abonnement Unibet Coolblue
pi_180529672
goedemorgen,

zo'n anderhalf jaar scharrel ik nu met een meid die een vriend heeft. Het is niet netjes, ik weet het. Maar onze passie was te sterk. Ik heb haar ontmoet met uitgaan.
In die anderhalf jaar hebben we elkaar zo'n 4 keer gezien (ze woont erg ver weg). En we appen geregeld om elkaar op te hitsen.
Het ging en gaat voornamelijk om de seks, die mist ze bij haar vriend. Ze weet ook niet of ze nog gelukkig met hem is. Maar zeer langzaam sloop er ook een soort vertrouwdheid in. Dit merkte ik vooral de laatste (en dus 4e) keer dat we elkaar zagen. Dat is nu zo'n 3 weken terug.
ik merkte daarna ook dat ik steeds meer aan haar dacht en omdat het niet echt een relatie kan worden ivm haar vriend en de afstand heb ik het laatst per app afgekapt.
Ik legde toen uit dat ik steeds aan haar dacht en dat dat niet de bedoeling was omdat het toch geen relatie zou worden. En ik wenste haar het allerbeste en zei dat ze een hele lieve en mooie vrouw was.
Toen kreeg ik als reactie terug: Lieve JanKees, ik begrijp je beweegredenen helemaal. Maar ik vond het wel fantastisch om je nog eens gezien te hebben. Heel veel liefs en kusjes, X.

Nou weet ik dat sommige vrouwen niet perse heel duidelijk zijn in wat ze willen, maar ik vind dit een beetje een raar afscheid. Had het erover met een paar maten en die zeiden dat ze zo eigenlijk een beetje hengelt naar meer. Wat vinden jullie.
pi_180529710
Voor mij klinkt het alsof het klaar is.
pi_180529724
Ze wil nog een keer van bil, duidelijk.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 08:42:48 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180529745
Ik lees er echt niks extra's in.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180529797
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 08:42 schreef Copycat het volgende:
Ik lees er echt niks extra's in.
ik ook niet
Ik lees echt een afsluiter
pi_180529862
Ik lees het ook gewoon als een afsluiting.

Al zegt het misschien iets over je eigen gevoel dat je er nog een opening in ziet. ;)
Weggegaan en opgerot
pi_180529864
Het enige dat ik erin lees, is "het was leuk, de mazzel".
Wat ik er, in samenhang met de rest van je verhaal, nog uit zou kunnen halen, is "ik zoek wel een andere vent voor de seks".
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 juli 2018 @ 09:07:29 #8
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_180530029
Wat ik vind is dat je geen wijf moet neuken die nog in een relatie zit, moraal en zo.

Jij betekent duidelijk niets voor haar, dat is wel uit haar reactie te lezen. Ze neukt wel een ander naast haar vriend, dat mag duidelijk zijn.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_180530055
This is the end, beautiful friend, the end.
pi_180530211
Ik denk dat ze best verder wil, met alleen seks. Ze begrijpt je standpunten en zoekt dan wel iemand anders voor de seks.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 09:26:02 #11
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_180530244
Ik lees hier niets extra's in. Wellicht was het wat handiger de volgorde van de 2 zinnen om te draaien, zodat het begrip ook echt de afsluiter is.

Ik wilde eerst zeggen 'he je ex scharrel vroeg het zich ook af', maar er zijn toch wat verschillen. :P
https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/415646
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_180530245
Ik lees net als de rest hier een heel duidelijk definitief afscheid.

Ik lees in jouw reactie daarop dat jij liever iets anders had gezien.
pi_180530501
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 08:47 schreef Allures het volgende:

[..]

ik ook niet
Ik lees echt een afsluiter
Inderdaad.

Ze heeft echt geen interesse meer. Ze heeft je een aantal keren geneukt en nu is het standaard, en gaat ze op zoek naar de volgende. Dit deed ik namelijk ook als ik een meid 2x gehad had, dan was ik er wel weer zat van. Dan was het alleen nog voor wanneer de nood hoog was, maar de initiële interesse was weg.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 09:51:35 #14
33189 RM-rf
1/998001
pi_180530620
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 08:38 schreef JanKeesdeJong het volgende:
Wat vinden jullie.
Dat je zelf vooral zélf wijfelachtig bent als je het zelf uitmaakt en daarna je eigen beslissing niet door te gaan, in vraag gaat stellen.

