abonnement Unibet Coolblue
pi_180549502
Hallo,

Eind augustus ga ik beginnen met een bbl opleiding bij het roc van amsterdam, locatie laan van spartaan.

Nu heb ik contact gehad met de school en geinformeerd naar de parkeergelegenheden; deze zijn er niet van de school.

Parkeren is mogelijk, betaald, voor 15 euro per dag. Als je een plekje vind.

Nu worden de reiskosten vergoed voor de auto en dacht ik om bijvoorbeeld een vouwfiets achterin te leggen en het laatste stuk(je?) te fietsen vanaf een locatie waar er gratis geparkeerd kan worden.

Via verschillende websites over de parkeerzones ed kom ik er niet uit. Mijn vraag nu dus; Heeft er iemand ervaring met parkeren in die omgeving en een idee hiervoor? Zo nee, heeft er iemand een idee voor parkeergelegenheid niet al te ver die gratis is om vervolgens verder te fietsen.

Hartelijk dank alvast!
pi_180551395
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 00:49 schreef alkmaarj het volgende:
Hallo,

Eind augustus ga ik beginnen met een bbl opleiding bij het roc van amsterdam, locatie laan van spartaan.

Nu heb ik contact gehad met de school en geinformeerd naar de parkeergelegenheden; deze zijn er niet van de school.

Parkeren is mogelijk, betaald, voor 15 euro per dag. Als je een plekje vind.

Nu worden de reiskosten vergoed voor de auto en dacht ik om bijvoorbeeld een vouwfiets achterin te leggen en het laatste stuk(je?) te fietsen vanaf een locatie waar er gratis geparkeerd kan worden.

Via verschillende websites over de parkeerzones ed kom ik er niet uit. Mijn vraag nu dus; Heeft er iemand ervaring met parkeren in die omgeving en een idee hiervoor? Zo nee, heeft er iemand een idee voor parkeergelegenheid niet al te ver die gratis is om vervolgens verder te fietsen.

Hartelijk dank alvast!
Hi ik woon in de buurt van je toekomstige ROC. Gratis parkeren in de buurt: forget it. Wat je hoogstens kan doen is je auto in Geuzenveld parkeren of vlakbij Station Lelylaan, waar het in beide gevallen op sommige plekken nog wel gratis is, of bij De Vlugtlaan (blauwe zone heb je niet veel aan denk ik)
  woensdag 18 juli 2018 @ 15:36:13 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_180559529
Gratis parkeren in Amsterdam is natuurlijk sowieso een kansloze missie, tenzij je echt buiten de stad gaat staan of zo.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_180563927
Wat dacht je van je studenten ov?
pi_180563965
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 18:28 schreef Seastem het volgende:
Wat dacht je van je studenten ov?
Krijg je dat met bbl?
pi_180564001
Waarom perse met de auto ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_180568881
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 18:30 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Krijg je dat met bbl?
Ja,

"Doet u mbo 1 of 2, dan is uw studentenreisproduct altijd gratis.

Doet u mbo 3 of 4, óf studeert u aan hbo of universiteit? Dan is uw studentenreisproduct een lening (in 2017 is dit ¤ 89,07 per maand, in 2018 ¤ 91,62 per maand). Alleen als u binnen 10 jaar uw diploma behaalt, wordt uw reisproduct een gift. U kunt er daarom voor kiezen om uw reisproduct niet op te halen"
pi_180568951
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 21:49 schreef Seastem het volgende:

[..]

Ja,

"Doet u mbo 1 of 2, dan is uw studentenreisproduct altijd gratis.

Doet u mbo 3 of 4, óf studeert u aan hbo of universiteit? Dan is uw studentenreisproduct een lening (in 2017 is dit ¤ 89,07 per maand, in 2018 ¤ 91,62 per maand). Alleen als u binnen 10 jaar uw diploma behaalt, wordt uw reisproduct een gift. U kunt er daarom voor kiezen om uw reisproduct niet op te halen"
http://www.bblopleidingen.org/bol-of-bbl/
Hier staat van niet.
pi_180569487
Ah ja ik zie het nu ook. Krijgt ts geen vergoeding van het bedrijf?

"Voor een deeltijd- of bbl-opleiding kunt u geen studentenreisproduct krijgen."
pi_180569898
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:36 schreef karr-1 het volgende:
Gratis parkeren in Amsterdam is natuurlijk sowieso een kansloze missie, tenzij je echt buiten de stad gaat staan of zo.
Dat is precies waar ik op doel. Een locatie niet te ver buiten het centrum, wat te fietsen valt richting school dan.

Een ov krijg ik niet en de vergoeding alleen op tanken.
pi_180570518
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 22:28 schreef alkmaarj het volgende:

[..]

Dat is precies waar ik op doel. Een locatie niet te ver buiten het centrum, wat te fietsen valt richting school dan.

Een ov krijg ik niet en de vergoeding alleen op tanken.
Is het een optie om in het olympisch stadion te parkeren en verder te gaan met het OV?
pi_180570609
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 06:46 schreef Moreless het volgende:

[..]

Hi ik woon in de buurt van je toekomstige ROC. Gratis parkeren in de buurt: forget it. Wat je hoogstens kan doen is je auto in Geuzenveld parkeren of vlakbij Station Lelylaan, waar het in beide gevallen op sommige plekken nog wel gratis is, of bij De Vlugtlaan (blauwe zone heb je niet veel aan denk ik)
Zal ik eens langrijden dank! Blauwe zone niet inderdaad. Op de vlugtlaan kan het ook zonder her en der?
pi_180570681
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 22:50 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Is het een optie om in het olympisch stadion te parkeren en verder te gaan met het OV?
Zie dat dat 8 euro kost voor 10, alweer bijna de helft iniedergeval!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')