abonnement Unibet Coolblue
pi_180669467
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:04 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Kan je dit met cijfers onderbouwen?
Want dit durf ik wel in twijfel te trekken.
Ik moet even kijken of ik het onderzoek nog kan vinden. Maar google zelf maar eens op pedoseksuelen gelegenheidsplegers.
pi_180669505
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:21 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik moet even kijken of ik het onderzoek nog kan vinden. Maar google zelf maar eens op pedoseksuelen gelegenheidsplegers.
Dit is lachwekkend.
pi_180669564
Eerlijkheid gebied wel om te zeggen dat er een verschil is tussen pedofilie en pedoseksualiteit. Niet dat ik het er mee eens ben, maar als er een dialoog/discussie moet plaats vinden over dit onderwerp, moet dit onderscheid wel worden gemaakt vind ik.
pi_180669646
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:23 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Dit is lachwekkend.
Wat is lachwekkend?
  maandag 23 juli 2018 @ 10:35:35 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180669732
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 00:38 schreef Lunatiek het volgende:

Daar gaat het niet om. Je liet in de 70's (en de 80's) je kind niet bloot rondlopen (behalve op het naaktstrand).
Nonsens.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180669963
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:04 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Wie heeft dat beweerd dan?
Sorry, ging over poep. Ook dat blijft niet volledig in die luier hoor, zeker niet bij bortsvoedingsbabypoep ;) je ziet hooguit wat minder drijven.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180670240
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 10:30 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wat is lachwekkend?
Dat er mensen zijn die geloven dat er meer pedoseksuelen zijn dan pedofielen.

Iemand die geen seksuele gevoelens heeft voor kinderen, zal in de regel zelden een kind misbruiken.
Als jij een kind misbruikt, omdat er zich een goede gelegenheid voordoet en je geil bent, dan zit er dus blijkbaar iets in je hoofd waardoor je je seksueel aangetrokken voelt.

Een gezond persoon kan je in een ruimte zetten met 1.000 naakte kinderen, terwijl hij al 20 jaar droog staat en er gebeurt NIETS.
  maandag 23 juli 2018 @ 11:05:45 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180670346
Ik vraag me dan af: zijn alle incestplegende vaders, ooms en opa's per definitie pedoseksuelen? Ook als het misbruik voortduurt tot (ver) na de kindertijd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180672028
quote:
5s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:05 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me dan af: zijn alle incestplegende vaders, ooms en opa's per definitie pedoseksuelen? Ook als het misbruik voortduurt tot (ver) na de kindertijd?
Ik vind het moeilijk te zeggen, maar het lijkt me wel aannemelijk toch? Je moet je volgens mij wel seksueel aangetrokken voelen tot kinderen wil je tot seksueel misbruik komen lijkt mij? Anders komt zoiets toch niet in je op denk ik?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_180672224
Ik denk dat er psychopaten zijn die het niet uitmaken wie ze pakken. Ze missen simpelweg empathisch vermogen die je nodig hebt om zulke dingen te laten.

Dat gezegd hebbende. Ik geloof ook oprecht dat het om een vrij kleine groep gaat die zo gevaarlijk zijn en dat het merendeel van de mensen goed zijn en geen kwade bedoelingen hebben. Helaas is de impact van de mensen die wel kwaad willen zo groot en hoor je door de komst van internet en social media zoveel nare verhalen dat je het gevoel krijgt dat de wereld tegenwoordig onveiliger is dan vroeger.

Voor mij zit mijn kind wapenen niet in het wel of niet dragen van een zwembroekje. De groep mensen die kwaad willen kunnen ook wel foto's bewerken dat een kind in zwembroekje misschien net iets veiliger is dan een kind zonder. Maar ik denk dat het verschil bijna verwaarloosbaar is.
Ik wapen mijn kind door haar te leren dat zij de baas is over haar lichaam. Door haar te vertellen dat ze nooit met iemand mee mag gaan zomaar. En door haar te vertellen dat ze altijd alles aan mij mag vertellen. Ook als slechte mensen haar vertellen dat het mij verdrietig zou maken of dat het hun geheimpje is.
  maandag 23 juli 2018 @ 12:37:11 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_180672234
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 12:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk te zeggen, maar het lijkt me wel aannemelijk toch? Je moet je volgens mij wel seksueel aangetrokken voelen tot kinderen wil je tot seksueel misbruik komen lijkt mij? Anders komt zoiets toch niet in je op denk ik?
nee, dat denk ik niet. Ik denk dat seksueel misbruik vaak voortkomt uit machtsmisbruik. Veel meer dan seksuele aantrekking.
Een verkrachter pakt ook geen vrouw alleen omdat ie haar zo'n lekker wijf vindt. Daar komen veel meer psychische factoren bij kijken.

