abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180552319
quote:
In India zijn achttien mannen opgepakt en voor de rechtbank verschenen voor het meermaals verkrachten van een twaalfjarig meisje.


De verkrachtingen vonden gedurende een periode van zeven maanden plaats. De daders en het slachtoffer wonen in het zuidelijk gelegen Madras, ook wel bekend als Chennai, de op vier na grootste stad van India.

Onder de verdachten bevinden zich beveiligers, liftbedienden en loodgieters die werkzaam zijn in het appartementencomplex waar het meisje woont.

De mannen bedwelmden het meisje volgens de politie verschillende keren met drugs en namen haar mee naar leegstaande appartementen in het complex.

Volgens plaatselijke media bedreigden de mannen het meisje met messen en dreigden ze filmpjes openbaar te maken als ze er iemand over zou vertellen. Uiteindelijk vertelde het slachtoffer haar oudere zus over de verkrachtingen, waarna de familie de zaak bij de politie meldde.

Geweld

De politie pakte de mannen maandag op op verdenking van verkrachting, intimidatie en poging tot moord. De verdachten moesten gered worden van een woedende menigte, die hen met geweld het complex uit wilden slepen.

In India worden per dag gemiddeld meer dan honderd gevallen van verkrachtingen gemeld. De Indiase regering paste eerder dit jaar het strafrecht aan waardoor op het verkrachten van kinderen van jonger dan twaalf jaar de doodstraf staat. Voor verkrachting van tieners tussen de twaalf en zestien jaar staat minimaal twintig jaar cel.

NU.nl
:N

Ik word hier gewoon misselijk van...

[ Bericht 6% gewijzigd door robijntjestralendwit op 18-07-2018 09:15:58 ]
Weggegaan en opgerot
pi_180552557
Dus de politie moest de verdachten (daders) redden van een menigte die ze wilden lynchen en nu krijgen ze misschien de doodstraf (als ze onder de 12 was in de tijd van de verkrachtingen).
Ach, mensen zat in India dus wat dat betreft kunnen ze dit afval gewoon goed missen.
Racist
  woensdag 18 juli 2018 @ 09:33:35 #3
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_180552615
Je leest met betrekking tot India alleen nog maar over verkrachtingen en/of lynchpartijen.
pi_180552635
quote:
11s.gif Op woensdag 18 juli 2018 09:33 schreef Twiitch het volgende:
Je leest met betrekking tot India alleen nog maar over verkrachtingen en/of lynchpartijen.
Maar waarom zou dat zijn? Is het omdat het daar zo druk is?
Weggegaan en opgerot
  woensdag 18 juli 2018 @ 09:38:03 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_180552679
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 09:28 schreef Toga het volgende:
Dus de politie moest de verdachten (daders) redden van een menigte die ze wilden lynchen en nu krijgen ze misschien de doodstraf (als ze onder de 12 was in de tijd van de verkrachtingen).
Ach, mensen zat in India dus wat dat betreft kunnen ze dit afval gewoon goed missen.
Ja toch, smerige lui. Ook lekker in het zaad van je 17 voorgangers roeren. :r
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_180552774
Met die hygiëne en het hoge aantal inwoners per km2 is het ook wachten op een flinke epidimie lijkt me...

Weggegaan en opgerot
  User die overal opduikt 2022 woensdag 18 juli 2018 @ 09:48:19 #7
186611 Haags
pi_180552846
Walgelijk
Zonder wrijving geen glans
pi_180552897
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 09:44 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Met die hygiëne en het hoge aantal inwoners per km2 is het ook wachten op een flinke epidimie lijkt me...

[ afbeelding ]
Als het ergens bgint zal het denk ik ook in dat shithole wat zich een land noemt gaan plaatsvinden.
pi_180553077
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 09:34 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Maar waarom zou dat zijn? Is het omdat het daar zo druk is?
Ja dat zou iedereen hebben. Als het te druk is bij de lokale supermarkt dan ga je 12 jarige meisjes verkrachten met je maten.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_180553107
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 09:58 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja dat zou iedereen hebben. Als het te druk is bij de lokale supermarkt dan ga je 12 jarige meisjes verkrachten met je maten.
Wat is dan de reden dat dit daar vaker voorkomt?
Weggegaan en opgerot
pi_180553255
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 09:59 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Wat is dan de reden dat dit daar vaker voorkomt?
Ik ben geen expert in Indiase cultuur, maar omdat het in groepsverband gebeurt laat al zien dat er iets fundamenteels verkeerd zit. Ziekelijk.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_180553354
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 09:59 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Wat is dan de reden dat dit daar vaker voorkomt?
Waarschijnlijk hierdoor:


