abonnement Unibet Coolblue
pi_180525458
Hierbij bied ik mijn Subaru Vivio aan.

Hij is enorm zuinig (rijdt met gemak 1 op 20), is enorm voordelig in vaste lasten (ik betaal 12 euro wegenbelasting per maand en 18 euro verzekeringspremie per maand), en heeft APK tot juni 2019!

Ideaal beginners-autootje of een autootje voor studenten. Goedkoper kun je niet rijden. ^O^

De Subaru Vivio komt uit 1995 en heeft 86.3XX op de teller staan. Het zou kunnen dat hier een 1 voor hoort te staan, dat weet ik niet aangezien ik geen NAP uitdraai heb gezien. Maar gezien de staat van de auto zou de kilometerstand zomaar kunnen kloppen.

De Subaru Vivio is in goede staat.

Let wel, ik heb de Subaru zelf pas zeer kort, maar ik ben er achter gekomen dat ik toch meer comfort zoek en bovendien, eerlijk is eerlijk, is dit autootje niet de ideale auto om je veelvuldig mee op de snelweg te begeven.

Ik heb een soort van 'aankoopkeuring' laten doen bij mijn eigen vaste garage en deze heeft 'm goed bevonden, mocht dat een geruststelling zijn. Ook heb ik toen wat klein onderhoud laten uitvoeren, zoals het vervangen van olie, bougies en bougiekabels.

De auto rijdt en schakelt gewoon goed en naar behoren, en ook belangrijk géén roest.

Hierbij enkele foto's:









Op Marktplaats vraag ik ¤ 725,- met wat onderhandelingsruimte.

Speciale FOK!prijs ¤ 650,-.

Auto is te bezichtigen, proef te rijden en op te halen in Made, West-Brabant.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 16 juli 2018 @ 22:54:43 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_180525478
Waar zijn de foto’s van de auto?
#KICKOUTZP
pi_180525491
quote:
9s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:54 schreef wollah het volgende:
Waar zijn de foto’s van de auto?
Kan aan mij liggen, maar ik zie de foto's van de auto gewoon :?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 16 juli 2018 @ 22:56:09 #4
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_180525504
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen, maar ik zie de foto's van de auto gewoon :?
Ja sorry, mijn pc is beetje traag dus de foto’s laadden niet.
Maar goed, wel leuk bakkie. Mag ik vragen waarom je hem wegdoet?
#KICKOUTZP
  maandag 16 juli 2018 @ 22:57:24 #5
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_180525543
Buiten je genoemde redenen, want dat kan geen reden zijn om hem weg te doen. Mankeert er stiekem iets aan?
#KICKOUTZP
pi_180525588
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:56 schreef wollah het volgende:

[..]

Ja sorry, mijn pc is beetje traag dus de foto’s laadden niet.
Maar goed, wel leuk bakkie. Mag ik vragen waarom je hem wegdoet?
Misschien zijn m'n foto's iets te groot? :P

Ik doe 'm nu al weer weg omdat ik écht niet te spreken ben over het meekomen met het verkeer op de snelweg (autootje is gewoon niet snel en houdt niet van 120 km/u rijden), en ik zoek toch iets meer comfort.

Voor iemand anders kan bovenstaande misschien niet zo'n probleem zijn, of kan vinden dat ik me aanstel wat dat betreft.

Je zou ook kunnen beweren dat ik dit eerder had moeten / kunnen bedenken, maar tijdens de proefrit ben ik niet de snelweg op geweest en was ik me nog niet zo gewaar van de puntjes waar ik me nu al wel aan stoor.

Gewoon een eerlijk verhaal, misschien gooi ik hiermee wel mijn eigen ruiten in, maar dat is in ieder geval mijn reden om alweer verder te kijken. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 16 juli 2018 @ 23:03:10 #7
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_180525679
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 22:59 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Misschien zijn m'n foto's iets te groot? :P

Ik doe 'm nu al weer weg omdat ik écht niet te spreken ben over het meekomen met het verkeer op de snelweg (autootje is gewoon niet snel en houdt niet van 120 km/u rijden), en ik zoek toch iets meer comfort.

Voor iemand anders kan bovenstaande misschien niet zo'n probleem zijn, of kan vinden dat ik me aanstel wat dat betreft.

Je zou ook kunnen beweren dat ik dit eerder had moeten / kunnen bedenken, maar tijdens de proefrit ben ik niet de snelweg op geweest en was ik me nog niet zo gewaar van de puntjes waar ik me nu al wel aan stoor.

Gewoon een eerlijk verhaal, misschien gooi ik hiermee wel mijn eigen ruiten in, maar dat is in ieder geval mijn reden om alweer verder te kijken. :)
Ah vandaar. Ik ken dat wel man. Ik reed op mijn 18e een Hyundai coupe die boven de 100km als een gek begon te brommen en het stuur begon te trillen.
:')

Wel goed dat je er eerlijk over bent. Dan krijg je daar achteraf in elk geval geen gezeik over ^O^
#KICKOUTZP
pi_180577658
Even mijn topic omhoog schoppen.

Dat verdient dit autootje gewoon. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_180577919
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Even mijn topic omhoog schoppen.

Dat verdient dit autootje gewoon. ^O^
Je moet je MP link eff fixen voor mensen die eventueel dit willen doorsturen.
  donderdag 19 juli 2018 @ 11:15:07 #10
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_180578672
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:35 schreef CaseJunky het volgende:

[..]

Je moet je MP link eff fixen voor mensen die eventueel dit willen doorsturen.
Dat is geen link maar een automatische verwijzing naar marktplaats.
Linken naar een advertentie op MP mag hier niet.
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_180583051
Zit er een reservewiel achterin de koffetbak (onderin)? Ik vraag dit i.v.m. ruimte voor een gasinstallatie.
  donderdag 19 juli 2018 @ 23:03:04 #12
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_180596933
Vivio 4x4 _O_
pi_180606490
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2018 14:42 schreef -mosrednA het volgende:
Zit er een reservewiel achterin de koffetbak (onderin)? Ik vraag dit i.v.m. ruimte voor een gasinstallatie.
In die gewichtsklasse betaal je geen cent extra.

Als niet zaag je toch gewoon een gat erin, of een onderbouw tank.

Als ik goed geinformeerd ben in Belgie vrijstelling van wegenbelasting naar ombouw op gas.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2018 13:35:37 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')