Ik vermoed dat je misschien iets te graag had gewilt dat het wél iets zou zijn geworden en je eigenlijk nog steeds liever niet wil toegeven dat je ook zelf gefaald hebt haar werkelijk voor je te winnen, omdat je weet dat zij gewoon wel bij die vriend blijft en dat jij hooguit een 'lekkertje-voor-erbij' bent (was).
Wat ze overigens 100% bevestigd door haar duidelijke instemming met jouw vaststelling: "dat het toch nooit een relatie tussen jullie zou worden".

Verder; Good-riddance, waarom zou je in godsnaam een relatie willen hebben met iemand met zo'n instelling tov anderen (en ook haar eigen leven)?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_180530680
Afsluiter.

Duidelijke bericht vind ik het, en ik haal er dan ook echt niet meer uit dan een afsluiting.
pi_180530822
Het is klaar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 09:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Verder; Good-riddance, waarom zou je in godsnaam een relatie willen hebben met iemand met zo'n instelling tov anderen (en ook haar eigen leven)?
TS verdient hier ook geen schoonheidsprijs, maar dat geeft ie zelf ook toe.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 10:17:19 #17
33189 RM-rf
1/998001
pi_180531061
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 10:04 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

TS verdient hier ook geen schoonheidsprijs, maar dat geeft ie zelf ook toe.
Wat heeft dat verder met mijn vraag te maken waarom hij een relatie met die vrouw zou wensen?

Ikzelf vind er verder niks aan dat je de TS zou moeten aanrekenen; dat die vrouw vreemdgaat is volledig haar eigen verantwoordelijkheid en iets tussen haar huidige vriend en haar; Dat kun je volgens mij TS niet aanrekenen.....

Wat ik hooguit niet begrijp is dat gejammer dat die vrouw een 'mooi en lieve vrouw' zou zijn en haar te gaan romantiseren en 'verliefd' gaan doen....
Ik denk dat TS erder blij mag zijn dat hij niet met haar in een relatie gaat zitten en dat het inzcht dat die relatie ook nooit zal gaan ontstaan vooral een kwestie van 'dodged the bullit' is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_180531325
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 10:17 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Wat heeft dat verder met mijn vraag te maken waarom hij een relatie met die vrouw zou wensen?

Ikzelf vind er verder niks aan dat je de TS zou moeten aanrekenen; dat die vrouw vreemdgaat is volledig haar eigen verantwoordelijkheid en iets tussen haar huidige vriend en haar; Dat kun je volgens mij TS niet aanrekenen.....

Wat ik hooguit niet begrijp is dat gejammer dat die vrouw een 'mooi en lieve vrouw' zou zijn en haar te gaan romantiseren en 'verliefd' gaan doen....
Ik denk dat TS erder blij mag zijn dat hij niet met haar in een relatie gaat zitten en dat het inzcht dat die relatie ook nooit zal gaan ontstaan vooral een kwestie van 'dodged the bullit' is
Natuurlijk zit zij fout, maar bewust anderhalf jaar lang scharrelen met andermans vriendin is netjes volgens jou?
  dinsdag 17 juli 2018 @ 10:45:16 #19
33189 RM-rf
1/998001
pi_180531538
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 10:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Natuurlijk zit zij fout, maar bewust anderhalf jaar lang scharrelen met andermans vriendin is netjes volgens jou?
Dat is toch hier verder helemaal niet de issue?
(tevens lees ik nergens dat TS 'dat zou toegeven' wat jij beweerde) ?

prima verder als jij er wel een issue mee hebt (en ik niet) , maar dat is totaal irrelevant hier voor de vraag van TS
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 17 juli 2018 @ 14:05:47 #20
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180535595
Jij wil haar zij jou niet.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 14:10:53 #21
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180535714
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 09:07 schreef JeMoeder het volgende:
Wat ik vind is dat je geen wijf moet neuken die nog in een relatie zit, moraal en zo.

