SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
PS4 Exclusives 2017/2018/2019
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ja ik vond de DLC echt zeker de moeite waard. Leuk verhaal, nieuw gebied (rechtsboven in de sneeuw).quote:Op dinsdag 17 juli 2018 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, beetje. Die was ook wel echt tof inderdaad Zeker ook omdat er een soort origin story in verwerkt zat. Dat zat goed in elkaar.
Is die dlc eigenlijk nog de moeite? Er zijn best veel games waar ik de dlc nog van wil spelen en Horizon is er ook eentje van (naast Mario+Rabbids, Zelda en Xenoblade).
Expansion dlc's zijn de laatste jaren wel flink verbeterd voor mn gevoel.
Doe defeat the twins in je eentje,schijnt makkelijker te zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2018 11:48 schreef Drankster het volgende:
Persona 5 platinum staat nog even op on hold. Moet alleen nog 'Defeat the Twins' en 'Complete Compendium'.
Voor het gevecht met de Twins heb ik te weinig geduld en voor de Compendium heb ik te weinig cash dus zit er een 3e playtrough aan te komen.
Gisteravond na een paar weken weer verder gegaan met Vampyr, blijft een prima game al was ik na een tijdje wel een beetje Vampyr moe (veel gelul). Ben net begonnen met chapter 4 en zit er weer helemaal in.
Ja, ik had ook liever "schorriemorrie" zien staanquote:
De DLC is best leuk, zeker de moeite waard.quote:Op woensdag 18 juli 2018 14:45 schreef Megalomaniac het volgende:
Ben bijna klaar met Horizon: Zero Dawn.
Nu wil ik graag de DLC gaan halen, maar is het wel de moeite waard? Heb gehoord dat het nogal aan de korte kant is.
Ja hoor, alleen jammer dat het hoofdpersonage niks zegt en het verhaal wisselvallig is. Grafisch best prima en de companions zijn leuk om mee samen te werken. Muziek is echt wel smullen. Gameplay is flink verbeterd vergeleken met Far Cry 3.quote:
Lijkt me knap, de game is pas uit sinds oktoberquote:Op woensdag 18 juli 2018 22:40 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Hetzelfde geldt voor Grand Turismo Sports.
Zo veel meer om te doen en de game is eindelijk ge-fine-tuned.
Na ruim een jaar is ook dit daadwerkelijk een goede game geworden.
Een game waar je graag naar terug gaat en vaker wilt spelen.
Zo dat is hoog. Ik vond de game vermakelijk, maar de AI is zo ontzettend dom dat ik na twee gebieden bevrijd te hebben maar gestopt ben omdat ik het niet meer aan kon..quote:Op woensdag 18 juli 2018 22:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen jammer dat het hoofdpersonage niks zegt en het verhaal wisselvallig is. Grafisch best prima en de companions zijn leuk om mee samen te werken. Muziek is echt wel smullen. Gameplay is flink verbeterd vergeleken met Far Cry 3.
7,5-8
Ik denk dat we voor No Man's Sky wel nieuwe reviews gaan krijgen, vooral omdat hij binnenkort ook voor de Xbox One uitkomt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:27 schreef Dopekoe het volgende:
Eigenlijk zouden gamesites nog eens games moeten reviewen na 1 of 2 jaar
In het geval van No Mans Sky en GT sports zou dit wel eens handig kunnen zijn aangezien de games zoveel zijn veranderd....
Maar dat zal vast niet gaan gebeuren
Als GT sports en No Mans sky idd zoveel verbetert zijn dan haal ik mijn portemonnee er nog eens bij en betaal ik 10 euro per game op marktplaatsquote:Op donderdag 19 juli 2018 08:29 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik denk dat we voor No Man's Sky wel nieuwe reviews gaan krijgen, vooral omdat hij binnenkort ook voor de Xbox One uitkomt.
Des te knapper... de game is nou in ieder geval meer zoals ik het me voorstelde.quote:Op donderdag 19 juli 2018 07:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me knap, de game is pas uit sinds oktober
Is zeker niet een game voor iedereen. Ik vind het vermakelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zo dat is hoog. Ik vond de game vermakelijk, maar de AI is zo ontzettend dom dat ik na twee gebieden bevrijd te hebben maar gestopt ben omdat ik het niet meer aan kon..
Sommige websites deden het vorig jaar bij de laatste update. YouTubers zijn er eigenlijk meer mee bezig dan websites, want clicks en geld levert het toch niet op.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:27 schreef Dopekoe het volgende:
Eigenlijk zouden gamesites nog eens games moeten reviewen na 1 of 2 jaar
In het geval van No Mans Sky en GT sports zou dit wel eens handig kunnen zijn aangezien de games zoveel zijn veranderd....
Maar dat zal vast niet gaan gebeuren
Maar t is toch eigenlijk schandalig dat games pas na een jaar of 2 echt zijn zoals ze bedoeld zijn? En niet op release datum?quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:27 schreef Dopekoe het volgende:
Eigenlijk zouden gamesites nog eens games moeten reviewen na 1 of 2 jaar
In het geval van No Mans Sky en GT sports zou dit wel eens handig kunnen zijn aangezien de games zoveel zijn veranderd....
Maar dat zal vast niet gaan gebeuren
Je moet een game eens durven uitstellen. Haakt de helft van je doelgroep af.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar t is toch eigenlijk schandalig dat games pas na een jaar of 2 echt zijn zoals ze bedoeld zijn? En niet op release datum?
Inderdaad. Wat een bagger.quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zo dat is hoog. Ik vond de game vermakelijk, maar de AI is zo ontzettend dom dat ik na twee gebieden bevrijd te hebben maar gestopt ben omdat ik het niet meer aan kon..
valt wel mee, gewoon niet te vroeg aankondigenquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet een game eens durven uitstellen. Haakt de helft van je doelgroep af.
Eens, maar ik denk niet zozeer dat dat aan de developers ligt, zal meer aan de uitgevers liggen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar t is toch eigenlijk schandalig dat games pas na een jaar of 2 echt zijn zoals ze bedoeld zijn? En niet op release datum?
Zeker. Hij had ook Origins al geplat toch?quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:56 schreef MMaRsu het volgende:
Dkup is wel een beetje een Ubisoft fanboy of niet
Final Fantasy XV is nog steeds niet afquote:Op donderdag 19 juli 2018 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar t is toch eigenlijk schandalig dat games pas na een jaar of 2 echt zijn zoals ze bedoeld zijn? En niet op release datum?
Ik ook.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zeker. Hij had ook Origins al geplat toch?
En Origins speelde gewoon lekker wegquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ubi games zijn makkelijk te platten want simpele moeilijkheidsgraad.
Wel mee eensquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En Origins speelde gewoon lekker weg
AC Origins was goed. Far Cry 5 minder.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:56 schreef MMaRsu het volgende:
Dkup is wel een beetje een Ubisoft fanboy of niet
Goed onthouden. Dan zijn hier wel meerdere Ubisoft fanboysquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zeker. Hij had ook Origins al geplat toch?
Als dat de criteria is dan ik ook.quote:Op donderdag 19 juli 2018 18:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Goed onthouden. Dan zijn hier wel meerdere Ubisoft fanboys
Origins lijkt me idd nog wel tof!quote:Op donderdag 19 juli 2018 18:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
AC Origins was goed. Far Cry 5 minder.
The Crew 2 voor het gemis van een goede arcade racer
gaming as a servicequote:Op donderdag 19 juli 2018 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Final Fantasy XV is nog steeds niet af
Ik vond XV uitermate vermakelijk. De game was zeker niet perfect (hoofdstuk 13 was ronduit kut) maar die roadtrip-vibe, de soundtrack, combat en het einde maken echt veel goed. Vet lekker gegeten ook tijdens de tripquote:Op donderdag 19 juli 2018 20:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
VII is mijn favouriete FF maar ik heb de serie officieel opgegeven na XV.
Volgens mij kun je beter het origineel op de PS4 nog een keer spelen. Beetje met die boosts aankloten en lekker door het verhaal heen vliegen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
gaming as a service
Dat belooft wat voor VII
Het eten was wel echt subliem idd. Kreeg er echt honger van vaak :’)quote:Op donderdag 19 juli 2018 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond XV uitermate vermakelijk. De game was zeker niet perfect (hoofdstuk 13 was ronduit kut) maar die roadtrip-vibe, de soundtrack, combat en het einde maken echt veel goed. Vet lekker gegeten ook tijdens de trip
[..]
Volgens mij kun je beter het origineel op de PS4 nog een keer spelen. Beetje met die boosts aankloten en lekker door het verhaal heen vliegen.
mierenneukerquote:Op donderdag 19 juli 2018 07:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me knap, de game is pas uit sinds oktober
quote:Op donderdag 19 juli 2018 08:22 schreef Dopekoe het volgende:
Ik kom net van buiten, fantastische ervaring, vanuit de parkeerplek voor het gebouw zo in 1 x door naar binnen....
Kreeg bijna een overdosis zon, bedankt voor de tip
breng ze nou niet op een idee hequote:Op donderdag 19 juli 2018 08:27 schreef Dopekoe het volgende:
Eigenlijk zouden gamesites nog eens games moeten reviewen na 1 of 2 jaar
In het geval van No Mans Sky en GT sports zou dit wel eens handig kunnen zijn aangezien de games zoveel zijn veranderd....
Maar dat zal vast niet gaan gebeuren
DKup is een homeboyquote:Op donderdag 19 juli 2018 16:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zeker. Hij had ook Origins al geplat toch?
nigga please, XV is echt de meeste geweldige ff ooit, eindelijk van dat super trage jrpg systeem wegquote:Op donderdag 19 juli 2018 20:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
VII is mijn favouriete FF maar ik heb de serie officieel opgegeven na XV.
dikke shit, lekker wijf , 10/10 would buyquote:
Als je niet van traditionele FF/JRPG's houdt wel ja. Die game weerspiegelde zijn getroebleerde ontwikkeltraject en voelde aan als een slordig, bij elkaar geraapt zooitje. 90% van de mechanics in de game waren overbodig, summons werkte pas bij de laatste bossfight ofzo? De omslag van open wereld naar super lineair halverwege met als dieptepunt chapter 13, het ontbreken van een coherent verhaal etc.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 00:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nigga please, XV is echt de meeste geweldige ff ooit, eindelijk van dat super trage jrpg systeem weg
ach mn meis heeft zich er heel veel uur mee vermaakt, en dan vind ik het ook goedquote:Op vrijdag 20 juli 2018 07:00 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Als je niet van traditionele FF/JRPG's houdt wel ja. Die game weerspiegelde zijn getroebleerde ontwikkeltraject en voelde aan als een slordig, bij elkaar geraapt zooitje. 90% van de mechanics in de game waren overbodig, summons werkte pas bij de laatste bossfight ofzo? De omslag van open wereld naar super lineair halverwege met als dieptepunt chapter 13, het ontbreken van een coherent verhaal etc.
Dan heb ik het nog niet eens gehad over alle cut content die later als betaalde DLC terug kwam en het feit dat Noctus de minst sympathieke character en grootste jankbal OOIT is in een videogame.
Overigens was het vechtsysteem in FFXII ook al volautomatisch.
Oh ik wist niet dat je chick het een toffe game vindt, dan heb ik niks gezegd idd.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 07:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach mn meis heeft zich er heel veel uur mee vermaakt, en dan vind ik het ook goed
prima spel dus
precies, met die instelling gaat het hier ook al jaren goedquote:Op vrijdag 20 juli 2018 07:26 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je chick het een toffe game vindt, dan heb ik niks gezegd idd.
quote:
Ja. Ook heel stomquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Final Fantasy XV is nog steeds niet af
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 00:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nigga please, XV is echt de meeste geweldige ff ooit, eindelijk van dat super trage jrpg systeem weg
Prima mee vermaakt. Lekker cruisenquote:
Prima mee vermaaktquote:
quote:NO MAN'S SKY TO BEGIN WEEKLY UPDATES
Big game, little additions.
Following the release of the No Man's Sky NEXT update, Hello Games will introduce weekly updates to the game, with a focus on community challenges.
The updates will take the form of events or missions, with item rewards offered for those who take part in them. As creator Sean Murray described it to IGN, "this is not a loot box thing, it's not a microtransaction thing, it's 100% free". The first weekly update is currently expected to launch a week after NEXT's release on July 24.
The emphasis seems to be on getting players to somewhere in the game's galaxy, rather than complete a rote activity, a move Murray says was inspired by the community, which has been organising in-game events and meet-ups itself for some time.
Along with weekly updates, a new website, Galactic Atlas, is expected to be launched today. The website will display in-game events on the Galaxy Map, as well as include Portal Glyph addresses that will allow players to visit specific locations without having to warp there manually.
Alongside its function for challenges, the Galactic Atlas will allow players to create their own points of interest, pointing their fellow Travellers to their favourite planets, bases, or anything else they might want to show off.
Hello Games will recognise the community-created Galactic Hubs - portions of the galaxy systematically explored by large numbers of players - on the Atlas. Leaderboards will also be added for players will the most discoveries in a certain area.
Hello is keen to point out that these weekly updates will come on top of, rather than instead of, the major free content updates No Man's Sky has received since release.
But before those little weekly updates, there's the matter of a very big one. NEXT, the latest major update to the game, will add four-player multiplayer, extended base-building, a third-person viewpoint, character customisation and much more.
Bron: http://www.ign.com/articl(...)it&utm_medium=twitter
quote:28 CHANGES COMING TO NO MAN'S SKY WITH NEXT
There are a lot of small steps behind this giant leap.
No Man's Sky is getting its first major update in a year, and it adds a lot to the cosmic exploration experience. Hello Games has already revealed the headline additions coming in the NEXT update, with a very clear focus on responding to players desires. Multiplayer, upgraded base-building, character customisation - it's essentially a wishlist drawn from comments sections internet-wide.
But after getting our hands on the upcoming version of the game and talking to creator Sean Murray, we spotted lots of little details - both part of those headline changes and beyond - that had been added, all of which add up to make NEXT an even bigger step for the game than we first thought. Here's everything we noticed:
Alone, Together
Full multiplayer is finally coming to No Man's Sky, and the first thing you'll notice is that the once-lonely galaxy is a lot sillier when playing with friends. Who would have thought walling someone into a cave with a terrain manipulator and laughing at their misfortune was the tweak this game needed?
Parties can be up to four players large, with everyone bringing their items and ships along for the ride.
There's no range limit on your party. While you'll appear in the same place as the player you join, you can then blast off into space and head halfway across the galaxy, while remaining in the same game.
While a party's set up by joining a single player's game, they aren't a host. Everyone has equal privileges, and can get the party to take part in their missions, wherever they are in the story.
The one restriction is that all players have to be using a save file in the same game mode, Normal, Creative or Survival...
... But if you don't have a compatible save, we're told you can join another player as a guest, presumably with standardised equipment.
The focus is very much on playing together, but you can attack your fellow players. It might be more trouble than it's worth - when I blew up someone's ship, they respawned halfway across the planet, which was a bit of a faff for everyone.
Starships are strictly assigned to the player that owns them, and they're still all one-seaters, so you can't pick up passengers.
But you can share almost everything else - transferring items across inventories now gives you the option to send any item to any player in your party.
A player can also activate Photo Mode while the rest of the party carries on playing, meaning you can stage some lovely shots.
If one player owns a Capital Ship they can accept new multiplayer missions.
From what we've seen, the new missions err on the side of simple, tasking the party with everything from combat challenges to scanning set numbers of creatures.
Building Bases, Going Places
Bases can now be built anywhere - and I mean anywhere. Underwater, up mountains, on floating rocks. It's worth scouting for the most impressive location.
Bases can now be built out of up to 20,000 individual pieces, meaning you can build giant, sprawling complexes - we saw one with buildings at the top and bottom of a ravine, with a staircase that took minutes to climb between them.
Base building also comes with a mission tree now, keeping you building by rewarding you with new pieces for old ones.
Whoever sets the initial base piece owns the whole building but in multiplayer, any party member can add to a base owned by another party member.
You can also base-build within a Capital Ship owned by a party member.
Incidentally, landing a whole party's starships in a freighter will seemingly be the easiest way of getting to new systems together.
If you're rich in units, you can buy a whole fleet of freighters, and a new mission list lets you send them out on various missions, which play out in real time.
Those freighters don't just disappear - they head to the specific system where the mission takes place. If you really wanted to annoy a party member, you could trick them into landing on a frigate, then send it on a mission in a distant system, blasting them into space with your laughter ringing in their ears. Just a thought.
Get the Look
The game's added a third-person viewpoint, and it wants you to know that - in our game, it became the default on-foot view.
It's easy to change, however - the contextual menu you use to recharge systems or recall your ship now also lets you switch from third to first person at any time.
With the third-person mode and multiplayer comes another addition - you actually have a customisable player model now.
You can change your look at any time from a new terminal. That terminal can be found in every space station, and can be built in your bases and freighters.
You can change your helmet, suit, even your species. Changing to a short species like the Gek will lower your first-person view appropriately.
Speaking of your view, the HUD's been tweaked a little, with a sleeker contextual menu and less intrusive pop-ups when you pick up items and materials.
Perhaps the nicest little change is the ability to repair critically damaged systems piece by piece. Instead of having to stockpile all the materials needed, you can plug in what you have and leave to find more, freeing up inventory space.
A new scanning view also helps show off a new addition - worlds can now be peppered with buried treasure, which you can uncover with the terrain manipulator and crack open for various rewards.
Bron: http://www.ign.com/articl(...)o-mans-sky-with-next
quote:No Man's Sky's NEXT update is big
All the details from next week's huge overhaul.
No Man's Sky ambitious NEXT update is out next week, coming to PC, PS4 and, for the first time, Xbox One. It's been a year in the making and is, it's fair to say, big.
Right now, I've only had around 30 minutes with the latest version, so it's impossible to fully appreciate its scope - but, as someone that's already accrued hundreds of hours with the game and it's three previous updates, it's already clear that NEXT marks a significant new chapter for No Man's Sky.
The first, most striking aspect of NEXT is, unsurprisingly, its visual overhaul - and, as the recent trailer will attest, it's genuinely remarkable just how different No Man's Sky looks. Its massively improved lighting, better atmospheric effects, and increased draw distances, alongside a gorgeous new cloud rendering systems, improved textures, better water, an optional new third-person camera, and more, combine to create a much more subtle aesthetic.
Perhaps more than anything though, it's the newfound sense of scale that impresses, with the game now sporting a more "earth-like" planetary generation system. Mountains tower above undulating valleys, populated by looming trees, larger architectural "props", and notably improved fauna. Creatures feature more nuanced animations, improved AI, and a broader range of sounds, all of which help sell the illusion of life just that little bit harder.
But Hello Games' changes go beyond mere aesthetic tinkering, and it's surprising just how much has, in the last year, been tweaked and enriched. It'll require a lot more time to properly gauge the true impact of NEXT, but here are a few early observations: the entire opening of No Man's Sky has been once again reworked to make for a more accessible introduction to the game's sometimes opaque systems - which have only grown more complex through the previous three major updates.
Your first task is still to gather resources to repair your downed ship - and, to be clear, the fundamental loops that drive the game haven't changed, even if the depth of activities around them certainly have - but even in the early moments, there's ample evidence of the sheer breadth of NEXT's additions, such as the introduction of a refinery, which enables the creation of new resources out of those mined from planets.
Crucially, No Man's Sky's structural reworking gives much faster access to some of its more interesting tools. Now, not only do you get a ship in the opening hour, you're given access to the the likes of the terraformer - enabling you shape the earth at will, useful for carving out spots for bases or escaping a planet's harsh environment - as well as access to base building. Notably too, freighters - the vast starships that essentially act as giant, portable bases - are no longer the domain of the super rich, but will arrive early on as a freebie.
