http://www.treinenweb.nl/news/3569quote:Op woensdag 18 juli 2018 08:26 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Oh, maar die is echt nieuw voor mij, lees ik voor het eerst, haha!
Waarom verbaast me dit niet?
ik turf het niet natuurlijk maar meest voorkomende voor mij zijn aanrijding met persoon/persoon op de railsquote:Op woensdag 18 juli 2018 07:29 schreef Oscar. het volgende:
[..]
je vergeet de ballon die in de tunnel de alarmen af deed gaan
nee, dat komt nu door het ballonnenverbodquote:Op woensdag 18 juli 2018 10:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik turf het niet natuurlijk maar meest voorkomende voor mij zijn aanrijding met persoon/persoon op de rails
Volgens mij is het minimum bij die machines 50 minuten. Teminste dat is wat ik mij ervan kan herinneren.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 10:22 schreef VleesLollie het volgende:
Dit is dan toch wel de meest domme reactie ooit.
De roeptoeters van de telegraaf melden dat ze denken dat een kaartje 5 euro gaat kosten, dat is nergens op gebaseerd
P1 kost 1 euro per 11 minuten, afzetten kan prima binnen 11 minuten
P6 plek zat om iemand af te zetten, gratis met de bus
die 5 euro slaat nergens op
Kijk dat is een goede manier om kiss en ride ook echt te laten dienen waarvoor het bedoeld is. Niet binnen 10 minuten? 5 euro lappen.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 15:01 schreef Snakey het volgende:
Ik geloof dat je 10 minuten gratis hebt, daarna betaal je voor de tijd dat je er bent.
dat is niet in het belang van schiphol. Laten we een aanname doen dat dagelijks 5.000 mensen daar afgezet worden. en ook de aanname dat 10% misbruik maakt en er langer dan 10 minuten staat.quote:Op woensdag 18 juli 2018 11:04 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Kijk dat is een goede manier om kiss en ride ook echt te laten dienen waarvoor het bedoeld is. Niet binnen 10 minuten? 5 euro lappen.
Zo werkt het ook bij Eindhoven Airport trouwens. Volgens mij heb je daar 15 minuten en anders kan je voor een uur parkeren betalen.
Ik hoorde gisteren dat het om 5.5 miljoen mensen op jaarbasis gaat, dus 15.0000 per dag. De extra opbrengsten werden ingeschat op 50 miljoen. Dat lijkt mij wat veel want er zullen heus mensen zien die daardoor de k&r gaan skippen. Maar het gaat wel om giga veel geld ja.quote:Op woensdag 18 juli 2018 11:13 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
dat is niet in het belang van schiphol. Laten we een aanname doen dat dagelijks 5.000 mensen daar afgezet worden. en ook de aanname dat 10% misbruik maakt en er langer dan 10 minuten staat.
met bovenstaande regeling en 5 euro per 'overtreding' zouden betalen dus 500 mensen * 5 euro * 365 dagen = 912k aan inkomsten per jaar.
Als iedereen echter gaat betalen, en laten we dat bedrag voor het gemak halveren (want 5 euro om iemand af te mogen zetten is een absurd hoog bedrag natuurlijk) 5000 mensen * 2,50 euro * 365 dagen per jaar = 4.562.500. 4 miljoen aan extra inkomsten, hoeven ze niets voor te doen.
Stel dat ineens 50% van de mensen besluit om toch maar met de trein te gaan (wat ze never nooit niet gaan halen) dan hebben ze nog steeds 2,5miljoen extra inkomsten.
dat is de echte reden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |