abonnement Unibet Coolblue
pi_180549237
Onlangs heb ik mijn vriendin betrapt met mijn beste vriend. Nu zegt zij dat ze van ons allebei houdt, de een op sexgebeid en de andere gewoon als vriend. Nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Wat zouden jullie doe in zo een situatie?

[ Bericht 13% gewijzigd door Vinniiee op 18-07-2018 07:14:51 (OP leesbaar gemaakt ) ]
pi_180549274
Wat wil je met je relatie? Ziet een relatie er voor jou zo uit?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180549306
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 00:26 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Wat wil je met je relatie? Ziet een relatie er voor jou zo uit?
Weet niet of ik ze moet dumpen zie ze wel graag
pi_180549337
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 00:28 schreef Elvis1935 het volgende:

[..]

Weet niet of ik ze moet dumpen zie ze wel graag
Dan gewoon doen alsof je van niets weet.
pi_180551607
Laten we even normaal doen.

Tevens schopje R&P

[ Bericht 35% gewijzigd door Vinniiee op 18-07-2018 07:45:09 ]
pi_180551841
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 00:24 schreef Elvis1935 het volgende:
Onlangs heb ik mijn vriendin betrapt met mijn beste vriend. Nu zegt zij dat ze van ons allebei houdt, de een op sexgebeid en de andere gewoon als vriend. Nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Wat zouden jullie doe in zo een situatie?
Ik zou me eerst gaan afvragen of ze echt zoveel van me houdt, als ze vreemd blijft gaan tot ik het ontdekt heb. Ze had ook eerder met me kunnen praten dat ze iets mist en en dat bij een ander wil gaan zoeken. Heb je dan wel de kans gehad om er samen aan te werken, voor er een derde partij wordt gehaald?
En dan is die andere partij ook nog mijn zogenaamd beste vriend, die net zo goed zijn snavel dicht heeft gehouden terwijl hij mijn vriendin deed. Is dat dan nog wel zo een goede vriend als ik dacht?

Heeft mevrouw wel zin om ergens aan te werken of wil ze gewoon d'r zin hebben om van twee walletjes te kunnen blijven eten nu ze ontdekt is? Interesseert mijn mening hen dan überhaupt nog iets of is dit puur een yes/no voor hen?

Vraag jezelf nog eens goed af waarom je dit zou moeten willen..
pi_180551884
Dat is voor mij het moment dat alles klaar is, ik wens ze samen veel succes verder en ik ga verder met mijn eigen leven
  woensdag 18 juli 2018 @ 08:25:08 #8
545 dop
:copyright: dop
pi_180551961
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 08:04 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik zou me eerst gaan afvragen of ze echt zoveel van me houdt, als ze vreemd blijft gaan tot ik het ontdekt heb. Ze had ook eerder met me kunnen praten dat ze iets mist en en dat bij een ander wil gaan zoeken. Heb je dan wel de kans gehad om er samen aan te werken, voor er een derde partij wordt gehaald?
En dan is die andere partij ook nog mijn zogenaamd beste vriend, die net zo goed zijn snavel dicht heeft gehouden terwijl hij mijn vriendin deed. Is dat dan nog wel zo een goede vriend als ik dacht?

Heeft mevrouw wel zin om ergens aan te werken of wil ze gewoon d'r zin hebben om van twee walletjes te kunnen blijven eten nu ze ontdekt is? Interesseert mijn mening hen dan überhaupt nog iets of is dit puur een yes/no voor hen?

Vraag jezelf nog eens goed af waarom je dit zou moeten willen..
goede post,

Alleen vraag ik me nog af, zijn beste vriend of haar beste vriend?

Lijkt me voor de TS bijna onmogelijk om nog vertrouwen te vinden in deze twee.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_180552057
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 08:25 schreef dop het volgende:

[..]

goede post,

Alleen vraag ik me nog af, zijn beste vriend of haar beste vriend?

Lijkt me voor de TS bijna onmogelijk om nog vertrouwen te vinden in deze twee.

Dank je wel! Ik vind jouw posts ook een fijne toevoeging aan R&P O+

quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 00:24 schreef Elvis1935 het volgende:
Onlangs heb ik mijn vriendin betrapt met mijn beste vriend. Nu zegt zij dat ze van ons allebei houdt, de een op sexgebeid en de andere gewoon als vriend. Nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Wat zouden jullie doe in zo een situatie?
Het is/was dus zijn beste vriend..
  woensdag 18 juli 2018 @ 08:41:33 #10
545 dop
:copyright: dop
pi_180552083
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 08:36 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]


Het is/was dus zijn beste vriend..
thx ik las het ook na mijn post, maar de vraag bleef toch een beetje het zelfde in mijn hoofd 😉
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 18 juli 2018 @ 08:59:45 #11
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_180552227
Gezien je pohi zou ik zeggen doe een trio. :{
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_180552272
Voor als jij haar terug wil (helemaal voor jezelf)

Zeggen: Veel plezier met hem... en dan afstand nemen.
  woensdag 18 juli 2018 @ 09:22:18 #13
443165 romazoba
ja ja ik weet het!
pi_180552476
Ik zou maar 1 ding doen en dat is weg wezen.. je vertrouwen is dan door 2 mensen die je niet zouden moeten beschadigen zo weg genomem dat het met hen niet meer goed komt.. hoe lang was het al aan de gang en hoeveel keer hebben ze de keuze kunnen maken het juiste te doen? En het juiste is in dit geval niet jou nog langer een oortje aannaaien.
pi_180552485
Lekkere vriend dan.....beide dumpen, of heb je welkom op je rug staan?
  woensdag 18 juli 2018 @ 09:25:34 #15
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_180552515
IK zou nadenken of je open staat voor een semi-open relatie.
Kun jij er mee leven dat je je partner deelt met nog 1 iemand? Zo Ja, spreek dan ook echt met zijn drieen af dat het voor haar ook daar bij blijft en dat jullie eventueel nog iemand er bij kunnen "nemen".

Er zijn genoeg mensen die een polyamorische relatie hebben, dus waarom zou het voor jullie niet kunnen werken?

Daar moet je goed over nadenken.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_180552530
Met je beste vriend ook nog, ik zou dat echt niet kunnen verkroppen.
  woensdag 18 juli 2018 @ 09:28:05 #17
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_180552548
OW trouwens ik zie nu in je postgeschiedenis dat je best open staat voor seksueel contact met mannen. Waarom geen trio?
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_180552597
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 09:25 schreef Mickytjuh het volgende:
IK zou nadenken of je open staat voor een semi-open relatie.
Kun jij er mee leven dat je je partner deelt met nog 1 iemand? Zo Ja, spreek dan ook echt met zijn drieen af dat het voor haar ook daar bij blijft en dat jullie eventueel nog iemand er bij kunnen "nemen".

Er zijn genoeg mensen die een polyamorische relatie hebben, dus waarom zou het voor jullie niet kunnen werken?

Daar moet je goed over nadenken.
Een gezonde open relatie ontstaat vanuit gelijkwaardigheid en gelijkgestemdheid. Niet vanuit "wij doen wat wij willen en jij hebt dat achteraf maar lekker te accepteren". Dat is namelijk een ongezonde machtsverhouding.

Aan TS, ik zou ze afzwaaien. Beter nog, laat ze in de waan dat jij nog steeds haar vriend bent en zijn beste vriend en maak er een vuurwerkshow van. Maar dat moet je net willen en kunnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2018 09:34:04 ]
pi_180552787
Iets met zelfrespect of zo??? Vriendin dumpen en vriend een paar stompen geven. Gedraag je als een man!!
pi_180552793
Dit is het moment om te opperen dat je een vriendin hebt waarmee je zo een relatie ook wel ziet zitten, puur het seksuele. En vraagt of ze dat dan uiteraard ook oke vind :)
  woensdag 18 juli 2018 @ 10:04:03 #21
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_180553196
TS, hoe oud ben je?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 18 juli 2018 @ 10:21:06 #22
545 dop
:copyright: dop
pi_180553405
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 09:31 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Een gezonde open relatie ontstaat vanuit gelijkwaardigheid en gelijkgestemdheid. Niet vanuit "wij doen wat wij willen en jij hebt dat achteraf maar lekker te accepteren". Dat is namelijk een ongezonde machtsverhouding.

Aan TS, ik zou ze afzwaaien. Beter nog, laat ze in de waan dat jij nog steeds haar vriend bent en zijn beste vriend en maak er een vuurwerkshow van. Maar dat moet je net willen en kunnen.
ik ben het met je eens betreffende gelijkwaardigheid.

Alleen je tweede advies?
Wat is er te winnen? Wraak?
Volgens mij kun je jezelf achteraf een groter en sterker mens voelen als je bij jezelf blijft.
Vertel de ander wat je er van vind en ga je eigen weg.
De meeste dingen die van uit wraak gedachten worden gedaan, zijn geen dingen waar je achteraf trots of blij van wordt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_180553587
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 00:24 schreef Elvis1935 het volgende:
Nu zegt zij dat ze van ons allebei houdt, de een op sexgebeid en de andere gewoon als vriend.
Die beste vriend van je houdt ze dus van op sexgebied neem ik aan, anders had je ze niet betrapt. En van jou houdt ze gewoon als vriend.

Juist ja.

Ik zou haar dumpen en de vriendschap met die zogenaamde beste vriend verbreken.

Ooit eens in een vergelijkbaar schuitje gezeten, beste vriend van meer dan 15 jaar zonder pardon aan de kant geschoven. Stekker eruit. Doei. Succes met je leven verder :W
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180553623
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 09:31 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Een gezonde open relatie ontstaat vanuit gelijkwaardigheid en gelijkgestemdheid. Niet vanuit "wij doen wat wij willen en jij hebt dat achteraf maar lekker te accepteren". Dat is namelijk een ongezonde machtsverhouding.

Aan TS, ik zou ze afzwaaien. Beter nog, laat ze in de waan dat jij nog steeds haar vriend bent en zijn beste vriend en maak er een vuurwerkshow van. Maar dat moet je net willen en kunnen.
Dit.

Daarnaast doe je dan dingen volgens afspraken en geen stiekem gedoe. Vertrouwen en communicatie blijft in welke relatie dan ook erg belangrijk. Dat mist hier. Een open-relatie zou voor mij absoluut geen optie zijn in deze situatie. Vertrouwen zou beschadigd zijn, daar gaat een spontane open-relatie om het te redden niets aan veranderen. Sterker nog, het zou alles alleen maar erger maken voor mij.

Ts; ik zou zeggen; houdoe en veel geluk samen :W
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  woensdag 18 juli 2018 @ 11:55:12 #25
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_180555031
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 00:24 schreef Elvis1935 het volgende:
Onlangs heb ik mijn vriendin betrapt met mijn beste vriend. Nu zegt zij dat ze van ons allebei houdt, de een op sexgebeid en de andere gewoon als vriend. Nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Wat zouden jullie doe in zo een situatie?
Nu ik de OP nog een goed gelezen heb lees ik het dus alsof jij in de friendzone zit.
Of bedoel je als partner?

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:04 schreef Keep_Walking het volgende:
TS, hoe oud ben je?
18 jaar volgens zijn pohi.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_180557023
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 10:21 schreef dop het volgende:

[..]

ik ben het met je eens betreffende gelijkwaardigheid.

Alleen je tweede advies?
Wat is er te winnen? Wraak?
Volgens mij kun je jezelf achteraf een groter en sterker mens voelen als je bij jezelf blijft.
Vertel de ander wat je er van vind en ga je eigen weg.
De meeste dingen die van uit wraak gedachten worden gedaan, zijn geen dingen waar je achteraf trots of blij van wordt.
Persoonlijke relaties zijn gebaseerd op wederkerigheid. Ts heeft dat van twee personen in zijn leven niet ontvangen. Ts kan dan alsnog zijn verhaal doen, maar daar hadden ze op voorhand even naar kunnen informeren. Een alternatief is je eigen spul bij elkaar houden, je eigen weg gaan en niet meer informatie delen dan strikt noodzakelijk is. Empathisch zijn betekent niet dat je iedereen koste wat het kost tevreden moet houden. Ik zie dit dan ook niet als wraak, maar eerder als het zorgvuldig cultiveren van een relatie voor wat die is. Vergeet niet, zowel de vriend als de vriendin van Ts hebben bewezen op geen enkele manier geintereseeerd te zijn in zijn emotionele stabiliteit. Dat gaat erg ver.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2018 13:29:17 ]
pi_180557089
Is die vriendin jouw partner of een vriendin?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_180557193
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 08:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Dat is voor mij het moment dat alles klaar is, ik wens ze samen veel succes verder en ik ga verder met mijn eigen leven
Dit dus, dan is het gewoon tot ziens en veel plezier met jullie verdere leven.
٩๏̯͡๏)۶
pi_180557371
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 08:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Dat is voor mij het moment dat alles klaar is, ik wens ze samen veel succes verder en ik ga verder met mijn eigen leven
Dit idd

Heb wat zelfrespect TS
pi_180558246
Zoals de vraag er al ligt : is ze jouw partner of vriendin?