Maar deze discussie overstijgt wel een beetje het doel van dit forum denk ik :)
disclaimer
  maandag 23 juli 2018 @ 12:39:24 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180672290
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 12:37 schreef Stormqueen het volgende:

nee, dat denk ik niet. Ik denk dat seksueel misbruik vaak voortkomt uit machtsmisbruik. Veel meer dan seksuele aantrekking.
Dat denk ik dus ook. Anders zou een incestpleger ook niet meegroeien met zijn slachtoffer.
quote:
Maar deze discussie overstijgt wel een beetje het doel van dit forum denk ik :)
Het ligt in het ongemakkelijke verlengde, maar ik snap je punt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180674080
quote:
5s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:05 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me dan af: zijn alle incestplegende vaders, ooms en opa's per definitie pedoseksuelen? Ook als het misbruik voortduurt tot (ver) na de kindertijd?
Voor ooms en opa's weet ik het niet maar ik heb weleens gelezen dat mannen die jongetjes en/of hun eigen kinderen misbruiken een speciale categorie zijn die vrijwel onbehandelbaar zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180677703
quote:
5s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:05 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me dan af: zijn alle incestplegende vaders, ooms en opa's per definitie pedoseksuelen? Ook als het misbruik voortduurt tot (ver) na de kindertijd?
Ze zijn per definitie pedoseksueel, de meeste incestplegers zijn echter niet pedofiel.
pi_180678207
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:01 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Dat er mensen zijn die geloven dat er meer pedoseksuelen zijn dan pedofielen.

Iemand die geen seksuele gevoelens heeft voor kinderen, zal in de regel zelden een kind misbruiken.
Als jij een kind misbruikt, omdat er zich een goede gelegenheid voordoet en je geil bent, dan zit er dus blijkbaar iets in je hoofd waardoor je je seksueel aangetrokken voelt.

Een gezond persoon kan je in een ruimte zetten met 1.000 naakte kinderen, terwijl hij al 20 jaar droog staat en er gebeurt NIETS.
Ik kan de link niet plaatsen want het is een link naar een PDF en die doet het niet op fok maar:

Google: pedoseksualiteit wetenschappelijk

En dan de 5 hit 'Pedoseksuele delinquentie - TU Delft Repositories'

En dan vanaf pagina 38.
pi_180683359
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:00 schreef T-D het volgende:
Afgelopen week was ik in Scheveningen, met vrouw en kinderen. En het viel me op hoeveel kinderen gewoon poedelnaakt rond liepen, ook gewoon kinderen van een jaar of 4, 5. Is dit een nieuwe trend ofzo? Zijn de ouders niet bang dat pedo's stiekem foto's of filmpjes maken?
Ivm privacy, geen pics.
haha, kan me niet anders herinneren en als ik de super 8 filmpjes opzet van mij als kind in jaren 70 op vakantie dan was ik altijd in blote pik ook op de camping. Niks mis met naakt op die leeftijd. dat er mensen zijn die er opgeilen, die heb je altijd. De leraar op school, de fietser die je tegenkomt wie dan ook. En met die mobieltjes zijn de foto's snel gemaakt, ook van de dames in korte rokjes. ook de toplessers zijn zo op de plaat vastgelegd. En als het neit met de mobiel is is het wel iemand met telelens vanuit de Duinen. Misschien is je buurman wel een pervert met een kelder of je collega op het werk.

Nee maak je niet al te druk, laat kinderen gewoon kind zijn en als t ze t prettig vinden om naakt rond te rennen laat ze lekker.
pi_180683390
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:12 schreef PiyeReloaded het volgende:
Is 4 of 5 te oud of te jong om naakt rond te lopen?
Geen van beide.
pi_180683396
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Nee hoor. En nog altijd 100 keer liever dat een pedo naar mijn kind gluurt en daar opgewonden van wordt dan dat ze ze aanraken.
Het zijn kinderen, laat ze lekker kind zijn, ze hebben nog 80+ jaar om zich zorgen te maken over zulke ellende.
pi_180683418
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 22:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Geen geld om behoorlijke badkleding te kopen voor je kinderen, ik vind het armoedig.
Voor mij heeft het niets met onschuld te maken, maar met naturisme. Daar heb ik totaal geen moeite mee, maar doe dat lekker op de daarvoor aangewezen plekken.
Wat een aanname weer dat dit armoede zou zijn.
pi_180684876
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:17 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Wat een aanname weer dat dit armoede zou zijn.
Wat is er moeilijk aan "ik vind het armoedig" ?????
pi_180687798
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 22:22 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Wat is er moeilijk aan "ik vind het armoedig" ?????
Das dan toch jouw aanname?
pi_180690150
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 21:14 schreef funnywell het volgende:

