abonnement Unibet Coolblue
pi_180535219
Ik wil toch ook wel even Komodo shillen, want jezus wat is die shit goedkoop nu.

Koop er 2000, 100 krijg je er per jaar bij. Over 2 jaar hoef je niet meer te werken. Mark my words.
pi_180535229
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:46 schreef ChickenMan het volgende:
Ik wil toch ook wel even Komodo shillen, want jezus wat is die shit goedkoop nu.

Koop er 2000, 100 krijg je er per jaar bij. Over 2 jaar hoef je niet meer te werken. Mark my words.
Ok, en waarom?

Dan heb je er 2200 na 2 jaar... en die staat dan op 1K ofzo?
Lambo of Rekt
pi_180535248
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:46 schreef ChickenMan het volgende:
Ik wil toch ook wel even Komodo shillen, want jezus wat is die shit goedkoop nu.

Koop er 2000, 100 krijg je er per jaar bij. Over 2 jaar hoef je niet meer te werken. Mark my words.
Dacht ik de laatste dip eind Maart ook. Maar hij ging evengoed nog -45%. :P Maar sowieso prima project! Deze week weer wat bij kopen!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180535269
Ik wantrouw standaard alle Chinezen die zich profileren d.m.v. Noordse mythologieën.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180535289
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:49 schreef chroestjov het volgende:
Ik wantrouw standaard alle Chinezen die zich profileren d.m.v. Noordse mythologieën.
dit doet pijn broer
pi_180535304
hoe lang is een chinees
pi_180535308
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

In welke disruptive coins zit jij?
Euro voornamelijk, very disruptive!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 17 juli 2018 @ 13:52:30 #108
131603 Afwazig
Serious business
pi_180535318
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:46 schreef ChickenMan het volgende:
Ik wil toch ook wel even Komodo shillen, want jezus wat is die shit goedkoop nu.

Koop er 2000, 100 krijg je er per jaar bij. Over 2 jaar hoef je niet meer te werken. Mark my words.
Shill het dan goed. Vertel.
pi_180535622
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ok, en waarom?

Dan heb je er 2200 na 2 jaar... en die staat dan op 1K ofzo?
Kijk ik vind het wel gewaagd om prijsvoorspellingen te doen, maar ik ben redelijk actief binnen Komodo en zie wat daar gebeurt qua ontwikkelingen. Mijn mening is wel redelijk legit zonder tof proberen te doen. Er zijn talloze projecten bezig die de tools gebruiken die Komodo aanlevert. Ik en nog anderen zijn bv bezig een app te maken (wallet+trading in 1, zonder dat je ooit je keys uit handen geeft). En zo zijn er nog talloze andere mensen die hun eigen businesses opstarten binnen het Komodo-ecosystem.

Neem een kijkje in hun discord, lees wat dingen en je ziet het meteen. Er wordt daar een mega ecosysteem opgetuigd, en allemaal beveiligd met de Bitcoin-hashrate. Komodo levert de infrastructuur, de rest is aan de mensen zelf hoe ze het willen gebruiken. Genoeg mogelijkheden om geld te verdienen iig.

De komende ~12 jaar krijg je nog 5% interest op je coins. De volgende bullruns kunnen mooie dingen betekenen. Ik durf verder met droge ogen te beweren dat ze qua technologie verder zijn dan een Ethereum bv.
pi_180535672
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 12:35 schreef Aventuras het volgende:

[..]

VEN natuurlijk.
Aha, je reageert namelijk op een post die over BTC gaat.
pi_180535828
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:06 schreef ChickenMan het volgende:
Ik durf verder met droge ogen te beweren dat ze qua technologie verder zijn dan een Ethereum bv.
Ethereum killer nummer 103 dus.
pi_180535830
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 13:20 schreef Faeroer het volgende:

[..]

ontwikkeld naar beneden broer, ik ben alles kwijt
pi_180535871
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:16 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ethereum killer nummer 103 dus.
Het verschil is dat de rest beloftes maakt en bij Komodo alles al werkt. En meer features heeft dan Ethereum. En meer vrijheid bied aan devs.
pi_180535876
Maar ik ben toch gevallen voor je shill, ga vanavond meer over Komodo uitzoeken _O_
pi_180535882
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:18 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Het verschil is dat de rest beloftes maakt en bij Komodo alles al werkt. En meer features heeft dan Ethereum. En meer vrijheid bied aan devs.
Ja dat zal iemand ook over EOS zeggen, en over NEO en over Cardano en over Qtum en ga zo maar door.

Hoezo meer vrijheid ? Meer features van wat?
pi_180535883
Gewoon koekeloeren in discord. Dat is echte de beste resource
pi_180535926
Heeft er iemand trouwens al meegedaan aan een prediction market op Augur? Staat nu al een dikke 4 ton op het spel, maar ik heb geen zin om het uit te proberen en omdat Ethereum totaal niet schaalt is het blijkbaar ook best wel prijzig.
pi_180536132
Scaling en snelheid van een chain maakt niets uit als je niet daadwerkelijk wat erop hebt wat gebruikt wordt (lol muh EOS, ICX, WAN, NEO)
pi_180536169
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:19 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja dat zal iemand ook over EOS zeggen, en over NEO en over Cardano en over Qtum en ga zo maar door.