Want ik krijg nu het idee dat ze "gewoon" een vriendin is en jij haar hebt "betrapt" met jouw beste vriend.. als in ze wilde wel wat met hem maar niet met jou? En dat zint je niet?

Maar misschien lees ik het verkeerd.
pi_180558293
Tieners en jonge volwassenen doen vaak maar wat. Ze vangen wat op in de media en geven een labeltje aan vreemde constructies of stellen hun mening aan de hand van een bepaalde blunder bij.

Een relatie is verder voor een ieder anders en men moet er het beste maar van zien te maken.
  woensdag 18 juli 2018 @ 15:12:35 #32
545 dop
:copyright: dop
pi_180559138
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:25 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Persoonlijke relaties zijn gebaseerd op wederkerigheid. Ts heeft dat van twee personen in zijn leven niet ontvangen. Ts kan dan alsnog zijn verhaal doen, maar daar hadden ze op voorhand even naar kunnen informeren. Een alternatief is je eigen spul bij elkaar houden, je eigen weg gaan en niet meer informatie delen dan strikt noodzakelijk is. Empathisch zijn betekent niet dat je iedereen koste wat het kost tevreden moet houden. Ik zie dit dan ook niet als wraak, maar eerder als het zorgvuldig cultiveren van een relatie voor wat die is. Vergeet niet, zowel de vriend als de vriendin van Ts hebben bewezen op geen enkele manier geintereseeerd te zijn in zijn emotionele stabiliteit. Dat gaat erg ver.
ik zeg niet dat je kosten wat het kost iedereen tevreden moet houden.
Maar uiten dat je gekwetst ben en vertellen dat je het vertrouwen bent verloren is denk ik wel belangrijk.
Op zijn minst erkenning door jezelf, of de ander dit ook kan erkennen weet je niet, kan achteraf ook prettig zijn.
In elk geval duidelijk en eerlijk.
Wat gaan toneelstukjes en in de waan laten je opleveren?
Kost volgens mij alleen.maar energie.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_180559539
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:12 schreef dop het volgende:

[..]

ik zeg niet dat je kosten wat het kost iedereen tevreden moet houden.
Maar uiten dat je gekwetst ben en vertellen dat je het vertrouwen bent verloren is denk ik wel belangrijk.
Op zijn minst erkenning door jezelf, of de ander dit ook kan erkennen weet je niet, kan achteraf ook prettig zijn.
In elk geval duidelijk en eerlijk.
Wat gaan toneelstukjes en in de waan laten je opleveren?
Kost volgens mij alleen.maar energie.
Het uiten is inderdaad belangrijk. Maar de vraag rijst dan of ts het in dit geval tegen de juiste mensen doet. Zij hebben immers al bewezen dat ze geen boodschap hebben aan zijn emotionele stabiliteit. Vreemdgaan is niet oke, daar valt weinig aan af te dingen. Ongeacht of zij zijn problematiek erkennen, de erkenning is als gevolg sowieso van een bijzondere lage waarde. Valse erkenning of validatie brengt je nergens. Van een toneelstukje is geen sprake. Mijn gedrag en realiteit wordt (streven) bepaald door mezelf, niet een ander. En die verantwoording laat ik in het vervolg ook lekker bij hun.
  woensdag 18 juli 2018 @ 17:20:29 #34
545 dop
:copyright: dop
pi_180562103
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:36 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Het uiten is inderdaad belangrijk. Maar de vraag rijst dan of ts het in dit geval tegen de juiste mensen doet. Zij hebben immers al bewezen dat ze geen boodschap hebben aan zijn emotionele stabiliteit. Vreemdgaan is niet oke, daar valt weinig aan af te dingen. Ongeacht of zij zijn problematiek erkennen, de erkenning is als gevolg sowieso van een bijzondere lage waarde. Valse erkenning of validatie brengt je nergens. Van een toneelstukje is geen sprake. Mijn gedrag en realiteit wordt (streven) bepaald door mezelf, niet een ander. En die verantwoording laat ik in het vervolg ook lekker bij hun.
Je gaat er dan wel helemaal van uit dat ze geen geweten hebben.
In veel relaties waar word vreemd gegaan heeft de persoon die vreemd gaat gewoon weg angst om de ander te kwetsen, om het gesprek aan te gaan.
Ze maken er gewoon weg een zooitje van ingegeven door angst.
Natuurlijk kwetsen ze daar door alleen maar harder, maar ze gaan in eerste instantie een deel van hun angsten en gevoelens uit de weg.
Van uit die gedachte zou ik de ander wel aanspreken.
Maar goed we weten maar één kant en dan nog maar een klein stukje.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 18 juli 2018 @ 17:50:57 #35
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180563055
Ze houdt echt niet van je. Dan ga je niet vreemd met de beste vriend van je partner. Newsflash: ze houdt niet alleen niet van je, ze heeft ook geen enkel respect voor je. Die ''vriend'' trouwens ook niet. Gewoon contact verbreken en klaar is kees. Ze verdienen verder het verdriet niet.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_180569597
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 09:28 schreef Mickytjuh het volgende:
OW trouwens ik zie nu in je postgeschiedenis dat je best open staat voor seksueel contact met mannen. Waarom geen trio?
Ja maar toch niet me mijn beste vriend klink raar
  woensdag 18 juli 2018 @ 22:37:01 #37
432997 Ven1972
Man met humor
pi_180570111
Is je vriendin misschien verliefd op je beste vriend? Zou kunnen. Maar het beste is dat je goed over nadenkt over jouw relatie of dit nog wel waard is om door te gaan of niet? Wat AlwaysHappy schrijft ben ik mee eens. Je verdient echt betere vriendin, Elvis1935.

Het zou kunnen zijn dat het tussen jouw vriendin en jouw beste vriend al een tijdje iets moois aan de gang is, zodat je niets van geweten hebt.

Wat ik ook las dat je ook al biseksueel bent, net als ik. Ik begrijp het ook dat je geen trio wilt met met je beste vriend en jouw vriendin.

Mijn advies: verbreek met hun, ga dan verder met jouw leven en komen wel weer nieuwe vrienden die je echt kunt vertrouwen. En er zijn ook veel leuke jonge vrouwen die je graag wilt hebben. Positief blijven, man! :) :P
Humor, serieus en vrolijk!
  vrijdag 20 juli 2018 @ 14:07:11 #38
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_180607317
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 00:24 schreef Elvis1935 het volgende:
Onlangs heb ik mijn vriendin betrapt met mijn beste vriend. Nu zegt zij dat ze van ons allebei houdt, de een op sexgebeid en de andere gewoon als vriend. Nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Wat zouden jullie doe in zo een situatie?
Een SOA test vragen bij de huisarts.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 16:02:40 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180609726
De tyfus met die chick.

Je bent je beste vriend kwijt, dat is nog veel kwalijker. Spijtig dat hij zo'n lul was.
En lullig dat je op zo'n manier achter moet komen dat het een lul is.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 21 juli 2018 @ 17:18:02 #40
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180633244
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 00:24 schreef Elvis1935 het volgende:
Onlangs heb ik mijn vriendin betrapt met mijn beste vriend. Nu zegt zij dat ze van ons allebei houdt, de een op sexgebeid en de andere gewoon als vriend. Nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Wat zouden jullie doe in zo een situatie?
Haar toedeledokie zeggen..
pi_180637317
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 00:24 schreef Elvis1935 het volgende:
Onlangs heb ik mijn vriendin betrapt met mijn beste vriend. Nu zegt zij dat ze van ons allebei houdt, de een op sexgebeid en de andere gewoon als vriend. Nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Wat zouden jullie doe in zo een situatie?
Welke ben jij in dit geval ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_180637547
Klinkt misschien hard, maar ik zou ermee stoppen als ik jou was. Als je dit pikt, is de kans groot dat je in toekomst nog meer van dit soort geintjes zal moeten pikken en dat wil je niet.

Het lijkt erop dat zij jou als safe basis wil gebruiken om altijd op terug te kunnen vallen, dan wel achter de hand te hebben voor het geval dat het met andere meer-dan-scharrels toch niet niet lijkt te worden.
  zondag 22 juli 2018 @ 00:30:00 #43
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_180643083
Vraag jezelf eens af: ben je blij met 't leven dat je leeft elke dag?
En waar vind je de kracht om te doen wat je voelt terwijl niemand je snapt?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')