[..]

haha, kan me niet anders herinneren en als ik de super 8 filmpjes opzet van mij als kind in jaren 70 op vakantie dan was ik altijd in blote pik ook op de camping. Niks mis met naakt op die leeftijd. dat er mensen zijn die er opgeilen, die heb je altijd. De leraar op school, de fietser die je tegenkomt wie dan ook. En met die mobieltjes zijn de foto's snel gemaakt, ook van de dames in korte rokjes. ook de toplessers zijn zo op de plaat vastgelegd. En als het neit met de mobiel is is het wel iemand met telelens vanuit de Duinen. Misschien is je buurman wel een pervert met een kelder of je collega op het werk.

Nee maak je niet al te druk, laat kinderen gewoon kind zijn en als t ze t prettig vinden om naakt rond te rennen laat ze lekker.
Maar toen werd er nog niks geruild of gedeeld op internationale pedonetwerken. Dat je kinderen kind moet laten zijn is niks mis mee maar ze kunnen nog steeds kind zijn met een zwembroek of badpak aan. Als je naar de supermarkt gaat doe je je kind toch ook gewoon kleren aan? Dan vinden de meeste mensen een naakt rondrennend kind toch ook ongepast?
Tevens vind ik het zelf superongemakkelijk al die naakte kinderen.
pi_180691130
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 06:57 schreef T-D het volgende:

[..]

Maar toen werd er nog niks geruild of gedeeld op internationale pedonetwerken. Dat je kinderen kind moet laten zijn is niks mis mee maar ze kunnen nog steeds kind zijn met een zwembroek of badpak aan. Als je naar de supermarkt gaat doe je je kind toch ook gewoon kleren aan? Dan vinden de meeste mensen een naakt rondrennend kind toch ook ongepast?
Tevens vind ik het zelf superongemakkelijk al die naakte kinderen.
jij denkt dat pedo's en pedonetwerken toen nog niet bestonden?

er is in zeg, 50 jaar tijd, helemaal niks veranderd behalve dat het makkelijker is om die foto's te maken en te ontwikkelen. vroeger deed zo'n pedo dat zelf, of had hij/zij een mannetje daarvoor.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 24 juli 2018 @ 09:29:19 #149
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_180691478
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 08:57 schreef simmu het volgende:

[..]

jij denkt dat pedo's en pedonetwerken toen nog niet bestonden?

er is in zeg, 50 jaar tijd, helemaal niks veranderd behalve dat het makkelijker is om die foto's te maken en te ontwikkelen. vroeger deed zo'n pedo dat zelf, of had hij/zij een mannetje daarvoor.
Dat is natuurlijk wel meteen ook nogal essentieel in de afweging, dat tegenwoordig iedereen op elk moment enorm eenvoudig foto's of film kan maken en verspreiden.

Die van mij lopen soms wel even bloot rond (al hebben ze normaal gesproken altijd een badpakje/zwembroek aan, dus meer rondom het omkleden of als ze het even niet meer aan willen).
Hoewel ik me er niet druk om wil maken en ik dus niet krampachtig bloot voorkom, schiet het dan wel door mn hoofd dat er foto's gemaakt kunnen worden. Al was het maar omdat iedereen van iedere scheet van zn kind een foto maakt (ik ook ;)) en je dus overal om je blote kind heen foto's gemaakt ziet worden.
pi_180691587
Nu gaan we echt zelden naar het strand (ik ben echt totaal geen strandmens) maar als we gaan zorg ik wel dat dochter badkleding aan heeft. Ze trekt het ook nooit uit, dat scheelt. Ik ben het eens met GereDathan, ik vind het ook een beetje armoedig eruit zien, geen (bad) kleding aan. Bovendien vind het ook handig voor de zonnestralen als ze iets aan hebben. Pedo's, daar denk ik dan weer niet aan eigenlijk, al zullen er misschien vast wel wat zijn die met verkeerde intenties naar een strand gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')