Blauw zijn landen met meer vrouwen.
Rood met meer mannen
Groen is gelijk.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_180553391
En de manier waarop ze tegen vrouwen aan kijken natuurlijk. Hoe ze die waarderen (niet).
pi_180553418
Valt me nog mee dat het meisje niet gestenigd wordt omdat ze bruut verkracht is..
´
pi_180553437
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:19 schreef bloodymary1 het volgende:
En de manier waarop ze tegen vrouwen aan kijken natuurlijk. Hoe ze die waarderen (niet).
Klopt, In zowel India als China, hebben ze liever een jongen. En daar gaat ze ver in. In China is er straks een mannen overschot van 30 tot 40 miljoen. En in India zal het niet veel minder zijn.

Dus slechte politiek en heel veel dommigheid.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_180553445
quote:
9s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Valt me nog mee dat het meisje niet gestenigd wordt omdat ze bruut verkracht is..
Dat zijn meer de landen ten westen van India. Ook met een vrouwen tekort.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_180553517
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_180553555
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:16 schreef steelhead het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hierdoor:
[ afbeelding ]

Blauw zijn landen met meer vrouwen.
Rood met meer mannen
Groen is gelijk.
Hmm, ben benieuwd of een verband kunnen vinden tussen die landen :')
Weggegaan en opgerot
  woensdag 18 juli 2018 @ 10:34:56 #19
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180553589
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:32 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Hmm, ben benieuwd of een verband kunnen vinden tussen die landen :')
Ben ik wel benieuwd naar ja. Altijd interessant om verbanden tussen Uruguay, Groenland, Papoea Nieuw-Guinea, Noorwegen, China, India, Cuba, Frans-Guinea en een klets aan Afrikaanse en Midoosterse landen te vinden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180553685
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:16 schreef steelhead het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hierdoor:
[ afbeelding ]

Blauw zijn landen met meer vrouwen.
Rood met meer mannen
Groen is gelijk.
En Groenland dan?!1

/s
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_180553698
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:34 schreef Dven het volgende:

[..]

Ben ik wel benieuwd naar ja. Altijd interessant om verbanden tussen Uruguay, Groenland, Papoea Nieuw-Guinea, Noorwegen, China, India, Cuba, Frans-Guinea en een klets aan Afrikaanse en Midoosterse landen te vinden.
Jup,

Maar jij ziet het dus ook niet?
Weggegaan en opgerot
  woensdag 18 juli 2018 @ 10:47:15 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180553759
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:42 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Jup,

Maar jij ziet het dus ook niet?
Absoluut niet, nee.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180553772
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:41 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

En Groenland dan?!1

/s
Die is rood :P .
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_180553874
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:47 schreef Dven het volgende:

[..]

Absoluut niet, nee.
Ik denk dat er wordt gedoeld op de islam, al weet ik t niet zeker aangezien India natuurlijk niet (overwegend) islamitisch is.
Als je kijkt naar de lijst met vrouwonvriendelijkste landen vind ik dat wel het bekijken waard.
Neem de Gender Gap lijst:


Als je kijkt welke landen onder het gemiddelde scoren is dat hoogstens interessant right? Dit kan heus wel e.e.a. zeggen over de perceptie van vrouwen in bepaalde culturen zonder direct een racist te zijn hopelijk.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 18 juli 2018 @ 10:56:32 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180553928
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:53 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik denk dat er wordt gedoeld op de islam, al weet ik t niet zeker aangezien India natuurlijk niet (overwegend) islamitisch is.
Als je kijkt naar de lijst met vrouwonvriendelijkste landen vind ik dat wel het bekijken waard.
Neem de Gender Gap lijst:
[ afbeelding ]

Als je kijkt welke landen onder het gemiddelde scoren is dat hoogstens interessant right? Dit kan heus wel e.e.a. zeggen over de perceptie van vrouwen in bepaalde culturen zonder direct een racist te zijn hopelijk.
Verder mee eens hoor, alleen met dat kaartje wat meneer posten kom je niet echt ergens.

Ook in dat lijstje wat jij post. Tsja, de eerste 13 landen schieten er bovenuit maar voor de rest... Allemaal relatief gelijkwaardig.

Ik denk ook dat er in landen zelf veel verschillen zijn. De meer westerse regionen van bijvoorbeeld Turkije zijn absoluut zo vrouwonvriendelijk niet. Wat dan weer inhoudt dat de andere regionen juist weer veel onvriendelijker zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')