abonnement Unibet Coolblue
pi_180552133
quote:
DHL-bezorger gooit pakketje de tuin in

'Uw pakketje hangt in de boom'

AMSTERDAM - Een koerier van DHL, die onlangs per se een pakketje wilde afleveren, maar niemand thuis aantrof, besloot het pakket maar in de tuin van de ontvanger te gooien. De doos belandde in de boom. Op een briefje dat hij achterliet, schreef hij: ’Kijk voor uw pakketje in de boom.’

RTL-regisseur Renske Holwerda slingerde de foto’s van het briefje en pakketje op Twitter. „In de categorie: ongeloofwaardige, maar echte DHL-bezorgingen. Ex-collega R trof zijn pakketje in de boom aan. True story. (Gang zit naast huis. Dus bezorger heeft een flinke slinger gegeven zodat ie in de tuin zou landen. Met dit als resultaat)”, schreef ze daarbij.

Op Twitter zijn de meningen over de opmerkelijke actie van de DHL-koerier verdeeld. „Kan het me wel voorstellen; een groot aantal mensen werkt overdag en zijn dus niet thuis. Snap alleen niet waarom je dan niet je pakketje naar een afhaalpunt laat sturen, kun je het zo oppikken als je wel thuis bent”, reageert iemand. Een ander: „Als DHL bezorger schaam ik mij hier diep voor. Zal bij onze tak van DHL nooit kunnen gebeuren, we hebben altijd een handtekening nodig voor afleveren. Diep triest dit.”

Ook delen mensen hun eigen, opmerkelijke ervaringen met het ontvangen van pakketjes: „Bij mij laatst onder de conifeer, ook door DHL.” En: „Ik trof mijn pakje ooit in onze wc-pot aan, half doorweekt...”

’We hebben u gemist...’ en het pakketje door uw raam gegooid!
Maar dat de oud-collega van Holwerda lang niet de enige is die een pakket op een vreemde plek heeft aangetroffen, bleek afgelopen vrijdag al. Toen was een pakketbezorger van PostNL in Almere in een wel heel creatieve bui. De ontvanger was niet thuis en dus liet de bezorger, zoals het hoort, een briefje achter. Achterop het ’We hebben u gemist’-briefje stond echter een opmerkelijk bericht. ’Pakje door het raam gegooid’, was het enige dat de bezorger had gemeld...
Wordt je toch helemaal gek van die mafketels die de pakketjes moeten bezorgen voor deze bedrijven...

Ik had laatst ook zo iets hadden ze het afgegeven bij een prive arts.....ging die vent de dag nadat hij mijn pakketje had aangenomen 3 weken op vakantie.....WTF..zaten spullen van 3000 euro in die doos van mij....

Laatst had ik ook een pakketje ontvangen was de doos gewoon opengemaakt...vroeg ik hoe kan dat aan die bezorger....ja tijdens transport gebeurd....ja me reet
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180552137
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 08:24 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Je besteld spullen van 3000 euro en bent vervolgens niet thuis? :')
Sommige mensen moeten gewoon naar hun werk goser
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180552159
pi_180552180
Mijn pakketje met daarin een horloge van ¤5000,- hing laatst ook in de boom. Hufters.
pi_180552236
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 08:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten gewoon naar hun werk goser
Aan je Nederlands te zien kan je beter terug naar school.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_180552324
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 08:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten gewoon naar hun werk goser
Plaats je nog even de foto van je horloge voor je naar het werk gaat. Zitten we al een dag op te wachten.
  woensdag 18 juli 2018 @ 09:11:21 #7
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_180552334
TS wil volgens mij vooral even opscheppen over z'n horloge of wa? :?

Beetje doorzichtig goser.
pi_180552505
@Nostra

Zeg druif. Voordat je mij beschuldigd van het niet willen betalen van belasting zou ik nog eens goed lezen. Nergens geef ik aan dat ik geen belasting wil betalen. Ik gaf alleen aan dat het mij opviel dat ik bij Ups tax moet betalen en bij DHL niet. Thats it. Bovendien geef ik verdomme nog aan dat ik meer wil betalen als mijn pakket geen maand overweg hoeft te zijn zodat het niet 3 weken bij de douane hoeft te liggen.
pi_180552541
In een boom, nice _O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 18 juli 2018 @ 09:36:36 #10
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_180552657
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 08:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten gewoon naar hun werk goser
Ga je die foto nog plaatsen dan? Of blijf je volhouden dat die stockfoto die je postte jouw 'vriendin' is? Tevens draagt ze daar een horloge die minder dan 400 dollar kost. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_180553451
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 09:00 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Aan je Nederlands te zien kan je beter terug naar school.
hou je klep is idioot....(sinterklaas)

anders huur ik een boot en dan kom je nooit meer terug...

je heb hier te maken met iemand van Harvard voor de duidelijkheid....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 18 juli 2018 @ 10:32:26 #12
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_180553557
Dit topic zou volgens mij beter tot zijn recht komen in KLB.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_180553577
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 08:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Laatst had ik ook een pakketje ontvangen was de doos gewoon opengemaakt...vroeg ik hoe kan dat aan die bezorger....ja tijdens transport gebeurd....ja me reet
Kan gewoon prima.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 18 juli 2018 @ 10:46:50 #14
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_180553754
Mijn laatste bestelling bij de VOC hebben ze ook maar in de boom gehangen toen ik op m'n plantage aan het werk was. Ja hallo, dan heb ik er toch niks meer aan?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_180554940
DHL nooit problemen mee gehad. UPS is waardeloos als het om de afhandeling gaat van tax als je uit de VS iets koopt boven een bepaald bedrag. En voordat men denkt dat ik een probleem heb met het betalen van die tax en daarmee van mijn principes afwijk is dat niet het geval. Maar je pakket ligt weken bij de douane en UPS kan je niet vertellen hoeveel tax je moet betalen. Dat kan pas als het pakket in Amsterdam door de douane is. Maar daar moet je wel zelf contact voor opnemen. Doe je dat niet dan staat uiteindelijk die koerier voor de deur met het pakket en krijg je dan te horen hoeveel tax je moet betalen. Ook dat is nog niet een probleem maar je kunt niet pinnen aan de deur maar moet contant betalen. Kun je niet contant betalen neemt hij het pakket weer mee.

Overigens toevallig vandaag bij bol iets besteld voor mijn schoonouders omdat ik er een account heb maar dat kan niet afgeleverd worden bij AH. Schijnbaar heeft het ook te maken met de afmetingen. Als ik bestel voor eigen gebruik bij bol zijn dat cd's of boeken.

[ Bericht 15% gewijzigd door Cherni op 18-07-2018 12:04:12 ]
pi_180555151
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 11:50 schreef Cherni het volgende:
DHL nooit problemen mee gehad. UPS is waardeloos als het om de afhandeling gaat van tax als je uit de VS iets koopt boven een bepaald bedrag. En voordat men denkt dat ik een probleem heb met het betalen van die tax en daarmee van mijn principes afwijk is dat niet het geval. Maar je pakket ligt weken bij de douane en UPS kan je niet vertellen hoeveel tax je moet betalen. Dat kan pas als het pakket in Amsterdam door de douane is. Maar daar moet je wel zelf contact voor opnemen. Doe je dat niet dan staat uiteindelijk die koerier voor de deur met het pakket en krijg je dan te horen hoeveel tax je moet betalen. Ook dat is nog niet een probleem maar je kunt niet pinnen aan de deur maar moet contant betalen. Kun je niet contant betalen neemt hij het pakket weer mee.
IK weet niet hoe het met die tax afhandeling van UPS gaat. maar kwa betrouwbaarheid van de levering is UPS natuurlijk de beste, althans dat is mijn ervaring.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180555214
Spulletjes besteld en optie s,avonds bezorgen aangevinkt.
Track en Trace van postnl zei dat het gisterenavond tussen 18.00 en 22.00 bezorgd zou worden.
Bestelling verlaat wordt nu vandaag tussen 18.00 en 22.00(kan gebeuren). Kom ik thuis ligt er een briefje in de bus dat het bij de buren op nr: .. bezorgd is :(
pi_180555344
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