That's important, as No Man's Sky places renewed emphasis on freighters; improved versions of these, with betters stats, can be found around the galaxy as play progresses, and have been redesigned so that customisable areas (now basically a large hangar, waiting to be filled with rooms) are front and centre, giving a much greater sense of ownership and personalisation.
Additionally, your freighter is where you'll encounter the new frigate system. This wasn't a feature I saw myself during my playtime, but is described as something like Monster Hunter's Palico system. You can buy frigates - up to 50 in a fleet, which will be visible around your freighter - and each can have its own specialisations. Frigates can be sent on procedurally generated missions which play out in real-time, and can be followed across the galaxy or simply left to complete their mission, reaping the rewards of a successful adventure.
Freighters are also home to the new procedurally-generated multiplayer quest system. Now, you're able to form wings and set out across the galaxy, working together to complete the likes of dogfighting missions and more. And speaking of multiplayer, it's impressive just how well integrated it is, feeing like a natural extension of the experience, rather than something awkwardly bolted onto the existing core.
Resource gathering no longer feels quite so much of a chore when you've up to three other friends in a party; creative collaboration on building projects and the likes is a joy, and simply exploring the galaxy with friends in tow makes for a much less lonely place. And there are plenty of well-considered touches too, such as being able to mark points of interest for others to see, and easily dropping resources straight into friends' inventories.
NEXT's additions go much further though: building has received a major overhaul, with a greater focus on construction using individual pieces (floors, walls ceilings, etc.) to make more elaborate, more distinct rooms and layouts - and I was especially taken with the way room pieces now automatically carve out the landscape, meaning it's easy to build cosy planetary bases underground, built straight into the rock.
And, of course, with restrictions lifted in terms of base size and placement - you can now build anywhere on a planet - there's much greater scope for creativity. And you can finally have multiple bases, meaning you don't have to undo all your previous work if you find a appealing new planet on your travels, and want to make a new home.
Even a relatively brief time with NEXT impresses, with its procession of subtle adjustments, welcome quality of life features, and bigger additions such as multiplayer - although it's hard to tell if the game's weighting has been shifted enough to move its focus away from the sometimes fiddly survival and resource gathering core loops that put off some at launch. Answers to these questions will come in time.
And speaking of things to come, Hello Games has one last surprise, in the form of its post-launch plans for NEXT. With three massive updates under its belt, the team is keen to adopt a schedule of smaller, regular updates, to ensure a consistent run of new experiences. To that end, it's implementing something akin to a live events programme, in which players can work to achieve certain community goals in order to earn a second currency that can be spent in a new in-game rewards shop. This currency - and Hello is keen to stress that this is all free, and that there will be no micro-transactions - can be used to purchase the likes of emotes, customisation parts, and eventually unique ships and vehicles.
That's still not all though; this will be joined by a new Galaxy map system, enabling players to scrutinise No Man's Sky from afar. It's a way of highlighting just how much of a living, changing space it is, thanks in large part to the tireless efforts of the game's remarkably engaged community. It will show the likes of galactic hubs and just how far afield the surroundings systems have been explored, as well as player discoveries, and even community-provided points of interest - whether these be screenshots, stories, or poems.
It certainly seems that the studio efforts over the last year have brought even more scope, scale, and depth to No Man's Sky's galaxy - and I can't wait to see and share more.
Bron: https://www.eurogamer.net(...)g-next-update-is-big
PCgamer:quote:“Worlds now have buried treasures you can find with the scanner.”
quote:Speaking of cosmetics, you can also customise your player character, either taking on the form of a space traveler in the human astronaut vein, or as one of the game's NPC races, like the Gek or the Vy'keen.
Dus er is wel wat veranderdquote:
Ja iets meer dan er in de trailer te zien is en er komen wekelijkse challenges en kleine updates aan.quote:
Maar lieve mmarsu, jouw mening over games kan ik dan ook écht niet serieus nemen.quote:
zeker 10 teveelquote:Op vrijdag 20 juli 2018 14:42 schreef 7nightwing7 het volgende:
No man's sky opgepikt voor ¤ 15 bij gamemania. Laat maar komen die update.