Jij betekent duidelijk niets voor haar, dat is wel uit haar reactie te lezen. Ze neukt wel een ander naast haar vriend, dat mag duidelijk zijn.
Beter kan het niet gezegd worden. ^O^

Verder leest het inderdaad als een afsluiter.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_180562796
Wat wil jij, TS? Is er ooit over gesproken dat ze haar vriend zou verlaten voor jou?

Haar bericht is overduidelijk; ze vond het leuk met je, maar ze begrijpt je keuze en heeft daar vrede mee. Wat zou ze ook meer van je willen verwachten?
pi_180565899
Ik lees erin dat ze nog wel een 5e keer wil afspreken en dat duidelijk maakt door te zeggen hoe fantastisch het wel niet was etc maar dat ze zich er wel bij neerlegt zonder onnodig veel gedoe als jij geen contact meer wil.

Dus tjah ze wil gewoon wel seks maar geen relatie en behandelt je gewoon een beetje als een klant.

Vind het altijd een beetje raar trouwens om een vreemdgaande meid lief te noemen tenzij ze thuis geslagen wordt ofzo maar oke
pi_180566040
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 08:47 schreef Allures het volgende:

[..]

ik ook niet
Ik lees echt een afsluiter
Striving to be more than average.
pi_180579946
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 08:38 schreef JanKeesdeJong het volgende:
goedemorgen,

zo'n anderhalf jaar scharrel ik nu met een meid die een vriend heeft. Het is niet netjes, ik weet het. Maar onze passie was te sterk. Ik heb haar ontmoet met uitgaan.
In die anderhalf jaar hebben we elkaar zo'n 4 keer gezien (ze woont erg ver weg). En we appen geregeld om elkaar op te hitsen.
Het ging en gaat voornamelijk om de seks, die mist ze bij haar vriend. Ze weet ook niet of ze nog gelukkig met hem is. Maar zeer langzaam sloop er ook een soort vertrouwdheid in. Dit merkte ik vooral de laatste (en dus 4e) keer dat we elkaar zagen. Dat is nu zo'n 3 weken terug.
ik merkte daarna ook dat ik steeds meer aan haar dacht en omdat het niet echt een relatie kan worden ivm haar vriend en de afstand heb ik het laatst per app afgekapt.
Ik legde toen uit dat ik steeds aan haar dacht en dat dat niet de bedoeling was omdat het toch geen relatie zou worden. En ik wenste haar het allerbeste en zei dat ze een hele lieve en mooie vrouw was.
Toen kreeg ik als reactie terug: Lieve JanKees, ik begrijp je beweegredenen helemaal. Maar ik vond het wel fantastisch om je nog eens gezien te hebben. Heel veel liefs en kusjes, X.

Nou weet ik dat sommige vrouwen niet perse heel duidelijk zijn in wat ze willen, maar ik vind dit een beetje een raar afscheid. Had het erover met een paar maten en die zeiden dat ze zo eigenlijk een beetje hengelt naar meer. Wat vinden jullie.
Dit is klaar.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 14:05:50 #26
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_180607286
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 08:38 schreef JanKeesdeJong het volgende:
goedemorgen,

zo'n anderhalf jaar scharrel ik nu met een meid die een vriend heeft. Het is niet netjes, ik weet het. Maar onze passie was te sterk. Ik heb haar ontmoet met uitgaan.
In die anderhalf jaar hebben we elkaar zo'n 4 keer gezien (ze woont erg ver weg). En we appen geregeld om elkaar op te hitsen.
Het ging en gaat voornamelijk om de seks, die mist ze bij haar vriend. Ze weet ook niet of ze nog gelukkig met hem is. Maar zeer langzaam sloop er ook een soort vertrouwdheid in. Dit merkte ik vooral de laatste (en dus 4e) keer dat we elkaar zagen. Dat is nu zo'n 3 weken terug.
ik merkte daarna ook dat ik steeds meer aan haar dacht en omdat het niet echt een relatie kan worden ivm haar vriend en de afstand heb ik het laatst per app afgekapt.
Ik legde toen uit dat ik steeds aan haar dacht en dat dat niet de bedoeling was omdat het toch geen relatie zou worden. En ik wenste haar het allerbeste en zei dat ze een hele lieve en mooie vrouw was.
Toen kreeg ik als reactie terug: Lieve JanKees, ik begrijp je beweegredenen helemaal. Maar ik vond het wel fantastisch om je nog eens gezien te hebben. Heel veel liefs en kusjes, X.

Nou weet ik dat sommige vrouwen niet perse heel duidelijk zijn in wat ze willen, maar ik vind dit een beetje een raar afscheid. Had het erover met een paar maten en die zeiden dat ze zo eigenlijk een beetje hengelt naar meer. Wat vinden jullie.
Jij kapt het af, zij vindt dat best.

Maar blijkbaar jij niet meer zo?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_180607969
Veel duidelijker kan niet hoor. Zij vindt het ook wel prima.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_180608057
Ik zie totaal niet hoe je hier een "ze hengelt naar meer" in kunt lezen. Ze doet geen enkele poging om je op andere gedachten te brengen. Ik lees het gewoon als een "ok, prima, het was leuk zo lang het duurde en de groeten".
pi_180608448
Yep.
Ze vond het leuk, voor die paar keer, en wenst je verder alle goeds.
Duidelijk toch?
pi_180608510
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 14:44 schreef gelestipjes het volgende:
Ik zie totaal niet hoe je hier een "ze hengelt naar meer" in kunt lezen. Ze doet geen enkele poging om je op andere gedachten te brengen. Ik lees het gewoon als een "ok, prima, het was leuk zo lang het duurde en de groeten".
Dit ja. Het zou alleen nogal bot zijn om het op zo'n directe manier te zeggen (wat waarschijnlijk ook heel haar bedoeling niet is) dus heeft ze het op een lieve manier verpakt, maar het komt verder gewoon op hetzelfde neer.
pi_180608609
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dit ja. Het zou alleen nogal bot zijn om het op zo'n directe manier te zeggen (wat waarschijnlijk ook heel haar bedoeling niet is) dus heeft ze het op een lieve manier verpakt, maar het komt verder gewoon op hetzelfde neer.
:Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180608984
@TS: ik heb meer het idee dat jij wel verder wilt met haar. Maar of het verstandig is om met zo'n onbetrouwbaar persoon een relatie aan te gaan...?
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
pi_180609290
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 15:26 schreef TonyMalony het volgende:
@TS: ik heb meer het idee dat jij wel verder wilt met haar. Maar of het verstandig is om met zo'n onbetrouwbaar persoon een relatie aan te gaan...?
Dit!

TS had gedacht dat ze zich nu in zijn armen zou werpen vanwege zijn goddelijke leuter.
Ze zij echter alleen : OK, doei, en dat valt wat tegen
  vrijdag 20 juli 2018 @ 19:46:39 #34
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_180614455
Haha, wat een dame.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_180614952
quote:
ik vond het wel fantastisch om je nog eens gezien te hebben
Ze wilt vaker.

Misschien is haar vriend ook wel into cuckolding? Het kan echt iets positiefs zijn.
Nosce te ipsum.
pi_180702079
Vertrouwdheid na 4x in een 1.5 jaar tijd?
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  dinsdag 24 juli 2018 @ 18:40:21 #37
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180702620
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 08:42 schreef Copycat het volgende:
Ik lees er echt niks extra's in.
Dit.

Tevens niet zo netjes van jullie maar dat besef had je zelf ook al wel no?
  dinsdag 24 juli 2018 @ 18:40:58 #38
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180702631
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 18:17 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Vertrouwdheid na 4x in een 1.5 jaar tijd?
En als side dick.
pi_180714723
Ze is gewoon professioneel, goede klantenbinding, geen drama, keiharde schijt aan d'r vriend.

Sowieso is vreemdgaan een uitstekende startbasis voor je nieuwe relatie, dus ik snap wel waarom je meer wilt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')