Hoezo meer vrijheid ? Meer features van wat?
Tuurlijk zal iedereen dat over zijn 'eigen' coin zeggen, alleen de waarheid ligt bij de technologie. Dat valt gewoon te checken.

Bij Komodo heb je volledige vrijheid hoe je je eigen blockchain wil opzetten. Bij andere projecten kan je niet eens je eigen blockchain opzetten en zit je vast aan de mainchain. Zelfs als Komodo wegvalt is er in principe niks aan het handje.

Features als in privacy dmv zk-snarks en ingebouwde coinmixer, ongelimiteerde schaalbaarheid (ja, echt) en atomic swaps wat betekent dat je instant liquiditeit hebt voor je net opgezette blockchain bv.
pi_180536272
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:31 schreef Faeroer het volgende:
Scaling en snelheid van een chain maakt niets uit als je niet daadwerkelijk wat erop hebt wat gebruikt wordt (lol muh EOS, ICX, WAN, NEO)
Tuurlijk maakt dat wel uit. Er wordt gebouwd voor de toekomst, niet voor nu.
pi_180536296
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:36 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Tuurlijk maakt dat wel uit. Er wordt gebouwd voor de toekomst, niet voor nu.
Maar ik snap z'n punt wel, als het niet aanslaat wordt het nooit wat waard. Tesla was ook heel slim, toch ging iedereen er met z'n ideëen van door.
pi_180536320
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:32 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Tuurlijk zal iedereen dat over zijn 'eigen' coin zeggen, alleen de waarheid ligt bij de technologie. Dat valt gewoon te checken.

Bij Komodo heb je volledige vrijheid hoe je je eigen blockchain wil opzetten. Bij andere projecten kan je niet eens je eigen blockchain opzetten en zit je vast aan de mainchain. Zelfs als Komodo wegvalt is er in principe niks aan het handje.

Features als in privacy dmv zk-snarks en ingebouwde coinmixer, ongelimiteerde schaalbaarheid (ja, echt) en atomic swaps wat betekent dat je instant liquiditeit hebt voor je net opgezette blockchain bv.
Om even op je eerste feature al in te haken.

https://hackmd.io/s/B17_qgrQ7# (dit is slechts een toepassing ervan, zk-snarks heeft Ethereum al enige tijd).

Ongelimiteerde schaalbaarheid weet ik nog niet genoeg van het project af om er op in te gaan, ik denk wel dat er ergens een trade-off gemaakt moet worden. Atomic swaps zijn niet zo heel speciaal.

Mja zoals ik al zei, ik ga vanavond even naar Komodo kijken. Maar je verkoopt het nu wel met hele grote woorden en ik vraag me af of dat allemaal waar gemaakt kan worden.
pi_180536535
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:38 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Om even op je eerste feature al in te haken.

https://hackmd.io/s/B17_qgrQ7# (dit is slechts een toepassing ervan, zk-snarks heeft Ethereum al enige tijd).

Ongelimiteerde schaalbaarheid weet ik nog niet genoeg van het project af om er op in te gaan, ik denk wel dat er ergens een trade-off gemaakt moet worden. Atomic swaps zijn niet zo heel speciaal.

Mja zoals ik al zei, ik ga vanavond even naar Komodo kijken. Maar je verkoopt het nu wel met hele grote woorden en ik vraag me af of dat allemaal waar gemaakt kan worden.
Ja jij hebt het over waarmaken. Ik kan je zeggen dat het allemaal al waargemaakt is. Het gaat ook niet zozeer om de individuele features, maar om het totale pakket.

Dit zijn wel goede artikelen:
Security: Delayed Proof of Work (dPoW)
Scalability: Federated Multi-Chain Syncing
Interoperability: Cross-Chain Smart Contracts
Privacy: Zero Knowledge Proofs
Simplicity: End-to-End Blockchain Solutions
  dinsdag 17 juli 2018 @ 15:27:38 #124
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180537294
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 14:18 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Het verschil is dat de rest beloftes maakt en bij Komodo alles al werkt. En meer features heeft dan Ethereum. En meer vrijheid bied aan devs.
Atomic swaps alles, maar niemand gebruikt het. Beetje het Waves verhaal. Goede technologie maar blijkbaar zit niemand er op te wachten
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180537416
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 15:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Atomic swaps alles, maar niemand gebruikt het. Beetje het Waves verhaal. Goede technologie maar blijkbaar zit niemand er op te wachten
O.a. de DEX van Komodo maakt er gebruik van. :) En het gebruik gaat de komende jaren wel komen.
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')