IK weet niet hoe het met die tax afhandeling van UPS gaat. maar kwa betrouwbaarheid van de levering is UPS natuurlijk de beste, althans dat is mijn ervaring.
Maak er niet vaak gebruik van. Maar voor mijn verzameling nascars ben ik helaas aangewezen op eBay. En die worden dan verstuurd met DHL, UPS of USPS. Ligt aan de webwinkel wat die aanbied. Daar heb je weinig keuze in. Vaak ook niet de keuze voor priority die ik wel zou nemen als het kon ook al betaal je dan vaak meer dan de waarde van het pakket.
pi_180555521
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:12 schreef Cherni het volgende:

[..]

Maak er niet vaak gebruik van. Maar voor mijn verzameling nascars ben ik helaas aangewezen op eBay. En die worden dan verstuurd met DHL, UPS of USPS. Ligt aan de webwinkel wat die aanbied. Daar heb je weinig keuze in. Vaak ook niet de keuze voor priority die ik wel zou nemen als het kon ook al betaal je dan vaak meer dan de waarde van het pakket.
Dat horloge wat ik gekocht kwam toevallig ook van Ebay...

Het ligt gewoon aan de mentaliteit van de bezorgers. De ene pleurt het wel in de boom en de andere doet het gewoon volgens de regels....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:28:38 #20
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_180557092
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat horloge wat ik gekocht kwam toevallig ook van Ebay...

Het ligt gewoon aan de mentaliteit van de bezorgers. De ene pleurt het wel in de boom en de andere doet het gewoon volgens de regels....
:')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_180560750
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 15:32 schreef Cherni het volgende:

[..]

Precies. Je zou graag willen dat dit soort werknemers massaal voor de bijstand zou kiezen. Maar ik denk dat ik met deze uitspraak rechts Fok over mij heen krijg. :)
Een sober maar redelijk uit te houden bijstandsregime maakt mensen aan de onderkant van de arbeidsmarkt minder kwetsbaar voor dit soort uitbuiting.

Ze hoeven dan hun arbeid (en vaak ook hun gezondheid) niet meer voor de allerlaagste bodemprijs te verkopen, Ze hebben dan een alternatief.

Aluhoedje op: Dat is denk ik de échte reden dat de VVD zo hamert op de Bijstand, dat betaald werken een morele plicht is en dat het allemaal veel te comfortabel is.

Ik heb niet het idee dat ons land kopje onder aan het gaan is door de miljoenen bijstandstrekkers. Maar het geeft mensen een keuze. En dat vindt de ondernemende VVD-stemmer niet leuk. Want dan moet je je zware werk ineens redelijk gaan betalen. Anders roept men ‘bekijk het maar!’

Vandaar al die verkapte dwangarbeid, tig kortingsregels en pestende controleurs. De bijstand moet een beetje (of een boel) pijn doen. Anders staat de onderkant van de arbeidsmarkt te sterk.
  woensdag 18 juli 2018 @ 16:38:07 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180560888
Klaasfantaseertalles kan er maar geen genoeg van krijgen.

Gr. Gr. Je vriendin die zich in 2015 bevindt met een goedkoop horloge om de pols.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 18 juli 2018 @ 18:10:18 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_180563522
Klaas z’n klokje kwam zeker uit Taiwan.
pi_180564125
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:38 schreef Copycat het volgende:
Klaasfantaseertalles kan er maar geen genoeg van krijgen.

Gr. Gr. Je vriendin die zich in 2015 bevindt met een goedkoop horloge om de pols.
jij begint op mijn zenuwen te werken...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 18 juli 2018 @ 18:36:11 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180564140
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:

jij begint op mijn zenuwen te werken...
Zo van tik, tak, tik, tak?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180564417
quote:
11s.gif Op woensdag 18 juli 2018 18:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo van tik, tak, tik, tak?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180601645
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

hou je klep is idioot....(sinterklaas)

anders huur ik een boot en dan kom je nooit meer terug...

je heb hier te maken met iemand van Harvard voor de duidelijkheid....
Eens.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')