abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 juli 2018 @ 19:48:44 #1
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_180565923
Burgemeesters zijn verliefd

quote:
2 uur geleden in BINNENLAND

Landsmeer - De huidige burgemeester Anne Lize van der Stoel van Landsmeer heeft een relatie met de vorige burgemeester van Landsmeer, Astrid Nienhuis. Nienhuis is nu de burgemeester van Heemstede.


Anne Lize van der Stoel van Landsmeer (rechts) heeft een relatie met de vorige burgemeester van Landsmeer, Astrid Nienhuis.
Ⓒ DE TELEGRAAF


Van der Stoel (63) meldde volgens het Noord-Hollands Dagblad eerder deze week aan de fractievoorzitters dat zij en Nienhuis (53) sinds kort een relatie hebben en dat ze heel gelukkig zijn. „Ik heb de fractievoorzitter geïnformeerd, omdat ik wist dat er over gesproken werd.”

De twee leerden elkaar kennen toen Van der Stoel het stokje overnam van Nienhuis. „We hebben elkaar door het werk leren kennen, tijdens de inwerkperiode in Landsmeer. In het begin werkten we samen, maar dat we elkaar leuk vonden, kwam later. Het heeft mij ook verrast.”

© https://www.telegraaf.nl/(...)esters-zijn-verliefd
Beste FOK!kers,

Het spreekt voor zich dat mij in de regel maar weinig tijd rest om u goed en wel op de hoogte te brengen van feiten waarmee ik u misschien kan verblijden. :s) :s) :s) Werk en vertier wisselen elkaar de laatste tijd vaak af, maar vandaag breng ik u gaarne op de hoogte van iets moois O+ waarvoor ik graag wat tijd vrijmaak. :) Geheel vanzelfsprekend weten mijn partner en ik niet hoe het bij u met de liefde staat, maar het bovenstaande doet hier voor menigeen misschien wel een vrolijke duit in het spreekwoordelijke zakje.

Binnen onze kringen in de beste Haerlemsche sferen B:)B :Y), waar geregeld verschillende hoogwaardigheidsbekleders uit de grote steden rondgaan en niet zelden burgemeesters uit naburige plaatsen aanwezig zijn ;), deed het gerucht aangaande het bericht in kwestie al 'n tijdje de ronde. In onze zwoele evenementenstad, waar zoals gebruikelijk de liefde het gehele jaar door al in de lucht hangt *;, wordt dan ook regelmatig geborreld, gebarbecued :9~ :Y) en geklonken op alle voortvarende ontwikkelingen en een goed gevulde portemonnee. *)

Onlangs hebben wij Femke Halsema nog gefeliciteerd met haar burgemeesterschap van Amsterdam. Hoewel we in het Haerlemsche gaarne 'n wat minder linkse koers ambiëren :o, de voorkeur geven aan D66 en de VVD, zien we bij de nieuwe Amsterdamse burgemeester ook de beginselen v.e. goede aanpak door sluiting van de recent beschoten horecagelegenheid in haar strijd tegen de criminaliteit. Oók best prijzenswaardig, me dunkt!

Bij deze feliciteer ik de twee Noord Hollandse burgemeesters en tevens VVD'ers *), Lize van der Stoel van Landsmeer en Astrid Nienhuis van het keurige Heemstede met hun prille geluk. :)

Goed, tot slot wens ik u allen ook een mooie tijd!
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  woensdag 18 juli 2018 @ 19:55:23 #2
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_180566098
Wat leuk voor ze ^O^
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  woensdag 18 juli 2018 @ 20:07:55 #3
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_180566448
Ja, dat is fantastisch!
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  Spellchecker woensdag 18 juli 2018 @ 20:11:45 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180566701
Lekker scharen met die oude, verrimpelde dozen tegen mekaar.
  woensdag 18 juli 2018 @ 20:19:01 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_180566756
quote:
11s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:17 schreef aSickMindIsAJoyForever het volgende:
Lekker scharen met die oude, verrimpelde dozen tegen mekaar.
:9~
pi_180566836
Wie van de twee zou het mannetje in de relatie zijn? Ik vind ze er allebei wel voor in aanmerking komen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180567133
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:22 schreef Hathor het volgende:
Wie van de twee zou het mannetje in de relatie zijn? Ik vind ze er allebei wel voor in aanmerking komen.
Die rechter, heeft ook wel iets weg van Jozias van Aartsen.
pi_180567459
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:32 schreef aSickMindIsAJoyForever het volgende:

[..]

Die rechter, heeft ook wel iets weg van Jozias van Aartsen.

Nou je het zegt... _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')