Fifa niet denk ik, daar had Microsoft toch een deal mee?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:45 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
En dan volgen de volgende bundels zeker:
-Kids: Spyro, Crash en eventueel Ratchet and Clank
-FIFA 19
-Call of Duty Black Ops 4
-Red Dead Redemption 2
wel een lijp dingquote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:45 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
En dan volgen de volgende bundels zeker:
-Kids: Spyro, Crash en eventueel Ratchet and Clank
-FIFA 19
-Call of Duty Black Ops 4
-Red Dead Redemption 2
Dat is toch wel, met stip, de aller lelijkste PS4 die ik ooit gezien hebquote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:45 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
En dan volgen de volgende bundels zeker:
-Kids: Spyro, Crash en eventueel Ratchet and Clank
-FIFA 19
-Call of Duty Black Ops 4
-Red Dead Redemption 2
Was een paar weken geleden ¤25,-quote:Op vrijdag 20 juli 2018 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
Ben momenteel een beetje hooked aan Black Ops 3 en was benieuwd wat de season pass tegenwoordig nog kost voor deze game uit 2015.
50 euro
Waar met Battlefield 4 en 1 af en toe dlc tijdelijk gratis is geweest, en de Pemium Pass ook regelmatig in de aanbieding is geweest, vragen ze hier nog de volle mep voor
Nee, dan hou ik het maar bij de standaard maps.
Ik durf met deze temperaturen mijn PS4 uberhaupt niet aan te zetten.quote:
Jij staat gewoon boven mij in je eerste ronde van cyclingmasterquote:
6,7 en 8 vind ik ook de beste ff's ever. Ik moet zeggen dat ik ze allemaal tot 10 heb gespeeld en hoe het hoort, dus geen remakes en zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 00:53 schreef Ixnay het volgende:
FF 6, 7 en 10 zijn mijn favorieten en horen voor mij tot de beste games ever made voor mij.
FF 9 is ook een van de betere.
Na deel 13 heb ik besloten geen nieuwe FF delen meer te spelen. De serie heb ik dood verklaard.
Als een remake van 7 komt ga ik hem aanschaffen, maar het zal niet dezelfde ervaring zijn als dat het origineel had. Net als dat een film altijd minder goed is dan het boek waar het op gebaseerd is.
Was 1 het waard? Heb eig alleen 4 gespeeld op de Wiiquote:
Ik heb alleen 5, 6 en 7 gespeeldquote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was 1 het waard? Heb eig alleen 4 gespeeld op de Wii
instabuyquote:
nee, voelt heel erg oud aan die gamequote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was 1 het waard? Heb eig alleen 4 gespeeld op de Wii
Instabuyquote:
Net op tijd. Volgende week zal ie wel omhoog gaanquote:Op vrijdag 20 juli 2018 14:42 schreef 7nightwing7 het volgende:
No man's sky opgepikt voor ¤ 15 bij gamemania. Laat maar komen die update.
Bij de Intertoys gewoon ¤40,-quote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net op tijd. Volgende week zal ie wel omhoog gaan
De volledige patch notes (en de vermoedelijke trailer om Next te bespreken) komen maandag of dinsdag uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:45 schreef Necrodeath het volgende:
Een hoop verandering voor NMS. Niet alles doorgelezen, maar genoeg om het weer eens een kans te geven de 24e.
Ik hou het in de gaten.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
De volledige patch notes (en de vermoedelijke trailer om Next te bespreken) komen maandag of dinsdag uit.
Je hebt nu meerdere savefiles, dus je kan kiezen zonder je oude safefile kwijt te raken.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:02 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten.
Denk dat ik voor een fresh start ga.
Yepquote:Op zaterdag 21 juli 2018 16:30 schreef Drankster het volgende:
Alien Isolation collectie ¤10,99, doen?
100%quote:Op zaterdag 21 juli 2018 16:30 schreef Drankster het volgende:
Alien Isolation collectie ¤10,99, doen?
Of hij gaat juist overal weer omhoog.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bij de Intertoys gewoon ¤40,-
Een tijdje ¤10,- geweest bij de MediaMarkt in Rotterdam.
Volgende week zal de digitale versie wel weer in de sale gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |