abonnement Unibet Coolblue
pi_180535822
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:57 schreef wollah het volgende:
Dan moet je maar thuis zijn als je iets bestelt hebt :')
pakketbezorger gespot :')
  Moderator dinsdag 17 juli 2018 @ 14:17:05 #77
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_180535846
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:14 schreef bamibij het volgende:

[..]

Nee, bij een goed systeem.

Efficiënt en snel zou bijvoorbeeld pakketjes over de schutting flikkeren zijn of pakketjes in de vuilnisbak achterlaten.
Zeker in de helft van de gevallen kun je bij bestellen niet aangeven om je pakket bij een pakketpunt te laten bezorgen. Dan komt de postbode gewoon tijdens kantoortijden aan de deur, terwijl je van tevoren al weet dat je niet thuis bent.

Dat is niet efficiënt
  dinsdag 17 juli 2018 @ 14:17:49 #78
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_180535855
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik geloofde er eerst niks van; een koerier die correct Nederlands schrijft.

Maar:

[ afbeelding ]
Die taalfouten :'(
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 17 juli 2018 @ 14:18:43 #79
186611 Haags
pi_180535870
Nouja, hij was er in ieder geval van verlost..
Zonder wrijving geen glans
pi_180535892
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:15 schreef rival het volgende:

[..]

pakketbezorger gespot :')
:D
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180535904
Ik neem geen pakketjes meer aan bestemd voor anderen. Ga niet voor distributie punt spelen voor de halve straat. Ben je thuis om je pakketje te ontvangen krijg je compleet de lading van de halve straat erbij. In het verleden deed ik dat wel. Maar nadat dit structureel werd doe ik dat niet meer.

Bovendien als ik al iets bestel laat ik het nu bij de AH afleveren.
pi_180535910
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:17 schreef noodgang het volgende:

[..]

Zeker in de helft van de gevallen kun je bij bestellen niet aangeven om je pakket bij een pakketpunt te laten bezorgen. Dan komt de postbode gewoon tijdens kantoortijden aan de deur, terwijl je van tevoren al weet dat je niet thuis bent.

Dat is niet efficiënt
Klopt ja.

En het bedrijfsrisico daarvan wordt doorgeschoven naar de ''ZZP-bezorgers'' :')

En Janneke maar juichen.
pi_180536142
Mensen die niet willen dat een pakketbezorger iets in de tuin gooit, kunnen het volgende doen:

a) zelf naar de winkel gaan
b) iets meer betalen zodat ze kunnen kiezen wanneer het pakket wordt bezorgd
c) het naar een pick-up point laten sturen
d) vragen of de buren thuis zijn en of die het pakket willen aannemen
e) het op hun werk laten bezorgen
f) gewoon thuis zijn

Als je daar allemaal te stom voor bent moet je niet gek opkijken dat bezorgers die al enorm worden uitgeknepen en simpelweg geld verliezen als ze een pakketje niet bezorgen creatieve manieren gaan bedenken om iets af te leveren.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator dinsdag 17 juli 2018 @ 14:38:28 #84
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_180536323
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:31 schreef Nielsch het volgende:
Mensen die niet willen dat een pakketbezorger iets in de tuin gooit, kunnen het volgende doen:

a) zelf naar de winkel gaan
b) iets meer betalen zodat ze kunnen kiezen wanneer het pakket wordt bezorgd
c) het naar een pick-up point laten sturen
d) vragen of de buren thuis zijn en of die het pakket willen aannemen
e) het op hun werk laten bezorgen
f) gewoon thuis zijn

Als je daar allemaal te stom voor bent moet je niet gek opkijken dat bezorgers die al enorm worden uitgeknepen en simpelweg geld verliezen als ze een pakketje niet bezorgen creatieve manieren gaan bedenken om iets af te leveren.
Dit is toch de omgekeerde wereld?

Vaak zijn de door jou genoemde opties niet mogelijk. (Onbekende levertijd, pakketpunt afhalen niet mogelijk, bij werk afleveren niet mogelijk etc.), dus dan mogen ze het maar gewoon in je tuin flikkeren?

Ik ben het ermee eens dat de werknemers beter behandeld moeten worden. Dat daarvan de bezorgkosten iets omhoog gaan vind ik ook prima, maar daar heb ik weinig invloed op (behalve een statement maken en niks meer bestellen)
pi_180536373
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:59 schreef LurkJeRot het volgende:
Als die bezorgers fatsoenlijker betaald kregen zouden dit soort dingen vele malen minder voorkomen, just saying.
Jammerlijk heeft het volk massaal op Rutte gestemd. ;(
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180536380
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:38 schreef noodgang het volgende:

[..]

Dit is toch de omgekeerde wereld?

Vaak zijn de door jou genoemde opties niet mogelijk. (Onbekende levertijd, pakketpunt afhalen niet mogelijk, bij werk afleveren niet mogelijk etc.), dus dan mogen ze het maar gewoon in je tuin flikkeren?

Ik ben het ermee eens dat de werknemers beter behandeld moeten worden. Dat daarvan de bezorgkosten iets omhoog gaan vind ik ook prima, maar daar heb ik weinig invloed op (behalve een statement maken en niks meer bestellen)
Onzin, vaak zijn de door mij genoemde opties allemaal mogelijk, soms zijn enkele van de door mij genoemde opties niet mogelijk.

En nee, ik vind het niet de omgekeerde wereld. Ik zou precies hetzelfde doen als ik pakketbezorger was en ik moest geld gaan toeleggen op mijn werk enkel omdat jij niet thuis bent.

Zou jij graag betalen om te mogen werken, op basis van factoren waar je zelf geen controle over hebt? Dat is pas de omgekeerde wereld.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator dinsdag 17 juli 2018 @ 14:43:17 #87
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_180536441
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Onzin, vaak zijn de door mij genoemde opties allemaal mogelijk, soms zijn enkele van de door mij genoemde opties niet mogelijk.

En nee, ik vind het niet de omgekeerde wereld. Ik zou precies hetzelfde doen als ik pakketbezorger was en ik moest geld gaan toeleggen op mijn werk enkel omdat jij niet thuis bent.
Dat is niet enkel omdat ik niet thuis ben. Dat is omdat de werkgever (of opdrachtgever in het geval van ZZPers) verkeerde voorwaarden biedt.

Als ik iets bestel zou ik eigenlijk altijd kiezen om dit pakket zelf bij een afhaalpunt op te halen. Voor mij is het niet mogelijk op het werk af te laten leveren, zomaar een dag vrij te nemen of de buren hiermee lastig te vallen (zeker als het bezorgmoment van tevoren onbekend is).
  Moderator dinsdag 17 juli 2018 @ 14:46:27 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_180536516
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:25 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Simpele oplossing: tekenen voor ontvangst.
Ja en dan tekenen de bezorgers voor je met een onleesbare krabbel.

Ik laat pakjes als het even kan bij een bezorgpunt/postkantoor afleveren. Heb je ook niet het gezeik dat het bij de buren wordt afgegeven.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_180536531
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Onzin, vaak zijn de door mij genoemde opties allemaal mogelijk, soms zijn enkele van de door mij genoemde opties niet mogelijk.

En nee, ik vind het niet de omgekeerde wereld. Ik zou precies hetzelfde doen als ik pakketbezorger was en ik moest geld gaan toeleggen op mijn werk enkel omdat jij niet thuis bent.

Zou jij graag betalen om te mogen werken, op basis van factoren waar je zelf geen controle over hebt? Dat is pas de omgekeerde wereld.
Het is natuurlijk bizar om dit bedrijfsrisico bij dr bezorger te leggen.

Helaas zal het een utopie zijn om te denken dat al die bezorgers incluis zzp'ers zich samenpakken(organiseren) om dit te veranderen. We zitten in een spiraal naar beneden die maar niet de doorbreken is.
pi_180536613
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:46 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja en dan tekenen de bezorgers voor je met een onleesbare krabbel.

Ik laat pakjes als het even kan bij een bezorgpunt/postkantoor afleveren. Heb je ook niet het gezeik dat het bij de buren wordt afgegeven.
En hoe zit het als ik zou tekenen voor een pakket voor de buren en de inhoud blijkt beschadigd te zijn als de buren het openen. Heb je dat gezeik er ook nog gratis bij.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 15:02:27 #91
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_180536831
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:31 schreef Nielsch het volgende:
Mensen die niet willen dat een pakketbezorger iets in de tuin gooit, kunnen het volgende doen:

a) zelf naar de winkel gaan
b) iets meer betalen zodat ze kunnen kiezen wanneer het pakket wordt bezorgd
c) het naar een pick-up point laten sturen
d) vragen of de buren thuis zijn en of die het pakket willen aannemen
e) het op hun werk laten bezorgen
f) gewoon thuis zijn

Als je daar allemaal te stom voor bent moet je niet gek opkijken dat bezorgers die al enorm worden uitgeknepen en simpelweg geld verliezen als ze een pakketje niet bezorgen creatieve manieren gaan bedenken om iets af te leveren.
Het probleem is gewoon dat de bezorger zijn werk niet goed uitvoert, dat probleem hoef ik niet op te lossen.

Daarnaast is a alleen een optie als het artikel een beetje in de buurt verkrijgbaar is, d overbodig (de bezorger zoekt zelf wel een buur die thuis is) en e en f zijn voor veel mensen, waaronder ik zelf, echt geen optie.
b en c kunnen helaas ook lang niet altijd, zoals ik al eerder aangaf. Het zou de wereld schelen als die opties er gewoon standaard zouden zijn.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_180536951
Wie heeft er met zijn tengels aan mijn topic titel gezeten...

wil die zich even melden bij mij?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180536994
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 15:02 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het probleem is gewoon dat de bezorger zijn werk niet goed uitvoert, dat probleem hoef ik niet op te lossen.

Daarnaast is a alleen een optie als het artikel een beetje in de buurt verkrijgbaar is, d overbodig (de bezorger zoekt zelf wel een buur die thuis is) en e en f zijn voor veel mensen, waaronder ik zelf, echt geen optie.
b en c kunnen helaas ook lang niet altijd, zoals ik al eerder aangaf. Het zou de wereld schelen als die opties er gewoon standaard zouden zijn.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180537016
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:13 schreef Janneke141 het volgende:
Stug blijven bezorgen tijdens kantooruren en het dan vreemd vinden dat mensen niet thuis zijn. Ik heb dat systeem nooit begrepen.
Mensen willen niet extra betalen en geen moeite doen om het op het werk, ophaalpunt oid te laten bezorgen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_180537108
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 15:15 schreef vipergts het volgende:

[..]

Mensen willen niet extra betalen en geen moeite doen om het op het werk, ophaalpunt oid te laten bezorgen
waarom zouden ze dat moeten doen dan....

De bezorgers moeten gewoon meer hun best doen GVD

ALs jij je werk niet goed doet dan krijg je toch ook op je kloten van je werkgever
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180537148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

waarom zouden ze dat moeten doen dan....

De bezorgers moeten gewoon meer hun best doen GVD

ALs jij je werk niet goed doet dan krijg je toch ook op je kloten van je werkgever
  Eindredactie Games dinsdag 17 juli 2018 @ 15:22:46 #97
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180537177
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:37 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ah ja, mensen zonder opleiding mogen maar onder schandalige voorwaarden aan het werk gezet worden.


weet je wat je dan zegt tegen je baas? Ik neem ontslag.

Maar nee, je blijft gewoon aan het werk en doet je werk dan halfbakken.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_180537195
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 15:22 schreef Oscar. het volgende:

[..]

weet je wat je dan zegt tegen je baas? Ik neem ontslag.

Leuk, maar ze kunnen vaak geen kant op.
  Eindredactie Games dinsdag 17 juli 2018 @ 15:25:45 #99
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180537252
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 15:23 schreef bamibij het volgende:

[..]

Leuk, maar ze kunnen vaak geen kant op.
nee, er is geen ander werk in Nederland te vinden dan pakketjes in tuinen flikkeren

_O-
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_180537302
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 15:25 schreef Oscar. het volgende:

[..]

nee, er is geen ander werk in Nederland te vinden dan pakketjes in tuinen flikkeren

_O-
Bij Ryanair?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')