoud van vrede niet wenselijk dat er meerdere machten ontstaan waaronder een groep despoten die over oorlogen dromen.
pi_180572971
Amerika is een onbetrouwbare partner als het deze complete gekken als Trump aan het roer kan hebben, tijd om daar minder op te bouwen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180572990
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 00:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zou ik toejuichen. Ik zou het fijn vinden als Nederland meer handelt en verdragen sluit met fatsoenlijke landen en niet met landen als Rusland en de VS.
De VS had onder Clinton Boris Yeltsin als dwaze schoothond en Trump vervult die rol nu voor Putin.
  donderdag 19 juli 2018 @ 00:49:11 #20
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_180573070
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 23:58 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dit uitermate trieste incident is dan ook tot de laatste druppel uitgemolken en aangegrepen om ressentiment tegen Rusland te kweken. Nederland en Nederlandse burgers zijn nooit een doelbewust doelwit geweest en vlogen toevallig op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats.
Al waren het uitsluitend Papoea-Nieuw-Guineėrs, Uruguezen en Malagassiėrs die in dat vliegtuig zaten, dat maakt het er geen zak minder erg of verwerpelijk om.
pi_180573181
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 23:58 schreef rutger05 het volgende:

[..]


Waarom vliegt een burgervliegtuig boven een (burger)oorlogsgebied? Waarom zijn de verantwoordelijken die hiertoe hebben besloten om een brandstof uit te sparen hiermee weggekomen?
Misschien kun je die wijsheid van je even vertolken naar vrouwen die ergens verkracht zijn omdat ze op 't verkeerde moment op de verkeerde plaats waren. Hadden ze toch kunnen weten? Hoe denken ze daarmee weg te komen.

Een oorlogsgebied is geen vrijstaat waarbinnen alles mag. Het recht blijft altijd aanwezig. Als rapporten uitwijzen dat alle pijlen naar Rusland wijzen dan moet Rusland zich op een gegeven moment gewoon verantwoorden. Je kunt zoiets lang uitstellen maar afstellen is niet mogelijk.
pi_180575647
Ze trekken het statement in........maar toch is het verspreid?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_180575790
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 07:31 schreef Montagui het volgende:
Ze trekken het statement in........maar toch is het verspreid?
Het is niet ingetrokken, het is nooit uitgegeven. Foreign Policy heeft ergens een kopietje weten te regelen: https://foreignpolicy.com(...)-malaysian-airlines/

Heeft dit keer niet zo gek veel met Trump persoonlijk te maken, Pompeo heeft hem schijnbaar tegengehouden vanwege de top met Poetin.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180575821
quote:
15s.gif Op donderdag 19 juli 2018 00:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik ben er wel en beetje klaar mee. Wat doet Nederland nog in de NAVO?
Eens. Gelijk eruit.

Maar oh jee: D66 en de PvdA hebben ons leger compleet wegbezuinigd de afgelopen 30 jaar! Pang pang Pechtold.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180575871
quote:
13s.gif Op donderdag 19 juli 2018 00:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Van dichtbij kijken hoe de boel in elkaar zakt.

Trump zou trouwens gek zijn om Rusland de rug toe te keren.

[..]

Etc etc etc

Ik zou Putin ook op z'n eerste adem geloven met zulke persoonlijke belangen die na 't presidentschap nog door moeten borrelen De wereldproblemen kunnen wel even opzij.
Die kunnen altijd wel opzij als het om de knaken gaat. Infantino vond het ook zo geweldig met Poetin. En Duitsland wil de banden met de Russen ook weer aanhalen om het economisch belang.

De burger speelt geen enkele rol en mag hoogstens als kanonnenvoer dienen als de elite er samen niet uitkomt.

Ik kijk er niet van op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')