abonnement Unibet Coolblue
pi_180543881
Youtube heeft de mooie functie, dat je een filmpje dat je op je telefoon bekijkt, kan laten afspelen op je smart-tv. Je ziet dan dat er via de modem wordt overgeschakeld.

Dat afspelen via het netwerk, wil ook ook met bestanden die op de telefoon staan. Kan dat op zo'n zelfde manier?
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
pi_180543949
Ja
pi_180545229
@Deshain. Mooi, misschien wil je nog vertellen hoe. Want als ik mp4-bestand selecteer, zie ik in het menu geen mogelijkheid staan om het te 'casten'. Maar vertel het alleen, als je het niet meer geheim wil houden.
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
pi_180545284
Dat is nogal afhankelijk van je telefoon, besturingssysteem en smart tv OS dus iets meer informatie zou wenselijk zijn.
pi_180545350
Bij dat 'Ja', had ik verwacht dat dit met veel afspeel-apps zou kunnen. En Android is marktleider, dus hoef je dat niet eens te noemen, toch?
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
pi_180547004
Ik heb net de app Web Video Cast | Browser to TV (Chromecast/DLNA/+) gedownload en geprobeerd. Helaas. Werkt niet.
Mijn tv heeft wel DNLA, dus dit had ik niet verwacht. Youtube kan het wel, dus het moet mogelijk zijn.
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 22:31:53 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180547085
Wat is appletv toch ideaal
Swipe en het speelt op de tv
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180547152
Android telefoon? VLC kan audio en video vanaf je telefoon casten.

[ Bericht 26% gewijzigd door Regenbui op 17-07-2018 22:40:53 ]
pi_181961428
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 22:35 schreef Regenbui het volgende:
Android telefoon? VLC kan audio en video vanaf je telefoon casten.
Dat werkt niet bij mijn tv.
Maar goed nieuws: de app Cast to TV-XCast werkt!
Ik kan nu video's vanaf mijn telefoon projecteren op de tv, en ook foto's. En dat is echt een uitkomst als je een landschap scherp, helder en heel groot kan projecteren op je tv. Echt mooi!
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')